Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele Astra/Ikarus 415T din Galați
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 17 Sep 2008 21:57:02    Titlul subiectului: 98432

Pai se gandesc ca in cursul lunii octombrie vor iesi pe traseul 102 zece MAZ-uri 203 T care necesita retea de calitate. Se cauta sa se previna eventualele incidente ce pot avea loc in cazul unor cabluri de alimentare vechi si "innodate" frecvent in cursul celor 19 ani de existenta a retelei de troleibuze.
Astazi am remarcat si eu unul dintre troleibuzele Astra/Ikarus pe traseul 102, probabil se face "proba cu calatori" la portiunile de retea deja montate. Mai mult, troleibuzul respectiv (1280) a avut parte de un incident neplacut la capat de linie, unde, din cauza unui autoturism manevrat cu imprudenta, soferul a fost nevoit sa execute o manevra brusca, care a dus troleibuzul pe peron, la cativa centimetri de copertina metalica. Tangoanele au sarit de pe fir, unul dintre ele "incurcandu-se" in retea, gata sa o traga jos de pe stalpii de sustinere. Dupa repunerea in functiune, troleibuzul a revenit la peron pentru a lua calatorii. Am reusit sa realizez doua poze la fata locului:



2112 - 1280 incident la capat de linie (17.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.77 kb
 Vizualizat:  de 32006 ori

2112 - 1280 incident la capat de linie (17.09.2008).jpg



2113 - 1280 incident la capat de linie (17.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.14 kb
 Vizualizat:  de 32006 ori

2113 - 1280 incident la capat de linie (17.09.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 18 Sep 2008 15:08:38    Titlul subiectului: 98462

Eu as prefera ca sa circule in paralel si troleibuzele Astra Ikarus si troleibuzele Maz, in total ar fi 13. Daca tot se face lucrari la retea sa se faca la reteaua completa, nu doar la cea de pe linia 102. Sa se reiinfinteze cele 3 linii 101, 103 si 104 si sa fie distribuite: 4 trolee pe 102, 4 trolee pe 104, 2 trolee pe 101 si 2 trolee pe 103. In afara orelelor de varf, iar in orele de varf 5 trolee pe 102 si 5 trolee pe 104. Iar liniile 101 si 103 sa fie deservite de midibuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 19 Sep 2008 08:00:07    Titlul subiectului: 98478

In general troleele Ikarus circula aproape goale, poate cu exceptia orelor de varf. Sunt lente si din acest punct de vedere ineficiente. Personal cred ca, odata cu schimbarea retelei de contact, va creste si viteza troleelor ceea ce le va transforma intr-un mijloc de transport rentabil. Totusi, abia in momentul aducerii celor 10 MAZ-uri 203T se va putea pune in discutie repartizarea lor. Sa nu uitam ca "mumia" ce pazeste de ani buni scaunul de primar a afirmat ca ar vrea trolee si pe Str. Cosbuc in locul raposatei linii de tramvai ce putrezeste sub 10 cm de asfalt iar lucrarile ce se efectuează acum pe actuala linie de troleibuz s-ar putea extinde si pe Cosbuc (in eventualitatea ca vor fi fonduri Twisted Evil )
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 19 Sep 2008 08:40:24    Titlul subiectului: 98482

Distributia troleibuzelor se va face tinand cont si de importanta celor doua trasee. Cei din conducerea Transurb-ului nu au nici o intentie sa caseze vre-unul din cele 3 troleibuze Astra/Ikarus, mai ales ca acestea nu creaza probleme majore iar procesul de uzura tehnica nu se face deocamdata simtit. Interioarele acestor troleibuze se pastreaza, in continuare, in conditii optime.
Prin urmare, la Galati, in cursul lunii octombrie (prima estimare oficiala), traseul/traseele destinate troleibuzelor vor fi deservite de 13 mijloace de transport electric.
Cele doua trasee principale - 102 si 104 - au in comun portiunea cuprinsa intre Inelul de Rocada si Parcul C.F.R. iar "diferenta" este data de 3 statii in cazul liniei 102, respectiv doua statii, in cazul liniei 104. Importanta maxima (frecventa, numar de calatori, timp de parcurgere tura,...) apasa asupra traseului 102 si prin urmare, majoritatea troleibuzelor vor intra pe acest traseu (probabil 3/4 din numarul total), restul probabil vor fi distribuite, impreuna cu cele trei Astra/Ikarus, pe traseul 104. Mentionez ca pana in prezent nu am primit nici o informatie oficiala referitoare la deschiderea liniei 104. Surse neoficiale continua sa afirme ca acest traseu va fi deschis undeva intre lunile octombrie-noiembrie.
Traseele 101 respectiv 103 sunt considerate "linii de urgenta", ele reprezentand formele "scurtate" ale traseelor 102 si 104. Trimiterea troleibuzelor pe aceste linii nu ar fi rentabila din punct de vedere financiar, desi, in prima faza, preluarea numarului mare de calatori din zona centrala a orasului cat si din cartierul Tiglina I ar crea un echilibru in transportul urban de pe traseul 102. Banuiesc insa ca acest aspect va fi "lasat" pe seama autobuzelor MAZ iar liniile 101 si 103 vor fi folosite doar in cazul in care pe strada Domneasca vor apare probleme la reteaua electrica (fapt ce ar face impracticabile traseele 102 si 104).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 19 Sep 2008 14:55:41    Titlul subiectului: 98502

De-a lungul timpului, din discutiile avute cu diversi soferi a reiesit ca cele 3 Ikarusuri sunt una dintre cele mai bune investitii facute de Transurb, in conditiile in care sunt fiabile, rezistente si usor de intretinut. De altfel, nu m-ar mira ca aceste masini sa mai circule bine mersi inca cel putin vreo zece ani, cu atat mai mult cu cat sunt nepoluante si piese de schimb se vor gasi inca multa vreme de acum incolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 19 Sep 2008 16:57:53    Titlul subiectului: 98512

Eu nu as propune ca o linie de troleu sa aiba acelasi traseu cu 1 singura linie de tramvai desfiintata ci sa uneasca toate punctele pe care le deserveau fostele linii. Astfel ar iesi traseul: Dus: Gara-Gara Fluviala-Centru-Tribunal-Billa-Micro19-Flora-Ireg-Piata Energiei-Piata Micro39-Comat-Patinoar-Depou-Bariera Traian Intors: Bariera Traian-Depou-Bd George Cosbuc-Tribunal-Centru-Intfor-Gara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 20 Sep 2008 08:48:22    Titlul subiectului: 98532

Rentabilitatea unui traseu este piatra de temelie ce sta la baza existentei lui. Nu poti crea un traseu, si inca unul de troleibuz, care sa strabata orasul in lung si in lat. Cele mai multe puncte mentionate de tine sunt de deservite de alte trasee si nu are logica o suprapunere a acestora (vezi efectele dezastruoase ale unei asemenea situatii in cazul maxi-taxi-urilor).
Personal cred ca ar trebui sa se revina la formula in care traseele 10x erau in cea mai mare parte deservite de trolee. Sa zicem MAZ pe 102 si Ikarus pe 104.
Realmente insa, cei de la Transurb au nevoie sa faca un studiu de fezabilitate si sa infiinteze sau desfiinteze anumite trasee pentru a se putea redefini ca o concurenta reala pentru maxi taxi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 20 Sep 2008 19:51:22    Titlul subiectului: 98548

raven84 a scris:
Sa zicem MAZ pe 102 si Ikarus pe 104.


Tocmai principiul ăsta (căruia nu vreau să îi aduc niciun ,,epitet", pentru că unii dintre voi s-ar putea simți jigniți) cum că atunci când se aduce ceva nou trebuie să dispară (sau, în cel mai fericit caz, să fie exilat pe linii de mahala, linii puțin importante sau convenții) tot ce e vechi (și face parte din aceeași categorie) a fost aproape de a elimina complet troleibuzele acum câțiva ani și a dus la desființarea unor trasee de tramvai (că doar s-au tăiat toate Timișurile și nu s-au înlocuit toate, acum se taie T4D-uri și nu se înlocuiesc, se taie la greu autobuze Dac si Rocar). Deci, indidrect, Transurb a favorizat maxi-tax-iurile cu aceste măsuri. Și va continua să facă asta în continuare, dacă nu renunță la acest principiu (care, culmea, este susținut și de unii dintre cei care iau parte la discuțiile de pe forum).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 21 Sep 2008 01:16:34    Titlul subiectului: 98557

Ai dreptate cand spui ca troleibuzele galatene s-au casat intr-o maniera excesiva, in unele cazuri nejustificabila. Intr-adevar, daca cele trei troleibuze Astra-Ikarus nu ar fi existat, cu siguranta ca liniile de troleibuz ar fi fost "sistate" si - cine stie - probabil ar fi ajuns "legende" precum cablurile de alimentare pentru tramvai de pe strazile Portului si Dogariei. Timp de aproximativ patru ani, cele trei Astra-Ikarus au dus tot greul in ceea ce priveste transportul local cu troleibuze. Din cate am vazut dotarile MAZ-urilor, inclin sa cred ca, in starea in care se afla acum, cele trei troleibuze supravietuitoare tind sa le "dea clasa". Ramane de vazut veridicitatea acestei opinii personale.
Repartizarea mijloacelor de transport pe linii secundare se face tinand seama de mai multe aspecte, precum dotari interioare, vechime, conditie tehnica, (...) si prin urmare, este firesc ca un autobuz "obosit" sa deserveasca o linie secundara, cu flux redus de calatori. In cazul in care un "veteran" ar intra pe o linie principala, exista riscul de a nu face fata sarcinii de transport, rezultand astfel defectiuni. Se stie ca Transurb-ul a rulat ani buni cu "efectiv redus" si prin urmare, raportandu-ne la aceasta situatie, exista riscul ca un autobuz defect sa nu aiba cu ce sa fie inlocuit.
Din cate am remarcat in ultima vreme, s-au casat autobuzele depasite, cu mai mult de 12 ani la activ. Acestea aratau intr-adevar uzate iar tehnic "respirau" greu pe trasee sau Conventii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 22 Sep 2008 09:49:34    Titlul subiectului: 98600

Intervin cu o mentionare: traseul 104 nu este unul de "mahala" ci dimpotriva, reprezinta o ramificatie a celui mai important traseu din oras. Sugestia mea de a trece troleele Ikarus pe ruta 104 are la baza cateva considerente: au un alt aspect decat MAZ-urile si sunt usor de recunoscut iar lumea odata ce se va obisnui cu ele vor stii ca este vorba de traseul 104 si nu se vor mai face confuzii, apoi Ikarusurile au o anumita vechime si trebuie menanjate iar zona de dupa inelul de rocada, spre Tiglina III este una mai putin aglomerata. Nu in ultimul rand, avand in vedere faptul ca zona respectiva este dublata si de traseul 9, nu cred ca este nevoie de mai mult de 3 troleibuze pe ruta 104.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 22 Sep 2008 10:56:24    Titlul subiectului: 98607

Ideea este ca in general nu este buna practica de a folosi doar anumite masini doar pe un anumit traseu din mai multe considerente: la sibiu nu se doreste "impamantenirea" unui sofer doar cu un anumit traseu tocmai din dorinta ca acesta sa nu si selecteze o anumita clientela ce cotizeaza doar acestuia.Acest lucru se practica inainte si in Sibiu si se mai practica si in prezent in alte orase
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 22 Sep 2008 11:22:16    Titlul subiectului: 98613

La Braila si Galati nu am vazut asa practca de care spui. La noi pe aici mai sunt si situatii cand azi si maine la aceeasi ora este acelasi autobuz dar cu soferi diferiti. Iar de cateva ori am prins schimb de soferi nu doar la ora pranzului. Nu au o ora fixa sa zicem ca la xx:xx se schimba tura. O data am prins schimb de tura la 10 dimineata, in alta zi la 16 alta zi la 14.30 etc.
Problema ar fi alta. fiind putine trolee si fiind toate pe acelasi traseu, sa zicem ca cele 3 Ikarusuri ar fi toate pe 104, se va incuraja blatul in randul calatorilor. E suficient sa ai doar 3 trei bilete compostate unul in fiecare troleu, si la urcare il scoti pe cel care corespunde acelui troleu Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 22 Sep 2008 11:50:23    Titlul subiectului: 98619

Compostoarele nu sunt un argument, pentru ca acele acestora sunt permutate aproape zilnic, evident nu de catre soferi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 22 Sep 2008 21:42:32    Titlul subiectului: 98649

Nu neaparat. La unele mijloace de transport, pozitionarea acelor perforatoare este schimbata aproape zilnic, la altele aceasta schimbare se realizeaza saptamanal sau chiar lunar. Desigur, exista si suficiente cazuri in care aceste compostoare nu sunt schimbate. Din randul troleibuzelor, 1280 (ex-224) este cel mai greu de "inselat", schimbarea pozitiilor realizandu-se mult mai frecvent decat la 1279 (ex-223) sau 1281 (ex-225). In prezent, 1280 este si cel mai activ din lotul celor trei troleibuze si totodata si cel mai prezentabil atat din punct de vedere tehnic cat si estetic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 28 Oct 2008 17:01:08    Titlul subiectului: 100162

In cursul zilei de 25.10.2008, cele trei troleibuze Astra-Ikarus erau garate in curtea autobazei. Mai jos, doua poze de ansamblu cu cele trei troleibuze, in prezent toate functionale.


2802 - ASTRA-IKARUS vedere frontala (25.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.52 kb
 Vizualizat:  de 31434 ori

2802 - ASTRA-IKARUS vedere frontala (25.10.2008).jpg



2801 - ASTRA-IKARUS vedere posterioara (25.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.81 kb
 Vizualizat:  de 31434 ori

2801 - ASTRA-IKARUS vedere posterioara (25.10.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 03 Dec 2008 23:25:53    Titlul subiectului: 102106

Am avut ocazia, in cursul zilei de 29.11.2008 sa gasesc din nou cele trei troleibuze Astra-Ikarus 415 T in curtea autobazei. Cat timp am fotografiat noile MAZ-uri 203 T am tras cu ochiul si la cele trei veterane electrice.
Am remarcat ca inainte de plecarea in cursa, acestea sunt verificate, reglate, spalate iar soferii acestora le trateaza cu aceeasi rabdare si daruire ca si-n prima zi. Iata unul dintre factorii care m-a impresionat in mod placut si care justifica totodata rezistenta acestor troleibuze pe traseele destinate lor in cursul unei perioade de aproximativ 10 ani de functionare. Mai jos, o fotgrafie cu 1280 (ex-224) in timpul unei verificari de rutina, inainte de iesirea pe traseu.



verificarea lui 224 (29.11.2008).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  196.58 kb
 Vizualizat:  de 31300 ori

verificarea lui 224 (29.11.2008).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 25 Dec 2008 22:27:12    Titlul subiectului: 103044

Evident ca posesorul Volks-ului din imaginea de mai jos nu a stiut ca troleibuzele circula si in Ajunul Craciunului... sau daca a stiut nu i-a prea pasat ca in timp ce absenteaza de langa masina, exista posibilitatea ca un troleibuz sa ajunga la capat de linie si sa intarzie 10 minute la plecarea intr-o noua cursa...
Soferul troleibuzului din imagine (1280 - ex 224) probabil ca s-a obisinuit cu astfel de incidente si a preferat sa ramana calm si sa astepte rezolvarea situatiei...
Sa speram ca troleibuzele MAZ care vor fi introduse pe traseul 102 la inceputul anului viitor nu vor avea aceelasi probleme...
Am aflat ca cele trei Astra/Ikarus vor ramane in serviciu dupa introducerea MAZ-urilor insa nu stiu deocamdata modul in care vor fi repartizate.



3199 - blocaj troleibuz (24.12.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.86 kb
 Vizualizat:  de 31190 ori

3199 - blocaj troleibuz (24.12.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 20 Ian 2009 22:30:16    Titlul subiectului: 104662

Introducerea noilor troleibuze MAZ a trimis in plan secundar cele trei troleibuze Astra-Ikarus. In prezent, acestea continua sa functioneze pe traseul 102 si sper ca noii soferi care le-au luat in primire sa aiba grija de ele asa cum au avut pana acum cei vechi, repartizati pe noile achizitii...
In aceasta seara (20.01.2009) am calatorit cu troleibuzul 1279 (ex-223) si, cu cateva exceptii (grafitti idiotesc, manere de cauciuc pentru banchete taiate, bare de sustinere zgaraiate) mijlocul de transport continua sa aiba un aspect prezentabil iar din punct de vedere functional se comporta ireprosabil. La interior, panourile laterale si superioare nu sunt deformate, mocheta continua sa reziste (urme minore de uzura), la fel si ornamentele treptelor de acces. Din pacate, geamurile interioare de protectie din zona celei de-a treia usi au cedat (in prezent sunt doar ramele) iar iluminarea in zona usilor nu mai este activa (atat becul rosu de avertizare cat si cel galben, de iluminare nu mai sunt functionale). Cabina soferului are un aspect ingrijit. Din punct de vedere exterior, tablele exterioare nu prezinta semne de rugina sau de deformari cauzate de accidente, sistemul de iluminare este functional integral, la fel si cel de balizare.
Din cate am fost informat, cele trei troleibuze Astra-Ikarus raman in serviciu si vor deservi deocamdata linia 102, in paralel cu MAZ-urile 203 T.
Mai jos, cateva poze din interiorul lui 1279:



3467 - 1279 salonul (20.01.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.32 kb
 Vizualizat:  de 31021 ori

3467 - 1279 salonul (20.01.2009).jpg



3474 - 1279 banchete din zona posterioara (20.01.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.14 kb
 Vizualizat:  de 31021 ori

3474 - 1279 banchete din zona posterioara (20.01.2009).jpg



3471 - 1279 usa III vedere superioara (20.01.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.42 kb
 Vizualizat:  de 31021 ori

3471 - 1279 usa III vedere superioara (20.01.2009).jpg



3468 - 1279 usa III vedere inferioara (20.01.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.82 kb
 Vizualizat:  de 31021 ori

3468 - 1279 usa III vedere inferioara (20.01.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 16 Apr 2009 21:01:50    Titlul subiectului: 109673

In cursul vizitei pe care am realizat-o impreuna cu Terry Lawson la autobaza Transurb, in cursul zilei de sambata, am gasit toate cele trei troleibuze Astra/Ikarus in parc. Din pacate, in prezent, doar 1279 si 1281 sunt functionale. Daca 225 era parcat in zona activa a troleibuzelor iar 223 nu a mai avut loc decat in vecinatatea tarcului de casare, 224 (1280) a fost tractat la marginea parcului de autobuze, intr-o zona unde nu exista retea de alimentare. In momentul vizitei, 224 arata intact, sper sa fie vorba de o defectiune minora, care sa-l readuca in circuitul urban. Mentionez ca din randul celor trei Astra/Ikarus, 224 (1280) este cel mai ingrijit iar din punct de vedere functional nu a ridicat pana in prezent probleme majore.


0278 - 1279-ex223 (11.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  228.88 kb
 Vizualizat:  de 30711 ori

0278 - 1279-ex223 (11.04.2009).jpg



0300 - 1280-ex224 (11.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.84 kb
 Vizualizat:  de 30711 ori

0300 - 1280-ex224 (11.04.2009).jpg



0273 - 1281-ex225 (11.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  199.91 kb
 Vizualizat:  de 30711 ori

0273 - 1281-ex225 (11.04.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 661
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 21 Iun 2009 00:21:56    Titlul subiectului: 112678

Am reusit in sfarsit sa pozez si troleul Ikarus pe traseul 104. Aici aveti poza, dupa cum observati indica doar numarul nu si ruta parcursa.


DSC03602.JPG
 Descriere:
Troleibuzul Ikarus pe traseul 104.
 Mărime fișier:  426.55 kb
 Vizualizat:  de 30361 ori

DSC03602.JPG



_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 15 Iul 2009 21:03:28    Titlul subiectului: 114101

Dupa cateva saptamani de "refacere" troleibuzul 1279 revine in cursul acestei zile in "Probe", in circuitul urban. Este a doua oara - in decurs de doi ani - cand 1279 necesita o reparatie majora.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 153
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Sâm 15 Aug 2009 23:12:44    Titlul subiectului: 115433

Oricum, indiferent de micile probleme tehnice avute in ultima perioada, troleibuzele Astra Ikarus 415T raman cele mai bune care au circulat in Galati. La fel se poate spune si despre cele din Bucuresti, mai ales din lotul al doilea (seria #5201-#5300). MAZ-urile galatene sau Iribus-urile bucurestene nu suporta comparatie cu Astra Ikarus 415T.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 16 Aug 2009 08:13:22    Titlul subiectului: 115447

O comparatie din punct de vedere tehnic intre Astra/Ikarus is MAZ 203 T nu-si are rostul... Astra/Ikarus-urile au fost lucrate si asamblate cu mult profesionalism iar piesele si echipamentele sunt net superioare celor utilizate pentru MAZ 203 T. Intrucat ne indreptam intr-o directie in care se urmaresc "achizitii cu bani putini", e si normal sa ne alegem cu "vehicule facute cu fonduri minime", care concureaza serios in atelierele de reparatii cu autobuzele vechi sau SH.
Cele trei Astra/Ikarus galatene sunt functionale dar se introduc pe traseul 102 ca suplinitoare pentru troleibuzele MAZ. Cum din lotul celor 10 MAZ 203 T mai mereu se gaseste cate unul care sa cedeze si altele care sa aiba "free day", prezenta celor trei Astra-Ikarus in circuitul urban este iminenta. Desi sunt doar trei, si aceste mijloace de transport intra prin rotatie pe linia 102. Functie de necesitate, se utilizeaza 1 sau 2 troleibuze Astra/Ikarus (sunt zile cand le-am vazut si pe toate trei pe linia 102). In cursul acestor saptamani, titulatur este 1279 (ex-223) secondat - la nevoie - de 1280 (ex-1280). Cel de-al treilea troleibuz Astra/Ikarus, 1281, are 'liber" si din surse neoficiale am aflat ca necesita reparatii minore de ordin tehnic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 23 Sep 2009 21:10:41    Titlul subiectului: 117401

In prezent, din cele trei troleibuze Astra/Ikarus, doar unul iese la trasee. Acesta este 1279 (ex-223). Cum o parte din troleibuzele MAZ lipsesc iarasi de pe cele doua linii, prezenta lui 1279 este o necesitate.
Mai jos, o fotografie cu 1279 realizata astazi, in dreptul Agentiei de Voiaj.
Constat ca soferii care lucrau inainte pe cele trei troleibuze Astra lucreaza in prezent pe MAZ-uri 203T.



1279 - 23.09.2009.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  292.83 kb
 Vizualizat:  de 29671 ori

1279 - 23.09.2009.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 13 Oct 2009 13:43:56    Titlul subiectului: 118362

O intrebare pe care am primit-o pe e-mail astazi: a existat o vreme in care toate cele 25 de troleibuze sa fie functionale? (n.n. cele 22 de troleibuze articulate si cele 3 troleibuze Astra/Ikarus).
De intalnit nici nu se pune problema, s-au intalnit toate in depou insa functionale n-au fost niciodata toate. Absentele s-au inregistrat - desigur - in randul articulatelor imbatranite si care, in ultimii lor ani de functionale cedau aproape saptamanal. La aproximativ un an de la achizitia troleibuzelor Astra/Ikarus au inceput casarile troleibuzelor articulate (201, 211, 204, 206...).
Un alt aspect ar fi acela ca niciodata nu au iesit pe trasee toate cele 22 de troleibuze articulate. Nu ieseau mai mult de 16, dintre care 10 erau pe linia 102 iar 6 pe linia 104 (cam asa era repartitia lor undeva spre sfarsitul anilor '90). Initial, cele trei Astra/Ikarus au intrat ca suplinitoare pentru troleibuzele articulate care erau defecte, pe urma au devenit titulare pe masura ce numarul de articulate functionale scadea.
Practic, cele trei Astra-Ikarus sunt legatura intre vechi si nou, intre creatia autohtona si cea de import, cu alte cuvinte, sunt legatura intre fostele DAC 117 E / 217 E si MAZ-urile 203 T...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community