Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Statiile de metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 47, 48, 49  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 02/Mai/2018
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Ian 2010 00:59:42    Titlul subiectului: 121975

Aia e doar o linie de garare, se opreste in capatul celalalt, iar dincolo spatii tehnice (unde sint usile alea).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Ian 2010 06:22:15    Titlul subiectului: 121977

Este doar o remiza... Se poate vedea mai bine cand vii cu metroul dinspre Izvor, pe partea dreapta.
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Ian 2010 07:35:49    Titlul subiectului: 121978

Legatura cu Casa Poporului se pare ca este la Izvor
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 16/Ian/2021
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Ian 2010 17:46:58    Titlul subiectului: 121991

Casa Poporului are legaturi directe cu metroul la Izvor si la Piata Unirii, asta este sigur.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
logitech



Data înscrierii: 01/Dec/2009
Ultima vizita: 02/Oct/2017
Mesaje: 13
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mie 06 Ian 2010 23:23:30    Titlul subiectului: 122007

Si se stie exact unde sunt aceste intrari? Adica ma refer la faptul ca Ceausescu avea in plan sa faca metrou gen Casa Poporului - Aeroport. Asta inseamna ca ar fi trebuit sa fie o linie care leaga metroul urban de cel prezidential. Pe sensul de mers Izvor - Piata Unirii 1 cum te uiti pe partea dreapta se vede la un moment dat o deschizatura, dar nu vreau sa fac o confuzie cu un spatiu tehnic si in plus pare o intrare mica.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 16/Ian/2021
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Ian 2010 08:15:56    Titlul subiectului: 122009

"Metroul Prezidential" este mai mult o legenda decat o realitate. Nu s-a putut dovedi pana acum nici un metru de metrou prezidential. Ma indoiesc ca nu s-ar fi prezentat macar un reportaj intr-un ziar ( de scandal). Aiureli au tot aparut, dar sunt fantezii pure.
Parlamentul precum si alte obiective strategice sunt cu siguranta legate de metrou ( Cotroceniul, Casa din Primaverii, etc).
Nu are sens sa sapi 2 tunele in paralel ! Ajungi pur si simplu din obiectiv in tunelul principal de metrou, apoi cu un metrou pe benzina te deplasezi in punctul de fuga. E cel mai logic asa decat un tunel separat.Chiar si fostul Comitet Central, este extrem de aproape de statia de metrou Universitate !
Aceasta este evident parerea mea. Daca sunt si alte pareri pot fi contrazis, dar macar cu niste argumente cat de cat logice. Au mai aparut pe aici tot felul de fantezii ( luate din ziare) cum ca ar fi un tunel de la Cotroceni la Autostrada Pitesti la nu stiu ce kilometru sau alte lucruri asemenea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Ian 2010 18:58:24    Titlul subiectului: 122021

logitech a scris:
Si se stie exact unde sunt aceste intrari? Adica ma refer la faptul ca Ceausescu avea in plan sa faca metrou gen Casa Poporului - Aeroport. Asta inseamna ca ar fi trebuit sa fie o linie care leaga metroul urban de cel prezidential. Pe sensul de mers Izvor - Piata Unirii 1 cum te uiti pe partea dreapta se vede la un moment dat o deschizatura, dar nu vreau sa fac o confuzie cu un spatiu tehnic si in plus pare o intrare mica.

Nici eu nu cred ca exista vreun "metrou prezidential".
Pe partea dreapta intre Izvor si Unirii sunt 2 daca nu chiar 3 sparturi in peretele tunelului, dintre care una este iluminata. Deasupra se afla intr-adevar o gura de aerisire, insa in subteran se pare ca spatiul tehnic sau ce o fi acolo este mult mai mare. De acolo prin curtea Facultatii de Medicina Veterinara se poate ajunge destul de usor in parcarea Casei Poporului (mai exact ramasita din Stadionul Republicii). Asta este doar o ipoteza a mea.
In schimb presa a relatat despre existenta unui tunel care da in statia de metrou Izvor intr-o usa rosie (probabil cea de la iesirea cu scara rulanta).
http://www.gandul.info/reportaj/epoca-aur-metroului-853426
Un citat din articol :
Nici măcar ușița roșie de fier din stația Izvor, ce dădea într-un tunel proiectat special pentru Nicolae Ceaușescu, care lega metroul de subteranele Palatului Parlamentului, n-a fost folosită vreodată, pentru că Revoluția i-a prins pe muncitori încă săpând la tunel, așa că a fost abandonat și intrarea de 2 mp sigilată de o firmă ulterior. Superficial bineînțeles, fiindcă în 2006 apele din subteranele Palatului Parlamentului au trecut prin beton ca prin burete, inundând stația Izvor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
logitech



Data înscrierii: 01/Dec/2009
Ultima vizita: 02/Oct/2017
Mesaje: 13
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Joi 07 Ian 2010 19:29:31    Titlul subiectului: 122025

Chiar astazi am trecut prin acea portiune de tunel si am vazut acel spatiu care este iluminat. Din pacate nu am putut sa imi dau seama exact ce este deoarece am trecut foarte repede. Tin sa mentionez ca imediat dupa aceasta portiune este o curba la dreapta, deci ar fi exact inainte de intrarea in Piata Unirii, mai exact pe langa Dambovita.
Si mai am o intrebare de pus: In Parcul Izvor de ce nu este amplasata macar o constructie, chiar de P+1? Se observa 100% ca sub parc se afla ceva. Sper sa nu deranjeze pe cineva intrebarea pusa de mine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Ian 2010 19:36:23    Titlul subiectului: 122027

Imi cer scuze, am facut eu o confuzie, ma refeream la spatiul tehnic dintre Eroilor si Izvor care este este iluminat si care se afla in curtea Facultatii de Medicina Veterinara.
Intre Izvor si Unirii mai exista o aerisire, vizibila si la suprafata, chiar unde Calea Victoriei se intalneste cu Splaiul. Este si o parcare acolo. Este mult inainte de curba de intrare in Pta Unirii, practic intr-o zona cu o curba de stanga, in fata blocurilor turn care au stat multa vreme neterminate.
Cu Parcul Izvor problema este simpla. Nu s-a construit nimic pana in 1989 pentru ca nu se dorea sa se strice privelistea Casei Poporului. Pentru cei care nu stiu acolo a fost chiar si un deal care a fost "nivelat" . Toate constructiile existente, inclusiv Arhivele Nationale au fost demolate, desi nu incomodau cu nimic constructia Casei Poporului, dar fiind vorba de un edificiu care se voia impunator trebuia sa beneficieze de o vizibilitate maxima, inclusiv din laterale.
S-au demolat si vreo 2 imobile in zona Izvor cu ocazia construirii metroului, dar asta este alta poveste. Acolo nu prea incapea statia si se vede ca au "chinuit-o", la ora actuala dupa largirea albiei Dambovitei practic statia se afla cu un peron in albia raului.
Cum de nu s-a retrocedat nimic in zona parcului dupa 1989 intr-adevar este o enigma, dar nu cred ca exista ceva sub parc, decat poate tunelul de care se vorbeste in articol. Oricum prinde bine existenta parcului pentru viitoarea prelungire a M4 daca se hotarasc sa o ia pe acolo, se poate construi fara probleme statia Izvor2 in parc.


Ultima modificare efectuată sab la Joi 07 Ian 2010 19:56:10, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 16/Ian/2021
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Ian 2010 21:56:14    Titlul subiectului: 122043

Sub parcul Izvor nu se afla absolut nimic, garantat. Evident ca exista o legatura intre Parlament si statia Izvor / Unirii, dar in rest este pamant.
Si apropo de Izvor / M 4 de acest aplasament este vorba ? Parca am mai discutat odata zona, dar mai de mult.



Izvor M 4.png
 Descriere:
Izvor M 4
 Mărime fișier:  603.04 kb
 Vizualizat:  de 11960 ori

Izvor M 4.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
logitech



Data înscrierii: 01/Dec/2009
Ultima vizita: 02/Oct/2017
Mesaje: 13
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Joi 07 Ian 2010 22:38:49    Titlul subiectului: 122045

Ar putea fi asa dar este imposibil dat fiind faptul ca ar urma sa urmeze o curba de aproape 90 de grade sa ocoleasca Casa Poporului. Banuiesc ca nu se risca nimeni sa intre cu metroul pe sub Casa Poporului, indiferent la ce nivel s-ar sapa. Parerea mea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 16/Ian/2021
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Ian 2010 08:45:58    Titlul subiectului: 122048

1 Cu un utilaj pentru tuneluri se poate sapa foarte bine pe sub Parlament. Subliniez, cu un utilaj de sapat tuneluri si nu cu un scut cu care au fost sapate tunelurile ptr metroul nostru.
2. Curba de 90* are tot locul din lume sa o ia, e mult spatiu acolo.
Sa stii ca Fundatia Parlamentului este mult mai putin adanca decat va imaginati voi. Cota zero este cota pietei sau cota Parcului Izvor. Sub cota zero nu are mai mult de minus 15 metri ( un bloc standard de P + 4 etaje). Asta este realitatea, daca vreti sa o acceptati.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Ian 2010 18:54:58    Titlul subiectului: 122820

Amplasarea statiei Piata Sudului mi se pare una defectuoasa. Intersectia este un nod important de transport de suprafata, aglomerata si greu de traversat, transferul RATB-metrou fiind extrem de incomod.

Nu inteleg de ce statia nu a fost plasata chiar sub intersectie, cu accese in fiecare dintre colturile acesteia si pasaje pietonale de traversare. Aceasta este de altfel o problema generala a metroului bucurestean, multe statii avand accesele pe aceeasi parte a strazii respective.

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 16/Ian/2021
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Ian 2010 20:21:10    Titlul subiectului: 122823

Pana in 1989 nu se aprobau pasaje subterane gen "Universitate", asta e. Cat priveste Piata Sudului acolo este deja proiectat un pasaj gen "Obor" pe axa sos Oltenitei, adancimea metroului tine cont de acest lucru. Datele tehnice ale acestui pasaj sunt aprobate de prin anii 1985 dar nu au fost banii necesari construirii lui.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Vin 29 Ian 2010 14:13:33    Titlul subiectului: 122880

Eu stiam ca proiectul de pasaj subteran este pe axul Nitu Vasile - Calea Vacaresti. Pana si fluxul auto pare mai mare pe directia asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 16/Ian/2021
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Ian 2010 14:45:29    Titlul subiectului: 122881

Nu te contrazic, a trecut destul timp de atunci, pot sa mai incurc si eu bulevardele, mai ales ca nu am treaba cu zona. Oricum un pasaj era prevazut de acum 25 - 27 de ani acolo, si se stia si de metrou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 06 Feb 2010 15:50:51    Titlul subiectului: 123320

Pe M2 la Pta Victoriei a aparut un nou tip de afisaj. Atat denumirea statiei, cat si linia (directia), harta magistralei si indicatoarele de iesire au alt aspect. Indicatoarele de iesire cat si cele care indica peronul/directia vor fi iluminate.


denumire statie.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.2 kb
 Vizualizat:  de 11229 ori

denumire statie.JPG



afisaj linie.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.26 kb
 Vizualizat:  de 11229 ori

afisaj linie.JPG



harta M2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.28 kb
 Vizualizat:  de 11229 ori

harta M2.JPG



afisaj iesire.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.18 kb
 Vizualizat:  de 11229 ori

afisaj iesire.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Sâm 06 Feb 2010 22:59:40    Titlul subiectului: 123328

Indicatoarele si sistemul adoptat la Piata Victoriei 1 este de acelasi tip (cu exceptia indicatorului de linie) cu cele folosite in statiile "1 Decembrie", "Nicolae Teclu" si cred ca si "Anghel Saligny" (la ultima inca nu am ajuns).

Deasemenea, placutele cu numele statiei seamna oarecum si cu cele ale statiilor redenumite ("cel putin in statia Lujerului").

Personal, imi placeau si literele masive ce formau denumriea statiei, aveau farmecul lor, dar luand in considerare noul sistem si beneficiul lui - indicare iesiri, magistrala, linia, care ar trebui sa aduca un plus de orientare, este binevenit.

Mi-ar fi placut sa vad un sistem de informare in statii ca cel al metroului din Praga. Atat in statii, pe peroane, cat si in trenurile de metrou. Cel putin acolo ai mai putine sanse sa te ratacesti, nemai punand la socoteala anunturile, care se fac si in limba engleza pentru persoanele straine.

Trebuie sa recunoastem, cel putin eu o fac, ca dupa 30 de ani de metrou, era cazul sa vedem niste schimbari, ale statiilor, atat cat se poate. Circul cu metroul de la vrsta de 3ani, aproape in fiecare zi, si metroul bucurestean, chiar are nevoie de revitalizare, de imbunatatire a efectului vizual.

Acum cateva zile, nu am putut sa nu remarc un grup de vizitatori straini, in statia Piata Unirii 1, care printre alte discutii, mentionau si faptul ca este destul de urat design-ul si chiar si metrourile. De banuit ca se refereau la curatenia si aspectul de ghetou al statiilor. Arhitectura nu este rea, dar este umbrita de acest aspect murdar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Ian/2021
Mesaje: 1757
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 07 Feb 2010 10:16:43    Titlul subiectului: 123342

Apropos de noile indicatoare de mai sus mi se pare remarcabila (in sensul bun al cuvantului) ideea de a 'boteza' iesirile cu litere A, B, C samd; la statiile normale cu doua iesiri are un beneficiu modest, dar la cele mai complexe cu multe iesiri o sa fie mult mai simplu pentru calatori daca de exemplu stiu sa iasa pe iesirea D pentru a ajunge mai aproape de obiectivul dorit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
adrianb



Data înscrierii: 29/Mar/2007
Ultima vizita: 09/Mai/2011
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Feb 2010 14:27:58    Titlul subiectului: 123403

Ar fi un bun moment sa se implementeze si culori pentru magistrale. Ar rezolva multe probleme de orientare pentru toata lumea. Din experienta mea, o harta a orasului si acest principiu simplu de orientare la metrou sunt suficiente intr-un loc unde toate inscriptiile sunt intr-o limba necunoscuta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Lun 08 Feb 2010 16:54:37    Titlul subiectului: 123404

Acele noi indicatoare sunt montate in statia Nicolae Grigorescu de mai mult de o luna de zile.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Lun 08 Feb 2010 21:03:31    Titlul subiectului: 123414

Astazi in jurul orei 8.30 dimineata la statia Piata Victoriei 1 se continua cu montajul panourilor de semnalizare. Ma intreb de ce oare au inceput tocmai cu aceasta statie, si de ce nu cu o alta, sau cu mai multe in paralel.

Cum este obiceiul celor de la Metrorex sa inceapa un lucru si sa nu il mai termine, ca de exemplu, acoperisurile statiilor de metrou care au suferit modificari ale escalatoarelor.

Din opinia mea, acel lucru avea intaietate inaintea montajului de semnalizatoare in statii (statie). Nu este tocmai placut sa iti rupi gatul alunecand pe zapada si gheta ajunsa pana la intrarea in vestibulul statiilor.

Conform principiului: Ei se fac ca lucreaza, noi ne facem ca ne place, si lucruruile merg mai departe...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dolomynum



Data înscrierii: 30/Aug/2008
Ultima vizita: 16/Iun/2018
Mesaje: 61
Locație: Brasov; Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Feb 2010 23:08:20    Titlul subiectului: 123777

Le-am vazut si eu; parerea mea este ca sunt foarte mici, mai ales cea cu lista statiilor (care nici nu e luminata). Ar trebui sa fie de cel putin 4 ori mai mari (2x latime, 2x inaltime).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mie 17 Feb 2010 20:15:11    Titlul subiectului: 123818

Pai este stilul conducerii Metrorex, un lucru bun, zece proaste. Pai tablele alea nenorocite de pana acum, se vedea de la cativa metri buni, fata de astea noi. Eu care trec zilnic de cel putin 2 ori prin Piata Victoriei, nu am inteles textul de pe placile respective, desi stateam in metrou langa usa pe partea stanga...

O persoana mai in varsta ce sa mai vada?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Vin 26 Feb 2010 16:02:39    Titlul subiectului: 124108

Se lucreaza in continuare la noua trecere intre M2 si M1 la Pta Victoriei. Am atasat o poza cu materiale sparte in procesul crearii noului spatiu.
Forma lor este foarte interesanta. Vreo idee de la ce pot provine?



DSC00026.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.27 kb
 Vizualizat:  de 10301 ori

DSC00026.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 47, 48, 49  Următoare
Pagina 18 din 49

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community