Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Linia 41 si conceptul de Metrou Usor
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Ian 2007 15:05:06    Titlul subiectului: iuiiiiuuuuuuuu 44475

Si pe 41 exista aceasta problema si cu vagoanele actuale. In statii nu se ot defrana boghiurile la nevoie pentru ca sunt prea inalte. Problema gardurilor mai exista si pe unele portiuni din 35 si la capetele lui 32 unde exista garduri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Dum 24 Iun 2007 16:07:16    Titlul subiectului: Inutilitatea unui transport prioritizat..(in viziunea unora) 79794

Isi mai aduce cineva aminte de anul 2002? Se spunea ca linia 41 (proiectul pilot de metrou usor) va avea sistemul "unda verde", pentru cunoscatori SPOT-UTOPIA. Cu toate ca acest nume pare predestinat esecului, nici ca a fost materializat altfel. Tot ce s-a facut a fost doar o corelare a semafoarelor dupa timpi care sa avantajeze linia 41 dar timpi ficsi, indiferent de trafic si ora. Oricum, o solutie patetica in comparatie cu ideea initiala. Cati au mai adus in discutie daca va deveni CANDVA acel sistem functional?
Tot asa, ca sa mai aducem in discutie un ultim aspect. Se modernizeaza linii de tramvai, e bine. Totusi de ce oare se executa lucrari care sunt inutile pentru viteza de rulare si prioritatea transportului? Ok, sa zicem ca ar fi prea scumpa separarea caii de rulare in sistem "41" dar oare nu e mai inutil sa ai un tramvai care se impiedica in masini la semafor sau in rest?
Multe linii initial cu cale de rulare descoperita au fost acoperite (vezi sos Giurgiului, Razoare si altele). Oare nu e mai scump sa acoperi linia si sa lasi masinile sa treaca pe acolo, plus ca reduci profitabilitatea si eficienta liniei de tramvai. Dar de... suntem in Romania si toate lucrurile bune trebuie finalizate in porcarii si solutii inutile doar de dragul de a IMPACA pe toti, oricum, de a nu face nimic cu adevarat EFICIENT.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 20 Iul 2007 15:03:22    Titlul subiectului: 80476

Cred ca o solutie buna pentru a dezvolta in continuare linii de metrou usor si a se evita pretextul straveziu oferit de primarie pentru renuntarea la ele ar fi mutarea liniilor de tramvai pe o parte a strazii, separate de traficul auto (acest concept se poate aplica si pentru benzile speciale de autobuze, avind ca avantaj existenta practic a 2 benzi de circulatie separate de restul traficului, permitindu-u-se astfel ocolirea eventualelor autobuze/troleibuze defecte), pe aceste linii urmind sa circule pe linga tramvaie si autobuze; oricum solutii ar exista daca chiar s-ar dori o dezvoltare reala si eficienta a retelei de transport public, numai ca de la vorbele aruncate pe sticla pina la fapte e distanta mare si denota lipsa de vointa a celor responsabili, care stiu doar sa turuie minciuni la foc automat

Cei de la RATB/URAC nu prea au habar ce inseamna metrou usor, daca isi inchipuie ca acele V3A obosite de pe linia 41 reprezinta de fapt notiunea de metrou usor; sa ii intrebe pe videnii de la primarie atunci ca le explica ei ca nu va mai exista alta linie de metoru usor in afara de 41, ca prea a fost un succes si un lcuru util, si nu trebuie sa se invete prostii care platesc impozite cu binele, -adica tramvaiul sa mearga mai repede decit autoturismul
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Vin 10 Aug 2007 00:11:53    Titlul subiectului: 00000 81275

Astazi a circulat prin Crangasi pe linia lui 41 un cuplu de Tatre care aveau ca placa frontala o placa de PROBE. Am ramas cel putin surprins de aceasta aparitie interesanta, si mi-am pus intrebarea daca nu au baietii vreun gand. Si asa foarte multe dintre tramvaiele de pe 41 au inceput sa arate din ce in ce mai putin modernizate, pierzandu-si mastile frontala si de spate a cuplelor si tampoanele, cupla stand libera ca la modelul initial. Totodata exista un vagon la care abtibildul rosu (ca vopsea nu-i) frontal lipseste si vagonul e in culorile clasice RATB, alb cu dunga galbena.
Oricum nu m-ar mira sa introduca si Tatre pe 41, la cat de prost e tratat proiectul, cel putin in ultima vreme.

_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Vin 10 Aug 2007 10:25:50    Titlul subiectului: 81290

Nu prea stiu ce ar cauta acum Tatre pe linia metroului basesc, avand in vedere ca Stefan cel Mare e inchis si la fel linia din Bucurestii Noi.
Din ce s'a mai discutat pe aici, se pare ca ar vrea sa mai bucure niste Tatre si probabil vor sa vada care din ele.
Metroul basesc fara autocolant rosu este 025. Nu stiu daca de atunci a ramas fara el, dar odata a lovit din spate un alt metrou basesc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2017
Mesaje: 121
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Aug 2007 00:25:17    Titlul subiectului: 81344

Impiegatul a scris:
Astazi a circulat prin Crangasi pe linia lui 41 un cuplu de Tatre care aveau ca placa frontala o placa de PROBE. Am ramas cel putin surprins de aceasta aparitie interesanta, si mi-am pus intrebarea daca nu au baietii vreun gand. Si asa foarte multe dintre tramvaiele de pe 41 au inceput sa arate din ce in ce mai putin modernizate, pierzandu-si mastile frontala si de spate a cuplelor si tampoanele, cupla stand libera ca la modelul initial. Totodata exista un vagon la care abtibildul rosu (ca vopsea nu-i) frontal lipseste si vagonul e in culorile clasice RATB, alb cu dunga galbena.
Vagoanele despre care pomenesti sunt vagoane luate de pe alte linii in vederea suplimentarii parcului liniei 41, lor doar li s-a aplicat autocolantul de culoare rosie prezent pe toate vagoanele "metroului usor".
_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Joi 23 Aug 2007 07:44:02    Titlul subiectului: 81807

Ieri iarasi a trecut un cuplu de Tatre pe linia lui 41. Din pacate a trecut seara si nu am reusit sa-i iau numarul de parc. A fost insa o figura draguta atunci cand a oprit la semnal in Statia Piata Crangasi si cativa calatori aiuriti au inceput sa urce pe la usa 1 care era deschisa, zicand foarte candizi ca ei merg cu 42 (care a avut Tatre cam in toata existenta lui). Saracii... 42 nu mai trece prin Crangasi de la "metroizarea" liniei. Laughing
Acum lasand gluma la o parte, in ultima vreme au tot trecut cupluri de Tatre prin Crangasi. Chiar pregatesc baietii vreo surpriza?

_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Vin 24 Aug 2007 11:51:51    Titlul subiectului: Aspecte legate de reteaua liniei 41 81838

Cunoscand unele dintre particularitatile retelei liniei 41, ma intrebam de urmatoarele aspecte:

- pe linia de pe sos. Progresu sunt folosite de ceva timp separatoarele de retea de contact similare celor de pe liniile CFR.

In conditiile in care acestea ar elimina necesitatea trecerii controler-ului de V3A in pozitia 0 si deci ar elimina o frana sau o pauza in accelerare nu prea pare logic de ce nu se trece la o asemenea solutie. Pe langa faptul ca s-ar putea circula cu o viteza mai mare si acceleratia ar fi mai uniforma (unii vatmani NU trec maneta in punct 0 si se simte trecerea brusca).

- o a doua remarca tine de incrucisarile cu linia de troleibuz care nici ele nu permit trecerea fara intreruperea alimentarii.

Multe treceri si reporniri prin intersectiile aglomerate de la Tricodava si Piata Cilibidache se soldeaza cu descarcari electice destul de puternice unele si cu zgomot, fapt ce afecteaza si pantografele si linia de contact. Un sistem asemanator cu cel de pe 13 Septembrie ar solutiona problema.

O alta solutia ar fi sa se alimenteze cu energie si portiunea mediana a trecerii dintre conductorii retelei de troleibuz, parte ce nu este alimentata acum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinvoinea4ratt



Data înscrierii: 26/Dec/2006
Ultima vizita: 07/Iul/2008
Mesaje: 27
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Vin 24 Aug 2007 12:12:07    Titlul subiectului: 81841

Si in Timisoara este problema asta: e teribil cand e o intersectie mare, cu sens giratoriu, si sunt 4 intersectii cu troleul, si tramvaiul - iti imaginezi cum merge - accelereaza, intrerupe, accelereaza, intrerupe etc.

Si la intrerupere se bruscheaza un pic tramvaiul, in mod enervant chiar. Si cand o faci repetat e un pic cam nasol Shocked

Oare de ce nu se implementeaza solutia propusa de tine, daca merge fara intrerupere alimentare. Sa fi trecut autoritatile peste bug-ul asta al intreruperii? Idea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 24 Aug 2007 16:30:39    Titlul subiectului: Re: Aspecte legate de reteaua liniei 41 81862

fider a scris:
O alta solutia ar fi sa se alimenteze cu energie si portiunea mediana a trecerii dintre conductorii retelei de troleibuz, parte ce nu este alimentata acum.
S-a încercat asta la Ploiești și au rezultat niște arcuri electrice foarte frumoase la trecerea pantografelor/captatorilor Exclamation Razz
De altfel, prevenirea arcurilor electrice este și motivul pentru care partea mediană a separatoarelor tramvai-troleibuz este un... izolator.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Vin 24 Aug 2007 16:55:05    Titlul subiectului: 81865

Desi poza nu imi apartine (este luata de pe forumul transira de la subiectul Sos. Progresului: septembrie 2006 - mai 2007), pot remarca totusi 2 lucruri. Pentru trecere important este ca cel putin una dintre patine sa faca contactul cu reteaua. In cazul prezentat de mine in schema (similar celui de la 13 Septembrie), daca liniile de troleibuz vin suficient de inclinate pot face contact ambele patine!

Asadar nu cred ca e vorba de posibilitate cat de aplicatia practica si bataia de cap pentru a o implementa (multe linii de troleibuz nu au sau nu pot intersecta in acest unghi reteaua de tramvai fara modificari serioase ale retelei).

Schema trecerii facuta de mine arata si ca este posibila trecerea fara intrerupere daca unghiul permite si nu este o problema daca partea intermediara este alimentata in acest caz. De acest tip de trecere vorbeam nu de cea existenta la linia 41 in acest moment.

Despre separatorul fara trecere prin punct 0 pentru pantograf nu mai vorbesc. El exista si functioneaza bine mersi pe Sos Progresu. Poza e destul de evidenta. Pacat ca nu este folosit in mai multe locuri.



dsc07978_125.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  223.19 kb
 Vizualizat:  de 11258 ori

dsc07978_125.jpg



trecere.GIF
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.78 kb
 Vizualizat:  de 11258 ori

trecere.GIF


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 05 Oct 2007 20:22:53    Titlul subiectului: 83406

Vad ca pe linia 41 se renunta usor usor la schema de metrou usor sau poate ca au venit din URAC, aici ar fi vorba de vagoanele 021 care a si fost mazgalit, 055, 099 sunt in schema clasica de tramvai V3A-93. Mai bine trimiteau vagonul 256 pe linia 41 si trimiteau unul din vagoanele enumerate mai sus pe linia 45!
Ambele vagoane le-am vazut dimineata, pe 256 l-am vazut pe linia 45.
Se poate ca 256 sa fi fost tur mic in linia 45 si a fost trimis dupa aceea ca ransfortare pe linia 41 si ca titular dupa -amiaza!
La Bucuresti-Noi, oricat de mult s-ar ocupa de vagoanele de pe linia 41, tot "varza" ar arata vagoanele datorita uzurii foarte mari care este pe linia 41 si aici enumar viteza, aglomeratia etc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 05 Oct 2007 21:50:38    Titlul subiectului: 83415

itb 139 a scris:
Mai bine trimiteau vagonul 256 pe linia 41 si trimiteau unul din vagoanele enumerate mai sus pe linia 45!
Păi așa au și făcut. #256 circulă pe 41 și #055 pe 45.
La ora 15 #021 nu avea niciun fel de grafitti pe el.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 08 Noi 2007 18:30:29    Titlul subiectului: 84633

Azi dimineata la ora 6:00 venea de la URAC proaspat RKuit - daca mi se acepta termenul - vagonul 143 de pe linia 41; ce mi se pare aberant este faptul ca aceste vagoane nu vin direct in schema de metrou usor direct din URAC!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cos



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2012
Mesaje: 83
Locație: Bucuresti; Sibiu

MesajTrimis: Joi 08 Noi 2007 20:40:31    Titlul subiectului: 84646

Schema de metrou usor e un autocolant care se aplica in depou si care se scoate atunci cand se decide ca vagonul respectiv va circula pe alta linie (cu mici scapari).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Feb/2017
Mesaje: 253
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Mar 13 Noi 2007 00:03:39    Titlul subiectului: 84726

Vagoanele care intra in 41 nu prea mai ies de aceea nu prea se da jos autocolantul de pe ele. Exceptie fac 256 si 055, care circula si pe alte linii dupa cum ati spus si voi. Un exemplu... de fapt doua exemple de vagoane care circula in 41 si nu au schema clasica de metrou usor sunt... 224 si 306 Very Happy
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Noi 2007 14:40:39    Titlul subiectului: 84740

#099, #075... si pot continua exemplele
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cos



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2012
Mesaje: 83
Locație: Bucuresti; Sibiu

MesajTrimis: Mar 13 Noi 2007 23:32:06    Titlul subiectului: 84752

Diferenta e ca 224 si 306 sunt si vor fi "titulare" pe linia 41, pe cand 099 si 075 au ajuns pe aceasta linie mai mult de nevoie decat de voie. Ba chiar 099 nu are nimic din "tuning-ul" liniei - nici partea frontala, nici autocolantul.

Ca sa nu mai zic ca 099 si 075 sunt lovite in fata, deci nu mai vad ele autocolant Twisted Evil
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PSC



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 130
Locație: Bucuresti 2 (Colentina)

MesajTrimis: Joi 14 Feb 2008 21:04:43    Titlul subiectului: 7i76i76i76 88671

(Admin edit: discutie mutata dintr-un alt topic unde deja nu se mai potrivea; acolo alt utilizator propusese desfiintarea liniei 41 prin inglobarea sa intr-un 26 aproape circular care sa includa actualul 41)

Cum sa se desfiinteze 41, cand construirea liniei a inghitit atatea fonduri? Firul de contact este diferit fata de cel folosit pe celelalte linii, este din import, nu stiu sigur daca nu cumva din Germania sau Austria. Este diferit, adica este facut dintr-un aliaj de cupru mai bun decat cel romanesc. Nu se va desfiinta 41, cel putin nu in urmatorii ani, fiindca, sa nu uitam reclama ieftina, este prima linie de metrou usor din Bucuresti. Da, ar fi fost prima linie de metrou usor, daca atat vehiculele cat si semafoarele ar fi fost dirijate prin GPS si, la apropierea de intersectii, ar fi avut "unda verde". Si, bineinteles, daca viteza ar fi fost 80 km/h si nu 40, cat e acum. Proiectul exista, numai ca nu s-a concretizat.
Da, sunt de acord ca linia 26 sa se reinfiinteze pe vechiul traseu, iar pentru asta sunt de acord sa se reconstruiasca linia veche, pe sos. Grozavesti, sos. Panduri, bd. Tudor Vladimirescu, sos. Viilor. Iar linia de pe Trafic Greu sa fie pentru trafic... rapid: viteza mare si statii numai la intersectiile mari (Cal. Rahovei, Cal. 13 Septembrie etc.).

_________________
Munca în exces duce la deces!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Vin 15 Feb 2008 22:44:38    Titlul subiectului: Re: Sa se desfiinteze 41? 88715

PSC a scris:
Da, ar fi fost prima linie de metrou usor, daca atat vehiculele cat si semafoarele ar fi fost dirijate prin GPS si, la apropierea de intersectii, ar fi avut "unda verde". Si, bineinteles, daca viteza ar fi fost 80 km/h si nu 40, cat e acum. Proiectul exista, numai ca nu s-a concretizat.
Linia 41 este actualmente controlata prin GPS (sistemul este aproape intru totul pus la punct), a avut un sistem de management computerizat al traficului si incorporeaza sistemul "SPOT-UTOPIA" care exact pentru asta este implementat (unda verde). Viteza maxima proiectata a fost de 60 Km/h pentru 2 tronsoane (Grant si Lujerului). Practic s-a circulat si cu 80km/h pe aceste portiuni. Foarte rar, dar s-au atins aceste viteze si tot asa se pot atinge 45-50 km/h in mod obisnuit intre multe statii. Poate ar fi mai util daca am vorbi din ce stim si nu din ce presupunem ca "atotstiutori" asa cum le place unora sa se declare.
Intr-o lucrare publicata in Romania acum cativa ani sunt prezentate aproape toate detaliile constructiei, asa ca nu cred ca are sens sa vorbim pe langa subiect:
Sterian Alexandru, Metroul Usor - un concept modern in transportul public din Bucuresti), Editura DaneRom, Bucuresti, 2003.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PSC



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 130
Locație: Bucuresti 2 (Colentina)

MesajTrimis: Sâm 16 Feb 2008 00:55:10    Titlul subiectului: Unda verde... da' rosie 88720

fider a scris:
Linia 41 este actualmente controlata prin GPS (sistemul este aproape intru totul pus la punct), a avut un sistem de management computerizat al traficului si incorporeaza sistemul "SPOT-UTOPIA" care exact pentru asta este implementat (unda verde).
Sistemul este aproape intru totul pus la punct... dar lipseste cu desavarsire.
De fiecare data prinde pe rosu semaforul de la Crangasi, uneori sta chiar de doua ori la semafor, daca e aglomeratie mare spre bd. Constructorilor si lume multa in statii.
La Ciurel, la fel.
La intersectia cu bd. Uverturii, la fel.

_________________
Munca în exces duce la deces!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Sâm 16 Feb 2008 18:59:39    Titlul subiectului: 88736

Motivatia pentru stationarea la semafoare exista si este urmatoarea: sistemul nu acorda prioritate absoluta liniei 41. El face un compromis alocand timpi diferiti in functie de traficul de pe linia 41 si timpii de semafor alocati pentru celelalte directii. Ca fapt vizibil poate intercala inca un timp pentru linia 41 intre celelalte comutari, dar acesta nu este oferit imediat. S-a preferat varianta care nu acorda prioritate absoluta, ci doar ajusteaza timpii semaforizarii si ofera mai multe sau mai putine intervale pentru vagoanele liniei 41 aflate pe traseu.

Ideea este aceea de a gestiona traficul in functie de mai multi parametri si nu de a oferi prioritate absoluta liniei 41. Daca se folosea intr-adevar acest sistem de prioritate absoluta era o mare problema pentru restul traficului (exceptand pe cel paralel cu linia 41). Riscul gatuirii era cat se poate de real si risca sa opreasca 70% din trafic timp de 10 secunde cat vagoanele traverseaza intersectia, asta intamplandu-se la fiecare 1-2 minute. In cazul unui tren lucrurile sunt mult mai acceptabile datorita bulversarii si fragmentarii mai mici a traficului in cazul prioritatii absolute. Daca vagoanele ar fi avut capacitate dubla si circulau la un interval mai mare se putea pune problema unei prioritati mai ridicate a liniei fara a afecta restul traficului. Asa cum stau acum lucrurile nu prea se intrevede aceasta posibilitate inca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PSC



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 130
Locație: Bucuresti 2 (Colentina)

MesajTrimis: Lun 18 Feb 2008 22:49:10    Titlul subiectului: Deci, asta e 88858

Linia 41 nu este, prin urmare, un metrou usor, asa cum s-a vrut, ci o linie de tramvai banala, dar mai scumpa decat celelalte. Probabil, fiindca si-au dat seama ca bucurestenii nu merita un transport rapid, prioritar si civilizat, liniile 21, 32 si 34 au fost "modernizate" clasic, fara "unda verde", fara GPS (de parca 41 ar avea GPS...), in schimb cu foarte multi nervi din partea noastra, a soferilor amatori.
Bineinteles ca nu se intrevede aceasta posibilitate, dar banuiesc ca se intrevede o alta posibilitate: montarea de noi borduri. Twisted Evil
Sistemul automat de taxare (SAT) n-a facut altceva decat sa incarce vehiculele cu niste kg in plus. Lumea inca nu stie ce-i cu cardul asta Activ (poate unii sunt... pasivi Confused ), vechile compostoare stau alaturi de validatoare ca un deseu langa un crin, plus ca validatoarele astea se strica atunci cand nu te astepti si apar situatii in care nu poti scoate un vehicul in traseu fiindca nu merge un validator. In plus, controlorii sunt mai cool acum cu pocket PC-ul ala, decat cu sablonul cu care controlau gaurile compostoarelor. In schimb, amenda o scriu tot de mana, in loc sa se foloseasca de pocket PC si sa-ti printeze elegant formularul, sa poti fi si tu un contravenient "cu staif". Asta-i Romania.

_________________
Munca în exces duce la deces!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Mar 18 Mar 2008 22:33:52    Titlul subiectului: Sondaje despre linia 41, pe site-ul RATB 90301

In ultima vreme apare pe site-ul RATB sondaje referitoare la linia 41. Sper ca dupa aceste "campanii" sa vedem si noi un 41 cu adevarat o linie "metrou usor".


Sondaje pe site-ul RATB despre linia 41 (800x600).JPG
 Descriere:
Lista de sondaje referitoare la linia 41.
 Mărime fișier:  75.14 kb
 Vizualizat:  de 10673 ori

Sondaje pe site-ul RATB despre linia 41 (800x600).JPG



Un sondaj pe site-ul RATB referitor la linia 41 (800x600).JPG
 Descriere:
Cum apreciati functionarea sistemului de informare a calatorilor de pe linia 41?
 Mărime fișier:  74.91 kb
 Vizualizat:  de 10653 ori

Un sondaj pe site-ul RATB referitor la linia 41 (800x600).JPG



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Dec/2017
Mesaje: 1732
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 03 Iul 2008 15:22:40    Titlul subiectului: 95327

O imagine mai putin obisnuita, terminalul de la Ghencea complet gol; s-a intamplat ieri in urma unui blocaj undeva pe linie.

Pentru cei ce nu cunosc Bucurestiul, aici este unul din capetele liniei 41, de departe cea mai aglomerata linie de tramvai; de obicei stationeaza in acest capat 4-6 tramvaie in acelasi timp.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.55 kb
 Vizualizat:  de 10408 ori

1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community