Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Reabilitare cale rulare Liceul National - Fundatie
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 14 Mar 2013 21:22:07    Titlul subiectului: 163373

Daca ai sta ceva mai stramb si ai judeca situatia ceva mai drept, ai vedea si niste avantaje chiar pentru cei care nu au treaba cu portiunile exterioare ale traseelor incriminate. Oricum, crede-ma ca daca ai sta si ai calcula, spre exemplu, ce ti-ar iesi daca masinile alea care de la CUG 2 se duc la Ciurea nu ar mai face extensia asta, ai vedea ca mare branza n-ar fi. Stiu ca iti place Exploatarea (Wink), dar... mai ai de invatat.

Pacat ca argumentezi trantind o balega in mijlocul drumului, pentru ca cel mai probabil ai dreptate, [iar eu unul sustin faptul ca] operatorul din subordinea municipalitatii ar trebui sa se limiteze la interiorul orasului si sa faca o treaba exemplara acolo, chiar si in conditiile reglementarii transportului public in ZMI. Cauta, insa, niste argumente ceva mai lipsite de bata care da in cap si... prezinta-le autoritatilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cipricherr



Data înscrierii: 25/Iul/2012
Ultima vizita: 09/Oct/2023
Mesaje: 118
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 15 Mar 2013 20:54:12    Titlul subiectului: 163396

Ori cat de stramb as sta si cat de drept as gandi,eu unu m-am saturat de aglomeratia din autobuze.
Eu nu fac nici un fel de calcul financiar si nici de timpii care se pierd de la capat Cug2 pana la Ciurea,ci ma pun in situatia calatorilor platitori de abonament care indura umilinta.
M-am saturat sa dau sfaturi autoritatilor,stiu ca niciodata nu vor asculta vocea cetateanului de rand.
Ce daca catatenii au cerut pastrarea teilor pe Stefan cel Mare,i-a asultat cineva?
Imi spun si eu parerea pe un forum,poate cineva o apreciaza....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 16 Mar 2013 11:10:23    Titlul subiectului: 163410

http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/linia-de-tramvai-din-fundatie-ar-putea-fi-pusa-inapoi-peste-doua-luni--2161.html

Oare de ce termenul de 20 mai mi se pare cam nerealist ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 17 Mar 2013 22:55:02    Titlul subiectului: 163460

O ultima privire:


IMG_6176.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.94 kb
 Vizualizat:  de 11869 ori

IMG_6176.JPG



IMG_6173.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.69 kb
 Vizualizat:  de 11869 ori

IMG_6173.JPG



IMG_6184.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  166.38 kb
 Vizualizat:  de 11869 ori

IMG_6184.JPG



IMG_6190.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.8 kb
 Vizualizat:  de 11869 ori

IMG_6190.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 18 Mar 2013 21:32:08    Titlul subiectului: 163487

Am remarcat ca in prima zi cu "inlocuitorii" auto pt. 1 si 13 ca era foarte mare aglomeratie in autobuzele 1 si 13 ,mai ales pe tronsonul Centru- P. Ros. Oare nu s-ar putea face un traseu provizoriu de tramvai Baza 3-Tg.Cucu sau Baza 3-Gara (anticul2) pentru a mai prelua din flux?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 18 Mar 2013 22:24:27    Titlul subiectului: 163488

Partea proasta e ca foarte multe probleme au fost astazi pe Centru <-> Copou si asta nu pentru ca in intregul lor cele doua trasee nu ar avea numarul necesar de autobuze, ci pentru ca pe o serie de tronsoane se formeaza dopuri, chiar daca intervalele de urmarire sunt rezonabile, problema provenind in general din faptul ca lipsesc in anumite momente vehiculele de capacitate mare (echivalente tramvaielor dublu articulate) care sa preia acest numar mare de calatori care apare chiar imediat dupa plecarea unui alt vehicul catre aceeasi directie (astfel de lucruri se intampla si cand circula tramvaiele, insa daca urmatorul tramvai care vine e un dublu articulat, dopul se rezolva frumos). Lipsesc, asadar, niste autobuze articulate. Problema e destul de mare si, chiar daca sustineam pana azi varianta de a nu se fragmenta cele doua trasee, pentru a nu mai stresa calatorii in plus (in mod normal n-as avea nimic impotriva fragmentarii, chiar as merge fara probleme pe ea, insa numai daca ar exista conditii pentru respectarea graficelor, astfel incat calatorii sa nu astepte suplimentar in statia de transbordare), dupa ziua de azi nu mai sunt atat de convins si as tinde sa merg pe varianta cu tramvaie pe 1 si 13 pana in Tg. Cucu si autobuze (care ar putea fi dirijate astfel flexibil pe anumite intervale orare) intre Tg. Cucu si Copou (o suplimentare de genul asta pe Cucu - Copou s-ar putea aplica si impreuna cu autobuze pe 1 si 13 in intregime, numai ca in momentul acesta nu exista numarul necesar de autobuze pentru a face ambele lucruri).

Pentru problema semnalata de tine as merge pe o idee care mi-a venit in weekend, insa din alte motive (1. pentru a nu ne trezi din nou pe cap la redeschiderea circulatiei cu povestea masinilor parcate tembelistic pe linii in zona Hotel Moldova - str. Palat; 2. problema vatmanilor): prelungirea lui 6 prin Podu Ros pana in Baza 3 pana revin celelalte trasee pe str. Palat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 18 Mar 2013 23:22:57    Titlul subiectului: 163490

Excelenta ideea! Doar ca mi se pare extrem de lung traseul.
Ar mai fi o idee cu un traseu Gara-Tg. Cucu-P. Ros- Tudor Vladimirescu_ Tg. Cucu-Gara cu "perechea" Gara _Tg Cucu-Tudor- P.Ros-Tg. Cucu-Gara.
Asa s-ar acoperi cumva si lipsa 8-lui si problema semnalata mai devreme.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 18 Mar 2013 23:46:09    Titlul subiectului: 163491

Cca. 20 km (fata de 12,5 in mod normal), comparabil cu traseul 5 (ceva mai mult de 19 km) si cu schimb de calatori pe parcurs, deci fara efecte negative asupra acestora.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mar 19 Mar 2013 00:17:25    Titlul subiectului: 163493

Nu ar fi fost mai bine sa se duca 1 si 13 la gara, iar cu (o parte din) diferenta de ture fata de varianta prin Copou sa se suplimenteze linia 7?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 19 Mar 2013 01:11:52    Titlul subiectului: 163494

7-le a fost suplimentat deja cu 2 unitati in regim de ranforsare pentru a pune "umarul" la asigurarea decenta a legaturii Tg. Cucu <-> Tudor. Pentru 7 e mai mult decat suficient, cu mai multe unitati s-ar plimba aerul intre Centru si Canta si viceversa.

1 si 13 la Gara ar insemna cel putin 8 (cel mai probabil 10) vagoane care:

- plimba aerul intre Centru si Gara si viceversa;
- dau peste cap circulatia pe celelalte trasee la Billa si la Gara, marind artificial timpii de asteptare din cauza problemelor cu statiile prea scurte si semafoarele;
- genereaza probleme de dispecerizare, traseele neavand macar un capat de linie (asta ar fi o problema si pentru vatmani).

Discutia cu 1 si 13 la Gara a existat in regie si inaintea anterioarei intreruperi a circulatiei pe Copou si s-au identificat si o serie de variante pentru problemele de la punctele 2 si 3 (inclusiv varianta parcurgerii in sens invers a buclei) insa in fiecare caz apareau tot soiul de probleme (cred ca am prezentat si pe forum la vremea respectiva variantele luate in discutie).

In varianta mea ar fi vorba de un maxim de 3-4 unitati suplimentare pe traseul 6, care ar fi de folos pe ambele portiuni importante (sigur, pe Tg. Cucu - Baza 3 ar fi unele perioade cu incarcare slaba, dar intr-o oarecare masura ar putea exista totusi beneficii pentru calatori; oricum, ar merita facut un test).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
KTLYN



Data înscrierii: 25/Ian/2013
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 208
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 19 Mar 2013 11:40:59    Titlul subiectului: 163497

Am observat faptul ca autobuzele care inlocuiesc tramvaiele 1 si 13 opresc si la Sala Polivalenta si Hotel Europa in conditiile in care tramvaiele nu faceau acest lucru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 19 Mar 2013 11:45:03    Titlul subiectului: 163498

Da, s-a dat ieri nota interna in sensul asta, iar de astazi opresc pentru a veni in sprijinul calatorilor, pentru ca in cazul autobuzelor nu sunt probleme cu statiile respective.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 19 Mar 2013 12:26:23    Titlul subiectului: 163501

Ar mai fi de spus si faptul ca au fost introduse si pe traseul 3 in regim de ranforsare inca 2 unitati (deci acum sunt 7 ture si 7 ranforsari).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 19 Mar 2013 21:05:33    Titlul subiectului: 163516

A mers vreodata tramvai pe-aici???


IMG_6491.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.71 kb
 Vizualizat:  de 11615 ori

IMG_6491.JPG



IMG_6500.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.78 kb
 Vizualizat:  de 11615 ori

IMG_6500.JPG



IMG_6489.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.97 kb
 Vizualizat:  de 11615 ori

IMG_6489.JPG



IMG_6490.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  151.57 kb
 Vizualizat:  de 11615 ori

IMG_6490.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mar 19 Mar 2013 23:55:03    Titlul subiectului: 163521

Scuze ca revin cu alta propunere, dar, daca 1 si 13 la gara nu e o solutie, atunci nu ar fi posibila una din urmatoarele solutii:
  1. 2 si 7 suspendate, 6 prelungit prin Tudor la Baza 3 si reinfiintat 16/16b Canta-Tg.Cucului-Tatarasi-Metalurgiei-Podul Ros-Tg.Cucului-Canta si viceversa?
  2. 1 si 13 sa intoarca in Tg.Cucului?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 20 Mar 2013 09:29:25    Titlul subiectului: 163532

Din start trebuie sa priviti lucrurile drept simplu exercitiu de imaginatie, pentru ca monitorizarile facute incepand de luni indica probleme doar pe Centru <-> Copou, cum am spus inca de luni seara. E posibil sa apara situatii izolate in diverse alte puncte, dar care sa nu necesite interventii radicale si chiar nici un fel de interventie.

Problema cu 1 si 13 e cam asa:

- fragmentarea ii nemultumeste pe cei care trebuie sa faca transbordare (foarte multi);
- mentinerea celor doua trasee intregi ii nemultumeste pe cei care au nevoie de ele intre Centru si Copou si viceversa (si ei foarte multi), cauza problemei fiind cea prezentata de mine intr-un mesaj de luni.

Subiectul ramane deocamdata deschis pentru regie si pe el ar trebui sa concentram si aceasta discutie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
thevlad15



Data înscrierii: 01/Iul/2010
Ultima vizita: 13/Mar/2024
Mesaje: 47
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 20 Mar 2013 14:14:48    Titlul subiectului: 163535

Problema Centru-Copou nu s-ar rezolva simplu prin marirea numarului de autobuze pe 42 si prelungirea lui pana la agronomie? Am senzatia ca atunci cand a fost introdus tramvaiul 8 numarul autobuzelor pe traseul 42 a fost micsorat si ca acum cand 8 a disparut din nou nu a fost modificat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mie 20 Mar 2013 14:44:37    Titlul subiectului: 163537

Inteleg ca doar pe portiunea Copou - Centru exista probleme in sensul ca autobuzele nu au capacitatea de a prelua fluxul de calatori. Din centru mai departe problema asta nu mai apare? Exista un numar mare de calatori care urca in Copou si coboara in centru si de acolo lucrurile revin la normal? Daca da, atunci ar fi mai bine de suplimentat liniile de autobuz existente prin Copou si in plus introdusa celebra linie CUCU-COPOU cu autobuze. Probabil ar fi imposibil sa fie gratuita dupa modelul liniei de microbuz intre gara si centru cand au fost lucrarile la tramvai.

Am propus o linie de genul 16/16b pentru ca pe portiunea comuna cu liniile 1/13 ar inlocui aceste linii si ar include oarecum linia 7 pe portiunea Canta-Tg.Cucului si un fel de 2 prin centru: Canta - Gara - Podul Ros - Baza 3.
Pentru a rezolva problema aglomerarii din zona Gara/Billa, s'ar putea de exemplu ca perechea de 16 care merge intai prin Tatarasi sa nu ajunga la Gara, ci sa vireze stanga pe linia nou-infiintata din Canta direct catre Billa, iar perechea care vine din Tatarasi sa vireze stanga spre gara, invers fata de linia 3. Sau mai bine, perechea care merge de la gara spre Tatarasi sa nu treaca deloc prin gara pentru a nu dubla linia 3, iar perechea care merge spre Podul Ros sa treaca si la dus si la intors prin gara. Pentru stationare, tramvaiele 16/16b care vin din Tatarasi ar putea stationa in bucla Tatarasi Nord, iar cele din sens opus in rondul Tg.Cucului, directia spre 5 Drumuri.

Situatia din prezent defavorizeaza total accesul spre centru dinspre Baza 3, Tesatura si Podul Ros, prin autobuze de capacitate insuficienta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 20 Mar 2013 17:03:30    Titlul subiectului: 163539

Repet: problema nu e numarul de masini planificate pe 1 si 13, care este suficient, ci capacitatea (mai degraba incapacitatea) lor de a prelua numarul ridicat de calatori care apare in anumite momente in Tg. Cucu si Piata Unirii, respectiv la Universitate si Triumf, cand imediat dupa plecarea unui vehicul statia se aglomereaza la loc. Daca macar o parte a autobuzelor de pe 1 si 13 ar fi articulate, problema ar fi rezolvata. De asemenea, daca ar exista un numar suplimentar de autobuze (dar, din pacate, nu exista) acestea ar putea stationa in Tg. Cucu si in Copou, pregatite pentru a fi dirijate sa plece in semicursa pe Cucu <-> Copou atunci cand apar aceste probleme.

Din pacate, singura solutie viabila pe care o vad eu in momentul asta este fragmentarea celor doua trasee, ceea ce ar conduce la o mai buna gestionare a parcului de autobuze existent.

Legatura Centru <-> Baza 3 nu e deloc defavorizata, masinile de pe 1/13 (indiferent care, pentru ca timpul de parcurgere nu difera cu mult pornind din Baza 3, iar statiile sunt acum apropiate, cea a lui 1 fiind langa dispecerat) si tramvaiele de pe 7, cu tot cu cele 2 unitati suplimentare introduse de luni, fiind mai mult decat suficiente.

La Tesatura, legatura pentru Copou este asigurata si cu masina 42, doar cei care au treaba in zona Cuza Voda avand la dispozitie doar traseul 13 (si 1, daca au rabdare sa ocoleasca prin Tatarasi). Sigur, discutam despre cei in putere, care au cum sa penduleze intre statia de tramvai si cea de autobuz.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 20 Mar 2013 17:46:21    Titlul subiectului: 163541

Trix a scris:
Inteleg ca doar pe portiunea Copou - Centru exista probleme in sensul ca autobuzele nu au capacitatea de a prelua fluxul de calatori. Din centru mai departe problema asta nu mai apare? Exista un numar mare de calatori care urca in Copou si coboara in centru si de acolo lucrurile revin la normal?

Da, dar cu nuantele pe care le-am precizat in mesajul anterior. Sunt niste dopuri, situatia nu este permanenta si poate chiar nici sa nu se repete de la o zi la alta sau de la o saptamana la alta la aceleasi ore, deci e greu de prevazut.

Trix a scris:
Daca da, atunci ar fi mai bine de suplimentat liniile de autobuz existente prin Copou si in plus introdusa celebra linie CUCU-COPOU cu autobuze. Probabil ar fi imposibil sa fie gratuita dupa modelul liniei de microbuz intre gara si centru cand au fost lucrarile la tramvai.

Pai... nu e cu ce, ca daca ar fi, am spus mai sus, s-ar introduce niste masini-naveta care ar fi dirijate in strada sa preia aceste dopuri cand apar. In momentul asta coeficientul de utilizare a parcului (CUP) e la ceruri.

Trix a scris:
Am propus o linie de genul 16/16b pentru ca pe portiunea comuna cu liniile 1/13 ar inlocui aceste linii si ar include oarecum linia 7 pe portiunea Canta-Tg.Cucului si un fel de 2 prin centru: Canta - Gara - Podul Ros - Baza 3.
Pentru a rezolva problema aglomerarii din zona Gara/Billa, s'ar putea de exemplu ca perechea de 16 care merge intai prin Tatarasi sa nu ajunga la Gara, ci sa vireze stanga pe linia nou-infiintata din Canta direct catre Billa, iar perechea care vine din Tatarasi sa vireze stanga spre gara, invers fata de linia 3. Sau mai bine, perechea care merge de la gara spre Tatarasi sa nu treaca deloc prin gara pentru a nu dubla linia 3, iar perechea care merge spre Podul Ros sa treaca si la dus si la intors prin gara. Pentru stationare, tramvaiele 16/16b care vin din Tatarasi ar putea stationa in bucla Tatarasi Nord, iar cele din sens opus in rondul Tg.Cucului, directia spre 5 Drumuri.

Treci usor cu vederea (nu e un repros, ci o atentionare ca lucrurile sunt acum cu totul altfel pe inelul ala decat inainte de reabilitari si, neputand observa aceste lucruri zi de zi si pe intreaga perioada a unei zile, in diverse momente ale anului, nu ai cum sa-ti faci o idee corecta asupra dinamicii prezente din acea zona, ceea ce ridica probleme si in privinta explicatiilor referitoare la propunerile tale) unele realitati legate de trafic, de reglementarea sa in zona Billa, la Gara, la intersectia Arcu/Garii, de reglementari interne in privinta circulatiei prezente a tramvaielor pe acel inel si in alte zone reabilitate. De asemenea, trebuie sa ai in vedere si comportamentul calatorilor (in sensul de a te raporta la psihicul uman si modul in care marea majoritate a oamenilor actioneaza sau reactioneaza in unele situatii ce tin de transportul public). Nici nu-ti imaginezi cate conflicte apar in situatii care tie ti s-ar parea de neinteles, fiind un om cerebral, care nu te raportezi cu superficialitate la ce-i in jurul tau, etc. Crede-ma pe cuvant, sa invarti tramvaiele de pe diverse trasee in fel si chip pe inelul Vointa-Billa-Gara ar fi un dezastru pentru calatori, si iti zic asta stiind care sunt reactiile in situatii mult mai lejere fata de cele generate de solutiile radicale pe care le propui mai sus.

Cat priveste ducerea vagoanelor pe cele doua bucle pentru a beneficia vatmanii de pauza, sa-ti zica unul dintre colegii mei (activi pe forum) care conduc tramvaie daca nu ar prefera sa se invarta in cerc cat pot, numai sa nu le fie umplut frigiderul de catre diversi calatori care nu inteleg ca sarmanul om n-are nici o vina. Plus ca, obiectiv vorbind, dincolo de cei care calatoresc de placere cu tramvaiul, sunt totusi cei care folosesc transportul public grabindu-se la fel ca si soferii autoturismelor sa ajunga acolo unde au treaba, iar a stationa aiurea pe traseu pentru ca... orice ce n-are legatura cu ei, nu e deloc o situatie acceptabila.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 20 Mar 2013 17:56:48    Titlul subiectului: 163542

thevlad15 a scris:
Problema Centru-Copou nu s-ar rezolva simplu prin marirea numarului de autobuze pe 42 si prelungirea lui pana la agronomie? Am senzatia ca atunci cand a fost introdus tramvaiul 8 numarul autobuzelor pe traseul 42 a fost micsorat si ca acum cand 8 a disparut din nou nu a fost modificat.

Traseul 42 a fost prelungit pana la Agronomie dupa doar cateva zile de la infiintare, in toamna anului trecut.

Suplimentarea traseului 42 (si a oricarui alt traseu) in acest moment este imposibila, pentru ca nu e cu ce.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mie 20 Mar 2013 20:46:47    Titlul subiectului: 163550

Ai dreptate, fiind o situatie temporara, nu ar fi cazul sa ne batem capul cu asemenea modificari de trasee care ar incurca si mai mult calatorii. Cred totusi ca 6 dus prin Podul Ros la Baza 3 ar fi o solutie necesara si suficienta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 20 Mar 2013 22:49:26    Titlul subiectului: 163552

Propunerea a generat o dezbatere in cadrul Biroului Exploatare cand am prezentat-o, dar din pacate nu va putea fi pusa in practica (nu pot detalia, pentru ca intru in niste chestiuni interne). Dezavantajele acestei variante, din punctul meu de vedere, sunt doua:
- exista riscul ca in majoritatea timpului incarcarea sa fie slaba intre Tg. Cucu si Baza 3;
- imposibilitatea de a face jonctiunea cu 11 cand apar blocaje (in astfel de situatii asa se procedeaza, astfel incat macar 6 si 11 sa fie afectate cat mai putin).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
KTLYN



Data înscrierii: 25/Ian/2013
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 208
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 24 Mar 2013 21:10:30    Titlul subiectului: 163614

Referitor la traseul de autobuz 1 care inlocuieste tramvaiul 1: care este statia corecta de la Moldova mall? Chiar astazi am parcurs acest traseu de doua ori si cei doi soferi au oprit unul in statia unde oprea inainte tramvaiul iar celalalt in statia unde opreste de obicei 28 si 41. Intreb pentru ca sunt oameni care stau in frig cand intr-o statie cand in cealalta si trece autobuzul pe langa ei sau, si mai rau, alearga dintr-o parte in alta prin trafic doar sa prinda autobuzul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 24 Mar 2013 21:54:56    Titlul subiectului: 163616

Soferii autobuzelor de pe traseul 1 trebuie sa opreasca in statia de autobuz.
Pentru traseul 13 e stabilit deocamdata ca se foloseste statia de tramvai (si aici sunt probleme cu unii soferi) insa cazul acesta se afla inca in evaluare in cadrul Biroului Exploatare, pentru o solutie definitiva, pentru ca e parte dintr-o discutie mai larga, care implica si celelalte trasee.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 4 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community