|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 05 Aug 2012 12:56:30 Titlul subiectului: Strapungerea Doamna Ghica - Chisinau |
157898 |
|
Strapungerea dintre Soseaua Doamna Ghica si Bulevardul Chisinau a intrat in linie dreapta pentru finalizare. Aceasta va completa o parte din cel de-al doilea inel al Bucurestiului, definit de arterele Nicolae Grigorescu (est) si Soseaua Virturii (vest). Principala etapa este construirea podului peste calea ferata Obor-Pantelimon.
In imagini aveti stadiul lucrarilor. Se construiesc parapetii dinspre Chisinau. Portiunea Circul Foamei - strada Fantanica este gata asfaltata, la fel portiunea dintre podul peste calea ferata si strada Heliade Intre Vii. Fosta linie de tramvai de pe Chisinau a inceput sa fie scoasa.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
293.23 kb |
Vizualizat: |
de 26489 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
201.11 kb |
Vizualizat: |
de 26489 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
310.47 kb |
Vizualizat: |
de 26489 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
251.19 kb |
Vizualizat: |
de 26489 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
250.63 kb |
Vizualizat: |
de 26489 ori |
|
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 05 Aug 2012 15:16:03 Titlul subiectului: |
157900 |
|
In sfarsit s-au reluat lucrarile. Multa vreme acestea au stagnat, din cate am inteles nu rezolvasera cu expropierile. Pilonii pentru pasajul peste calea ferata erau construiti de cativa ani, la fel si rampele.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Aventurierul
Data înscrierii: 04/Oct/2009 Ultima vizita: 20/Ian/2022 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 07 Aug 2012 22:19:16 Titlul subiectului: |
157941 |
|
Din câte știu, acesta e un proiect nou, demarat după revoluție. Pe timpul lui Ceaușescu exista doar o scurtă porțiune numită șoseaua Gherase, care se termina brusc la intersecția cu strada Heliade Între Vii. Micul cartier de case a fost sistematizat, s-au construit blocuri, au dispărut o mulțime de străduțe, dar șoseaua de legătură tot nu fusese începută. Ulterior, ea a urmat traseul fostelor străzi Deliorman, soldat Ghivan Nicolae, Greblei, Torentului. Ceea ce nu-mi este clar e dacă există suficient spațiu de trecere pe lângă complexul "Delfinului", întrucât strada Chișinău se îngustează foarte mult acolo, la joncțiunea cu strada Ilia. Mă întreb dacă nu cumva e necesară demolarea parțială a acelui complex agroalimentar.
Ultima modificare efectuată de către Aventurierul la Mie 08 Aug 2012 19:42:59, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 07 Aug 2012 22:34:43 Titlul subiectului: |
157943 |
|
S-a "demolat" vizavi de complexul comercial, astfel ca s-a creat banda dubla pe sensul Titan. Cealalta banda dubla exista deja. Sambata dimineata se demola si ultima proprietate privata care mai statea in calea strapungerii, cea dintre pod si Torentului, tot de pe sensul spre Titan.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 07 Oct 2012 14:44:08 Titlul subiectului: |
159469 |
|
Pasajul este aproape gata de inaugurare, mai lipsesc retusurile. Fotografiile de mai jos sunt din data de 7 octombrie 2012. Preconizez ca la maxim 1 noiembrie va fi taierea panglicii
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.54 kb |
Vizualizat: |
de 25986 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.49 kb |
Vizualizat: |
de 25986 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.92 kb |
Vizualizat: |
de 25986 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.74 kb |
Vizualizat: |
de 25986 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.63 kb |
Vizualizat: |
de 25986 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
178.75 kb |
Vizualizat: |
de 25986 ori |
|
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 20 Noi 2012 11:27:42 Titlul subiectului: |
160529 |
|
Un articol mai detailat despre acest pasaj si care este ritmul lucrarilor. Articolul se gaseste aici
Citat: | Pasajul Doamna Ghica - Chișinău: Sub 2 km de drum construiți în 6 ani, exproprieri de milioane
Lucrările la pasajul ce va lega Colentina de Pantelimon par să se fi împotmolit în stadiul amenajărilor finale, tocmai când construcția prinsese un ritm foarte bun de lucru. Primăria dă însă sume generoase pentru exproprierea terenurilor dintr-o zonă nu tocmai bine cotată: 1,6 milioane euro a primit numai firma IMCOM, pentru un teren de 3.800 m2.
Dacă din vară până în septembrie lucrările la Pasajul Doamna Ghica - Chișinău s-au făcut într-un ritm de invidiat pentru orice constructor, în ultima vreme viteza amenajărilor pare că a încetinit considerabil.
În acest moment, proiectul de reabilitare a rutei Doamna Ghica - Bulevardul Chișinău este gata în proporție de 95%, au mai rămas de terminat doar mici amenajări ale spațiilor verzi, bordurilor și ale marcajelor rutiere.
Noul pod care leagă Colentina de Pantelimon este aproape gata de inaugurare, dar până la finalizarea ultimelor amenajări circulația pe acesta este încă închisă. Drumul și trotuarul au fost amenajate complet, gardul de protecție și parapeții au fost montați și vopsiți, indicatoarele rutiere și corpurile de iluminat au fost și ele montate, fiind amenajate chiar și panourile publicitare. În acest moment au mai ramas de finalizat doar 200 de metri dintr-o bretea a pasajului suprateran. Termenul de finalizare a lucrărilor este sfârșitul acestui an,potrivit unui răspuns al municipalității la solicitarea B365.ro.
Singurul lucru care iese din peisaj este priveliștea de pe partea stânga a podului - una dezolantă, casele modeste din zonă contrastând puternic cu mega-proiectele imobiliare de partea cealaltă a drumului.
Stațiile RATB au fost amenajate de-a lungul drumului reabilitat Șoseaua Doamna Ghica în stil "alveolă", cu lărgirea carosabilului și despărțire prin bordură a stației de restul carosabilului, pentru a nu incomoda circulația.
La ieșirea de pe pod, mergând pe lângă Piața Delfinului înspre Șos. Pantelimon sau Șoseaua Fundeni, circulația mașinilor este limitată pe alocuri la o bandă pe sens de mașinile parcate la întâmplare pe carosabil și pietonii care traversează strada în mod haotic . Astfel, dacă în viitor nu se va realiza o reconfigurare a intersecției, fluxul de mașini dinspre A3-Pipera-Colentina înspre Pantelimion riscă să fie "gâtuit" în acest punct.
Traseul șoselei Doamna Ghica între Șoseaua Colentina și Șoseaua Pantelimon - Bd. Chișinău
Lucrările la Pasajul Doamna Ghica - Chișinău au reînceput în luna martie, după o pauză de aproape 2 ani și jumătate în care amenajările inițiale s-au degradat sau au fost prădate de hoții de fier vechi. Lucrările începuseră inițial în 2006, dar firma de construcții a părăsit șantierul după un an pentru că Primăria a decis rezilierea contractului "având in vedere calitatea defectuoasa a proiectului precum și solicitarile venite din partea constructorului privind majorarea valorii initiale a contractului cu mai mult de 100 la suta", potrivit unui răspuns al municipalității la solicitarea B365.ro.
Despre proiect și beneficii
Obiectivul, intitulat oficial "Strapungere D-na Ghica - Bd. Chisinau și pasaj suprateran peste calea ferata" constă în refacerea și modernizarea străzii d-na Ghica, până la calea ferată din zonă și apoi continuarea străzii până la Circul Foamei din Piața Delfinului, spre b-dul Chișinău.
Artera va avea 4 benzi de circulatie, câte două pe fiecare sens, o lungime totală cca 1.8 km și o lățime cuprinsă între 21 și 70 m. Lucrările presupun echiparea și dotarea cu rețele de utilități a străzilor, marcaje rutiere, amenajarea trotuarelor și a spatiilor verzi, iluminat public și amenajarea de locuri de parcare.
Totodata, proiectul vizeaza si realizarea unui pasaj suprateran care va traversa linia de cale ferata si care va face legatura intre cele doua segmente ale arterei rutiere Doamna Ghica. Această lucrare promite să fluidizeze traficul de pe INELUL PRINCIPAL și de pe Șoseaua Fundeni prin închiderea Inelului Median în zona de vest și să creeze o legătura mai rapidă între cartierele Pantelimon și Colentina. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 20 Noi 2012 18:58:19 Titlul subiectului: |
160557 |
|
In statiile alea de tip alveola nu va incapea nici macar un maxi-taxi Voi reveni cat mai curand cu fotografii ale acelora )
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 03 Dec 2012 20:24:02 Titlul subiectului: |
160827 |
|
In cele din urma s-a deschis oficial acest pasaj rutier. Articolul se gaseste aici
Citat: | S-a deschis AZI Pasajul Doamna Ghica-Chișinău
La inaugurarea proiectului Străpungere D-na Ghica - Bd. Chișinău + pasaj suprateran peste calea ferată au participat premierul Victor Ponta și primarul general Sorin Oprescu. Lucrările durează de șase ani, pentru proiectul ce are mai puțin de doi kilometri. Primarul general i-a cerut lui Ion Dedu, director executiv la Direcția Transporturi, Drumuri și Sistematizarea Circulației din cadrul Primăriei Capitalei, să dea drumul la circulația pe pasaj încă de astăzi.
"Prin acest proiect legăm trei cartiere: Colentina, Petricani și Pantelimon, iar mai departe Berceni în continuare. Astfel, Inelul Median al Capitalei nu mai este doar la stadiul de proiect, ci este pe jumătate terminat. 35.000 de mașini vor circula pe zi, în ambele sensuri, pe acest pasaj" - a declarat primarul general Sorin Oprescu la inaugurare.
Acest nou pasaj va scurta timpul de parcurgere a zonei cu 10-15 minute, pentru șoferi, fiind și cu 5 kilometri mai scurt. Pe Șos. Mihai Bravu, de exemplu, traficul este tot timpul aglomerat, iar pe alte rute ocolitoare traficul este restricționat de bariera de cale ferată de la Gara Obor, a declarat și directorul Ion Dedu, care a adăugat faptul că acest proiect face parte din Inelul Median al Capitalei și că scopul său principal este distribuirea traficului ce va veni de pe autostrada A3 către Sudul și Estul Capitalei.
In ceea ce priveste transportul public in zona, directorul executiv al Directiei de Transporturi din cadrul Municipalitatii, Ion Dedu, a precizat ca ''in perioada urmatoare vor fi intorduse linii de autobuz, iar in conditiile dezvoltarii urbanistice a zonei si a cresterii cererii de calatorie din zona, va fi realizata si o linie de tramvai, spatiul rezervat acesteia fiind prevazut inca de acum in axul strazii''.
In ceea ce priveste transportul public in zona, directorul executiv al Directiei de Transporturi din cadrul Municipalitatii, Ion Dedu, a precizat ca ''in perioada urmatoare vor fi intorduse linii de autobuz, iar in conditiile dezvoltariiurbanistice a zonei si a cresterii cererii de calatorie din zona, va fi realizata si o linie de tramvai, spatiul rezervat acesteia fiind prevazut inca de acum in axul strazii''.
Stațiile și refugiile de tip alveolă au fost deja amenajate pe traseul Bulevardului Doamna Ghica. Pe mijlocul arterei, pe unde ar trebui să treacă linia de tramvai, se afla un spatiu betonat, cu cativa centrimetri mai inalt decat carosabilul. Acesta este, pe alocuri, umplut cu pamant, cel mai probabil fiind realizat initial ca spatiu verde.
"Am preluat aceasta lucrare, in anul 2008, la un stadiu de 30%. Dupa doi ani si jumatate de procese, am reusit in luna martie a acestui an sa reluam lucrarile." declara Sorin Oprescu în luna mai.
La ieșirea de pe pod, mergând pe lângă Piața Delfinului înspre Șos. Pantelimon sau Șoseaua Fundeni, circulația mașinilor este limitată pe alocuri la o bandă pe sens de mașinile parcate la întâmplare pe carosabil și pietonii care traversează strada în mod haotic. Astfel, dacă în viitor nu se va realiza o reconfigurare a intersecției, fluxul de mașini dinspre A3-Pipera-Colentina înspre Pantelimion riscă să fie "gâtuit" în acest punct.
Referitor la acest aspect, Sorin Oprescu a declarat că vor începe lucrările la pasajul subteran ce va traversa intersecția Șoseaua Pantelimon-Doamna Ghica, făcând legătura între Piața Delfinului și Bulevardul Chișinău (fosta Socului). Referitor la data de începere a lucrărilor, primarul a declarat că dacă vremea va permite, acestea ar putea fi demarate chiar săptămânile următoare.
Lucrurile nu stau la fel de bine și pentru cealaltă intersecție foarte aglomerată de pe traseul străzii Doamna Ghica, cea cu Șoseaua Colentina. Pasajul care va subtraversa această interecție va fi construit "când vor fi bani", a declarat rezervat Primarul General Sorin Oprescu.
Lucrările la Pasajul Doamna Ghica - Chișinău au reînceput în luna martie, după o pauză de aproape 2 ani și jumătate în care amenajările inițiale s-au degradat sau au fost prădate de hoții de fier vechi. Lucrările începuseră inițial în 2006, dar firma de construcții a părăsit șantierul după un an pentru că Primăria a decis rezilierea contractului "având in vedere calitatea defectuoasa a proiectului precum și solicitarile venite din partea constructorului privind majorarea valorii initiale a contractului cu mai mult de 100 la suta", potrivit unui răspuns al municipalității la solicitarea B365.ro. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Nesquik.
Data înscrierii: 20/Dec/2012 Ultima vizita: 07/Mai/2014 Mesaje: 1 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 20 Dec 2012 21:24:40 Titlul subiectului: Artera Doamna Ghica - Bd Chisinau |
161107 |
|
Pana la urma se va introduce o linie de autobuz, ca sunt alveolele pregatite, dar se fac aproape 2 luni de cand au deschis artera si linia RATB nu a mai venit? Inainte la fiecare statie era marcat "Interzis, cu exceptia RATB", acum au scos aia.
Eu m-as gandi ca cel mai bine ar fi sa-l introduca pe 101, de la Doamna Ghica unde are capatul, catre Titan. A doua optiune ar fi 143.
_________________ Mantocherie |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 22 Dec 2012 20:34:25 Titlul subiectului: |
161146 |
|
Ar trebui ca locuitorii din zona sa faca petitii catre RATB. Deocamdata nu am ajuns prin zona, asa ca am o intrebare pentru cei care locuiesc in apropiere de pod. Se vede vreun efect in urma deschiderii traficului ? Se circula mai bine ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 22 Dec 2012 20:47:22 Titlul subiectului: |
161152 |
|
Mai bine fata de cand ? Fara pod era numai circulatie "loco" nesemificativa. Deci cu ce sa se faca comparatie ?
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 22 Dec 2012 20:57:23 Titlul subiectului: |
161155 |
|
Daca se circula mai bine pe Colentina-Doamna Ghica si Pantelimon ? Erau multi care vroiau sa ajunga din Pantelimon in Colentina si trebuiau sa ocoleasca.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 23 Dec 2012 00:41:40 Titlul subiectului: |
161157 |
|
Din ce mi-am dat eu seama pana acum, desi nu trebuie s-o iei ca si litera de lege, inca se prefera Fundeniul. Pana se prinde lumea si de noua legatura.
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 23 Dec 2012 23:40:13 Titlul subiectului: |
161172 |
|
Pasajul ar trebui sa descongestioneze circulatia pe Soseaua Fundeni. Acolo trebuie vazut daca se circula sau nu mai bine; idem pe Ziduri Mosi, unde intr-o zi de duminica, trebuie sa ai probleme serioare la biluta sa te aventurezi pe acolo.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 24 Dec 2012 18:56:12 Titlul subiectului: |
161185 |
|
Spre surprinderea mea, pe Sos. Colentina, intre Obor si Doamna Ghica, nu exista nici macar un panou sau indicator ca poti sa o iei spre Delfinului. Practic, nu este nimic. Asta ma face sa ma intreb, daca podul a fost indeajuns popularizat. In schimb intre Obor si Doamna Ghica, exista indicatoare cu ... magazinul Lidl
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 03 Feb 2013 13:53:09 Titlul subiectului: |
162357 |
|
Noul pasaj nu rezolvat problema de la intersectia din Domna Ghica (Calea Colentina cu str. Doamna Ghica), ba chiar pot sa spun ca le-a amplificat, o data cu cresterea traficului pe strada Doamna Ghica, portiunea dintre pod si intersectie. Cine sta in zona stie ca sunt probleme, traficul este blocat de multe ori pe strada Doamna Ghica, pe portiunea intre intersectia cu Colentina si intersectia cu bulevardul Lacul Tei. Vineri, la 9 dimineata, era coloana de masini pe Doamna Ghica (pe portiunea mai sus amintita). Cum veneau mai multe masini dinspre pod (semn ca soferii s-au invatat cu podul), intersectia dintre Doamna Ghica si Colentina era sugrumata (pozele 1-4). Ca rezultat si pe Sos. Comentina era coloana de masini pe lungimea a doua statii de tramvai de la intersectia cu Sos. Fundeni/Sos. Anfronache pana la Doamna Ghica (pe sensul spre centru).
Asa ca pasajul a rezolvat o belea dar a creat altele noi. Trebuie rezolvate problemele de la intersectia dintre strada doamna Ghica si Sos. Colentina si dintre str. Doamna Ghica si B-dul Lacul Tei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.16 kb |
Vizualizat: |
de 24240 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.77 kb |
Vizualizat: |
de 24240 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.68 kb |
Vizualizat: |
de 24240 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Aventurierul
Data înscrierii: 04/Oct/2009 Ultima vizita: 20/Ian/2022 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 03 Feb 2013 21:09:31 Titlul subiectului: |
162370 |
|
La intersecția Colentina - Doamna Ghica era vorba să se construiască pasaj subteran; de aceea a fost mutat avionul de acolo spre Fundeni. Nu cumva această investiție ar putea rezolva problema ambuteiajului?
_________________ Albumul meu de fotografii, aici:
http://www.panoramio.com/user/5989097 |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 04 Feb 2013 00:02:30 Titlul subiectului: |
162383 |
|
Avionul a fost mutat o data cu modernizarea caii de rulare, pentru a face loc tramvaiului sa treaca pe mijloc.
"Beleaua" cea mai mare este ca soferii bucuresteni au inteles gresit rostul acestui pasaj, de altfel ei inteleg gresit rostul soselelor din Bucuresti in general. Pasajul Doamna Ghica are rolul de scurta un drum, de a economisi carburant. Asta cu fluidizarea traficului e o aberatie, pentru ca orasul asta ar trebui reconstruit in intregime pe vreo 3 nivele pentru a permite circulatia intregului efectiv de masini existente la aceasta ora. O idee foarte buna ar fi introducerea (si promovarea) transportului in comun pe artera, precum si "reeducarea" celor "dependenti" de masina.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
Aventurierul
Data înscrierii: 04/Oct/2009 Ultima vizita: 20/Ian/2022 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 04 Feb 2013 22:39:00 Titlul subiectului: |
162433 |
|
folkfan a scris: | Asta cu fluidizarea traficului e o aberatie, pentru ca orasul asta ar trebui reconstruit in intregime pe vreo 3 nivele pentru a permite circulatia intregului efectiv de masini existente la aceasta ora. |
Nu sunt de acord cu această idee, după cum am mai afirmat deja. Dacă există undeva o necesitate, soluția este să o satisfaci, nu să o reprimi (afară de cazul că intenționăm să trecem cu toții la budism). Ca urmare, trebuie construite ”în disperare” artere noi, pasaje de toate tipurile, lărgite unele străzi înguste, amenajate locuri de parcare printre blocuri. Soluția descurajării traficului, aplicată în Occident, nu ”ține” la noi, care abia am scăpat din chingile comunismului și începem să ne bucurăm de avantajele libertății. Oamenii trebuie lăsați să se desfășoare în voie, să-și îndeplinească dorințele în privința transportului, să folosească autoturismele la maximum. Sunt convins că Bucureștiul are capacitatea de a suporta întregul trafic posibil raportat la parcul de mașini, cu condiția extinderii infrastructurii.
_________________ Albumul meu de fotografii, aici:
http://www.panoramio.com/user/5989097 |
|
Sus |
|
|
ADY88
Data înscrierii: 26/Oct/2009 Ultima vizita: 16/Dec/2013 Mesaje: 59 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 20 Apr 2013 19:12:38 Titlul subiectului: |
164121 |
|
Stie cineva daca RATB-ul a introdus vreo linie pe noua artera?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 20 Apr 2013 21:00:43 Titlul subiectului: |
164122 |
|
Inca nu. Dar loc de statii a fost prevazut. ( alveole )
|
|
Sus |
|
|
Marius_adm
Data înscrierii: 05/Sep/2013 Ultima vizita: 07/Sep/2013 Mesaje: 1
|
Trimis: Joi 05 Sep 2013 23:46:22 Titlul subiectului: RATB Chisinau Dna Ghica |
166882 |
|
Locuiesc in zona, chiar in apropierea podului.
De mai bine de 10 ani asteptam finalizarea lucrarilor.
Din pacate, la noi totul se face de fatada. Linia de autobuz nu a fost infintata nici pana astazi. Am facut mai multe cereri catre Primaria Capitalei, Primaria sectorului 2 si RATB. Raspunsurile au venit dar din pacate se arunca responsabilitatea de la o primarie la alta.
Raspunsul final a vent din partea RATB, si suna in felul urmator:
"Referitor la solicitarea dumneavoastra cu privire la infiintarea unei noi linii de transport public care sa functioneze pe noul pasaj Doamna Ghica, va comunicam urmatoarele:
In prezent, alveolele destinate opririi autobuzelor in statiile de imbarcare-debarcare calatori, nu sunt functionale
Pentru remedierea situatiei, o comisie alcatuita din reprezentanti ai Primariei Municipiului Bucuresti, Regiei Autonome de Transport Bucuresti si ai firmelor proiectante si constructoare, au analizat solutiile constructive care se impun pentru a permite autobuzelor accesul in aceste alveole.
Dupa finalizarea lucrarilor de remediere stabilite, se vor efectua noi probe cu un autobuz, iar in cazul in care se va constata ca sunt realizate conditiile corespunzatoare de functionare a noii linii, vom propune adaugarea acesteia in Programul de Transport, cu incadrarea in parcul programat aprobat de Consiliul de Administratie R.A.T.B."
Momentan nu se intampla nimic.
Daca vreau sa ajung in zona de nord trebuie sa folosesc masina sau bicicleta, cea din urma este mai practica dar iarna nu prea ai ce face.
Raspunsul de mai sus este o dovada clar a nivelului la care sunt cei din primarii.
Si pe langa subiect. De la deschiderea podului (Decembrie 2012) au murit 2 oameni (unul pe trecerea de pietoni).
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 04 Oct 2013 19:45:32 Titlul subiectului: |
167720 |
|
Sambata asta, intre orele 10:00 si 17:00, traficul pe pasaj va fi restrictionat. Articolul se gaseste aici.
Citat: | TRAFIC RESTRICȚIONAT, sâmbătă, pe pasajul Doamna Ghica
Circulația rutieră va fi restricționată pe pasajul Doamna Ghica, sâmbătă, între orele 10.00 și 17.00, în vederea executării unor încercări ale obiectivului, informează Brigada Rutieră a Capitalei.
Circulația rutieră în zonă se va desfășura deviat pe următoarele trasee ocolitoare: Șoseaua Colentina - str. Doamna Ghica - str. Heliade între Vii - Șos. Electronicii - str. Baicului - Șos. Pantelimon șiȘos. Pantelimon - Șos. Fundeni - Șos. Colentina.
Conducătorii auto sunt rugați să circule cu maximă atenție în zonă și să respecte cu strictețe semnificația indicatoarelor și marcajelor rutiere, se mai arată în comunicatul Brigăzii Rutiere. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 07 Noi 2013 08:26:11 Titlul subiectului: |
168630 |
|
Un nou articol referitor la pasajul de la Doamna Ghica. Se pare ca mai era de lucru la el, desi fusese inaugurat cu surle si trambite, in 2012. Articolul se gaseste aici.
Citat: | Pasajul Dna Ghica-Chișinău s-a scumpit cu 1,7 milioane euro, la un an de la inaugurarea electorală
În decembrie 2012, cu doar o săptămână înainte de alegerile parlamentare, primarul general Sorin Oprescu inaugura pasajul Doamna Ghica - Chișinău, împreună cu premierul Victor Ponta. Inaugurarea a fost făcută însă numai de ochii lumii pentru că lucrarea nu era terminată. De fapt, abia în octombrie 2013, Primăria Capitalei a atribuit un nou contract pentru continuarea și finalizarea lucrărilor la pasajul Doamna Ghica-Chișinău. Constructorul va mai încasa astfel încâ 1,7 milioane euro pentru această lucrare.
Pe 24 octombrie 2013, Primăria Capitalei a atribuit Asocierii S.C.T Bucuresti S.A. – Tecnic Consulting Engineering Romania S.R.L un contract de lucrări având ca obiect continuarea și finalizarea lucrărilor la obiectivul de investiții: „Artera Doamna Ghica Chișinau și Pasaj Suprateran”. Valoarea contractului este de 7,5 milioane lei cu TVA (1,7 milioane euro).
Contractul a fost atribuit însă la aproape un an de la inaugurarea lucrării. Astfel, în decembrie 2012 primarul general, Sorin Oprescu, împreună cu premierul Victor Ponta, au inaugurat pasajul în plină campanie electorală. Cu toate acestea, lucrarea nu este finalizată în întregime nici acum.
Ca urmare a inaugurării cu iz electoral, în condițiile unei lucrări neterminate, traficul se bloca la cele două ieșiri.
"Pasajul este terminat de un an de zile. Acum se lucrează la bretelele de acces, de lângă pasaj. Ele vor fi terminate în 2-3 săptămâni", a precizat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.
Lucrările la Pasajul Doamna Ghica - Chișinău au fost reluate în luna martie 2012, după o pauză de aproape 2 ani și jumătate în care amenajările inițiale s-au degradat sau au fost prădate de hoții de fier vechi. Lucrările începuseră inițial în 2006, dar firma de construcții a părăsit șantierul după un an pentru că Primăria a decis rezilierea contractului "având in vedere calitatea defectuoasa a proiectului precum și solicitarile venite din partea constructorului privind majorarea valorii initiale a contractului cu mai mult de 100 la suta", potrivit unui răspuns al municipalității la solicitarea B365.ro.
Ce presupune proiectul
Obiectivul, intitulat oficial "Strapungere D-na Ghica - Bd. Chisinau și pasaj suprateran peste calea ferata" constă în refacerea și modernizarea străzii d-na Ghica, până la calea ferată din zonă și apoi continuarea străzii până la Circul Foamei din Piața Delfinului, spre b-dul Chișinău. Artera are 4 benzi de circulatie, câte două pe fiecare sens, o lungime totală cca 1.8 km și o lățime cuprinsă între 21 și 70 m.
Lucrările presupun echiparea și dotarea cu rețele de utilități a străzilor, marcaje rutiere, amenajarea trotuarelor și a spatiilor verzi, iluminat public și amenajarea de locuri de parcare.
În cadrul acestui proiect au fost amenajate și 136 de noi locuri de parcare (136), distribuite astfel: 13 locuri la Policlinica Delfinului, 20 la Fabrica de Mobila, 91 langa breteaua podului Dna Ghica, 12 in zona de intrare catre pod (Heliade intre Vii).
De asemenea, au fost amenajate spatiile verzi pe intreaga lungime a lucrarii si au fost refacute retelele edilitare din intreaga zona. Realizarea noii artere a presupus si infiintarea trotuarelor, asigurarea iluminatului public, semnalistica rutiera, dar si realizarea legaturilor la nivelul solului cu rampele pasajului.
Totodata, în cadrul proiectului a fost realizat și un pasaj suprateran care traversează linia de cale ferata si care face legatura intre cele doua segmente ale arterei rutiere Doamna Ghica. Această lucrare promite să fluidizeze traficul de pe INELUL PRINCIPAL și de pe Șoseaua Fundeni prin închiderea Inelului Median în zona de vest și să creeze o legătura mai rapidă între cartierele Colentina, Pantelimon, Balta Albă, Berceni. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 08 Noi 2013 01:00:03 Titlul subiectului: |
168676 |
|
Este aberant acest articol, impreuna cu situl pe care l-am urmarit ani buni in trecut si acum a ajuns sa abereze infiorator de mult. "Bretelele" acestui pasaj au fost terminate INCA DINAINTE de inaugurarea pasajului in sine! Bretelele in sine nu ajung nicaieri exact, ci doar permit intoarcerea masinilor inainte de calea ferata, dinspre ambele sensuri. "Deontologii" de la b365 se refera probabil la strada Rodica, o artera ce se desprinde dintr-o bretea, conexa santierului, care probabil ca a intrat mai recent in reabilitare...
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|