Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 05 Dec 2012 15:40:39 Titlul subiectului: Poze/filme interesante/amuzante cu tematica feroviara |
160876 |
|
Daca va intrebati cine "sapa" CFR-ul, aveti in pozele de mai jos raspunsul la aceasta problema... unul cu "sapa", unul la "supraveghere si control" ...
Asa ca, atunci cand mergeti pe peroanele din Gara de Nord, aveti grija la potentialele "surpari", sa nu va treziti ca intrati prin efractie in "locuintele" "bietilor" maidanezi, ca au mai multe drepturi...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.46 kb |
Vizualizat: |
de 23337 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.37 kb |
Vizualizat: |
de 23337 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.18 kb |
Vizualizat: |
de 23337 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Sâm 12 Ian 2013 12:48:19 Titlul subiectului: |
161623 |
|
Britanicii tot britanici ... daca eram obisnuit ca trenurile sa aiba usi culisante, pliante sau chiar batante, dar cu dechiderea spre interior, iata c-am vazut-o si p-asta: tren la care usile se deschid catre exterior!
Va dati seama daca era asa ceva la noi, cum umbla orice ghiolban sa izoleze usile ca sa fumeze, cati ar fi fost "cositi" de usile deschise?!?
Ca sa nu mai zic ca vagoanele nu sunt numerotate 1, 2, 3 etc, ci A, B, C ...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.05 kb |
Vizualizat: |
de 23294 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.21 kb |
Vizualizat: |
de 23294 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Joi 22 Mai 2014 10:59:51, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 05 Feb 2013 22:15:09 Titlul subiectului: |
162463 |
|
Stimati calatori!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
15.92 kb |
Vizualizat: |
de 23258 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 18 Feb 2013 23:47:27 Titlul subiectului: |
162748 |
|
IR 1064/1063 (Iasi <-> Ungheni) in zona de control vamal a garii Ungheni (Republica Moldova) - foto: 17 februarie 2013
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.56 kb |
Vizualizat: |
de 23223 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.19 kb |
Vizualizat: |
de 23223 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 21 Feb 2013 22:29:16 Titlul subiectului: |
162873 |
|
Cefereul prezinta publicului calator noul tip de vagoane care vor intra in componenta trenurilor Inter-Comune de pe relatia Bucuresti - Constanta. Ca de unde City in RRomania?!?
Datorita "specifiului" acestei linii de mare viteza mica, la care isi aduc contributia unele triburi de "cetateni" care mereu au senzatia ca magistrala 800 are mult prea multe sine, cabluri, relee etc, majoritatea componente metalice, din ratiuni ecologice, specimenele bipede cu pricina considera de datoria lor sa ia masuri pentru a depolua mediul, facand sa dispara (tot ce li se pare lor ca) e de prisos, pentru ca magistrala 800 nu e a noastra, ci a lor, si a urmasilor urmasilor lor pe care ii procreaza in timpul cand nu se ocupa cu "usurarea" liniei de Constanta.
Astfel, noul vagon are un design avangardist. Avangardist pentru cei obisnuiti sa traiasca in triburi/clanuri in secolul XXI.
Deocamdata nu a fost prezentat decat acest vagon, insa se ia in calcul, datorita cererilor numeroase, sa se construiasca un vagon de transport cai, poleit dăcât cu aur, pentru ca să se simte bine și prietenul omului care sta cu el la masa in sufrajărie.
Urechile la calatori se vor delecta cu "maniele" pe care le va canta Jean dă la Craiova. Dă la Craiova la Bucuresti. De la Bucuresti la Constanta inca nu s-a gasit un "rapsod" care sa aiba curajul sa mearga cu trenul, de teama "magnetilor" care le-ar putea fura dăcât lantoaiele si ghiulurile.
Dupa cum vedeti, "vagonul" este dotat cu o copertina, asta desi Gara de Nord e acoperita. Acuma, na, ori din cauza ca prin unele locuri ploua prin acoperisul proaspat reparat, ori din dorinta de a face calatorii sa se simta ca la ei acasa, in cort...
Vagonul are iluminat, tras printr-un fir, sa speram ca nu prin metodele traditionale specifice, altfel oierul Jiji va trebui sa le plateasca si astora amenzile si curentul...
Pretul biletului este zero, cine-i prost sa-si ia bilet?!? De obiecei se merge cu nașu. Pentru cine nu are diacritice, e mai nasol: va trebui sa mearga chiar cu nasul. Adica cu organul. Ala olfactiv, nu va ganditi la prostii...
Au fost lansate si oferte, daca cineva isi ia bilet dus-intors, primeste bonus o internare la spitalul numarul 9. Cel cu "specific". Pentru ca, la "iuțeala" cu care merge trinul, nu stii nici daca pleci, d'apoi sa mai te si intorci. Doar nu esti nebun sa dai banii dînainte ....
Precizam ca personalul de vagon este foarte amabil, unul te tine de vorba si celalalt te controleza. Nu, nu la bilete, ci la buzunare. Calatorii recalcitranti sunt dati pe mana la firma de paza, care si aia e pă mana cu controlorii. Calatorul este controlat in toate buzunarele pentru a se verifica daca nu are bani sau alte obiecte, cum ar fi telefoane, leptoape si alte asemenea, usor valorificabile in Vitan, care ar putea stanjeni omul la mers.
Cine nu are buzunare, i se vor face. Cu șuriul...
Vagonul e dotat cu ferestre antivandamism, adica sa nu vina vreunu' care se crede Vandam si sa le sparga, uite-asa, ca e el decat ciumec...
Dupa cum vedeti, vagonul este dotat cu bude ecologice. Acea galeata amplasata sub separeul cu pricina, de culoare rosie, arata ca de fapt situatia e maro...
Acest text se vrea a fi un pamflet. Caruta cu pricina nu are nimic in comun cu povestea, dar m-a inspirat. Orice asemanari cu fapte si intamplari reale si, mai ales, cu alea ireale dă pă linia de Costanța, e intamplatoare...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.19 kb |
Vizualizat: |
de 23188 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.49 kb |
Vizualizat: |
de 23188 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.1 kb |
Vizualizat: |
de 23188 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 26 Mai 2013 23:50:19 Titlul subiectului: |
164742 |
|
Trecerea Dunarii pe Podul Prieteniei, dinspre Ruse spre Giurgiu, cu trenul (Istanbul - Bucuresti) - mai 2013:
http://www.youtube.com/watch?v=NYJbsJ4RVas
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 09 Sep 2013 15:00:51 Titlul subiectului: |
166967 |
|
Pe Podul Prieteniei e linie simplă și neelectrificată? Asta e prea de tot!
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 16 Sep 2013 15:07:51 Titlul subiectului: |
167160 |
|
Daca v-ar intreba cineva cum arata catenara liniilor din Gara Centrala din Berlin, ce ati raspunde?
Ei, iata: "catenara" este de fapt ... un profil metalic
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.26 MB |
Vizualizat: |
de 22505 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.03 MB |
Vizualizat: |
de 22505 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
986.74 kb |
Vizualizat: |
de 22505 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 16 Sep 2013 19:16:51 Titlul subiectului: |
167167 |
|
La fel e in zona acoperita a peroanelor garii proaspat modernizate Salzburg Hauptbahnhof.
sursa foto: SkyscraperCity.com
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 30 Sep 2013 06:59:53 Titlul subiectului: |
167513 |
|
Deci, inseamna ca am fost norocos, eu am avut doar.................85 de minute intarziere, cand m-am intors sambata noapte de la Sighisoara la Bucuresti Nord. Trenul a venit intarziat cu 70 de minute la Sighisoara, la Brasov a ajuns cu 90 de minute intarziere, iar de la Brasov la Bucuresti Nord a recuperat 5 minute.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
842.94 kb |
Vizualizat: |
de 22360 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 30 Ian 2014 10:21:51 Titlul subiectului: |
170798 |
|
Nu e nici interesanta, nici amuzanta, dar alt loc nu i-am gasit...
Nas ghiorlan de CFR, la clasa intai, intr-un Desiro care circula ca tren IR (fotografie facuta de un elvetian in 2013 si postata pe DSO):
Natie defecta!
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 21 Mai 2014 09:41:27 Titlul subiectului: |
172965 |
|
Duminica am facut o plimbare trenulistica Iasi - Balti (Republica Moldova) via Ungheni si retur. Ne-am jucat putin cu focul la trecerea Prutului si a iesit urmatoarea chestie: https://www.youtube.com/watch?v=MaZZ5eKWs_k
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 21 Mai 2014 22:34:32 Titlul subiectului: |
172994 |
|
Interesant sistemul cu sina incalecata si macaz inainte de pod. Nu l-am mai vazut in alta parte in tara.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Joi 22 Mai 2014 20:22:23 Titlul subiectului: |
173006 |
|
Pana in Ungheni exista ecartament standard de 1435 de mm? Si aceste trenuri Iasi - Ungheni sunt deservite de automotoare Siemens Desiro, fara a necesita schimbarea ecartamentului?
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 22 Mai 2014 20:53:57 Titlul subiectului: |
173007 |
|
Da, pana la Ungheni (Moldova) exista linii cu ecartament 1435 mm. Cele doua perechi IR Iasi <-> Ungheni (Moldova) nu necesita schimbarea boghiurilor. Acum circula locomotiva DA cu un vagon de clasa a doua, dar pana nu demult era automotor Desiro.
Schimbarea boghiurilor la "Prietenia" (Chisinau <-> Bucuresti Nord) se face tot in Ungheniul din Republica Moldova (v. atasamentele - fotografii facute tot duminica trecuta).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.12 kb |
Vizualizat: |
de 21406 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.12 kb |
Vizualizat: |
de 21406 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.53 kb |
Vizualizat: |
de 21406 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74 kb |
Vizualizat: |
de 21406 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.46 kb |
Vizualizat: |
de 21406 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.5 kb |
Vizualizat: |
de 21406 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.05 kb |
Vizualizat: |
de 21406 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 22 Mai 2014 21:05:56 Titlul subiectului: |
173008 |
|
CFM are un dezvoltat simt al umorului sau al autoironiei fine... Viseaza la ICE 3... Cand or fi sa fie la mana a doua si or rezolva si dilemele legate de ecartament...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.04 kb |
Vizualizat: |
de 21401 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Vin 23 Mai 2014 06:24:10 Titlul subiectului: |
173014 |
|
Iar in Ungheni exista linie incalecata?, s-au o parte din linile cu peron sunt cu ecartament de 1435 mm si o parte cu ecartament de 1534 de mm. Pentru ca nu mi-am putut da seama in poze. Pentru ca am impresia ca in zona in care se schimba ecartamentul este linie incalecata, dar in ceea ce priveste linile cu peron nu mi-am putut da seama.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 23 Mai 2014 09:22:39 Titlul subiectului: |
173018 |
|
Volvo a scris: | Iar in Ungheni exista linie incalecata?, s-au o parte din linile cu peron sunt cu ecartament de 1435 mm si o parte cu ecartament de 1534 de mm. | Ecartamentul "larg" e de 1524 mm, nu cat crezi tu ...
... vezi ca ti s-a mai reprosat si de catre altii, documentat, ca palavragesti aiurea si dai tot felul de "informatii" false. Incearca sa nu se mai repete.
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 23 Mai 2014 10:05:54 Titlul subiectului: |
173019 |
|
Cladirea garii internationale (mai exista si asa-numita gara suburbana la cca. 100 de metri de cea internationala si acolo trag automotoarele D1 care circula pe rutele interne; de asemenea, are si functiune de autogara) are de-o parte si de alta pachete de linii. Pe stanga cum vii dinspre Romania sunt doar liniile si peroanele pentru trenurile internationale spre/dinspre CSI care sunt doar in trecere prin Ungheni si nu necesita control vamal (cred ca de ceva timp era adus acolo si trenul Ocnita <-> Chisinau, pe care circulau automotoare modernizate D1M - de cand cu incendiul circula din nou automotoare D1 si cel putin pe un sens cred ca se merge direct, fara rebrusare in gara internationala din Ungheni). De asemenea, exista pe partea stanga si linii pe 1524 mm pentru traficul de marfuri. Nu-mi dau seama pe moment daca exista si linie incalecata pentru traficul de marfuri (se vede in filmare ca imediat dupa trecerea podului se desprinde spre stanga linia incalecata, iar spre dreapta ramane doar linie pe 1435 mm).
In partea dreapta a garii exista linii cu ecartament de 1435 mm si peroanele aferente si e posibil sa fie si o linie pe 1524 mm pentru manevre (nu-mi dau seama pe moment).
Deci, pe ambele parti ale garii exista doar linie simpla (pe 1524 mm in stanga si pe 1435 mm in dreapta) pentru traficul de persoane.
In spatiul destinat schimbarii boghiurilor (aflat si acesta pe partea dreapta a garii) exista, evident, linii incalecate.
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Vin 23 Mai 2014 21:09:33 Titlul subiectului: |
173049 |
|
Deci sa inteleg ca atunci cand se merge dinspre Romania, trenul opreste in partea dreapta la peroanele de 1435 mm, iar apoi este dus in zona de schimbare a boghiurilor, iar dupa aceea este tras in partea stanga la peroanele cu linii de 1524 mm inainte de plecarea spre Chisinau. Si mai am o curiozitate. Manevrele intre peronul cu linie de 1435 mm si zona de schimbare a boghiurilor se face cu locomotiva de manevra de ecartament de 1435 mm, iar din zona de schimbare a boghiului in zona cu peron cu linie de 1524 de mm se face cu locomotiva de manevra de 1524 mm?
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 23 Mai 2014 22:40:54 Titlul subiectului: |
173052 |
|
Volvo a scris: | Deci sa inteleg ca atunci cand se merge dinspre Romania, trenul opreste in partea dreapta la peroanele de 1435 mm, iar apoi este dus in zona de schimbare a boghiurilor, iar dupa aceea este tras in partea stanga la peroanele cu linii de 1524 mm inainte de plecarea spre Chisinau. |
Da.
Volvo a scris: | Manevrele intre peronul cu linie de 1435 mm si zona de schimbare a boghiurilor se face cu locomotiva de manevra de ecartament de 1435 mm, iar din zona de schimbare a boghiului in zona cu peron cu linie de 1524 de mm se face cu locomotiva de manevra de 1524 mm? |
Aici am si eu niste nelamuriri si n-as vrea sa gresesc. Poate stie redeme si iti va raspunde el exact.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 24 Mai 2014 10:41:41 Titlul subiectului: |
173059 |
|
Fotografiile din atasament sunt realizate in doua reprize, in 2008, cu mult stres (de altfel, in ziua cand am realizat fotografiile de detaliu, am si avut un mic incident cu un nene, probabil de la CFM si probabil rosu pana in adancu' sufletului, care cam dorea sa ne dea pe mana politiei, dar in final a zis "treaca de la mine de data asta, dar data viitoare..."). Manevrele pre- si post- schimbarea boghiurilor se fac prin partea opusa fata de pod, unde este si depoul si unde am avut o strangere de inima sa ne aventuram, de aceea nu pot sa zic exact care e configuratia liniilor in acel punct.
In imaginile 5374 si 5378 se poate vedea linia incalecata din zona verinelor (ne aflam in "Prietenia", intr-un vagon alaturat).
In imaginea 6831 este gara internationala fotografiata de pe partea cu traficul de tranzit.
In imaginile 6835 si 6840 se vad liniile de pe "intern". Se observa ca toate sunt simple, dar nu stiu perfect pe moment daca toate sunt cu ecartament de 1524 mm.
In imaginea 6840 se vede "gara suburbana" fotografiata din capatul peronului liniei 1 a garii internationale (de pe partea "interna", desigur).
In imaginea 6867 se vede gara internationala fotografiata de pe peronul liniei 1 a garii "suburbane".
Ne-am aventurat putintel in zona unde sunt depozitate boghiuri si in imaginea 6864 se vad linii incalecate din acea zona si boghiuri pentru ambele ecartamente.
In imaginile 6833 si 6834 se vede pachetul de lniii pentru traficul dinspre/spre Romania si, suplimentar, se observa si zona de schimbare a boghiurilor. La acea vreme perechile de trenuri dinspre/spre Iasi erau formate dupa cum se poate vedea in imagini (macar acum e vagon modernizat, compartimentat, dar, desigur, cu 8 locuri in compartiment).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.87 kb |
Vizualizat: |
de 21299 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.87 kb |
Vizualizat: |
de 21299 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.84 kb |
Vizualizat: |
de 21299 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.44 kb |
Vizualizat: |
de 21299 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.05 kb |
Vizualizat: |
de 21299 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.36 kb |
Vizualizat: |
de 21299 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.64 kb |
Vizualizat: |
de 21299 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.18 kb |
Vizualizat: |
de 21299 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.44 kb |
Vizualizat: |
de 21299 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Vin 28 Dec 2018 13:59:24 Titlul subiectului: |
197972 |
|
Pun un filmuleț cu tematică feroviară al lui Dulevoz, de pe Valea Jiului.
Ne face și o promovare faunistică!
https://youtu.be/oIk1uO1cotc
|
|
Sus |
|
|
|