|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
vladr
Data înscrierii: 20/Dec/2012 Ultima vizita: 20/Feb/2013 Mesaje: 1
|
Trimis: Vin 21 Dec 2012 00:12:35 Titlul subiectului: Istorie: sapaturi IMB pre-'89 la inters. Panduri/Severeanu? |
161109 |
|
Pe terenul viran de la intersectia Panduri cu Constantin Severeanu exista un put de access de dimensiuni aproape onorabile care pare sa fi fost sapat de IMB pe la mijlocul anilor '80, in conditiile in care orice linie de metrou contemporana este la >1km distanta. (Pana si ipotetica M5/1989 ar fi trecut la 600m distanta.)
Iata cum arata pe dinauntru: http://reptilianul.blogspot.ro/2011/08/sos-panduri.html
Are cineva "din domeniu" (sau cu cunostinte) vreo idee despre care ar fi putut fi scopul sapaturii?
Un localnic a scris urmatoarele (partial bazaconii, dar cronologia este f. f. probabil sa fie exacta):
Citat: | Stiu ca in anii 1985-1987 s-a facut un tunel de acces intre Palatul Cotroceni si Casa Poporului. Stiu exact acest lucru ca am locuit in zona Panduri, aprox vis-a-vis de strada Dr Severeanu. O parte din pamant s-a scos prin terenul viran existent la coltul strazii Severeanu cu sos Panduri. Acolo a existat o imprejmnire cu panouri de la Metrou (cu "M" pe ele), de unde basculantele incarcau pamantul extras. Scutul s-a lansat in dreptul Ecran Club unde se scotea si o cantitate enorma de pamant (erau "munti" care impresionau! Aceasta "sosea subterana" se parcurgea cu automobile electrice dar avea si o legatura cu magistrala 1 de Metrou (Indstriilor - Republica) |
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|