Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Mersul trenurilor din Republica Moldova
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 20 Sep 2012 20:24:49    Titlul subiectului: Mersul trenurilor din Republica Moldova 159133

Pe pagina CFM sunt listate principalele statii de cale ferata cu sosirile si plecarile corespunzatoare. Unde poate fi gasit, insa, un mers al trenurilor complet, care, pentru fiecare ruta, sa afiseze toate statiile de pe parcurs si orele de sosire si plecare?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 21 Sep 2013 14:20:56    Titlul subiectului: 167321

Mersul trenurilor CFM 2013-2014 (click pe imagine pentru a-l descarca):



sursa: http://www.moskvaminsk.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Dum 22 Sep 2013 12:32:31    Titlul subiectului: Mersul trenurilor din Moldova 167336

De unde se poate cumpara aceasta carte si cat costa ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 23 Sep 2013 06:52:35    Titlul subiectului: 167345

Banuiesc ca din Republica Moldova se poate cumpara Very Happy
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 23 Sep 2013 09:52:00    Titlul subiectului: 167349

E document intern, nu e disponibila pentru public.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 07 Oct 2014 09:45:16    Titlul subiectului: 175022

Mersul trenurilor CFM 2014-2015 (sursa: http://www.fahrplancenter.com)


CFM Mersul Trenurilor 2014-2015.pdf
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  CFM Mersul Trenurilor 2014-2015.pdf
 Mărime fișier:  190.01 kb
 Descărcat:  de 1298 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 08 Oct 2014 02:00:21    Titlul subiectului: 175031

Conform tabelului "4b", se staționează 100 de minute la Ungheni (Moldova) și alte aproximativ 60 la Ungheni-Prut. Transpunerea durează 100 de minute?

Republica Moldova are cel puțin o cale ferată normală. Nu se are în vedere normalizarea și a liniei spre Chișinău?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 08 Oct 2014 05:53:58    Titlul subiectului: 175032

Nu tot acel timp este alocat schimbarii boghiurilor.

Pe sensul spre Chisinau, imediat dupa pod, trenul opreste la Blok-Post, unde urca granicerii si incep controlul pasapoartelor. Trenul se deplaseaza apoi spre gara Ungheni si este tras pe partea internationala a acesteia, unde coboara eventualii pasageri care au calatorit pana acolo, carora li se face controlul bagajelor in cladirea garii. Acum incep minutele de stationare in Ungheni. In continuare, trenul este tras in zona elevatoarelor, unde se decupleaza vagoanele si incepe procedura de schimbare a boghiurilor, timp in care se face si controlul bagajelor celor ramasi in tren. Dupa ce se incheie procedura, trenul este recompus si este tras pe partea interna a garii Ungheni, unde urca cei care calatoresc intern spre Chisinau. Trenul se pune apoi in miscare si astfel se incheie perioada de stationare in Ungheni.

Pe sensul spre Bucuresti, minutele de stationare incep din momentul in care trenul opreste pe partea interna a garii, unde este tras intai pentru a cobori cei care au calatorit doar intre Chisinau si Ungheni. Se merge apoi in zona elevatoarelor, se desface trenul, incepe procedura de schimbare a boghiurilor si simultan se face controlul pasapoartelor si bagajelor. Trenul se recompune si este tras pe partea internationala a garii, unde urca pasagerii din Ungheni care calatoresc spre Romania (acestora li se face controlul pasapoartelor si bagajelor in cladirea garii). Trenul pleaca, incheindu-se, astfel, minutele de stationare in Ungheni. Se mai face o scurta oprire la Blok-Post, inainte de pod, unde coboara granicerii, dupa care trenul intra pe pod si in Romania.

Toti cei care vrem Moldova din stanga Prutului inapoi acasa visam momentul cand si acest chin va lua sfarsit si, de la Iasi, trenul asta va opri doar cateva minute abia in orasul Ungheni, dupa care isi va continua drumul spre Chisinau. Daca si cat de repede va veni acest moment sunt chestiuni ce depind, in final, doar de politica (chiar si partea financiara a unui astfel de proiect tine tot de vointa politica). Deocamdata n-au fost in stare politicienii romani de pe ambele maluri nici macar sa dea drumul promiselor curse pe ecartament larg intre Chisinau si Iasi, care ar fi trebuit sa existe din aceasta vara...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 10 Oct 2014 00:59:43    Titlul subiectului: 175070

Citat:
promiselor curse pe ecartament larg intre Chisinau si Iasi, care ar fi trebuit sa existe din aceasta vara...

Te referi la curse efectuate de ramele Ganz-Mávag D1 modernizate la Pașcani?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 10 Oct 2014 13:03:04    Titlul subiectului: 175073

Nu s-a precizat tipul de material rulant, insa banuiesc ca erau avute in vedere D1M-urile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 08 Aug 2015 16:58:34    Titlul subiectului: 180857

Din punctul meu de vedere, trenul "Prietenia" este instrumentul de masura a temperaturii relatiilor dintre cele doua maluri de Prut: daca circula zilnic, lucrurile stau bine, altfel inseamna ca a intervenit o raceala. De cateva luni bune trenul nu mai circula zilnic, decizia CFM fiind motivata de cererea scazuta. Chiar daca este adevarat, parerea mea este ca decizia are cu totul alte motive la baza sau, daca acesta este unicul motiv, atunci cele doua guverne ar trebui sa inteleaga ca aceasta punte trebuie sa functioneze normal, indiferent de orice.

Intreb colegii de forum din stanga Prutului: se mai aude ceva dinspre CFM sau guvern cu privire la reluarea circulatiei zilnice?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Dum 09 Aug 2015 04:16:56    Titlul subiectului: 180863

Au facut economie de o garnitura, oricum trenul circula cu maxim 30% foarte rare erau cazurile la anumite sarbatori cand se ajungea la 60-70%.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Aug 2015 09:54:49    Titlul subiectului: 181066

Daca sunt putini calatori de ce nu se incearca o actiune de marketing, promotii in anumite perioade, tarife speciale, etc ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ELECTRO



Data înscrierii: 04/Dec/2009
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Mie 02 Sep 2015 09:25:41    Titlul subiectului: 181261

Daca trenurile diesel vor circula pana la Iasi, trenul spre Bucuresti ar putea fi anulat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 02 Sep 2015 10:29:23    Titlul subiectului: 181265

Asta ar fi absurd, cel putin cata vreme D1M-urile nu pot ajunge macar in gara Nicolina, pentru un transfer simplu si cat de cat civilizat al calatorilor la/de la trenurile CFR Calatori. In momentul asta, nici gara Socola nu e o varianta de capat de linie, pentru ca se afla intr-un loc lipsit de orice amenajare, complet nefrecventabil (insalubru, fara vreo urma de infrastructura de vreun fel, fara acces la transportul public, extrem de periculos).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Mie 02 Sep 2015 11:49:14    Titlul subiectului: 181269

Aceste doua trenuri Bucuresti-Chisinau si eventual Iasi (Socola)- Chisinau trebuie mentinute sau introduse amandoua, deoarece ele servesc pentru doua scopuri diferite

1. Trenul Bucuresti- Chisinau

Acesta fiind compus din vagoane de dormit a CFM serveste calatorii de lung-parcurs (din Bucuresti, Ploiesti, Buzau, Bacau, Pascani si Iasi) care doresc a ajunge in Moldova.

Legat de acest tren cateva precizari

-Starea precara a infrastructurii feroviare pe magistrala 500 (pe anumite portiuni VS de 80 km/h fata de 120 km/h IN 1990), duce la un timp de mers mai mare.

-O varianta ar fi in perspectiva introducerea lui pe cea mai scurta ruta existenta la momentul actual , chiar cu tractiune diesel, si anume Bucuresti- Urziceni- Faurei- Tecuci- Bârlad- Crasna- Vaslui- Nicolina, asa cum de altfel a circulat prin 1996/1997. Din pacate starea precara a infrastructurii feroviare pe magistrala 700 intre Bucuresti si Faurei, dar in special pe sectorul Faurei- Tecuci a magistralei 600 (unde se merge astazi cu 40 km/h fata de 100 km/h in 1990), in lipsa reabilitarii liniei Bucuresti- Faurei- Tecuci, ar duce la timpi de mers prea mari.

-Varianta cea mai optimista in viitor ar fi reabilitarea/reconstructia caii ferate Crasna- Cretesti- Podgoriile Husului HM- Husi si constructia unei linii noi de ecartament normal intre Podgoriile Husului HM- Albita- Visterniceni (Chisinau), aceasta fiind cea mai scurta ruta feroviara posibil de realizat intre Bucuresti si Chisinau, iar prin realizarea unei cai ferate noi de ecartament normal intre Podgoriile Husului HM si Visterniceni (Chisinau) si eliminarea schimbarii boghiurilor la frontiera (care sper din tot sufletul in viitor sa nu mai existe) romano-moldoveneasca, un tren Bucuresti-Chisinau ar putea fi compus din vagoane de dormit mult mai moderne si noi (cele mai noi astfel de vagoane din parcul CFR-Calatori fiind cele ale seriei 70-91), si ar acoperi distanta Bucuresti-Chisinau in cca 5 ore jumătate- 6 ore, si in acest fel putând fi o reala concurenta pentru autocarele/microbuzele care circula intre Bucuresti si Chisinau prin Husi!


2. Un tren Chisinau/Balti- Socola Grupa C (pe ecartament larg)

-Acesta ar servi micului trafic local de frontiera, pentru cei din Iasi si imprejurimi care vor sa ajunga la Chisinau , Balti, etc.

-In statia Socola, in zona capatului liniilor de ecartament larg din fosta grupa C, se poate amenaja destul de usor un peron acoperit, spatiul fiind suficient.

-Accesul in statia Socola si la acel propus peron la liniile largi se poate realiza printr-o linie de autobuze a RATP, care de pe pasajul denivelat Socola sa intre pe strada 3 Fantani, iar apoi sa aibă capatul pe partea opusa garii Socola, in zona acelor magazii. De aici ori prin traversare la nivel a liniilor de cale ferata, orin printr-o pasarela pietonala, calatorii pot ajunge la acel peron propus la liniile de ecartament larg.

-Daca in aceea zona de acces spre gara Socola sunt probleme legate de siguranta calatorilor (furturi, talharii, etc) se poate infiinta un post de politie TF sau jandarmi acolo.

-Linia ferata dintre Socola si Ungheni-Moldova este linie incalecata cu 4 sine, care se prezinta intr-o stare destul de buna, VS fiind de 80 km/h.
Ca material rulant de cale larga, evident ca cele mai potrivite sunt automotoarele modernizate a CFM.

-Astfel, tinand cont de cele enumerate mai sus, mi se pare inutil si prea complicat (ar insemna schimbarea configuratiei macazelor, si in plus spatiul disponibil in jurul statiei Nicolina nu ar permite adaugarea de inca doua-3 linii de ecartament larg acolo) a prelungi linia de ecartament larg pana in statia Nicolina, solutia cea mai simpla, si cu eforturi si costuri minime, fiind cea de amenajarea a unui peron si a unor cai de acces pietonale si infiintarea unei linii RATP, pana in zona capatului liniilor de ecartament larg din fosta grupa C Socola.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 02 Sep 2015 12:38:32    Titlul subiectului: 181270

1. Tu ai fost vreodata la pas in acea zona?
2. Cine si cu fonduri ar face ceea ce spui tu? Uita-te cum arata rondul smotocit de CFR in fata garii Iasi...
3. In aceste conditii, la care se adauga si opririle fara de sfarsit in cele doua puncte de control vamal, intre duba si tren, ce ar alege orice om care nu-i masochist ca sa parcurga traseul Chisinau <-> Iasi?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Mie 02 Sep 2015 14:35:15    Titlul subiectului: 181277

1. Din pacate nu am fost in aceea zona din Iasi, dar totusi de ce ar fi o asa zona foarte periculoasa ?! In Iasi stiam de cartierele Galata, Bularga sau zona Frumoasa ca ar fi fost mai rau-famate (si anumite blocuri tip ghetou sau foste camine de nefamilisti din Cantemir)!

2. Acum pentru amenajarea unui peron acoperit si a unor aleii betonate de acces nu cred ca trebuie chiar o caruta de bani- vointa sa fie.
Si nu pot crede ca RATP Iasi nu ar gasi un autobuz sau doua pentru o linie de autobuze pana la gara Socola. Ar aveea destui calatori si cu ceferistii care inca mai lucreaza in triajul si statia Socola.

3. Controlul vamal (mai ales ca acum din cate am inteles in Moldova se poate calatori pe baza de buletin cum era pana in 2001) se poate efectua in tren de la Socola la Ungheni-Moldova, iar o oprire in Ungheni-Prut HM si in Ungheni-Moldova poate sa dureze si 5 minute- cat sa coboare si sau sa se urce din/in tren vamesii si politistii de frontiera romani.

Dar toate acestea se vor putea rezolva destul de usor si repede când la Chisinau va exista un guvern ferm si hotarat, care sa doreasca cu adevarat o apropiere reala si puternica- in primul rand pe plan economic- cu Romania.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 02 Sep 2015 14:49:08    Titlul subiectului: 181278

Pai, Bularga e de-o parte a liniilor, boschetii de pe Trei Fantani, plini de violuri si crime, de partea cealalta. Mergi si intreaba personalul (mai ales feminin) de la CFR Marfa cum patruleaza pe-acolo cu inima cat un purice.

Ti-am mai spus de cateva ori de-a lungul timpului ca iei lucrurile mult prea in usor... Ala face peronul, ala copertina, RATP traseul, s.a.m.d. Vad ca ai rezolvat si problemele vamale. Nu e deloc asa de simplu...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Mie 02 Sep 2015 15:10:14    Titlul subiectului: 181280

Aici ar trebui sa intervina politistii de la ordine publica sau jandarmii- este cumva vreo satra de tigani aciuata prin zona strazii Trei Fantani ?

Iar cu siguranta personalului feroviar, stiam ca de obicei ei sunt mai uniti- in sensul ca daca te legai de un ceferist/ceferista sareau toti colegii de munca in apararea lui/ei!
La CFR-Marfa la manevra de obicei din cate am vazut sunt numai barbati , iar daca totusi ar exista si personal feminin in activitatea operativa (manevranti de vagoane, sefi de manevra, revizori tehnici de vagoane, magazioneri, etc) ma gândesc ca in timpul serviciului sunt mai multi si mai greu sa se ia cineva de ei!
Cred ca angajatii barbati ai CFR-Marfa sau CFR-Infrastructura care-si desfasoara activitatea in triajul si statia Socola pot proteja sau ajuta pe cele cateva colegele de munca care ar lucra in aceea zona.

Iar daca zona respectiva constituie un asa mare pericol pentru cetatenii obisnuiti ( din spusele dumneavoastra sa inteleg ca in zona au fost multe cazuri de violuri, talharii, crime ?), atunci introduse patrule de jandarmi sau chiar un post permanent de jandarmi acolo!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ELECTRO



Data înscrierii: 04/Dec/2009
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Sâm 26 Sep 2015 18:05:24    Titlul subiectului: 181692

Din 30 septembrie va circula trenul Chisinau -Iasi(Socola).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 19 Dec 2015 02:52:26    Titlul subiectului: 182945

Din 13 decembrie 2015 trenul "Prietenia" (Chisinau <-> Bucuresti) circula din nou zilnic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 22 Iul 2016 16:42:20    Titlul subiectului: 185981

Pe www.fahrplancenter.com a fost pus recent Mersul trenurilor CFM valabil in perioada 27.03.2016 - 30.10.2016. Il gasiti la: http://www.fahrplancenter.com/CFM%20Mersul%202016.pdf.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2017 19:59:09    Titlul subiectului: 187662

Mersul trenurilor CFM decembrie 2016 - mai 2017.

sursa: http://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?30,8046172



Mersul trenurilor CFM 12.2016-05.2017.pdf
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  Mersul trenurilor CFM 12.2016-05.2017.pdf
 Mărime fișier:  3.91 MB
 Descărcat:  de 442 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Vin 06 Ian 2017 12:58:22    Titlul subiectului: 187742

De unde se poate cumpara aceasta carte ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community