|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
luca_ioan
Data înscrierii: 16/Iul/2019 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 120 Locație: Cluj-Napoca, Ploiesti
|
Trimis: Vin 27 Mar 2020 18:23:08 Titlul subiectului: |
206384 |
|
Din câte știu eu, depoul Cluj-Napoca nu are nici o locomotivă de tip EC funcțională.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 22 Apr 2020 21:53:27 Titlul subiectului: |
206758 |
|
Azi, in gara Fundulea, am vazut o locomotiva de manevra apartinand companiei
Wiebe Romania. Ceea ce mi-a atras atentia este ca numele companiei era sters (foto 2). Stie cineva, cumva locomotiva nu mai face parte din parcul companiei Wiebe Romania ?
Tipul asta de locomotiva de manevra, l-am vazut de curand la gara Fundulea, pana acum era alta locomotiva.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.86 kb |
Vizualizat: |
de 4801 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.79 kb |
Vizualizat: |
de 4801 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 28 Apr 2020 22:19:15 Titlul subiectului: |
206827 |
|
Locomotiva era la manevre si azi, in gara Fundulea. Locomotiva este o prezenta mai noua in peisajul feroviar de la Fundulea. Nu imi dau seama daca este sau nu o prezenta temporara.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.33 kb |
Vizualizat: |
de 4742 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.89 kb |
Vizualizat: |
de 4742 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.1 kb |
Vizualizat: |
de 4742 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
174.79 kb |
Vizualizat: |
de 4742 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
166.25 kb |
Vizualizat: |
de 4742 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 07 Feb 2023 10:20:22 Titlul subiectului: |
215582 |
|
Prima sageata albastra reparata la Electroputere VFU Pascani a iesit de pe poarta fabricii. Articolul se gaseste aici.
Citat: | Prima „Săgeată Albastră”, reparată de Electroputere VFU Pașcani, a ieșit de pe porțile uzinei
Electroputere VFU Pașcani a anunțat că a finalizat reparația capitală de tip R9 la automotorul Desiro cu numărul AM 2072, acesta fiind primul din cele 50 pentru care compania are semnat acord cadru cu CFR Călători SA.
Automotoarele Desiro SR20D, cunoscute popular ca „Săgeți Albastre”, au fost achiziționate de SNTFC CFR Călători SA în perioada 2003 – 2007. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 14 Feb 2023 10:24:14 Titlul subiectului: |
215618 |
|
Un articol de pe site-ul Stirile ProTV despre noile trenuri Alstom, pe care le va achizitiona CFR-ul prin PNRR. Ramele vor putea circula cu o viteza maxima de 160 km/ora si sunt compuse din sase vagoane. Intrebarea este, in afara de M800 si, poate, magistrala spre Valea Prahovei, pe unde vor putea circula noile trenuri ?
Citat: | Cum arată noile trenuri Alstom, cumpărate de CFR cu jumătate de miliard de euro
Primul tren Alstom din cele 37 cumpărate de România cu jumătate de miliard de euro va ajunge în țara noastră în iulie 2023, în vederea efectuării de teste. Noile trenuri vor rula pe rutele CFR de călători din toată țara.
Prima ramă electrică inter-regională (RE-IR) din cele 37 ce urmează să fie produse de Alstom pentru România va ajunge la Centrul de Testări Feroviare de la Făurei în luna iulie 2023, în vederea efectuării testelor dinamice, iar cea de-a doua va sosi în luna august, fiind destinată, cu precădere, testelor pe liniile CFR, după care ambele trenuri vor executa probele de rulare în unitate multiplă, a anunțat duminică Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF), pe pagina sa de Facebook.
Potrivit ARF, în perioada 8-10 februarie 2023, o echipă a autorității - formată din membri ai proiectului privind achiziția a 37 rame electrice inter-regionale (RE-IR) - a efectuat o vizită tehnică la fabrica Alstom de la Katowice (Polonia). Această deplasare constituie o obligație contractuală, prevăzută în contractul încheiat de ARF cu firma Alstom Ferroviaria SpA, în data de 25 martie 2022, ce are ca obiect achiziția a 20 de rame electrice de lung parcurs și mentenanța acestora pe o perioadă de 15 ani, contract suplimentat cu încă 17 rame electrice de lung parcurs, prin semnarea unui act adițional, la 16 septembrie 2022.
"În cadrul acestei deplasări, reprezentații furnizorului Alstom au prezentat stadiul fabricării primului tren. Astfel, în conformitate cu prevederile contractuale, primul tren urmează să ajungă la Centrul de Testări Feroviare de la Făurei în luna iulie 2023, în vederea efectuării testelor dinamice, iar cel de al doilea va sosi în luna august 2023, fiind destinat, cu precădere, testelor pe liniile CFR, după care ambele trenuri vor executa probele de rulare în unitate multiplă.
În baza rezultatelor acestor teste, trenul nr. 3 va fi livrat către ARF, astfel încât în luna decembrie 2023 acesta să fie introdus în exploatare pe rețeaua feroviară din România. Conform clauzelor contractuale, celelalte trenuri urmează să intre în circulație comercială începând cu anul 2024", se spune în postare.
Ce dotări au noile trenuri Alstom
Viteza maximă de rulare a ramelor electrice este 160 km/h, acestea fiind compuse din șase vagoane (două vagoane de capăt cu cabine de conducere și patru vagoane intermediare) și asigură 351 locuri pe scaune.
Unitățile dispun de un sistem de semnalizare și siguranță ERTMS nivel 1 și 2, sistem național PZB90 și sunt prevăzute cu sisteme de climatizare, conexiune wi-fi, spații pentru bar/bistro și pentru călători cu dizabilități, precum și o zonă destinată distribuirii automate de bilete și aparate de compostat, precizează ARF.
Ramele electrice RE-IR vor conecta capitala cu principalele centre urbane ale țării, dar vor facilita și conexiunile inter-regionale, contribuind la asigurarea mobilității, scăderea timpilor de călătorie și îmbunătățirea nivelului general al serviciilor publice prestate pentru transportul public pe calea ferată.
Rutele deservite de ramele electrice de lung parcurs sunt: București Nord - Constanța, București Nord - Brașov - Arad - Timișoara, București Nord - Brașov - Cluj, București Nord - Brașov - Deda - Cluj, București Nord - Brașov, București Nord - Iași, București Nord - Suceava, București Nord - Galați, București-Nord - Craiova - Târgu Jiu- Petroșani - Simeria, București-Nord-Craiova-Timișoara-Arad, Cluj-Timișoara, Cluj-Suceava-Iași.
Valoarea totală a contractului pentru achiziția celor 37 unități electrice multiple și serviciile de mentenanță aferente acestora pentru o perioadă de 15 ani se ridică la un cost total de 2.421.771.878 lei, fără TVA.
Finanțarea proiectului este asigurată din fonduri europene nerambursabile și de la bugetul de stat. |
Sursă foto: Pagina Facebook, ARF.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.92 kb |
Vizualizat: |
de 1739 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 04 Apr 2023 08:57:05 Titlul subiectului: |
215950 |
|
A trebuit sa moara un om, pentru ca CFR-ul sa inceapa sa scoata din circulatie "cosciugele pe roti" (pardon.......locomotive similare cu cea care a produs accidentul mortal la Galati). Articolul se gaseste aici.
Citat: | CFR retrage temporar din circulație toate locomotivele electrice dotate cu echipamente tehnice similare cu cele ale locomotivei implicate în accidentul feroviar de la Galați, de sâmbăta trecută.
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători CFR Călători S.A. a transmis într-un comunicat de presă că, având în vedere măsurile de siguranță feroviară comunicate de către Autoritatea de Siguranță Feroviară Română (ASFR), CFR Călători a retras temporar din circulație, cu dată imediată, locomotivele electrice dotate cu echipamente tehnice similare cu cele ale locomotivei implicate în accidentul feroviar care a avut loc la Galați, în data de 25.03.2023.
“Ca măsură suplimentară de siguranță a circulației trenurilor, CFR Călători va proceda, prin intermediul unei entități independente abilitate, la expertizarea soluției tehnice existentă în dotarea locomotivelor din parcul CFR Călători, similare celei implicate în accidentul feroviar care a avut loc la Galați, retrase temporar“, mai transmite CFR, fără a preciza câte locomotive vor fi scoase temporar din uz.
Reamintim, sâmbăta trecută, un tren de călători oprit în gară a fost lovit violent de o altă locomotivă. În urma accidentului, conductorul a decedat la spital. Ancheta a arătat că vitezometrul locomotivei care a lovit trenul de călători a rămas blocat la 75 km/h, iar mecanicul a declarat că “locomotiva s-a accelerat brusc”. |
La stirile ProTV, zilele trecute, am vaazut ca ultimele locomotive noi cumparate de CFR au fost in.........1990 !!! Fara alte comentarii..........
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 05 Apr 2023 07:43:04 Titlul subiectului: |
215968 |
|
Singurul ofertant pentru licitatia in vederea achizitionarii a 16 locomotive electrice noi sunt cei de la Alstom. Articolul se gaseste aici.
Citat: | Alstom, singura companie care a depus ofertă la licitația pentru cele 16 locomotive electrice noi
Asocierea Alstom Transport România - Alstom Transportation Germany a fost singura care a depus ofertă în cadrul licitației pentru achiziția a 16 locomotive electrice noi pe patru osii cu sisteme ERTMS, informează luni Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF).
Potrivit sursei citate, luni a avut loc ședința Comisiei de evaluare, desemnată în cadrul licitației, în vederea deschiderii ofertelor depuse. Societatea care a depus documentația este Asocierea Alstom Transport România (Ofertant lider) – Alstom Transportation Germany (Ofertant).
ARF reamintește că procedura de atribuire în vederea achiziției unui număr de 16 locomotive electrice noi pe 4 osii cu sisteme ERTMS, capabile să circule cu o viteză maximă situată în intervalul 160 km/h-200 km/h și să tracteze până la 16 vagoane de călători, a fost lansată în data de 10 octombrie 2022, în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR) – Componenta 4. Transport sustenabil, și avea ca efect atât sporirea mobilității în jurul marilor centre socio-economice ale țării, cât și realizarea unor conexiuni rapide între unitățile administrativ teritoriale importante ale țării.
„Precizăm că perioada de mentenanță și reparații este de 20 ani, în cadrul căreia sunt incluse serviciile necesare funcționării respectivelor locomotive electrice, și anume: instruirea personalului în ceea ce privește exploatarea, operarea acestora și a aplicațiilor software, transportul, asigurarea, punerea în funcțiune, asistența tehnică în perioada de garanție, conform caietului de sarcini. Astfel, contractul de achiziții are prevăzută o clauză de revizuire, respectiv posibilitatea suplimentării perioadei de mentenanță cu încă 20 de ani, fără organizarea unei proceduri competitive, prin încheierea unui act adițional. Obiectivul Componentei 4 – Transport sustenabil, prevăzută în PNRR, este de a spori sustenabilitatea sectorului transporturilor din România, prin sprijinirea tranziției verzi și digitale a sectorului, respectiv de a dezvolta o infrastructură de transport durabilă și ecologică, cu standarde de siguranță adecvate, care să contribuie la finalizarea rețelelor transeuropene de transport(TEN-T) și la descongestionarea nodurilor urbane”, se spune într-o postare a ARF, pe pagina sa de Facebook.
Locomotivele achiziționate vor fi utilizate pe rutele aflate sub contractele de servicii publice (CSP), atribuite în mod competitiv operatorilor de transport feroviar de călători, în conformitate cu prevederile Regulamentului (CE) nr. 1370/2007 și potrivit legislației din România.
Valoarea estimată este cuprinsă între 702.453.762,18 lei, fără TVA, și 1.036.568.887,80 lei, fără TVA.
Finanțarea proiectului este asigurată prin Planul Național de Redresare și Reziliență, „Componenta 4 – Transport durabil”, și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinație, conform programelor de investiții publice.
Durata contractului aferent lotului atribuit va fi de 275 de luni.
„Ulterior deschiderii ofertei, comisia va începe evaluarea acesteia, în conformitate cu prevederile legale în vigoare și cerințele caietului de sarcini”, se mai spune în comunicat. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Hermannstadt63
Data înscrierii: 27/Mar/2021 Ultima vizita: 02/Sep/2023 Mesaje: 81 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 23 Mai 2023 00:07:29 Titlul subiectului: Material rulant din Romania |
216312 |
|
Vă invit să vizionați un video cu automotoarele Căilor Ferate Române(1932 - 2017)
https://www.youtube.com/watch?v=w9BhGY_y_Kk
Vizionare plăcută!
|
|
Sus |
|
|
Hermannstadt63
Data înscrierii: 27/Mar/2021 Ultima vizita: 02/Sep/2023 Mesaje: 81 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 04 Iul 2023 14:45:46 Titlul subiectului: Material rulant din România |
216515 |
|
Locomotive diesel Made in Romania cu transmisie mecanică, sau cu transmisie hidraulică[1936 - 2023]
https://www.youtube.com/watch?v=xJ-SfWvJnTU
Vizionare plăcută!
|
|
Sus |
|
|
Hermannstadt63
Data înscrierii: 27/Mar/2021 Ultima vizita: 02/Sep/2023 Mesaje: 81 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 04 Iul 2023 14:49:51 Titlul subiectului: Material rulant din Romania |
216516 |
|
Am în pregătire următoarele colaje:
1. Locomotive diesel-electrice din România;
2. Locomotive electrice, rame electrice și trenuri de metrou din România;
3. Fotografii feroviare istorice din România.
Țineți aproape de canalul de Youtube Cornel Sibianul!
|
|
Sus |
|
|
Hermannstadt63
Data înscrierii: 27/Mar/2021 Ultima vizita: 02/Sep/2023 Mesaje: 81 Locație: Sibiu
|
Trimis: Sâm 29 Iul 2023 03:32:36 Titlul subiectului: |
216658 |
|
Un colaj realizat de mine cu principalele tipuri de locomotive diesel-electrice care au făcut, sau fac serviciul în România și în alte 6 țări din Europa și din lume
https://www.youtube.com/watch?v=ZbmgxuFiwl0
Vizionare plăcută!
|
|
Sus |
|
|
Hermannstadt63
Data înscrierii: 27/Mar/2021 Ultima vizita: 02/Sep/2023 Mesaje: 81 Locație: Sibiu
|
|
Sus |
|
|
Hermannstadt63
Data înscrierii: 27/Mar/2021 Ultima vizita: 02/Sep/2023 Mesaje: 81 Locație: Sibiu
|
Trimis: Sâm 19 Aug 2023 05:34:45 Titlul subiectului: |
216733 |
|
CFR în imagini istorice(infrastructură, locomotive și pluguri cu abur, vagoane de cale normală și îngustă[1872-2016}
https://www.youtube.com/watch?v=guUFcxIoNHU
Vizionare plăcută!
|
|
Sus |
|
|
Hermannstadt63
Data înscrierii: 27/Mar/2021 Ultima vizita: 02/Sep/2023 Mesaje: 81 Locație: Sibiu
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 31 Dec 2023 17:28:43 Titlul subiectului: |
217729 |
|
Uitati-va la aceasta locomotiva. A tras trenul Interregio 1631 (Bucuresti N.-Brasov), sambata dimineata. Am fost cu acest tren de la Bucuresti Nord la Azuga.
Chiar asa este greu sa revopseasca aceasta locomotiva ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.19 kb |
Vizualizat: |
de 579 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.29 kb |
Vizualizat: |
de 579 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Dum 31 Dec 2023 23:54:21 Titlul subiectului: |
217734 |
|
Pare ca are nevoie mai mare de o spalare decat de o revopsire , chiar daca este important aspectul estetic , este si mai important aspectul tehnic. Sunt locomotive care chiar au vopseaua scorojita si care ar avea nevoie de o revopsire , cum ar fi DA1213 , care isi face seriviciul in zona Oradiei. Sursa pozei: https://www.flickr.com/photos/70130092@N04/13925327034/in/photostream/ .
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
271.64 kb |
Vizualizat: |
de 571 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 02 Ian 2024 19:16:04 Titlul subiectului: |
217742 |
|
Si de ce nu se spala sau se revopsesc ? Ce face CFR-ul platit din banii nostri ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 03 Ian 2024 12:32:04 Titlul subiectului: |
217754 |
|
Automotorul Malaxa. Fabricat in perioada interbelica, modernizat la 23 August (dupa Revolutie se numea Faur) prin anii ''70-'80. In prezent mai circula pe linii secundare, intre Constanta si Mangalia (am vazut cel putin doua la lucru, desi sunt mai multe in triajul de la gara Constanta), Alexandria-Rosiorii de Vede. A circulat, pana nu demult, intre Bucuresti si Curtea de Arges, dar cei din consiliul judetean au facut scandal si in cele din urma au inlocuit acest automotor cu o sagrata albastra (Desiro).
Eu am circula pe 1 ianuarie, intre Mangalia si Constanta. A prins o viteza maxima de 75 km/ora (pe unde permitea linia). Ce pot sa zic, pentru unii este motiv de mandrie, dar parerea mea ca locul lor este la muzeu, nicidecum in serviciul CFR-ului !
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.14 kb |
Vizualizat: |
de 530 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.29 kb |
Vizualizat: |
de 530 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.78 kb |
Vizualizat: |
de 530 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.61 kb |
Vizualizat: |
de 530 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Ian 2024 12:49:38 Titlul subiectului: |
217911 |
|
Mai nou, pe la CFR se intampla in felul urmator. In ultimele saptamani, cel putin sambata, cand merge lumea din capitala spre munte (Valea Prahovei), gareaza in Gara de Nord trenul IR1631 (Bucuresti-Brasov, cu plecare din Gara de Nord la ora 7:17). Dupa ce a garat trenul, este intuneric bezna, timp de vreo 10 minute. Calatorii parca s-ar urca intr-o pestera si cauta cu lanterna de la telefonul mobil ce loc au. Imaginile vorbesc de la sine......
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
31.52 kb |
Vizualizat: |
de 502 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.67 kb |
Vizualizat: |
de 502 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 24 Ian 2024 22:16:28 Titlul subiectului: |
217949 |
|
Am gasit pe YouTube un video interesant, cu locomotivele CFR Calatori. Il recomand: https://www.youtube.com/watch?v=FzMsnGssPk8
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 09 Feb 2024 21:54:35 Titlul subiectului: |
218171 |
|
Mai nou am vazut pe munte vagoane reclame cu Kaufland. Aceste reclame au imbracat vagoanele in totalitate.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.78 kb |
Vizualizat: |
de 437 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.93 kb |
Vizualizat: |
de 437 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 29 Feb 2024 11:11:38 Titlul subiectului: |
218457 |
|
Automotorul Malaxa, este in continuare, la datorie, pe Mangalia-Constanta. Pe 25 februarie, l-am pozat la Constanta.
Din ce m-am documentat, am aflat ca in tara noastra mai circula 26 de astfel de automotoare: https://www.youtube.com/watch?v=1oElzZsz8-c&t=2s
Cu ceva timp in urma, un automotor a luat foc in mers: https://www.youtube.com/watch?v=2_qq07UP4nc
Unele dintre ele au deja o varsta "venerabila" de 90 de ani. Inca putin si prind secolul.
Parerea mea este ca locul acestor automotoare este la muzeul cailor ferate. Poate, din cand in cand, sa mai faca calatorii tematice, pentru nostalgici si pasionati. Nicidecum, in anul 2024, sa mai fie in serviciul de exploatare.
Intre timp, multe dintre automotoarele Siemens Desiro, luate de CFR in urma cu aproape 25 de ani, stau pe dreapta, defecte.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.58 kb |
Vizualizat: |
de 374 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 29 Feb 2024 13:48:45 Titlul subiectului: |
218466 |
|
Se pare ca initial CFR avea in dotare 43 Malaxe simple si 16 Malaxe duble (cu doua motoare si doua vagoane lipite printr-o articulatie de tip burduf).
Acum ar mai fi 26 Malaxe simple si 14 Malaxe duble, mai mult de jumatate din numarul initial. 40 din 59 de trenuri. Sper sa fie pastrate pe la muzeele feroviare din tara asa cum s-au pastrat si modelele mai vechi, pe carbuni, mai ales ca Malaxele scurte sunt de mai multe feluri.
Capturi din reportajul de mai sus.
https://www.youtube.com/watch?v=1oElzZsz8-c&t=2s
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.25 kb |
Vizualizat: |
de 365 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.08 kb |
Vizualizat: |
de 365 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.88 kb |
Vizualizat: |
de 365 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.41 kb |
Vizualizat: |
de 365 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 14 Apr 2024 16:22:39 Titlul subiectului: |
219027 |
|
Usile automate de acces in vagoanele CFR-ului nu au senzori. Adica, daca ai ghinionul sa se inchida peste tine, asta e...
Mi se pare ca este o chestie pentru care cei de la CFR ar putea sa fie reclamati la AFER
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.69 kb |
Vizualizat: |
de 307 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.87 kb |
Vizualizat: |
de 307 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 15 Apr 2024 08:17:07 Titlul subiectului: |
219041 |
|
Am patit de foarte multe ori sa fiu prins de usile vagoanelor care se inchid la un anume interval de timp prestabilit, insa nu au si senzori de miscare sa vada pasagerii... La fel se intampla si cu usile din interiorul vagoanelor, nu doar cu cele din exterior.
Trebuie sa fii tot timpul cu mana pe buton ca sa previi inchiderea brusca a usii...
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|