Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Despre bugetul alocat Metrorex si lucrarilor aferente
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 13/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Feb 2013 22:17:50    Titlul subiectului: 162326

Si in fond nu inteleg "unde bati".
Realitatea e urmatoarea :
De anul asta se lucreaza la 2 statii si nu se stie pentru cat timp. In ritmul in care se lucra la Favorit acum vreo saptamana e clar ca in scurt timp se inchide.
Hai sa spunem ca facem pe Twisted Evil in patru si gasim bani sa oprim cartitele la Favorit in decembrie anul asta.
Si ? Avem si noi o satisfactie, am facut 1 km de tunel cu TBM - ul de
la revolutie incoace.
Chestia cu daramatul cladirilor e o exagerare, dar probabil vine din supararea pe care o avem noi toti.
Eu speram ca in 10 ani macar sa ajung cu metroul la Favorit, e o treaba istorica / particulara de-a mea, dar probabil ca nu o sa mai apuc "evenimentul".
Macar daca plecau cartitele de la Opera spre DT puteam sa inauguram si noi traseul conform schitei desenate de mine, dar asa nu se poate.
Ori toata magistrala odata ori nimic.
Se pare ca nimic.
Pentru ca nu prea vad cum se va putea realiza tunelul pana la Eroilor ( si statia ) in urmatorii ani, neajungand cartitele la DT.
Dar ce sa ajunga la DT, sunt curios daca o sa porneasca.
Concluzia, ma alatur colegului #boy4ever , pana la proba contrarie M 5 / M 6 si in general ce incepe cu M e SF si Star Trek.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 16/Dec/2017
Mesaje: 290
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Sâm 02 Feb 2013 22:40:27    Titlul subiectului: 162330

subway guru a scris:
Mergand pe 'filosofia' ta, n-ar trebui sa cumparam trenuri CAF, ca doar avem destui cai si carutze 'indigene'...
Hai, ca esti de-a dreptul 'hazos'...
Da, spre surprinderea ta NU ar fi trebuit sa cumparam Bombardier si CAF din moment ce am avut o fabrica ce ne permitea sa ne construim propriile trenuri! IVE-le inca merg, dupa atatia ani. O noua generatie ce ar fi avut?? In loc sa exportam noi la altii, facem total invers: importam! Asta e democratia? Daca da, atunci imi pare rau, nu o vreau!

Si da, ai sa vezi ca M5 pana la Pantelimon si M6 sunt pure fantezii, deci SF!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Feb 2013 23:16:03    Titlul subiectului: 162338

V-am rugat sa reveniti cu picioarele pe pamant sa nu mai 'filosofati' cu capul in nori!
Spre surprinerea TA, ar fi trebuit sa cumparam IVA daca fabrica din Arad ar fi fost in stare sa produca un tren la cerintele de azi...dar nu a fost si nu e...atunci...ce sa cumperi?...Iluzii romantice???
Nu vezi ca vorbesti la 'timpul trecut'???
Zici la timpul prezent si la timpul viitor...despre ce e cumparat si ce va fi cumparat, dar cand vine vorba despre IVA...zici 'am avut si noi o fabrica'...tu chiar gandesti logic???
Si da, cred ca metroul se va face pana la Pantelimon, oricati 'miopi' ca tine vor fi fiind, pentru ca necesitatile Bucurestilor asa zic...si se va face chiar daca n-am sa mai fiu eu sa vad ziua aia si chiar daca din cauza de 'orbeti' se va face nu la timpul cuvenit ci mult mai tarziu...
Cu cat mai grea e sarcina de indeplinit, cu atat se vor gasi mai multi 'destepti' sa zica ca 'acum nu e momentul'...


Ultima modificare efectuată de către subway guru la Sâm 02 Feb 2013 23:26:56, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 03 Feb 2013 13:55:57    Titlul subiectului: 15508 162350

Foarte pe scurt, desi probabil, punctual s-a mai discutat la fiecare topic separat in parte, prezint cateva date din Raportul de Activitate al Metrorex-ului pe 2011, Capitolul 9 "Strategia globala de dezvoltare si modernizare al transportului cu Metroul in Bucuresti" (pag. 29-32).

La subcapitolul 9.3. "Programe de investitii", sunt mentionate:

-Linia 5: Drumul Taberei-Pantelimon.
Tronson 1: Drumul Taberei-Universitate
Perioada de realizare: 2010-2015 !!!
Lungime traseu: 9,035 km
Numar statii: 13
Valoare: 623,5 milioane Euro + TVA

Ca explicatie pentru aceasta investite avem: [quote]Magistrala deservește cartierul Drumul Taberei care este deficitar în servicii de transport public. Populația cartierului numără cca 300.000 de locuitori și are la dispoziție o rețea de autobuze și troleibuze și o linie de tramvai care nureușesc sa facă față în perioada de vârf de trafic./quote]
Tronson 2: Universitate-Pantelimon
Perioada de realizare: 2013-2018 !!!
Lungime traseu: 8,074 km
Numar statii: 9
Valoare: 828,33 milioane Euro + TVA

Ca explicatie pentru aceasta investite avem:
Citat:
Asigură legătura cartierului Pantelimon care numără peste 250.000 locuitori cu centrul orașului și zona de sud vest, cartierul Drumul Taberei.

-Linia 6: Legarea retelei de metrou cu aeroportul Henri Coanda otopeni.

Perioada de realizare: 7 ani !!!
Punerea in functiune: 2018
Lungime traseu: 14 km
Numar statii: 12
Valoare: 1,055 milioane Euro + TVA

Ca explicatie pentru aceasta investite avem:
Citat:
Asigură legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă – Otopeni. Linia de metrou deservește zone de mare interes public : zone expoziționale, de bussiness, zone de agrement și supermarketuri și zone rezidențiale formând un coridor între centrul Bucureștiului și Aeroporturile care deservesc orașul. Revitalizarea activităților și stimularea dezvoltării zonei de nord și a zonelor rezidențiale între Băneasa și Otopeni. Prin executarea acestei linii se realizează o legătură feroviară rapidă a două moduri de transport vitale ale economiei, cale ferată și transport aerian ; prin extinderea liniei 4 de la Gara de Nord la Gara Progresu se va realiza cea mai mare și importantă linie de metrou pe diametrala Nord – Sud a orașului care va lega Aeroporturile Internaționale București Otopeni și București Băneasa cu gările de cale ferată Băneasa, Basarab, Gara
de Nord și Gara Progresu și implicit interconectarea cu transportul public de suprafață.

Restul de "proiecte de viitor" le puteti vedea daca rasfoiti raportul. Deci nu putem spune ca nu exista o strategie pe termen mediu si lung. Cel putin, teoretic, ea exista. Pentru a se indeplini insa trebuie un lucru important si anume ... anii ! Fara bani nu se poate face nimic.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 13/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 03 Feb 2013 14:13:26    Titlul subiectului: 162353

Îmi pare rau dar daca asa se fac strategiile, imi dau seama de calitatea oamnenilor care iau decizii.
- Aeroportul Baneasa nu mai exista.
- Bucurestiul nu a avut in decursul timpului decat o gara. Si acum e suficienta aceasta, are 19 linii care nu sunt exploatate nici pe departe la potential.
Gara Baneasa este o gara intr-o zona pustie a Bucurestiului, Progresu s-a desfiintat - pe vremea lui Ceausescu era subdezvoltata, Oborul la fel.
Uite avem o gara "intermodala'' la Republica, dar e una intermodala la superlativ, spuneti-mi si mie cate trenuri ajung acolo / cat de pline / si cati care coboara se urca in metrou.
Ne-am spart in strategii, gari si intrermodale.
Sau la Basarab, cati calatori folosesc statia de tramvai de pe pod si unde se duc ei cand coboara ?
Astea sunt abureli, asa cum spunea si cineva de pe forum la abureli din astea suntem primii.
Uite, a trecut luna Ianuarie si practic noi am pierdut-o pe santierul lui M 5.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 03 Feb 2013 14:37:37    Titlul subiectului: 162355

Poate se are in vedere in viitor si dezvoltarea garilor si redeschiderea aeroportului Baneasa pentru public. Dar si pentru asta trebuie bani.

Sunt destul de multi calatori la Republica, dar nu din cauza garii sau a faptului ca "duduie" industria din zona (e aproape terminata). Datorita CORA Pantelimon. E la cateva minute de Republica. Multi merg cu metroul acolo, apoi la CORA, apoi cu microbuzele spre localitatile limitrofe. De asemenea multi vin dinspre Branesti, Fundulea, etc cu masina, o lasa in parcarea CORA si apoi iau metroul. Am mai prezentat situatia la alte topice.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 03 Feb 2015 22:00:16    Titlul subiectului: 177034

Pentru anul 2015, Metrorex estimeaza venituri de 683,4 milioane lei si pierderi de 40 de milioane de lei. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Metrorex estimează venituri de 683,4 milioane lei în acest an, cu 8,7% peste nivelul din 2014

Metrorex estimează că va înregistra în acest an venituri de 683,4 milioane lei și un nivel egal al cheltuielilor, în condițiile în care bugetul rectificat aferent anului trecut a indicat venituri mai mici cu 8,7% și o pierdere de peste 40 milioane lei.

Bugetul de venituri și cheltuieli rectificat pe anul 2014 al companiei care administrează metroul bucureștean, aprobat în toamnă, a prevăzut venituri de 628,3 milioane lei și pierderi de 40,5 milioane lei.

Potrivit proiectului BVC pentru acest an, Metrorex estimează cheltuieli cu bunuri și servicii de 261,3 milioane lei (mai mici cu 1,5%) și de 211,6 milioane lei pentru salarii (+2,1%).

Investițiile Metrorex din 2015 vor depăși cu peste 500 milioane lei nivelul bugetat anul trecut, urmând să crească de la 1,24 miliarde lei la 1,78 miliarde lei.

Cel mai important proiect de investiții derulat în prezent de Metrorex este construcția magistralei 5 Drumul Taberei - Pantelimon. Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor al acestei magistrale urmează să fie finalizat în al doilea semestru din 2016, iar întregul proiect are ca termen de finalizare 2020, finanțarea fiind asigurată din fonduri europene și bani de la buget.

Lungimea rețelei de metrou este de aproape 70 de kilometri, distribuiți pe patru linii magistrale și 51 de stații. Metrorex are aproximativ 4.200 de angajați.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 25 Feb 2017 14:41:28    Titlul subiectului: 188527

Un articol referitor la banii alocati pentru investitii la metrou, pe anul 2017 il gasiti aici.

Citat:
METROREX. INVESTIȚII de 340 de MILIOANE de LEI în 2017. Când va fi gata METROUL din DRUMUL TABEREI

METROREX. INVESTIȚII de 340 de MILIOANE de LEI în 2017. Când va fi gata METROUL din DRUMUL TABEREI. Metrorex beneficiază, în 2017, de 234 de milioane de lei alocați conform OUG 83/2016 și de peste 109 milioane de lei, care reprezintă sume necheltuite în 2016 și reportate în anul 2017, pentru investiții în magistralele 4, 5 și 6.

METROREX. INVESTIȚII de 340 de MILIOANE de LEI în 2017. Când va fi gata METROUL din DRUMUL TABEREI. La capitolul transferuri pentru finanțarea proiectelor de investiții la metrou, Metrorex beneficiază de 234 de milioane de lei alocați conform OUG 83/2016, care vor fi distribuiți magistralelor 4, 5 și 6. Astfel, magistrala 4 beneficiază de 64 de milioane de lei, magistrala 6 are la dispoziție 130 de milioane de lei, iar magistrala 5 (tronsonul I Drumul Taberei - Universitate) poate folosi 40 de milioane de lei, anunță administratorul Metroului bucureștean.

Aproximativ 110 milioane de lei sunt sume necheltuite, care se reportează în anul 2017 magistalelor menționate anterior. Magistrala 4 are la dispoziție de 86,4 milioane de lei, magistralei 6 îi este alocată suma de 8,2 milioane de lei, iar magistralei 5, tronson I Drumul Taberei - Universitate îi revin 15,2 milioane de lei.

În anul 2017, Metrorex SA beneficiază la acest capitol de suma totală de 343,88 milioane de lei, sumă suficientă pentru respectarea angajamentelor asumate, respectiv puneri în funcțiune și respectarea graficelor de lucrări", transmit reprezentanții companiei.

METROREX. INVESTIȚII de 340 de MILIOANE de LEI în 2017. Când va fi gata METROUL din DRUMUL TABEREI. Finalizarea lucrărilor pentru secțiunea Râul Doamnei - Eroilor, inclusiv stația de la Valea Ialomiței, este estimată pentru primul semestru al anului 2018, deși aceasta a fost prevăzută inițial pentru punerea în funcțiune la sfârșitul anului 2017, potrivit Metrorex.

„Punerea în funcțiune cu călători va depinde, însă, de soluționarea contestațiilor sau reluarea licitației pentru achiziția de noi trenuri și, respectiv, demararea achiziției sistemului de siguranță a traficului (care trebuie montat pe trenurile noi)", precizează compania.

METROREX. INVESTIȚII de 340 de MILIOANE de LEI în 2017. Când va fi gata METROUL din DRUMUL TABEREI. Metrorex menționează că a demarat deja achiziția sistemului de siguranță, cu utilizarea materialului rulant existent, și montarea echipamentelor pe trenurile din flota sa.

Fostul ministru al Transporturilor, Sorin Bușe, anunța, în noiembrie 2016, cu ocazia Zilei Porților Deschise la metroul Drumul Taberei, că secțiunea de metrou Eroilor - Drumul Taberei va funcționa din semestrul al doilea al anului 2017.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community