Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Statiile de metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 48, 49, 50  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 10 Oct 2010 21:48:15    Titlul subiectului: 134574

Aici chiar ca pot sa-ti raspund 'in totala si deplina cunostinta de cauza', adresandu-te chiar 'proiectantului pasajului pietonal' - unuia dintre ei ca niciodata nu a fost doar unul singur...(asta nu inseamna ca nu mi-am asumat deja toate criticile...).
Uite care e istoria (foarte pe scurt ca e lunga si intortocheata):
Cand s-a venit cu tunelele pe M2 dinspre Sf.Spiridon Nou spre Unirii2, s-a instalat un sistem de 'sifonare' a Dambovitei prin 3 conducte metalice ce aveau 'gurile de aspiratie' chiar in incinta care acum adaposteste scarile rulante adiacente statiei Unirii1.
Acea incinta a fost 'refolosita' pentru pasajul pietonal, cu precizarea ca adancimea la care a fost proiectat pasajul trebuia sa asigure si viitoarea 'reamenajare' a Dambovitei si a casetei de canalizare de dedesubt.
Ceea ce lipseste e cea de-a doua jumatate a pasajului (ar fi trebuit sa fie doua pasaje de legatura, simetrice fata de axul statiei Unirii1) si una din cauze se numeste Gorbaciov...celalta Ceausescu...
Schitele nu prea au legatura cu 'realitatea'...
Sunt destule amanunte 'picante' demne de a fi rememorate...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Oct 2010 07:42:19    Titlul subiectului: 134576

subway guru a scris:
Ceea ce lipseste e cea de-a doua jumatate a pasajului (ar fi trebuit sa fie doua pasaje de legatura, simetrice fata de axul statiei Unirii1)...
Ceea ce vedem acum este doar o jumatate din proiect sau este o combinatie intre cele doua jumatati ale pasajului? Pentru ca daca actualul pasaj este doar o jumatate si ar mai fi trebuit sa fie inca un pasaj simetric nu imi dau seama unde ar mai fi dat la Unirii2. La McDonalds?
@andrei11 ...Dambovita actuala (prin conducte) este sub pasajul pietonal?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zombie_ro



Data înscrierii: 30/Mar/2010
Ultima vizita: 07/Noi/2013
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov

MesajTrimis: Lun 11 Oct 2010 09:41:30    Titlul subiectului: 134582

Din toate discutiile avute aici, eu am inteles ca cursul Dambovitei nu a fost schimbat (adica trecut pe sub pasajul de legatura), ci a fost "tras" in tuburi, iar Dambovita actuala trece pe deasupra pasajului de legatura ca in prima reprezentarea lui @Andrei11.
Gresesc cumva, subway guru?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Lun 11 Oct 2010 09:47:25    Titlul subiectului: 134583

sab a scris:
Ceea ce vedem acum este doar o jumatate din proiect sau este o combinatie intre cele doua jumatati ale pasajului? Pentru ca daca actualul pasaj este doar o jumatate si ar mai fi trebuit sa fie inca un pasaj simetric nu imi dau seama unde ar mai fi dat la Unirii2. La McDonalds?
@andrei11 ...Dambovita actuala (prin conducte) este sub pasajul pietonal?
Ar fi dat in partea opusa.
Ar fi plecat de la baza scarilor rulante, de sus de la balcon (la adancimea necesara) si ar fi dat la Unirii 2 in acel colt stanga. La Unirii 2 sunt doua intrari/iesiri in pasaj, una pe directa, si una pe curbura. Acesta ar fi dat ina cea curbura.
zombie_ro a scris:
Din toate discutiile avute aici, eu am inteles ca cursul Dambovitei nu a fost schimbat (adica trecut pe sub pasajul de legatura), ci a fost "tras" in tuburi, iar Dambovita actuala trece pe deasupra pasajului de legatura ca in prima reprezentarea lui @Andrei11.
Gresesc cumva, subway guru?
Chiar pe deasupra si trece acum Smile
Modificarea cursului a insemnat drenarea prin acele tuburi pe deasupra pasajului. Aici era si povestioara cu adevar, despre inundarea PU1.
Paremise ca si canalul colector trece tot pe deasupra pasajului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zombie_ro



Data înscrierii: 30/Mar/2010
Ultima vizita: 07/Noi/2013
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov

MesajTrimis: Lun 11 Oct 2010 10:19:52    Titlul subiectului: 134585

bogdaneftimie a scris:
Chiar pe deasupra si trece acum Smile
Modificarea cursului a insemnat drenarea prin acele tuburi pe deasupra pasajului. Aici era si povestioara cu adevar, despre inundarea PU1.
Paremise ca si canalul colector trece tot pe deasupra pasajului.
Canalul colector se afla in caseta special amenajata sub canalul Dambovitei. Prin urmare si la trecerea peste pasajul de legatura PU1-PU2, canalul colector (tot in tuburi) trebuie sa fie sub tubul de "tranzit" al Dambovitei in concordanta cu "legile fizicii de curgere naturala a fluidelor" Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Oct 2010 10:25:28    Titlul subiectului: 134586

bogdaneftimie a scris:
Ar fi dat in partea opusa.
Ar fi plecat de la baza scarilor rulante, de sus de la balcon (la adancimea necesara) si ar fi dat la Unirii 2 in acel colt stanga. La Unirii 2 sunt doua intrari/iesiri in pasaj, una pe directa, si una pe curbura. Acesta ar fi dat ina cea curbura
Pai nu se leaga. Actuala legatura este mai aproape de capatul statiei dinspre dispecerat decat de capatul opus (cel de la Horoscop), ma refer la Unirii1. In acest caz actualul pasaj este cel care ar fi trebuit sa ajunga in curbura la Unirii2, iar cel care ar fi plecat dinspre capatul de la Horoscop ar fi trebuit sa ajunga acolo unde ajunge pasajul actual. Plus ca si corespondenta la Unirii2 nu vine simetric fata de nivelul intermediar (este mai apropiata de McDonalds), chiar si luand in considerare si a doua "spartura".
Mie mai logic mi s-ar fi parut ca ce pleca dinspre dispecerat sa dea un pic dincolo de patiserie (apropiat de celelalte scari fixe), iar ce venea dinspre Horoscop sa dea mai spre McDonalds (unde da actualul pasaj). Asta daca avea simetrie si la plecare de la Unirii1 si la sosire la Unirii2.
Dar poate nu intelegem noi spusele lui subway guru si era vorba de cu totul altceva decat avem acum, actualul pasaj neavand legatura cu ce era preconizat initial... Era vorba de doua pasaje distincte, care nu comunicau sau de pasajul actual, dar dublu ca latime, care mai avea inca o coborare dinspre Unirii1 "in oglinda" fata de scarile rulante actuale (mai spre Horoscop) ? Cum vii acum dinspre Unirii2 spre Unirii1 sa fi avut rulante si in stanga si in dreapta...
Plus ca mai logic mi se parea ca cele 2 pasaje sa fi plecat din fiecare capat al statiei Unirii1, imediat ce urcai scarile fixe, fara sa parcurgi vreun metru din "balcon, nu cum pleaca actualul pasaj, care este un compromis, oarecum la mijloc, dar nu prea..., compromis probabil rezultat din folosirea acelui spatiu de la sifonarea Dambovitei, fara legatura cu ce era preconizat initial.



Pta Unirii-Situatia actuala.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.05 kb
 Vizualizat:  de 12803 ori

Pta Unirii-Situatia actuala.JPG



Pta Unirii-doua pasaje.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.81 kb
 Vizualizat:  de 12803 ori

Pta Unirii-doua pasaje.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zombie_ro



Data înscrierii: 30/Mar/2010
Ultima vizita: 07/Noi/2013
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov

MesajTrimis: Lun 11 Oct 2010 11:07:25    Titlul subiectului: 134589

O alta versiune, daca intr-adevar ar fi fost vorba de 2 tunele de legatura:
@sab in proiectul initial, ar fi fost din ambele 2 capete ale peroanelor sa plece paralel cate un tunel (desen brut, latimea tunelurilor fiind egala), desi cred ca aceasta versiune ar fi fost prea costisitoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Oct 2010 11:43:10    Titlul subiectului: 134590

In desenul tau tunelul din dreapta ar fi dat sus, la nivelul turnichetilor, spre Manuc, nu unde da actualul pasaj, la "nivelul McDonalds".
Mergea si asa, in varianta ca s-ar fi folosit rulantele, atat pentru urcare cat si pentru coborare. Altfel era sinucidere curata sa o iei pe scarile fixe .. Very Happy
Chiar este ciudata scarilor rulante numai in acel capat al statiei, cel mai putin folosit


Ultima modificare efectuată de către sab la Lun 11 Oct 2010 11:49:18, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Lun 11 Oct 2010 11:47:56    Titlul subiectului: 134591

In poza cu statia actuala, al doilea ar fi lipit de primul, unde ai desenat acel coltisor cu rosu.
Cred ca ar fi aratat ceva gen pasajul de la Basarab, cu sau fara peretele despartitor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Oct 2010 11:57:11    Titlul subiectului: 134592

Ceea ce vedem noi acolo cu plecarea dubla de la Unirii2 este doar captul tunelului, in mod cert cele doua tuneluri ar fi avut alte trasee decat cel actual daca nu s-ar fi venit cu ideea sa se foloseasca golul rezultat de la sifonare, pe principiul cunoscut al economiei..
Dupa parerea mea acolo la Unirii 2 doar ar fi sosit ambele pasaje, dar se indepartau pe masura ce mergeau spre Unirii1 (erau in forma de V), indreptandu-se spre cele 2 capete, cam ca in desenul meu al doilea.
Daca ar fi fost ca la Basarab, atunci la capatul dinspre Unirii1 se desparteau, adica atunci am fi avut doar un singur tunel si doua plecari diferite de la Unirii1, ori inteleg ca erau doua tuneluri in proiect .
Poate ne lamureste subway guru, daca vorbea de tunelul actual (dar dublu ca latime) sau era vorba de cu totul altceva. Tare imi este teama ca este vorba de a doua varianta si ce vedem acum este un compromis, mai mult sau mai putin fericit. Actuala plecare din Unirii1 nu este nici macar la mijlocul "balconului" (adica nu este simetrica fata de capetele statiei), de aceea inclin sa cred ca este vorba de cu totul altceva in planul initial si l-au facut acolo pentru ca acolo s-a nimerit sa fie spatiul respectiv.
Later Edit. Posibil insa, daca ma uit pe alta imagine, ca ceea ce vedem acum sa fie intr-adevar tunelul dinspre Horoscop, iar cel care pleca dinspre Dispecerat si ar fi trebuit sa dea in "zona rosie" sa nu se mai fi facut, dar in acest caz scarile de coborare trebuiau sa fie "in oglinda" fata de acum, adica atunci cand veneai de la Unirii 2 sa fi facut stanga in capat, nu dreapta ca acum.



Unirii.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.26 kb
 Vizualizat:  de 12749 ori

Unirii.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zombie_ro



Data înscrierii: 30/Mar/2010
Ultima vizita: 07/Noi/2013
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov

MesajTrimis: Lun 11 Oct 2010 12:39:46    Titlul subiectului: 134593

Logica imi spune ca cel mai simplu si eficient in acelasi timp din punct de vedere constructiv, tunelul de legatura PU1 - 2 sa fi fost actualul pasaj dar cu latimea dubla (dupa cum s-a mai discutat aici pe forum acest lucru). "Ramasitele" actuale ale nefinalizarii indica in continuare acest lucru. (cu rosu este tunelul dublu, scarile rulante+scari fixe actuale sunt marcate cu albastru)
Sa vedem totusi ce ne va spune @subway guru Wink



PU1-2 pasaj dublu.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.87 kb
 Vizualizat:  de 12745 ori

PU1-2 pasaj dublu.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Oct 2010 13:02:37    Titlul subiectului: 134595

De ce ai scarile la mijlocul pasajului Shocked ? Scarile sunt lipite de Unirii1, uita-te si la ultima schita pe care am postat-o.


Pta Unirii-Situatia actuala 2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.59 kb
 Vizualizat:  de 12733 ori

Pta Unirii-Situatia actuala 2.JPG



Scari unirii.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.31 kb
 Vizualizat:  de 12732 ori

Scari unirii.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Lun 11 Oct 2010 14:18:10    Titlul subiectului: 134598

Eu asa vad ca ar fi fost.
Nu stiu.
Nu vad de ce la Unirii 2 ar fi acel colt, decat daca ar fi trebuit sa fie asa (cu dunga portocalie).



pta_unirii_situatia_actuala_2_975.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.41 kb
 Vizualizat:  de 12710 ori

pta_unirii_situatia_actuala_2_975.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zombie_ro



Data înscrierii: 30/Mar/2010
Ultima vizita: 07/Noi/2013
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov

MesajTrimis: Lun 11 Oct 2010 14:22:58    Titlul subiectului: 134599

sab a scris:
De ce ai scarile la mijlocul pasajului Shocked ? Scarile sunt lipite de Unirii1, uita-te si la ultima schita pe care am postat-o.
@sab: Mea culpa! Stiu ca tunelul dispre PU1 este mai scurt, dar nu am stat sa fac masuratori fixe, doar ochiometric Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Oct 2010 14:43:15    Titlul subiectului: 134603

bogdaneftimie a scris:
Nu vad de ce la Unirii 2 ar fi acel colt, decat daca ar fi trebuit sa fie asa (cu dunga portocalie).
Este clar ca in acel colt trebuia sa ajunga ceva Eu insa, chiar daca as fi plecat din Unirii2 cu un tunel dublu, la un anumit moment l-as fi separat si l-as fi dus spre cele doua capete ale statiei Unirii1. Asa era "ideal", sa nu mai parcurgi deloc "balconul".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Lun 11 Oct 2010 15:39:35    Titlul subiectului: 134606

@zombie_ro:
Ochiometric, de la balcon margine la scara rulanta sunt cam 3-4 metri, practic nici nu se paote numi pasaj acolo Smile

@sab:
Pai daca ar fi mers asa cum presupunea andrei11, el nu ar fi iesit niciodata la balcon, ci direct sub peron.
Cred ca s-au amestecat mai multe idei acolo, si au facut ce era mai simplu, si mai putin costisitor.

Altfel, ce rost ar fi avut sa ai un tunel de la PU2 si sa se ramifice in doua spre fiecare capat al peronului PU1? Nu ar fi fost cu nimic mai bun decat este acum.
Gandestete ca el trebuie sa asigure transferul calatorilor de la o magistrala la alta, si nu de la o iesire la alta. Asta poti face pe oriunde, si nu trebuie sa iti faca cineva access direct.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Oct 2010 15:53:08    Titlul subiectului: 134607

Ba ergonomic ar fi avut un mare rost sa se ramifice, pur si simplu, asa cum am spus, urcai scarile fixe la Unirii1 si intrai imediat in pasaj (indiferent de capatul statiei), fara sa mai parcurgi balconul (al carui rost la constructie a fost cu totul altul).
Nu mai spun ca era mult mai bine daca se venea "din doua parti", nu ca acum tot fluxul dintr-o singura parte. Eu cred ca era mare lucru cu separarea fluxurilor la Unirii, de aceea cred ca era vorba de doua tuneluri distincte....
Uitati-va ca acum la Eroilor se propune un pasaj lung de peste 120 metri doar ca un calator de pe M5 sa ajunga la peronul central al M1/M3 altfel decat prin vestibulul dinspre spital. Ba chiar se prevede si un acces nou inspre Opera, foarte aproape de actual acces de la statuie, astfel incat cine intra acolo si are treaba pe M5 sa nu o ia prin statia M1.

Varianta de care vorbeste andrei11 cred ca a fost doar o varianta "de lucru". Altfel tunelul de sub statia Unirii1 ar fi trebuit executat inca de constructia tronsonului1 (1977-1979) si deci ar trebui sa existe si acum sub statie. Nu se mai apuca nimeni sa mai sape ulterior pe sub statie ...Plus ca este cea mai lunga varianta de traseu....
Si mai exista ceva care cred ca pledeaza impotriva acestei variante, parca am mai spus candva...De ce as fi urcat scarile spre dispecerat cand, daca tunelul trecea pe sub statie, era mai simplu sa cobor de pe actualul peron direct in acest pasaj? Shocked
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Oct 2010 17:20:13    Titlul subiectului: 134609

Hai sa le luam incetisor si pe rand.
Mai intai uite cum ar fi trebuit sa arate (de principiu) pasajul 'intreg'.



pta_unirii - pasaj.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.8 kb
 Vizualizat:  de 13704 ori

pta_unirii - pasaj.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Oct 2010 17:43:34    Titlul subiectului: 134611

Sa stiti ca si varianta mea a fost la un moment dat pusa in discutie dar cu siguranta a fost abandonata. Prea stiu "din interior" de aceasta varianta ca sa ma insel. ( Din "interior" la nivelul anului '77 - cu aproximatie ).
INTREBARE
Ce ne impiedica la ora actuala sa se realizeze si al doilea acces asa cum l-a desenat subway guru ?
Sper ca nu Dambovita care curge prin conducte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Oct 2010 17:55:00    Titlul subiectului: 134613

andrei11 a scris:
Sa stiti ca si varianta mea a fost la un moment dat pusa in discutie [ . . . ]
Varianta ta ar fi fost cea mai buna, dar in conditiile pe care le-am mentionat, sa se coboare de pe peronul de la Unirii1 direct in pasaj, fara sa mai ocolesti pe la dispecerat. Era cel mai scurt si cel mai inteligent traseu. Ce-i lipseste actualului pasaj? Exact acces direct catre peronul statiei M1, fara sa mai ocolesti prin "balcon". Niste scari acolo pe centrul statiei si ar fi aproape perfect. Bine, la varianta ta putea exista si o "ramura" a pasajului pe la dispecerat astfel incat cei care intrau pe la Unirii1 si voiau sa ajunga la Unirii2 sa nu mai coboare in statia Unirii1, dar, repet, mi se pare totusi ocolit.
Ce spun eu cu acces direct la peron este similar cu ce se vrea acum sa se faca la Eroilor. Parca suna cunoscut, nu?... De pe peronul central cobori direct in pasajul care te duce in statia de pe M5. Astept cu interes sa vad cum vor sapa acolo pe sub o linie aflata in exploatare, ca spatiile tehnice nu pun...Poate cei care in 1977 visau la M5 au prevazut de atunci acest pasaj.
Intrebare. Cei care erau in capatul celalalt ar statiei (spre Horoscop) ce ar fi facut ? Atat cei care schimbau, cat si cei care intrau in statie pe acolo si aveau treaba la Unirii2...Ar fi trebuit sa strabata toata statia sau ar fi trebuit sa aiba un acces de acolo catre pasajul subteran. Poate asta a dus la abandonarea acestei variante.
Ce ne impiedica? Ce ne-a impiedicat in ultimii 20 ani sa facem vreo investitie majora...Lipsa de vointa si faptul ca nu este considerat ceva care "arde", pe principiul "lasa ca merge si asa"....Ma mir ca la Victoriei s-a luat hotararea sa se faca ceva, dupa ce ani de zile ne-am mandrit cu supratraversarea spectaculoasa, dar prea putin practica. Insa ma intreb ce s-ar fi facut daca statia Victoriei de pe M1 nu era translatata odata cu modificarile de proiect, noul pasaj nu ar fi avut cum sa mai fie executat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Oct 2010 18:42:52    Titlul subiectului: 134615

Dambovita actuala e alcatuita din 'ligheanul' cu apa curata sub care pe centru este caseta dreptunghiulara din elemente de beton armat pentru canalizare (ceva asemanator cu galeriile de termoficare), nu e nici o conducta...
Pasajul pietonal este sub toate astea si are pe deasupra si planseul care acopera Dambovita, peste care este fie pamant si spatiu verde, fie carosabil, fie fantanile lu' Ceashca...
Se vede foarte clar cat a trebuit sa fie adancit pasajul ca sa lase loc pentru toate astea acolo la baza escalatoarelor, cand dai coltul si mai trebuie sa cobori sapte trepte si aproape dai cu capul in plafon...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Oct 2010 18:51:43    Titlul subiectului: 134618

Pai fara adancitura asta nu mai dadea la nivelul McDonalds de la Unirii2.
Deci devierea prin conducte a fost numai pe perioada lucrarilor ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Oct 2010 20:34:34    Titlul subiectului: 134626

Ca sa 'dai' la nivelul vestibul in PU2 nu trebuiau trepte, se putea face o panta lina continua fara scari, iar la lungimea pasajului ar fi fost aproape insezisabila...
Devierea prin cele trei conducte metalice a fost 'numai' pe perioada lucrarilor, si s-a facut cu conductele puse mai sus decat nivelul apei, prin 'sifonare' (asa cum tragi vinul din damigeana). Conductele au fost amplasate in 'taluzul' vechi al Dambovitei - mal dreapta, in care s-a excavat o platforma si au trecut si prin spatele culeii podului boltit Serban Voda pentru a fi descarcate la marginea 'planseului nou' de la capat (unde-si rup sira spinarii acum aia de se dau cu pianu' in garla pentru amatorii de senzatii tari). Metoda a fost mai apoi 'imprumutata' la amenajarea Dambovitei in dreptul tuturor nodurilor hidrotehnice, dar pe lungimi si durate mult mai mici.

@andrei11:
Uite, mazgalit la repezeala cum e sectiunea asa cum a fost realizata...



sectiune pasaj.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.34 kb
 Vizualizat:  de 13605 ori

sectiune pasaj.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 12 Oct 2010 12:48:25    Titlul subiectului: 134643

Ce lungime are oficial pasajul pietonal ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 12 Oct 2010 17:49:01    Titlul subiectului: 134655

Datele 'oficiale' sunt in arhiva, dar e usor de reconstituit...
Iei imaginea pusa de tine sub titlul 'Unirii.jpg' si compari cu latimea Dambovitei care e de 32-34m.
Mie 'ochiometric' mi-a dat 60-70m din perete mulat in perete mulat la care se adauga lungimea scarilor de la PU1, in total cca. 100m.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 48, 49, 50  Următoare
Pagina 32 din 50

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community