Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Linia 41 si conceptul de Metrou Usor
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Sveik



Data înscrierii: 10/Feb/2010
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 88
Locație: Bucuresti 1 - Giulesti

MesajTrimis: Sâm 03 Apr 2010 17:16:37    Titlul subiectului: 125431

Daca 41 a fost facuta in 7 luni, atunci e un record national, care nu va fi doborat prea curand. Stau in zona, si nu imi aduc aminte sa dureze asa de putin acea modernizare....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 03 Apr 2010 20:05:06    Titlul subiectului: 125435

Martie 2002 au inceput lucrarile. Termenul initial a fost de 6 luni. A fost depasit cu o luna. S-a dat drumul la circulatia tramvaielor in octombrie 2002.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 6129
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 30 Mai 2011 15:53:37    Titlul subiectului: 144069

Cautand prin arhive, gasim articole de acum - deja - 9 ani, articole interesante prin prisma faptului ca putem compara "povestile" de atunci cu "realizarili" din realitate...

http://www.adevarul.ro/societate/Modernizarea-tramvai-circulatia-nord-vestul-Capitalei_0_17998542.html

"Modernizarea liniei de tramvai 41 a blocat circulatia in nord-vestul Capitalei

21 martie 2002

Oprirea liniei de tramvai 41, odata cu inceperea lucrarilor pentru constructia primei linii de metrou usor din Romania, a blocat ieri dimineata traficul in zona de nord-vest a Bucurestiului. Lucrarile, care vor dura sase luni, vor intrerupe traficul general pe actualul traseu al tramvaiului 41, intre cartierul Ghencea, prin Drumul Taberei, Pasajul Lujerului, cartierul Crangasi, Podul Grant, strada Turda, Maresal Averescu, B-dul Marasti si Piata Presei Libere. "Toata circulatia din aceasta zona va fi deviata, pentru ca vom schimba sinele de tramvai, se va face o cale de rulare proprie pentru metroul usor, iar in circa o saptamana pe aici nu vor mai putea circula nici masinile mici. Singurele care vor asigura transportul calatorilor din cartierele afectate vor fi liniile de autobuz 178 si 105. Practic, intre strada Virtutii si Casa Presei Libere circulatia va fi blocata", ne-a declarat directorul general al RATB, Traian Neghirla. "In aceasta saptamana se va face marcajul nou, se va putea circula numai pe rampele podului Grant, iar de saptamana viitoare constructorul (CCCF) va prezenta atat in presa, cat si pe panouri o harta pentru devierea circulatiei", a mai spus Neghirla. Seful Brigazii de Politie Rutiera, col. Dumitru Jianu, spune ca politistii vor fi prezenti pe aceasta ruta pentru fluidizarea circulatiei, efectivele fiind suplimentate. El ii sfatuieste pe bucurestenii din aceasta parte a Capitalei sa foloseasca rute ocolitoare, evitand Podul Grant. "Una dintre variante ar fi traseul Drumul Taberei, Bd. Vasile Milea, Calea Grozavesti, Basarab, Gara de Nord, alta fiind cea pe la Academia Militara. Din pacate nu sunt prea multe variante alternative, insa noi vom prezenta vineri schimbarile radicale pe care dorim sa le facem in domeniul circulatiei rutiere bucurestene, inclusiv in ceea ce priveste agentii de circulatie", ne-a declarat Jianu. RATB a decis ca abonamentele pe linia suspendata 41 sa fie valabile pentru abutobuzele 105 si 178, iar celelalte linii de tramvai sa circule deviat pe la Gara de Nord. Dupa ce se vor finaliza lucrarile, intreaga circulatie in zona va fi schimbata. Trenul de metrou va avea prioritate peste tot, semafoarele fiind reglate pe calculator, astfel incat viteza de deplasare a metroului va fi mult mai mare, timpul in care va acoperi distanta dintre cele doua capete fiind redus cu 18-20 de minute."

__________________________________________________________________________________

"Modernizarea liniei de tramvai 41 sufoca de zece zile traficul in nord-vestul Capitalei

2 aprilie 2002

Primarul Traian Basescu "rezolva" problema: "Sa nu privim la drobul de sare!"

Oprirea din circulatie a tramvaiului 41, motivata de inceperea constructiei la prima linie de metrou usor din Romania, blocheaza, de zece zile, in fiecare dimineata, traficul in zona de nord-vest a Bucurestiului. Durerile de cap ale bucurestenilor care locuiesc in cartierele Ghencea, Drumul Taberei, Militari si Crangasi vor tine pana in septembrie, cat timp vor dura lucrarile. Tramvaiul 41 face legatura intre cartierul Ghencea, prin Drumul Taberei, Pasajul Lujerului, cartierul Crangasi, Podul Grant, strada Turda, Maresal Averescu, B-dul Marasti si Piata Presei Libere. "Toata circulatia din zona va fi deviata, pentru ca vom schimba sinele de tramvai, se va face o cale de rulare proprie pentru metroul usor. Singurele care vor asigura transportul calatorilor din cartierele afectate vor fi liniile de autobuz 178 si 105. Practic, intre strada Virtutii si Piata Presei Libere circulatia va fi blocata", spune directorul general al RATB, Traian Neghirla. Dar vina pentru haosul pe care bucurestenii din aceasta parte a orasului il traiesc in fiecare dimineata o poarta exclusiv Primaria Capitalei, care trebuia sa asigure prin specialistii sai o fluidizare a traficului inca inainte de inceperea lucrarilor. De altfel, Agentia guvernamentala japoneza JICA a facut, pe cheltuiala proprie, un studiu de circulatie, inca din martie 2000, care atragea atentia asupra faptului ca in doi-trei ani, daca nu se iau urgent masuri de fluidizare, orasul se va sufoca. Era vorba de masuri organizatorice, nepopulare. De doi ani, municipalitatea nu a luat insa decat cateva decizii de transformare a strazilor in artere cu sens unic si mici cosmetizari. Daca tinem seama ca, din 1989, numarul total al autovehiculelor din Capitala practic s-a dublat, masurile sugerate de japonezi apar cu atat mai necesare. Printre solutiile de fluidizare a circulatiei in Bucuresti apar si proiecte de anvergura, cum ar fi parcaje supraterane in zona ultracentrala (Academiei, Bd. Decebal), reorganizarea parcarilor din zona centrala, constructia unui pasaj la Basarab si crearea de puncte modale de transport in zona garilor de Nord si de Est. Pe de alta parte, RATB trebuia sa inceapa urgent lucrarile la linia 41, pentru a nu pierde creditul de 20 milioane de euro, dat de BEI si de Guvern pentru introducerea primului metrou usor in Bucuresti. Ceea ce se intampla astazi in oras este insa o dovada clara a lipsei de management a Primariei in domeniul circulatiei. De altfel, singurul raspuns pe care primarul Basescu l-a putut da referitor la o sesizare a Primariei Sectorului 6 privind circulatia a fost: "Sa nu ne grabim privind la drobul de sare!" Conducerea RATB face eforturi disperate, dar insuficiente sa diminueze efectele acestor santiere. "In aceasta saptamana se va face marcajul nou, se va putea circula numai catre Podul Grant dinspre Piata Presei Libere, iar in curand constructorul (CCCF) va prezenta atat in presa, cat si pe panouri, o harta pentru devierea circulatiei", a mai spus Neghirla. El a mai dispus suplimentarea liniilor de autobuze 105 si 178, dar masura nu suplineste lipsa tramvaiului. Dupa ce se vor finaliza lucrarile, trenul de metrou va avea prioritate la semafoare, astfel incat timpul de parcurs intre cele doua capete va fi redus cu 18-20 de minute. "

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Aventurierul



Data înscrierii: 04/Oct/2009
Ultima vizita: 26/Dec/2014
Mesaje: 140
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 30 Mai 2011 19:55:22    Titlul subiectului: 144088

Ceea ce m-a deranjat atunci și continuă să mă deranjeze este noțiunea de "minciună instituționalizată". Cu tot respectul pentru Băsescu, pe care l-am votat mereu, n-am fost de acord cu acest termen de "metrou ușor", folosit cu multă ușurință și emfază de către oficialii Primăriei (cum n-am fost de acord nici cu demolarea barbară a acelor chioșcuri). La vremea respectivă nu se puteau obține fonduri europene pt. modernizarea unei linii de tramvai, și atunci s-a recurs la această stratagemă ieftină, de a-l numi "metrou ușor". Puteți să fiți siguri că nu i-am păcălit pe europeni cu asta, dar aceștia au fost mulțumiți că s-a găsit o formulă "acceptabilă" de compromis, întrucât se pregăteau să ne "înglobeze".
Ceva asemănător s-a întâmplat și la amenajarea pistelor pt. bicicliști, când s-au primit sume importante de la Comisia Europeană, care au fost folosite la lipirea unor benzi adezive colorate pe troturare, reducând spațiul necesar circulației pietonilor și punându-i pe aceștia în real pericol. Asta după ce, mai înainte, se mai tăiase o dată din trotuare prin amenajarea parcărilor, în vederea eliberării primei benzi de lângă bordură (acțiune benefică, după părerea mea). În mod normal, banii aceia trebuiau folosiți la amenajarea unor piste de bicicliști separate, autentice, pe anumite trasee unde era posibil acest lucru.
Și, dacă vă mai aduceți aminte, a mai fost o problemă pe șos. Panduri, când s-au cerut fonduri în vederea așa-zisei "modernizări" a liniei de tramvai care, de fapt, nu mai circula de mult pe acea stradă (de peste 20 de ani). Motivul minciunii a fost că fondurile europene nu erau disponibile pentru realizarea unei linii de tramvai complet noi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 6129
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 31 Mai 2011 12:18:38    Titlul subiectului: 144132

Si acum alte basme, din care macar rezulta ca data oficiala a inaugurarii "metrousului-usor" ar fi 21 octombrie 2002:

http://www.adevarul.ro/societate/pornit-primul-metrou-usor-Romania_0_83392980.html

"A pornit primul metrou usor din Romania

22 octombrie 2002

Un tramvai va parcurge drumul din Ghencea in Piata Presei in 26 de minute

Primarul Capitalei, Traian Basescu, si conducerea RATB i-au surprins ieri pe bucuresteni prin punerea in circulatie a tramvaielor de pe linia 41, transformata in metrou usor. Primul tramvai a fost pus in miscare pentru cativa metri, atat cat sa se "taie" panglica inaugurala, chiar de primarul Basescu. Ulterior, acesta s-a urcat in vagon, calatorind timp de sase statii alaturi de primii beneficiari ai liniei moderne de transport. "Este prima lucrare importanta facuta in infrastructura de transport a Capitalei", spunea primarul inaintea calatoriei. "Bucurestiul are nevoie tocmai de aceste infrastructuri. Tramvaiele, autobuzele, troleibuzele se uzeaza moral si fizic. Imbatranesc. Dar infrastructura de transport, calea de rulare si drumurile orasului trebuie sa fie facute bine, pentru timp indelungat. Este ceea ce facem acum in oras, prin refacerea unor artere din centru, lucrari de infrastructura care nu s-au mai facut de peste 50 de ani. In viitor, intentionam sa aplicam un program de priorizare a transportului electric fata de cel motorizat, care este foarte poluant. Veti vedea ca locuitorii din Crangasi nu vor mai reclama zgomotul produs de tramvaie", a explicat Traian Basescu. Abia peste doua saptamani un tramvai va ajunge din cartierul Ghencea la Piata Presei Libere in 26 de minute. Pentru ca pana atunci o firma olandeza va corela toate semafoarele, dand tramvaiului circulatie in unda verde o data la doua-trei minute. Directorul RATB, Traian Neghirla, a spus ca un program optim ar presupune un numar de tramvaie egal cu cel al statiilor cu interval de succedare de trei minute. Pe traseu, controlorii RATB nu au cerut biletele, ci au oferit pliante gratuite."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 6129
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 31 Mai 2011 12:36:10    Titlul subiectului: 144138

Asta-i si mai si, nu stiam ca tantalaii chiar au trebuit sa "demonstreze" ca "metroul usor" nu e metrou ... Laughing Odihniti, odihniti, de ...

http://www.adevarul.ro/societate/Metrorex-protesteaza-titulatura-metrou-tramvaiului_0_83392640.html

"Metrorex protesteaza fata de titulatura de "metrou usor" data tramvaiului 41
28 octombrie 2002

Directorul general al SC Metrorex SA, ing. Marius Lapadat, a semnat un comunicat in care se arata: "Datorita numeroaselor sesizari ale calatorilor utilizatori de transport in comun adresate SC Metrorex SA, va transmitem pe aceasta cale ca nu exista nici un fel de legatura intre modernizarea liniei de tramvai numarul 41 si SC Metrorex SA. Metroul este, prin definitie, un sistem de transport urban cu urmatoarele caracteristici: - capacitate foarte mare de transport - peste 1.200 calatori/tren; - cale de rulare total separata si fara intersectii cu alte cai de transport; - viteza comerciala mare - 36 km/h - garantata indiferent de anotimp; - sisteme de conducere si protectie a traficului similare traficului feroviar; - instalatii de siguranta circulatiei identice celor utilizate la calea ferata; - dispecerat de control si supraveghere in timp real a traficului; - sistem de urmarire si afisare a intervalului de succedare intre trenuri; - sistem de comunicatii bilateral intre dispecerat si trenuri; - materialul rulant este construit dupa standardele celui de cale ferata. Ca atare, din insesi caracteristile sus-mentionate, rezulta o incompatibilitate intre notiunea de "metrou" si cea de "metrou usor", vehiculata in ultimul timp tot mai mult, cu ocazia modernizarii liniei de tramvai 41. Ceea ce circula pe linia 41 este un tramvai vopsit, nu o garnitura de metrou. Singura legatura cu metroul este faptul ca fostul director al Metrorex este in prezent directorul Serviciului de Transport din Primaria Capitalei"."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 07/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 04 Iun 2011 07:48:05    Titlul subiectului: 144324

Aventurierul a scris:
La vremea respectivă nu se puteau obține fonduri europene pt. modernizarea unei linii de tramvai, și atunci s-a recurs la această stratagemă ieftină, de a-l numi "metrou ușor". Puteți să fiți siguri că nu i-am păcălit pe europeni cu asta, dar aceștia au fost mulțumiți că s-a găsit o formulă "acceptabilă" de compromis, întrucât se pregăteau să ne "înglobeze".
Question Question Question Care fonduri "europene"? Cele accesibile prin P.O.R. - Axa 1? Linia 41 NU a fost modernizata cu fonduri europene si NU s-a recurs la nici o "stratagema". E pur si simplu vorba de imprumutul B.E.I. (cu 50% finantare de la buget, spre deosebire de P.O.R. unde finantarea de la bugetul local necesara e de numai 2%) pentru 110 km cale simpla de tramvai (nu de "metrou usor" sau de altceva), actiune demarata cu linia 41 si continuata cu o buna parte din celelalte "modernizari" din perioada 2003-2008, inclusiv 4 depouri. Termenul "metrou usor" a fost unul "popular" inventat la nivel local. Atat si nimic mai mult. Nu are nici o legatura cu B.E.I. sau cu conditiile impuse de ei la finantare.
Citat:
Și, dacă vă mai aduceți aminte, a mai fost o problemă pe șos. Panduri, când s-au cerut fonduri în vederea așa-zisei "modernizări" a liniei de tramvai care, de fapt, nu mai circula de mult pe acea stradă (de peste 20 de ani). Motivul minciunii a fost că fondurile europene nu erau disponibile pentru realizarea unei linii de tramvai complet noi.
Fals, problema acolo a fost alta, si anume "includerea" acelui tronson in categoria "de modernizat" prin programul de finantare B.E.I. cand de fapt linia respectiva nu exista. B.E.I. poate finanta bine-mersi tronsoane de tramvai noi, dar in documentatia depusa la B.E.I. pentru obtinerea finantarii toti cei 110 km c.s. apareau cu titlul de "modernizare". E cu totul alta mancare de peste.
_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TudorSt



Data înscrierii: 10/Iul/2013
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 13
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 05 Dec 2013 18:40:45    Titlul subiectului: 169356

Dupa statia B-dul Ion Mihalache, sensul spre Podul Grant, vis-a-vis de strada Cluj, dupa ce tramvaiul accelereaza, se poate vedea un mic stalp, avand fire atarnand, cu un fel de reflector/semafor (corectati-ma daca gresesc). Stiti la ce folosea sau la ce mai trebuie sa foloseasca?
_________________
Tramvai+Troleibuz+Metrou
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 6129
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 19 Ian 2017 12:12:53    Titlul subiectului: 187979

41, fosta linie "de elita" a RATB a ajuns acum o linie cu un peisaj dezolat, cum numai in tarile babuiniere (nici macar bananiere) nu cred ca mai gasesti, o linie prost intretinuta, cu statii ca penru maimute, sparte, vandalizate, mazgalite, imputite, fara nici cel mai elementar mijloc de informare.
Pe 41 au ajuns sa circule junghiuri de tramvaie cum nu credeam sa mai vad vreodata in Bucuresti, fara macar acea identitate vizuala initiala niste panarame ruginite si hodorogite, in care iluminatul interior e compus uneori din cate un singur "neon" intr-o sectiune de tramva sau alteori chiar lipsind cu desavarsire, tramvaie arhipline si in multe cazuri locuite de "euro-lac" sau boschetari cu domiciliul flotant care put de-ti muta nasul, fara sa fie "deranjati" de conrolori sou inutila "polutie" locala...
Validatoare cu uzuri avanate, defecte, la care ba nu poti valida, ba nu functioneaza butoanele pentru functiile auxiliare, de interogare sau validare multipla etc etc

Ca amuzament, daca se poate spune asa, am calatorit recent cu o ruina de tramvai caruia nu i-am retinut numarul de parc si in care, la usa 4 nu exista deloc buton pentru pre-/comanda deschiderii usii (din interior, evident). Asa ca ... daca nu era cineva pe peron in dreptul acelei usi care sa comande deschiderea usii din exterior, iti luai o mare teapa... "sansa" a facut sa asisit la astfel de scene penibile cu cateva statii inainte de cea unde urma sa cobor, astfel ca am invatat din "greselile" altora si m-am mutat la alta usa, pe unde am si coborat ulterior.

Sau poate, mai stii, e o campanie de marketing a RATB care isi propune sa arate, chiar si cu forta, ca doreste sa patreze calatorii... Evil or Very Mad

Oricum, sunt din ce in ce mai scarbit si dezamagit de halul de decadere in care a ajuns RATB, cred ca nici in anii de haos de dupa "Lovilutie" nu s-a prezentat RATB-ul atat de slab si vina, in opinia mea, o atribui numirilor a tot felul de imbecili pe criterii politice sau pe cumetrii, incepand din functiile de sus ale statului si pana la femeia de serviciu ... Evil or Very Mad

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 20 Ian 2017 16:39:25    Titlul subiectului: 188008

O mica parte din vina este si a noastra, a formistilor. In loc sa fim o singura voce, care ar fi putut semnala aceste derapaje, ne-am impartit in N forumuri si forumulete si N pagini de Facebook, unde fiecare are monologul lui.

Referitor la topic, 41 era "nava amiral" al RATB-ului, cu cele mai moderne tramvaie. Acum nu mai sunt PPC-urile ? Ce parc de tramvaie este pe 41 ?

Cu toate ca este in starea in care este, linia 41 are un flux foarte ridicat de calatori.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 638
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Sâm 21 Ian 2017 03:20:36    Titlul subiectului: 188016

Intr-adevar lipsa de voce coerenta e problematica. Chiar daca multi au conturi pe celalalte forumuri, s-a ajuns la o clara separatie. Poate chiar sa fie o reflectie a mentalitatii din tara?

Si chiar daca ar fi doar un forum mai cu putere, ar conta? RATBul face cam ce vrea (la fel cu Citaro, atitia bani dati odata si acum se plang de bani). Si presa e vai de capul ei.

Traim in evul mediu modern. iar internetul a devenit, dintr-o oportunitate de exprimare libera, o modalitate de control si supraveghere.

Nu putem face nimic decat sa asteptam, si sa avem rabdare pana cand se schimba mentalitati. Adica sa nu le lasam dusi cu valu, ca idei bune sunt.

Legal de forumuri, eu sunt aici pentru un motiv simplu. Este cel mai civilizat forum de transport din tara, cu participantii cei mai de treaba. (De-asta postez aici si nu altundeva). Eu, voi posta cat voi trai, si chiar daca nu pot oferi idei apropos de ce se intampla acum (nu folosesc mijloace in comun, si nu sunt in tara) altii pot.

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 6129
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 04 Mai 2017 15:21:22    Titlul subiectului: 189940

Când e nevoie, RATB cârpăcește cum poate ... un V3A din 41 cu ușa cu 2 feluri de canaturi... Laughing


V3A-IMG-20170420-WA0006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  278.37 kb
 Vizualizat:  de 1190 ori

V3A-IMG-20170420-WA0006.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 1077
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 04 Mai 2017 17:51:28    Titlul subiectului: 189944

Asa se circula de mult - poate ca au pe stoc din cea cu fereastra lipita, iar din cealalta cu cheder cel mai posibil sa nu se mai fabrice. Chiar daca n-arata bine si e ca o Marie ceacara (cu ochii de culori diferite), bine ca usile nu mai sunt spuzite de puncte de sudura cum erau la V2e, V3A nemodernizate cu usi pliante si la Ep/V3A
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 05 Mai 2017 10:04:09    Titlul subiectului: 189956

Rusinos ca pe linia 41 au ajuns sa circula tramvaie cu asemenea carpeli. Totusi linia 41 este "nava amiral" a RATB-ului. De ce nu circula cele mai noi tramvaie pe aceasta linie ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 25 Noi 2017 17:53:10    Titlul subiectului: 192510

Pe bulevardul Marasti, intre intersectia cu Averescu si pana la Piata Presei Libere, in special intre Casin si Piata presei Libere, ieri se circula bara la bara, pe sensul spre Piata Presei Libere.
Pozele le-am facut pe al 13:20, cand am avut treaba pe la Agronomie.
Intrebare ? Este un blocaj obisnuit la aceasta ora ?
Precizez ca traficul pe Sos. Kiseleff nu era inchis pentru repetitiile de 1 Decembrie.



Bucuresti, 24 noiembrie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.53 kb
 Vizualizat:  de 288 ori

Bucuresti, 24 noiembrie 001.jpg



Bucuresti, 24 noiembrie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.46 kb
 Vizualizat:  de 288 ori

Bucuresti, 24 noiembrie 002.jpg



Bucuresti, 24 noiembrie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.47 kb
 Vizualizat:  de 288 ori

Bucuresti, 24 noiembrie 004.jpg



Bucuresti, 24 noiembrie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.22 kb
 Vizualizat:  de 288 ori

Bucuresti, 24 noiembrie 006.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community