Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Intentie achizitie 5 tramvaie Tatra T4D - B4D
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
marcel



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 02/Iul/2018
Mesaje: 108
Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea

MesajTrimis: Mar 17 Sep 2013 16:12:58    Titlul subiectului: Nice 167217

19 arată destul de civilizat pe dinafară. Nu știți, s-au dat jos și de data aceasta stopurile la vagoanele motor? (din poze nu reiese)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gabi-737



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Ian/2017
Mesaje: 195
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 18 Sep 2013 23:21:42    Titlul subiectului: 167258

Vagonul 13 azi.


DSC_0006m.jpg
 Descriere:
#13 solo
 Mărime fișier:  923.34 kb
 Vizualizat:  de 9529 ori

DSC_0006m.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
wisler



Data înscrierii: 12/Dec/2008
Ultima vizita: 09/Sep/2018
Mesaje: 7
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 19 Sep 2013 12:12:01    Titlul subiectului: 167261

Se va casa si el?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tram-fan



Data înscrierii: 19/Sep/2009
Ultima vizita: 14/Iul/2018
Mesaje: 110
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 19 Sep 2013 21:09:30    Titlul subiectului: 167277

O poză cu garniturile 7+107, 32+132 și 18+118, făcută miercuri:
E posibil ca următorul vagon înlocuit să fie 24. În vopsitorie era un T4D-M vopsit în schema în care e vopsit și amintitul vagon. În hala RT era un alt vagon, tot T4D-M, din lotul nou, vopsit în alb, dar cu pantograf probabil schimbat (nu e automat) și cu acele table orizontale de deasupra geamurilor luate jos.



P9180012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.36 kb
 Vizualizat:  de 9433 ori

P9180012.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2018
Mesaje: 827
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 21 Sep 2013 20:34:33    Titlul subiectului: 167328

bogdan a scris:
Se poate,repet se poate..ca vagonul 13 sa fie cuplat cu 1168 sau 1169..ca si remorca.


In cazul in care si 13 ar fi vagon motor tras, categoric nu este posibila cuplarea lor electrica. Din cate stiu este chiar interzis cuplarea unui vagon cu chopper cu unul standard (in cazul nostru cu accelerator). Sunt incompatibile. In al doiéea rand un vagon remorca trebuie sa indeplineasca anumite conditii pentru a fi inmatriculat. Gandind ca un necunoscator as zice, e simplu: se schimba boghiurile motrice cu doua purtatoare provenite de la un vagon remorca si se trag de la caseta cuplei electrice cablurile necesare pentru actionarea franelor (disc si patina) simplu si usor. Dar nu numai din cauza uzurii tehnice se schimba un vagon motor ci si din cauza starii degradate a caroseriei, sasiului. O alta piedica ar fi lipsa boghiurilor purtatoare cu frana originala, si mai sunt destule remorci de B4D-MS cu boghiu pe frana de pozitionare hidraulica care se doresc a fi schimbate pentru ca intretinerea lor e mai grea si au o fiabilitate scazuta.
De altfel 13 ieri a fost casat, e inca pe linie pe boghiuri dar e numai caroseria!

_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2018
Mesaje: 827
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 22 Sep 2013 12:20:45    Titlul subiectului: 167334

R.I.P. #13 ex MVB 1194. Ultima sa misiune a fost manevrarea vagonului remorca 115'' in depou miercuri dupamasa. Pozele facute de voi miercuri cu acest vagon sunt ultimele in stare neatinsa.


IMG_6454- 13 schrott.jpg
 Descriere:
#13'' ex MVB 1194 was scrapped on Friday
 Mărime fișier:  366.32 kb
 Vizualizat:  de 9267 ori

IMG_6454- 13 schrott.jpg



_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!


Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Dum 22 Sep 2013 12:58:57, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2018
Mesaje: 827
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 22 Sep 2013 12:35:55    Titlul subiectului: 167337

Azi a iesit si 7''-107'' care a fost a treia garnitura pregatita (pentru ca a fost revopsita complet), dar nu stiu ce a durat asa mult s-o scoata pe traseu.

Am prins si #1''-101'' (ex 1200-2141) aparent in drum spre capatul liniei 4 din Magdeburg "CRACAU", dar nu mai ajunge acolo niciodata.

6''-106'' a fost un pic retusat in fata, deoarece arata foarte abstract cu ajutorul unui copil din Magdeburg care si-a semnat opera "Lene" pe fata vagonului in 2006.
De altfel pe panoul de sus sunt amintite numele, varsta si domiciliul copiilor care au pictat vagonul Tema compozitiilor a fost "Acasa la mine - Magdeburgul meu".

Si o poza cu 1185 in schema lui #24 amintit de "Tram-fan", dar oare este cuplat cu remorca 115''???
Totusi permiteti-mi o critica: un "artist" i-a vopsit bara in negru... nu arata mai bine cu bara alba sau galbena decat neagra???

marcel a scris:
19 arată destul de civilizat pe dinafară. Nu știți, s-au dat jos și de data aceasta stopurile la vagoanele motor? (din poze nu reiese)


Nu la toate vagoanele sunt prezente stopurile. Chiar si la vagoanele de anul trecut. La 46 inca ii ard becurile de mars-arriere am vazut saptamana trecuta cand manevra cu spatele in depou. Dar nu ma pot obisnui cu semnalizatoarele lateral-fata rosii ale #45 care au fost schimbate din cele galbene (de ce oare?) cand a fost revopsit in actualul verde neon.



IMG_6440- 7-107 ex 1272-2129 first day 22.09.2013.jpg
 Descriere:
#7-107 ex 1272-2129 first day
 Mărime fișier:  207.75 kb
 Vizualizat:  de 9262 ori

IMG_6440- 7-107 ex 1272-2129 first day 22.09.2013.jpg



IMG_6449-1-101 ex 1200-2141.jpg
 Descriere:
# 1''-101'' ex 1200- 2141 appearantly going to "Cracau" (the end of line 4 in Magdeburg)
 Mărime fișier:  225.97 kb
 Vizualizat:  de 9258 ori

IMG_6449-1-101 ex 1200-2141.jpg



IMG_6452- 6''-106'' ex 1184-2127.jpg
 Descriere:
#6''-106'' (ex 1184-2127)
 Mărime fișier:  212.14 kb
 Vizualizat:  de 9252 ori

IMG_6452- 6''-106'' ex 1184-2127.jpg



IMG_6457- 1185 in livery of tram no. 24.jpg
 Descriere:
#1185 in livery of the T4D #24'' Will be the next 24'''? But the 115'' trailer seemes to be coupled with.
 Mărime fișier:  295.94 kb
 Vizualizat:  de 9248 ori

IMG_6457- 1185 in livery of tram no. 24.jpg



_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tram-fan



Data înscrierii: 19/Sep/2009
Ultima vizita: 14/Iul/2018
Mesaje: 110
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 22 Sep 2013 20:29:08    Titlul subiectului: 167344

Da, acela e vagonul de care aminteam. În fața sa e celălalt vagon pregătit să primească număr, aflat zilele trecute în hala RT. Iată și o altă poză:


Tramvai Tatra T4 nenumerotat 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.38 kb
 Vizualizat:  de 9167 ori

Tramvai Tatra T4 nenumerotat 2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius_somolan



Data înscrierii: 15/Dec/2009
Ultima vizita: 23/Sep/2018
Mesaje: 70
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 23 Sep 2013 09:00:00    Titlul subiectului: 167348

Am observat ca la unele vagoane motor (ca de ex. 32) au "tablele" pentru reclame, dar remorcile nu le au. De ce nu le-au luat jos sau sa adauge si la remorca? Mie nu mi se pare ca arata prea bine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2018
Mesaje: 827
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 23 Sep 2013 18:52:56    Titlul subiectului: 167361

darius_somolan a scris:
Am observat ca la unele vagoane motor....

Vagonul remorca 132 de aceea nu are tabla de reclama sus, pentru ca e din Dresden (e in Oradea din 2004)... nu le cunosti inca destul de bine. Doar vagonul motor 32 a fost inlocuit. Aceste table au fost montate ulterior la sfarsitul anilor '90 de catre MVB pentru a extinde suprafata de publicitate. Dintre vagoanele sosite acum doar vagoane 1168, 1182, 1183. 1169 le avea insa dupa descarcare nu le mai avea si 32 a venit fara ele iar acum are montate tablele respective... (cred ca le-au plasat de la 1169 la 32''). Din vagoanele sosite in 2002 10-110, 11-111, 12-112, 20-120, 27-127, 29-129, 30-130 au aceste table. Eu le faceam mai lungi cu cate un geam lungime in fata si in spate, aratau mai bine.

Vagonul alb postat mai sus de Tram-fan este #1182.

Mai jos o poza mai reusita a viitoarei garnituri 47-147.



IMG_6483- 1185+115''.jpg
 Descriere:
1185+115'' without the new fleet number yet (guess will be 47-147)
 Mărime fișier:  113.49 kb
 Vizualizat:  de 9039 ori

IMG_6483- 1185+115''.jpg



_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 23/Sep/2018
Mesaje: 552
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 23 Sep 2013 19:52:46    Titlul subiectului: 167364

1185 nu este noul 6?
_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pisti91



Data înscrierii: 28/Mai/2008
Ultima vizita: 07/Iun/2016
Mesaje: 89
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 23 Sep 2013 19:58:21    Titlul subiectului: 167365

La noul vagon #1 merge afisajul. Dimineata la 6 inca scria Cracau, la 16 deja Immerstr (sau ma rog, ceva de genul).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Sep/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 23 Sep 2013 21:53:30    Titlul subiectului: 167375

Fii sigur ca la toate functioneaza atat comandarea manuala, cat si setarea centralizata a traseului si directiei. Daca exista consolele IBIS si putin ajutor de la MVB (sau de la pasionatii din Magdeburg care cunosc aceste lucruri) pentru codurile care trebuie tastate, se poate rezolva simplu problema setarii centralizate, stergand inscriptiile din Magdeburg de pe folii si inscriptionand indicativele de traseu si parcursurile din Oradea cu grija, pentru a le incadra cu precizie unde au fost cele sterse. Banuiesc ca numarul de pozitii necesare pentru OTL n-ar depasi numarul de pozitii deja memorate pentru Magdeburg. Procedura descrisa implica pastrarea foliilor din Magdeburg, pentru ca incercarea de a "copia" marcajele de ghidare pe folii noi are sanse foarte mari sa se soldeze cu esec si sistemul sa functioneze aiurea sau sa nu functioneze deloc.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
marcel



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 02/Iul/2018
Mesaje: 108
Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea

MesajTrimis: Mar 24 Sep 2013 13:14:55    Titlul subiectului: :) 167384

Citat:
se poate rezolva simplu problema setarii centralizate, stergand inscriptiile din Magdeburg de pe folii si inscriptionand indicativele de traseu si parcursurile din Oradea
Sigur că s-ar putea, s-a putut și la Cluj cu autobuzele Renault R312 si Agora L aduse din Paris. Singura diferență este că acolo s-a depus efort pentru asta, la Oradea insă nu se va face, din lipsă de interes și din comoditate: e muncă în plus. S-au obișnuit cu caietele cu spirale, și nu-i obligă nimeni să schimbe acest lucru.
Citat:
Dar nu ma pot obisnui cu semnalizatoarele lateral-fata rosii ale #45 care au fost schimbate din cele galbene (de ce oare?) cand a fost revopsit in actualul verde neon.
Au instalat lămpi de gabarit de spate în locul luminilor de semnalizare, pentru că aveau soclu identic. Asta aveau in depozit, probabil "stopuri" de la un tramvai casat. Normele tehnice, regulamentele, regulile de circulație nu ii prea interesează, din ce văd eu. Puteau măcar să instaleze lămpi de gabarit de față (albe) cu becuri portocalii (gasești așa ceva chiar și la hypermarket) și era totul în regulă. Dar necesită efort.

Ce privește lipsa de piese de schimb:
http://melidor.ro/cataloage/Catalog%20Fristom%201.pdf
Modelul FT-14 este cel folosit la Tatrele orădene, comercializate de o firmă orădeană.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2018
Mesaje: 827
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 24 Sep 2013 13:20:53    Titlul subiectului: 167385

Atata timp cat nu la toate vagoanele T4D exista acest afisaj semi automat nu vad rostul sa se complice cu ele.
_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2018
Mesaje: 6190
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 24 Sep 2013 13:38:38    Titlul subiectului: 167387

Daca vagoanele tot au acest sistem, e pacat ca el sa nu fie utilizat... insa probabil ca angajatii OTL au oricum mult de lucru si cum utilizarea acelor afisaje nu este obligatorie, nu au de ce sa se complice, cu atat mai mult cu cat activarea lor presupune o documentare si niste investitii, macar in improvizarea unor dispozitive de comanda/setare a lor, daca nu in achizitia unora noi.
Aici ar fi nevoie de un pasionat care sa primeasca acceptul OTL sa faca cele necesare pentru activarea afisjelor, asta daca e dispus sa o faca gratuit, doar din pasiune.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Mie 25 Sep 2013 08:59:55, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2018
Mesaje: 827
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 24 Sep 2013 22:04:09    Titlul subiectului: 167410

Bogdan are dreptate 1184 se afla in poza cu 115''.

Da, eu as fi dispus, insa numai in weekend as avea timp, in rest sunt ocupat de dimineata pana seara tarziu. In primul rand ar trebui sa fac cunostinta cu acest sistem sa-l studiez. Dar in primul rand nu de mine depinde acest lucru, trebuie sa am si deschidere din partea OTL.

_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 23/Sep/2018
Mesaje: 552
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 25 Sep 2013 19:22:23    Titlul subiectului: 167420

As avea o intrebare, este o curiozitate a mea: Vagoanele aduse la Oradea, atat ex Magdeburg, cat si ex Dresda, au fost modernizate in acelasi loc? Sunt foarte multe asemanari estetice intre aceste vagoane, ma refer aici doar la caroserie, nu cunosc detalii despre partea mecanica/tractiune.
_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius_somolan



Data înscrierii: 15/Dec/2009
Ultima vizita: 23/Sep/2018
Mesaje: 70
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 27 Sep 2013 12:27:36    Titlul subiectului: 167448

Vagonul 13-113 si-a inceput misiunea. Astazi este pe linia 1.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2018
Mesaje: 827
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 27 Sep 2013 12:42:08    Titlul subiectului: 167449

darius_somolan a scris:
Vagonul 13-113....


Garnitura compusa din vagoanele 13'' respectiv 113'' a mai iesit si saptamana trecuta pentru o zi in culorile originale vagon verde si remorca albastra. Azi insa a iesit cu remorca revopsita in verde.

O informatie importanta pentru pasionatii vagonului T4D #2. In urmatoarele luni se va retrage din circulatie si actuala garnitura 1184+115'' va fi 2''+102''. Si 24'' e foarte probabil ca va fi schimbat de 1182, 27-127 la fel. #1183 si #1209 momentan se considera ca fiind in stare ireparabila si nu vor fi puse in functiune. #1168, #1169 au venit fara cheia de la chopper, deci nu se pot pune in functiune. Un prieten din Germania se va ocupa de recuperarea cheilor.

_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!


Ultima modificare efectuată zsizsi la Vin 27 Sep 2013 19:22:25, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Sep/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 27 Sep 2013 13:13:22    Titlul subiectului: 167450

bogdan a scris:
As avea o intrebare, este o curiozitate a mea: Vagoanele aduse la Oradea, atat ex Magdeburg, cat si ex Dresda, au fost modernizate in acelasi loc? Sunt foarte multe asemanari estetice intre aceste vagoane, ma refer aici doar la caroserie, nu cunosc detalii despre partea mecanica/tractiune.

Fiecare oras le-a modernizat in propriile ateliere (ma rog, sunt mai multe de zis, dar irelevante in raport cu intrebarea pusa), probabil pe acelasi proiect ÈKD Pragoimex (propus/implementat, de altfel, si in alte orase - si la Iasi, de exemplu, au propus acelasi proiect de modernizare, componenta sa principala fiind partea de tractiune).

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 23/Sep/2018
Mesaje: 552
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 27 Sep 2013 19:54:33    Titlul subiectului: 167457

Cele care au avut probleme sunt acum functionale?
_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pisti91



Data înscrierii: 28/Mai/2008
Ultima vizita: 07/Iun/2016
Mesaje: 89
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 29 Sep 2013 16:52:03    Titlul subiectului: 167492

Nu a pomenit nimeni de vagonul 26-126. iata ca azi e pe traseu.


Fotografie-0137.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.25 MB
 Vizualizat:  de 8495 ori

Fotografie-0137.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
darius_somolan



Data înscrierii: 15/Dec/2009
Ultima vizita: 23/Sep/2018
Mesaje: 70
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 04 Oct 2013 13:32:29    Titlul subiectului: 167711

Astazi am urcat in vagonul 19-119 si am observat ca vitezometrul funcioneaza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 10/Sep/2018
Mesaje: 140
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 07 Oct 2013 09:02:02    Titlul subiectului: 167772

La toate vagoanele care au sosit acum functioneaza vitezometrul (inca).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 4 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community