Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele BUCUR si cele asimilate lor
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Noi 2006 17:07:17    Titlul subiectului: 67174

fantt a scris:
Cam multe probleme minore la tramvaiele astea totusi; daca la fiecare doua zile au cite o problema minora care le tine cite o saptamina in depou, inseamna ca stau mai mult pe bara decit circula, iar RATB-ul ar trebui sa aiba de trei patru ori mai multe treamvaie decit necesarul in stilul asta; eu unul ramin la parerea ca la citi bani si timp s-a investit in acest proiect, nu a iesit ceva reusit.
Sa nu uitam ca 3003 si 3004 circula de ani buni fara probleme majore. Se mai strica ceva, problema este ca nu au piese pentru ele ca sa le repare pe loc, asa ca stau un timp pana vin piesele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Noi 2006 09:42:57    Titlul subiectului: 67205

Vesti proaste...3005 a fost reparat in legatura cu problema minora, dar dimineata, dupa 2 ore de traseu, boghiul 1 a inceput sa piarda ulei prin toate legaturile, mai rau ca inainte Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2017
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Noi 2006 13:04:17    Titlul subiectului: 67208

3005 care trebuia sa fie cap de serie pare un mare rebut; singura speranta pare sa ramina aducerea de tramvaie din afara, pentru ca ai nosstri par incapabil sa faca ceva (asa ca nu avem de ce sa ne mai plingem ca nu se mai face nimic la noi, ar trebui doar adaugat ca nu sintem in stare sa facem ceva de calitate)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
qwerty



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2011
Mesaje: 55
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 28 Noi 2006 14:20:39    Titlul subiectului: 67210

metrouusor a scris:
dimineata dupa 2 ore de traseu boghiul 1 a inceput sa piarda ulei prin toate legaturile, mai rau ca inainte
Parca ziceai ca s-au schimbat boghiurile si tot pierde ulei...
Problema e in alta parte, insa eu cred ca e doar ceva izolat. #3003, #3004 n-au avut asa problema...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Noi 2006 14:24:35    Titlul subiectului: 67211

Boghiul de Tatra este prost, Tatra a fost un tramvai bun, dar nu mai este in pas cu moda, oricum vor dispare in urmatorii ani...
La fel, Bucur se vor face in continoare, dar mai mult ca sigur cu un boghiu model nou, deoarece boghiul de Tatra este prost.
La 3005 problema este doar la boghiul 1, care nu a fost schimbat, doar demontat si reconstruit, dar cred ca ar trebui facut unul nou si cel actual pus undeva, monument, ca o mare realizare.
La boghiurile Tatra s-a facut RK, dar se pare ca la aceste boghiuri nu se poate face RK si sa ramana functionale, cum sunt cele de la V3A.
RK - se taie boghiul vechi si se reconstruieste unul nou de la 0...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 28 Noi 2006 14:51:57    Titlul subiectului: 67213

De fapt, nu boghiul este prost, ci concepția... păi cum să pui pe un tramvai 2 boghiuri de un fel și unul de alt fel?
#3001 e făcut în 1999.
Funcționează ambele capete, dar nu sunt folosite din pricina faptului că au un singur pantograf și dacî merg cu celălalt capăt se pot produce accidente foarte multe la macaze... dacă vagonul oprește în intersecție pe un macaz că un dobitoc cu mașina i se pune în față, există șansa ca pantograful să fie înaintea patinei de comandă iar când accelerează să plece din intersecție schimbă macazul și ultimul boghiu o ia pe altă linie...
Tehnologie Bucur înseamnă 3004-3006 + 306 (în celmai fericit caz), nu #3001.
Computerul de bord (aah...alea sunt limitate la 60, nu la 50 ca CH-PPC) e singura diferență între V3A-H/93M și CH-PPC dpdv tehnic. Că motoarele tot de V3A sunt, boghiurile sunt identice.
Parte tehnică nouă pe V2A-T? Păi...boghiuri de Tatra, motoare de Tatra...
V3A-93-CH-PPC are, ce-i drept, boghiuri de V3A la care s-a făcut RK.
Ceva nou cu adevărat o să fie Bucur LF (când va fi gata).
Boghiul de Tatra e făcut special pentru Tatra... nu pentru diverse V2A-uri. Ar trebui făcut un boghiu nou, de la zero.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Ian 2007 14:22:37    Titlul subiectului: 000000 43093

Deși sunt diferite constructiv, vreau ca aici să comasăm întreaga serie de tramvaie 30xx, atât cele care se numesc efectiv Bucur, cât și primele experimente, #3001 - #3003.

In anul 1998 RATB a inceput punerea bazelor unui sistem modern pentru modernizarea retelei de tramvai. Cu aceasta ocazie a aparut si termenul de “Metrou Usor” care se traduce prin realizarea unei cai de rulare pentru tramvaie tip CF, separata de partea carosabila pentru a permite tramvaielor sa prinda viteze superioare si sa faca opriri doar in statii. Pentru realizarea unui asemenea sistem nu era de ajuns doar partea de cale de rulare deoarece sunt necesare si vagoane de tramvai de calitate care sa poate prinde viteze superioare si in acelasi timp sa nu puna in pericol siguranta si comfortul calatorilor. Deoarece nu existau fondurile necesare pentru achizitionarea de vagoane noi a fost pus in practica un proiect de modernizare a vagoanelor Tatra T4R – vagoane importate din Cehia in anul 1975. Astfel in anul 1998 a aparut primul prototip al acestui tramvai – V2S-T. Acesta este un tramvai bidirectional format din doua tronsoane articulate, obtinute prin transformarea si legarea a doua caroserii T4R. Tractiunea acestui vagon este asigurata de 2 boghiuri motor ( 1 si 3 ) de tip Tatra, cu rama si suspensie iar sub articulatie a fost montat un boghiu purtator tip V3A ( 2 ). Prototipul a realizat in exploatare peste 200.000 km fara defectiuni majore.Dupa primul prototip ( numar de parc 3001 ) a fost executat si al doilea prototip care este asemanator la partea tehnica dar are un design schimbat.
Caracteristicile primelor 2 vagoane (#3001, #3002) sunt :
 Actionarea cu chopper comandat prin microprocesor, comenzile de tractiune si franare facandu-se prin controller actionat manual
 Frana electrica recuperative si reostatica. Ansamblul chopper a fost importat de la CKD – TRANKCE Praga.
 Franele de pe boghiurile motoare si boghiul purtator sunt electrohidraulice de tip Hanning & Kahl in doua trepte, derivate din frana vagoanelor V3A modernizate.Boghiul motor a ramas in esenta acelasi , suspensia a fost imbunatatita prin adaugarea suspensiei primare alcatuite din resorturi de metal-cauciuc tip Contitech.
 Serviciile auxiliare utilizeaza o sursa static , vagonul este prevazut cu intrerupator ultrarapid tip Secheron.Contactorii sunt de tip Microelectrica Scientifica de mare fiabilitate.
 Tramvaiul este dotat cu o instalatie computerizata de inregistrare so redare a vitezei. Aceasta instalatie are si rolul de “cutie neagra” in caz de accident.
 Imbracamintea exterioara este realizata din table de aluminiu lipita pe structura de rezistenta a vagonului iar acoperisul este de tip PAFS, asamblat in aceeasi solutie iar geamurile sunt lipite direct pe caroserie printr-o tehnologie moderna.

Ulterior s-a realizat proiectarea si construirea celui de-al treilea prototip cu noi solutii imbunatatite utilizand si experienta unor colaboratori din exterior, cum ar fi Ganzansaldo, Kieppe, Holec etc. Noutatea acestui prototip este introducerea unui nou sistem de bord electronic care permite vizualizarea in timp real a vitezei, voltajului care intra in sistem precum si alte informatii utile.
Fata de primele 2 modele, al treilea a fost construit in varianta simpla fara a mai fi bidirectional, deoarece nu sunt necesare asemenea vagoane iar constructia lor ar fi implicat costuri suplimentare.

Dupa al doilea prototip a urmat versiunea finala care a constat in schimbarea designului cu unul mai nou,mai aerodinamic si o noua schema de vopsire cu albastru si rosu, schema care a reprezentat o diferenta majora fata de restul parcului. Versiunea finala (#3004) reprezinta vagonul de baza pentru viitoare proiecte de constructie a unor vagoane mai mari cu podea semi-coborata. Din cauza unor probleme de ordin financiar in anul 2005 nu s-a realizat nici un vagon de acest tip. In anul 2006 proiectul a fost continuat prin continuarea seriei cu #3005 si urmeaza #3006 pana la sfarsitul anului. Se preconizeaza ca anul 2007 va aduce 10 astfel de vagoane, apoi se va trece la modificarea modelului de baza astfel incat sa fie dublu articulat si cu 30-40% podea joasa.
Date tehnice ale vagoanelor Bucur (seria de baza 3004+)
 Tip Constructiv – Tramvai articulat cu doua corpuri
 Aranjamentul rotilor – BM1-BP-BM2
 Ecartament – 1435 mm
 Latimea caroseriei – 2200 mm
 Lungime Totala – 20730 mm
 Inaltimea caroseriei – 3142 mm
 Tensiunea retelei – 750 Vcc (525-900 Vcc)
 Numarul motoarelor de tractiune – 4 (CC cu ventilatie fortata)
 Puterea maxima continua – 188kW
 Forta maxima de tractiune – 47kN
 Viteza maxima limitata 52 Km/H
 Masa vagonului gol - ~25,5 t
 Masa cu incarcarea maxima - ~40 t
 Numar de locuri pe scaun – 28
 Numar de locuri total – 188
 Inaltimea podelei – 930 mm
 Numar de usi – 4
 Diametrul rotii noi / uzate – 700/636 mm
 Sistem de tractiune – DC Chopper – tehnologie IGBT
 Sistem de franare – Frana electrodinamica combinata recuperativa si reostatica; Frana cu resort de acumulare hidraulica; Frana cu patina la sina
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Ian 2007 14:32:24    Titlul subiectului: y5y454 44936

Ultimul finalizat din serie - #3005 este usor diferit de 3004 - nu are scaune tapitate, nu are acea trapa pentru handicapati de la usa 2 iar afisajul este de la Hannover Displays. (3004 are Ameli)

In URAC se merge tare cu lucrul la Bucur 1, 3006 e aproape de intrarea in vopsitorie. 3007 este deja la faza de lipire tabla iar 3008 se ridica usor.
3006...a stagnat o perioada , dar acum este o pauza de CH-PPCuri si se fac Bucur.
Am vazut ramasite din Tatra #3396 la casari, initial am crezut ca sunt table ramase de la un RK, dar erau prea multe componente, iar 3006 deja are sistemul de prindere al boghiului Tatra montat.
In urmatoarea perioada se vor mai casa ceva Tatre pentru cele 10 Bucur.
Poate va intrebati de unde imi dau seama despre ce tip este vorba inca de la faza de schelet...simplu. Bucur are rama geamurilor patrata. CH-PPC are rama geamurilor rotunjita.

Dupa aproape o luna de stat a aparut Bucur 3004. Acesta a avut cadrul (sau rama cum mai este definit) boghiului 1 crapat si a durat deoarece a fost schimbat cadrul cu unul nou. Problemele la Bucur apar doar din cauza boghiului tip Tatra care este destul de nefiabil in varianta modernizata. 3005 a avut deasemenea probleme cu boghiul 1.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Fanu



Data înscrierii: 30/Iul/2006
Ultima vizita: 04/Feb/2007
Mesaje: 17
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Ian 2007 19:45:37    Titlul subiectului: 44977

... si CH-PPC-ul nu are fantele de ventilatie pe partea stanga!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 30 Ian 2007 00:54:47    Titlul subiectului: 45001

CH-PPC are chopperele pe acoperiș... nu are nevoie de ventilație pe laterale. Dar V2A-T-ul are motoarele ventilate forțat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2017
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Ian 2007 10:15:33    Titlul subiectului: 45013

Daca se stie ca e nefiabil acel boghiu, de ce se insista in continuare pe folosirea unor astfel de boghiuri? De obicei cind vezi ca ceva e prost, nu il mai folsoesti, incerci sa il inlocuiesti cu altceva, nu faci in continuare experimente ratate...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Ian 2007 10:27:29    Titlul subiectului: 45014

fantt a scris:
Daca se stie ca e nefiabil acel boghiu, de ce se insista in continuare pe folosirea unor astfel de boghiuri? De obicei cind vezi ca ceva e prost, nu il mai folsoesti, incerci sa il inlocuiesti cu altceva, nu faci in continuare experimente ratate...
La un moment dat umbla zvonul ca va fi facut un boghiu nou pentru Bucur...dar vad ca boghiurile lui 3006 sunt tot Tatra. Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 30 Ian 2007 15:45:09    Titlul subiectului: 55021

Apoi fratilor...sa-mi fie cu iertare...sa folosesti la tramvaiele astea boghiuri de 30 ani...ce pretentii sa mai ai? Trebuia luata in considerare oboseala metalului (otelului) in timp. Mai ales in privinta lonjeroanelor! Ele sunt supuse si....au fost supuse la grele incercari pe vremea cand tramvaiele din Capitala si nu numai...se circula frecvent pe scara...deci peste capacitatea de transport a vagonului, de aici si rezultatele in timp!Asadar atentie. Toate au un sfarsit!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Feb/2017
Mesaje: 1051
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Dum 04 Feb 2007 11:01:59    Titlul subiectului: 75329

Sa revenim putin la primul vagon. Iata-l intr'un calendar editat de RATB. Aceasta fotografie exista si pe perete la fostul sediu ETE de la depoul Dudesti.
Si sa recapitulam si ce Tatre au fost sacrificate pentru aceste Bucururi, cu mentiunea ca informatia urmeaza a fi confirmata sau nu de catre RATB:
3001 ex 3394 = 3394+3331
3002 = 3342+3414
3003 = 3346 (+3347 "BS")
3004 = 3347
3005 = 3318
3006 = 3396 ("metrou.usor")



DSC01128.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.05 kb
 Vizualizat:  de 16066 ori

DSC01128.jpg



DSC01129.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  32.38 kb
 Vizualizat:  de 16066 ori

DSC01129.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Feb 2007 11:19:09    Titlul subiectului: 75330

Hmmm, ceva ciudat...in pozele lui Trix 3001 are masti la boghiuri. Shocked
Sunteti siguri ca nu au fost 2 modele ca cel de mai sus? Unul 3394 si altul 3001?
Am mai multe motive sa cred asta. In cartea lui Alexandru Sterian cu metroul usor apare exact 3001...fara masti si este notat ca AL DOILEA PROTOTIP? Shocked
Sa fie un typo in carte sau chiar a mai fost un prototip care a fost casat ? Ceea ce e greu de crezut.
Nu garantez ca 3006 are componente din 3396 pentru ca mormanul acela de tabla si ramasite mai poate fi si de la un RK. Ma voi interesa exact.


Ultima modificare efectuată de către metrou.usor la Dum 04 Feb 2007 12:45:06, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Feb/2017
Mesaje: 1051
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Dum 04 Feb 2007 12:41:37    Titlul subiectului: 75338

3001 a aparut in 1999. Tot atunci am fost la Giulesti si am aflat de existenta lui, fara sa aflu insa prea multe, decat ca s'ar numi V3AT!. In 2000 am vazut poza cu 3394->3301 la ETE.
Tot in 2000 a aparut si 3002, iar 3003 de abia in 2003 a aparut. Deci al 3'lea prototip prezentat in carte ca fiind din 2003 este vagonul V2AT 3003, nu 3002. In afara de asta, mi s'a confirmat ca 3394 este sigur 3001 si a fost renumerotat pentru ca practic e alt tip de tramvai, chiar daca mai are ceva dintr'unul vechi.
Plus ca doar un singur vagon a fost o ghildushie Twisted Evil
Din cate stiu autorul monografiei se numeste Alexandru Sterian.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Feb 2007 12:46:46    Titlul subiectului: 75339

Dar de ce apare acelasi model cu modificari? Adica au fost date jos mastile de la boghiuri? In pozele acelea par sa faca parte din caroserie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Feb/2017
Mesaje: 1051
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Dum 04 Feb 2007 12:51:32    Titlul subiectului: 75340

Probabil ca s'a constatat ca si la el apar problemele care apar la alte vagoane, adica tendinta ca boghiul sa loveasca mastile si sa le strice. N'ar fi exclus ca ele sa fi fost initial stricate si pe urma scoase.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 04 Feb 2007 13:02:44    Titlul subiectului: 75343

#3001 și #3002 au circulat cu măști la boghiuri la început... pot băga mâna în foc pentru asta, pentru că în 1999-2000 mergeam zilnic cu ele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Feb 2007 13:04:35    Titlul subiectului: 75344

Dr2006 a scris:
#3001 și #3002 au circulat cu măști la boghiuri la început... pot băga mâna în foc pentru asta, pentru că în 1999-2000 mergeam zilnic cu ele.
3002 le are, sunt prinse in sistemul nou. Dar la 3001 a fost problema, pentru ca forma decupajului pare clasica, nu imi dau seama cum au fost prinse mastile sau daca au facut parte din caroserie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Feb/2017
Mesaje: 1051
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Dum 04 Feb 2007 13:05:24    Titlul subiectului: 75345

Poate n'au fost masti, a fost caroseria facuta asa. Pe urma s'au razgandit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 04 Feb 2007 13:05:55    Titlul subiectului: 75346

Probabil de aia le-au și dat jos... dar le avea. Atât #3001 cât și #3002 erau prin 2000 titulare pe 47 și 48...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 06 Feb 2007 07:52:57    Titlul subiectului: 75467

Dr2006 a scris:
Probabil de aia le-au și dat jos... dar le avea. Atât #3001 cât și #3002 erau prin 2000 titulare pe 47 și 48...
Iar prin 2002 inainte de inchidere circulau pe 41. 3001 a circulat pe 42, trecerea pe 41 a fost ceruta de comisia care pe vremea aia testa aceste vagoane pentru posibilitatea de a circula pe linia 41 dupa modernizare. Trebuia sa fie cele 63 vagoane Bucur care sa circule in regim de metrou usor pe linia 41, dar din cauza capacitatii destul de reduse nu s-au mai investit banii in acest proiect. In 2004 a fost facut 3004 si omologat, pana in 2006 trebuia din nou sa se faca cele 63 vagoane dar din cauza intarzierilor si scandalului cu consilierii municipali (pe vremea aceea scandalui consilieri PSD - Basescu) a fost pierduta finantarea.
3005 a fost facut din ultimele fonduri. In vara lui 2006 a fost reobtinuta finantare pentru inca 10 Bucur 1 pana la sfarsitul lui 2007. S-a renuntat la continuarea programului dupa cele 10 Bucur deoarece acestea nu sunt LF/PPC. Se studiaza construirea modelului Bucur 1 PPC.
Incepand cu 3006 se spune ca se vor taia cate 2 Tatra/Bucur pentru ca proiectul de modernizare spune "unirea a 2 caroserii Tatra..." lucru imposibil doar cu o singura Tatra.

Sa recapitulam (URAC) :

3001 - 3331+3394
3002 - 3342+3414
3003 - 3346+3347
3004 - 3336
3005 - 3318
3006 - cand e gata
3007 - ........
...................
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2017
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Mar 06 Feb 2007 09:51:19    Titlul subiectului: 75469

metrou.usor a scris:
S-a renuntat la continuarea programului dupa cele 10 Bucur deoarece acestea nu sunt LF/PPC. Se studiaza construirea modelului Bucur 1 PPC.
Nu era vorba ca proiectul cu Bucur 1 PPC a fost lasat balta?
_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 06 Feb 2007 13:31:36    Titlul subiectului: 75476

Era vorba, dar nu s-a abandonat ideea. Ca trebuie facut ceva din Tatra, macar inca 20-30 modernizari. Doar daca vin cele 100 tramvaie care se vor imparti intre Alexandria si Militari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community