Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Material rulant din Romania
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 19 Ian 2013 00:05:14    Titlul subiectului: Material rulant din Romania 161725

40-0799-3 a Depoului Suceava Nord, revopsita in culorile Delfinilor - in imagine: marti, la Iasi, sosita de la Cluj cu IR 1838 (Timisoara Nord - Iasi).

Cum arata inainte: http://cfr.stfp.net/index.cgi?class=40&veh=799&all=Y



IMG_0008.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.58 kb
 Vizualizat:  de 10865 ori

IMG_0008.JPG



IMG_0009.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.58 kb
 Vizualizat:  de 10865 ori

IMG_0009.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 290
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Sâm 19 Ian 2013 18:13:41    Titlul subiectului: 161738

Si asta e tot ce au modificat: vopseaua? S-au schimbat si ceva piese sau doar culoarea caroseriei (adica ceva irelevant)?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 23/Noi/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 19 Ian 2013 19:54:55    Titlul subiectului: 161742

Nu e chiar asa de irelevanta vopseaua. E un lucru important, la fel ca toate celelalte care compun intregul. Trebuie avut grija si de caroserie, sa nu prinda rugina, la fel si componentele si subansamblele metalice, sa fie toate geamurile intregi si curate, nu crapate, sa fie farurile functionale si asa mai departe. Pe langa faptul ca aspectul trebuie sa fie unul ingrijit, la fel ca un om care se imbraca cu haine curate si calcate... Ce impresie ti-ar lasa daca ai vedea un tren ruginit, plin de noroi si praf si vai de mama lui care ar fi venit intr-o gara romaneasca dinspre unguri sau austrieci? Daca ai avea masina personala, ai lasa-o sa rugineasca si sa se umple de praf?
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 290
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Lun 21 Ian 2013 00:32:58    Titlul subiectului: 161781

Prefer o locomotiva ruginita, dar cu piese noi noute, revizii ca la carte si toate lucrurile functionale pe ea, care sa ma duca la destinatie intotdeauna in siguranta, la timp si fara sa se strice, decat una frumoasa la exterior, vopsita si care sa intarzie cel putin o ora, sau sa se defecteze pe traseu si sa astept sa fie inlocuita, ori alte chestii de genul. Inteleg ca si aspectul exterior conteaza, dar in niciun caz nu trebuie sa fie prioritar!
Si la masina personala: daca banii nu-mi permit sa fac totul odata, prefer sa schimb ceva la motor decat sa ii cheltui cu inlocuirea spoilerului, indreptarea unei aripi etc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 23/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 04 Feb 2013 22:52:45    Titlul subiectului: 162423

O locomotiva care doar ruleaza pe calea ferata din Romania. O bijuterie a tehnicii, poreclita si ,,locomotiva cantatoare".
Iata in prim plan locomotiva TAURUS apartinand OBB Austria, surprinsa zilele trecute in Gara de Vest Ploiesti, tragand un tren de marfa, deloc surprinzator, cu vagoane austriece.
Numarul locomotivei: 1116 026



P2020014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.43 kb
 Vizualizat:  de 10770 ori

P2020014.jpg



P2020018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.43 kb
 Vizualizat:  de 10770 ori

P2020018.jpg



P2020019.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.83 kb
 Vizualizat:  de 10770 ori

P2020019.jpg



_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 22 Mar 2013 23:19:12    Titlul subiectului: 163587

Exista la Galati vreo locomotiva BR 219 (ex DB)? Daca da, unde poate/pot fi gasita/gasite?
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 1731
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 14 Iul 2013 20:01:14    Titlul subiectului: 165702

Compunerea trenurilor sezoniere - afis din gara Constanta:


CompunereConstanta.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.87 kb
 Vizualizat:  de 10413 ori

CompunereConstanta.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 26 Noi 2013 19:12:53    Titlul subiectului: 169180

Atasez o fotografie deosebita (cel putin pentru mine) infatisand locomotiva 40-0342-2 a CFR Marfa la Győr (in nord-vestul Ungariei) in octombrie anul acesta.

sursa foto: DSO



CFR Marfa 40-0342-2 Gyor 10.2013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.72 kb
 Vizualizat:  de 9954 ori

CFR Marfa 40-0342-2 Gyor 10.2013.jpg



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Lun 06 Ian 2014 22:56:37    Titlul subiectului: 170085

A mai vazut cineva stirea asta la TV despre trenul de mare viteza made in Craiova?

http://stirileprotv.ro/stiri/social/cat-o-sa-faca-trenul-de-mare-viteza-care-incepe-sa-circule-luna-aceasta-ruta-bucuresti-craiova.html

_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 6496
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Aug 2014 22:05:00    Titlul subiectului: 174268

Cam asa arata un afisaj "modern" la trenul IR 1621 ce merge pe ruta Bucuresti Nord-Timisoara via Brasov-Sibiu. No comment !


Voluntariat monument Lacul Capra, 31 iulie-5 august 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.55 kb
 Vizualizat:  de 9176 ori

Voluntariat monument Lacul Capra, 31 iulie-5 august 004.jpg



Voluntariat monument Lacul Capra, 31 iulie-5 august 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.13 kb
 Vizualizat:  de 9176 ori

Voluntariat monument Lacul Capra, 31 iulie-5 august 005.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 6496
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Sep 2014 07:59:24    Titlul subiectului: 174649

Trenul IR 1989, pe ruta Bucuresti-Constanta, merge cu 160 km/ora. Trenul avea in componenta trei tipuri de vagoane, din seriile: 84-96, 21-90 si 21-76. Eu ma aflam intr-un vagon din seria 84-96. Deci, teoretic, vagonul merge pana la 200 km/ora, totusi la 160 km/ora, mai ales pe tronsonul Fundulea-Sarulesti, trenul vibra din toate "incheieturile", asa cum se vede din filmuletul pe care l-am postat pe YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ilZF6h0Z81Y

Sa fie infrastructura de vina ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 07 Ian 2015 23:18:47    Titlul subiectului: 176339

Rog cunoscatorii sa ma ajute cu o lista cu rutele pe care circula automotoarele DH2 ale TFC in sudul si sud-estul tarii (eventual si numerele trenurilor, daca pe o ruta circula combinat si se stie sigur ca anumite trenuri au in compunere astfel de automotoare)! Repet, ma intereseaza exclusiv automotoarele DH2! Multumesc!
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Noi/2017
Mesaje: 6123
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 08 Ian 2015 11:03:14    Titlul subiectului: 176343

Sunt sigur pe Buzau - Nehoiasu si pe Ploiesti Sud - Slanic.
_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deceball



Data înscrierii: 17/Feb/2008
Ultima vizita: 18/Ian/2017
Mesaje: 25
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 08 Ian 2015 23:24:46    Titlul subiectului: 176364

Si pe Titan Sud - Oltenita
_________________
Mai bine mai tarziu decat vreodata......
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 25 Ian 2015 01:07:33    Titlul subiectului: 176708

Vagoanelor actuale din dotarea CFR Calatori li se pot pune boghiuri pentru 1520 mm? Daca da, ar putea circula in Republica Moldova? Daca da, de ce nu se ia in considerare aceasta varianta pentru trenul Prietenia?
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 22/Noi/2017
Mesaje: 1195
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mar 27 Ian 2015 09:25:16    Titlul subiectului: 176746

Daca li se pot pune boghiuri de 1524 de mm ar fi o buna varianta sa fie trimise si pe Prietenia pentru ca ar fi conditii mult mai decente decat in vagoanele CFM.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 6496
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 01 Feb 2015 15:31:47    Titlul subiectului: 176959

Priviti in ce hal arata locomotiva care a tras ieri trenul regio 3001 (care merge pe ruta Bucuresti Nord-Brasov). Pozele au fost facute ieri dimineata, in gara Predeal. Voi trimite pozele si pe Realitatea.net sectiunea martor ocular. Pentru CFR au un singur cuvant: RUSINE !!!


Tura Clabucetul Azugii, 31 ianuarie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.25 kb
 Vizualizat:  de 8287 ori

Tura Clabucetul Azugii, 31 ianuarie 004.jpg



Tura Clabucetul Azugii, 31 ianuarie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.4 kb
 Vizualizat:  de 8287 ori

Tura Clabucetul Azugii, 31 ianuarie 005.jpg



Tura Clabucetul Azugii, 31 ianuarie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.86 kb
 Vizualizat:  de 8287 ori

Tura Clabucetul Azugii, 31 ianuarie 006.jpg



Tura Clabucetul Azugii, 31 ianuarie 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.78 kb
 Vizualizat:  de 8287 ori

Tura Clabucetul Azugii, 31 ianuarie 007.jpg



Tura Clabucetul Azugii, 31 ianuarie 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.51 kb
 Vizualizat:  de 8287 ori

Tura Clabucetul Azugii, 31 ianuarie 010.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 01 Feb 2015 19:28:44    Titlul subiectului: 176974

Volvo a scris:
Daca li se pot pune boghiuri de 1524 de mm ar fi o buna varianta sa fie trimise si pe Prietenia pentru ca ar fi conditii mult mai decente decat in vagoanele CFM.

Vagoanele cuseta nu ofera conditii nemaipomenite in cabine (sunt spartane si dau senzatia de vechi), insa cele de dormit sunt in regula (chiar daca au putine dotari cat de cat moderne). Aspectul cu adevarat deranjant la vagoanele CFM tine de felul in care se comporta in mers, pe linie proasta, la viteze mari, calatoria fiind de cosmar. Altfel, curatenia in cabine, pe coridor si la toalete este mult peste ce ofera CFR Calatori in marea majoritate a trenurilor IR.

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Feb 2015 19:35:31    Titlul subiectului: 177061

E vorba de EA 278 dar a fost cazuri acum 2 saptamani cand a tras un InterRegio pe zi de la Bucuresti la Brasov.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bluepuffle20



Data înscrierii: 27/Ian/2015
Ultima vizita: 24/Oct/2016
Mesaje: 38
Locație: Bucuresti 3 (Titan)

MesajTrimis: Mie 04 Feb 2015 19:50:26    Titlul subiectului: 177063

guest a scris:

Sa fie infrastructura de vina ?
Infrastructura nu are cum sa fie,deoarece linia a fost modernizata in 2006-2007.
_________________
Bucuresti: Orasul santierelor nesfarsite
Köln: Un oras fara santiere nesfarsite
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 6496
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Feb 2015 23:33:14    Titlul subiectului: 177071

Macazurile sunt problema.....
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bluepuffle20



Data înscrierii: 27/Ian/2015
Ultima vizita: 24/Oct/2016
Mesaje: 38
Locație: Bucuresti 3 (Titan)

MesajTrimis: Joi 05 Feb 2015 14:00:45    Titlul subiectului: 177080

guest a scris:
Macazurile sunt problema.....
Macazurile treceai lin pe ele,poate podurile. Si asa pe poduri zdrangane din toate incheieturile
_________________
Bucuresti: Orasul santierelor nesfarsite
Köln: Un oras fara santiere nesfarsite
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 6496
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Feb 2015 00:44:47    Titlul subiectului: 177212

De multe ori, vad doua locomotive cuplate la o garnitura de tren. Azi de exemplu, la Fundulea, a trecut un personal compus din doua vagoane, tras de doua locomotive. Care este rostul acestei practici ? Locomotivele nu se mai deplaseaza solo ci se ataseaza unui tren ?


INCDA Fundulea, 10 februarie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.93 kb
 Vizualizat:  de 8017 ori

INCDA Fundulea, 10 februarie 005.jpg



INCDA Fundulea, 10 februarie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.92 kb
 Vizualizat:  de 8017 ori

INCDA Fundulea, 10 februarie 006.jpg



INCDA Fundulea, 10 februarie 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.5 kb
 Vizualizat:  de 8017 ori

INCDA Fundulea, 10 februarie 007.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 23/Noi/2017
Mesaje: 416
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Feb 2015 15:47:18    Titlul subiectului: 177224

In general acest lucru se intampla cand o locomotiva se strica.Locomotiva respectiva nu este decuplata, ci vine o alta locomotiva care sa tracteze trenul.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 6496
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 16 Feb 2015 00:47:36    Titlul subiectului: 177324

Pe ruta Mangalia-Constanta circula automotoare, modernizate. Se mai numesc "Sageata Argintie". P)rezint cateva poze cu exteriorul si interiorul acestor automotoare.


Constanta, 14 februarie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.39 kb
 Vizualizat:  de 7846 ori

Constanta, 14 februarie 003.jpg



Constanta, 14 februarie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.09 kb
 Vizualizat:  de 7846 ori

Constanta, 14 februarie 004.jpg



Constanta, 14 februarie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.03 kb
 Vizualizat:  de 7846 ori

Constanta, 14 februarie 005.jpg



Constanta, 14 februarie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.21 kb
 Vizualizat:  de 7846 ori

Constanta, 14 februarie 006.jpg



Vama Veche, 14 februarie 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.29 kb
 Vizualizat:  de 7846 ori

Vama Veche, 14 februarie 007.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community