Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Statiile de metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 48, 49, 50  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 10 Aug 2009 22:46:52    Titlul subiectului: 115200

Intrebarea mea este alta in schimb si e una cat se poate de simpla: cum pot sa trec de la Unirii 1 la Unirii 2, sa fac transferul pe la suprafata si mai mult fara sa taxez inca o calatorie? Laughing Laughing Laughing Cred ca domnii de la Metrorex glumesc...
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 11 Aug 2009 06:39:49    Titlul subiectului: 115206

Tavinho a scris:
Stiu ca parca s-a discutat asta, dar cu prea multe detalii tehnice pentru neavizati asa ca mine, de exemplu. Asa ca pun o simpla intrebare: se poate largi pasajul? si daca da, cum si in ce parte a lui?

Tehnic este posibil sa se largeasca pasajul si cred ca in ambele parti. Insa o solutie mai simpla mi se pare construirea unui alt pasaj paralel cu cel actual care sa dea exact la unul din capete statiei Unirii1. Implica mai putin deranj pentru calatori. Insa nu cred ca se vor apuca de el prea curand mai ales ca odata cu M3 s-a diminuat mult numarul de calatori/metrou care schimba acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 11 Aug 2009 09:04:24    Titlul subiectului: 115208

Kaustik a scris:
Intrebarea mea este alta in schimb si e una cat se poate de simpla: cum pot sa trec de la Unirii 1 la Unirii 2, sa fac transferul pe la suprafata si mai mult fara sa taxez inca o calatorie? Laughing Laughing Laughing Cred ca domnii de la Metrorex glumesc...
Probabil iti dau un bon cand iesi dintr-o statie si cu ajutorul caruia intri in cealalta. Sau daca ai abonament poti evita bonuri si alte lucruri, ca doar ai calatorii nelimitate Razz
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Speedy



Data înscrierii: 08/Aug/2009
Ultima vizita: 18/Noi/2009
Mesaje: 1
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 11 Aug 2009 16:43:22    Titlul subiectului: Oportunitatea unei statii de metrou la Lucretiu Patrascanu 115238

M-am gandit la chestia asta in timp ce stateam in statia RATB la Lucretiu Patrascanu in asteptarea troleibuzului. Am observat gurile de aerisire ale metroului in spatiul verde din spatele statiei.
Personal mi s-ar parea o solutie, intersectia de la Lucretiu Patrascanu fiind la 2 statii RATB de Costin Georgian si la aproximativ 15 minute de mers pe jos de statia Titan.
Nu imi dau seama daca din punct de vedere tehnic ar fii solutii, dar o noua statie de metrou in acel loc mi s-ar parea o idee buna, tinand cont de apropierea de Piata Minis (5 minute); Liceul Cuza (5 minute) si de intregul cartier de blocuri ce inconjoara zona, cartier de blocuri care la Costin Georgian lipseste.
Impartaseste cineva ideea?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 11 Aug 2009 17:49:06    Titlul subiectului: 115240

Tehnic este posibil sa fie construita o statie cam oriunde. Practic lipsa unui al treilea tunel precum si macazurile insuficiente fac din orice lucrare pe magistralele existente o adevarata aventura.
Pana acum singura statie construita dupa ce s-a dat in folosinta metroul ramane Gorjului. Si sa nu uitam cu ce pret s-a construit : cel putin 2 ani de blocare a circulatiei pe fiecare sens, transbordari in doua statii, pendule pe distante scurte si aspectul ciudat rezultat al statiei.
Un alt exemplu concludent si mai aproape de zona in discutie este zona NG-Dristor1 unde s-au efectuat lucrari cu ocazia noului tronson NG-LdC. Asta a insemnat cam 6 luni de calvar pe fiecare sens. Si acolo doar s-au spart niste tuneluri, nu s-a construit efectiv o statie.
Oricum nu este prevazuta nicio noua statie pe M1 intre Dristor1 si Republica, nici macar ca intentie indepartata. In alte locuri se prevad statii pt viitor, dar aici nu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 11 Aug 2009 19:55:41    Titlul subiectului: 115245

sab a scris:
Si sa nu uitam cu ce pret s-a construit : cel putin 2 ani de blocare a circulatiei pe fiecare sens, transbordari in doua statii, pendule pe distante scurte si aspectul ciudat rezultat al statiei.
Metrorex nu are nici o scuza pentru aspectul statiei. Asta tine de incompetenta, puteau sa faca si peste 20 de ani a doua jumatate, nu ii tinea nimic sa faca ceva similar din punct de vedere arhitectural.
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 11 Aug 2009 20:56:30    Titlul subiectului: 115249

Gorjului trebuia facuta unitar indiferent de distanta ( in timp) dintre constructia celor 2 linii. Totodata circulatia trenurilor nu trebuia oprita nici o secunda. Se cunoaste tehnica, nu e o noutate in domeniu. Daca am timp voi face o schita, e simplu de tot. Iar o statie ca Gorjului in maxim 3 ani este gata, repet, fara sa se intrerupa circulatia trenurilor nici o secunda
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 11 Aug 2009 22:07:46    Titlul subiectului: 115255

Daca cineva isi pune in gand, statia ar putea fi renovata, dandu-i-se un aspect unitar? La peronul de Eroilor nu-mi plac picioroangele pe care se sprijina scarile, pe celalalt peron, macar au umplut pana la un punct golul respectiv, in timp ce aici scara se sprijina pe sol si pe picioarele alea. Plus portalurile de tunel date cu negru mat pe care se vad urmele infiltratiilor.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Aug 2009 17:36:51    Titlul subiectului: 115295

Dar ce zici de vestibulul de la primul nivel (cel care subtraverseaza bulevardul ) unde trebuie sa urci cateva trepte si aproape sa dai cu capul de plafon pentru ca sa cobori imediat acelasi numar de trepte pe partea cealalta.
Nu stiu daca Gorjului putea sa aiba un aspect unitar decat cel mult la nivelul finisajelor. Ca statie asimetria peroanelor cred ca a fost data de faptul ca cele doua tuneluri nu erau simetrice fata de axul bulevardului si erau la distanta apreciabila unul de celalalt. Si cum s-a oprit circulatia pe rand pe cate un sens al bulevardului au rezultat un peron mai ingust si unul mai lat.
Nici nu cred ca avea rost sa sape toata distanta intre tuneluri pentru a uni cele 2 peroane pe toata lungimea lor pentru ca aproape ar fi rezultat o statie de latimea Unirii2 . Insa cred ca puteau sa uneasca etajul intermediar. Asa degeaba au facut formele acelea rotunde daca se termina brusc in perete.
Cel mai ciudat la Gorjului este modul cum au fost gandite accesele. Multi cand coboara pe sensul spre Preciziei se inghesuie si urca folosind scarile rulante pana la nivelul de sub bulevard pentru ca apoi sa coboare pana la niveulul urmator (deci cam jumatate din distanta urcata cu scara rulanta )si sa se indrepte spre iesirea dinspre piata. Sunt convins ca acea iesire nu a fost initial in proiect. Nu puteau proiecta 2 iesiri la asa mica distanta, dar si-au dat seama ulterior de greseala.
Ceea ce nu inteleg deloc la Gorjului sunt coloanele de pe peronul vechi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 17 Aug 2009 15:05:03    Titlul subiectului: 115529

Nu mai stiu daca am mai publicat sau nu acest material, va rog sa ma avertizati daca l-am mai publicat.

Acest material este preluat din lucrarea "Constructii pentru Transporturi in Romania", de Dumitru Iordanescu si Constantin Georgescu, lucrare editata de Centrala de Constructii Cai Ferate CCCF Bucuresti - 1986 si analizeaza mai in detaliu cele 5 proiecte initiale ale statiei de metrou Gara de Nord; pana la urma se pare ca s-a optat pentru o a 6-a solutie Exclamation



600.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.39 kb
 Vizualizat:  de 12574 ori

600.jpg



601.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  284.63 kb
 Vizualizat:  de 12574 ori

601.jpg



602.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.05 kb
 Vizualizat:  de 12574 ori

602.jpg



603.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  31.73 kb
 Vizualizat:  de 12574 ori

603.jpg



00a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.99 kb
 Vizualizat:  de 12574 ori

00a.jpg



00b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.04 kb
 Vizualizat:  de 12574 ori

00b.jpg



00c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.8 kb
 Vizualizat:  de 12574 ori

00c.jpg



00d.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.74 kb
 Vizualizat:  de 12574 ori

00d.jpg



00e.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.18 kb
 Vizualizat:  de 12574 ori

00e.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Aug 2009 17:40:37    Titlul subiectului: 115604

Pentru GdN din cele 5 variante s-a ales solutia nr 2, dar modificata un pic pe ici, pe colo, prin partile esentiale, adica i-au scos partial etajul. Very Happy

Am gasit o poza mai veche cu statia Politehnica. Mi se pare mie sau celebra gura de acces care a nascut atatea discutii nu exista ?



Politehnica.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.85 kb
 Vizualizat:  de 12434 ori

Politehnica.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Aug 2009 09:50:36    Titlul subiectului: 115707

Pasajul Universitate a fost modernizat anul trecut, lucrarile finalizandu-se la mijlocul lunii decembrie. S-au schimbat scarile rulante, au aparut si rampele+elevatoarele pentru persoanele cu handicap. Am profitat de trafiul redus de la ora 11 noaptea si am facut cateva poze, din pacate unele au iesit putin neclare (poza 7 ). Pasajul Universitate asigura transferul rapid al calatorilor de la metrou spre mijloacele de transport in comun de la suprafata.


Motoare, 19 august 015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.63 kb
 Vizualizat:  de 12292 ori

Motoare, 19 august 015.jpg



Motoare, 19 august 023.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.54 kb
 Vizualizat:  de 12292 ori

Motoare, 19 august 023.jpg



Motoare, 19 august 028.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.09 kb
 Vizualizat:  de 12292 ori

Motoare, 19 august 028.jpg



Motoare, 19 august 034.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.54 kb
 Vizualizat:  de 12292 ori

Motoare, 19 august 034.jpg



Motoare, 19 august 038.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.88 kb
 Vizualizat:  de 12292 ori

Motoare, 19 august 038.jpg



Motoare, 19 august 039.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.33 kb
 Vizualizat:  de 12292 ori

Motoare, 19 august 039.jpg



Motoare, 19 august 042.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.49 kb
 Vizualizat:  de 12292 ori

Motoare, 19 august 042.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Aug 2009 09:58:01    Titlul subiectului: 115708

Prezint in continuare cateva poze cu interiorul pasajului. Este o schimbare in bine fata de anii trecuti. Pasajul are si spatii comericale (poza 1 si pozele 3-4), toalete (poza 2) insa ca de obicei magazinele nu au aparut inca, spatiile comeriale asteptandu-si inca chiriasii. Sunt curios daca vor reaparea si fast-food-urile in pasaj.


Motoare, 19 august 018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.79 kb
 Vizualizat:  de 12289 ori

Motoare, 19 august 018.jpg



Motoare, 19 august 021.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.9 kb
 Vizualizat:  de 12289 ori

Motoare, 19 august 021.jpg



Motoare, 19 august 022.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.58 kb
 Vizualizat:  de 12289 ori

Motoare, 19 august 022.jpg



Motoare, 19 august 027.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.7 kb
 Vizualizat:  de 12289 ori

Motoare, 19 august 027.jpg



Motoare, 19 august 028.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.09 kb
 Vizualizat:  de 12289 ori

Motoare, 19 august 028.jpg



Motoare, 19 august 017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.64 kb
 Vizualizat:  de 12289 ori

Motoare, 19 august 017.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Joi 20 Aug 2009 10:10:27, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Aug 2009 10:05:22    Titlul subiectului: 115710

Asa cum ati vazut din pozele precedente, in zona centrala a pasajului sunt trei monitoare de informare, privind iesirile din pasaj si conexiunile RATB (pozele 2-3) precum si informatii privind intrarea de metrou (poza 4). Ca o chestie romaneasca, din trei monitoare doar unul era functional. Sa zicem ca la ora la care am facut pozele nu prea mai circula RATB-ul sunt curios daca in timpul orelor de varf toate monitoarele sunt functionale. Am gasit si un plan al pasajului modernizat (poza 5).


Motoare, 19 august 020.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.52 kb
 Vizualizat:  de 12288 ori

Motoare, 19 august 020.jpg



Motoare, 19 august 029.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.83 kb
 Vizualizat:  de 12288 ori

Motoare, 19 august 029.jpg



Motoare, 19 august 033.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.64 kb
 Vizualizat:  de 12288 ori

Motoare, 19 august 033.jpg



Motoare, 19 august 030.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.56 kb
 Vizualizat:  de 12288 ori

Motoare, 19 august 030.jpg



Motoare, 19 august 026.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.76 kb
 Vizualizat:  de 12288 ori

Motoare, 19 august 026.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshine



Data înscrierii: 25/Aug/2009
Ultima vizita: 17/Mar/2011
Mesaje: 4
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Aug 2009 11:15:03    Titlul subiectului: 116013

In primul rand, buna ziua tuturor Smile
Se discuta mai devreme aici depre actuala transbordare la suprafata intre PU1 si PU2. Ei bine, daca tot s-a dovedit ca este posibil, ma tot intreb de ce nu s-o implementa acest sistem si intre GdN1 si GdN2? Realizez ca majoritatea lumii oricum schimba la Basarab daca e nevoie, dar ar mai reduce din ridicolul situatiei de a avea doua statii "gemene" intre care trebuie sa mai platesti o data. Ca sa nu mai zic de calatorii ocazionali sau nefamiliarizati, care oricum nu cunosc situatia si ar putea dori sa schimbe la Gara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Aug 2009 19:55:10    Titlul subiectului: 116028

Cel mai simplu era sa execute o galerie care sa uneasca GdN2 cu etajul de la GdN1 (care oricum este cam nefolosit) sau cu zona turnichetilor. Practic actuala galerie de acces la GdN2 care da in fata caselor de bilete puteau sa o faca etajata, cu un etaj sub galeria actuala ce ar fi servit unei legaturi directe intre cele 2 statii.
Dar nici ideea care se aplica acum la PU nu este rea, desi eu nu am inteles care este algoritmul acolo astfel incat sa nu se valideze a doua calatorie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Aug 2009 20:14:15    Titlul subiectului: 116031

Nu stiu concret, dar banuiesc ca algoritmul consta in faptul ca aparatul citeste cand ai taxat ultima/ultimele calatorie/ii scrisa pe cartela, si daca ea s-a efectuat intr-un interval de timp mai mic sau egal cu cat au considerat cei de la metrou ca ai face din cea mai indepartata statie de Unirii (de expl. 40 de minute), atunci se considera ca faci transbordare. E o banuiala, poate stie cineva din surse sigure.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Aug 2009 22:59:19    Titlul subiectului: 116040

Daca eu ma duc de la NG sa zicem la Unirii, si am treaba acolo, rezolv ce am de rezolvat, si intru dupa aia la cealalta statie, cea de pe M2. De unde stie validatorul ca eu fac o a 2-a intrare la metrou, sau ca fac transbordare?
Parerea mea, desi e putin mai complicat, e ca ar fi trebuit sa puna inca un rand de turnicheti la iesirea la suprafata, de pe M1, sa validezi cartela, si dupa aceea la intrarea in M2 sa validezi din nou cartela. Sa aiba un timp de 10-15 min in care poate fi validata fara sa fie taxata, si in felul acesta nu ar mai putea facute ,,manevre''.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cipmars



Data înscrierii: 03/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Mar/2019
Mesaje: 46
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 27 Aug 2009 00:11:26    Titlul subiectului: Universitate 116044

Nu ma dau in vant dupa ce au facut la statia Universitate. Prea multa risipa de spatiu. Erau OK magazine acolo. Nu cum erau pana in renovare, dar asa e un spatiu inutil. Nici spatiu de promenada nu e, nici comercial, nici tehnic, nici frumos, nici urat, nimic. E un spatiu prin care treci cu gandurile tale.
_________________
Mi-ar placea sa am permis A B C D B+E C+E D+E dar am numai B.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Aug 2009 13:31:43    Titlul subiectului: 116083

sab a scris:
Dar nici ideea care se aplica acum la PU nu este rea, desi eu nu am inteles care este algoritmul acolo astfel incat sa nu se valideze a doua calatorie.
Treaba este simpla, daca vrei sa treci pe la suprafata intre Unirii I si II trebuie sa validezi cartela intr-un validor special atat la iesirea din PU I cat si la intrarea in PU II, daca am inteles eu bine. Nu stiu, am ratat experienta, nu am fost in Bucuresti. Daca se valideaza atat la intrare cat si la iesire era treaba simpla. Poate ma insel eu, dar asa am inteles
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Aug 2009 17:24:23    Titlul subiectului: 116093

Pai tocmai aici este problema, ca nu validezi LA IESIRE, ci numai la intrare...Altfel, daca validai si la iesire, intr-adevar era treaba simpla.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Aug 2009 20:43:15    Titlul subiectului: 116105

Am fost acum o jumatate de ora la Unirii I .Treaba este mai simpla decat imi inchipuiam, pur si simplu Metrorex face bonus o transbordare pentru fiecare acces în subteran ! Nu castiga, nu pierde nimeni. Precum am observat, sunt validoare speciale pentru transbordare. Pur si simplu la fiecare acces in subteran am dreptul la o transbordare, numai sa fie in ziua respectiva, si probabil daca am intrat in subteran pe la M 1 / M 3 am dreptul la o transbordare la Unirii II si invers, daca am intrat pe la M 2 am dreptul la o transbordare la Unirii I.
Si mai este o treaba, probabil ca daca am beneficiat de o transbordare si nu am mai intrat in subteran, nu mai am dreptul si la a doau transbordare. Cred ca e logic ce am spus pana acum
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Aug 2009 21:29:58    Titlul subiectului: 116112

Mi se parea mai simpla solutia de a valida la iesire, desi poate intarzia putin calatorii. Dar asa se stia sigur cine face transbordare si cine nu.
Oare nu exista o limita de timp din momentul validarii initiale a cartelei la intrarea pe M1/M3/M4 in care sa poti valida din nou la PU2 dupa care nu mai ai acest drept ? Sa spunem 45min sau 1h, timp suficient de oriunde ai veni.. Sau poti sa intri la ora 10 sa spunem in metrou, iesi la Unirii si faci niste cumparaturi cateva ore dupa care poti sa reintri cu aceeasi cartela ?
Si apropo de Unirii, la PU1 s-a stricat putin finisajul "balconului" chiar in dreptul gurii de la pasaj. Initial am sperat ca vor instala acolo o scara sa cobori direct pe peron, dar nu cred ca vor merge vreodata asa departe...
Scuze pt calitatea imaginii.



DSC00113.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.7 kb
 Vizualizat:  de 11690 ori

DSC00113.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Aug 2009 21:39:06    Titlul subiectului: 116113

Mi se pare prea complicat cu timpul limita. Pai ce faci daca cu transbordarea normala te intalneai cu cineva la Mc Donald's si stateai acolo o ora, dupa care te intalneai cu altcineva si mai stateai o ora si deabia dupa aceea plecai spre casa ?
Cat priveste plimbatul cu metroul, sa recunoastem ca nu mai e timp de asa ceva - cel putin pentru bucuresteni. Sa fim seriosi, cati dintre noi se plimba pur si simplu asa, fara scop ? De exemplu m-am dus eu in seara asta sa vad minunea cu transbordarea, ce, credeti ca ma mai duc odata si maine ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Aug 2009 21:53:36    Titlul subiectului: 116114

Daca nu exista un timp limita inseamna ca 3 saptamani poti sa te duci la serviciu (daca este in zona Unirii) utilizand o singura calatorie dus-intors (bineinteles presupunand ca nu ai abonament si ca iesi printr-o statie si intri pe la cealalta). Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 48, 49, 50  Următoare
Pagina 14 din 50

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community