Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Intreprinderea de Stat "Calea Ferata din Moldova"
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 04 Feb 2013 00:26:13    Titlul subiectului: Intreprinderea de Stat "Calea Ferata din Moldova" 162381

Ii rog pe colegii de forum din Moldova sa faca o prezentare detaliata a materialului rulant al CFM (eventual si cazul particular al compunerii trenului Prietenia). Daca exista posibilitatea, ii rog sa completeze aceasta prezentare cu toate tipurile de vagoane din fostul spatiu sovietic care tranziteaza Moldova sau Romania.
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Lun 04 Feb 2013 20:32:33    Titlul subiectului: materialul rulant din Moldova 162409

Aici va pot ajuta!

-locomotive diesel-electrice (4 tipuri)

a. In mai 1961, prima locomotiva diesel-electrica „3TE10M”, produsa la uzina Vorosilovgrad (acum Lugansk-Ucraina), intra in parcul depoului Balti-Slobozia.
Aceasta locomotiva este una dintre cele mai puternice locomotive diesel-electrice din lume, este formata din 3 unitati (18 osii in total), are o putere totala de 9.000 cp (fiecare unitate dezvolta 3.000 cp), si cantareste 414 tone. A fost produsa cu incepere din 1961. In 1967 sunt produse primele astfel de locomotive cu electromotoare alimentate in curent continuu.

b. O varianta a acestei locomotive este locomotiva diesel-electrica „2TE10L” (doua unitati). A fost produsa cu incepere din 1962.

c. Al treilea tip de locomotiva utilizata in Basarabia este „M62 Maska” (singura locomotiva bicabina: made in Ucraina; caracteristici: formula osiilor „Co-Co”, lungime: 17.550 mm, latime 2950 mm, inaltime 4493 mm, greutate 116,5 tone, sarcina maxima pe osie 19,3 tone, tip motor diesel: „14D40”, cu 12 cilindri, putere motor diesel: 1472 Kw, transmisie electrica, forta de tractiune 314 Kn, capacitate rezervor motorina 3900 litri, capacitate rezervor apa 950 litri, consum 340 kg/ora, viteza maxima 100 km/h, diametrul rotilor motoare 1050 mm, tip frana „Oerlikon”, „porecla” : „Maska”, a fost produsa intre anii 1964/5-1980);

d. In fine, singura locomotiva nesovietica folosita in Basarabia este locomotiva cehoslovaca „Tschme 3”, folosita la manevre si la tractarea trenurilor usoare de calatori: made in Cehia; caracteristici: producator: SZM, SK, formula osiilor „Co-Co”, putere motor diesel 993 Kw, transmisie electrica, greutate 115,8 tone, sarcina pe osie maxima 19,3 tone, raza minima de inscriere in curba: 80 m, viteza maxima 95 km/h, lungimea intre tampoane 17.240 mm, latime 3150 mm, inaltime 4635 mm, tip „771”). A fost produsa din 1963.

-trenuri automotoare diesel

a. -D2, tren automotor diesel (made in Ungaria, din 1961 pana in 1983- „Ganz-Mavag” Automotor diesel-mecanic, cu doua capete motoare si doua vagoane intermediare, 16 osii, 8 boghiuri, interior „retro” cu banci din lemn!). Transmisia probabil e mecanica! Astazi ar mai exista cca 40-60 de astfel de automotoare diesel in parcul CFM.

b. -D2M, tren automotor modernizat din 2012 la "Remarul Pascani". Urmeazaa fi 14 bucati in final. Motor diesel tip "Volvo", transmisie hidraulica -probabil "Voith"

-vagoane de calatori (de dormit, cuseta, de clasa, posta-bagaje si bar-restaurant)

Ca vagoane de dormit si cuseta s-au utilizat diverse tipuri(inclusiv „WLAB” si „WLAA””), insa, fara indoiala, cele mai cunoscute tipuri de vagoane de calatori din Basarabia sunt si astazi cele cunoscute sub denumirea „Ammersdorf”- vagoane de dormit. Acestea au fost produse, in anii 80’, la uzinele „DWA”, din fosta RDG, in anii 80’. Se remarca tabla groasa, boghiurile sunt de tip „Gorlitz ?", au 9 compartimente a cate 4 paturi (la clasa a doua) si doua paturi (la clasa 1), coridorul incepe de la jumatatea transversala a vagonului, mergand oblic spre dreapta cativa metri. Au generator electric la boghiu, sistem propriu de incalzire (cazan cu carbune sau pacura si tevi cu apa calda), frana cu circuit simplu si nemoderabila la defranare. Vopsirea exterioara „traditionala” este verde.
Aceste tipuri de vagoane au fost produse si la uzinele „Tverskoy Vagonostroitelny Zavod”, din Tver, Rusia.
Au regulatoare de frana rusesti tip „Matrosov”, frana fiind nemoderabila la defranare. Viteza maxima este de 100 km/h.

-vagoane de marfa

Toate sunt pe boghiuri "Diamont", frana nemoderabila la defranare, cupla semiautomata "SA-3", si pot fi: acoperite, descoperite, cisterna, pt ciment, pt cereale, frigorifice, platforma, pt piatra sparta, si un model mai deosebit, cu 4 boghiuri (8 osii), pentru marfuri agabaritice!

Singura calea ferata electrificata din Basarabia este linia Bugaz/Zatoka- Cetatea Alba/Bilgorod Dnistrovsky, pe care circula locomotive electrice de tip "VL-80-C" si rame electrice tip "EP".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ELECTRO



Data înscrierii: 04/Dec/2009
Ultima vizita: 17/Sep/2017
Mesaje: 364
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Lun 04 Feb 2013 20:54:38    Titlul subiectului: 162411

Nu cred ca mai sunt 40-60 de automotoare D1. O mare parte au fost casate.
Au mai ramas vreo 20 conform unor surse.
Trenul Chisinau-Bucuresti este tras de o locomotiva 3TE10M dar numai de o singura unitate.
Trenul Moscova-Chisinau (cel ce apartine rusilor) vine uneori si cu vagoane noi de acest tip http://www.tvz.ru/?action=61&n=1&model=61-4440 produse in Tver, Rusia. Aceste vagoane au usi automate si arata altfel in comparatie cu cele de tip mai vechi.
Se doreste de asemenea modernizarea locomotivelor de manevra cehoslovace.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 05 Feb 2013 17:30:53    Titlul subiectului: 162454

Ar fi utila o prezentare pe larg a vagoanelor de calatori (tipuri, prezentare exterior, prezentare interior, de prefarat cu tot cu fotografii).

Intrebare punctuala: vagoanele de dormit (cabine cu 2 paturi) de pe 401/402 au trecut printr-o modernizare?

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 19 Feb 2013 00:53:16    Titlul subiectului: 162749

Trenul Bucuresti - Chisinau sosind in gara Chisinau - foto: 17 februarie 2013


IMG_5006.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.73 kb
 Vizualizat:  de 13495 ori

IMG_5006.JPG



IMG_5007.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.01 kb
 Vizualizat:  de 13495 ori

IMG_5007.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 19 Feb 2013 00:58:26    Titlul subiectului: 162750

Trenul 342 (Moscova Kievskaia - Chisinau) sosind in gara Balti-Oras - foto: 17 februarie 2013


IMG_5067.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.47 kb
 Vizualizat:  de 13494 ori

IMG_5067.JPG



IMG_5068.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.97 kb
 Vizualizat:  de 13494 ori

IMG_5068.JPG



IMG_5069.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.03 kb
 Vizualizat:  de 13494 ori

IMG_5069.JPG



IMG_5071.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.74 kb
 Vizualizat:  de 13494 ori

IMG_5071.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 20 Feb 2013 22:53:42    Titlul subiectului: 162827

Interior dintr-un "vagon necompartimentat" (conform clasificarii vagoanelor de pe pagina oficiala CFM) din compunerea trenului prezentat mai sus:


IMG_5076.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.02 kb
 Vizualizat:  de 13444 ori

IMG_5076.JPG



IMG_5083.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.47 kb
 Vizualizat:  de 13444 ori

IMG_5083.JPG



IMG_5086.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.99 kb
 Vizualizat:  de 13444 ori

IMG_5086.JPG



IMG_5082.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.03 kb
 Vizualizat:  de 13444 ori

IMG_5082.JPG



IMG_5103.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.08 kb
 Vizualizat:  de 13444 ori

IMG_5103.JPG



IMG_5096.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.03 kb
 Vizualizat:  de 13444 ori

IMG_5096.JPG



IMG_5098.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.59 kb
 Vizualizat:  de 13444 ori

IMG_5098.JPG



IMG_5095.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.25 kb
 Vizualizat:  de 13444 ori

IMG_5095.JPG



IMG_5097.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.72 kb
 Vizualizat:  de 13444 ori

IMG_5097.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 21 Feb 2013 00:22:00    Titlul subiectului: 162836

Bilet pentru vagon de tip "P" (de tipul celui din imaginile de mai sus) la trenul 342, pe distanta Balti-Oras - Ungheni.

(Din nou ii rog pe utilizatorii din Moldova sa explice chestiunile de pe bilet care nu sunt evidente pentru cei nefamiliarizati cu CFM!)



Bilet CFM Balti-Oras-Ungheni-17.02.2013-fata.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.05 kb
 Vizualizat:  de 13436 ori

Bilet CFM Balti-Oras-Ungheni-17.02.2013-fata.jpg



Bilet CFM Balti-Oras-Ungheni-17.02.2013-verso.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.81 kb
 Vizualizat:  de 13436 ori

Bilet CFM Balti-Oras-Ungheni-17.02.2013-verso.jpg



untitled1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  164.28 kb
 Vizualizat:  de 13435 ori

untitled1.jpg



untitled2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.39 kb
 Vizualizat:  de 13435 ori

untitled2.jpg



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 21 Feb 2013 00:48:10    Titlul subiectului: 162837

Pe site-ul CFM trenul 342 este prezentat ca avand vagoane de tip compartimentat (notate VC), necompartimentat (notate NC) si restaurant (notate VR).

Pe bilet, pe verso, sunt trecute diverse tipuri de vagoane, vagonul necompartimentat fiind notat cu NC in alfabetul latin si cu O in alfabetul chirilic. Pe bilet (si, cand am cumparat biletul, casiera a rostit si ea la fel tipul vagonului) vagonul este notat in alfabetul chirilic cu П, deci "vagon cu locuri numerotate", conform explicatiilor de pe spatele biletului (notat cu N in alfabetul latin si inexistent conform notatiilor de pe site-ul CFM). Care este realitatea si care sunt, totusi, tipurile de vagoane ale CFM? Suplimentar, ce reprezinta textul КЛ. ОБСЛ. 3П de pe al doilea rand tiparit pe bilet la cumparare?

Despre ce compostare este vorba pe spatele biletului?

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 21 Feb 2013 01:14:50    Titlul subiectului: 162842

Bilet pentru trenul suburban 650 (Ocnita - Chisinau) pe distanta Ungheni - Chisinau (atasez si o imagine cu materialul rulant corespunzator, un tren format din doua automotoare D1).


Bilet CFM tren suburban 650 (Ocnita-) Ungheni-Chisinau-16.02.2013-fata-01.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.66 kb
 Vizualizat:  de 13429 ori

Bilet CFM tren suburban 650 (Ocnita-) Ungheni-Chisinau-16.02.2013-fata-01.jpg



Bilet CFM tren suburban 650 (Ocnita-) Ungheni-Chisinau-16.02.2013-verso.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.31 kb
 Vizualizat:  de 13429 ori

Bilet CFM tren suburban 650 (Ocnita-) Ungheni-Chisinau-16.02.2013-verso.jpg



img6844xj.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.84 kb
 Vizualizat:  de 13429 ori

img6844xj.jpg



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 21 Feb 2013 01:33:47    Titlul subiectului: 162844

Bilet pentru 2 locuri cl. 1 la trenul 801 (Chisinau - Ocnita) - in data de 17 februarie a circulat prototipul D1M - pe distanta Chisinau - Balti-Oras. Pe verso este identic cu biletul pentru trenul 342.


Bilet CFM Chisinau-Balti-Oras-prototip D1M Remar Pascani-17.02.2013-fata.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.85 kb
 Vizualizat:  de 13429 ori

Bilet CFM Chisinau-Balti-Oras-prototip D1M Remar Pascani-17.02.2013-fata.jpg



IMG_5004.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.1 kb
 Vizualizat:  de 13429 ori

IMG_5004.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 22 Feb 2013 21:47:26    Titlul subiectului: 162898

Ganz/Remar D1M 001 (ex D1 737-1) pe ruta Chisinau - Ocnita - foto: 17 februarie 2013

foto 1 - gara Chisinau
foto 2 - 4 - interior si personal CFM
foto 5 - gara Balti-Oras

Video (plecarea din gara Balti-Oras catre Ocnita) - 17.02.2013:

https://www.youtube.com/watch?v=O7Ow9MsdV-Y



IMG_5001.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.2 kb
 Vizualizat:  de 13374 ori

IMG_5001.JPG



IMG_5052.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.78 kb
 Vizualizat:  de 13374 ori

IMG_5052.JPG



IMG_5053.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.26 kb
 Vizualizat:  de 13374 ori

IMG_5053.JPG



IMG_5009.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.04 kb
 Vizualizat:  de 13374 ori

IMG_5009.JPG



IMG_5061.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.51 kb
 Vizualizat:  de 13374 ori

IMG_5061.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
redeme



Data înscrierii: 12/Apr/2011
Ultima vizita: 19/Oct/2017
Mesaje: 24
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 25 Feb 2013 17:11:57    Titlul subiectului: 162981

radub a scris:
Pe bilet (si, cand am cumparat biletul, casiera a rostit si ea la fel tipul vagonului) vagonul este notat in alfabetul chirilic cu П, deci "vagon cu locuri numerotate", conform explicatiilor de pe spatele biletului (notat cu N in alfabetul latin si inexistent conform notatiilor de pe site-ul CFM).

Clasificarea vagoanelor (după modul de așezare a locurilor, deci mai degrabă d.p.d.v. comercial, nu tehnic) CFM este similară altor administrații feroviare ex-sovietice, fiind moștenită de la SZD.

Platzkart (плацкарт) sunt vagoanele cu așezarea locurilor de tip salon, în care banchetele se „transformă” în paturi, deci ar fi niște cușete-salon. Este tipul de vagon cel mai ieftin (clasa a 3-a) pe trenurile de lung parcurs și are în general 52-54 locuri.

radub a scris:
Suplimentar, ce reprezinta textul КЛ. ОБСЛ. 3П de pe al doilea rand tiparit pe bilet la cumparare?

E o altă abreviere care înseamnă tipul sau clasa serviciului, în acest caz 3П înseamnă vagon platzkart obișnuit.

P.S.: D1M 001 ex-D1 737, acel 1 sau 3 de după (ex.: D1 737-1) reprezentând doar numărul vagonului sau unității ce compune automotorul, care are 3 astfel de unități, doua motoare la capete și una non-motoare între cele două. De atlfel, și D1M a fost inmatriculat la fel și pe lateral putem citi D1M 001-1, D1M 001-2 și respectiv D1M 001-3, corespunzătoare fiecărei unități.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 25 Feb 2013 17:39:39    Titlul subiectului: 162983

Iti multumesc pentru raspunsuri si corectura! In continuare, orice explicatie cu privire la organizarea transportului feroviar din Moldova e binevenita.
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
darius_somolan



Data înscrierii: 16/Dec/2009
Ultima vizita: 18/Dec/2017
Mesaje: 70
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 26 Feb 2013 16:03:35    Titlul subiectului: 162998

Exista portiuni electrificate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Mie 27 Feb 2013 08:57:16    Titlul subiectului: IS Calea Ferata de stat a Moldovei 163013

Singura cale ferata electrificata din Basarabia (dar acum aflata in administrarea Ucrainei!) este linia Cetatea Alba/Bilgorod Dnistrovsky- Bugaz/Zatoka, in lungime de 19 km. Pe aceasta linie (care prin podul peste gura de varsare a raului Nistru, construit intre anii 1953-1955, face legatura cu Odessa) circula locomotive electrice VL-80-C si rame electrice EP.

Spre sfarsitul anilor 80' s-a inceput electrificarea pe tronsonul Razdelnaja- Kugiurgan (frontiera Moldova/Ucraina)-- Tiraspol- Tighina 2- Varnita- Calfa, insa s-a reusit doar montarea stalpilor, dupa 1991 proiectul fiind abandonat!

Singura cale ferata dubla din Basarabia este sectorul Untesti/Nutesti- Parlita- Cornesti, in lungime de 19 km!

Sursa- wikimapia
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 09 Mar 2013 23:32:26    Titlul subiectului: 163219

Din compunerea trenului 401/402 (Chisinau <-> Bucuresti):

- vagon de dormit cu 2 paturi in cabina (exemplific cu 58 23 49-81 635-2)



IMG_5404.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.79 kb
 Vizualizat:  de 13105 ori

IMG_5404.JPG



IMG_5401.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.19 kb
 Vizualizat:  de 13105 ori

IMG_5401.JPG



IMG_5407.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.47 kb
 Vizualizat:  de 13105 ori

IMG_5407.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 09 Mar 2013 23:58:10    Titlul subiectului: 163220

Sa intram:


IMG_5387.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.04 kb
 Vizualizat:  de 13103 ori

IMG_5387.JPG



IMG_5390.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.75 kb
 Vizualizat:  de 13103 ori

IMG_5390.JPG



IMG_5388.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.84 kb
 Vizualizat:  de 13103 ori

IMG_5388.JPG



IMG_5364.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.25 kb
 Vizualizat:  de 13103 ori

IMG_5364.JPG



IMG_5363.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.42 kb
 Vizualizat:  de 13103 ori

IMG_5363.JPG



IMG_5362.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.85 kb
 Vizualizat:  de 13103 ori

IMG_5362.JPG



IMG_5361.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.79 kb
 Vizualizat:  de 13103 ori

IMG_5361.JPG



IMG_5360.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.71 kb
 Vizualizat:  de 13103 ori

IMG_5360.JPG



IMG_5359.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.6 kb
 Vizualizat:  de 13103 ori

IMG_5359.JPG



IMG_5880.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.32 kb
 Vizualizat:  de 13103 ori

IMG_5880.JPG



IMG_5879.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.98 kb
 Vizualizat:  de 13102 ori

IMG_5879.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 10 Mar 2013 00:09:06    Titlul subiectului: 163221

Cabina:


IMG_5367.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.05 kb
 Vizualizat:  de 13100 ori

IMG_5367.JPG



IMG_5366.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.29 kb
 Vizualizat:  de 13100 ori

IMG_5366.JPG



IMG_5365.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.89 kb
 Vizualizat:  de 13100 ori

IMG_5365.JPG



IMG_5395.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.59 kb
 Vizualizat:  de 13100 ori

IMG_5395.JPG



IMG_5394.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.86 kb
 Vizualizat:  de 13100 ori

IMG_5394.JPG



IMG_5392.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.06 kb
 Vizualizat:  de 13100 ori

IMG_5392.JPG



IMG_5391.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.84 kb
 Vizualizat:  de 13100 ori

IMG_5391.JPG



IMG_5398.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.87 kb
 Vizualizat:  de 13100 ori

IMG_5398.JPG



IMG_5396.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.04 kb
 Vizualizat:  de 13100 ori

IMG_5396.JPG



IMG_5399.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.78 kb
 Vizualizat:  de 13100 ori

IMG_5399.JPG



IMG_5881.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.88 kb
 Vizualizat:  de 13099 ori

IMG_5881.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 10 Mar 2013 00:25:38    Titlul subiectului: 163222

Completare, dintr-un vagon similar:


IMG_5397.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.55 kb
 Vizualizat:  de 13096 ori

IMG_5397.JPG



IMG_5387-2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.77 kb
 Vizualizat:  de 13096 ori

IMG_5387-2.JPG



IMG_5388-2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.85 kb
 Vizualizat:  de 13096 ori

IMG_5388-2.JPG



IMG_5386.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.94 kb
 Vizualizat:  de 13096 ori

IMG_5386.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 10 Mar 2013 01:25:36    Titlul subiectului: 163226

- vagon de dormit cu 4 paturi in cabina (exemplific cu 58 23 73-85 625-8)


IMG_5856.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.04 kb
 Vizualizat:  de 13092 ori

IMG_5856.JPG



IMG_5854.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.07 kb
 Vizualizat:  de 13092 ori

IMG_5854.JPG



IMG_5858.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.03 kb
 Vizualizat:  de 13092 ori

IMG_5858.JPG



IMG_5861.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.22 kb
 Vizualizat:  de 13092 ori

IMG_5861.JPG



IMG_5865.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  144.79 kb
 Vizualizat:  de 13092 ori

IMG_5865.JPG



IMG_5870.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  154.13 kb
 Vizualizat:  de 13092 ori

IMG_5870.JPG



IMG_5871.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.03 kb
 Vizualizat:  de 13092 ori

IMG_5871.JPG



IMG_5874.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.32 kb
 Vizualizat:  de 13092 ori

IMG_5874.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 10 Mar 2013 01:32:22    Titlul subiectului: 163227

Cabina:


IMG_5860.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.28 kb
 Vizualizat:  de 13092 ori

IMG_5860.JPG



IMG_5864.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.46 kb
 Vizualizat:  de 13092 ori

IMG_5864.JPG



IMG_5862.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.23 kb
 Vizualizat:  de 13092 ori

IMG_5862.JPG



IMG_5863.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.08 kb
 Vizualizat:  de 13092 ori

IMG_5863.JPG



IMG_5868.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.16 kb
 Vizualizat:  de 13092 ori

IMG_5868.JPG



IMG_5869.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.47 kb
 Vizualizat:  de 13092 ori

IMG_5869.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 10 Mar 2013 01:38:13    Titlul subiectului: 163228

Sistemul de incalzire:


IMG_5850.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  159.82 kb
 Vizualizat:  de 13091 ori

IMG_5850.JPG



IMG_5853.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.47 kb
 Vizualizat:  de 13091 ori

IMG_5853.JPG



IMG_5852.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.23 kb
 Vizualizat:  de 13091 ori

IMG_5852.JPG



IMG_5875.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.17 kb
 Vizualizat:  de 13091 ori

IMG_5875.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 10 Mar 2013 01:40:09    Titlul subiectului: 163229

Trecerea dintr-un vagon in altul:


IMG_5872.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.42 kb
 Vizualizat:  de 13090 ori

IMG_5872.JPG



IMG_5873.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.43 kb
 Vizualizat:  de 13090 ori

IMG_5873.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 14 Mar 2013 13:00:13    Titlul subiectului: 163279

- vagon jumatate bar, jumatate de dormit cu 4 paturi in cabina (exemplific cu 58 23 83-85 751-0)


IMG_5400.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.53 kb
 Vizualizat:  de 12964 ori

IMG_5400.JPG



IMG_5402.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.12 kb
 Vizualizat:  de 12964 ori

IMG_5402.JPG



IMG_5409.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.14 kb
 Vizualizat:  de 12964 ori

IMG_5409.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community