Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Statiile de metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 45, 46, 47, 48, 49  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
ADY88



Data înscrierii: 26/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Dec/2013
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 31 Mai 2013 19:00:08    Titlul subiectului: 164820

sab a scris:
Viirtorul lift de la Tineretului, situat in zona acceslui nefinisat.
Sa inteleg ca au bani sa deschida acest acces sau liftul va fi finalizat cand vor fi bani si pentru finisajele accesului ?

Astazi am trecut prin statie, si am tras cu ochiul prin o gaura in placaj, nu se distingea prea bine, dar sigur carcasa liftului era gata. Deci presupun ca nu e departe deschiderea accesului nordic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 31 Mai 2013 20:39:35    Titlul subiectului: 164824

Mai este mult pana departe, adica pana la deschiderea acelui acces. Ar mai fi asa, la o prima trecere in revista executarea gurii de acces in statie, liftul exterior (fara de care cel interior nu se justifica) si sa nu uitam finisajele acelei zone (acum este la stadiu de "rosu/gri").
Parerea mea este cu nu vom vedea acel acces prea curand, de unde bani ?
Oricum este aberant ca au sacrificat scara rulanta intr-o statie in care ai de urcat/coborat atatea scari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADY88



Data înscrierii: 26/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Dec/2013
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 01 Iun 2013 00:07:35    Titlul subiectului: 164828

sab a scris:
Oricum este aberant ca au sacrificat scara rulanta intr-o statie in care ai de urcat/coborat atatea scari.

Deacord, in cazul acestei statii ar putea aplica solutia aplicata in statia Gara de Nord 2, si anume liftul(vestibul-peron) l-au instalat mai spre mijlocul statiei (nu in rand cu scara cum vor sa faca la Tineretului , sau inainte cum au facut la Politehnica), adica in cazul statiei ar trebui sa sacrifice niste spatii tehnice si sa gaureasca tavanul. In acest caz liftul (suprafata-vestibul) ar fi plasat la intrarea de S si nu la aia de N cu se va face.



90_full.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.02 kb
 Vizualizat:  de 14020 ori

90_full.jpg



tn.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.44 kb
 Vizualizat:  de 14018 ori

tn.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 24/Oct/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 01 Iun 2013 09:13:31    Titlul subiectului: 164831

Nu compara statia Gdn 2 cu Tineretului, nu are de-a face gandirea primei cu cea de a doua.
"Sa sacrificam din spatii tehnice" este o formula de genul tie in apartament nu-ti mai trebuie si bucatarie, o sacrificam, poti manca si la restaurant. Am vrut sa subliniez ca nu exista spatii tehnice "excedentare", toate au o logica.
Acum despre pozitionarea liftului la Tineretului:
In mod logic ar trebui sa folositi scarile fixe. Noi ne-am invatat a fi comozi, cat mai comozi cu putinta.
Evident ca exista si persoane cu diverse probleme locomotorii sau cu sacose pline cu patrunjel si ceapa verde cumparatre din Obor ca-s mai ieftine. Sau cate unul care-si mai cara cate un dulap cumparat "pe traseu". Pentru aceste persoane exista 2 posibilitati, ori o scara rulanta de la un cap ori liftul de la capul opus.
In sfarsit, pentru cine nu poate si nu poate ( din cauze obiective, desigur ) exista liftul care-l duce pana sus ( ma rog, lifturile, ca-s doua ). Apoi sus , pe trotuar, cu ajutorul caruciorului ( pentru ca de astfel de persoane este voraba ) pot sa se deplaseze unde vor, inclusiv la celalalt cap al statiei.
Concluzia este urmatoarea : Intr-o statie unde nu a fost prevazut spatiu pentru lift s-a ales varianta optima pentru a satisface toate necesitatile, si nu uitati, daca nu aveti probleme locomotorii / de sanatate folositi intotdeauna scarile fixe.
Asta e logica. Cetatenii secolului nostru s-au invatat lenesi, cat mai lenesi cu putinta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 27/Aug/2020
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Sâm 01 Iun 2013 10:54:36    Titlul subiectului: 164834

Foarte bine a punctat Andrei, suntem prea comozi. Sunt atatea cazuri in care se fac cozi la scarile rulante iar la cele fixe sunt 2-3 oameni. Nu ca urcatul a 50 de trepte e suficient pentru a rezolva problema sedentarismului, dar mai bine ceva decat deloc. Dar sunt convins ca fiecare va plati la un moment dat pentru comoditate. Si nu ma refer la bani.
_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 01 Iun 2013 11:54:48    Titlul subiectului: 164835

andrei11, da-mi voie, te rog, sa nu fiu de acord cu tine de data asta.
Sunt statii si statii. Pana si comunistii au prevazut rulante acolo unde era absolut necesar, fie din cauza distantei mari de parcurs,fie datorita fluxului mare de calatori.
De ex la Unirii1 nu au fost prevazute scari rulante la peron pentru ca este o statie de mica adancime, nivelul intermediar este imediatiat deasupra liniei, iar urcatul celor cateva scari nu este asa un mare efort. Insa la Unirii2 cred ca au gresit, sunt mai multe scari pana la corespondenta pentru ca exista mai mult spatiu deasupra liniilor. Iar "consultantii lui peste" de acum au facut exact pe dos, in loc sa faca rulante in ambele statii, sau macar sa faca unde era mai necesar, au facut scara rulanta la U1. Probabil pe ideea ca la U2 exista scari rulante, dar, din pacate, acelea folosesc doar celor care vor sa iasa din statie, nu si celor care schim,ba magistrala.
Iar la Tineretului este deja cu totul alta discutie, acolo se urca 2 niveluri, peronul si spatiile tehnice de deasupra.
Se putea sacrifica o bucatica de spatiu tehnic, nu pe mijlocul statiei, asa cum sugereaza ady88. ci chiar la capatul activ al statiei, intre 2 stalpi.Nu cred ca nu exista o astfel de solutie, totul este sa vrei, inginerii gasesc mereu o solutie.
Dar nu ieseau asa multi bani pentru consultata (se stie cine este implicata) si nici pentru firmele abonate la lucrari pe bani publici Wink . Asa ca s-a optat pentru montarea liftului in capatul celalat, unde sunt mai multe lucrari de efectuat, deci mai multi bani de luat. Problema este ca nu s-au gandit si la bani, ca nu vor mai fi.

De acord cu tine ca urcatul pe scari este mai sanatos, dar decizia trebuie sa fie a calatorului, nu sa fie impusa de cineva/de ceva.
Pe mine ma enerveaza conceptia asta pe care o observ din ce in ce mai des, ca putem sa facem un lift si nu mai avem nevoie de rulante acolo. Cand, de fapt, lifturile si rulantele se adeseaza unor categorii diferite de calatori, iar capacitatea de preluare este cu totul alta.
P.S. in nicio statie de dinainte de 1989 nu s-a prevazut spatiu pentru lift. Prima statie unde s-a prevazut lift a fost Basarab (sau macar spatiul necesar) , inaugurata in 1992. In rest, pe vremea comunistilor nici nu se punea problema unei asa investitii, si asa scarile rulante erau "cu portia", pentru ca se importau din Cehoslovacia.


Ultima modificare efectuată de către sab la Sâm 01 Iun 2013 12:09:12, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADY88



Data înscrierii: 26/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Dec/2013
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 01 Iun 2013 12:05:04    Titlul subiectului: 164836

andrei11 a scris:
"Sa sacrificam din spatii tehnice" este o formula de genul tie in apartament nu-ti mai trebuie si bucatarie, o sacrificam, poti manca si la restaurant. Am vrut sa subliniez ca nu exista spatii tehnice "excedentare", toate au o logica.

La un moment dat am facut o mica excursie in spatiile tehnice a statiei Piata Unirii 1(sub vestibulul dinpre statia Izvor), si un domn ce ne facea excursia, ne-a aratat un spatiu care a fost ocupat de de instalatia veche CED, iar dupa niste dulapioare a sistemului nou de la Bombardier Cityflo si diferenta intre vechiul si noul sistem era ca intre o camera si niste dulapuri. Deci nu toate spatiile tehnice se utilizeaza acum, si deci ar putea fi sacrificate pentru comoditatea unor mai putin norocosi ca noi, ce nu au masini sa isi faca cumparaturi, ce nu mai sunt tineri sau in cazul cel mai rau sunt handicapati.
P.S.Desi presupun ca acolo sus in cazul statiei ar fi o instalatie de ventilatie, dar oricum liftul nu ocupa asa de mult loc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 24/Oct/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 01 Iun 2013 19:08:50    Titlul subiectului: 164850

Si la ora actuala pot face scari rulante intre U 2 si corespondenta.
Si de urcare si de coborare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 02 Iun 2013 05:43:19    Titlul subiectului: 164865

Stiu ca se pot face. Din pacate dam banii pe alte "avioane", in loc sa rezolvam repede si corect problema celei mai importante corespondente, inclusiv un nou pasaj sau dublarea celui existent, rulante, lift, etc.
Iar statia U2 este tratata ca una "de rangul 2", a se vedea si plafonul cu aspect de grota de ani buni, precum si infiltratiile care au ajuns sa deterioreze pana si placutele nou-montate cu numele statiei . Este inadmisibil sa nu faci nimic de atatia ani in, poate, cea mai importanta statie din retea.
Eu vorbeam doar de modul de a stabili niste prioritati. Daca la U2 scarile sunt mai incomode decat la U1, totusi s-au facut rulante la peronul de la U1, inclusiv de coborare. Cei care schimba metroul acolo la U2 nu au dreptul si ei la scari rulante/lift, ci doar cei care ies din statie ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Iun 2013 08:08:15    Titlul subiectului: 164897

In Pasajul Universitatii se organizeaza o serie de expozitii, cu diverse tematici. Ultima expozitie, foarte interesanta, are ca tematica, "Planeta Inghetata", a inceput de ieri si va fi pana pe 12 iunie. Expozitia am vazut-o ieri dupa masa, am facut si cateva poze, este amplasata in apropiere de iesirea de la Teatrul National Bucuresti. Evenimentul a fost reflectat si in presa. Un articol din ziarul Adevarul se gaseste aici

Citat:
„Planeta înghețată“ din pasajul de la Piața Universității

BBC Knowledge difuzează din 12 iunie serialul multi-premiat „Frozen Planet“ („Planeta înghețată“), ce îl are ca prezentator și voce pe celebrul Sir David Attenborough. Astfel, în perioada 3-12 iunie, peisajele Oceanului Arctic și ale Antarcticii au fost reconstituite în pasajul de la Piața Universității.
Expoziția va purta publicul într-o expediție polară spectaculoasă, pe care majoritatea oamenilor nu o vor experimenta niciodată. Un urs polar, în mărime naturală, sculptat în gheață, a fost dezvelit luni și va rămâne în pasaj aproximativ două zile. Orca ucigașă, pinguinii și lupii polari se regăsesc de asemenea reprezentați în spațiul pe care BBC Knowledge l-a pregătit pentru publicul larg. Prin recrearea spațiului „Frozen Planet“, care întruchipează un ultim portret al sălbăticiei din Oceanul Arctic și Antarctica, BBC Knowledge aduce în România un serial de referință, parte dintr-o variată grilă de programe de non-ficțiune și divertisment științific.

Si acum cateva poze. A fost amenajat un spatiu de expozitie care "simuleaza" conditiile de la poli. Pe pereti exista monitoare care ofera mai multe informatii despre serialul ce va fi difuzat la BBC.



Captured 2013-6-2 016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.27 kb
 Vizualizat:  de 13839 ori

Captured 2013-6-2 016.jpg



Captured 2013-6-2 015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.82 kb
 Vizualizat:  de 13839 ori

Captured 2013-6-2 015.jpg



Captured 2013-6-2 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.04 kb
 Vizualizat:  de 13839 ori

Captured 2013-6-2 008.jpg



Captured 2013-6-2 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.29 kb
 Vizualizat:  de 13839 ori

Captured 2013-6-2 009.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Iun 2013 08:10:29    Titlul subiectului: 164898

Piesa de rezistenta o reprezinta delfinul sculptat in gheata. Acesta a atras multi curiosi.


Captured 2013-6-2 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.72 kb
 Vizualizat:  de 13838 ori

Captured 2013-6-2 011.jpg



Captured 2013-6-2 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.42 kb
 Vizualizat:  de 13838 ori

Captured 2013-6-2 012.jpg



Captured 2013-6-2 013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.41 kb
 Vizualizat:  de 13838 ori

Captured 2013-6-2 013.jpg



Captured 2013-6-2 014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.04 kb
 Vizualizat:  de 13838 ori

Captured 2013-6-2 014.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
railroad700



Data înscrierii: 24/Iun/2013
Ultima vizita: 23/Ian/2018
Mesaje: 3

MesajTrimis: Lun 24 Iun 2013 14:08:41    Titlul subiectului: 165316

As fi interesat daca mai stiti alte statii amplasate pe o anumita raza de curbura, cum sunt Victoriei 2, Romana, Basarab, sau prevazute cu intrare/iesire dintr-o curba mai stransa si sesizabila, cazul Gara de Nord 1.

De asemnea, m-ar interesa sa stiu daca toate portiunile de rulare in curba ale metroului, inclusiv cele din statii, beneficiaza de acea contrasina pe linia interioara, sau daca se tine cont de marimea razei de curbura.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 30 Iun 2013 11:22:12    Titlul subiectului: 165442

Se tine cont de raza curbei.

Gara de Nord 2 are o curba fix inainte de intrarea in statie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADY88



Data înscrierii: 26/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Dec/2013
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 30 Aug 2013 14:45:39    Titlul subiectului: 166776

Stie cineva daca vreodata a fost accesul in statia Piata Unirii 1 care l-am notat cu un cerc rosu?


Plan-Unirii-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.48 kb
 Vizualizat:  de 13274 ori

Plan-Unirii-2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 26/Oct/2020
Mesaje: 1158
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Vin 30 Aug 2013 22:56:39    Titlul subiectului: 166792

A fost inainte de inceperea lucrarilor la M2 si la pasajul din piata, cele doua accese functionau ca si pasaj subteran pietonal pe sub bd. Dimitrie Cantemir ca si sub Piata Unirii - din proiect statia a fost gandita ca si pasaj pietonal (pe langa Grozavesti si Timpuri Noi) - balcoanele realizand circulatia libera intre Brancoenesc (accesul vechi) si Cantemir-Splaiul Unirii, cu subtraversarea locala intre cele doua accese. Astazi functia de pasaj pietonal o mai are statia Piata Unirii 1 balconul de pe partea cu dispeceratul, celalalt fiind afectat corespondentei cu M2; la restul statiilor teoretic este posibil insa practic nu stiu cat se mai foloseste.
In schema erau doua culoare despartite de o insula - azi unul din ele este inchis iar spatiul spre fostul acces insemnat este folosit ca punct de lucru pentru echipele de salvatori.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Ian 2014 11:21:57    Titlul subiectului: 170721

Cum aratau, ieri, intrarile la pasajul Universitate. Scarile rulante, oricum nu mai merg de mult timp. Pozele au fost facute de Gabriel Nistoroiu.


IMG_5577.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.72 kb
 Vizualizat:  de 12543 ori

IMG_5577.JPG



IMG_5590.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.64 kb
 Vizualizat:  de 12543 ori

IMG_5590.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 30 Apr 2014 22:43:44    Titlul subiectului: 172672

O stire despre "pilirea" peroanelor, pentru noile rame CAF. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Metrorex “taie” din peroanele de la metrou pentru a face loc noilor trenuri

Metrorex a început să ajusteze peroanele anumitor stații de metrou din București, pentru a putea permite circulația noilor trenuri produse de firma spaniolă CAF, ce vor intra în circulație în perioada următoare.

La Piața Romană spre exemplu, câțiva centimetri din peron au fost deja “tăiați” (vezi foto, marcat cu roșu).

Metrorex a identificat 10 peroane dintr-un total de 90 (câte 2 peroane pentru fiecare din cele 45 de stații unde vor opri noile trenuri CAF) în cazul cărora există interferențe de 1 până la 12 milimetri între gabaritul trenului și marginea peronului. “Cauza principală de apariție a acestor interferențe se datorează construirii unor peroane, la unele stații realizate până în anul 1985, cu toleranțe mai mari, în anumite zone ale acestora”, potrivit Metrorex.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Oct/2020
Mesaje: 796

MesajTrimis: Joi 08 Mai 2014 23:36:07    Titlul subiectului: 172756

Referitor la taierea din peroanelor de statii: asa a fost si la Budapesta, cand pe linia M2 au aparut ramele Alstom, deci nimic nou.

Acum o intrebare: din cate stiu initial s-a vrut ca magistrala 1 sa fie o linie de "bucla" si Ceausescu a modificat planurile. De ce nu s-a putut modifica dupa 89 structura M1, ca sa fie exact cum s-a dorit initial: o magistrala de "inel" cum este de ex. "Ringbahn" in Berlin?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Mai 2014 13:53:31    Titlul subiectului: 172761

Dintre toate planurile posibile pentru M1, cel actual este cel mai eficient, dupa parerea mea. Este cam greu sa o transformi pe M1 intr-o inelara, sunt multe motive tehnice pentru care la Dristor nu se poate inchide inelul, iar constructia unei alte magistrale care sa iasa din M1 nu e tocmai cel mai bun lucru pentru calatori (deja M1 sufera la intervale pe tronoanele necomune din cauza lui M3).

In momentul de fata M1 asigura, pe langa un inel in jurul centrului orasului, si cale directa (fara schimb de magistrala) intre zonele din vest si cele din est.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
HORIA



Data înscrierii: 26/Apr/2006
Ultima vizita: 04/Feb/2020
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 12 Mai 2014 14:58:19    Titlul subiectului: 172832

Din ce motive tehnice nu s-ar fi putut (acum e prea tarziu intr-adevar ) inchide bucla la Dristor ? De la capatul Dristor 2 se putea merge cu tunelul spre Mc Donalds, si se inchidea bucla.
_________________
R.I.P. 20
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 6218
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 12 Mai 2014 15:28:18    Titlul subiectului: 172833

Si eu sunt de parere ca ar trebui construita o completare a magistralei 1 si transformarea ei in magistrala inelara, folosind partial "ideile" pentru zona vestica si sudica din harta atasata.

In acest fel magistrala 1 ar deveni una inelara, prin completarea cu partea care ar putea fi construita si inchiderea la Dristor, iar magistrala 3 ar fi singura care ar folosi actuala portiune de pe Splai.

sigur, sunt multe probleme, dar nu cred ca sunt insurmontabile, la Londra au facut atatea si atatea linii, deci daca se vrea, solutii se pot gasi.



hartaproiectmetrou.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.51 kb
 Vizualizat:  de 11774 ori

hartaproiectmetrou.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Sep 2014 09:55:24    Titlul subiectului: 174675

Statiile de metrou, vor avea si un al doilea nume. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Stațiile de metrou, redenumite după campionii olimpici. La ce stații vom vedea numele Nadia Comăneci, Ivan Patzaichin, Doina Melinte sau Iolanda Balaș

PARTENERIAT. Stațiile de metrou din București vor primi, începând de astăzi, și alte nume. Nu mai puțin de 51 de campioni olimpici români vor fi prezenți, cu numele, în stațiile de metrou din Capitală.

Nadia Comăneci va fi la Piața Unirii 2. Ivan Patzaichin la Piața Unirii 1. Numele Iolandei Balaș va fi la stația Piața Muncii, iar Piața Crângași va fi Ecaterina Szabo.

Paginademedia.ro vă prezintă lista tuturor sportivilor și a stațiilor de metrou “redenumite”.

Cu ce ocazie s-a făcut acest proiect special?

Proiectul special celebrează centenarul Comitetului Olimpic Român. Parteneriatul între Comitetul Olimpic și Sportiv Român și Metrorex cuprinde redenumirea stațiilor, dar și un numar important de panouri publicitare, in interiorul statiilor de metrou.

Panourile vor fi dedicate atât promovării acestui eveniment, cât și, ulterior, pe o perioadă de cinci ani de zile, unor campanii destinate strângerii de fonduri pentru susținerea performanțelor sportivilor olimpici români.

Lista sportivilor și a stațiilor de metrou:

STATII DE METROU SPORTIV ASOCIAT
1 1 Decembrie 1918 Olga Homeghi
2 1 Mai Maria Olaru
3 Anghel Saligny Gheorghe Berceanu
4 Aparatorii Patriei Ioana Olteanu
5 Aurel Vlaicu Simona Amanar
6 Aviatorilor Liliana Gafencu
7 Basarab 1 Andreea Raducan
8 Basarab 2 Alina Dumitru
9 Berceni Maricica Puica
10 C-tin Brancoveanu Marioara Popescu
11 Costin Georgian Vasile Daba
12 Crangasi Ecaterina Szabo
13 Dimitrie Leonida Viorel Talapan
14 Dristor 1 Sandra Izbasa
15 Dristor 2 Gabriela Szabo
16 Eroii Revolutiei Constanta Burcica
17 Eroilor Elena Georgescu
18 Gara de Nord 1 Catalina Ponor
19 Gara de Nord 2 Neculai Taga
20 Gorjului Rotman Leon
21 Grivita Serghei Covaliov
22 Grozavesti Ecaterina Oancia
23 Izvor Nicu Vlad
24 Jiului Corneliu Ion
25 Lujerului Lavinia Milosovici
26 Mihai Bravu Mihaela Penes
27 Nicolae Grigorescu 1 Dimitrie Popescu
28 Nicolae Grigorescu 2 Cristina Grigoras
29 Nicolae Teclu Lia Manoliu
30 Obor Georgeta Andrunache
31 Pacii Veronica Cochelea
32 Pantelimon Rodica Florea Serban
33 Parc Bazilescu Daniela Sofronie
34 Petrache Poenaru Paula Ivan
35 Piata Iancului Iolanda Balas
36 Piata Muncii Diana Mocanu
37 Piata Romana Viorica Susanu
38 Piata Sudului Elisabeta Lipa
39 Piata Unirii 1 Ivan Patzaichin
40 Piata Unirii 2 Nadia Comaneci
41 Piata Victoriei 1 Marius Urzica
42 Piata Victoriei 2 Angele Alupei
43 Pipera Daniela Silivas
44 Politehnica Monica Rosu
45 Preciziei Doina Melinte
46 Republica Laura Bades
47 Stefan cel Mare Simona Pauca
48 Timpuri Noi Rodica Arba
49 Tineretului Stefan Rusu
50 Titan Toma Simionov
51 Universitate Doina Ignat
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 24/Oct/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Sep 2014 10:19:08    Titlul subiectului: 174677

Sper ca dupa vreo luna sa le scoata. Parca a mai fost odata treaba asta cu niste fotbalisti la finala nu stiu carei cupe de acum ceva ani, pe noului Stadion National.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 07/Oct/2020
Mesaje: 633
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Sep 2014 21:31:49    Titlul subiectului: 174687

E o initiativa cel putin minunata, recunosc ca de multi dintre ei nici eu nu am auzit, iar o cautare pe google nu dureaza mult...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 11 Sep 2014 18:53:15    Titlul subiectului: 174708

Cum arata statiile de metrou cu doua denumiri. Placuta cu denumirea sportivului este pe fond albastru cu fonturi albe, fiind asezata sub denumirea statiei.


Angel Saligny 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.5 kb
 Vizualizat:  de 11020 ori

Angel Saligny 001.jpg



Angel Saligny 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.31 kb
 Vizualizat:  de 11020 ori

Angel Saligny 002.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 45, 46, 47, 48, 49  Următoare
Pagina 46 din 49

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community