Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ramele CAF
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 6171
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Apr 2011 13:20:11    Titlul subiectului: Ramele CAF 142578

Metrorex va cumpara 16 trenuri noi, cu 133 milioane de euro. Una dintre caracteristicile pe care vor trebui sa le indeplineasca noile trenuri este.......rezistenta la vandalism. Tot articolul se gaseste aici
Daca va uitati in partea de jos a paginii de pe Realitatea veti vedea dupa articol un tabel cu prevederi din caietul de sarcini. Voi posta aici doar articolul, nu si tabelul.

Citat:
Metroul cumpără 16 trenuri noi, cu 133 de milioane de euro

Metrorex anunță organizarea unei licitații pentru achiziționarea a 16 trenuri noi. Între caracteristicile necesare pe care trebuie să le îndeplinească trenurile este și rezistența la vandalism.

Compania este dispusă să plătească până la 107,2 milioane euro, fără TVA, pentru aceste noi garnituri, adică aproape 133 de milioane de euro, cu tot cu taxe. Licitația este inclusă în programul “Modernizarea metroului din Bucuresti – Etapa 4 Achizitia si punerea in functiune a 16 trenuri noi pentru deservirea retelei de metrou existente”. Trenurile noi vor lua locul altor 16 trenuri vechi tip I.V.A. Se mai menționează în documentație că “fabricantul trenurilor va fi obligat să furnizeze în aceleași condiții tehnice și de preț, la solicitarea Metrorex, într-un termen stabilit de comun acord, încă cel mult 8 trenuri noi.” Durata de derulare a contractului este estimată la 38 de luni.

Pe lângă nenumăratele coordonate tehnice pe care trebuie să le îndeplinească trenurile ce vor fi achiziționate, în caietele de sarcini este prevăzută rezistența vagoanelor la acte de vandalism, rezistența la graffiti a materialelor folosite, dar și specificații referitoare la confortul pasagerilor. “In timpul fazei de studiu, fabricantul trebuie sa trimita mostre din diferitele componente, pentru a demonstra conformitatea cu proiectul si protectia impotriva vandalismului si a graffiti-urilor” – cere Metrorex.

“Locurile pe scaune, eventualele bare suport și bare de mână, vor fi suficiente pentru a permite fiecărui pasager fie să se sprijine, fie să se țină de ceva și să aibă un punct de sprijin în caz de frânare bruscă.” – se arată în document.

“Scaunele trebuiesc aranjate de-a lungul vagonului, pozitionate intre usi. Trebuie sa fie de tip consola. Totodata, ele trebuie sa fie grupate în banchete de cate 6 scaune, cu latime de minim 45 cm la fiecare scaun.” – se mai arată în documente.

Metrourile rebuie să poată fi evacuate rapid, în caz de nevoie: “Dacă trenul este oprit între stații pentru mai mult timp, călătorii vor fi invitați să coboare din tren. Prin urmare, este necesar să se permită călătorilor să coboare din tren in tunel. În acest scop, o scară cu trepte de maximum 0,2 m înălțime va fi amplasată sub bancheta din capătul vagonului opus cabinei de conducere celei mai apropiate, pe partea stângă, in fiecare vagon. Scoaterea scării din poziția de depozitare, de sub banchetă, se va putea efectua numai prin deblocarea dispozitivului de asigurare cu cheie pătrată de către personalul S.C. METROREX S.A.”

Anunțurile referitoare la închiderea ușilor sunt și ele codificate în caietul de sarcini: “Avertizarea călătorilor referitoare la închiderea iminentǎ a ușilor va include: fie un mesaj vocal scurt transmis prin sistemul de informare a călătorilor; fie un anumit semnal sonor prin buzerul amplasat deasupra fiecǎrei uși; fie ambele, mesajul vocal și semnalul sonor prin buzer; un semnal luminos deasupra ușilor deschise (in interiorul și exteriorul vagonului). Durata mesajului vocal nu va depǎși 3 secunde, care este durata normala dintre activarea secventei „avertizare, închidere, monitorizare” și începutul închiderii ușilor pe partea de serviciu.”

Confortul auditiv este și el luat în calcul: “Zgomotul generat de trenuri nu trebuie să deranjeze populația din zonele învecinate. Un pasager care stă pe peron nu trebuie să fie deranjat de zgomotul produs de trenuri.” – se mai arată în caietele de sarcini.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Dum 22 Dec 2013 12:05:47, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
logitech



Data înscrierii: 01/Dec/2009
Ultima vizita: 20/Iul/2016
Mesaje: 13
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Joi 14 Apr 2011 13:42:34    Titlul subiectului: 142580

Pai nu vor fi tot Bombardier?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Mar/2017
Mesaje: 5886
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 20 Iun 2011 08:28:55    Titlul subiectului: Intentie achizitie 16 rame noi de metrou 144722

Conform railwayinsider, Metrorex intentioneaza sa achizitioneze 16 rame noi de metrou.

Conform sursei citate, la licitatie au participat 2 companii: CAF cu 97 milioane de euro și Bombardier cu 117 milioane de euro.

Acuma na, cum facem sa castige - din "intamplare", desigur - tot Bombardier?!? Cool

http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=20170&lang=ro

"Metrorex a deschis ofertele pentru achiziția ramelor de metrou

Metrorex a deschis ofertele privind achiziția a 16 rame de metrou care le vor înlocui pe cele vechi de tip IVA. Valoarea estimativă a contractului este de 107,2 milioane de euro fără TVA.
La licitație au participat două companii: CAF (companie spaniolă) a cărei ofertă a avut o valoare de 97 milioane de euro și Bombardier cu 117 milioane de euro.
În urma deschiderii ofertelor, se va elabora analiza tehnică, iar în 30 de zile se va anunța compania câștigătoare.
Sursa de finanțare a achiziției trenurilor de metrou este asigurată prin bugetul de stat și co-finanțată de BEI.
Conform anunțului de licitație publicat de Metrorex în luna aprilie, pe e-licitatie.ro, furnizorul va trebui să livreze vehiculele în 38 de luni de la data atribuirii contractului, urmând ca plata produselor să fie aibă loc la 45 de zile."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Lun 20 Iun 2011 15:25:26, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BladHaund



Data înscrierii: 11/Iun/2009
Ultima vizita: 21/Mai/2013
Mesaje: 74

MesajTrimis: Lun 20 Iun 2011 14:35:40    Titlul subiectului: 144737

Va castiga Bombardier, cel mai probabil prin descalificarea celeilalte oferte pe criterii tehnice, declarand-o inacceptabila: se va spune ca nu indeplineste ceva tehnic sau oferta e nefundamentata tehnic/pret/etc.

Apopo de pret mai mare decat valoarea estimata, sunt mari smecheri Bombardier. Conform HG 925/2009:
Citat:
Art. 36
(1) Oferta este considerată inacceptabilă în următoarele situații:
[...]
e) prețul, fără TVA, inclus în propunerea financiară depășește valoarea estimată comunicată prin anunțul/invitația de participare și nu există posibilitatea disponibilizării de fonduri suplimentare pentru îndeplinirea contractului de achiziție publică respectiv;
e1) prețul, fără TVA, inclus în propunerea financiară depășește valoarea estimată comunicată prin anunțul/invitația de participare și, deși există posibilitatea disponibilizării de fonduri suplimentare pentru îndeplinirea contractului de achiziție publică respectiv, se constată existența a cel puțin uneia dintre următoarele situații:
- prețul este cu mai mult de 10% mai mare decât valoarea estimată prevăzută în anunțul/invitația de participare;

Avand in vedere cine sunt finantatorii, respectiv si bugetul, exista surse de suplimentare, deci scapa de e).
Cat despre e1), oferta este cu 9,14% peste estimat. Cat sa nu fie 10%

Dupa cum spuneam, mari smecheri. Ceilalti au venitu cu pret de 90% din estimat, probabil au facut compromisuri care o sa-i "ajute" sa fie declarati inacceptabili.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 20 Iun 2011 14:54:24    Titlul subiectului: 144738

Una peste alta, sunt de parere ca o alta "explicatie" - voi ati zice puerila, dar cat se poate de viabila din punctul de vedere al Metrorex - pentru "reusita" celor de la Bombardier va fi dorinta Metrorex de a avea un parc circulant uniform...
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Lun 20 Iun 2011 15:59:59    Titlul subiectului: 144740

Completare:
Parc circulant uniform:
- costuri egale de mentenanta fiind acelasi tip de garnitura
- nu mai este necesara adaptarea sistemelor de signalistica, macaze, sine, depouri, etc

Nu tin cu niciuna dintre firme, dar la o prima vedere, chiar daca nu ai cunoaste cele doua tipuri, analiza asta ar fi facuta de oricine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Mar/2017
Mesaje: 5886
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 20 Iun 2011 20:47:02    Titlul subiectului: 144749

Variantele voastre de "explicatii" pentru a "favoriza" una dintre firme - adica "firma B" - sunt destul de logice, cel putin la prima vedere; ceea ce nu-mi place mie este ceea ce eu consider a fi mimarea unei "licitatii" si a unei "concurente": la ce bun tot circul asta ieftin daca de "castigat" ar castiga tot "cine trebuie" ?!? Pentru cine ar fi "reprezentatia" asta penibila?!?

De altfel, dupa parerea mea, ar fi existat varianta mai "credibila" si de bun simt a unui acord-cadru intins pe foarte multi ani, astfel incat firma castigatoare ar fi incheiat contracte subsecvente cu Metrorex ori de cate ori Guvernul se "scobea" de niste bani si se gandea ca nu are ceva mai bun pe care sa-i arunce decat pe trenuri Bombardier, in conditiile in care ramele IVA, daca ar fi beneficiat de o intretinere mai corecta cred ca ar mai fi putut rezista inca niste ani buni!

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Feb/2017
Mesaje: 160
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Iun 2011 22:16:08    Titlul subiectului: 144752

E ca la licitatia pentru finisarea statiilor Pajura/Jiului si Bazilescu la care s-a prezentat un singur ofertant, care -surpriza, supriza!- a venit cu o oferta doar cu putin mai mica decat valoarea estimata publicata in anuntul de licitatie. In cazul de fata macar avem doi ofertanti Smile
In mod normal, daca nu sunt minimum 3 oferte, licitatia nu are absolut nicio relevanta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Iun 2011 06:34:45    Titlul subiectului: 144926

Documentatia de atribuire in care se detaliaza si calculul punctajului tehnic. La licitatia asta pretul ofertei are o pondere de 60% , iar punctajul tehnic, 40%.


Metrorex.ZIP
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  Metrorex.ZIP
 Mărime fișier:  478.15 kb
 Descărcat:  de 187 ori


_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yo3ies



Data înscrierii: 03/Noi/2009
Ultima vizita: 20/Ian/2015
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Sep 2011 14:56:37    Titlul subiectului: Metroul va avea vagoane noi 148636

http://www.money.ro/metroul-va-avea-vagoane-noi--vezi-cum-vor-arata--galerie-foto_1094686.html

"Compania Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF) din Spania a câștigat contractul cu Metrorex pentru livrarea a 16 trenuri noi, prețul oferit de companie fiind de 97 de milioane de euro.

“Dintre cele două companii care au depus oferte, adică Bombardier Transportation din Germania și Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF) din Spania, cea de a doua a oferit un preț cu 20 milioane euro mai mic. CAF a câștigat licitația” a afirmat directorul general al companiei de transport cu metroul, Gheorghe Udriște, în conferință de presă. Totuși, câștigătorul licitației va fi anunțat oficial luni, a adăugat șeful Metrorex, după notificarea înaintată către Ministerul Finanțelor Publice.

Suedezii de la Bombardier, care au furnizat până acum vagoanele de metrou către Metrorex, au participat și ei la licitație. Bombardier a oferit un preț de 117 milioane de euro pentru cele 16 trenuri, dar CAF a venit cu un preț cu 20 de milioane mai mic, respectiv 97 milioane de euro.

Directorul Metrorex nu vede un impediment în faptul că va avea un parc de vagoane “pestriț”. "Licitația nu are încă desemnat un câștigător însă spaniolii sunt calificați pe locul unu. Este adevărat că aveam Bombardier și că eram obișnuiți cu modelul, însă orice învăț are și dezvăț. Iar aceasta a fost o altă licitație cu alte condiții. Concurent a fost și Bombardier. Poate face contestație dacă dorește", a spus, pentru MONEY.RO, Gheorghe Udriște, directorul Metrorex.

Cel mai probabil, bucureștenii vor putea călători cu noile trenuri peste un an și jumătate, potrivit declarației lui Udriște. Trenurile vor înlocui vechile vagoane produse de Electroputere Craiova, care circulă în prezent pe magistrala 3, între stațiile Preciziei și Anghel Saligny.
"



metro_caf_1_1_31759000.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  558.35 kb
 Vizualizat:  de 16876 ori

metro_caf_1_1_31759000.jpg



_________________
http://facebook.com/citypaparazzi pagina cu fotografiile din plimbarile mele prin oras
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dave



Data înscrierii: 26/Feb/2009
Ultima vizita: 07/Noi/2014
Mesaje: 74
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Sep 2011 16:14:02    Titlul subiectului: 148643

Cum se va asigura compatibilitatea intre sistemul ATC de la Bombardier si noile trenuri?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 25/Mar/2017
Mesaje: 1769
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Sep 2011 16:34:33    Titlul subiectului: 148645

Ce legatura este intre ATC si Bombardier ? Noile trenuri nu pot avea acelasi ATC montat ? Nu vad nici un inconvenient. Pe de alta parte din articol observ ca vechile trenuri IVA au fost produse la "Electroputere Craiova" Exclamation Nu s-a sesizat nimeni ? Twisted Evil
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Sep 2011 16:52:30    Titlul subiectului: 148647

Seamana cu trenurile din Roma Smile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Sep 2011 19:33:58    Titlul subiectului: 148649

Bineinteles ca seamana, doar CAF a livrat trenuri acolo... Uite un paragraf din articol, paragraf care nu a fost reprodus mai sus :
Citat:
CAF este o companie spaniolă specializată pe design, producție și mentenanță a componentelor și echipamentelor pentru sistemul feroviar. De-a lungul timpului aceștia au vândut garnituri de metrou pentru țări precum: Spania, Italia, Belgia, Mexic, Portugalia, Anglia, Suedia, Brazilia și Chile. În primul semestru din 2011, CAF a înregistrat o cifră de de afaceri netă de 853,9 milioane de euro, în creștere cu 104,6 milioane de euro față de prima jumătate a anului 2010. Întreg profitul pe anul trecut a fost de 129,6 milioane de euro.

Insa, atentie ...Asta nu inseamna in niciun caz ca trenurile noastre vor arata la fel, asa cum BM-urile de la Bucuresti nu arata deloc la fel ca BM-urile din alt oras unde Bombardier a mai livrat trenuri.
http://www.bombardier.com/en/transportation/products-services/rail-vehicles/metros?docID=0901260d8000fc31
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dave



Data înscrierii: 26/Feb/2009
Ultima vizita: 07/Noi/2014
Mesaje: 74
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Sep 2011 20:38:44    Titlul subiectului: 148651

andrei11 a scris:
Ce legatura este intre ATC si Bombardier ? Noile trenuri nu pot avea acelasi ATC montat ? Nu vad nici un inconvenient. Pe de alta parte din articol observ ca vechile trenuri IVA au fost produse la "Electroputere Craiova" Exclamation Nu s-a sesizat nimeni ? Twisted Evil

Sistemul ATC montat pe Bombardier este realizat tot de Bombardier.
In prezent sunt mai multe sisteme asemanatoare, dar incompatibile.
In ceea ce priveste pe Electroputere... deja m-am obisnuit cu jurnalistii. N-ai cu cine!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Sep 2011 20:39:18    Titlul subiectului: 148652

Ionescu a scris:
Seamana cu trenurile din Roma Smile.

Nu doar seamana, ci chiar e o poza cu trenurile romane...trenurile romanesti vor semana...cu caietul de sarcini Cool
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 24/Feb/2017
Mesaje: 288
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Dum 18 Sep 2011 12:57:13    Titlul subiectului: 148688

Daca e vreo incompatibilitate de ce nu le baga pe M2? Magistrala asta e "independenta", nu are traseu comun cu niciuna.
Inca ceva: cele 16 vor suplini si garniturile de pe M4, nu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 25/Mar/2017
Mesaje: 1769
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Sep 2011 15:19:34    Titlul subiectului: 148702

Pe M 4 vor circula inca pentu cativa ani IVE. Cred ca sunt pregatite vreo 10 trenuri compatibile cu sistemul de securitate de pe M 4. Si oricum o iei, pe M 4 nu pot cirula simultan decat 4 trenuri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 28/Iul/2016
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Sep 2011 22:48:11    Titlul subiectului: 148711

Sistemul montat pe IVE este tot de productie spaniola dar de generatie mai veche, cum zicea cineva mai sus sistemele ATC nu sint compatibile ele difera de la firma la firma, acum sa vedem ce se va intimpla , poate cere firmei spaniole sa faca sistemul ATC compatibil sau sa schimbe din nou tot, se pare ca trenurile vor circula pe M2, iar cele de acolo vor veni pe M1
Sa vedem ce se va intimpla in continuare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dave



Data înscrierii: 26/Feb/2009
Ultima vizita: 07/Noi/2014
Mesaje: 74
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Sep 2011 06:29:27    Titlul subiectului: 148712

Incredibil... Oare in caietul de sarcini nu s-o fi specificat nimic despre compatibilitatea ATC?
Ma rog, e posibil ca noile trenuri sa fie echipate cu aparatura Bombardier, pentru compatibilizare. La cat de modulara e arhitectura lor, se poate, tehnic vorbind.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yo3ies



Data înscrierii: 03/Noi/2009
Ultima vizita: 20/Ian/2015
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Oct 2011 13:57:18    Titlul subiectului: 149688

Propun urmatoarea distributie de trenuri M1 + M3 doar bombardier M2 CAF M4 IVA si sincer abia astept parc uniform pe M1 + M3 sa nu mai avem stationari aiurea in tunel la Eroilor si la Unirii pentru ca un IDM a fost la toaleta, a avut alta treaba sau a uitat sa puna verde la semnal pentru IVA si spun acest lucru in cunostinta de cauza pentru ca nu o data am auzit mecanicul de IVA cerand verde chiar si un minut sau doua incontinuu si nimeni nu ii raspundea la radio.
_________________
http://facebook.com/citypaparazzi pagina cu fotografiile din plimbarile mele prin oras
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 25/Mar/2017
Mesaje: 1769
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Oct 2011 22:48:00    Titlul subiectului: 149696

Pui gresit problema. Nu i se dadea verde pentru ca nu era sectorul de drum (pana la Timpuri Noi sau Izvor) liber, nu pentru ca nu era nimeni la "butoane".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Oct 2011 23:48:24    Titlul subiectului: 149698

dave a scris:
Incredibil... Oare in caietul de sarcini nu s-o fi specificat nimic despre compatibilitatea ATC?
Ma rog, e posibil ca noile trenuri sa fie echipate cu aparatura Bombardier, pentru compatibilizare. La cat de modulara e arhitectura lor, se poate, tehnic vorbind.

Aceste noi trenuri CAF vor fi echipate cu ATC Bombardier... no problem... nici nu ar fi putut fi altfel... fii fara grija... totul a fost dinainte 'prevazut'...nu e nimeni 'tampit'...vom circula 'in deplina siguranta'...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yo3ies



Data înscrierii: 03/Noi/2009
Ultima vizita: 20/Ian/2015
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Oct 2011 00:51:14    Titlul subiectului: 149699

andrei11 a scris:
Pui gresit problema. Nu i se dadea verde pentru ca nu era sectorul de drum ( pana la Timpuri Noi sau Izvor ) liber, nu pentru ca nu era nimeni la "butoane".
Atata timp cand eu sunt in metrou si monitorizez frecventa radio a metroului si aud mecanicul strigand "regulator", intr-unul din cazuri chiar de 18 ori, apoi cere o proba si Preciziei si Eroilor ii confirma ca se aude dar Unirii nu raspunde si pace iar cand ii raspunde punand cap la cap tonul discutiei si altele ajungi cateodata la niste concluzii ...
_________________
http://facebook.com/citypaparazzi pagina cu fotografiile din plimbarile mele prin oras
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Mar/2017
Mesaje: 5886
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 18 Ian 2012 12:12:12    Titlul subiectului: 152135

http://www.money.ro/iata-cum-arata-noile-trenuri-ale-metrorex_1214219.html

"Cum arată trenurile de metrou de Drumul Taberei. Sunt spaniole
Autor: Florin Cojocaru
Sursa: Money.ro
Publicat: 18 ian 2012

Fiecare tren costă șase milioane de euro. Metrorex va cumpăra 45 de garnituri de la spaniloii de la CAF în următorii patru ani

Concernul spaniol CAF ne-a pus la dispoziție imaginile stilizate cu garniturile de tren care se construiesc special pentru România pentru a fi folosite în metroul bucureștean.

Noile garnituri de tren pe care Metrorex le va primi de la concernul spaniol CAF vor înlocui treptat pe cele IVA produse de Astra Vagoane Arad. Sunt asemănătoare celor Bombardier cu care, de altfel, spaniolii au și concurat în cadrul licitației organizate de Metrorex, compania românească urmând să plătească 97 de milioane de euro fără TVA pentru 16 garnituri de tren prima dintre acestea urmând să fie livrată la sfârșitul acestui an. Contractul este finanțat printr-un credit de la Banca Europeană de Investiții.

Trenurile vor fi echipate cu geamuri rabatabile, ventilație forțată, sisteme de informare a călătorilor și vor avea locuri speciale pentru transportul bicicletelor. Trenurile au în componență șase vagoane, unite prin burduf.
Metrorex intenționează să cumpere alte opt astfel de trenuri în termen de maximum doi ani pentru magistralele existente și 21 de garnituri pentru viitoarea Magistrală 5, pe tronsonul Drumul Taberei-Eroilor."



diseno_metro_bucarest_2_57359200.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.78 kb
 Vizualizat:  de 15391 ori

diseno_metro_bucarest_2_57359200.jpg



vista_completa_diseno_bucarest_2_13854300.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.88 kb
 Vizualizat:  de 15391 ori

vista_completa_diseno_bucarest_2_13854300.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 1 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community