Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 16 Oct 2009 08:57:30 Titlul subiectului: |
118483 |
|
Podul Grand strica perspectiva, podul Basarab strica si el perspectiva, pana si podurile Dunarene strica perspectiva. E un punct de vedere, evident. Pana si stalpii adaugati in statia de metrou Obor uratesc statia foarte mult. Evident cine citeste trebuie sa puna ghilimelele de rigoare.
Un pod nu este o caramida, bolovan, perete de beton trantit in mijlocul intersectiei ci o lucrare de arta.
Metrourile parizian , New - Yorkez ce ies la suprafata nu strica perspectiva ?
De aceea exista arhitecti ca sa integreze o constructie in peisaj. Poti sa - ti spun o multime de constructii moderne in Bucuresti care nu au ce cauta pe acolo.
Separarea caii de rulare a tramvaiului in intersectia mai sus amintita ar imbunatatii graficul de circulatie al acestuia.
Iar 3 stalpi in mijlocul statiei de metrou ar imbunatatii rezistenta statiei - desi nu e nevoie. Pentru ca cei 3 stalpi nu stapung planseul ci sunt legati de planseu. Vezi stalpii centrali si laterali adaugati din statia Obor.
Dar evident punctul tau de vedere trebuie respectat si el.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 17 Oct 2009 15:05:30 Titlul subiectului: |
118531 |
|
La Eroilor peronul de la linia 2 este mai luminat acum. S-au schimbat neoanele rotunde de pe peretele spre linia 4 cu unele noi Phillips "warm white", deocamdata numai in jumatatea statiei dinspre Spitalul Municipal.
|
|
Sus |
|
|
BladHaund
Data înscrierii: 11/Iun/2009 Ultima vizita: 21/Mai/2013 Mesaje: 74
|
Trimis: Lun 19 Oct 2009 23:25:05 Titlul subiectului: |
118638 |
|
@andrei11: N-ai raspuns cum rezolvi circulatia pe directia perpendiculara si nu vad un argument nici macar de ordin tehnic pentru care solutia de la Obor nu ar fi superioara. Legat de metrourile de suprafata amintite, constructiile dateaza de zeci de ani; este o solutie arhitectonic depasita si in prezent in zona semi-centrala a oraselor astfel de solutii nu se mai accepta, tocmai datorita disconfortului general creat.
|
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 20 Oct 2009 19:46:06 Titlul subiectului: |
118689 |
|
In statia Aparatorii Patriei, in capatul opus celui cu accesul in statie, se afla aceste gratii rosii, dincolo de care sunt scarile din imagine. Duc catre niste spatii tehnice sau este un pasaj de corespondenta intre peroane?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.74 kb |
Vizualizat: |
de 16406 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
36.89 kb |
Vizualizat: |
de 16406 ori |
|
_________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mar 20 Oct 2009 21:46:02 Titlul subiectului: |
118708 |
|
Initial a fost un pasaj de corespondenta dar nu a fost folosit mult timp, fiind convertit in acces pentru spatiul tehnic. Motivul: statia are o singura iesire spre intersectie, care absoarbe si genereaza tot fluxul de calatori; pozitia sa la celalalt capat al statiei il facea potential periculos, din care cauza a fost inchis circulatiei pietonale pentru preintampinarea accidentelor (atacuri si talharii - e o zona unde nu te vede nimeni, nu cred ca proiectasera montarea unei camere acolo; cu si fara camera tot se intampla daca e sa fie).
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 21 Oct 2009 13:33:45 Titlul subiectului: |
118740 |
|
Cam ciudata solutia asta de a face legatura intre peroane printr-o subtraversare. Nu vad cine l-ar fi folosit si de ce, din moment ce singurul acces spre/dinspre exterior era pe la capatul celalalt al statiei. Doara daca gresisei directia in care ai luat metroul de la Pta Sudului, te aflai in acel capat al trenului si voiai sa treci la peronul celalalt pentru a merge in directia buna....
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 21 Oct 2009 17:57:15 Titlul subiectului: |
118753 |
|
Se putea face un vestibul orb, fara iesire la suprafata, si traversarea se facea la loc vizibil, insa si in situatia asta, datorita directiilor de flux, ar fi sfarsit ca spatiu tehnic.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
cavver
Data înscrierii: 07/Sep/2008 Ultima vizita: 28/Aug/2011 Mesaje: 13 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 22 Oct 2009 21:50:51 Titlul subiectului: |
118803 |
|
Am vazut ca la Piata Victoriei 2 a aparut o imprejmuire in capatul dinspre Dristor. Stie cineva daca acolo o sa inceapa un pasaj nou de corespondenta cu Piata Victoriei 1 ? Are cineva planurile pasajului?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 22 Oct 2009 22:39:05 Titlul subiectului: |
118806 |
|
Schita cea mai apropiata de adevar. Almanahul Scanteia 1986
Descriere: |
Statiile Victoriei - iulie 1986 |
|
Mărime fișier: |
651.75 kb |
Vizualizat: |
de 16172 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
aztec
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Dec/2019 Mesaje: 85 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 22 Oct 2009 23:07:30 Titlul subiectului: |
118807 |
|
Poate ajuta si asta
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 23 Oct 2009 14:39:41 Titlul subiectului: |
118827 |
|
Foarte interesant planul postat de Aztec, se vede modificarea facuta la statia PV pentru a se lua curba pe sub Buzesti.
In legatura cu lucrarile care se fac la capatul peronului nu prea vad ce pasaj de corespondenta sa se mai faca in acea zona in care si statia se ingusteaza ca urmare a modificarilor la vechea M3 . Ar fi extraordinar daca s-ar putea totusi ca la limita sa poata sa iasa exact sub peronul spre Pipera de pe M2 sau pe culoarul de acces la acel peron. S-ar scurta cu mult traseul actual.
Parerea mea ca solutia adoptata la construirea complexului de statii de la PV a fost din start gresita atunci cand statia de pe M2 a fost construita cu peroane laterale.
|
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Vin 23 Oct 2009 20:09:56 Titlul subiectului: |
118839 |
|
Titan M1.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.3 kb |
Vizualizat: |
de 16013 ori |
|
_________________
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 25 Oct 2009 13:05:34 Titlul subiectului: |
118915 |
|
La Pta Victoriei se pare ca se va construi o noua legatura intre statii care va face legatura intre peronul M2 spre Pipera si statia de pe M1. Accesul va fi foarte aproape de iesirea din statia M2 si intrarea in pasajul pietonal, ceea ce va insemna si reconfigurarea accesului acolo (mutarea turnichetilor si a cabinei pt cartele). La ora actuala in statia de pe M2 sunt niste spatii tehnice in acel loc.
Accesul va fi foarte util celor care vin de pe M2 dinspre Berceni-Unirii si vor sa mearga pe M1 in amberele directii precum si celor de pe M1 care merg spre Pipera. Practic se va renuntata in mare parte la supratraversarea actuala a liniilor de pe M2.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.06 kb |
Vizualizat: |
de 15892 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.83 kb |
Vizualizat: |
de 15892 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 25 Oct 2009 14:51:47 Titlul subiectului: |
118922 |
|
Daca stau bine sa ma gandesc, supratraversarea liniilor de la M 2 practic nu o sa mai foloseasca nimanui.
Off topic. De ce nu dau in folosinta si statia de tramvai din pasaj ? Care ar fi rationamentul foarte profund ca nu fac acest lucru? Investitia ar fi practic zero in acest caz. (Nu ma refer sa lege statia de tranvai cu metroul)
|
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Mie 28 Oct 2009 08:57:47 Titlul subiectului: Pta Victoriei |
119070 |
|
Un moment ideal pentru a trage cu ochiul.
Se observa spatiile tehnice destul de mari din zona statiei Pta Victoriei M2.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.96 kb |
Vizualizat: |
de 15682 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
soldy
Data înscrierii: 20/Mai/2008 Ultima vizita: 11/Feb/2011 Mesaje: 6 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 29 Oct 2009 18:47:32 Titlul subiectului: Re: Pta Victoriei |
119143 |
|
survola a scris: | Un moment ideal pentru a trage cu ochiul.
Se observa spatiile tehnice destul de mari din zona statiei Pta Victoriei M2. |
Poate cineva sa faca o schema a ceea ce vor sa faca acum la Victoriei, pentru ca nu intelg foarte bine cum vor sa faca strapungerea intre peronul de pe M1 si cel de pe M2.
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 30 Oct 2009 10:15:56 Titlul subiectului: |
119178 |
|
Deci sigur sigur astia vor sa faca o noua legatura intre cele doua peroane la Victoriei? Mai sus se zice ca "poate", dar aud si eu pickamerele in fiecare dimineata cand tranzitez statia. Unde ar trebui sa iasa acel nou pasaj?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 30 Oct 2009 10:46:27 Titlul subiectului: |
119181 |
|
Cand vii din oras ( de la suprafata) si intrii la Victoriei de pe M 2 peronul pentru Pipera stii probabil ca ai un culoar de acces destul de lung pana sa ajungi la turnicheti. Pe acel culoar va da acel pasaj ( daca se face). Evident ca vor trebui sa fie mutati si turnichetii mai spre pasajul de acces in statie
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 9916 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 22 Noi 2009 20:23:41 Titlul subiectului: |
120435 |
|
De putin timp au inceput sa amplaseze in statiile de metrou video-interfonurile pentru situatiile de urgenta, denumite "Borne SOS".
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.83 kb |
Vizualizat: |
de 15098 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu
Ultima modificare efectuată de către guest la Lun 23 Noi 2009 00:11:33, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
George85
Data înscrierii: 01/Sep/2009 Ultima vizita: 18/Noi/2011 Mesaje: 119 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 20 Dec 2009 18:39:27 Titlul subiectului: |
121489 |
|
guest a scris: | De putin timp au inceput sa amplaseze in statiile de metrou video-interfonurile pentru situatiile de urgenta, denumite "Borne SOS". |
Azi am auzit colinde in statia Dristor 1... Bornele S.O.S. le cantau (nu e de mirare, tinand cont de faptul ca au difuzor)!
|
|
Sus |
|
|
cipmars
Data înscrierii: 03/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Mar/2019 Mesaje: 46 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 24 Dec 2009 14:23:09 Titlul subiectului: Brone SOS |
121646 |
|
Buna ideea cu videointrefoanele Borna SOS, dar carcasele in care sunt puse sunt urate foc! Puteau sa puna carcase asemanatoare celor de telefon public.
_________________ Mi-ar placea sa am permis A B C D B+E C+E D+E dar am numai B. |
|
Sus |
|
|
swq2009
Data înscrierii: 30/Dec/2008 Ultima vizita: 13/Mar/2010 Mesaje: 36 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 31 Dec 2009 22:35:44 Titlul subiectului: |
121841 |
|
Daca nu ma insel metalul din care sunt facute bornele e acelasi cu cel din care se faceau inainte validatoarele de bilete de pe Rathgeber.
|
|
Sus |
|
|
logitech
Data înscrierii: 01/Dec/2009 Ultima vizita: 02/Oct/2017 Mesaje: 13 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Mar 05 Ian 2010 00:39:52 Titlul subiectului: |
121944 |
|
Salut baieti!
In primul rand felicitari pentru munca depusa pe acest forum. Este unul exceptional, il urmaresc de vreo 6 luni si am citit multe lucruri interesante care ma pasioneaza si pe mine.
In al doilea rand as vrea sa va intreb ceva:
Am fost pe la Piata Unirii 1 acum cateva zile sa fac aceasta poza pentru ca nu mai rezistam sa nu stiu ce este acest tunel. Unde duce? Are legatura cu Casa Poporului? (se afla la intrarea in statie cum vii dinspre Izvor)
Si mai am o intrebare: intre Piata Unirii 1 si Timpuri Noi pe partea dreapta pe la mijloc se afla o poarta dubla din plasa. La ce foloseste acel loc?
Am observat ca nu este legat nici la curent cu cea de-a treia linie.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 05 Ian 2010 07:21:40 Titlul subiectului: |
121946 |
|
Acel tunel la P. Unirii 1 in proiect trebuia sa fie legatura intre M 1 si M 2., dar n-a mai fost sa fie. (Acum e la Victoriei). Acum este o simpla linie de serviciu a lui M 1. Daca te uiti pe tavan are si fir aerian ( ca la tramvai).
Legatura cu M 2 se poate vedea si daca te duci pe M 2 la Unirii 2, iei metroul spre Tineretului si cu vreo 20 - 30 m inainte de macazul de schimbare al sensurilor vei vedea ciotul care ar fi trebuit sa fie legatura M 1 / M 2. Trebuie sa stai pe partea dreapta ( sensul de mers) cu nasul lipit de usa si te uiti inspre spatele trenului.
Cat priveste plasele de sarma intre Unirii si Timpuri Noi ( mai sunt unele identice si intre Eroilor si Izvor) sunt tunele de aerisire ( se vad si de la suprafata). Evident ca in situatii de urgenta (deraieri / accidente) se poate ajunge la tren si pe acolo. ( Nu a fost cazul pana acum niciodata)
La Piata Victoriei se mai lucreaza sau s-au abandonat lucrarile ? Mai stie cineva ceva ? Eu nu mai aud nici un zgomot pe acolo cand trec cu metroul ( M 1)
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 9916 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 05 Ian 2010 09:37:45 Titlul subiectului: |
121951 |
|
Deocamdata nu am mai vazut lucrandu-se la scarile rulante. Probabil pauza de sarbatori. Seara mai traversam bulevardul Catargiu folosind pasajul de la metrou. Acum o luna se lucra si la ora 9 seara si era praf destul de mult.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|