Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Statiile de metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 48, 49, 50  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 16 Mar 2013 20:11:59    Titlul subiectului: 163417

Sab, masoara-ti cuvintele pentru ca orice tine de proiectare la metrou ( inclusiv aranjarea scaunelor in statie ) tine de "Metroul SA", evident singura institutie cu adevara serioasa din Europa unde gasesti floarea inginerilor constructori ( si nu numai ).
Nu ai voie sa te iei de cei de la Metroul SA.
Lasand golaneala la o parte, in statia Tineretului / ca si in statia Iancului dealtfel nu se merita sa faci lifturi la ambele capete, mai ales daca se sacrifica o rulanta pentru asta.
La Tineretului / Iancului e nevoie de un singur lift / statie si nu de doua. O rulanta valoreaza de un milion de ori mai mult decat un lift.
Si apropo de "Metroul SA" tot ei or fi fost si cu propunerea desteapta ca liftul sa functioneze intre orele 6,00 si 22,00 ? Adica voi handicapatilor, daca tot sunteti handicapati nu e bine sa va sculati prea devreme / sa va culcati prea tarziu.
Suna a discriminare, nu-i asa ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 16 Mar 2013 20:40:39    Titlul subiectului: 163418

Deschiderea celuilalt acces e obligatorie...din conditii de PSI...cand se va face...e treaba Metrorex...
Problema cu amplasarea liftului e destul de nasoala...daca-l pui in trotuar...pica peste tren...daca-l pui intre stalpi...pica in strada...
Aranjarea scaunelor in statie sau inlocuirea becurilor n-are treaba cu Metroul SA...e doar 'golaneala propagandistica'...
Poti sa te iei de orice in legatura cu proiectantii...dar sa fie 'pe bune'...nu idiotenii ca ar zice proiectantul care trebuie sa fie programul de functionare a lifturilor...
Suntem oameni seriosi sau 'boschetari politici'???
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 16 Mar 2013 20:51:18    Titlul subiectului: 163419

Nu trebuie sa amestecam politica aici. Trebuie sa vorbim pe concret. Statia Tineretului are flux mare de calatori ? Este necesara deschiderea celei de-a doua iesiri ? Dar, sa vorbim numai la concret, fara sa o dam pe politica, locul unde ne marcam masina, etc.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 16 Mar 2013 21:03:06    Titlul subiectului: 163421

Are flux mare de calatori...daca vrei cifra exacta...o pot furniza...
Dar problema celui de-al doilea acces nu e legata de fluxul de calatori...e o reglementare obligatorie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 16 Mar 2013 22:36:49    Titlul subiectului: 163425

E o reglementare obligatorie numai cand vrem noi.
Contraexemple :
Eroii Revolutiei / Constantin Brancoveanu / Costin Georgian / Aparatorii Patriei / Piata Sudului / Aurel Vlaicu / Izvor. ( Izvor cu jumatate de gura ).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 16 Mar 2013 22:51:07    Titlul subiectului: 163426

A fost si este obligatorie de cand lumea...'derogarile' le-a dat Ceausescu...si cand vorbeste 'carmaciul'...specialistul...tace...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 17 Mar 2013 07:06:41    Titlul subiectului: 163431

subway guru a scris:
Problema cu amplasarea liftului e destul de nasoala...daca-l pui in trotuar...pica peste tren...daca-l pui intre stalpi...pica in strada...

Ma refeream la cel interior, cel pentru care se sacrifica rulanta. Chiar nu se putea gasi alt amplasament ?
Inteleg ca sunt necesare lifturile, dar nu cu pretul sacrificarii rulantelor, am spus-o de nenumarate ori. Rulantele sunt necesare, poate chiar mai necesare decat lifturile pentru majoritatea calatorilor. Lifturile sunt absolut necesare doar pentru o anumita categorie de calatori, care nu se pot folosi de rulanta (in speta cei in carucior sau mamele cu carut de copii), dar in rest rulanta este mult mai folositoare. "Lifturile exclud/inlocuiesc cu succes rulantele" este , dupa parerea mea, o idee paguboasa.

Logic ca liftul exterior trebuie sa nu pice ..in strada. Si nu cred ca daca se facea liftul in partea dinspre Sincai nu se gasea un amplasament firesc si pentru liftul exterior.
Parerea mea insa este ca ceva nu este in regula cu cel interior, nu cu cel exterior. Despre cel exterior nici macar nu stim unde va da in acest moment.
Deci cum s-a ajuns la concluzia sa se faca liftul in zona unui acces nedeschis inca? Si mai ales cu pretul sacrificarii rulantei. Aici ar fi interesanta opinia consultantului.

@andrei11. Normal ca nu trebuie sa se faca lifturi in ambele capete, la ce cheltuiala implica. Poate doar la statiile cu foarte mare aflux de calatori.
Insa la Tineretului nu am sustinut sa se faca lifturi in ambele capete, ci doar am intrebat de ce nu s-a facut liftul in capatul "activ" al statiei, pentru ca in fotografiile postate pare sa fie loc si pentru lift acolo.
Pentru ca daca ma intrebi pe mine, iesirea actuala din statie va fi cea mai folosita, chiar si in conditiile deschiderii celui de-al doilea acces.

Cat despre Metroul SA, stiu ca este implicat (si) la lifturi. Deh... Si nu "ne luam" de ei, decat cand solutiile sunt un pic "ciudate". Ca in acest caz la Tineretului... Sau la Unirii, unde lifturile dau ambele in parc.
Aaaa, si la Bazilescu, unde avem acelasi "tipar". Lift fara rulanta la un capat. Si mai avem ceva acolo, o statie mai scurta decat ar fi trebuit, unde cobori...in tunel. Aspect ramas de clarificat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 17 Mar 2013 07:48:55    Titlul subiectului: 163433

Deocamdata o singura remarca. La Tineretului 99 % cele 2 accese sunt identice, deci daca incape lift & scara intr-o parte incape si in cealalta parte.
Daca nu, nu in ambele capete. Din pacate nu urc / nu cobor in acea statie, cateodata sunt in tranzit pe acolo.
Parerea mea sincera este ca in acest mod vor sa santajeze pe cei cu bani ca sa forteze deschiderea si celui de al doilea acces.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 17 Mar 2013 09:47:00    Titlul subiectului: 163434

andrei11 a scris:
E o reglementare obligatorie numai cand vrem noi.
Contraexemple :
Eroii Revolutiei / Piata Sudului / Aurel Vlaicu / Izvor


Astea NU se pun, pentru ca au acces central. Sudului e chiar mai mult decat ok, are 3 iesiri la suprafata. Sa te iei de Izvor ar fi cum te-ai lua de piramide, e mult prea veche povestea, ..prototip. La restul insa, nu prea au scuze.

Tineretului si Brancoveanu sunt insa neterminate, asta e clar.

De curiozitate, la Aurel Vlaicu, in capatele statiei, par ca au fost doua chiosculete pe peron. Gresesc?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 17 Mar 2013 17:06:47    Titlul subiectului: 163443

Nu are legatura accesul central cu calea de evacuare.
Trebuie sa ai 2 cai de evacuare complet separate. Daca ele la un moment dat se unesc "nu se pune".
Alimentarea unui obiectiv strategic cu energie electrica se face din 2 surse complet separate, si daca se poate cu materii prime diferite. De exemplu Combinatul Siderurgic Galati ( RSR ) era alimentat "hidro" de la Bicaz si "solid'' de la o termocentrala din Oltenia. ( Am dat doar un exemplu, ca sa intelegi de ce Piata Sudului nu e corect rezolvata din punct de vedere ISU ).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 17 Mar 2013 17:31:17    Titlul subiectului: 163445

La Aurel Vlaicu au fost la inceput chioscuri in capete, erau de culoare crem parca, de felul celei de pe peretii de tabla (au fost de la inceput asa ori s-a intamplat ceva cu finisajul de a trebuit acoperit?). Nu stiu pentru ce erau chioscurile, daca vindeau ceva sau erau pentru controlul circulatiei.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 17 Mar 2013 18:16:41    Titlul subiectului: 163446

subway guru a scris:
A fost si este obligatorie de cand lumea...'derogarile' le-a dat Ceausescu...si cand vorbeste 'carmaciul'...specialistul...tace...

Sorry, dar "Carmaciul" nu mai e de un sfert de veac...
Maine poimane o sa aud ca nu se poate face nu stiu ce pod prin Bucuresti ca asa a zis Mircea cel Batran acum 750 de ani.
Ne-am umplut de BM - uri moderne in loc sa ne ocupam mai intai de siguranta calatorului
Explica-mi asa, mai pe indelete, daca exista clasificarea urmatoare in caz de incendiu / cutremur.
Incendiu / cutremur de tip socialist
Incendiu / cutremur de tip capitalist.
Dupa parerea mea statiile mai sus incriminate nu trebuiau sa mai primeasca aviz de functionare.
Pana la urma la aproape un sfert de veac capitalist, expresia ta din citat
A fost si este obligatorie de cand lumea...'derogarile' le-a dat Ceausescu...si cand vorbeste 'carmaciul'...specialistul...tace...ar trebui inlocuita cu alta :
Las-o asa ca merge si asa,
sau altele echivalente.
E bine sa nu mai amintim de Ceausescu, ca acum imi aduc si eu aminte de Mircea cel Batran. Perspectiva istorica, o nimica toata.
Si acum gata cu gargara.
Intrebare
La statiile mai sus amintite cand vreti sa intrati in legalitate ?
Ne-am apucat de facut lifturi, de casat IVE inca bune, de facut studii de fezabilitate pentru magistrale de care nu avem bani, dar cu incendiile cum o rezolvam ?
Intrebarea e cat se poate de serioasa, daca o interpretezi altfel nu e vina mea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 17 Mar 2013 20:23:52    Titlul subiectului: 163452

andrei11 a scris:
Parerea mea sincera este ca in acest mod vor sa santajeze pe cei cu bani ca sa forteze deschiderea si celui de al doilea acces.

Exact la asta ma refeream si eu cand am spus "cacialma". Sad
S-ar putea sa iasa la fel ca si cacialmaua de la Bazilescu cu macazul, sa asteptam multi ani sa vedem liftul acolo precum o sa asteptam multi ani sa vedem fantasmagoria spre Straulesti terminata, astfel incat pe M4 sa se poata circula normal. Deocamdata nici macar nu a inceput si nici nu pare sa inceapa prea curand, ceea ce, in aceste vremuri mi se pare absolut normal.
Intr-adevar, cele doua accese de la Tineretului par sa fie identice. Intrebarea era daca se putea face liftul intre doi stalpi din capat (asa cum de exemplu s-a facut la Lujerului), sau este vreo grinda de rezistenta ceva..
Iti dai seama ca, mai mult ca sigur, cineva a spus ca "nu se poate lift" decat in locul rulantei. Asa s-a ajuns in capatul celalalt al statie (ca doar nu era sa scoata rulanta actuala si sa o schimbe cu un lift, ar fi iesit scandal mare)..
Gandeste-te ca , daca se putea face lift langa rulanta, in mod normal, orice om cu scaun la cap ar fi intrebat de ce nu il fac in zona accesului activ, fara alta cheltuiala cu deschiderea unui nou acces.
Insa trebuie sa mai traiasca si "prietenii" Metrorex, abonati la lucrari grase pe bani publici. Cine stie ce consultanta mai trebuie ca sa spargi trotuarul sa faci gura de acces sau sa pui gresie pe jos si cartoane ( pardon, finisaje "moderne") pe pereti Very Happy


Ultima modificare efectuată sab la Dum 17 Mar 2013 20:35:31, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 17 Mar 2013 20:33:33    Titlul subiectului: 163454

Acum voi ce vreti de la sufletul meu???
Ca nu dau eu comanda si nici nu fac eu bugetul Metrorex...
Intrebati unde trebuie...nu ma mai stresati pe mine inutil...
Eu v-am zis cum a fost si de ce a fost...restul...e treaba voastra...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 164
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 17 Mar 2013 21:00:15    Titlul subiectului: 163456

La Straulesti chiar langa captul lui 97 "se coace ceva" e o amenajare de santier insa n-am gasit nici un panou care sa ma lamureasca. O avea legatura cu metroul?
_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 17 Mar 2013 22:55:52    Titlul subiectului: 163461

Acolo e M4
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 17 Mar 2013 23:04:30    Titlul subiectului: 163462

Oricum suna a cacialma. De unde bani ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 18 Mar 2013 21:00:49    Titlul subiectului: 163482

Touch screen-urile din pasajul Universitatii nu mai merg de mult (foto 1). In schimb Primaria a tinut sa ne aduca la cunostiinta prin afise montate in partea de jos ale tuturor celor patru panouri indicatoare, ca este primul pasaj din Bucuresti iluminat "economic cu becuri bio" Laughing


Captured 2013-3-18 024.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.3 kb
 Vizualizat:  de 15455 ori

Captured 2013-3-18 024.jpg



Captured 2013-3-18 025.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.71 kb
 Vizualizat:  de 15455 ori

Captured 2013-3-18 025.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 21 Mar 2013 09:30:57    Titlul subiectului: 163555

Are cineva idee de ce trenul de Republica intra asa incet in statia Eroilor? Devine enervant uneori...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Mar 2013 12:44:57    Titlul subiectului: 163655

Scarile rulante de la pasajul Universitatii nu mergeau, asa ca au fost invadate de zapada, in urma viscolului de ieri (pozele 1-2).


Iarna a revenit in forta, 26 martie 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.43 kb
 Vizualizat:  de 15260 ori

Iarna a revenit in forta, 26 martie 008.jpg



Iarna a revenit in forta, 26 martie 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.75 kb
 Vizualizat:  de 15260 ori

Iarna a revenit in forta, 26 martie 009.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Aventurierul



Data înscrierii: 04/Oct/2009
Ultima vizita: 20/Ian/2022
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Mar 2013 22:55:18    Titlul subiectului: 163668

Am senzația că aceste scări rulante sunt oprite intenționat, sabotate de anumite persoane care vor să strice imaginea Capitalei și să ne alunge turiștii. De 40 de ani de când au fost date în folosință, ele au funcționat efectiv maximum câțiva ani și s-au defectat foarte des.
_________________
Albumul meu de fotografii, aici:
http://www.panoramio.com/user/5989097
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
diesel_power



Data înscrierii: 16/Sep/2008
Ultima vizita: 24/Aug/2016
Mesaje: 53
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Mar 2013 11:43:08    Titlul subiectului: 163678

Eu cred ca o scara rulanta expusa la elementele naturii nu poate rezista prea mult fara sa se defecteze, oricat de rezistenta ar fi ea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Mar 2013 16:48:10    Titlul subiectului: 163683

1) Daca sunt rulante si daca suntem in anul 2013 parerea mea este ca ar trebui sa fie fiabile si la minus 40 grade si o tona de zapada pe fiecare treapta.
2) Extrem de usor se pot pune niste copertine de plexiglas + usi, ca la foarte multe iesiri de la metrou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Mar 2013 19:49:07    Titlul subiectului: 163691

Pentru ca este solutia cea mai ieftina si cea mai proasta. Prefer sa dam un ban dar sa fie ceva frumos. Totusi vorbim de buricul buricului targului, nu despre pasajele subterane de pe linia lui 41. Daca se va decide vreodata acoperirea gurilor, sper sa se faca pe baza unui concurs adevarat -- da, chiar si pentru un nimic ca asta.

Stima Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 13 Apr 2013 21:32:00    Titlul subiectului: 163988

Citat:
NU! Exclamation

Sunt perfect de acord. Prelatele noi de la metrou sunt odioase începând de la banala tâmplărie PVC albă și terminând cu materialul acela ieftin folosit pe post de acoperiș.
Pe de altă parte orice fel de prelată la Universitate ar pica extrem de prost în peisaj (deja mi se pare că liftul de pe partea cu TNB arată caraghios, dar măcar are o utilitate incontestabilă).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 48, 49, 50  Următoare
Pagina 45 din 50

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community