Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 03 Feb 2013 23:26:13 Titlul subiectului: Intreprinderea de Stat "Calea Ferata din Moldova" |
162381 |
|
Ii rog pe colegii de forum din Moldova sa faca o prezentare detaliata a materialului rulant al CFM (eventual si cazul particular al compunerii trenului Prietenia). Daca exista posibilitatea, ii rog sa completeze aceasta prezentare cu toate tipurile de vagoane din fostul spatiu sovietic care tranziteaza Moldova sau Romania.
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Lun 04 Feb 2013 19:32:33 Titlul subiectului: materialul rulant din Moldova |
162409 |
|
Aici va pot ajuta!
-locomotive diesel-electrice (4 tipuri)
a. In mai 1961, prima locomotiva diesel-electrica „3TE10M”, produsa la uzina Vorosilovgrad (acum Lugansk-Ucraina), intra in parcul depoului Balti-Slobozia.
Aceasta locomotiva este una dintre cele mai puternice locomotive diesel-electrice din lume, este formata din 3 unitati (18 osii in total), are o putere totala de 9.000 cp (fiecare unitate dezvolta 3.000 cp), si cantareste 414 tone. A fost produsa cu incepere din 1961. In 1967 sunt produse primele astfel de locomotive cu electromotoare alimentate in curent continuu.
b. O varianta a acestei locomotive este locomotiva diesel-electrica „2TE10L” (doua unitati). A fost produsa cu incepere din 1962.
c. Al treilea tip de locomotiva utilizata in Basarabia este „M62 Maska” (singura locomotiva bicabina: made in Ucraina; caracteristici: formula osiilor „Co-Co”, lungime: 17.550 mm, latime 2950 mm, inaltime 4493 mm, greutate 116,5 tone, sarcina maxima pe osie 19,3 tone, tip motor diesel: „14D40”, cu 12 cilindri, putere motor diesel: 1472 Kw, transmisie electrica, forta de tractiune 314 Kn, capacitate rezervor motorina 3900 litri, capacitate rezervor apa 950 litri, consum 340 kg/ora, viteza maxima 100 km/h, diametrul rotilor motoare 1050 mm, tip frana „Oerlikon”, „porecla” : „Maska”, a fost produsa intre anii 1964/5-1980);
d. In fine, singura locomotiva nesovietica folosita in Basarabia este locomotiva cehoslovaca „Tschme 3”, folosita la manevre si la tractarea trenurilor usoare de calatori: made in Cehia; caracteristici: producator: SZM, SK, formula osiilor „Co-Co”, putere motor diesel 993 Kw, transmisie electrica, greutate 115,8 tone, sarcina pe osie maxima 19,3 tone, raza minima de inscriere in curba: 80 m, viteza maxima 95 km/h, lungimea intre tampoane 17.240 mm, latime 3150 mm, inaltime 4635 mm, tip „771”). A fost produsa din 1963.
-trenuri automotoare diesel
a. -D2, tren automotor diesel (made in Ungaria, din 1961 pana in 1983- „Ganz-Mavag” Automotor diesel-mecanic, cu doua capete motoare si doua vagoane intermediare, 16 osii, 8 boghiuri, interior „retro” cu banci din lemn!). Transmisia probabil e mecanica! Astazi ar mai exista cca 40-60 de astfel de automotoare diesel in parcul CFM.
b. -D2M, tren automotor modernizat din 2012 la "Remarul Pascani". Urmeazaa fi 14 bucati in final. Motor diesel tip "Volvo", transmisie hidraulica -probabil "Voith"
-vagoane de calatori (de dormit, cuseta, de clasa, posta-bagaje si bar-restaurant)
Ca vagoane de dormit si cuseta s-au utilizat diverse tipuri(inclusiv „WLAB” si „WLAA””), insa, fara indoiala, cele mai cunoscute tipuri de vagoane de calatori din Basarabia sunt si astazi cele cunoscute sub denumirea „Ammersdorf”- vagoane de dormit. Acestea au fost produse, in anii 80’, la uzinele „DWA”, din fosta RDG, in anii 80’. Se remarca tabla groasa, boghiurile sunt de tip „Gorlitz ?", au 9 compartimente a cate 4 paturi (la clasa a doua) si doua paturi (la clasa 1), coridorul incepe de la jumatatea transversala a vagonului, mergand oblic spre dreapta cativa metri. Au generator electric la boghiu, sistem propriu de incalzire (cazan cu carbune sau pacura si tevi cu apa calda), frana cu circuit simplu si nemoderabila la defranare. Vopsirea exterioara „traditionala” este verde.
Aceste tipuri de vagoane au fost produse si la uzinele „Tverskoy Vagonostroitelny Zavod”, din Tver, Rusia.
Au regulatoare de frana rusesti tip „Matrosov”, frana fiind nemoderabila la defranare. Viteza maxima este de 100 km/h.
-vagoane de marfa
Toate sunt pe boghiuri "Diamont", frana nemoderabila la defranare, cupla semiautomata "SA-3", si pot fi: acoperite, descoperite, cisterna, pt ciment, pt cereale, frigorifice, platforma, pt piatra sparta, si un model mai deosebit, cu 4 boghiuri (8 osii), pentru marfuri agabaritice!
Singura calea ferata electrificata din Basarabia este linia Bugaz/Zatoka- Cetatea Alba/Bilgorod Dnistrovsky, pe care circula locomotive electrice de tip "VL-80-C" si rame electrice tip "EP".
|
|
Sus |
|
|
ELECTRO
Data înscrierii: 04/Dec/2009 Ultima vizita: 02/Mar/2024 Mesaje: 393 Locație: Chisinau (Moldova)
|
Trimis: Lun 04 Feb 2013 19:54:38 Titlul subiectului: |
162411 |
|
Nu cred ca mai sunt 40-60 de automotoare D1. O mare parte au fost casate.
Au mai ramas vreo 20 conform unor surse.
Trenul Chisinau-Bucuresti este tras de o locomotiva 3TE10M dar numai de o singura unitate.
Trenul Moscova-Chisinau (cel ce apartine rusilor) vine uneori si cu vagoane noi de acest tip http://www.tvz.ru/?action=61&n=1&model=61-4440 produse in Tver, Rusia. Aceste vagoane au usi automate si arata altfel in comparatie cu cele de tip mai vechi.
Se doreste de asemenea modernizarea locomotivelor de manevra cehoslovace.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 05 Feb 2013 16:30:53 Titlul subiectului: |
162454 |
|
Ar fi utila o prezentare pe larg a vagoanelor de calatori (tipuri, prezentare exterior, prezentare interior, de prefarat cu tot cu fotografii).
Intrebare punctuala: vagoanele de dormit (cabine cu 2 paturi) de pe 401/402 au trecut printr-o modernizare?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 18 Feb 2013 23:53:16 Titlul subiectului: |
162749 |
|
Trenul Bucuresti - Chisinau sosind in gara Chisinau - foto: 17 februarie 2013
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.73 kb |
Vizualizat: |
de 30261 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.01 kb |
Vizualizat: |
de 30261 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 18 Feb 2013 23:58:26 Titlul subiectului: |
162750 |
|
Trenul 342 (Moscova Kievskaia - Chisinau) sosind in gara Balti-Oras - foto: 17 februarie 2013
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.47 kb |
Vizualizat: |
de 30260 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.97 kb |
Vizualizat: |
de 30260 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.03 kb |
Vizualizat: |
de 30260 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.74 kb |
Vizualizat: |
de 30260 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 20 Feb 2013 21:53:42 Titlul subiectului: |
162827 |
|
Interior dintr-un "vagon necompartimentat" (conform clasificarii vagoanelor de pe pagina oficiala CFM) din compunerea trenului prezentat mai sus:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.02 kb |
Vizualizat: |
de 30210 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.47 kb |
Vizualizat: |
de 30210 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.99 kb |
Vizualizat: |
de 30210 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.03 kb |
Vizualizat: |
de 30210 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.08 kb |
Vizualizat: |
de 30210 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.03 kb |
Vizualizat: |
de 30210 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.59 kb |
Vizualizat: |
de 30210 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.25 kb |
Vizualizat: |
de 30210 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.72 kb |
Vizualizat: |
de 30210 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 20 Feb 2013 23:22:00 Titlul subiectului: |
162836 |
|
Bilet pentru vagon de tip "P" (de tipul celui din imaginile de mai sus) la trenul 342, pe distanta Balti-Oras - Ungheni.
(Din nou ii rog pe utilizatorii din Moldova sa explice chestiunile de pe bilet care nu sunt evidente pentru cei nefamiliarizati cu CFM!)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.05 kb |
Vizualizat: |
de 30202 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.81 kb |
Vizualizat: |
de 30202 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
164.28 kb |
Vizualizat: |
de 30201 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.39 kb |
Vizualizat: |
de 30201 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 20 Feb 2013 23:48:10 Titlul subiectului: |
162837 |
|
Pe site-ul CFM trenul 342 este prezentat ca avand vagoane de tip compartimentat (notate VC), necompartimentat (notate NC) si restaurant (notate VR).
Pe bilet, pe verso, sunt trecute diverse tipuri de vagoane, vagonul necompartimentat fiind notat cu NC in alfabetul latin si cu O in alfabetul chirilic. Pe bilet (si, cand am cumparat biletul, casiera a rostit si ea la fel tipul vagonului) vagonul este notat in alfabetul chirilic cu П, deci "vagon cu locuri numerotate", conform explicatiilor de pe spatele biletului (notat cu N in alfabetul latin si inexistent conform notatiilor de pe site-ul CFM). Care este realitatea si care sunt, totusi, tipurile de vagoane ale CFM? Suplimentar, ce reprezinta textul КЛ. ОБСЛ. 3П de pe al doilea rand tiparit pe bilet la cumparare?
Despre ce compostare este vorba pe spatele biletului?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 21 Feb 2013 00:14:50 Titlul subiectului: |
162842 |
|
Bilet pentru trenul suburban 650 (Ocnita - Chisinau) pe distanta Ungheni - Chisinau (atasez si o imagine cu materialul rulant corespunzator, un tren format din doua automotoare D1).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.66 kb |
Vizualizat: |
de 30195 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.31 kb |
Vizualizat: |
de 30195 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.84 kb |
Vizualizat: |
de 30195 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 21 Feb 2013 00:33:47 Titlul subiectului: |
162844 |
|
Bilet pentru 2 locuri cl. 1 la trenul 801 (Chisinau - Ocnita) - in data de 17 februarie a circulat prototipul D1M - pe distanta Chisinau - Balti-Oras. Pe verso este identic cu biletul pentru trenul 342.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.85 kb |
Vizualizat: |
de 30195 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.1 kb |
Vizualizat: |
de 30195 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 22 Feb 2013 20:47:26 Titlul subiectului: |
162898 |
|
Ganz/Remar D1M 001 (ex D1 737-1) pe ruta Chisinau - Ocnita - foto: 17 februarie 2013
foto 1 - gara Chisinau
foto 2 - 4 - interior si personal CFM
foto 5 - gara Balti-Oras
Video (plecarea din gara Balti-Oras catre Ocnita) - 17.02.2013:
https://www.youtube.com/watch?v=O7Ow9MsdV-Y
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.2 kb |
Vizualizat: |
de 30140 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.78 kb |
Vizualizat: |
de 30140 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.26 kb |
Vizualizat: |
de 30140 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.04 kb |
Vizualizat: |
de 30140 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.51 kb |
Vizualizat: |
de 30140 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
redeme
Data înscrierii: 12/Apr/2011 Ultima vizita: 31/Mai/2018 Mesaje: 24 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 25 Feb 2013 16:11:57 Titlul subiectului: |
162981 |
|
radub a scris: | Pe bilet (si, cand am cumparat biletul, casiera a rostit si ea la fel tipul vagonului) vagonul este notat in alfabetul chirilic cu П, deci "vagon cu locuri numerotate", conform explicatiilor de pe spatele biletului (notat cu N in alfabetul latin si inexistent conform notatiilor de pe site-ul CFM). |
Clasificarea vagoanelor (după modul de așezare a locurilor, deci mai degrabă d.p.d.v. comercial, nu tehnic) CFM este similară altor administrații feroviare ex-sovietice, fiind moștenită de la SZD.
Platzkart (плацкарт) sunt vagoanele cu așezarea locurilor de tip salon, în care banchetele se „transformă” în paturi, deci ar fi niște cușete-salon. Este tipul de vagon cel mai ieftin (clasa a 3-a) pe trenurile de lung parcurs și are în general 52-54 locuri.
radub a scris: | Suplimentar, ce reprezinta textul КЛ. ОБСЛ. 3П de pe al doilea rand tiparit pe bilet la cumparare? |
E o altă abreviere care înseamnă tipul sau clasa serviciului, în acest caz 3П înseamnă vagon platzkart obișnuit.
P.S.: D1M 001 ex-D1 737, acel 1 sau 3 de după (ex.: D1 737-1) reprezentând doar numărul vagonului sau unității ce compune automotorul, care are 3 astfel de unități, doua motoare la capete și una non-motoare între cele două. De atlfel, și D1M a fost inmatriculat la fel și pe lateral putem citi D1M 001-1, D1M 001-2 și respectiv D1M 001-3, corespunzătoare fiecărei unități.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 25 Feb 2013 16:39:39 Titlul subiectului: |
162983 |
|
Iti multumesc pentru raspunsuri si corectura! In continuare, orice explicatie cu privire la organizarea transportului feroviar din Moldova e binevenita.
|
|
Sus |
|
|
darius_somolan
Data înscrierii: 15/Dec/2009 Ultima vizita: 31/Mar/2024 Mesaje: 73 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 26 Feb 2013 15:03:35 Titlul subiectului: |
162998 |
|
Exista portiuni electrificate?
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Mie 27 Feb 2013 07:57:16 Titlul subiectului: IS Calea Ferata de stat a Moldovei |
163013 |
|
Singura cale ferata electrificata din Basarabia (dar acum aflata in administrarea Ucrainei!) este linia Cetatea Alba/Bilgorod Dnistrovsky- Bugaz/Zatoka, in lungime de 19 km. Pe aceasta linie (care prin podul peste gura de varsare a raului Nistru, construit intre anii 1953-1955, face legatura cu Odessa) circula locomotive electrice VL-80-C si rame electrice EP.
Spre sfarsitul anilor 80' s-a inceput electrificarea pe tronsonul Razdelnaja- Kugiurgan (frontiera Moldova/Ucraina)-- Tiraspol- Tighina 2- Varnita- Calfa, insa s-a reusit doar montarea stalpilor, dupa 1991 proiectul fiind abandonat!
Singura cale ferata dubla din Basarabia este sectorul Untesti/Nutesti- Parlita- Cornesti, in lungime de 19 km!
Sursa- wikimapia
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 09 Mar 2013 22:32:26 Titlul subiectului: |
163219 |
|
Din compunerea trenului 401/402 (Chisinau <-> Bucuresti):
- vagon de dormit cu 2 paturi in cabina (exemplific cu 58 23 49-81 635-2)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.79 kb |
Vizualizat: |
de 29871 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.19 kb |
Vizualizat: |
de 29871 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.47 kb |
Vizualizat: |
de 29871 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 09 Mar 2013 22:58:10 Titlul subiectului: |
163220 |
|
Sa intram:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.04 kb |
Vizualizat: |
de 29869 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.75 kb |
Vizualizat: |
de 29869 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.84 kb |
Vizualizat: |
de 29869 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.25 kb |
Vizualizat: |
de 29869 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.42 kb |
Vizualizat: |
de 29869 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.85 kb |
Vizualizat: |
de 29869 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.79 kb |
Vizualizat: |
de 29869 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.71 kb |
Vizualizat: |
de 29869 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.6 kb |
Vizualizat: |
de 29869 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.32 kb |
Vizualizat: |
de 29869 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.98 kb |
Vizualizat: |
de 29868 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 09 Mar 2013 23:09:06 Titlul subiectului: |
163221 |
|
Cabina:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.05 kb |
Vizualizat: |
de 29866 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.29 kb |
Vizualizat: |
de 29866 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.89 kb |
Vizualizat: |
de 29866 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.59 kb |
Vizualizat: |
de 29866 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.86 kb |
Vizualizat: |
de 29866 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.06 kb |
Vizualizat: |
de 29866 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.84 kb |
Vizualizat: |
de 29866 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.87 kb |
Vizualizat: |
de 29866 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.04 kb |
Vizualizat: |
de 29866 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.78 kb |
Vizualizat: |
de 29866 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.88 kb |
Vizualizat: |
de 29865 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 09 Mar 2013 23:25:38 Titlul subiectului: |
163222 |
|
Completare, dintr-un vagon similar:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.55 kb |
Vizualizat: |
de 29862 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.77 kb |
Vizualizat: |
de 29862 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.85 kb |
Vizualizat: |
de 29862 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.94 kb |
Vizualizat: |
de 29862 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 10 Mar 2013 00:25:36 Titlul subiectului: |
163226 |
|
- vagon de dormit cu 4 paturi in cabina (exemplific cu 58 23 73-85 625-8)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.04 kb |
Vizualizat: |
de 29858 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.07 kb |
Vizualizat: |
de 29858 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.03 kb |
Vizualizat: |
de 29858 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.22 kb |
Vizualizat: |
de 29858 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
144.79 kb |
Vizualizat: |
de 29858 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
154.13 kb |
Vizualizat: |
de 29858 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.03 kb |
Vizualizat: |
de 29858 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.32 kb |
Vizualizat: |
de 29858 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 10 Mar 2013 00:32:22 Titlul subiectului: |
163227 |
|
Cabina:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.28 kb |
Vizualizat: |
de 29858 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.46 kb |
Vizualizat: |
de 29858 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.23 kb |
Vizualizat: |
de 29858 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.08 kb |
Vizualizat: |
de 29858 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.16 kb |
Vizualizat: |
de 29858 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.47 kb |
Vizualizat: |
de 29858 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 10 Mar 2013 00:38:13 Titlul subiectului: |
163228 |
|
Sistemul de incalzire:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
159.82 kb |
Vizualizat: |
de 29857 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
155.47 kb |
Vizualizat: |
de 29857 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.23 kb |
Vizualizat: |
de 29857 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.17 kb |
Vizualizat: |
de 29857 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 10 Mar 2013 00:40:09 Titlul subiectului: |
163229 |
|
Trecerea dintr-un vagon in altul:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.42 kb |
Vizualizat: |
de 29856 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.43 kb |
Vizualizat: |
de 29856 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 14 Mar 2013 12:00:13 Titlul subiectului: |
163279 |
|
- vagon jumatate bar, jumatate de dormit cu 4 paturi in cabina (exemplific cu 58 23 83-85 751-0)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.53 kb |
Vizualizat: |
de 29730 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.12 kb |
Vizualizat: |
de 29730 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.14 kb |
Vizualizat: |
de 29730 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|