Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Strapungerea Doamna Ghica - Chisinau
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 03/Aug/2018
Mesaje: 619
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 05 Aug 2012 12:56:30    Titlul subiectului: Strapungerea Doamna Ghica - Chisinau 157898

Strapungerea dintre Soseaua Doamna Ghica si Bulevardul Chisinau a intrat in linie dreapta pentru finalizare. Aceasta va completa o parte din cel de-al doilea inel al Bucurestiului, definit de arterele Nicolae Grigorescu (est) si Soseaua Virturii (vest). Principala etapa este construirea podului peste calea ferata Obor-Pantelimon.

In imagini aveti stadiul lucrarilor. Se construiesc parapetii dinspre Chisinau. Portiunea Circul Foamei - strada Fantanica este gata asfaltata, la fel portiunea dintre podul peste calea ferata si strada Heliade Intre Vii. Fosta linie de tramvai de pe Chisinau a inceput sa fie scoasa.



DSC04578.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  293.23 kb
 Vizualizat:  de 14478 ori

DSC04578.JPG



DSC04585.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  201.11 kb
 Vizualizat:  de 14478 ori

DSC04585.JPG



DSC04593.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  310.47 kb
 Vizualizat:  de 14478 ori

DSC04593.JPG



DSC04601.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  251.19 kb
 Vizualizat:  de 14478 ori

DSC04601.JPG



DSC04602.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  250.63 kb
 Vizualizat:  de 14478 ori

DSC04602.JPG



_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Sep/2018
Mesaje: 6843
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 05 Aug 2012 15:16:03    Titlul subiectului: 157900

In sfarsit s-au reluat lucrarile. Multa vreme acestea au stagnat, din cate am inteles nu rezolvasera cu expropierile. Pilonii pentru pasajul peste calea ferata erau construiti de cativa ani, la fel si rampele.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Aventurierul



Data înscrierii: 04/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Iun/2018
Mesaje: 140
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 07 Aug 2012 22:19:16    Titlul subiectului: 157941

Din câte știu, acesta e un proiect nou, demarat după revoluție. Pe timpul lui Ceaușescu exista doar o scurtă porțiune numită șoseaua Gherase, care se termina brusc la intersecția cu strada Heliade Între Vii. Micul cartier de case a fost sistematizat, s-au construit blocuri, au dispărut o mulțime de străduțe, dar șoseaua de legătură tot nu fusese începută. Ulterior, ea a urmat traseul fostelor străzi Deliorman, soldat Ghivan Nicolae, Greblei, Torentului. Ceea ce nu-mi este clar e dacă există suficient spațiu de trecere pe lângă complexul "Delfinului", întrucât strada Chișinău se îngustează foarte mult acolo, la joncțiunea cu strada Ilia. Mă întreb dacă nu cumva e necesară demolarea parțială a acelui complex agroalimentar. Confused

Ultima modificare efectuată de către Aventurierul la Mie 08 Aug 2012 19:42:59, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 03/Aug/2018
Mesaje: 619
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 07 Aug 2012 22:34:43    Titlul subiectului: 157943

S-a "demolat" vizavi de complexul comercial, astfel ca s-a creat banda dubla pe sensul Titan. Cealalta banda dubla exista deja. Sambata dimineata se demola si ultima proprietate privata care mai statea in calea strapungerii, cea dintre pod si Torentului, tot de pe sensul spre Titan.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 03/Aug/2018
Mesaje: 619
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 07 Oct 2012 14:44:08    Titlul subiectului: 159469

Pasajul este aproape gata de inaugurare, mai lipsesc retusurile. Fotografiile de mai jos sunt din data de 7 octombrie 2012. Preconizez ca la maxim 1 noiembrie va fi taierea panglicii Very Happy


DSC05299.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.54 kb
 Vizualizat:  de 13975 ori

DSC05299.JPG



DSC05302.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.49 kb
 Vizualizat:  de 13975 ori

DSC05302.JPG



DSC05305.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.92 kb
 Vizualizat:  de 13975 ori

DSC05305.JPG



DSC05307.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.74 kb
 Vizualizat:  de 13975 ori

DSC05307.JPG



DSC05308.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.63 kb
 Vizualizat:  de 13975 ori

DSC05308.JPG



DSC05310.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  178.75 kb
 Vizualizat:  de 13975 ori

DSC05310.JPG



_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Sep/2018
Mesaje: 6843
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 20 Noi 2012 11:27:42    Titlul subiectului: 160529

Un articol mai detailat despre acest pasaj si care este ritmul lucrarilor. Articolul se gaseste aici

Citat:
Pasajul Doamna Ghica - Chișinău: Sub 2 km de drum construiți în 6 ani, exproprieri de milioane

Lucrările la pasajul ce va lega Colentina de Pantelimon par să se fi împotmolit în stadiul amenajărilor finale, tocmai când construcția prinsese un ritm foarte bun de lucru. Primăria dă însă sume generoase pentru exproprierea terenurilor dintr-o zonă nu tocmai bine cotată: 1,6 milioane euro a primit numai firma IMCOM, pentru un teren de 3.800 m2.
Dacă din vară până în septembrie lucrările la Pasajul Doamna Ghica - Chișinău s-au făcut într-un ritm de invidiat pentru orice constructor, în ultima vreme viteza amenajărilor pare că a încetinit considerabil.
În acest moment, proiectul de reabilitare a rutei Doamna Ghica - Bulevardul Chișinău este gata în proporție de 95%, au mai rămas de terminat doar mici amenajări ale spațiilor verzi, bordurilor și ale marcajelor rutiere.
Noul pod care leagă Colentina de Pantelimon este aproape gata de inaugurare, dar până la finalizarea ultimelor amenajări circulația pe acesta este încă închisă. Drumul și trotuarul au fost amenajate complet, gardul de protecție și parapeții au fost montați și vopsiți, indicatoarele rutiere și corpurile de iluminat au fost și ele montate, fiind amenajate chiar și panourile publicitare. În acest moment au mai ramas de finalizat doar 200 de metri dintr-o bretea a pasajului suprateran. Termenul de finalizare a lucrărilor este sfârșitul acestui an,potrivit unui răspuns al municipalității la solicitarea B365.ro.
Singurul lucru care iese din peisaj este priveliștea de pe partea stânga a podului - una dezolantă, casele modeste din zonă contrastând puternic cu mega-proiectele imobiliare de partea cealaltă a drumului.
Stațiile RATB au fost amenajate de-a lungul drumului reabilitat Șoseaua Doamna Ghica în stil "alveolă", cu lărgirea carosabilului și despărțire prin bordură a stației de restul carosabilului, pentru a nu incomoda circulația.
La ieșirea de pe pod, mergând pe lângă Piața Delfinului înspre Șos. Pantelimon sau Șoseaua Fundeni, circulația mașinilor este limitată pe alocuri la o bandă pe sens de mașinile parcate la întâmplare pe carosabil și pietonii care traversează strada în mod haotic . Astfel, dacă în viitor nu se va realiza o reconfigurare a intersecției, fluxul de mașini dinspre A3-Pipera-Colentina înspre Pantelimion riscă să fie "gâtuit" în acest punct.
Traseul șoselei Doamna Ghica între Șoseaua Colentina și Șoseaua Pantelimon - Bd. Chișinău
Lucrările la Pasajul Doamna Ghica - Chișinău au reînceput în luna martie, după o pauză de aproape 2 ani și jumătate în care amenajările inițiale s-au degradat sau au fost prădate de hoții de fier vechi. Lucrările începuseră inițial în 2006, dar firma de construcții a părăsit șantierul după un an pentru că Primăria a decis rezilierea contractului "având in vedere calitatea defectuoasa a proiectului precum și solicitarile venite din partea constructorului privind majorarea valorii initiale a contractului cu mai mult de 100 la suta", potrivit unui răspuns al municipalității la solicitarea B365.ro.

Despre proiect și beneficii

Obiectivul, intitulat oficial "Strapungere D-na Ghica - Bd. Chisinau și pasaj suprateran peste calea ferata" constă în refacerea și modernizarea străzii d-na Ghica, până la calea ferată din zonă și apoi continuarea străzii până la Circul Foamei din Piața Delfinului, spre b-dul Chișinău.
Artera va avea 4 benzi de circulatie, câte două pe fiecare sens, o lungime totală cca 1.8 km și o lățime cuprinsă între 21 și 70 m. Lucrările presupun echiparea și dotarea cu rețele de utilități a străzilor, marcaje rutiere, amenajarea trotuarelor și a spatiilor verzi, iluminat public și amenajarea de locuri de parcare.
Totodata, proiectul vizeaza si realizarea unui pasaj suprateran care va traversa linia de cale ferata si care va face legatura intre cele doua segmente ale arterei rutiere Doamna Ghica. Această lucrare promite să fluidizeze traficul de pe INELUL PRINCIPAL și de pe Șoseaua Fundeni prin închiderea Inelului Median în zona de vest și să creeze o legătura mai rapidă între cartierele Pantelimon și Colentina.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 03/Aug/2018
Mesaje: 619
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 20 Noi 2012 18:58:19    Titlul subiectului: 160557

In statiile alea de tip alveola nu va incapea nici macar un maxi-taxi Smile Voi reveni cat mai curand cu fotografii ale acelora Smile)
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Sep/2018
Mesaje: 6843
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Dec 2012 20:24:02    Titlul subiectului: 160827

In cele din urma s-a deschis oficial acest pasaj rutier. Articolul se gaseste aici

Citat:
S-a deschis AZI Pasajul Doamna Ghica-Chișinău

La inaugurarea proiectului Străpungere D-na Ghica - Bd. Chișinău + pasaj suprateran peste calea ferată au participat premierul Victor Ponta și primarul general Sorin Oprescu. Lucrările durează de șase ani, pentru proiectul ce are mai puțin de doi kilometri. Primarul general i-a cerut lui Ion Dedu, director executiv la Direcția Transporturi, Drumuri și Sistematizarea Circulației din cadrul Primăriei Capitalei, să dea drumul la circulația pe pasaj încă de astăzi.
"Prin acest proiect legăm trei cartiere: Colentina, Petricani și Pantelimon, iar mai departe Berceni în continuare. Astfel, Inelul Median al Capitalei nu mai este doar la stadiul de proiect, ci este pe jumătate terminat. 35.000 de mașini vor circula pe zi, în ambele sensuri, pe acest pasaj" - a declarat primarul general Sorin Oprescu la inaugurare.

Acest nou pasaj va scurta timpul de parcurgere a zonei cu 10-15 minute, pentru șoferi, fiind și cu 5 kilometri mai scurt. Pe Șos. Mihai Bravu, de exemplu, traficul este tot timpul aglomerat, iar pe alte rute ocolitoare traficul este restricționat de bariera de cale ferată de la Gara Obor, a declarat și directorul Ion Dedu, care a adăugat faptul că acest proiect face parte din Inelul Median al Capitalei și că scopul său principal este distribuirea traficului ce va veni de pe autostrada A3 către Sudul și Estul Capitalei.

In ceea ce priveste transportul public in zona, directorul executiv al Directiei de Transporturi din cadrul Municipalitatii, Ion Dedu, a precizat ca ''in perioada urmatoare vor fi intorduse linii de autobuz, iar in conditiile dezvoltarii urbanistice a zonei si a cresterii cererii de calatorie din zona, va fi realizata si o linie de tramvai, spatiul rezervat acesteia fiind prevazut inca de acum in axul strazii''.
In ceea ce priveste transportul public in zona, directorul executiv al Directiei de Transporturi din cadrul Municipalitatii, Ion Dedu, a precizat ca ''in perioada urmatoare vor fi intorduse linii de autobuz, iar in conditiile dezvoltariiurbanistice a zonei si a cresterii cererii de calatorie din zona, va fi realizata si o linie de tramvai, spatiul rezervat acesteia fiind prevazut inca de acum in axul strazii''.
Stațiile și refugiile de tip alveolă au fost deja amenajate pe traseul Bulevardului Doamna Ghica. Pe mijlocul arterei, pe unde ar trebui să treacă linia de tramvai, se afla un spatiu betonat, cu cativa centrimetri mai inalt decat carosabilul. Acesta este, pe alocuri, umplut cu pamant, cel mai probabil fiind realizat initial ca spatiu verde.
"Am preluat aceasta lucrare, in anul 2008, la un stadiu de 30%. Dupa doi ani si jumatate de procese, am reusit in luna martie a acestui an sa reluam lucrarile." declara Sorin Oprescu în luna mai.
La ieșirea de pe pod, mergând pe lângă Piața Delfinului înspre Șos. Pantelimon sau Șoseaua Fundeni, circulația mașinilor este limitată pe alocuri la o bandă pe sens de mașinile parcate la întâmplare pe carosabil și pietonii care traversează strada în mod haotic. Astfel, dacă în viitor nu se va realiza o reconfigurare a intersecției, fluxul de mașini dinspre A3-Pipera-Colentina înspre Pantelimion riscă să fie "gâtuit" în acest punct.
Referitor la acest aspect, Sorin Oprescu a declarat că vor începe lucrările la pasajul subteran ce va traversa intersecția Șoseaua Pantelimon-Doamna Ghica, făcând legătura între Piața Delfinului și Bulevardul Chișinău (fosta Socului). Referitor la data de începere a lucrărilor, primarul a declarat că dacă vremea va permite, acestea ar putea fi demarate chiar săptămânile următoare.
Lucrurile nu stau la fel de bine și pentru cealaltă intersecție foarte aglomerată de pe traseul străzii Doamna Ghica, cea cu Șoseaua Colentina. Pasajul care va subtraversa această interecție va fi construit "când vor fi bani", a declarat rezervat Primarul General Sorin Oprescu.
Lucrările la Pasajul Doamna Ghica - Chișinău au reînceput în luna martie, după o pauză de aproape 2 ani și jumătate în care amenajările inițiale s-au degradat sau au fost prădate de hoții de fier vechi. Lucrările începuseră inițial în 2006, dar firma de construcții a părăsit șantierul după un an pentru că Primăria a decis rezilierea contractului "având in vedere calitatea defectuoasa a proiectului precum și solicitarile venite din partea constructorului privind majorarea valorii initiale a contractului cu mai mult de 100 la suta", potrivit unui răspuns al municipalității la solicitarea B365.ro.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Nesquik.



Data înscrierii: 20/Dec/2012
Ultima vizita: 07/Mai/2014
Mesaje: 1
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Dec 2012 21:24:40    Titlul subiectului: Artera Doamna Ghica - Bd Chisinau 161107

Pana la urma se va introduce o linie de autobuz, ca sunt alveolele pregatite, dar se fac aproape 2 luni de cand au deschis artera si linia RATB nu a mai venit? Inainte la fiecare statie era marcat "Interzis, cu exceptia RATB", acum au scos aia.

Eu m-as gandi ca cel mai bine ar fi sa-l introduca pe 101, de la Doamna Ghica unde are capatul, catre Titan. A doua optiune ar fi 143.

_________________
Mantocherie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Sep/2018
Mesaje: 6843
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 22 Dec 2012 20:34:25    Titlul subiectului: 161146

Ar trebui ca locuitorii din zona sa faca petitii catre RATB. Deocamdata nu am ajuns prin zona, asa ca am o intrebare pentru cei care locuiesc in apropiere de pod. Se vede vreun efect in urma deschiderii traficului ? Se circula mai bine ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Sep/2018
Mesaje: 1815
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 22 Dec 2012 20:47:22    Titlul subiectului: 161152

Mai bine fata de cand ? Fara pod era numai circulatie "loco" nesemificativa. Deci cu ce sa se faca comparatie ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Sep/2018
Mesaje: 6843
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 22 Dec 2012 20:57:23    Titlul subiectului: 161155

Daca se circula mai bine pe Colentina-Doamna Ghica si Pantelimon ? Erau multi care vroiau sa ajunga din Pantelimon in Colentina si trebuiau sa ocoleasca.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Sep/2018
Mesaje: 1815
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 23 Dec 2012 00:41:40    Titlul subiectului: 161157

Din ce mi-am dat eu seama pana acum, desi nu trebuie s-o iei ca si litera de lege, inca se prefera Fundeniul. Pana se prinde lumea si de noua legatura.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 03/Aug/2018
Mesaje: 619
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 23 Dec 2012 23:40:13    Titlul subiectului: 161172

Pasajul ar trebui sa descongestioneze circulatia pe Soseaua Fundeni. Acolo trebuie vazut daca se circula sau nu mai bine; idem pe Ziduri Mosi, unde intr-o zi de duminica, trebuie sa ai probleme serioare la biluta sa te aventurezi pe acolo.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Sep/2018
Mesaje: 6843
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Dec 2012 18:56:12    Titlul subiectului: 161185

Spre surprinderea mea, pe Sos. Colentina, intre Obor si Doamna Ghica, nu exista nici macar un panou sau indicator ca poti sa o iei spre Delfinului. Practic, nu este nimic. Asta ma face sa ma intreb, daca podul a fost indeajuns popularizat. In schimb intre Obor si Doamna Ghica, exista indicatoare cu ... magazinul Lidl Laughing
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Sep/2018
Mesaje: 6843
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 03 Feb 2013 13:53:09    Titlul subiectului: 162357

Noul pasaj nu rezolvat problema de la intersectia din Domna Ghica (Calea Colentina cu str. Doamna Ghica), ba chiar pot sa spun ca le-a amplificat, o data cu cresterea traficului pe strada Doamna Ghica, portiunea dintre pod si intersectie. Cine sta in zona stie ca sunt probleme, traficul este blocat de multe ori pe strada Doamna Ghica, pe portiunea intre intersectia cu Colentina si intersectia cu bulevardul Lacul Tei. Vineri, la 9 dimineata, era coloana de masini pe Doamna Ghica (pe portiunea mai sus amintita). Cum veneau mai multe masini dinspre pod (semn ca soferii s-au invatat cu podul), intersectia dintre Doamna Ghica si Colentina era sugrumata (pozele 1-4). Ca rezultat si pe Sos. Comentina era coloana de masini pe lungimea a doua statii de tramvai de la intersectia cu Sos. Fundeni/Sos. Anfronache pana la Doamna Ghica (pe sensul spre centru).
Asa ca pasajul a rezolvat o belea dar a creat altele noi. Trebuie rezolvate problemele de la intersectia dintre strada doamna Ghica si Sos. Colentina si dintre str. Doamna Ghica si B-dul Lacul Tei.



Doamna Ghica 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.16 kb
 Vizualizat:  de 12229 ori

Doamna Ghica 1.jpg



Doamna Ghica 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.77 kb
 Vizualizat:  de 12229 ori

Doamna Ghica 2.jpg



Doamna Ghica 3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.68 kb
 Vizualizat:  de 12229 ori

Doamna Ghica 3.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Aventurierul



Data înscrierii: 04/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Iun/2018
Mesaje: 140
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 03 Feb 2013 21:09:31    Titlul subiectului: 162370

La intersecția Colentina - Doamna Ghica era vorba să se construiască pasaj subteran; de aceea a fost mutat avionul de acolo spre Fundeni. Nu cumva această investiție ar putea rezolva problema ambuteiajului?
_________________
Albumul meu de fotografii, aici:
http://www.panoramio.com/user/5989097
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 03/Aug/2018
Mesaje: 619
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Feb 2013 00:02:30    Titlul subiectului: 162383

Avionul a fost mutat o data cu modernizarea caii de rulare, pentru a face loc tramvaiului sa treaca pe mijloc.

"Beleaua" cea mai mare este ca soferii bucuresteni au inteles gresit rostul acestui pasaj, de altfel ei inteleg gresit rostul soselelor din Bucuresti in general. Pasajul Doamna Ghica are rolul de scurta un drum, de a economisi carburant. Asta cu fluidizarea traficului e o aberatie, pentru ca orasul asta ar trebui reconstruit in intregime pe vreo 3 nivele pentru a permite circulatia intregului efectiv de masini existente la aceasta ora. O idee foarte buna ar fi introducerea (si promovarea) transportului in comun pe artera, precum si "reeducarea" celor "dependenti" de masina.

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Aventurierul



Data înscrierii: 04/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Iun/2018
Mesaje: 140
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Feb 2013 22:39:00    Titlul subiectului: 162433

folkfan a scris:
Asta cu fluidizarea traficului e o aberatie, pentru ca orasul asta ar trebui reconstruit in intregime pe vreo 3 nivele pentru a permite circulatia intregului efectiv de masini existente la aceasta ora.

Nu sunt de acord cu această idee, după cum am mai afirmat deja. Dacă există undeva o necesitate, soluția este să o satisfaci, nu să o reprimi (afară de cazul că intenționăm să trecem cu toții la budism). Ca urmare, trebuie construite ”în disperare” artere noi, pasaje de toate tipurile, lărgite unele străzi înguste, amenajate locuri de parcare printre blocuri. Soluția descurajării traficului, aplicată în Occident, nu ”ține” la noi, care abia am scăpat din chingile comunismului și începem să ne bucurăm de avantajele libertății. Oamenii trebuie lăsați să se desfășoare în voie, să-și îndeplinească dorințele în privința transportului, să folosească autoturismele la maximum. Sunt convins că Bucureștiul are capacitatea de a suporta întregul trafic posibil raportat la parcul de mașini, cu condiția extinderii infrastructurii.

_________________
Albumul meu de fotografii, aici:
http://www.panoramio.com/user/5989097
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADY88



Data înscrierii: 26/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Dec/2013
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 20 Apr 2013 19:12:38    Titlul subiectului: 164121

Stie cineva daca RATB-ul a introdus vreo linie pe noua artera?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Sep/2018
Mesaje: 1815
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 20 Apr 2013 21:00:43    Titlul subiectului: 164122

Inca nu. Dar loc de statii a fost prevazut. ( alveole )
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Marius_adm



Data înscrierii: 05/Sep/2013
Ultima vizita: 07/Sep/2013
Mesaje: 1

MesajTrimis: Joi 05 Sep 2013 23:46:22    Titlul subiectului: RATB Chisinau Dna Ghica 166882

Locuiesc in zona, chiar in apropierea podului.
De mai bine de 10 ani asteptam finalizarea lucrarilor.
Din pacate, la noi totul se face de fatada. Linia de autobuz nu a fost infintata nici pana astazi. Am facut mai multe cereri catre Primaria Capitalei, Primaria sectorului 2 si RATB. Raspunsurile au venit dar din pacate se arunca responsabilitatea de la o primarie la alta.
Raspunsul final a vent din partea RATB, si suna in felul urmator:
"Referitor la solicitarea dumneavoastra cu privire la infiintarea unei noi linii de transport public care sa functioneze pe noul pasaj Doamna Ghica, va comunicam urmatoarele:

In prezent, alveolele destinate opririi autobuzelor in statiile de imbarcare-debarcare calatori, nu sunt functionale
Pentru remedierea situatiei, o comisie alcatuita din reprezentanti ai Primariei Municipiului Bucuresti, Regiei Autonome de Transport Bucuresti si ai firmelor proiectante si constructoare, au analizat solutiile constructive care se impun pentru a permite autobuzelor accesul in aceste alveole.

Dupa finalizarea lucrarilor de remediere stabilite, se vor efectua noi probe cu un autobuz, iar in cazul in care se va constata ca sunt realizate conditiile corespunzatoare de functionare a noii linii, vom propune adaugarea acesteia in Programul de Transport, cu incadrarea in parcul programat aprobat de Consiliul de Administratie R.A.T.B."

Momentan nu se intampla nimic.
Daca vreau sa ajung in zona de nord trebuie sa folosesc masina sau bicicleta, cea din urma este mai practica dar iarna nu prea ai ce face.
Raspunsul de mai sus este o dovada clar a nivelului la care sunt cei din primarii.

Si pe langa subiect. De la deschiderea podului (Decembrie 2012) au murit 2 oameni (unul pe trecerea de pietoni).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Sep/2018
Mesaje: 6843
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 04 Oct 2013 19:45:32    Titlul subiectului: 167720

Sambata asta, intre orele 10:00 si 17:00, traficul pe pasaj va fi restrictionat. Articolul se gaseste aici.

Citat:
TRAFIC RESTRICȚIONAT, sâmbătă, pe pasajul Doamna Ghica

Circulația rutieră va fi restricționată pe pasajul Doamna Ghica, sâmbătă, între orele 10.00 și 17.00, în vederea executării unor încercări ale obiectivului, informează Brigada Rutieră a Capitalei.

Circulația rutieră în zonă se va desfășura deviat pe următoarele trasee ocolitoare: Șoseaua Colentina - str. Doamna Ghica - str. Heliade între Vii - Șos. Electronicii - str. Baicului - Șos. Pantelimon șiȘos. Pantelimon - Șos. Fundeni - Șos. Colentina.

Conducătorii auto sunt rugați să circule cu maximă atenție în zonă și să respecte cu strictețe semnificația indicatoarelor și marcajelor rutiere, se mai arată în comunicatul Brigăzii Rutiere.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Sep/2018
Mesaje: 6843
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Noi 2013 08:26:11    Titlul subiectului: 168630

Un nou articol referitor la pasajul de la Doamna Ghica. Se pare ca mai era de lucru la el, desi fusese inaugurat cu surle si trambite, in 2012. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Pasajul Dna Ghica-Chișinău s-a scumpit cu 1,7 milioane euro, la un an de la inaugurarea electorală


În decembrie 2012, cu doar o săptămână înainte de alegerile parlamentare, primarul general Sorin Oprescu inaugura pasajul Doamna Ghica - Chișinău, împreună cu premierul Victor Ponta. Inaugurarea a fost făcută însă numai de ochii lumii pentru că lucrarea nu era terminată. De fapt, abia în octombrie 2013, Primăria Capitalei a atribuit un nou contract pentru continuarea și finalizarea lucrărilor la pasajul Doamna Ghica-Chișinău. Constructorul va mai încasa astfel încâ 1,7 milioane euro pentru această lucrare.

Pe 24 octombrie 2013, Primăria Capitalei a atribuit Asocierii S.C.T Bucuresti S.A. – Tecnic Consulting Engineering Romania S.R.L un contract de lucrări având ca obiect continuarea și finalizarea lucrărilor la obiectivul de investiții: „Artera Doamna Ghica Chișinau și Pasaj Suprateran”. Valoarea contractului este de 7,5 milioane lei cu TVA (1,7 milioane euro).

Contractul a fost atribuit însă la aproape un an de la inaugurarea lucrării. Astfel, în decembrie 2012 primarul general, Sorin Oprescu, împreună cu premierul Victor Ponta, au inaugurat pasajul în plină campanie electorală. Cu toate acestea, lucrarea nu este finalizată în întregime nici acum.

Ca urmare a inaugurării cu iz electoral, în condițiile unei lucrări neterminate, traficul se bloca la cele două ieșiri.

"Pasajul este terminat de un an de zile. Acum se lucrează la bretelele de acces, de lângă pasaj. Ele vor fi terminate în 2-3 săptămâni", a precizat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.

Lucrările la Pasajul Doamna Ghica - Chișinău au fost reluate în luna martie 2012, după o pauză de aproape 2 ani și jumătate în care amenajările inițiale s-au degradat sau au fost prădate de hoții de fier vechi. Lucrările începuseră inițial în 2006, dar firma de construcții a părăsit șantierul după un an pentru că Primăria a decis rezilierea contractului "având in vedere calitatea defectuoasa a proiectului precum și solicitarile venite din partea constructorului privind majorarea valorii initiale a contractului cu mai mult de 100 la suta", potrivit unui răspuns al municipalității la solicitarea B365.ro.

Ce presupune proiectul

Obiectivul, intitulat oficial "Strapungere D-na Ghica - Bd. Chisinau și pasaj suprateran peste calea ferata" constă în refacerea și modernizarea străzii d-na Ghica, până la calea ferată din zonă și apoi continuarea străzii până la Circul Foamei din Piața Delfinului, spre b-dul Chișinău. Artera are 4 benzi de circulatie, câte două pe fiecare sens, o lungime totală cca 1.8 km și o lățime cuprinsă între 21 și 70 m.

Lucrările presupun echiparea și dotarea cu rețele de utilități a străzilor, marcaje rutiere, amenajarea trotuarelor și a spatiilor verzi, iluminat public și amenajarea de locuri de parcare.

În cadrul acestui proiect au fost amenajate și 136 de noi locuri de parcare (136), distribuite astfel: 13 locuri la Policlinica Delfinului, 20 la Fabrica de Mobila, 91 langa breteaua podului Dna Ghica, 12 in zona de intrare catre pod (Heliade intre Vii).

De asemenea, au fost amenajate spatiile verzi pe intreaga lungime a lucrarii si au fost refacute retelele edilitare din intreaga zona. Realizarea noii artere a presupus si infiintarea trotuarelor, asigurarea iluminatului public, semnalistica rutiera, dar si realizarea legaturilor la nivelul solului cu rampele pasajului.

Totodata, în cadrul proiectului a fost realizat și un pasaj suprateran care traversează linia de cale ferata si care face legatura intre cele doua segmente ale arterei rutiere Doamna Ghica. Această lucrare promite să fluidizeze traficul de pe INELUL PRINCIPAL și de pe Șoseaua Fundeni prin închiderea Inelului Median în zona de vest și să creeze o legătura mai rapidă între cartierele Colentina, Pantelimon, Balta Albă, Berceni.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 03/Aug/2018
Mesaje: 619
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Noi 2013 01:00:03    Titlul subiectului: 168676

Este aberant acest articol, impreuna cu situl pe care l-am urmarit ani buni in trecut si acum a ajuns sa abereze infiorator de mult. "Bretelele" acestui pasaj au fost terminate INCA DINAINTE de inaugurarea pasajului in sine! Bretelele in sine nu ajung nicaieri exact, ci doar permit intoarcerea masinilor inainte de calea ferata, dinspre ambele sensuri. "Deontologii" de la b365 se refera probabil la strada Rodica, o artera ce se desprinde dintr-o bretea, conexa santierului, care probabil ca a intrat mai recent in reabilitare...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community