Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Incidente/accidente la metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 22, 23, 24  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 05 Aug 2010 18:35:03    Titlul subiectului: 131257

Nu avea chef de cearta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 05 Aug 2010 22:32:05    Titlul subiectului: 131295

Da, a deschis usile, dar nu a iesit nimeni. Culmea, nici macar unu-doi curiosi, in conditiile in care metroul tocmai oprise brusc si claxona din "toti rarunchii".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Aug 2010 12:10:19    Titlul subiectului: 131389

Astazi dimineata, aproximativ ora 9.00. ma deplasam pe M2 directia Berceni cu trenul Gladiola. La Dimitrie Leonida trenul a oprit la peron, dar nu s-a activat lumina verde de pe butoanele usilor sa se poata deschide. Nici mecanicul nu a deschis usile din cabina si a plecat mai departe spre stupoarea calatorilor care doreau sa coboare acolo. La Berceni mai multi calatori ne-am deplasat spre cabina sa-l intrebam de ce nu a deschis usile, la care, cu nonsalanta tipica acestei categorii socio-profesionale ne-a spus ca "la el in cabina totul a fost in regula", bineinteles fara vreo scuza sau ceva de genul asta, ca nu le sta in obicei... In acel moment eu l-am intrebat daca nu i s-a parut in neregula ca nu coboara nimeni din tren si dl conducator m-a spus "Cine esti tu sa-mi ceri socoteala? Daca ma dau jos de pe scaun iti dau si un cap in gura !"
Si cand te gandesti ca existau persoane inclusiv pe acest forum care ne indemnau sa fim solidari cu revendicarile acestor lucratori....
Intrebare. Este posibil sa nu se fi activat comanda si el sa nu-si fi dat seama? Mentionez ca la plecarea de le Dimitrie Leonida nu s-a auzit nici anuntul "Atentie se inchid usile", cum era normal...Unii calatori au spus ca au apasat si semnalul de alarma, dar nu le-a raspuns nimeni...
P.S. O fi acelasi conducator de tren cu celebrele anunturi "Stimati calatori, v-ati tampit cu totii ?" sau "lasa, ba, usa aia acolo !" ?
Se vede ca prea multi bani si prea putina munca dauneaza grav sanatatii (psihice)...

Am facut o reclamatie, astept cu interes raspunsul...

Am spus exact ce am spus si aici, ora (cat de exact posibil), trenul, statia/directia de deplasare, numai asa pot sa-l identifice. Wink
M2, directia Berceni, ora 9.00, trenul Gladiola 1018-2018...

http://www.metrorex.ro/contact.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 08 Aug 2010 01:07:45    Titlul subiectului: 131444

Puteai sa-i zici "Poti sa te dai jos, dar sa nu fii sigur ca o te mai urci." Daca pierderi din cauza lui o intalnire importanta, de afaceri, in zona D. Leonida?

PS. Exista deschizatorul de urgenta - doar dai la o parte capacul glisant si umbli la robinet, in cazul in care nu si-au luat masuri "de precautie" si sa fi scos manetele, cum se mai intampla la RATB, unde pe vehiculele mai vechi, numai la sofer mai are maneta.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Aug 2010 09:59:21    Titlul subiectului: 131450

Dar hai sa lamurim, este posibil sa nu se activeze comanda de deschidere a usilor sau mecanicul pur si simplu a uitat sa apese butonul "magic"? Repet, nu s-a auzit nici anuntul de inchidere a usilor, probabil ca nici becurile de exteriorul usilor nu s-au aprins, dar acest lucru nu am cum sa-l afirm cu certitudine, eu fiind in interior. Iar la apasarea semnalului de alarma nimeni nu a reactionat, nu s-a auzit nicio voce, iar trenul nu s-a oprit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Aug 2010 17:38:48    Titlul subiectului: 131476

Anuntul si deschiderea usilor sint sectiuni separate
daca s-a aprins ledul verde si s-a apasat pe buton, (la apasare se aprinde unul rosu pentru 1 secunda) si usile nu s-au deschis posibil ca 1 sa fie defecta, dar mai multe ... e putin probabil.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Aug 2010 18:03:36    Titlul subiectului: 131478

Nu s-a aprins niciun led verde pe nicio usa, ca si cum comanda ar fi fost la mecanic. Initial am crezut ca "a ratat" oprirea corecta la peron si ma asteptam la o manevra inainte/inapoi. Insa trenul a plecat "senin" spre Berceni spre stupoarea noastra, a calatorilor.
Mentionez ca pana atunci si dupa (la statia Berceni) ledurile s-au aprins normal, doar la Dimitrie Leonida nu s-a intamplat nimic. Insa mecanicul a sustinut senin ca la el in cabina totul a fost "normal" si la Dimitrie Leonida..Becurile de pe exteriorul garniturii cand se aprind? Deci nu cele de actionare a comenzii (situate pe usi), cele care sunt situate la capetele vagoanelor in partea de sus.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Aug 2010 23:41:04    Titlul subiectului: 131496

Dupa cele relatate de tine cred ca a uitat sa apese pe buton, becurile alea de sus galbene se aprind cind este data comanda de deschidere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Aug 2010 07:32:03    Titlul subiectului: 131505

Exact asta banuiesc si eu, dar "specimenul" a dat-o la intors, ca la el a fost OK... Very Happy
Ceea ce imi spui tu despre becurile de pe exterior confirma ca daca se uita in oglinda ar fi vazut ca acele becuri nu sunt aprinse, deci nu daduse comanda...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Aug 2010 22:40:55    Titlul subiectului: 131561

Dar despre trenul ala care a 'uitat' sa opreasca in Aurel Vlaicu, ce stiti?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zombie_ro



Data înscrierii: 30/Mar/2010
Ultima vizita: 07/Noi/2013
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov

MesajTrimis: Lun 09 Aug 2010 22:55:48    Titlul subiectului: 131562

O intrebare: este normal ca o rama de metrou sa se retraga in mijlocul unei curse intr-o remiza?
Nu de alta, dar azi venind pe la h20:00 dinspre Eroilor - GN1, rama BM 1102-2102 "Bucuresti", odata ajuns in GN1 mecanicul a anuntat ca se retrage (?? - nu parea sa aiba ceva probleme), si a garat cu tot cu gardienii in remiza dinspre GN-Victoriei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Aug 2010 23:00:48    Titlul subiectului: 131564

Nu conteaza daca-i "normal" sau nu, daca a facut-o, era cu un motiv. Metroul nu e o jucarie, deci ei stiu ce fac. Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Mar 10 Aug 2010 12:14:16    Titlul subiectului: 131584

Mecanicii nu au voie sa scoata trenuri din circulatie doar pentru ca asa au ei chef, sau ca vor sa plece acasa mai repede...probabil ca mecanicul respectiv iesea din schimb, sau garnitura avea niste probleme ce nu erau vizibile si pentru calatori. Pe afisajul ramei ce scria, Dristor 2 sau Gara de Nord?
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mar 10 Aug 2010 12:15:54    Titlul subiectului: 131585

Sau la acea ora incepeau sa se retraga din circulatie trenuri, mai ales ca dupa ora 20.00, intervalul de succedare creste simtitor Idea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zombie_ro



Data înscrierii: 30/Mar/2010
Ultima vizita: 07/Noi/2013
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov

MesajTrimis: Mar 10 Aug 2010 16:13:38    Titlul subiectului: 131597

Scria clasic...Dristor2 ... pana la GN nu a anuntat nimic. In GN, cand sa inchida usile, a anuntat mecanicul ca nu mai circula si se retrage. Ulterior calatorii au fost anuntati prin interfoanele din statie ca o noua garnitura va veni peste 2 minute.
Ceea ce mi s-a parut mie ciudat (nu ca s-a retras Laughing ) este ca din statie a plecat in remiza cu tot cu gardienii din tren + mecanicul (care era singur) si nu i-am vazut cobarand in remiza. Cu aceast ocazie am vazut si unde este plasat pantograful la BM Wink
Poate este exact cum zice colegul @bogdaneftimie .... se mai raresc la aceea ora, desi pana acum am mai venit la aceasi ora zilnic prin GN si nu s-a mai intamplat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
vaDer



Data înscrierii: 05/Iun/2010
Ultima vizita: 30/Iul/2012
Mesaje: 45
Locație: Bucuresti 2 (Doamna Ghica)

MesajTrimis: Mar 10 Aug 2010 16:44:40    Titlul subiectului: 131599

zombie_ro a scris:
Scria clasic...Dristor2 ... pana la GN nu a anuntat nimic.
Adica pana la GN nu a anuntat urmeaza statia x sau ,,Atentie se inchid usile"?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zombie_ro



Data înscrierii: 30/Mar/2010
Ultima vizita: 07/Noi/2013
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov

MesajTrimis: Mar 10 Aug 2010 16:50:22    Titlul subiectului: 131600

vaDer a scris:
Adica pana la GN nu a anuntat urmeaza statia x sau ,,Atentie se inchid usile"?
Ba da ... de aceea spuneam ca nu am sesizat nici o defectiune sesizabila din punctul de vedere al unui calator, toate "erau la locul lor".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
vaDer



Data înscrierii: 05/Iun/2010
Ultima vizita: 30/Iul/2012
Mesaje: 45
Locație: Bucuresti 2 (Doamna Ghica)

MesajTrimis: Mar 10 Aug 2010 16:58:33    Titlul subiectului: 131603

In opinia mea eu cred ca mecanicul iesea din schimb ,desi normal ar trebui in momentul in care ai ultima cursa sa o duci pana la capat la fel ca la RATB.
Astfel mecanicul ar fi trebuit sa mearga pana la Dristor 2 si acolo sa anunte ca trenul se retrage.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mar 10 Aug 2010 17:04:16    Titlul subiectului: 131604

Este cam greu sa il retraga cand ajunge la capat, fiind magistrala foarte lunga. Si daca il retrage, sa fi sigur ca nu il duce neaparat in depou, pentru ca anumite trenuri raman in remizele de pe parcursul magistralelor pentru plecarea rapida in ziua urmatoare, si pentru a avea intervale decente.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vaDer



Data înscrierii: 05/Iun/2010
Ultima vizita: 30/Iul/2012
Mesaje: 45
Locație: Bucuresti 2 (Doamna Ghica)

MesajTrimis: Mar 10 Aug 2010 17:08:27    Titlul subiectului: 131605

Dar este la fel de greu sa il retraga si in timpul mersului. Asa, calatori ar fi mereu indignati, iar in statie ar fi mereu aglomeratie.
O idee buna ar fi daca mecanici ar anunta de la Crangasi (de exemplu) ca trenul se retrage la statia GdN.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mar 10 Aug 2010 17:14:57    Titlul subiectului: 131606

Asa ceva nu se prea face. Depinde si de "neamul de mecanic". Cei cu experienta si cu cap, o mai fac, dar nu toti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Aug 2010 17:54:28    Titlul subiectului: 131609

Pai nu era toata circulatia trenurilor controlata de dispecerat, si in plus nu mai primeau si cate o foaie de parcurs cu traseul exact si ora la care trebuie sa fie in fiecare statie? Pot sa bag mana in foc ca ele nu se retrag de capul lor. Probabil era un mecanic mai afurisit cum sunt destui, din specia celor care nu ar misca un deget pentru un plus de confort al calatorilor. Vezi cazul cu cel care a uitat sa deschida usile, cazul "stimati calatori, v-ati tampit cu totii" etc.
Din experienta, un tren care se retrage la GdN are anunturile/afisajele specifice inca de la Eroilor, si nu cred ca este nimic ciudat ca a plecat in remiza cu Scorseze, din ce am observat pana acum ei stau in trenuri si in remize, chiar daca trenurile sunt garate (ca un exemplu uitati-va atent la Dristor 2 sau la Crangasi, la trenurile garate).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vaDer



Data înscrierii: 05/Iun/2010
Ultima vizita: 30/Iul/2012
Mesaje: 45
Locație: Bucuresti 2 (Doamna Ghica)

MesajTrimis: Mar 10 Aug 2010 20:14:46    Titlul subiectului: 131624

Stiu ca prin 2008 eram si eu in metrou la Crangasi pe la 20:25 si mecanicul a anuntat "Trenul se retrage din circulatie la statia Gara de Nord, va multumim pentru intelegere".
Am impresia ca dispeceratul a stiut de aceasta retragere.
In schimb in cazul userului zombie_ro dispeceratul cred ca nu avea habar de ce se intampla.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Aug 2010 20:37:59    Titlul subiectului: 1546 131630

vaDer a scris:
...dispeceratul cred ca nu avea habar de ce se intampla...
Am o intrebare, de unde iti poti da seama cand a stiut si cand nu, ai vreo dovada? Sau este pe principiul ala-bala-portocala? .. Rolling Eyes

Dispeceratul stie mereu ce se intampla in timpul orelor de lucru pe traseu. Dupa cum s-a mai spus, la metrou nu-i ca la autobuze sa se retraga sau sa traga pe dreapta cand vor ei. Daca n-ar fi stiut dispeceratul, cine crezi ca ar fi schimbat macazul fara aprobare...? Confused

Este un "fact" (ca sa folosim termeni englezesti) fapul ca trenurile se misca pe traseu numai cu stirea si supravegherea atenta a dispeceratului de care apartine magistrala. Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
vaDer



Data înscrierii: 05/Iun/2010
Ultima vizita: 30/Iul/2012
Mesaje: 45
Locație: Bucuresti 2 (Doamna Ghica)

MesajTrimis: Mar 10 Aug 2010 20:48:35    Titlul subiectului: 131631

Atunci dispeceratul nu trebuie sa ia masuri in privinta aceasta? Mecanicul sa spuna brusc ca trenul se retrage din circulatie fara ca rama sa dea vreun semn de defectiune? Sau cand mecanicul a adresat injurii calatorilor? Sau cazul lui sab in care mecanicul l-a amenintat verbal?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 22, 23, 24  Următoare
Pagina 9 din 24

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community