Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Statiile de metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 48, 49, 50  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Slasher1985



Data înscrierii: 21/Mar/2011
Ultima vizita: 30/Sep/2013
Mesaje: 38
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 22 Mar 2011 14:53:44    Titlul subiectului: 141463

sab a scris:
La Gorjului au fost deja montate de cateva zile placutele cu numele statiei pe peretii laterali.. Shocked Si parca sunt mai multe ca in alte statii.
Erau tot 6 cand am numarat ultima data, care pare sa fie standardul peste tot (adica standardul aplicat in statiile care n-au prea multe panouri publicitare pe peretii laterali)
Dar o sa mai numar o data maine dimineata cand trec pe-acolo, sa fiu sigur. Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 22 Mar 2011 15:06:03    Titlul subiectului: 141467

Nu stiu daca exista vreun standard. Si ori vorbim de un standard, ori nu. Nu ar trebui sa conteze cate panouri publicitare are statia .
La Gorjului sunt 6, dar in alte statii sunt 5. Desi au disparut unele panouri de pe pereti (a se vedea Pta Victoriei, unde au ramas locurile nevaruite)..
De mare efect artistic.. Very Happy
Alt exemplu la Izvor, unde sunt 5 casete cu directia si peronul (foto2), iar in alte statii sunt mai putine. Nu mai spun cum sunt montate, cand cu directia spre stanga, cand cu cifra care indica peronul...



Pta%20Victoriei.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.9 kb
 Vizualizat:  de 10721 ori

Pta%20Victoriei.JPG



caseta.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.8 kb
 Vizualizat:  de 10717 ori

caseta.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Slasher1985



Data înscrierii: 21/Mar/2011
Ultima vizita: 30/Sep/2013
Mesaje: 38
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 22 Mar 2011 15:23:32    Titlul subiectului: 141470

Da, greseala mea ca am folosit cuvantul "standard". La Piata Victoriei 1 & 2 am observat 6, ca si la Unirii, si Eroilor. Am tras concluzia ca asta ar fi "standardul" pe baza numarului de vagoane, zicand "na, una pentru fiecare vagon". Very Happy

Am observat si eu o mica scapare la statia Eroilor. La intrarea/iesirea de la Piata Operei, daca cineva se va uita pe panourile din vecinatatea turnichetelor, cele care arata in toate splendorile lor magistralele 1 si 3, se va observa ca peroanele sunt scrise invers la sensul inspre Piata Unirii. Si anume M1 apare ca fiind la peronul 1 si M3 la peronul 3, cand de fapt in realitate, este exact invers. La peroane, casetele arata corect. Na, nu e cine stie ce dezastru, dar poate crea o oarecare confuzie daca cineva se bazeaza doar pe ce scrie acolo, fara sa se mai uite apoi la vreo caseta si ignorand mesajele sonore. Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mar 22 Mar 2011 16:06:43    Titlul subiectului: 141477

@sab:
Ma refeream la faptul ca trebuie sa pui pe panoul cu iesirea ceva de care sa stie lumea: Cele doua strazi sunt apropiate de acea iesire, si lueam stie de ele.

La Gorjului nu am vazut pe peretii laterali sa fie montate palcute (laterali adica ca la Pu1, PV2, etc)
Poate nu am zarit eu, dar mi-as fi adus aminte, din moment ce circul zilnic din si catre statia asta. Smile

@Slasher1985
Confirm si eu spusele tale. Poate si rectifica domnii de la MetroRex. Induce lumea in eroare.


Ultima modificare efectuată de către bogdaneftimie la Mar 22 Mar 2011 16:09:32, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 22 Mar 2011 16:08:28    Titlul subiectului: 141478

Si eu circul tot zilnic si iti spun ca sunt montate de cateva zile, cel putin pe peronul nou au scos si literele de pe placa rosie care forma vechea placuta de identificare a statiei...
Referitor la Eroilor, eu sincer nu am sa inteleg niciodata logica numerotarii peroanelor, mai ales ca statia a fost data in folosinta asa cum o vedem acum. Deci din 1979 pana in 1983 s-a circulat pe la peroanele 2 si 3.. Smile


Ultima modificare efectuată de către sab la Mar 22 Mar 2011 16:12:01, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mar 22 Mar 2011 16:18:21    Titlul subiectului: 141481

Logica de numerotare este:
Linia 1 cea spre Preciziei, si Linia 2 spre Eroilor.
Schema de numerotare generala. La Eroilor numerotarea tuturor liniilor se face intercalat (pana la linia cu nuamrul 5)

Am explicat si cu sensurile. Se refera la Eroilor, si nu numai. Prea mare importanta nu are, atata vreme cat sunt semnalizate vizual corect si usor de inteles si vazut.

La Gorjului am vazut ca s-au montat complet pe tavane placutele de informatii: sensurile peroanelor, iesirile.
Arata mult mai bine, doar ca sunt mai mici si mai greu de vazut de la o oarecare distanta (chair daca sunt mai multe pe lungimea peroanelor)
Este un inceput bun oricum.

Ar trebui sa se ocupe si de iesirea fara escalator, sa ii schimbe aspectul, macar sa fie ca si cele doua de pe partea opusa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 22 Mar 2011 16:22:30    Titlul subiectului: 141482

In ce sens sa se ocupe? Ca pe partea opusa avem un acces "modernizat" si unul "pe stil vechi"...
Si imi pare rau sa te contrazic, dar la Gorjului a iesit o mare harababura. Poate imi explica cineva diferenta intre cele doua indicatoare pe fond verde.. Trecand peste densitatea de placute, casete, monitoare, etc..



afisaj%20Gorjului.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  154.9 kb
 Vizualizat:  de 10664 ori

afisaj%20Gorjului.JPG




Ultima modificare efectuată de către sab la Mar 22 Mar 2011 16:30:11, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mar 22 Mar 2011 16:29:39    Titlul subiectului: 141483

La ambele sa le modernizeze: schimbat scheletul metalic si montatat tamplarie PVC.

Accesul de langa patiserie, "singuraticul", arata cel mai rau: geamurile sparte, apa care la o ploaie mica curge prin tavan etc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 22 Mar 2011 16:43:21    Titlul subiectului: 141484

Daca vrei o parere personala, acoperisul urateste mult. Probabil aceasta a fost ideea pentru care in centru toate gurile nu sunt acoperite. La periferie s-a considerat probabil ca "merge".
La fel si prin alte orase, in general gurile de acces sunt neacoperite.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Slasher1985



Data înscrierii: 21/Mar/2011
Ultima vizita: 30/Sep/2013
Mesaje: 38
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 22 Mar 2011 16:48:40    Titlul subiectului: 141485

sab a scris:
In ce sens sa se ocupe? Ca pe partea opusa avem un acces "modernizat" si unul "pe stil vechi"...
Si imi pare rau sa te contrazic, dar la Gorjului a iesit o mare harababura. Poate imi explica cineva diferenta intre cele doua indicatoare pe fond verde.. Trecand peste densitatea de placute, casete, monitoare, etc..
Sunt foarte apropiate intre ele cele doua indicatoare.
Inclin sa cred ca primul este pentru calatorii "pierduti" care vin de la cealalta linie, si astfel vor vedea ca se afla la peronul pentru Preciziei (nu-mi aduc aminte daca este un indicator si in pasajul de trecere intre peroane).
Al doilea este pentru a diferentia o iesire (scara rulanta). Dar puteau sa-l puna mai degraba la o scara normala decat asa de apropiat de primul indicator, astfel, ar fi avut si un scop vazut din partea celalalta (indicand peronul). La o scara rulanta nu poate avea acest dublu scop, dat fiind ca nimeni nu o sa coboare pe acolo. Poza ta confirma deci, ca in foarte multe locuri sunt pur si simplu "trantite" de dragul privelistii.

Sincer, primul lucru care mi-a atras atentia in poza este peretele din dreapta pe care sunt 3 panouri colorate cu "ceva". Acolo ar sta foarte bine acele harti de care vorbeam mai devreme. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 22 Mar 2011 16:55:47    Titlul subiectului: 141486

Indicatorul de deasupra scarii rulante cred ca este clar.
Insa eu cred ca celalalt indicator (cel jumatate rosu jumatate verde care cuprinde si sageata spre Preciziei) ar vrea sa indice prin partea verde ca daca o iei prin "mini-tunelul" de legatura dintre peroane poti sa iesi si pe acolo catre Bd Iuliu Maniu.
Problema este ca in acest caz sageata nu ar trebui indreptata in sus, ci spre dreapta...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Slasher1985



Data înscrierii: 21/Mar/2011
Ultima vizita: 30/Sep/2013
Mesaje: 38
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 22 Mar 2011 16:57:20    Titlul subiectului: 141487

Cred ca ar merge chiar doua sageti (sus-dreapta) ca se poate iesi prin amandoua locurile, dar nu cred ca aveau o imagine care sa acopere asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 22 Mar 2011 17:01:19    Titlul subiectului: 141489

Solutia era mult mai simpla. Puneau un panou din asta verde cu "Exit" exact deasupra intrarilor in minitunelurile dintre peroane (pe peretele care "luceste") si lucrurile erau mult mai clare
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mar 22 Mar 2011 17:41:17    Titlul subiectului: 141495

Indicatorul verde-rosu ar fi trebuit sa fie in locul ecranului cu orele de sosire. Dar cum ar fi acoperit vizibilitatea acestora, au ales sa il traga in dreapta.

Problema de fond este ca sunt doua proiecte care nu se "pupa" intre ele. Un om a gandit ecranele digitale, altul panourile de informare, dar nu cred ca au vorbit intre ei cand s-au apucat sa le amplaseze...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 22 Mar 2011 18:48:14    Titlul subiectului: 141498

Indicator din acesta verde-rosu/galben/albastru/verde nu prea exista in alte statii. Exista indicatoare verzi EXIT (pozitionate corect la scari fixe si/sau rulante si la culoarele de iesire) si casete (care ar trebui sa fie luminoase) cu scris foarte mic (alta aberatie) si care indica peronul si directia. De aceea indicatorul asta combinat este absolut in plus, pe langa faptul ca este si gresit si amplasat langa altul pe jumatate identic. Deci acel panou nu are ce cauta acolo, avem altele cu aceleasi continut. Ori nu trebuia sa fie deloc, ori locul lui era in alta parte, dar "Doreii" nu prea au stiut unde...
bogdaneftimie a scris:
Linia 1 cea spre Preciziei, si Linia 2 spre Eroilor.
Schema de numerotare generala. La Eroilor numerotarea tuturor liniilor se face intercalat (pana la linia cu nuamrul 5)
Este exact invers, linia 2 este spre Preciziei, linia 1 este spre Eroilor. Tocmai de aceea avem linia 2 comuna Preciziei/D2 la Eroilor (peronul mic) si linia 1 spre Unirii. Si cum nu poate fi decat o linie 1 intr-o statie, automat "liniei1" a celalatei ramuri a M1 (Semanatoarea ) i-au dat denumirea "linia3".
Se observa acest lucru cu usurinta si in pozele pe care le-am pus la pagina anterioara...
bogdaneftimie a scris:
La Gorjului nu am vazut pe peretii laterali sa fie montate palcute (laterali adica ca la Pu1, PV2, etc)
Poate nu am zarit eu, dar mi-as fi adus aminte, din moment ce circul zilnic din si catre statia asta. Smile
Uite dovada.. Se observa in partea stanga si panoul rosu cu denumirea "in format vechi" de pe care au disparut literele. Dar panoul rosu va ramane, pentru ca probabil nu mai au placi de tabla din acelea bej-galben cu care au facut peretele... Very Happy


placuta Gorjului.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.6 kb
 Vizualizat:  de 10643 ori

placuta Gorjului.JPG




Ultima modificare efectuată de către sab la Mar 22 Mar 2011 19:04:56, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mar 22 Mar 2011 19:07:08    Titlul subiectului: 141502

Mersi de imagine. O sa ma holbez cand ajung in acasa. Smile
Este pacat sa nu scoata placile acelea rosii si urate, iar de vopsea galbena, sigur se gaseste sa acopere bucatica de perete.

De cateva saptamani s-au montat si indicatoarele de tensiune la linia a 3-a - acel M verzui - se observa cel mai bine in capatul peronului mare, directia Lujerului.

@sab:greseala mea la numerotare.

Mai corect spus, sunt la ambele capete, ale fiecarui peron, dar cel mai usor se observa la peronul mare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Slasher1985



Data înscrierii: 21/Mar/2011
Ultima vizita: 30/Sep/2013
Mesaje: 38
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 22 Mar 2011 21:40:46    Titlul subiectului: 141513

Nu stiu cat de mult le pasa sincer de aspectul peretelui. De exemplu, la Victoriei 2, initial au pus placutele galbene inainte sa vopseasca peretele unde fusesera panourile publicitare.

Apoi, si-au adus aminte ca au lasat peretii nevopsiti si se vedea cate un dreptunghi nevopsit incadrat de partea vopsita. Asa ca au vopsit in albastru (nu stiu daca au scos si placutele ca sa dea si prin spatele lor), si se vede si mai urat ca sa zic asa, cate o portiune de perete proaspat vopsit la fiecare placuta pe fond albastru cenusiu. As zice ca ar cam trebui sa vopseasca tot peretele ca sa nu se mai vada discrepanta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Slasher1985



Data înscrierii: 21/Mar/2011
Ultima vizita: 30/Sep/2013
Mesaje: 38
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Mar 2011 09:32:59    Titlul subiectului: 141535

Am numarat placutele din statiile prin care am trecut astazi.

Pacii - 6, Gorjului - 6, Lujerului - 6, Politehnica - 6, Eroilor - 6, Izvor - 4, Piata Unirii 1 - 6, Piata Unirii 2 - 6, Universitate - 0, Piata Romana - 0, Piata Victoriei 1 - 5, Piata Victoriei 2 - 6, Gara de Nord - 4, Basarab pe M1 - 6, Basarab pe M4 - 4.

As zice ca "regula" este sa fie 6 placute pentru orice statie cu peron central. La statiile cu peroane laterale totul depinde se pare de plasamentul iesirilor. Izvor are iesirea in mijlocul peronului, Piata Victoriei 1 are o iesire mare in capatul dinspre Lascar Catargiu, Gara de Nord are iesiri cam peste tot.

La Basarab pe M4 (nu indraznesc sa-i zic Basarab 2) au procedat ciudat: au lasat placutele in stil vechi pe peretele de la linie, si au pus placutele noi pe peretele de la peron, astfel ca ambele stiluri sunt prezente.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Mar 2011 10:54:11    Titlul subiectului: 141538

Nu mai exista Basarab 1 si 2 ci pur si simplu statia Basarab, cu liniile aferente celor 2 magistrale.
Nu mai exista NG 1 si NG 2 ci pur si simplu statia Nicolae Grigorescu cu 3 linii ( linia lui M 3 cand vine de la 1 Decembrie a fost botezata linia 3 ).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Slasher1985



Data înscrierii: 21/Mar/2011
Ultima vizita: 30/Sep/2013
Mesaje: 38
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Mar 2011 11:33:13    Titlul subiectului: 141539

De aceea nici nu am indraznit sa-i zic Basarab 2. Cred ca era chiar comentariul dvs citit intr-un alt topic care m-a facut sa zic asta. Nu am vazut insa sa numeroteze cele 4 linii corect la statia Basarab in asa fel incat sa sugereze o singura statie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mie 23 Mar 2011 11:53:29    Titlul subiectului: 141540

Hartile de metrou nici nu mentioneaza Basarab 1-2, Ng1-2.
Pana la urma este o singura statie cu mai multe linii. Cazul Eroilor spune lucrul asta cu multa vreme inainte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Mar 2011 13:59:32    Titlul subiectului: 141549

Harta oficiala nu mentioneaza nici Pta Unirii1-2, nici Victoriei1-2, nici Dristor 1-2, nici GdN1-2......
Exemplul cu Eroilor nu este bun, este o statie conceputa de la inceput asa cum o vedem acum (cu exceptia peretelui spart de la linia 2). Intre noi fie vorba, nici nu putea fi Eroilor 1-2, atata timp cat statia Eroilor a fost ani buni pe o singura magistrala, cu doua ramificatii, dar era numai M1.
NG si Basarab sunt "revazute si adaugite", cateodata mai bine, alteori mai rau.
Insa si eu sunt de parere ca nu avem Basarab2 sau NG2. Hai sa zici ca la Basarab avem de-a face cu doua linii noi ale M4, una chiar cu scari proprii de acces (nu utilizand peronul M1), insa la NG nu putem avea o statie NG2 cu o singura linie..Este chiar ridicol.
In harta asta chiar si la Eroilor, daca te uiti repede ai impresia ca sunt simbolizate doua statii...



harta.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.9 kb
 Vizualizat:  de 11584 ori

harta.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Slasher1985



Data înscrierii: 21/Mar/2011
Ultima vizita: 30/Sep/2013
Mesaje: 38
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Mar 2011 15:24:32    Titlul subiectului: 141553

Insa in legenda scrie "Statie de corespondenta intre magistrale". Cu alte cuvinte este corecta reprezentarea pentru ca oricare dintre statiile acelea au acces la mai multe magistrale si este folosit singularul. Very Happy

Sincer, as fi de acord sa fie ca in Paris, unde oricate magistrale trec printr-o statie, chiar daca nu este folosit acelasi peron (de fapt, au incercat sa nu fie acelasi peron), nu apare niciodata vreun numar dupa denumirea statiei.

Daca scriau "Statii conectate prin pasaj de corespondenta" deja ar fi parut dubios.

In orice caz, nu prea cred ca era necesara clarificarea, deoarece ca si dvs, sunt de acord ca Basarab si NG sunt de fapt o singura statie. Nelamurirea ce o aveam este de ce nu s-au marcat peroanele de la Basarab ca atare daca se sugereaza acest lucru: Linia 1 pe M1 catre Unirii, Linia 2 pe M1 catre Gara, Linia 3 pe M4 catre 1 Mai, Linia 4 pe M4 catre Gara spre exemplu, sau orice alta ordine. Sau sunt marcate si nu am observat eu ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 23 Mar 2011 20:50:10    Titlul subiectului: 141575

La Gorjului nu se putea pune "plasturele" cu denumirea statiei pe locul vechilor litere?
Si cum sa nu mai poata folosi litere volumetrice, sunt atatea firme care fac litere volumetrice, nu cred ca vechiul scris era materializat in "regie proprie", tot cu o cooperativa de confectii metalice si firme lucrau (era una chiar pe Dudesti, pe langa intrarea in Mall). Portiunea rosie se poate acoperi cu foi de tabla de aceeasi culoare ca restul (alucobond, aluminiu, inox), carora li se poate da forma celorlalte.
La Victoriei M1 au vopsit peretele fara sa mai dea jos panourile (de ce sa strice vopsea pe o suprafata care oricum nu se vedea, in gandirea lor panourile ramaneau definitiv pe perete). Zugravirea statiei era o sarcina de cateva ore, pe timpul noptii si de aceea si graba/comoditatea - singurele operatii care nu cred ca s-au facut in timpul zilei.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 24 Mar 2011 09:03:19    Titlul subiectului: 141612

rosetti61 a scris:
Portiunea rosie se poate acoperi cu foi de tabla de aceeasi culoare ca restul (alucobond, aluminiu, inox), carora li se poate da forma celorlalte. .

Sa fim seriosi, finisaje de acest gen mai exista la Tineretului, nu stiu daca mai sunt si in alte statii. Cat despre "aceeasi culoare", ei n-au reusit sa faca la fel nuanta de la un peron cu celalalt, vrei sa nimereasca aceeasi nuanta de vopsea dupa 13 ani ? Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 48, 49, 50  Următoare
Pagina 36 din 50

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community