Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Noul Citaro

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 22 Oct 2012 11:09:15    Titlul subiectului: Noul Citaro 159798

Am testat noul Citaro

În perioada 16-25 octombrie compania de transport din Bielsko-Biala are în dotare cu titlu de autobuz de test, noul model Citaro O530G Phase I Euro V EEV.

Este un test realist având în vedere faptul că are în exploatare 10 Citarouri din generația anterioară. Așa se poate compara cele două modeluri în cel mai realist mod posibil.

Acum despre autobuz.
Este un model full option, cu are condiționat (păcat că este toamnă și AC nu funcționa), schimbător automat. Proprietarul autobuzului este Evobus Polska. An de fabricație: 2012. Afișajul este digital cu tehnologie hibridă, adică folosește și LEDuri dar și flipdoturi, flipdoturile fiind iluminate cu LEDuri verzi mici. Afișajul cu LED e bicolor. În interior are două monitoare pe care este afișat traseul. Sistemul e produs de Pixel Polonia.
Interiorul nu s-a schimbat, poate faptul că modelul de test a beneficiat de pardoseală cu o imitație de parchet care mi s-a părut interesantă iar scaunele aveau material care imiteau fibra de carbon.
Despre confortul pasagerilor.
Cum am mai zis și mai sus autobuzul avea în dotare AC, dar fiind toamnă acesta nu funcționa. Motorul și cutia de viteze sunt silențioase, se poate vorbi la un ton normal. Nu știu în care din treapta de viteză era dar a urcat dealul fără a schimba în treapta inferioară așa cum se întâmplă cu modele anterioare de Citaro și Conecto.

Ca și o concluzie.
Cei de la Mercedes au scos un model foarte bun; nu degeaba a devenit autobuzul anului 2013, asta fiind al doilea titlu câștigat de către Citaro, primul fiind din 2007. Merită din plin acest titlu.
Mi-ar plăcea să văd acest model la companiile de transport din Romania.

Nota: 9 din 10.



DSCF1256mod.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  229.26 kb
 Vizualizat:  de 8769 ori

DSCF1256mod.jpg



DSCF1264mod.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  267.16 kb
 Vizualizat:  de 8769 ori

DSCF1264mod.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Mar 23 Oct 2012 09:22:52    Titlul subiectului: 159861

150 de Citarouri noi (75 solo + 75 articulate) vor ajunge de anul viitor la Budapesta. Acestea vor apartine de firma VT Transman si vor circula amestecat cu autobuzele BKV. Culoarea va fi un ton nou de albastru deschis.

Ceea ce este interesant sunt geamurile cu deschidere mare:

Sursa: BKK



MB_Citaro_21.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  379.58 kb
 Vizualizat:  de 8703 ori

MB_Citaro_21.jpg



MB_Citaro_G1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  772.52 kb
 Vizualizat:  de 8703 ori

MB_Citaro_G1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 28/Dec/2018
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 25 Oct 2012 21:40:29    Titlul subiectului: 159951

Da, se pare ca si in Ungaria se merge pe acelasi principiu ca si la noi, au uitat ca mai au si producatori interni de autobuze (vezi Ikarus si Credo care au in oferta autobuze de 12m si 18m), acestia asteptau aceste comenzi ca o gura de oxigen, dar se pare ca "interesul poarta fesul" (adica steaua in trei colturi).
_________________
Pasiunile ne definesc, ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Vin 26 Oct 2012 00:07:05    Titlul subiectului: 159952

Autobuzele au fost luate printr-un credit bancar si bancile au impus conditia de a cumpara autobuze consacrate in Europa pentru ca la o eventuala problema financiara sa se vanda usor. Lista cuprindea Mercedes, Man, Volvo si Irisbus. Producatorii maghiari nu aveau din pacate experienta mare in spate (chiar daca toti proiectantii si inginerii au venit de la vechiul Ikarus), au modele noi sau relativ noi (2-3 ani pe piata) in timp ce Citaro exista de ceva timp pe piata.

Asta e daca bancile sunt cotrolate de straini...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community