Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Statiile de metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 47, 48, 49  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Slasher1985



Data înscrierii: 21/Mar/2011
Ultima vizita: 30/Sep/2013
Mesaje: 38
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 24 Mar 2011 10:50:52    Titlul subiectului: 141618

Astazi in pasajul de la Unirii erau "instalate" doua benzi de circulatie. Una dintre ele era "dotata" cu sageti albastre orientate catre capatul cu M2, iar celalalt culoar era "dotat" cu sageti bicolore galben/rosu orientate catre capatul cu M1/M3.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Mar 2011 15:33:13    Titlul subiectului: 141681

Kaustik a scris:
Exista unele statii in reteaua de metrou care au avut prevazute de la inceput spatii pentru montarea escalatoarelor, paralele cu scarile fixe, de la gura de intrare pana in vestibul, dar care, din varii motive, nu s-au mai montat. Dau un exemplu: statia Politehnica, iesirea spre complex Leu, paralela cu gardul de la Apa Nova.
Exista o situatie foarte comica acolo. Nu s-a mai montat rulanta, dar s-a mai facut o scara fixa, separata de o balustrada masiva de scara fixa "obisnuita". Chestia stranie este ca daca urci pe scara fixa montata in locul unde trebuia sa fie rulanta, te blochezi sus in capul scarii intr-un grilaj.. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 27 Mar 2011 19:26:01    Titlul subiectului: 141777

Slasher1985 a scris:
Am numarat placutele din statiile prin care am trecut astazi.
Pacii - 6, Gorjului - 6, Lujerului - 6, Politehnica - 6, Eroilor - 6, Izvor - 4, Piata Unirii 1 - 6, Piata Unirii 2 - 6, Universitate - 0, Piata Romana - 0, Piata Victoriei 1 - 5, Piata Victoriei 2 - 6, Gara de Nord - 4, Basarab pe M1 - 6, Basarab pe M4 - 4.

O corectie mica. La Lujerului sunt 6 placute doar pe sensul spre Eroilor, pe sensul spre Preciziei sunt 5..
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Lun 28 Mar 2011 11:55:12    Titlul subiectului: 141790

Exista vreo intentie de a schimba si codurile de statie, folosite de aparatele de marcat cartelele? De exemplu, statiile cu denumirile schimbate si-au pastrat vechile coduri (Lujerului cod: APO).
Stiu ca exista intentia de a inlocui toate aparatele de marcat de tip vechi (culoare verde) si probabil atunci se vor atribui si noile coduri. Nu este o problema, dar pentru cine se uita pe o cartela de metrou, este derutant.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Slasher1985



Data înscrierii: 21/Mar/2011
Ultima vizita: 30/Sep/2013
Mesaje: 38
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Apr 2011 13:36:04    Titlul subiectului: 142061

Slasher1985 a scris:
Nelamurirea ce o aveam este de ce nu s-au marcat peroanele de la Basarab ca atare daca se sugereaza acest lucru: Linia 1 pe M1 catre Unirii, Linia 2 pe M1 catre Gara, Linia 3 pe M4 catre 1 Mai, Linia 4 pe M4 catre Gara spre exemplu, sau orice alta ordine. Sau sunt marcate si nu am observat eu ?
Acest lucru a devenit clar odata cu instalarea tabloului care prezinta schema de circulatie de la Basarab: Peronul 1 catre Crangasi, 2 catre Gara de Nord pe M1, 3 catre 1 Mai, 4 catre Gara de Nord pe M4.
Iata o poza cu tabloul instalat la iesirea A (iesirea de la capatul spre Crangasi/1 Mai al statiei).



DSC01131.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  282.04 kb
 Vizualizat:  de 10174 ori

DSC01131.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Vin 01 Apr 2011 15:10:21    Titlul subiectului: 142071

Puteau sa faca cu linie punctata si statiile Pajura si Parc Bazilescu (doar mai este foarte putin pana la darea in folosinta).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Slasher1985



Data înscrierii: 21/Mar/2011
Ultima vizita: 30/Sep/2013
Mesaje: 38
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Apr 2011 15:48:20    Titlul subiectului: 142072

Puteau sa le deseneze fara linie punctata. Dar am vazut ca nu le ia mult sa schimbe panourile astea. La Eroilor le-au schimbat, dar nu pentru greselile evidente din ele (peroanele inversate sau marcarea numelui statiilor doar cu rosu in loc de bicolor), ci pentru ca la panoul din stanga, capetele Pantelimon/Anghel Saligny erau in partea superioara a panoului in loc de cea inferioara.

Mai sunt greseli minore si pe alte panouri. La Unirii 1, pe noul panou, apare scris "Politechnica".

Statia Basarab o sa fie schimbata in cam mare parte cand se deschid noile statii. Mai toate panourile de acolo prevad capatul la 1 Mai. Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Vin 01 Apr 2011 16:37:37    Titlul subiectului: 142074

Tocmai, bani aruncati, ca oricum ii iau de la fraierii de calatori. Puteau sa o faca punctata sua nu, dar pentru 2-3 saptamani sau cat vor mai fi, nu mai erau nevoiti sa refaca un panou complet.
Sa fi sigur ca panoul ala nu costa sub un numar cu 3cifre in lei, ca nu e facut de oricine, ci la comanda, si cu o firma angajata in urma unui contract negociat etc.
Problema e cu greselile existente si refacerea lor prea deasa.

Alt punct de vedere: Este foarte amuzant in statia Izvor sa vezi cum se balanseaza panourile montate in partea superioara a peroaneleor, la tavane, cand trece orice metrou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Apr 2011 17:06:23    Titlul subiectului: 142077

La Mihai Bravu parca le-au mai pus niste "tije" suplimentare de sprijin. Probabil ca solutia se va generaliza. Era clar ca daca in cazul monitoarelor cu reclame au descoperit ulterior aceasta "problema" si le-au ancorat suplimentar, trebuia si acum sa se astepte la acelasi lucru, mai ales ca panourile sunt si mai usoare.
Ne aflam in fata unui alt lucru gandit bine in cazul noului afisaj ... Existau solutii altenative. Placile mari cu schita magistralelor se puteau monta de exemplu pe pereti in statiile cu peroane laterale.
Cat despre placutele cu denumirea statiilor in numar de 4-6/peron (parca prea multe) si casetele luminoase in care denumirea directiei este scrisa atat de mic incat nu vezi decat de aproape, ce sa mai spun....Parerea mea ca sunt bani aruncati.
La Basarab si pe M4 solutia era mai simpla. Nu montau nicio placuta sau niciun panou pana cand nu dadeau in folosinta cele doua noi statii. Nu era mai simplu asa ? Daca tot am stat 20 ani cu placutele care indicau M3 in zona nu "murea" nimeni 2 sau 3 luni fara noile afisaje...Le montau de la inceput corecte si erau valabile pentru urmatorii ani buni, ca mare lucru nu se va intampla de acum incolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 02/Apr/2020
Mesaje: 1852
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Apr 2011 22:04:49    Titlul subiectului: 142094

La Basarab continua sa troneze mare si scris clar acces catre magistralele M 3 si M 4... Cat priveste statia pe care o frecventez cel mai des Iancului - aceasta se afla in continuare pe M 3.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Slasher1985



Data înscrierii: 21/Mar/2011
Ultima vizita: 30/Sep/2013
Mesaje: 38
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Apr 2011 11:34:31    Titlul subiectului: 142189

sab a scris:
La Mihai Bravu parca le-au mai pus niste "tije" suplimentare de sprijin. Probabil ca solutia se va generaliza. Era clar ca daca in cazul monitoarelor cu reclame au descoperit ulterior aceasta "problema" si le-au ancorat suplimentar, trebuia si acum sa se astepte la acelasi lucru, mai ales ca panourile sunt si mai usoare.
Lasa, ca la Unirii 1 le-au "ancorat" cu reclamele la H&M care sunt pretutindeni. Trebuie sa fi orb sa nu le vezi. In plus, reclamele acopera fiecare dintre panouri pe jumatate, ca deh, sunt mai importante. Laughing

Am vazut si eu, Andrei. De aproape 3 ani nu s-a gandit nimeni sa schimbe cam nimic la multe dintre statiile de pe "M3". La iesirea A de la Basarab (cea care o folosesc eu cel mai des) nici macar nu sunt "planificate" inca panouri in format nou care sa inlocuiasca cu succes placutele cu M3/M4.

Chiar ca tot veni vorba. Vad ca seria 1 de montare aproape s-a incheiat. Dristor - Preciziei par a fi gata cu montatul tuturor panourilor (poate mai raman cateva retusuri). Basarab - Victoriei 2, Victoriei 1 si ele sunt aproape gata. Pe cand sa inceapa seria 2? Crangasi, Romana, Universitate si alte statii intens circulate asteapta. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Apr 2011 13:56:19    Titlul subiectului: 142194

A inceput la Unirii, tacam complet (monitoare, placute cu denumirea statiei, placute de orientare, placute dreptunghiulare cu statiile "trecute" si cele ramase, casete luminoase mici cu nr peronului si directia, casete luminoase mari cu schita magistralei precum cea postata se Slasher1985 mai sus). Cu ocazia asta am descoperit o denumire interesanta a capatului de linie al M2... Very Happy
Pe M2 vad ca se axeaza numai pe statiile "nod", restul mai asteapta. Asa cum monitoare pentru trenuri nu exista decat "ca exceptie". Si placutele "model nou" cu denumiriile statiilor la fel...
La Romana va fi foarte interesant sa vedem cum le amplaseaza..



BERCENIi.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  132 kb
 Vizualizat:  de 9933 ori

BERCENIi.JPG




Ultima modificare efectuată de către sab la Lun 04 Apr 2011 19:25:21, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Apr 2011 19:26:58    Titlul subiectului: 142207

Dupa cum se vede, nu prea le controleaza nimeni, dupa cum s-a relatat pe aici au mai fost cazuri de greseli.
Sau, cine stie, poate "i"-ul chiar are vreo semnificatie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Lun 04 Apr 2011 20:07:24    Titlul subiectului: 142210

Ma gandesc cum acei "dorei" nu au observat si ei greselile evidente. Ca doar nu au luat oameni de la REBU / URBAN sa agate acele placi de informare. Nici aceia nu ar fi omis greselile evidente.
Ca si paranteza: greselile se vor masca usor, cu autocolant alb peste literele in plus sau cum au facut in trecut la schimbarea denumirii statiilor pe M2.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 02/Apr/2020
Mesaje: 1852
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Apr 2011 20:26:17    Titlul subiectului: 142211

Pun si eu o intrerbare asa, de amorul artei: de ce cei 2 de "I" de la BERCENII nu sunt scrisi la fel ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 01/Apr/2020
Mesaje: 1146
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 05 Apr 2011 16:44:43    Titlul subiectului: 142253

Cei care le-au montat nu sunt vinovati, aia de la firma unde s-au realizat panourile de ce n-au vazut (or fi descoperit dupa ce a iesit toata seria).
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Slasher1985



Data înscrierii: 21/Mar/2011
Ultima vizita: 30/Sep/2013
Mesaje: 38
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 05 Apr 2011 16:54:19    Titlul subiectului: 142254

Cei care le monteaza n-au treaba cu asta, e clar. Cei de la firma constructoare mai pot scapa erori. Dar placutele astea trebuiesc verificate intre "fabricatie" si "montare" pentru a se vedea inconsistentele. Eu am vazut echipa care face verificarile la Eroilor. Dar faceau verificarile dupa ce placutele erau deja montate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mar 05 Apr 2011 17:57:40    Titlul subiectului: 142256

Nu au vreo vina. Dar de vazut, sigur au vazut. Si daca au vazut, se puteau corecta mai usor, si mai rapid.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mar 19 Apr 2011 17:31:14    Titlul subiectului: 142731

Citat:
Confuzie printre călători din cauza indicatiilor gresite de la metrou

Călătorii pot deveni ușor confuzi la ieșirea de la anumite stații de metrou. O parte dintre noile panouri care indică marile artere spre care se poate ieși dintr-o stație sunt greșite.
Pe indicator este trecut numele unui anume bulevard, în timp ce gura de metrou se află pe o arteră total diferită. Spre exemplu, în stația de metrou Timpuri Noi, toate indicatoarele îi îndrumă spre călători spre Șoseaua Mihai Bravu. La ieșirea din subteran, călătorii se află de fapt pe Bulevardul Gheorghe Șincai.
Reprezentanții Metrorex admit că astfel de greșeli -au strecurat în momnetul în care au fost montate noile indicatoare la subteran. „Este una dintre erorile pe care le-am identificat și pe care suntem în curs de a le remedia. Am primit observații de la călători cu privire la aceste situații și acum le corectăm”, a spus Gheorghe Udriște, directorul Metrorex.
În plus, acesta spune că indicația nu este complet eronată, având în vedere că Șoseaua Mihai Bravu se află în apropierea Bulevardului gheorghe Șincai. Montarea indicatoarelor noi din stațiile de subteran a început din toamna anului trecut.

Articolul aici:
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Confuzie_printre_calatori_din_cauza_indicatiilor_gresite_de_la_metrou_0_465553899.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 01/Apr/2020
Mesaje: 765
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mar 19 Apr 2011 18:51:37    Titlul subiectului: 142732

Citat:
În plus, acesta spune că indicația nu este complet eronată, având în vedere că Șoseaua Mihai Bravu se află în apropierea Bulevardului Gheorghe Șincai.

O eroare similara este la iesirile din statia Gara de Nord, catre strada Polizu/ Institutul Politehnic si Hotel Nord. Pe panouri scrie "Iesire Ministerul Transporturilor" care e... nu mult mai incolo..., doar dincolo de blocuri si scoala, abia cand ajungi in bulevardul Garii... Nu puteau lasa vechile denumiri acolo unde se putea, bineinteles, unde nu erau "denumirile comuniste" expirate? De pilda iesirea de la "Gr. Polizu" era perfecta.

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 02/Apr/2020
Mesaje: 8978
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 23 Apr 2011 13:34:35    Titlul subiectului: 142857

S-au tot dezbatut in ultimele doua pagini ale topicului despre noile panouri cu sisteme de informare aparute in statiile de metrou, sa le vedem efectiv cum arata. Pozele le-am facut in statia Eroilor, ieri dimineata.
Sa incepem cu panourile de informare cu ruta trenului si statiile aferente (pozele 1-3). Acestea sunt amplasate la fiecare linie, in general am vazut doua panouri de acest fel, amplasate in apropiere de cele doua guri de acces la peron (acolo unde exista doua guri de acces). Mi-a placut panoul de acces de la linia 2, unde vin trenurile care merg spre Militari si Gara de Nord, este si mai complet. Ca o sugestie poate ar fi fost utila si afisarea legaturilor cu liniile RATB de suprafata, nu numai corespondentele cu celelealte magistrale de metrou. Nu prea imi place panoul cu numele statiei, inainte fiecare statie avea specificul ei de afisaj al numelui ei, acum cu aceste panouri de mici dimensiuni (poza 4) parca le mai estompeaza din specificul fiecarei statii in parte. Probabil s-a ales solutia mai ieftina.....



Captured 2011-4-22 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.48 kb
 Vizualizat:  de 10124 ori

Captured 2011-4-22 001.jpg



Captured 2011-4-22 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.28 kb
 Vizualizat:  de 10124 ori

Captured 2011-4-22 006.jpg



Captured 2011-4-22 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.64 kb
 Vizualizat:  de 10124 ori

Captured 2011-4-22 010.jpg



Captured 2011-4-22 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.5 kb
 Vizualizat:  de 10124 ori

Captured 2011-4-22 008.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 02/Apr/2020
Mesaje: 8978
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 23 Apr 2011 13:44:34    Titlul subiectului: 142859

Celelalte panouri de afisare au doua componente: pe jumatatea cu fond verde este indicata iesirea de metrou. De data asta au indicat zona unde este iesirea de metrou (exemplu: "Piata Operei"). Iarasi aceeasi sugestie, puteau sa treaca si liniile RATB care trec in zona Eroilor. In a doua jumatate a panoului informativ, cu fond alb, sunt indicate celelalte peroane cu destinatiile la care ajung trenurile (pozele 1-2). O alta sugestie. In viitor poate ar fi utila si amplasarea panourilor cu orarul trenurilor, sau cel putin un interval de succedare, dupa modelul metroului din Budapesta (vezi aici topicul aferent).


Captured 2011-4-22 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.16 kb
 Vizualizat:  de 10120 ori

Captured 2011-4-22 004.jpg



Captured 2011-4-22 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.58 kb
 Vizualizat:  de 10120 ori

Captured 2011-4-22 012.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 02/Apr/2020
Mesaje: 8978
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 23 Apr 2011 13:52:39    Titlul subiectului: 142861

La pasajul Universitatii, in zona centrala, au aparut de mai mult timp patru toch screen-uri. Deasupra acestor touch screen-uri sunt informatii privind zona aferenta fiecarei iesiri din pasaj, plus toate liniile RATB de suprafata. Touch screen-urile aveau o harta interactiva a Bucurestiului, cu strazile, obiective turistice, etc. Din pacate ele nu functioneaza. Nu fiindca era ora 1 noaptea, cand am facut eu pozele, ci din motive....care imi scapa. Nu mai functioneaza de saptamani bune. Nu inteleg de ce la noi, initiativele bune nu pot sa aiba continuitate.


Captured 2011-4-22 018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.16 kb
 Vizualizat:  de 10116 ori

Captured 2011-4-22 018.jpg



Captured 2011-4-22 020.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.57 kb
 Vizualizat:  de 10116 ori

Captured 2011-4-22 020.jpg



Captured 2011-4-22 021.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.09 kb
 Vizualizat:  de 10116 ori

Captured 2011-4-22 021.jpg



Captured 2011-4-22 022.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.1 kb
 Vizualizat:  de 10116 ori

Captured 2011-4-22 022.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 02/Apr/2020
Mesaje: 8978
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 23 Apr 2011 13:59:09    Titlul subiectului: 142862

In multe statii de metrou, s-au modificat partea supraterana a accesului in statii, ma refer la copertine. La multe dintre statii, acestea au fost schimbate si sunt asemenatoare cu copertinele de la gurile de acces al ultimelor statii date in folosinta. Ultimul exemplu in acest sens esta statia Pacii de pe M3 (pozele 1-3), la gura de acces dinspre Valea Cascadelor. S-a modificat radical sistemul de iluminare (poza 1), precum si forma copertinei (poza 2). Panourile de informare sunt de tip nou (pozele 2-3). La cealalta gura de acces a statiei Pacii, dinspre Imprimeria Nationala, copertina a ramas cea clasica.


Captured 2011-4-22 014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.94 kb
 Vizualizat:  de 10112 ori

Captured 2011-4-22 014.jpg



Captured 2011-4-22 015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.8 kb
 Vizualizat:  de 10112 ori

Captured 2011-4-22 015.jpg



Captured 2011-4-22 017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.15 kb
 Vizualizat:  de 10112 ori

Captured 2011-4-22 017.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alias69



Data înscrierii: 31/Ian/2010
Ultima vizita: 27/Feb/2015
Mesaje: 14
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 23 Apr 2011 22:09:40    Titlul subiectului: 142869

andrei11 a scris:
Macazele cu intersectie, am totusi rugamintea sa ne spuna cineva cum se numesc ele, nu au legatura cu viteza metroului. Limita maxima de viteza ptr ele este de 100 km / ora, suficient ptr metrou. Poate macazele de care era vorba sunt prea vechi si neintretinute, alta explicatie nu gasesc. Referitor la Eroii Revolutiei 1 si Eroii Revolutiei 2 - de pe linia naveta Eroii Revolutiei - Giurgiului, o sugestie proprie. Am tinut cont de gandirea anilor '80 cand a fost conceputa aceasta linie naveta
In varianta 3 totusi am propus o magistrala Pipera – Giurgiului, comuna pana la Eroii Revolutiei cu M 2.
Am o nelamurire referitor la faptul ca desi tu ai afirmat ca statia Eroilor (1) nu este paralela cu Dambovita, in planurile pentru statia Eroilor 2 de pe viitoarea M5, statia Eroilor1 apare paralela cu Dambovita.

http://tramclub.org/viewtopic.php?t=11626&postdays=0&postorder=asc&start=175 la postul 131279

Pana la urma cum e? Bat apa in piua pentru ca incerc sa modelez cat mai autentic metroul bucurestean in Trainz Railroad Simulator 2010:Engineers Edition.

_________________
Sa faci rau cuiva este cel mai usor lucru...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 47, 48, 49  Următoare
Pagina 37 din 49

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community