Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 05 Noi 2012 17:17:12 Titlul subiectului: |
160291 |
|
Dalele, cu tot cu sinele tip "Otelu Rosu" inglobate in ele, extrase din Canta, de pe inelul Vointa-Billa-Gara si de pe N. Iorga, au fost depozitate la RATP. Ceva ca in imaginile de mai sus s-ar putea face cu sinele O.R., avand in vedere dimensiunile si profilul lor. S-ar putea pune cate 4 pe fiecare segment, astfel incat sa fie realizat si "canalul". Problemele care, insa, scot din calcul o asemenea lucrare, ar fi doua: sinele sunt extrem de greu de extras din dale din cauza elementelor de cauciuc pietrificate si, in plus, ar trebui facute placile pe care sa se sudeze sinele, si nu exista nici materiale pentru asa ceva, nici bani [de aruncat] pe o astfel de achizitie. Iar sa pui sina cu tot cu dale, deja iesi din parametrii solutiei din imaginile de mai sus (inaltimea ar fi, deja, cam mare) plus ca dalele pot fi folosite doar in aliniament.
|
|
Sus |
|
|
paulsback
Data înscrierii: 10/Noi/2009 Ultima vizita: 04/Oct/2020 Mesaje: 96 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 18 Noi 2012 12:28:21 Titlul subiectului: |
160505 |
|
Ce-mi place mie presa locala... "circulatia tramvaielor intrerupta sambata si duminica pe copou datorita lucrarilor de asfaltare" de fapt s-a turanat masticul intre sine si asfalt.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 22 Noi 2012 23:40:42 Titlul subiectului: |
160606 |
|
Dupa turnarea masticului la sfarsitul saptamanii trecute, lucrarea este finalizata pe portiunea cuprinsa intre Colegiul National si statiile de la Fundatie.
Marcajele rutiere au fost facute in aceeasi nota de bataie de joc fata de transportul public. La bocalete se poate cu obraz mai finut, macar de fatada:
Mda, revenim la Iasi:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.25 kb |
Vizualizat: |
de 14902 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.92 kb |
Vizualizat: |
de 14902 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.92 kb |
Vizualizat: |
de 14902 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.37 kb |
Vizualizat: |
de 14902 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.25 kb |
Vizualizat: |
de 14902 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.13 kb |
Vizualizat: |
de 14902 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.88 kb |
Vizualizat: |
de 14902 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Bogdan A.
Data înscrierii: 14/Noi/2007 Ultima vizita: 07/Aug/2023 Mesaje: 70 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 23 Noi 2012 10:03:19 Titlul subiectului: |
160608 |
|
Ma scuzi, Radu, dar poti sa spui mai explicit ce anume nu e in regula la marcajele de la Iasi?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 23 Noi 2012 12:46:18 Titlul subiectului: |
160613 |
|
Linia continua din statii e ca sa nu intre tramvaiele pe contrasens?! Sau ca sa nu intoarca?!
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Dum 25 Noi 2012 20:14:27 Titlul subiectului: |
160659 |
|
E ca atunci cand deraiaza sa nu intre pe linia cealalta sa se repete incidentul de la CUG. Sau poate ca atunci cand masinile o iau pe linie sa nu se duca si pe cea din sensul opus.
Cred ca e o scapare de-a lui Dorel, s'o fi gandit ca trebuia facuta pana in capat, acum ce vrei, poate omul n'are carnet si vopseste si el pana unde i se spune sau daca nu i se spune, pana unde crede el.
|
|
Sus |
|
|
Bogdan A.
Data înscrierii: 14/Noi/2007 Ultima vizita: 07/Aug/2023 Mesaje: 70 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 25 Noi 2012 21:33:37 Titlul subiectului: |
160664 |
|
Primele două imagini din postarea lui Radu prezintă linie simplă continuă între liniile de tramvai din dreptul refugiilor.
La noi există linie dublă.
Nu știu cum e regulamentul acolo, dar la noi e cam așa (citez din Hotărârea Guvernului nr.1391/2006):
Citat: | Art. 79 – (1) Marcajul cu linie discontinuă poate fi simplu sau dublu și se folosește în următoarele situații:
a) marcajul cu linie discontinuă simplă:
1. pentru separarea sensurilor de circulație, pe drumurile cu două benzi și circulație în ambele sensuri;
2. pentru separarea benzilor de circulație pe același sens, pe drumurile cu cel puțin două benzi pe sens;
3. pentru marcarea trecerii de la o linie discontinuă la una continuă. În localități acest marcaj nu este obligatoriu;
4. pentru a separa, pe autostrăzi, benzile de accelerare sau de decelerare de benzile curente de circulație;
5. pentru marcaje de ghidare în intersecții;
b) marcajul cu linie discontinuă dublă, pentru delimitarea benzilor reversibile. Pe asemenea benzi marcajul este însoțit de dispozitive luminoase speciale prevăzute la art. 56.
(2) Linia continuă se folosește în următoarele situații :
a) linia continuă simplă, pentru separarea sensurilor de circulație, a benzilor de același sens la apropierea de intersecții și în zone periculoase;
b) linia continuă dublă, pentru separarea sensurilor de circulație cu minimum două benzi pe fiecare sens, precum și la drumuri cu o bandă pe sens sau în alte situații stabilite de administratorul drumului respectiv, cu acordul poliției rutiere.
(3) În cazul marcajului longitudinal format dintr-o linie continuă și una discontinuă alăturate, conducătorul de vehicul trebuie să respecte semnificația liniei celei mai apropiate în sensul de mers.
(4) Pe drumurile cu circulație în ambele sensuri prevăzute cu o singură bandă pe sens, pe distanța cuprinsă între indicatoarele de avertizare „Copii”, aferente celor două sensuri, marcajul de separare a sensurilor se execută cu linie continuă.” |
Cred că nu e nici Dorel de vină și nici nu e o tîmpenie din partea celor care au comandat marcajele. Pur și simplu asta e legea.
Cred că cel mai simplu este să fie sesizat parlamentarul local ales ca să propună modificarea legii, sau, în cazul de față, să se adreseze prefectului de Iași ca să transmită Guvernului modificarea Hotărîrii de guvern.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 25 Noi 2012 21:49:30 Titlul subiectului: |
160665 |
|
Ce inseamna "acolo" si ce inseamna "la noi"?!
Situatia de acolo e asa: peronul de pe sensul celalalt e amplasat mult mai incolo, deci il ignoram in discutia asta. Pana aproape de peronul din imagini e linie dubla (ma rog, intrerupta ceva mai in spate pentru acces, dar asta nu conteaza) iar in dreptul peronului marcajul obliga la ocolirea prin dreapta a acestuia, deci nu permite accesul auto prin stanga lui. Linia continua simpla ramasa pe toata lungimea peronului e pentru cei de pe sensul celalalt. Dupa peron se revine la linia continua dubla, permitandu-se din nou accesul auto pe linia de tramvai si pe sensul "nostru".
La Cluj au 3 oua cei din Primarie?! De ce la Iasi ar fi permis accesul auto prin stanga peronului?!
|
|
Sus |
|
|
Bogdan A.
Data înscrierii: 14/Noi/2007 Ultima vizita: 07/Aug/2023 Mesaje: 70 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 26 Noi 2012 10:48:18 Titlul subiectului: |
160672 |
|
Citat: | De ce la Iasi ar fi permis accesul auto prin stanga peronului?! |
Unde vezi că e permis? În imaginea IMG_5285.JPG văd un semn rotund care nu poate fi decît „ocolire prin dreapta”. Așa cum este și cel din IMG_5288.JPG.
Dar, evident, ai dreptate. Întotdeauna ai dreptate.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 26 Noi 2012 12:28:22 Titlul subiectului: |
160676 |
|
Cred ca ai dezvoltat in timp radub-fobie (sau fixatie, tu stii mai bine). De ce nu poti tu sa scrii ce ai de scris fara sa incluzi si adresari directe (de tipul celei de mai sus) catre mine?!
Tie nu ti se pare deloc ca marcajul intra in conflict cu semnul infipt acolo (care, la o adica, poate sa si faca "pasi")?! Ne invartim aiurea in jurul cozii, cand e cat se poate de evident ca marcajul ala e facut fara judecata (si exact asta am spus in mesajul meu initial, ca la Cluj au procedat intr-un mod mult mai inteligent, desi produsul finit e facut si acolo in doru' lelii). Si nu e singurul caz in orasul asta. Gandeste-te la un strain de oras care, spre exemplu, da de coada de masini de dinainte de statia de la Pasajul Alexandru cel Bun, pe sensul spre Gara. Vede ca marcajul ii permite sa mearga pe linia de tramvai, o ia melteneste, dar perfect legal, pe banda aia, in general ceva mai libera, in dreapta are un zid de camioane care-i blocheaza vederea, face curba si se trezeste deodata cu semnul de ocolire in ochi si cu marcajul lasat in continuare permitandu-i sa circule pe linia de tramvai. Cum se mai repliaza omul ala?! In plus, stii foarte bine ca sunt multi imbecili care o taie prin statie, fie pentru a fenta coada de masini din dreapta, fie pur si simplu "de smecheri", gandind probabil ca se pot disculpa folosind argumentul cu acest conflict (nu zic, am vazut si la Cluj situatii in care se duceau prin stanga acelui refugiu, insa la acel moment puneam asta pe seama obisnuintei, pentru ca inainte de reabilitare nu era peron acolo - sigur ca asta nu justifica neatentia si demonstreaza ca unii soferi n-ar trebui sa aiba carnet).
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 28 Noi 2012 21:58:16 Titlul subiectului: |
160742 |
|
Iata ca in ultima sedinta a Comisiei de circulatie s-a reluat discutia pe aceasta tema si de data aceasta s-a luat decizia (finala) de a se merge pe o alta varianta. Am reprezentat mai jos (Google Maps) traseul (ma rog, desenul e aproximativ, in realitate sunt mici diferente, dar merge pentru a va face o idee). Lucrarea va incepe peste cateva zile, este complexa si va dura, cel mai probabil, cca. trei saptamani. Ca sa comentam, parerea mi-am spus-o intr-un mesaj anterior si mi-o mentin. Doamne-ajuta!...
verde - parcurs normal
rosu - deviere
verde/alb - parcurs actual abandonat
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
220.21 kb |
Vizualizat: |
de 14511 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Joi 29 Noi 2012 21:06:13 Titlul subiectului: |
160765 |
|
Legat de linia continua, cred ca te bazezi prea tare ca o linie ca la Cluj i-ar fi impiedicat pe bizoni sa mearga pe acolo. Ar fi fost poate mai bine o zona hasurata pe o suprafata mai mare si cuprinzand linia de tramvai. Sigur ca semnul de ocolire poate face pasi, dar si marcajele dispar sub noroi, zapada si sub actiunea timpului (nu stiu cat le intretin la Iasi, dar la Bucuresti dureaza si 6 luni de la asfaltare (care si ea poate dura cateva luni) pana se refac complet.
Legat de intentia de pastrare a tramvaiului, ma bucur ca s'a luat in discutie problema. Sper ca RATP va lua toate masurile de siguranta datorita acelei modificari, mai mult nu zic aici, doar ca incepe sa semene cu traseul liniei vechi de dinainte de 1967.
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 30 Noi 2012 17:46:27 Titlul subiectului: |
160777 |
|
Am vazut ca au inceput deja sa taseze terenul si sa pregateasca acel culoar. Sper ca circulatia tramvaielor sa nu fie oprita decat in momentul in care vor fi facute racordurile liniei provizorii cu vechea linie.
|
|
Sus |
|
|
paulsback
Data înscrierii: 10/Noi/2009 Ultima vizita: 04/Oct/2020 Mesaje: 96 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 30 Noi 2012 18:27:57 Titlul subiectului: |
160778 |
|
Din cate am vazut astazi linia nu se va muta prea mult. Pozitia va fi undeva pe centrul rondului.
Iarta-ma Radu ca ti-am furat poza!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
320.98 kb |
Vizualizat: |
de 14358 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 01 Dec 2012 21:43:06 Titlul subiectului: |
160790 |
|
Am redesenat, suprapunand plansa peste imaginea oferita de Google Maps (verticala), cu rezultatul din primul atasament (desigur, linia rosie reprezinta axul "drumului"). Din ce am vazut astazi, ce e pe plansa pare a se regasi in teren.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.32 kb |
Vizualizat: |
de 14276 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.13 kb |
Vizualizat: |
de 14276 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.72 kb |
Vizualizat: |
de 14276 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.09 kb |
Vizualizat: |
de 14276 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.07 kb |
Vizualizat: |
de 14276 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.55 kb |
Vizualizat: |
de 14276 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.34 kb |
Vizualizat: |
de 14276 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.69 kb |
Vizualizat: |
de 14276 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.37 kb |
Vizualizat: |
de 14276 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 01 Dec 2012 22:01:45 Titlul subiectului: |
160791 |
|
Ce e mai jos nu e despre calea de rulare de pe tronsonul in discutie, dar, pentru ca reabilitarea este afectata de proiectul privind construirea pasajului auto subteran si pentru ca lucrarile devin spectaculoase, ies putin, in mod exceptional, din cadrul acestui subiect, pentru a prezenta cateva imagini de pe santierul de la pasaj.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.32 kb |
Vizualizat: |
de 14268 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
156.36 kb |
Vizualizat: |
de 14268 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
157.15 kb |
Vizualizat: |
de 14268 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
167.84 kb |
Vizualizat: |
de 14268 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.43 kb |
Vizualizat: |
de 14268 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.91 kb |
Vizualizat: |
de 14268 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.71 kb |
Vizualizat: |
de 14268 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.97 kb |
Vizualizat: |
de 14268 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.61 kb |
Vizualizat: |
de 14268 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.09 kb |
Vizualizat: |
de 14268 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
paulsback
Data înscrierii: 10/Noi/2009 Ultima vizita: 04/Oct/2020 Mesaje: 96 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 04 Dec 2012 23:44:33 Titlul subiectului: |
160852 |
|
Din seria ARTICOLE SCRISE LA REPEZEALA TeleM scrie: "Liniile de tramvai provizorii de la Fundatie vor fi deviate. Acestea vor fi mutate la 25 de cm distanta fata de locul actual. Decizia a fost luata pentru a se permite inaintarea lucrarilor dinspre Pacurari spre Independentei. Reprezentantii Primariei spun ca sezonul rece nu va fi o piedica si ca lucrarile de la Pasajul din Fundatie vor continua pana pe 20 decembrie. Liniile de tramvai vor ramane deviate pana in aprilie 2013, cand vor fi aduse la o formula definitiva".
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 06 Dec 2012 21:40:50 Titlul subiectului: |
160903 |
|
A inceput sa vina sina:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.48 kb |
Vizualizat: |
de 14063 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 22 Dec 2012 11:22:52 Titlul subiectului: |
161129 |
|
BZI de astazi:
Constructia liniei ocolitoare se amana pentru anul viitor(probabil cand va permite vremea)
Citat: | Programata a se finaliza pana in data de 15 decembrie, improvizatia facuta la calea de rulare a tramvaielor prin care se realizeaza o bucla de ocolire a santierului din Fundatie a fost amanata de municipalitate. In aceste conditii, lucrarile pe santierul pasajului subteran sunt amanate. "Lucrarile la devierea liniei de tramvai au fost oprite din cauza conditiilor meteo. Constructorul care lucreaza la pasajul subteran nu mai poate face sapaturi, iar lucrarile la calea de rulare depind de acest lucru", a declarat Sebastian Buraga, purtator de cuvant Primaria Iasi.
Noua linie provizorie care ar urma sa faca o bucla spre centrul rondului din Piata Mihai Eminescu va face ca tramvaiele sa circule la o distanta de circa 25 de metri fata de actuala locatie a caii de rulare. Oficialii regiei locale de transport in comun sustin ca lucrarile de instalare a improvizatiei nu vor duce la intreruperea circulatiei tramvaielor decat pe perioade scurte de timp. "Aceasta bucla este necesara pentru traficul tramvaielor pe Copou. Lungimea acesteia ar urma sa fie in jur de 400 de metri pentru a putea realiza racordarile cu linia de tramvai ce vine dinspre strada Muzicescu, cu cea dinspre Copou", explica Adrian Mihai, purtator de cuvant in cadrul RATP Iasi. |
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 27 Feb 2013 21:26:28 Titlul subiectului: |
163021 |
|
Din pacate, in final va fi tot solutia "sofisticata" - cea cu autobuzele - din cauza costurilor implicate de deviere, pe care municipalitatea nu si le permite in acest moment. Zau ca ar fi fost tare interesant sa vedem tramvaiele luand-o din nou la stanga de la BCU in jos, ca pe vremuri, dar uite ca n-a fost sa fie...
|
|
Sus |
|
|
paulsback
Data înscrierii: 10/Noi/2009 Ultima vizita: 04/Oct/2020 Mesaje: 96 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 28 Feb 2013 00:35:51 Titlul subiectului: |
163029 |
|
Si asta doar din cauza vremii, probabil daca am fi avut o toamna mai lunga s-ar fi concretizat ceea ce incepusera sa faca in Fundatie.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 14 Mar 2013 15:17:56 Titlul subiectului: |
163296 |
|
Din pacate, de luni tramvaiele parasesc pentru o perioada Copoul...
Detalii aici!
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 14 Mar 2013 15:25:38 Titlul subiectului: |
163297 |
|
Poate RATP suplimenteaza 42 spre TV, pentru a suplini traseul 8.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 14 Mar 2013 15:35:09 Titlul subiectului: |
163298 |
|
Cu autobuzele situatia e la limita ca disponibilitate, s-a facut tot posibilul pentru a nu exista transbordare in Tg. Cucu in cazul traseelor 1 si 13 (pentru ca era si asta o varianta in discutie cu sanse foarte mari de aplicare, caz in care se mentineau tramvaiele 1 si 13 pana in Tg. Cucu, iar de acolo pana in Copou s-ar fi introdus un numar mult mai mic de autobuze fata de varianta pe care s-a mers in final). Se va suplimenta, insa, traseul 7, astfel incat intre Tg. Cucu si Tudor sa fie un numar rezonabil de vehicule, pentru ca unii calatori vor alege varianta transbordarii.
|
|
Sus |
|
|
cipricherr
Data înscrierii: 25/Iul/2012 Ultima vizita: 09/Oct/2023 Mesaje: 118 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 14 Mar 2013 20:14:36 Titlul subiectului: autobuze putine |
163369 |
|
Daca autobuzele nu sunt suficiente,de ce zbat autoritatile din Iasi sa mentina autobuze si microbuzele Ratp pe rute exterioare ca Piciorul lupului,Ciurea sau Metro.
Eu ca cetatean al Iasului nu sunt de acord cu aceste trasee,prefer sa fie folosite doar in oras.
|
|
Sus |
|
|
|