Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 28 Feb 2010 12:38:15 Titlul subiectului: |
124136 |
|
Probabil ca in procesul de spargere a vreunui perete/plafon de beton se foloseste o "freza" (un fel de cilindru rotativ, parca se numeste carotiera) de genul celor care dau gaurile pentru hote de bucatarie. Mai putin zgomot si mai ales mult mai putin praf fata de un pickhammer.
La Unirii1 sunt gata scarile rulante de la peron. Cea spre Horoscop (Timpuri Noi) este deja functionala, cea dinspre Palatul de Justitie (Izvor) inca nu. Partea interesanta este ca santierul se va muta in partea opusa, se pare ca vor exista 2 scari rulante care incadreaza fiecare scara fixa.
Iar la Pta Victoriei s-a spart planseul dintre statii. Intr-adevar s-a folosit acel dispozitiv care da gauri rotunde
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57 kb |
Vizualizat: |
de 16682 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.56 kb |
Vizualizat: |
de 16682 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.33 kb |
Vizualizat: |
de 16681 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Lun 01 Mar 2010 22:49:37 Titlul subiectului: |
124191 |
|
Dispozitivul (freza) ce da gaurile circulare pare a nu afecta structura de rezistenta a planseului, fata de un pickamer obisnuit, care prin miscarile de strapungere ar fisura planseul si ar slabi structura de rezistenta.
|
|
Sus |
|
|
Mircea G
Data înscrierii: 17/Feb/2010 Ultima vizita: 18/Mar/2023 Mesaje: 19 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 02 Mar 2010 16:09:27 Titlul subiectului: |
124213 |
|
In cazul unor asemenea lucrari se interzic sculele cu vibratie deoarece afecteaza structura. Acelasi lucru este valabil si la blocuri unde toata lumea foloseste bormasini cu percutie ...Din pacate putini stiu, nimeni nu respecta.
_________________ MG@ |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 02 Mar 2010 23:53:02 Titlul subiectului: |
124228 |
|
Si ce alternativa exista la bormasinile cu percutie?
Oricum, pentru o banala gaura in perete nu cred ca se produce mare paguba...
|
|
Sus |
|
|
Mircea G
Data înscrierii: 17/Feb/2010 Ultima vizita: 18/Mar/2023 Mesaje: 19 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 03 Mar 2010 09:11:22 Titlul subiectului: |
124232 |
|
O banala gaura de diblu este una, sa spargi sape, ziduri, sa faci gauri pentru aerisiri, alta.
Paguba nu se simte imediat, ci in timp.
_________________ MG@ |
|
Sus |
|
|
Sveik
Data înscrierii: 10/Feb/2010 Ultima vizita: 24/Sep/2017 Mesaje: 88 Locație: Bucuresti 1 - Giulesti
|
Trimis: Mie 31 Mar 2010 00:18:45 Titlul subiectului: nhnhgnhgngn |
125201 |
|
O intrebare as avea: am vazut in almanahul? Scanteia 1986 postat de rosetti61, ca Tineretului are un al doilea acces in fata liceului Gheorghe Sincai... unde a disparut acel acces?
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 31 Mar 2010 06:10:33 Titlul subiectului: |
125202 |
|
Nu a mai fost construit.
|
|
Sus |
|
|
logitech
Data înscrierii: 01/Dec/2009 Ultima vizita: 02/Oct/2017 Mesaje: 13 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Mie 31 Mar 2010 09:17:24 Titlul subiectului: Tineretului |
125212 |
|
Eu as putea zice ca a fost construit, daca te uiti atent imediat cum cobori pe scari sa intri in statie, undeva pe stanga e un magazin. Magazinul acela are o adancitura in spate care este mai mare decat nivel zidului. Oricum este ciudata statia aceea: in planuri erau trecute 2 iesiri pe o singura parte, dar in realitate se afla 2 iesiri pe parti opuse, intradevar o iesire este sigilata cu acel zid de tabla.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 31 Mar 2010 09:47:31 Titlul subiectului: |
125216 |
|
La un moment dat s-a dat o dispozitie cum ca pasajele pietonale subterane sunt considerate investitii de lux, in cosecinta nemaiexecutandu-se. Au aparut astfel tot felul de anomalii la metrou, de exemplu statia "Titan" este in parc, deci practic trebuie sa traversezi obligatoriu sa ajungi la metrou. Statia era prevazuta initial cu un pasaj gen Universitate la iesirea spre posta si cu o subtraversare la capatul celalalt. Daca observi cartitele au fost introduse in fata postei si nu in dreptul statiei, tocmai datorita acelui pasaj pietonal care nu s-a mai executat. Mai apoi au continuat tunelul tot cu cartita pana-n statie, dar nu acesta fusese scopul initial al introducerii lor in fata postei.
Statia Republica de asemenea era prevazuta cu subtraversare pentru a ajunge de fapt la cele 2 uzine, nu s-a mai executat.
Statia Basarab avea accesul pe o parte unde nu sunt case. Si exemplele ar putea continua.
|
|
Sus |
|
|
Yuri
Data înscrierii: 14/Mai/2008 Ultima vizita: 21/Apr/2022 Mesaje: 7 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 31 Mar 2010 17:26:42 Titlul subiectului: |
125239 |
|
Cea de-a doua iesire de la Tineretului este "facuta", cu exceptia iesirii de la suprafata si a finisajelor. Ba chiar si iesirea de suprafata se poate observa sub forma unui bloc de beton de aproximativ 4x3m, cu o usa pe partea opusa soselei.
Interiorul l-am putut vedea odata, pana la nivelul vestibulului este terminat, si este lasat loc pentru scara rulanta.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 31 Mar 2010 17:43:56 Titlul subiectului: |
125241 |
|
Vorbim de accesul din celalalt capat al statiei care este acoperit cu tabla la nivelul peronului sau de accesul de care a intrebat Sveik care trebuia sa fie in capatul dinspre parc, dar pe trotuarul celalalt (la Liceul Sincai)?
Chestia aceea de beton cred ca este aerisirea. Majoritatea statiilor (daca nu cumva toate...) au asa ceva.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.84 kb |
Vizualizat: |
de 15587 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zombie_ro
Data înscrierii: 30/Mar/2010 Ultima vizita: 07/Noi/2013 Mesaje: 62 Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov
|
Trimis: Mie 31 Mar 2010 19:09:51 Titlul subiectului: |
125242 |
|
Bun ...hai sa vin si eu cu niste explicatii, opinii si pareri:
1. La Piata Victoriei se va face din cate am inteles de la cineva ascensor pentru persoane cu dizabilitati (gen ca la Gara de Nord) ..... exact acolo unde se sparge acum .... este impusa de U.E. existenta acestor ascensoare la statiile de metrou principale. Asa cum la noua linie NG2-LdC fiecare statie are din start aceste ascensoare.
2. La Piata Sudului va mai fi o intrare la metrou direct din Sun Plazza (lucru verificat si vazut chiar de mine) - la intrarea principala dispre Oltenitei sub scariile rulante ce duc sus mai sunt cateva scari rulante unde deja este mentionat ca este intrarea si pasajul de legatura cu metroul - numai ca este inchis ...deh, clasic romanesc..."graba mare si treaba neterminata"
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 31 Mar 2010 19:27:47 Titlul subiectului: |
125243 |
|
1. Posibil, insa pana acum spartura pare a fi pentru o scara rulanta. Altfel nu vad la ce ar folosi acel "picior" de pe peron (din cea de-a doua fotografie) in cazul unui lift. Daca fac lift ar trebui sa se poata iesi undeva si la suprafata, ca degeaba ai lift de la peron pana in pasajul pietonal daca nu poti iesi pana la nivelul solului. Ori eu nu am remarcat pana acum vreo alta spartura spre suprafata.
2.Pasajul spre Sun Plaza, desi anuntat cu surle si trambite, abia acum se sapa, cu toate ca centrul comercial a avut intarzieri mari la lansare. In acest sens sos Oltenitei este blocata partial, pe un sens. In statie este vizibil pe unde va veni noul pasaj (peretele din vestibul a fost spart si spartura este acoperita cu tabla ).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.51 kb |
Vizualizat: |
de 15553 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.68 kb |
Vizualizat: |
de 15553 ori |
|
Ultima modificare efectuată sab la Mie 31 Mar 2010 19:40:05, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
2009
Data înscrierii: 24/Feb/2009 Ultima vizita: 22/Aug/2014 Mesaje: 62
|
Trimis: Mie 31 Mar 2010 19:36:24 Titlul subiectului: |
125244 |
|
Oare după ce termină de făcut scara asta rulantă sau liftul de la Piața Victoriei, se apucă de spart următorul planșeu până în stația de tramvai? După forma dreptunghiulară pe care o are spărtura pare a fi scară rulantă. Oricum pe o scară rulantă încap mai mulți călatori și acesta și este scopul.
|
|
Sus |
|
|
zombie_ro
Data înscrierii: 30/Mar/2010 Ultima vizita: 07/Noi/2013 Mesaje: 62 Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov
|
Trimis: Mie 31 Mar 2010 19:44:05 Titlul subiectului: |
125246 |
|
@Sab: Si eu am auzit varianta liftului chiar in primele zile cand au pus pe peron aceea imprejmuire ...DAR vazand pozele facute de tine acum si datoritya faptului ca zona imprejmuita este destul de lunga de la capatul peronului tind sa inclin si eu spre ideea de scara rulanta...mai ales ca e "anotimpul" schimbariilor la Metrorex
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 31 Mar 2010 19:50:32 Titlul subiectului: |
125248 |
|
2009 a scris: | pe o scară rulantă încap mai mulți călatori și acesta și este scopul. | Nu numai asta, dar accesul calatorilor care vin dinspre Berceni si vor sa ajunga pe M1 este extrem de anevoioasa acum prin acea supratraversare prin "balconul" de pe M2. Nu stiu cata minte au avut proiectantii de la Piata Victoriei sa prevada o asemenea interconectare.... Este spectaculoasa, dar deloc practica.
Insa pana la urma faptul ca au translatat cativa metri buni statia de pe M1 fata de planul initial are si aspecte pozitive, altfel nu s-ar mai fi putut realiza acum aceasta noua legatura intre statii.
|
|
Sus |
|
|
2009
Data înscrierii: 24/Feb/2009 Ultima vizita: 22/Aug/2014 Mesaje: 62
|
Trimis: Mie 31 Mar 2010 20:20:50 Titlul subiectului: |
125250 |
|
Și la stația de tramvai când începe să spargă planșeul?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 31 Mar 2010 22:00:05 Titlul subiectului: |
125263 |
|
Problema la statia de tramvai este unde vor sparge planseul, dupa opinia mea nu mai poate fi respectat planul original ( cel din anul 1984). Loc evident au, o posibilitate ar fi in locul magazinului de la scarile rulante ( Victoriei M 1).
Oricum intre scarile rulante si cele fixe nu prea mai e loc
|
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Joi 01 Apr 2010 08:35:55 Titlul subiectului: |
125282 |
|
Ar trebui sa realizeze/ finalizeze pasajele de subtraversare atat la statia Tineretului - spre Liceul Sincai (scutind elevii de traversarea uneia dintre cele mai aglomerate intersectii din sector) cat si la Ctin Brancoveanu - spre latura Sos. Oltenitei unde se afla blocurile de locuit (spre care se indreapta 99% din calatorii care folosesc statia).
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 01 Apr 2010 09:55:24 Titlul subiectului: |
125291 |
|
Astazi la Lujerului, iesirea dinspre Piata Veteranilor, s-au scos vechii turnicheti (nu cei instalati, ci unii de pe vremea monedelor).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.09 kb |
Vizualizat: |
de 15420 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.42 kb |
Vizualizat: |
de 15420 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Yuri
Data înscrierii: 14/Mai/2008 Ultima vizita: 21/Apr/2022 Mesaje: 7 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 01 Apr 2010 16:47:30 Titlul subiectului: se mute |
125314 |
|
sab a scris: | Vorbim de accesul din celalalt capat al statiei care este acoperit cu tabla la nivelul peronului sau de accesul de care a intrebat Sveik care trebuia sa fie in capatul dinspre parc, dar pe trotuarul celalalt (la Liceul Sincai)?
Chestia aceea de beton cred ca este aerisirea. Majoritatea statiilor (daca nu cumva toate...) au asa ceva. | Vorbesc de accesul din celalalt capat al statiei, acces simetric cu cel functional in momentul de fata. Pentru accesul la Sincai, ca ramura a accesului actual, nu cred ca s-a facut nimic. Sau poate intrarea ar fi in spatele acelui magazin situat langa scara rulanta care iese la suprafata. Insa intrebarea care se pune: unde scoti accesul asta langa liceu ? Deoarece e destul de ingust trotuarul.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 01 Apr 2010 18:45:19 Titlul subiectului: |
125319 |
|
survola a scris: | Ar trebui sa realizeze/ finalizeze pasajele de subtraversare atat la statia Tineretului - spre Liceul Sincai (scutind elevii de traversarea uneia dintre cele mai aglomerate intersectii din sector) cat si la Ctin Brancoveanu - spre latura Sos. Oltenitei unde se afla blocurile de locuit (spre care se indreapta 99% din calatorii care folosesc statia). | Din pacate este o problema la majoritatea statiilor din Bucuresti, nu au fost facute cu cap. De exemplu tot Militariul are iesire numai pe o singura parte (cu exceptia statiei Gorjului, dar asta este alta poveste, este facuta dupa 1990). Ce era greu sa se faca un acces si pe cealalta parte ? La Politehnica toata "turma" de la APACA trebuia sa traverseze intersectia cand iesea din schimb, in schimb in partea cealalta avem doua guri de acces, din care una (cea spre Iuliu Maniu) foarte putin folosita...Tot in acea parte, dar spre parc este si acea gura supecta care nu este sigur la ce foloseste.
Cel mai stupida situatie la Titan, asa cum a spus si andrei11, statia fiind cu ambele guri de acces in parc.
Sa ne gandim ca si la Pta Victoriei ar fi necesar cel putin un alt acces dincolo de Calea Victoriei, care culmea era prevazut, dar nu imi dau seama de ce nu a mai fost executat. Tot ce trebuie sa faca este sa sparga acolo unde sunt scarile fixe si este si "biroul" Romprest.
Poate cel mai critic ar fi un acces la Unirii1 care sa dea spre capatul tramvaiului 32. Aici este un pic mai greu din cauza Dispeceratului, dar nu imposibil.
Nu mai spun de un acces GdN2 direct in gara CFR, culmea destul de simplu de executat din moment ce statia de metrou este in intregime in incinta garii.. Au sapat pe sub cladirea garii acele culoare intortocheate dar nu au scos si un acces direct. Macar pentru perspectiva, daca acum M4 nu are asa multi calatori la GdN2.
Din pacate exemplele pot continua la nesfarsit.
Am impresia ca nici tronsoanele NG-LdC si Basarab-1Mai nu stateau mai bine la acest capitol, dar situatia a fost corectata dupa 1989.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 01 Apr 2010 22:37:45 Titlul subiectului: |
125334 |
|
sab a scris: | Poate cel mai critic ar fi un acces la Unirii1 care sa dea spre capatul tramvaiului 32. Aici este un pic mai greu din cauza Dispeceratului, dar nu imposibil. | Si unde ar da acest acces in statie ?
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 02 Apr 2010 06:35:40 Titlul subiectului: |
125348 |
|
Ar putea sa dea unde este casa de abonamente pentru elevi si studenti daca "citesc" eu bine planul statiei. Asa cum am spus, incurca putin dispeceratul central, dar acest acces mi se pare foarte necesar. Ar mai fi si varianta sa dea in "balconul" care acum este folosit ca pasaj petonal sau cat mai aproape de iesirea cealalta, de la Horoscop. Poate cu M6 in viitorul (foarte) indepartat.
Planul din imagine este luat de pe forumul RoTrans si este foarte interesant. Se vede pana unde duce remiza de la Unirii1 (practic pana la gura de acces de la Horoscop) si cat de putin mai era de sapat pana la M2 (cel mai probabil jonctiunea trebuia sa se faca in apropierea strazii H C Andersen, unde este o biserica). Deasemenea parca se observa si urmele vechiului acces de la Spitalul Brancovenesc (unde acum este un magazin alimentar), acum acel acces se afla in parc si este acoperit cu o trapa verde.
Interesant pentru cei care nu stiu este si pozitionarea pasajului rutier fata de statia de metrou de pe M2, practic el trece pe langa statie, mai exact printre statie si Magazinul Unirea. Cel mai probabil accesul de la magazin a fost modificat odata cu constructia pasajului pentru a se putea "strecura" pasajul acolo.
Yuri a scris: | Insa intrebarea care se pune: unde scoti accesul asta langa liceu ? Deoarece e destul de ingust trotuarul. |
Intr-adevar trotuarul este ingust ACUM acolo la Tineretului, insa poate nu a fost asa dintotdeauna..Parca au largit de curand carosabilul in zona...Sau poate scoteau accesul luand putin din curtea liceului, cine stie ? In schita asa pare, dincolo de trotuar...
Desi nu apare in mod explicit, ceva se pregatea si in capatul celalalt, dovada acel "apendice" din schema. Nu cred ca este doar aerisirea acolo.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.2 kb |
Vizualizat: |
de 15225 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Sâm 17 Apr 2010 10:06:50 Titlul subiectului: Update la Pta Victoriei |
125911 |
|
Lucrarile la noul pasaj de trecere intre M2 si M1 la Piata Victoriei se cam apropie de finalizare.
Avem deja gresia montata pe jos si pregatirea de placare a peretilor.
Ieri inca se mai spargea ceva beton, probabil in jumatatea din dreapta a fostului spatiul tehnic.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.96 kb |
Vizualizat: |
de 14868 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.67 kb |
Vizualizat: |
de 14868 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.55 kb |
Vizualizat: |
de 14868 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|