Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Ian 2007 13:08:18 Titlul subiectului: *Ce ziceți de o linie cu troleibuze de epocă în București? |
43207 |
|
Ce ați zice de o linie cu troleibuze de epocă în București? Un 81 P-ța Victoriei (să vină prin Șos. Kiseleff și să o facă la stânga imediat ce se termină Șos. Kiseleff), Bd. Aviatorilor, Str. Arh. Ion Mincu, Șos. Kiseleff, Arcul de Triumf, Șos. Kiseleff, P-ța Presei Libere - Casa Presei Libere, Șos. București Poliești, Fântâna Miorița - Gara Băneasa, Șos. București-Poliești, Podul Băneasa, Șos. București Poliești, Aerop. Băneasa.
Traseul de retargere ar fi pe Bd. Expoziției.
Pentru o mai bună legătură, 381 ar putea să aibă o stație cu refugiu undeva în rondul de la P-ța Victoriei.
Pe această linie s-ar folosi troleibuze elvețiene de epocă nearticulate.
Ce troleibuze ar putea fi foliste:
- Ar putea fi recondiționate o parte din troleibuzele (ex-autobuzele) "Saurer" 5 DUK-A din București
- Aduse cele 4 troleibuze "F.B.W." din 1956 ce se găsesc la Ruse, în Bulgaria (deci și prin urmare nu foarte departe de București)
- Adus 1-2 "F.B.W." din 1966 de la Sibiu.
- Dacă mai există ceva de dat din Polonia (erau niște "Saurer" din 1957)
În fiecare vehicul ar exista un panou cu locurile importante pe lângă care trec, de ex: Muz. Țăranului + Muz. de Ist. Naturală "Grigore Antipa" + Palatul Victoria + Inst. de Istorie "Nicolae Iorga, Statuia Aviatoor, Arcul de Triumf.
Mai rămân niste probleme: finanțarea, piesele și normele U.E.
1) Finanțarea: se previzionaeză oricum construirea unei linii de troleibuze în Berceni care să ajungă în final în partea de Nord a orașului. Alte fonduri se pot obține de la U.E. sau, posibil, de la elvețieni.
2) Piesele: dacă se vrea, se pot obține de la elvețieni piese de schimb. De ex., elveținii dau pentru tramvaiele Be 4/4 din Iași piese. Și cred că elevețienii, față de români sunt bucuroși să-și vadă troleibuzele încă circulând.
Această linie poate fi considerată ISTORICĂ, și deci și prin urmare exceptată de la regulă. Poate sa meargă ca o linie obișnuită, dar să fie în spiritul unei linii turistice!
O dată cu construirea rețelei pe Șos. Kisellef ar putea fi recondiționați și stâlpii dintre Arcul de Triumf și Str. Monetăriei, stâlpi ce au susținut rețeaua primei linii de troleibuz din București. _________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
ciordescu
Data înscrierii: 02/Noi/2005 Ultima vizita: 07/Iul/2009 Mesaje: 143 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Ian 2007 13:54:05 Titlul subiectului: |
43217 |
|
Dar de ce nu o linie de tramvai...prin centrul vechi
Daca nu ma insel Catalin avea niste poze, nu mai stiu exact din ce oras, cu o linie turistica deservita de vagoane de epoca. |
|
Sus |
|
|
sisintea
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Iun/2008 Mesaje: 455 Locație: Medias
|
Trimis: Mie 10 Ian 2007 14:00:59 Titlul subiectului: |
43220 |
|
Hai sa punem punctul pe rana si sa discutam fara oprelisti:
-Cine sa faca un muzeu? Ce inseamna muzeu? Cum se finanteaza acesta? In ce locatii? (nu luam in calcul salvarea unor vehicule chiar de catre regii si punerea lor in circulatie, cu prilejul unor momente speciala. Acest lucru se intimpla deja, Bucuresti, Iasi, Timisoara, Ploiesti etc.)
-Cei din Ruse au in circulatie acele troleibuze sint saraci, nepermitindu-si inca innoirea parcului de vehicule. |
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Vin 12 Ian 2007 11:37:33 Titlul subiectului: |
43498 |
|
Linie obisnuita cu nuanta turistica...pentru ce? Prin definitie Bucurestiul nu e oras turistic. Cine vine in fundatura asta? Si chiar daca ar fi fonduri pentru restaurare si intretinere, nu se merita efortul, ar fi vandalizate dupa primul meci de divizia A.
mrM, tu ce cauti, un sponsor pentru restaurare sau potentialii calatori care vor merge pe linia repectiva pe care apoi sa'i prezinti unui sponsor care va finanta proiectul numai avand certitudinea ca exista un public amator de asa ceva, public care la randul sau nu ar indrazni sa viseze la asa ceva fara a sti ca exista un sponsor etc. ...putem divaga la nesfarsit pe tema asta, mai ales ca nu implica activitate fizica si mentinem functiile cerebrale in functiune. in aceeasi nota putem spera si la alte propuneri pertinente precum introducerea tramvaiului cu cai, podirea cu lemn in loc de asfalt a Caii Victoriei precum si refacerea bazinului hidrografic al Capitalei prin decopertarea albiei fostului rau C****a care curgea din gradina Icoanei pana la Sf. Vineri. Sambata dupa amiaza, executii publice in Piata de Flori, langa Hanul lui Manuc, 2 lei intrarea, pentru copii tinuti in brate nu se percepe taxa.
Ceausescu suntem toti, nu? |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 17 Apr 2007 09:08:41 Titlul subiectului: |
78332 |
|
Ma gandeam ca in perioada sarbatorilor sa circule un troleibuz de epoca, pe liniile centrale (asa cum era tramvaiul de sarbatori). Ce parere aveti ? _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 17 Apr 2007 13:15:55 Titlul subiectului: |
78346 |
|
Si...de unde sa se aduca troleibuzul? Ca troleibuz mai vechi de 1989 nu mai gasesti (decat printre 2nd handurile din alte tari).
#7148 (1980) a fost casat. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 17 Apr 2007 17:01:32 Titlul subiectului: |
78365 |
|
Din afara. Un FBW mai vechi (care sa arate si bine) de exemplu.
Ca linii, ma gandeam la 85 sau 86, ca au o vechime destul de mare. Sa circule 1-2 asemenea troleibuze, de Pasti, si in perioada sarbatorilor de iarna, eventual sa fie gratuit... _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mar 17 Apr 2007 17:27:27 Titlul subiectului: |
78367 |
|
Linia de troleibuz s'ar putea pune pe Aviatorilor, nu pe Kiseleff. Problema este piata Victoriei, unde e mare aglomeratie de ministri si coloane oficiale, numai bune de blocat de un troleibuz caruia ii sar coarnele de pe retea.
N'are niciun rost sa aduci rable de afara sa le plimbi prin Piata Victoriei. Probabil ca la un moment dat se va reface reteaua de troleibuz si poate se apuca RATB de restaurat ceva sau daca nu macar de reconstruit un TV sau Roman |
|
Sus |
|
|
andagh
Data înscrierii: 13/Iun/2008 Ultima vizita: 12/Apr/2021 Mesaje: 1 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 27 Iul 2009 14:41:56 Titlul subiectului: Ar fi ceva extraordinar |
114573 |
|
Ar fi ceva extraordinar sa existe cateva vehicule de epoca in Bucuresti, asa cum exista la Viena, de exemplu. S-ar putea folosi caroseria veche, iar partea electrica si mecanica ar putea fi moderne. Daca vorbiti cu primarul, poate ii dati o idee. |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 27 Iul 2009 20:02:44 Titlul subiectului: |
114590 |
|
RATB dispune in prezent de doua vagoane de epoca, plus unul de epoca dela Viena, pe care le tine insa ascunse de ochii poporului. Daca nu au folosit aceste tramvaie pe reteaua de tramvai existenta, nu cred ca s'ar deranja cineva sa intinda sarme pentru o linie de troleibuz pe care sa se plimbe niste TV sau Roman restaurate sau niste FBW salvate dela taiere dela Brasov sau Sibiu.
Ar fi o idee ca macar sa refaca vechea axa nord-sud de troleibuze. Ceea ce a ramas insa de epoca sunt mentalitatile. |
|
Sus |
|
|
liv_liv30
Data înscrierii: 23/Iul/2008 Ultima vizita: 08/Dec/2011 Mesaje: 48 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 31 Iul 2009 10:36:30 Titlul subiectului: |
114792 |
|
Si de unde sa iei troleibuze de epoca made in Romania ? Roman si TV nu mai sunt pe nicaieri de mult iar Dac-uri mai sunt cateva. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 31 Iul 2009 12:09:24 Titlul subiectului: |
114803 |
|
O solutie cred ca ar fi conservarea DAC-urilor, dar acestea nu cred ca pot intra in categoria "Troleibuze de epoca" ! _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|