|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
ELECTRO
Data înscrierii: 04/Dec/2009 Ultima vizita: 02/Mar/2024 Mesaje: 393 Locație: Chisinau (Moldova)
|
Trimis: Lun 03 Dec 2012 13:54:35 Titlul subiectului: Troleibuze AKSM 420 in Chisinau |
160815 |
|
Primaria Chisinau va achizitiona un troleibuz de ultima generatie. |
|
Sus |
|
|
adenauer
Data înscrierii: 12/Aug/2010 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 294 Locație: Chisinau (Moldova)
|
Trimis: Lun 03 Dec 2012 13:55:57 Titlul subiectului: |
160816 |
|
Iata si un reportaj la tema
http://www.jurnaltv.md/ro/news/troleibuz-performant-la-chisinau-419434/#
"Un troleibuz de ultimă generație va circula începând cu anul viitor pe străzile capitalei. Cel puțin asta promite municipalitatea, care spune că unitatea de transport modernă va fi achiziționată tot de la compania din Belarus "Belcomunmaș".
Potrivit Primăriei, troleibuzul din generația a patra va oferi călătorilor un confort sporit, deoarece nu va face zgomot, va dispune de climatizor, iar cel mai important - va avea un panou asemănător unui avion. Deși costă 220 de mii de euro, agentul economic din Bielorusia l-a vândut moldovenilor la preț de până la 150 de mii de euro. Unitatea de transport va fi adusă în țară împreună cu celelalte 49 de troleibuze, care urmează a fi cumpărate de la bieloruși și asamblate la Chișinău în 2013. Până acum, municipalitatea a achiziționat 107 troleibuze noi, cu scopul de a reînnoi cele 150 de vehicule uzate." _________________ Din Chisinau |
|
Sus |
|
|
ELECTRO
Data înscrierii: 04/Dec/2009 Ultima vizita: 02/Mar/2024 Mesaje: 393 Locație: Chisinau (Moldova)
|
Trimis: Mie 11 Dec 2013 19:38:29 Titlul subiectului: |
169508 |
|
A trecut un an. Unde e troleibuzul?
In schimb, exista astfel de troleibuze in locuri mult mai uitate de lume si cu datorii uriase in spate. |
|
Sus |
|
|
adenauer
Data înscrierii: 12/Aug/2010 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 294 Locație: Chisinau (Moldova)
|
Trimis: Dum 24 Aug 2014 20:48:39 Titlul subiectului: |
174422 |
|
Se pare ca e in drum spre Chisinau, daca nu ar fi ajuns deja... _________________ Din Chisinau |
|
Sus |
|
|
adenauer
Data înscrierii: 12/Aug/2010 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 294 Locație: Chisinau (Moldova)
|
Trimis: Mar 26 Aug 2014 20:18:06 Titlul subiectului: |
174452 |
|
A si ajuns deja. Troleibuzul de generatia IV, asa cum i se spune la Chisinau, e in proces de asamblare deja.
http://tv7.md/ro/social/in-chisinau-se-asambleaza-si-va-fi-scos-la-linie-un-troleibuz-de-generatia-a-patra-produs-in-belarus/
Un troleibuz de generația a patra va circula pe străzile capitalei începând cu Hramul Orașului. Produs în Belarus, a fost deja transportat la Chișinău. Acum se află în atelierul Regiei Transport Electric, unde muncitorii îl asamblează și îl pregătesc pentru testare. Pe lângă forma neobișnuită, troleibuzul este dotat cu ventilatoare, centură de siguranță pentru șofer și un computer care indică foarte precis defecțiunile.
De la începutul anului, la Chișinău s-au asamblat 12 troleibuze, dintre care 6 deja circulă pe străzile capitalei. Alte 6 unități se asamblează, inclusiv troleibuzul de generația a patra. Deși va fi gata în cel mult 12 zile, troleibuzul ar putea fi scos la linie de Hramul Orașului.
Gheorghe Morgoci, directorul Regiei Transport Electric Chișinău: «Este de generația a patra să zicem noi, este un troleibuz mai modern. Acest troleibuz a fost negociat la un preț simbolic, e cu 15 mii de euro mai scump decât acestea pe care le primim, dar prețul lui este de fapt de peste 200 mii euro, noi l-am procurat cu 165 mii euro».
Victor Levciu, șeful atelierului de asamblare a troleibuzelor și reparații capitale: «Are un sistem de ventilație în salon, în partea stângă toate ferestruicile sunt pline și lucrează sistemul de ventilație în salon, șoferul are condiționer și pentru binele șoferului ca să îi fie mai comod».
Cu o singură apăsare de buton, scaunul în mod automat se reglează astfel încât să îi fie comod șoferului.
Victor Levciu, șeful atelierului de asamblare a troleibuzelor și reparații capitale: «Are curea de siguranță , practic la celelalte nu este cureaua, vă demonstrăm cum lucrează reglarea cu aer, se regulează depinde de greutatea omului, el singur apreciază și se instalează cum trebuie. Toate defectele care apar la troleibuz pe tot parcursul când el circulă, apare la el pe ecran îi apare și el oprește vede defectul pe compiuter îi iese, este computerizat. Sunt operații pe care le poate face el singur, dacă nu, vine specialistul și regulează și pleacă mai departe».
Până la 1 septembrie, 142 troleibuze din cele 300 câte vor circula în Chișinău vor fi de producție belarusă. În același timp, sunt pregătite spre casare 15 troleibuze cu termenul de exploatare depășit. _________________ Din Chisinau |
|
Sus |
|
|
adenauer
Data înscrierii: 12/Aug/2010 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 294 Locație: Chisinau (Moldova)
|
Trimis: Sâm 06 Sep 2014 09:56:03 Titlul subiectului: |
174622 |
|
Iata noua bijuterie a celor de la RTEC.
http://protv.md/stiri/social/seamana-cu-un-tramvai-dar-nu-este-tramvai-intr-o-saptamana-va---687201.html
Seamana cu un tramvai, dar ... nu este... tramvai. Vorbim despre noul troleibuz asamblat la Chisinau, care intr-o saptamana va circula pe strazile capitalei. Desi a fost produs tot in Belarus, noul vehicul se deosebeste mult de celelalte, atat la exterior, cat si in interior.
Troleibuzul de generatia a patra, asa cum ii spun mecanicii, este ca scos din cutie. Vehiculul se afla in atelierul Regiei Transport Electric, asa ca deocamdata, doar muncitorii de aici se pot plimba cu el.
Oxana GORUN, REPORTER PRO TV: “Daca la exterior troleibuzul se deosebeste de celelalte, aseamanandu-se mai degraba cu un tramvai, atunci in interior este practic acelasi, doar ca aici, pasagerii in picioare au mai mult spatiu, in acelasi timp si scaunele sunt un pic diferite. Acestea sunt acoperite cu piele artificiala si sunt mai tari, tocmai bune pentru cei cu probelemele de spate.”
Victor LEVCIU, SEF ATELIER RTE: “Scaunele nu sunt tari, sunt comode pentru sanatatea omului. Cand te duci la doctor, iti spune sa dormi pe ceva tare, nu pe moale, iar chiar pentru printese sigur nu-i asa.”
Totusi nici acest troleibuz nu are aer conditionat, ci doar sistem de ventilare, care pe langa faptul ca sufla aerul de afara, produce si un zgomot puternic.
In schimb, cabina soferului este dotata la cel mai inalt nivel. Aici scaunul e moale, exista aer conditionat, iar tot sistemul de conducere este computerizat.
“Aici pe ecran imi arata daca usa e inchisa este deschisa, iata temepratura in salon.”
Bijuteria municipala costa mai scump decat celelalte troleibuze. Potrivit primariei, vehiculul a costat in total 165 de mii de euro si a fost asamblat intr-o luna. Insa daca autoritatile vor procura mai multe troleibuze, acestea vor costa 200 de mii de euro. Deocamdata acest troleibuz va fi folosit in regim de testare, iar pe 14 octombrie, de Hramul Orasului, va fi pus pe ruta. Deocamdata autoritatile nu au decis traseul, cert este ca troleibuzul va merge prin centrul capitalei. _________________ Din Chisinau |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 06 Sep 2014 11:23:02 Titlul subiectului: |
174627 |
|
Puteau sa-i dea o vopsire mai frumoasa _________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 16 Oct 2014 12:44:46 Titlul subiectului: |
175221 |
|
Comunicat de presă
(16 octombrie 2014) REF: Circulația troleibuzului de model nou
Primăria municipiului Chișinău informează că troleibuzul de model nou, de generația a IV-a, produs în Belarus și care a fost scos la linie în luna septembrie, circulă în mod normal, fără devieri de la orarul stabilit. Troleibuzul dat circulă pe ruta nr. 22.
Până în acest moment, nu s-au înregistrat careva defecțiuni tehnice. Zilnic unitatea de transport este emisă la traseu și corespunde normelor tehnice.
16.10.2014
Direcția Relații Publice,
Primăria mun. Chișinău
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 83
MD 2012, Chișinău, Republica Moldova
Tel.: + 373 22 201 707; Fax: + 373 22 201 708
e-mail: drp@pmc.md; web: www.chisinau.md |
|
Sus |
|
|
ELECTRO
Data înscrierii: 04/Dec/2009 Ultima vizita: 02/Mar/2024 Mesaje: 393 Locație: Chisinau (Moldova)
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 26 Ian 2015 01:23:53 Titlul subiectului: |
176718 |
|
Din punctul meu de vedere, designul este chiar reușit însă, personal, nu văd cu ochi bun afluxul de troleibuze din clasa "balșoi". De ce nu se aduce nimic din clasa "Asobo balșoi"? Când se vor casa ZIU 10, ce anume le va înlocui? Există vreun motiv obiectiv pentru care nu s-a achiziționat modelul AKSM 333 în condițiile în care "fratele mai mic" al acestuia e, deja, prezent, în Chișinău? |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 26 Ian 2015 08:13:46 Titlul subiectului: |
176719 |
|
Banii. Faptul ca asambleaza partial troleibuzele in cadrul Parcului 1 nu inseamna ca le iau gratis si ca sacul e fara fund. Deocamdata incearca, pe cat posibil, sa inlocuiasca o buna parte a jafurilor. Daca ar avea bani cu nemiluita, fii sigur ca multe dintre troleibuzele ZIU-9 ar fi inlocuite cu articulate, pentru a mai ameliora conditiile de calatorie, care sunt infernale. La Chisinau e nevoie ca de aer de introducerea unor mijloace de transport de foarte mare capacitate. |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Nu puteți descărca fișiere în acest forum
|
|