Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Intentie achizitie 15 autobuze articulate, second-hand

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Aug/2018
Mesaje: 6186
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 30 Ian 2013 09:11:43    Titlul subiectului: Intentie achizitie 15 autobuze articulate, second-hand 162148

Exista intentia de achizitie a 15 autobuze articulate, second-hand, deja s-a publicat anuntul pe site-ul de achizitii, termenul este 18.03.2013.
_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Aug/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2013 11:36:18    Titlul subiectului: 162178

Am citit caietul de sarcini si ma gandesc ca e foarte probabil sa fie un model deja existent. Intentionat nu dau niciun fel de nume.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Aug/2018
Mesaje: 6186
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2013 13:32:44    Titlul subiectului: 162189

Valentin, la tine am alte pretentii... in cazul achizitiilor publice pur si simplu nu ai voie sa indici un anumit producator, nici explicit (Rocar, sa zicem, ca sa nu facem aluzie la vreo firma existenta), nici indirect "modelul 112UDM" sau prin codul desenului de producator etc etc.
Nu este la latitudinea achizitorului, ci pur si simplu NU ai voie sa indici in vreun fel un anumit producator.
Sigur, se spune (ca nu pot sa-ti spun ca stiu sigur... Wink ) ca de regula caietele de sarcini sunt facute "cu dedicatie", in sensul ca se introduc in el anumite cerinte sau combinatii de cerinte astfel incat ele sa nu poata fi indeplinite decat de "castigatorul" dorit.
Adica: majoritatea autobuzelor au 23 de locuri si firma "castigatoare" are autobuze cu 27 de locuri? Pai scrii ca vrei autobuze cu minim 27 de locuri. Pac, ai "cernut" niste competitori, ai scapat de ei...; majoritatea autobuzelor second-hand au cam 10 ani vechime si firma "castigatoare" are autobuze de 8 ani? Pai scrii ca vrei autobuze cu maxim 8 ani vechime. Pac ai mai "cernut" niste competitori, ai scapat de ei...; majoritatea firmelor de import au autobuze de tipuri "amestecate" si firma "castigatoare" are autobuze de acelasi model? Pai scrii ca vrei autobuze de acelasi fel; Pac ai "cernut" niste competitori, ai scapat de ei...
Cam asta e sistemul...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Aug/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 01 Feb 2013 14:23:15    Titlul subiectului: 162245

Ori nu am inteles bine, ori caietul de sarcini are contradictii. Citez, pentru inceput, un fragment din punctul 1.4; sublinierile imi apartin:

Citat:
Citat:
Pentru asigurarea unui climat corespunzător la postul de conducere și în salonul călătorilor, autobuzele vor fi dotate cu sisteme de încălzire și ventilație corespunzătoare, care să împiedice aburirea sau înghețarea geamurilor ori parbrizului în sezonul rece, precum și o ventilație corespunzătoare în sezonul cald.
Continui cu punctul 2.4.9.7:
Citat:
2.4.9.7. Sistemul de încălzire și ventilație Instalația de încălzire și ventilație trebuie să asigure pe timp rece, condițiile de încălzire (minimum 10 0C în interiorul autobuzului la o temperatură exterioară de -15 0C) și ventilare suficiente atât în cabina conducătorului cât și în salonul pasagerilor, încât să nu se producă aburirea parbrizului sau a geamurilor, iar conducătorul autobuzului să aibă confortul necesar pentru a nu fi suprasolicitat în timpul conducerii.
În sezonul cald, ventilația se va realiza atât pe cale naturală, prin geamuri laterale culisante sau rabatabile ale salonului, cât și cu ajutorul unor echipamente (ventilatoare) care să poată evacua forțat aerul din salon.
iar acum un fragment din punctul 4.3.2.2:
Citat:
Schema instalației de răcire și climatizare
Deci
-punctele 1.4 si 2.4.9.7 dau de inteles ca autobuzele ar avea exhaustoare; Rocar de Simon avea, intr-adevar, asa ceva; Agorele articulate nu au; ventilatoarele - de forma unor tambururi - baga aerul prin niste duze rasucite astfel incat curentului de aer i se imprima o miscare de rotatie. De asemenea, se vorbeste de o temperatura minima obligatorie pentru o temperatura exterioara relativ rara pentru Cluj (+10 grade Celsius pentru -15 afara)

-la punctul 4.3.2.2 se foloseste termenul de climatizare; adica temperatura in habitaclu e constanta indiferent de sezon

Dupa cum vad lucrurile, caietul de sarcini poate fi atacat daca se vrea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community