Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Statiile de metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 48, 49, 50  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 04 Sep 2010 01:06:14    Titlul subiectului: 132898

Eu i-as spune cum ii spuneau batranii: 'Louis Lemaître', sau popular 'Lemetru' Laughing
Dar poate ca totusi ne asteapta si pe noi ceva 'Timpuri Noi'!!!
Daca i-ar spune Tabacari, cum se numea pe vremuri cartierul, nu cred ca cineva ar intelege de ce.
Am copilarit in zona aia si nimic nu mai seamana cu ce a fost odata...
Eu din principiu sunt contra schimbarii denumirilor.
Cand schimbam o denumire, fara sa ne dam seama mai stergem o fila din istoria orasului. Embarassed
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 06 Sep 2010 10:41:28    Titlul subiectului: 132970

armyuser a scris:
După părerea mea, nivelul intermediar ( al statiei Gorjului..) era destinat a fi echipat cu case și turnicheți. Accesul pe peron se făcea prin parcurgerea nivelului superior, apoi pe scările fixe pâna la nivelul intermediar, pentru validarea titlului de călătorie, apoi iar pe scările fixe până la peron). Ieșirea din stație se făcea preferențial pe scările rulante, care se termină direct la nivelul superior. Până la un moment dat, situația a respectat această politică de cvasi-separare a fluxurilor, însă ea a fost alterată, probabil din motive de reducere drastică a personalului (ar fi fost necesare patru posturi de control acces, acum sunt doar două). Accesul dinspre piață, pe sensul spre Preciziei, a fost conectat direct la nivelul intermediar, pentru că nivelul superior există doar în zona centrală a stației, unde permite și interconectarea între cele două nave.

Ai perfecta dreptate, se si vad in pardoseala urmele de la vechii turnicheti aflati la nivelul intermediar. Insa totul are o cauza. Daca nu ne impiedicam de nenorocitul de canal colector atunci statia ar fi putut avea alt aspect si puteam deasemenea sa avem un nivel intermediar comun. Atunci nu aveam nevoie de 4 casiere...Poate si statia ar fi fost mai ieftina, nu aveam nevoie de atatea scari fixe si rulante, fiecare peron cu scarile lui...
Inteleg ca si tu esti de parere ca accesul dinspre piata nu a existat initial si a fost executat ulterior...
andrei11 a scris:
De acord numai pana la un punct. Deci vrei sa spui ca un canal colector / apeduct odata construit nu se mai schimba in vecii vecilor, pana cand crapa din cauze naturale ?
Mi-e imposibil sa cred ca statia "Gorjului" nu putea sa arate simetrica din cauza canalului colector.
Bine, acolo a fost si altceva, traseul liniei era dat si nu puteau sa-l modifice

Traseul liniei era dat tocmai de canalul colector....Din aceasta dilema nu putem iesi.. Very Happy Asa cum am spus, acolo exista o distanta apreciabila intre sensuri, lucru care nu stiu daca se mai intalneste in retea. De aceea chiar si daca s-ar fi dorit nu se putea executa o statie clasica peron central.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 06 Sep 2010 12:31:26    Titlul subiectului: 132980

O sa reiau discutia, desi nu as mai fi dorit acest lucru. Pe vremea lui Ceausescu, de mult de tot, de foarte mult timp, ar fi trebuit sa fie in Militari o statie Gorjului - presupun perfect normala. Oare cum ar fi facut-o ? Presupun ca pe cealalta parte a bulevardului, " lipita" de blocurile - sensul spre centru. Daca o faceau si acum acolo presupun ca-i costa destul de mult, trebuiau sa modifice si tunelele pe aproximativ 600 metri. ( 300 de metri de o parte si de alta a statiei Gorjului ).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
aztec



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Dec/2019
Mesaje: 85
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 06 Sep 2010 13:09:16    Titlul subiectului: 132981

Hm.. eu citisem altceva, o informatie mai veche, sper sa nu fie adevarata

In ceea ce priveste pasajele existente, cel din Piata Obor va suferi o modificare, la fel ca si cel din Piata Muncii. Gheorghe Udriste a explicat ca, daca in cazul celui din urma se are in vedere coborarea liniei de tramvai in subteran, in Obor aceasta va fi mutata pe mijloc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 06 Sep 2010 15:16:31    Titlul subiectului: 132982

La Muncii muta tramvaiul in subteran si metroul la suprafata ? Very Happy
Lasand gluma, atat la Obor cat si la Muncii trebuie construite alte statii de metrou. Culmea, poate ca la Muncii nu este atat de necesar, dar la Obor in perspectiva M7 nu vad alta solutie viabila.
andrei11 a scris:
Pe vremea lui Ceausescu, de mult de tot, de foarte mult timp, ar fi trebuit sa fie in Militari o statie Gorjului - presupun perfect normala. Oare cum ar fi facut-o ? Presupun ca pe cealalta parte a bulevardului, " lipita" de blocurile - sensul spre centru. Daca o faceau si acum acolo presupun ca-i costa destul de mult, trebuiau sa modifice si tunelele pe aproximativ 600 metri. ( 300 de metri de o parte si de alta a statiei Gorjului ).
Nu aveau cum, atata vreme cat canalul colector impiedica acest lucru. Blocurile pe sensul spre oras sunt foarte aproape de carosabil, nu incape o statie acolo .
Cred ca mai degraba de cealalata parte a bulevardului, cat apropiate de blocurile de pe sensul spre Preciziei, asa cum sunt si Lujerului si Pacii. Nu stiu daca acolo canalul colector exista sau nu, insa presupun ca exista. Oricum in mod sigur tunelurile ar fi avut alta pozitionare daca s-ar fi pus atunci problema unei constructiei la Gorjului, nu ar fi fost de o parte si de alta a canalului ca acum. Sau ar fi mutat canalul colector daca ar fi fost nevoie. Insa la constructie nimeni nu s-ar fi gandit ca va mai fi vreodata construita vreo statie la Gorjului, altfel s-ar fi adoptat o alta solutie pentru tuneluri acolo. Nu cred ca s-au gandit ca va mai fi construita in general vreo statie pe tunelurile existente...
subway guru a scris:
In privinta 'corelarii' cu suprafata iau in discutie ca exemplu statia 'Policolor'. A fost finisata in culori vii care sa reflecte prezenta la suprafata a celei mai reprezentative fabrici de vopseluri din Romania, numai ca intre timp uzina s-a inchis si capacitatile de productie s-au mutat in Bulgaria iar statia si-a schimbat si denumirea. .
Gresit. Policolor functioneaza bine-mersi si produce in Romania. A fost o ambitie a Metrorex de a schimba denumirile statiilor care aveau legatura cu fabrici/uzine. La fel si IMGB, functioneaza inca...Ma mir ca au pastrat Republica.
Pacat ca, asa cum s-a discutat, s-au folosit denumiri care nu nicio legatura cu zona in care se afla statiile respective. Asa puteau sa le denumeasca si Gheorghe Hagi, Gica Petrescu, Amza Pellea sau Mihai Viteazul ca tot aia era...
La Policolor simpla denumire era suficienta, faptul ca s-a si vopsit statia ca un papagal a fost o "supralicitare".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
2009



Data înscrierii: 24/Feb/2009
Ultima vizita: 22/Aug/2014
Mesaje: 62

MesajTrimis: Mie 08 Sep 2010 15:31:44    Titlul subiectului: 133052

Oare care sunt cele mai interesante 5 stații de la metrou: ca aspect, modalități de construcție, greutăți întâmpinate la construcție? Poate am putea face un clasament. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Grigorie



Data înscrierii: 05/Feb/2009
Ultima vizita: 10/Iul/2011
Mesaje: 43
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 08 Sep 2010 18:46:02    Titlul subiectului: 133059

Pai, fara vreo ordine anume si bazat pe mai multe criterii as spune asa: Titan (pentru modalitatea de constructie si pentru aspect), Politehnica (pentru modalitatea de constructie, mare parte la suprafata), Berceni (pentru ca e singura la suprafata), Gorjului (pentru ca desi e o statie, ai senzatia ca te aflii in 2 :d ), si Gara de Nord (pentru cat au trebuit sa suporte constructorii din partea tovarasului...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 08 Sep 2010 22:17:19    Titlul subiectului: 133076

Subscriu si adaug Dristor1 cu toate neajunsurile...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 16 Sep 2010 11:34:38    Titlul subiectului: 133480

Acum ceva timp a fost o expoziție în galeria Cărtureștiului în care erau propuse de către niște tineri artiști niște îmbunătățiri vizuale care ar putea fi aduse stației Piața Victoriei (același grup sau asociație care s-a ocupat și de stația Gara de Nord). Unele erau de-a dreptul extraordinar de interesante, printre care ideea de a modifica tematic accesele în stație astfel încât să aibă o legătură cu ceea ce se găsește la suprafață în dreptul ieșirii.

Presupun că băncile instalate la Piața Victoriei 1 (peron spre Piața Romană) fac parte din această inițiativă. Cine știe mai multe să ne lumineze, că mi se pare un început interesant.



Banca Piata Victoriei.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.54 kb
 Vizualizat:  de 13151 ori

Banca Piata Victoriei.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Joi 16 Sep 2010 13:01:18    Titlul subiectului: 133486

Cred ca respectivele banci au legatura cu Muzeul Antipa. Pe peretele de langa una din banci este si o placuta cu directia spre muzeu (o placuta destul de mica, cu scrisul pe un fond inchis la culoare, si care abia se distinge de la marginea peronului)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 19 Sep 2010 21:24:12    Titlul subiectului: 133658

Iata si cum se intra in statia Piata Unirii 2, acel acces provizoriu.
Nu mai stiu de unde e poza.



metrou PU2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  195.29 kb
 Vizualizat:  de 12956 ori

metrou PU2.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
armyuser



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 18/Mar/2012
Mesaje: 24
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Vin 24 Sep 2010 20:36:36    Titlul subiectului: 133932

sab a scris:
armyuser a scris:
Accesul dinspre piață, pe sensul spre Preciziei, a fost conectat direct la nivelul intermediar, pentru că nivelul superior există doar în zona centrală a stației, unde permite și interconectarea între cele două nave.
Ai perfecta dreptate, se si vad in pardoseala urmele de la vechii turnicheti aflati la nivelul intermediar. Insa totul are o cauza. Daca nu ne impiedicam de nenorocitul de canal colector atunci statia ar fi putut avea alt aspect si puteam deasemenea sa avem un nivel intermediar comun. Atunci nu aveam nevoie de 4 casiere...Poate si statia ar fi fost mai ieftina, nu aveam nevoie de atatea scari fixe si rulante, fiecare peron cu scarile lui...
Inteleg ca si tu esti de parere ca accesul dinspre piata nu a existat initial si a fost executat ulterior...
Aș zice mai curând că primul acces realizat a fost cel asimetric, dinspre piață, direct către nivelul intermediar și scara fixă, în perioada în care nu era finalizată decât nava stației pe sensul spre Industriilor. Pare mai logic. Nivelul superior, de interconectare între nave și terminare a scărilor rulante, a fost realizat probabil odată cu cealaltă navă, cu scările rulante de la nivelul peronului și cu accesele de la suprafață, simetrice.

Din păcate, la vremea respectivă nu am călătorit cu metroul mai departe de Politehnica, așa că nu știu care a fost povestea reală a construcției stației.

_________________
armyuser.blogspot.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 25 Sep 2010 20:21:01    Titlul subiectului: 133965

Intr-adevar ai dreptate, daca este sa o iei prin prisma logicii, numai asa s-ar justifica 2 guri de acces pe aceeasi parte la cca 50m distanta. Doar daca accesul initial ar fi fost cel dinspre piata si cel de la mijloc ar fi fost executat ulterior. Din pacate la aceasta statie putine lucruri sunt logice si functionale.... Very Happy
Exista argumente care cred ca sunt impotriva acestei teorii, cum ca acesul initial era cel dinspre piata. Cel mai important este ca toate scarile rulante fixe ale navei 1 sunt orientate spre accesul central, nu spre cel dispre piata.
Acest lucru ma face sa afirm ca acesta este accesul proiectat de la inceput la Gorjului .
Daca accesul initial ar fi fost cel dispre piata nu are logica sa orientezi scarile rulante si fixe catre nivelul superior adica sa urci doua "etaje" pentru ca apoi sa cobori un "etaj" si sa iesi pe la piata. Pentru cei care erau in partea din spate a ramelor de metrou acest lucru ar fi constituit un "dezastru".
Nu imi aduc aminte nici ca scarile rulante sa fi fost instalate ulterior, au fost de la inceput acolo si orientate spre mijlocul statiei. Dealtfel se vede ca sunt diferite de cele ale navei 2, deci instalarea nu s-a facut simultan.
Odata cu constructia navei 2 a fost realizata doar legatura dintre cele 2 nave la nivelul superior, in zona celor 4 stalpi rotunzi, realizandu-se si un pasaj de subtraversare a bulevardului, din pacate cam nefolositor acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Sâm 25 Sep 2010 20:48:37    Titlul subiectului: 133967

Eu imi aduc vag aminte, ca accesul de pe partea cu Banca Transilvania nu a existat de la inceput acolo, si sa fi existat ambele de pe partea cu Piata. Este vaga amintirea, deci nu pot fi sigur 100%.

Accesul de pe partea cu BT este aparte de cel in oglinda, ca sa ma faca sa cred ca ambele au fost construite in acelasi timp:
- cele cateva trepte diferenta de nivel cand iesi din vestibul sa urci cele doua seturi de treptele pentru a iesi afara. Eu cred ca initial nu trebuiau sa existe decat iesirile de pe partea dr sens spre Preciziei, nu si cel de pe partea cu BT.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 25 Sep 2010 21:16:06    Titlul subiectului: 133970

Normal ca accesul de la Banca Transilvania nu a existat de la inceput, el a fost executat numai odata cu nava 2. Ceea ce iti aduci aminte tu este probabil perioada cand statia avea un singur peron. Problema care se pune este insa intre cele 2 accese ale navei1.
Nu se poate ca accesul de la Banca Transilvania sa nu fi fost in proiect, ar fi insemnat sa se repete greselile "iepocii de aur", cu statii cu acces de o singura parte. Spre deosebire de statiile "din proiect", care erau proiectate de la inceput pe o parte a bulevardelor (sa nu blocheze complet traficul pe perioada lucrarilor sau poate din cauza vreunei tevi buclucase), la Gorjului tunelurile se aflau sub ambele sensuri ale bulevardului, deci "raul" era deja facut.
In aceste conditii ar fi fost complet anapoda ca statia sa nu aiba acces de pe acea parte daca tot ai sapat pana la cativa metri si nimic nu te incomoda sa faci un acces.
Treptele alea de la iesire sunt interesante, insa poate ca au fost proiectate sa opreasca o eventuala inundatie sau ca "sa iasa treptele" spre suprafata/priza de aer. Acolo este si o priza de aer parca.
Intre noi fie spus, si iesirea de la BT este aiurea, este cam "pitica" si cam abrupta, nu inteleg de ce nu au plecat cu scarile mai devreme cu o treapta sau doua sa nu mai ai impresia ca dai cu capul (persoanele mai inalte chiar trebuie sa se aplece).
Nu mai spun de lipsa scarii rulante, dar probabil spatiul din alveola dintre blocuri nu a permis (cred ca spatiul a fost o constrangere majora pentru acel acces), cu toate ca, pe de alta parte, au inghesuit acolo si priza de aer. Puteau sa o faca in alta parte si poate nu mai iesea asa chinuit acel acces.
Mai aduc un argument cum ca iesirile statiei trebuiau sa fie doar cele de la mijloc, in afara orientari fluxurilor de calatori catre ele.. Altfel, asa cum s-a executat accesul spre piata, poate ca ar fi trebuit si un acces spre captul opus al statiei (spre Lujerului) in loc sa faci altul la doar 50m de cel dinspre piata , daca acesta ar fi fost cel executat mai intai. Insa amintirile mele, la fel de vagi dupa executarea navei1, parca sunt legate de o zona acoperita cu tabla spre piata la nivelul intermediar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Dum 26 Sep 2010 08:34:21    Titlul subiectului: 133978

Posibil ceea ce spui tu sa fie adevarat. Mie iesirea aia imi pare mai mult un fel de access la spatiul tehnic transformat in acces de calatori.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Sep 2010 18:53:08    Titlul subiectului: 134020

Exista clar diferente intre statia propriu-zisa si accesul dinspre piata, ceea ce arata ca acest acces este "din alta epoca" :
1. pardoseala este un pic mai inalta in zona accesului si se vede clar acest lucru, chiar daca s-a folosit acelasi tip de gresie.
2. gaurile de scurgere (acele gauri mici rosii de la nivelul pardoselii) sunt diferite (sunt acoperite cu altfel de grilaje) in zona actuala a turnichetilor si in zona care da spre accesul in discutie.
Parerea mea este ca acel acces a fost executat ulterior, indiferent daca a fost sau nu in proiectul initial al navei1.

Ca un lucru intesesant, studiind nivelul intermediar la fiecare din cele doua capete ale navei1 am remarcat ca la capatul dinspre Lujerului exista niste spatii tehnice (?) care sunt situate deasupra peronului. Probabil ca un astfel de spatiu exista si la capatul dinspre Preciziei si a fost "spart" apoi pentru a se face acel acces. Acest lucru arata ca oricand s-ar putea executa si un acces mai inspre Lujerului la nava1 (in acea parcare de dincolo de str Cetatea de Balta.)

Pana si prezenta celor doua ghisee de informatii (casa) la nava1 (bine, cel de la iesirea dinspre piata este nefolosit) arata ceva modificari. Iar nava 2 nu are niciun ghiseu de informatii... Pana la urma, daca ar fi sa presupunem ca s-au proiectat inca de la inceput 2 guri de acces la nava1, chiar si la 50m distanta una de alta (ceea ce trebuie sa recunoastem ca este un pic straniu, chiar era nevoie de asa ceva, adica lumea trebuia sa iasa din statie neparat la semafor, chiar nu se putea deplasa cativa metri ?), macar pentru salvarea aparentelor se putea orienta cel de la mijloc invers, adica inspre Lujerului. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
armyuser



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 18/Mar/2012
Mesaje: 24
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 29 Sep 2010 09:44:12    Titlul subiectului: Stația Piața Gorjului 134072

M-am tot uitat la nava 1 și aș adăuga la cele spuse de sab faptul că probabil că există un rezultat al lucrărilor între cele două accese de pe sensul spre Preciziei, sub trotuar. Chiar dacă trecuse moda adăposturilor pentru apărarea civilă, există un perete metalic cu ușă de acces chiar la capătul rampei de coborâre pentru accesul la nivelul intermediar (cel mult discutat). Peretele metalic ar putea închide un spațiu, limitat lateral (și longitudinal) de peretele cu fantele de ventilație și fantele de scurgere de la nivelul plintei. Spațiul acesta ar putea continua lejer pe sub trotuar către capătul X al stației, pe sub accesul median la nivelul superior. Este doar o supoziție, valabilă doar dacă lucrările pentru nava 1 s-au făcut în săpătură deschisă.

Și dacă stația Gorjului ar fi respectat vreo schemă de accese din familia stației Izvor?

Mai mult, accesul acesta asimetric ar putea avea legătură și cu faptul că pe capătul Y al stației, sub canalul colector, există o substație de tracțiune electrică cu instalațiile aferente, la care există un acces secundar direct de la nivelul intermediar, imediat lângă casa (închisă) de bilete.

_________________
armyuser.blogspot.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Sep 2010 20:07:36    Titlul subiectului: 134160

Revenind la discutia despre camasuirea stalpilor de la Basarab 2, betonarea este finalizata, incepand deja lucrarile de placare cu piatra naturala la primul dintre stalpi.

Doua observatii:

- betonul a fost reparat local (probabil in zona rosturilor de turnare) cu un mortar care e plin de crapaturi si care ar trebui inlocuit sau reparat;

- decupajele pardoselii din jurul stalpilor consolidati au fost umplute cu beton pana la cota finita, betonul fiind "finisat" cu mistria. In momentul asta singura solutie de finisare ar fi o vopsitorie cu epoxi, dar ar arata penibil tinand cont ca stalpii se placheaza cu piatra. Varianta corecta ar fi spargerea betonului si inlocuirea cu piatra.



30092010054.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  171.8 kb
 Vizualizat:  de 13227 ori

30092010054.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Oct 2010 09:25:23    Titlul subiectului: 134337

Zilele trecute statia Pta Unirii2 se mutase pe M3... Very Happy
Scuze pentru calitatea fotografiei.



Unirii 2 pe M3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.52 kb
 Vizualizat:  de 13119 ori

Unirii 2 pe M3.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Lun 04 Oct 2010 20:24:38    Titlul subiectului: 134364

Cele din PU2 functioneaza atat de alandala, incat mai mereu vin cate 2 trenuri pe aceasi linie simultan Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
addisoft1991s



Data înscrierii: 06/Sep/2010
Ultima vizita: 13/Aug/2016
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti (GdN)

MesajTrimis: Mar 05 Oct 2010 23:51:56    Titlul subiectului: Gaura in zid m4 la intrarea muzeul cfr 134445

Acum cateva zile am avut niste treaba la in zona statiei de metrou Grivita si am intrat pe la Gara de Nord intrarea de la Muzeul CFR; dupa ce am coborat primele scari am vazut o spartura in zid pe partea dreapta acoperita cu o plasa. M-am apropiat de ea si ... stupoare, nu merge in fata, ci coboara in jos. Este intuneric bezna.
Credeti ca este posibil sa duca la tunele parasite spre Titulescu M3.
Cred ca de aici vine si lumina despre care povestesc userii.

_________________
http://www.youtube.com/user/adisoft1991s
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Oct 2010 00:08:21    Titlul subiectului: 134446

Falsa afirmatia de la un cap la altul. Ce ai vazut tu este probabil un acces la fostul adapost din timpul celui de-al doilea razboi mondial - dezafectat - si care nu are nicio legatura cu metroul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Oct 2010 09:53:10    Titlul subiectului: 134455

Acea "spartura" exista intr-adevar la intrarea de la Muzeul CFR, dar lumina care se vedea era la intrarea in Basarab pe partea stanga, nu la GdN2.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 10 Oct 2010 21:17:38    Titlul subiectului: 134573

Reiau o intrebare pusa de mai mult timp. Avand in vedere ca printre noi se afla si userul Subway guru care stie mai multe despre proiectele metroului bucurestean, poate lamurim nedumerirea sau demontam o alta legenda a metroului.
Eu sustin cu oarecare argumente care nu trebuie neaparat amintite ca initial pasajul de legatura intre statiile Unirii 1 si 2 trebuia sa aiba urmatorul traseu :
Pornind de la Unirii 2 prin pasajul cunoscut dar DUBLU ca latime, apoi pe sub statia Piata Unirii 1 apoi pasajul urca pe actualul acces spre dispeceratul central.
Trebuie sa reamintesc aici ca numarand treptele pe care trebuie sa le urcam / coboram actualul pasaj de legatura este sub liniile metroului de la Unirii 1. Nu mai pun aici numarul treptelor, cine e curios poate sa refaca traseul.
Schitele cred ca sunt clare si nu mai necesita comentarii. Cu albastru am reprezentat evident Dambovita.( in varianta initiala cand a aparut Unirii 1 si varianta actuala prin tuburi )
Schitele sunt schite si nu neaparat o reprezentare la scara, m-a interesat mai mult sa reprezint corect realitatea sau varianta pe care o sustin eu.
Asadar daca ma poate lamuri cineva, astept cu placere explicatiile de rigoare.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.88 kb
 Vizualizat:  de 12734 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.84 kb
 Vizualizat:  de 12734 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.52 kb
 Vizualizat:  de 12734 ori

3.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 48, 49, 50  Următoare
Pagina 31 din 50

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community