Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaie GT4MT "Armonia" (Wegmann GT4 modernizate)
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul TIMIȘ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 13 Feb 2013 10:48:56    Titlul subiectului: Tramvaie GT4MT "Armonia" (Wegmann GT4 modernizate) 162655

http://adevarul.ro/locale/timisoara/primarul-vrea-carpeasca-vechile-tramvaiele-nemtesti-timisoara-1_511b4a17344a7821183500cd/index.html

"Primarul vrea să cârpească vechile tramvaie nemțești din Timișoara

13 februarie 2013
de Stefan Both, Devino fan

Timișoara se poate lăuda cu tramvaie civilizate, chiar dacă nu sunt noi
Pentru că nu există bani de investit în tramvaie noi, primarul Nicolae Robu încearcă să cârpească tramvaiele vechi din Timișoara, printr-o firmă din Pașcani

Nicolae Robu se află astăzi la Iași, pentru a se plimba cu un tramvai reabilitat de o firmă din Pașcani. Primarul Timișoarei dorește să recondiționeze vechile tramvaie nemțești, majoritatea construite în anii 70, care se află pe șinele din oraș. Tramvaiele aduse de la Bremen, Frankfurt sau Karlsruhe sunt și acum incomparabil mai confortabile decât anticele tramvaie Timiș, în care ploua, bătea vântul și era frig, însă proasta intreținere și lipsa de civilizație ale unor timișoreni le-au adus în într-o stare destul de proastă.

“Vreau să văd cu ochii mei cum funcționează un tramvai reabilitat în România. El este dus la teste la Iași și voi avea ocazia să mă plimb cu el. Apoi voi merge la Pașcani să vizitez și fabrica în care se reabilitează tramvaiele. După această documentare voi lua decizia în ceea ce privește reabilitarea sau nu a unuia sau mai multor tramvaie din parcul nostru existent”, a declarat Robu.

Primarul a vizitat, anul trecut, și cel mai mare târg de tramvaie din Europa, care a avut loc în Germania, a pus ochii pe câteva modele, însă Primăria Timișoara nu are bani de investit în mijloacele de transport.
Un tramvai nou costă în jur de 1,5 milioane de euro.

“Tramvaiele noi sunt extrem de scumpe, nu avem capacitatea financiară să cumpărăm un număr suficient de tramvaie. Ne-ar trebui cel puțin 50 de tramvaie, asta înseamnă cu banii jos 75 de milioane de euro și mai mult dacă nu ai banii respectivi. Timișoara nu-și poate permite să aloce o sumă atât de mare. Pe de altă parte nu putem să lăsăm tramvaiele în starea de degradare în care se află azi. Soluția de compromis pare să fie reabilitarea. Voi lua o decizie abia după ce îl voi vedea cu ochii mei”, mai spus Robu."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 19 Feb 2013 16:24:15    Titlul subiectului: 162775

http://adevarul.ro/locale/timisoara/primarul-timisoarei-gasit-solutia-reabilitarea-tramvaielor-vechi-1_511cc6bc344a7821183c1780/index.html

"Primarul Timișoarei a găsit soluția pentru reabilitarea tramvaielor vechi
14 februarie 2013

de Stefan Both

Tramvaiele germane din Timișoara vor fi reabilitate
Nicolae Robu a revenit de la Iași, unde s-a plimbat cu un tramvai realibilitat la o fabrică din Pașcani. Primarul va începe reabilitarea de probă a unui tramvai nemțesc din Timișoara
Știri pe aceeași temă

Încă o fabrică din domeniul automotive își închide porțile la Timișoar...
Regionalizare 2013: cine ar fi favoriți pentru postul de guvernator al...
Cine-l ține în șah pe „Regele asfaltului“

Primarul susține că în acest moment se pretează pentru reabilitare aproximativ 20 de tramvaie nemțești care circulă în Timișoara.

“Am văzut la Iași un tramvai reabilitat. La origini era asemănător cu ale noastre și după reabilitare arată excelent. Ca unul nou. Are toate facilitățile pe care le conține un tramvai nou. Încălzire la fiecare scaun, climatizare, internet wi-fi, instalație de sonoriozare, șase camere video montate în fiecare vagon, scaune confortabile și arătoase. Are sistem de acționare ultramodern folosit pe tramvaiele noi. Chiar și forma poate fi aleasă de beneficiar. Din vechiul tramvai rămâne doar șasiul și roțile”, a declarat Nicolae Robu.

Prețul reabilitățrii unui tramvai la firma din Pașcani depinde de stadiul în care se află tramvaiul și configurarea cerută de beneficiar.

“Poate ajunge până la 500.000 de euro. Dar până nu se cunoaște starea și cerințele nu se poate spune un preț. Dar e mult mai ieftin decât un teramvai nou. Singurul lucru pe care nu îl ai este intrarea în tramvai fără trepte. Aici ai o treaptă”, a spus primarul.

Înainte să lanseze o licitație publică, Robu va mai face o vizită și la RATB din București, care de asemenea reabilitează tramvaie vechi.

“Furnizorul va fi stabilit prin licitație publică. Începem doar cu un tramvai. Dacă programele europene ne vor permite folosirea de fonduri pentru așa ceva, vom depune proiecte”, a mai declarat Nicolae Robu."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 15 Oct 2013 16:56:19    Titlul subiectului: 168037

Timis Online, 13 octombrie 2013:

Timis Online a scris:
Timisorenii ar putea avea primele tramvaie… ca noi in 2014. Se pregateste reabilitarea!

Sunt vechi de trei-patru decenii, dar autoritățile locale promit că vor arăta ca noi. Vorbim despre tramvaiele second-hand care circulă la ora actuală pe străzile Timișoarei și care vor fi reabilitate, treptat, începând cu anul viitor. În 2014 vor intra în lucru șapte-opt, estimează reprezentanții RATT, iar în 4 ani ar trebui să avem modernizate 30 de astfel de mijloace de transport în comun. Iar dacă vorbim de costuri, asta ar însemna peste 20 de milioane de euro.

Reprezentanții Regiei Autonome de Transport Timișoara spun că licitația pentru reabilitarea tramvaielor second ar putea fi lansată chiar în cursul acestei luni.
„Cred că luna aceasta se va pune pe SEAP deja partea de reabilitare tramvaie, suntem terminați cu documentațiile tehnice, cu fișele de date, e supusă aprobării conducerii primariei. Când o avizează punem pe SEAP reabilitarea de tramvaie. Vom face de la 1 la 30, în funcție de bugetul local. Va fi un acord cadru și vor fi contracte subsecvente, care se împart în părți egale. Deci pe 4 ani vor fi cel puțin patru contracte anuale. Unul din contracte va cuprinde cel puțin șapte sau opt bucăți de tramvaie pentru primul an, 2014”, a explicat directorul RATT, Ioan Goia.
Iar șeful Regiei locale de transport spune că pentru a face un tramvai vechi să arate la fel ca unul nou, și mai ales să ofere aceleași condiții de confort, este nevoie de mai bine de jumătate de milion de euro.
„Unul era estimat la 700.000 – 800.000 de euro, cu toate condițiile, schimbat complet și partea de tracțiune, toate subansamblele principale care se pot schimba pe eficiență energetică”, a mai afirmat Goia.
Dacă luăm valoarea minimă prezentată de șeful RATT, de 700.000 de euro pentru un vehicul, și o înmulțim cu 30, câte tramvaie sunt în planul de reabilitare, reise suma de 21 de milioane de euro. Atât ar urma să coste modernizarea vagoanelor second-hand primite din Germania. Prin această transformare ar urma să treacă cele mai noi tramvaie din actualul parc al RATT.
„Coeficientul de stare tehnică a parcului auto este în jur de 55 de tramvaie. În parcul inventar avem undeva la 85 de tramvaie, din care zilnic avem la dispoziție cam 55 de tramvaie. Vor fi reabilitate cele din circulație și în mod special cele care sunt din generația Bremen, GT4 le spunem noi, care au venit la Timișoara mult mai recent. Nu depășesc vechimea de 20-25 de ani, sunt cu reparații capitale făcute, au suferit o modernizare în Germania la mijlocul perioadei de serviciu. Pe alea le reabilităm, altele mai bune nu avem deocamdată”, a declarat Stoia.
Curios este că, până acum, reprezentanții RATT afirmau că tramvaiele care circulă la ora actuală prin Timișoara sunt produse între anii 1962-1973, perioadă la care se face referire inclusiv în hotărârile de consiliu local. Iată ce spuneau oficialii Regiei în 2011, într-un studiu de oportunitate pentru achiziția de tramvaie noi, studiu aprobat în Consiliul Local Timișoara: „Vârsta medie a parcului de tramvaie utilizat în prezent de RATT este de 41,5 ani, tramvaiele fiind produse între anii 1962-1973 (…) În prezent, întregul parc circulant de tramvaie îndeplinește condiții legale de casare, dar, în lipsă de alte unități de transport, suntem obligați să îl menținem în circulație cu riscuri și costuri ridicate de exploatare, urmând a fi casat eșalonat în următorii cinci ani, începând cu anul 2012, în funcție de achiziția de tramvaie noi”. Iar de atunci nu s-a schimbat nimic la acest capitol în Timișoara.
E adevărat, studiul de oportunitate a fost aprobat în timpul fostei administrații, care intenționa să contracteze un împrumut pentru a achiziționa tramvaie noi. Asta nu s-a mai întâmplat, iar actuala administrație, primarul Nicolae Robu, a ajuns la concluzia că nu ne putem permite tramvaie noi. Robu a venit în schimb cu ideea de a reabilita vechile vehicule, afirmând că achiziția unor noi mijloace de transport în comun rămâne în plan în eventualitatea în care s-ar putea accesa fonduri europene pentru tramvaie.
La începutul acestui an, edilul a și fost să vadă cum arată tramvaiele modernizate, la Iași și la Pașcani, la Remar, și s-a întors încântat, anunțând ca asta se va face și la Timișoara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
KTLYN



Data înscrierii: 25/Ian/2013
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 207
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 05 Noi 2013 21:44:30    Titlul subiectului: 168589

Se pare ca Timisora va avea parte de tramvaie modernizate mult mai devreme decat Iasi:

"În data de 2 noiembrie a fost depus pe SEAP (Sistemul Electronic de Achiziții Publice) anunțul de intenție privind reabilitarea și reconstrucția tramvaielor. Documentația a fost finalizată, ea a fost trimisă către ANRMAP (n.r. – Autoritatea Națională pentru Reglementarea și Monitorizarea Achizițiilor Publice), se așteaptă ca în următoarele zile să fie publicată pe SEAP (…) Probabil am putea avea un câștigător la începutul lunii februarie anul viitor. Formula de achiziție este aceea a unui acord cadru pe o perioadă de 4 ani, patru contracte subsecvente. Numărul maxim de tramvaie care poate fi reabilitat este de 30, iar sursa de finanțare este bugetul local. Se oferă spre licitație reabilitarea, sau costurile vor fi legate de reabilitarea unui tramvai, aceasta este suma care se licitează, urmând ca în funcție de disponibilitățile bugetului local să fie reabilitat un număr de tramvaie în fiecare an din cei patru”, a explicat, marți, viceprimarul Dan Diaconu."

Este pacat faptul ca avem de 1 an un prototip de tramvai modernizat functional si pana acum nu s-a luat nici o decizie cu privire la demararea procesului de modernizare a parcului de tramvaie.
Ar trebui sa se profite de faptul ca in urmatorii 2 ani nu vor mai circula asa de multe tramvaie la Iasi, si sa inceapa sa le modernizeze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 05 Noi 2013 23:23:32    Titlul subiectului: 168592

Deacamdata se pare ca Gruia are ceva probleme.
Cat priveste tramvaiele modernizate din Timisoara , ma intreb ce se intelege la ei prin modernizare/reconstructie . Pentru ca si in Arad ,de exemplu. e aratat un tramvai modernizat de italieni , dar de fapt e un RK mai sanatos. Adica nu e nimic asa "extrem" ca la GT4M. Tramvaiul ala modernizat de italieni arata cam ca GT4-urile noastre din Iasi cu nr. 279,280.281. Nimic spectaculos.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1003
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 06 Noi 2013 06:06:30    Titlul subiectului: 2013-11-05 168601

Timis Online

5 noiembrie 2013

"Timisorenii se vor bucura de scaune incalzite in tramvaie… iarna viitoare

Condiții mai bune de confort în tramvaie, dar iarna viitoare, promit autoritățile locale. Și nu în toate vagoanele, ci doar în cele care ar urma să fie reabilitate în 2014, după ce noua administrație a decis că nu pot fi achiziționate tramvaie noi acum, nici pe credit. Reprezentanții Primăriei Timișoara anunță în sfârșit lansarea licitației pentru reabilitarea tramvaielor.

„În data de 2 noiembrie a fost depus pe SEAP (Sistemul Electronic de Achiziții Publice) anunțul de intenție privind reabilitarea și reconstrucția tramvaielor. Documentația a fost finalizată, ea a fost trimisă către ANRMAP (n.r. – Autoritatea Națională pentru Reglementarea și Monitorizarea Achizițiilor Publice), se așteaptă ca în următoarele zile să fie publicată pe SEAP (…) Probabil am putea avea un câștigător la începutul lunii februarie anul viitor. Formula de achiziție este aceea a unui acord cadru pe o perioadă de 4 ani, patru contracte subsecvente. Numărul maxim de tramvaie care poate fi reabilitat este de 30, iar sursa de finanțare este bugetul local. Se oferă spre licitație reabilitarea, sau costurile vor fi legate de reabilitarea unui tramvai, aceasta este suma care se licitează, urmând ca în funcție de disponibilitățile bugetului local să fie reabilitat un număr de tramvaie în fiecare an din cei patru”, a explicat, marți, viceprimarul Dan Diaconu.

Reprezentanții municipalității dau asigurări în continuare că un tramvai second-hand reabilitat va arăta la fel ca unul nou și va și oferi condiții de confort ridicate. Autoritățile au stabilit ce modificări vor fi aduse tramvaielor vechi de trei-patru decenii care circulă la ora actuală pe străzile Timișoarei.

„Se licitează un set de lucrări aferente unui tramvai, asta înseamnă caroserie, înlocuire de motor electric, uși, echipamente de tracțiune, sisteme de iluminare, scaune pentru pasageri și așa mai departe. Sunt condiții pe care le-am impus în caietul de sarcini, legate atât de funcționalitate, cât și de siguranță în exploatare. Vor avea și climatizare, încălzire în scaune, dacă este să vorbim despre confort, reamenajare totală a caroseriei, se vor face intervenții la sistemul de frânare, vor fi camere de supraveghere în interior și în exterior, reducerea consumului de curent este unul dintre elementele importante, pentru că se trece la un motor asincron”, a mai declarat Diaconu.

Directorul RATT, Ioan Goia, afirma recent că modernizarea unui tramvai este estimată la 700.000-800.000 de euro. Primele tramvaie ar putea fi reabilitate în anul 2014.
"

Anunt de intentie 26559/02-11-2013

Citat:
II.7) Informatii suplimentare
Acord-cadru de prestare a serviciului de reparatie generala cu reconstructie si modernizare a vagoanelor de tramvai GT4, conform caietului de sarcini parte integranta a documentatiei de atribuire. Acord cadru cu un singur operator;Durata acordului cadru: 4 ani;Valoarea estimata fara TVA: 85,800,000.00 RON;Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este “zero”.Estimari pentru acord cadru:- minim 1 serviciu de reparatie generala cu reconstructie si modernizare a vagoanelor de tramvai GT4 = minim 1 tramvai;- maxim 30 servicii de reparatie generala cu reconstructie si modernizare a vagoanelor de tramvai GT4 = maxim 30 tramvaie;
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 18 Ian 2014 18:17:11    Titlul subiectului: 170533

Anunt de participare nr. 147915, publicat in SEAP la data de 14 noiembrie 2013 - "Acord cadru de prestare a serviciului de reparatie generala cu reconstructie si modernizare a vagoanelor de tramvai GT4"

Licitatia, stabilita initial pentru 16 ianuarie, s-a amanat si va avea loc pe 28 ianuarie, in urma admiterii in parte de catre CNSC a unei contestatii formulate de catre SC Astra Vagoane Calatori SA dupa un raspuns al autoritatii contractante la o solicitare de clarificari.

In atasament aveti toata documentatia de atribuire, cu CS, FDA, formulare, erate, clarificari, decizii si alte documente publicate pana acum (la zi) in SEAP.

Asa cum veti afla parcurgand documentatia, este vorba despre vagoane motor produse de Wegmann.



DA modernizare tramvaie RATT.zip
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  DA modernizare tramvaie RATT.zip
 Mărime fișier:  3.97 MB
 Descărcat:  de 1014 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 15 Apr 2014 10:34:19    Titlul subiectului: 172384

Railway Insider a scris:
Asocierea Electroputere VFU Pașcani – Astra Vagoane Călători va moderniza tramvaiele GT4 din Timișoara

Consorțiul format din companiile Electroputere VFU Pașcani, în calitate de lider și Astra Vagoane Călători, asociat, a fost declarat câștigător al licitației deschise pentru servicii de reparație generală cu reconstrucție și modernizare a vagoanelor de tramvai GT4 din Municipiul Timișoara.
Primăria Municpiului Timișoara a anunțat, la 3 aprilie, că în urma evaluării ofertei depuse de către asocierea Electroputere VFU Pașcani – Astra Vagoane Călători, aceasta a fost declarată câștigătoare, având prețul de 65.000.000 lei, fără TVA (14,5 milioane euro).
Vagoanele reconstruite și modernizate vor trebui să aibă patru uși comandate electric, compartiment separat pentru vatman, instalație de climatizare, sistem video pentru exteriorul și interiorul vagoanelor de tramvai, sistem de informare audio și vizuală a pasagerilor.
Durata contractului va fi de patru ani, acordul-cadru presupunând încheierea a patru contracte subsecvente. Proiectul va fi finanțat de la bugetul local, urmând a se moderniza un număr de maximum 30 de tramvaie GT4.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 19 Iun 2014 19:16:31    Titlul subiectului: 173513

Modernizarea se va face in egala masura la Arad si Pascani, pe un proiect comun si cu aceiasi colaboratori. Primele doua vagoane au plecat din Timisoara: 3517 ieri, spre Arad, iar 3504 astazi, spre Pascani.

Foto de la incarcarea de astazi a lui 3504: http://www.ratt.ro/forum/index.php?showtopic=1626&view=findpost&p=100346

foto: Florin Baca, RATT



20140619_104525.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.7 kb
 Vizualizat:  de 30288 ori

20140619_104525.jpg



20140619_123150.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.44 kb
 Vizualizat:  de 30288 ori

20140619_123150.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 21 Iun 2014 18:23:20    Titlul subiectului: 173552

3504 a ajuns la miezul noptii trecute la Pascani si astazi a fost descarcat. De luni incep lucrarile in forta.


IMG_2250 copy.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.95 kb
 Vizualizat:  de 30215 ori

IMG_2250 copy.jpg



IMG_2254 copy.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.2 kb
 Vizualizat:  de 30215 ori

IMG_2254 copy.jpg



IMG_2279 copy.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.15 kb
 Vizualizat:  de 30215 ori

IMG_2279 copy.jpg



IMG_2297 copy.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.62 kb
 Vizualizat:  de 30215 ori

IMG_2297 copy.jpg



IMG_2313 copy.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.18 kb
 Vizualizat:  de 30215 ori

IMG_2313 copy.jpg



IMG_2316 copy.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.47 kb
 Vizualizat:  de 30215 ori

IMG_2316 copy.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 21 Iun 2014 21:10:18    Titlul subiectului: 173556

Un colaj cu principalele momente ale descarcarii: https://www.youtube.com/watch?v=YkloVJn9jgU
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 02 Iul 2014 13:53:53    Titlul subiectului: 173687

Un material Digi 24 Timisoara cu 3517, primul vagon ajuns la Arad in cadrul proiectului de modernizare:

http://www.digi24.ro/Stiri/Regional/Digi24+Timisoara/Stiri/Primele+tramvaie+din+Timisoara+trimise+la+modernizare
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 07 Iul 2014 20:41:29    Titlul subiectului: 173735

Analiza starii caroseriilor celor doua vagoane a dus la concluzia ca acoperisul si peretii laterali se indeparteaza, din vehiculele initiale ramanand doar sasiul si stalpii de la capetele fiecarui segment. Sasiul va suferi, insa, transformari vizand intarirea sa.

Astazi la Pascani au fost indepartate acoperisul si peretii laterali ai segmentului A al vagonului 3504. Desigur, prin lucrari similare trece la Arad vagonul 3517.

Cateva imagini de astazi de la Pascani:



IMG_2934 copy.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.96 kb
 Vizualizat:  de 29545 ori

IMG_2934 copy.jpg



IMG_2932 copy.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.2 kb
 Vizualizat:  de 29545 ori

IMG_2932 copy.jpg



IMG_2895 copy.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.69 kb
 Vizualizat:  de 29545 ori

IMG_2895 copy.jpg



IMG_2897 copy.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.94 kb
 Vizualizat:  de 29545 ori

IMG_2897 copy.jpg



IMG_2968 copy.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.08 kb
 Vizualizat:  de 29545 ori

IMG_2968 copy.jpg



IMG_2986 copy.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.71 kb
 Vizualizat:  de 29545 ori

IMG_2986 copy.jpg



IMG_2988 copy.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.35 kb
 Vizualizat:  de 29545 ori

IMG_2988 copy.jpg



IMG_2976 copy.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.51 kb
 Vizualizat:  de 29545 ori

IMG_2976 copy.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 29 Iul 2014 20:50:35    Titlul subiectului: 174077

Timisorenii sunt invitati sa-si spuna parerea pe pagina de Facebook a primarului cu privire la variantele de interior propuse (v. atasamentele).

Proiectare: firma VRG din judetul Bistrita-Nasaud. Aceasta firma a colaborat, printre altele, la realizarea proiectelor: Hyperion (Softronic Craiova), D1M (Electroputere VFU Pascani), GT4M (Electroputere VFU Pascani).



v1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.43 kb
 Vizualizat:  de 29116 ori

v1.jpg



v2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71 kb
 Vizualizat:  de 29116 ori

v2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Iul 2014 22:34:45    Titlul subiectului: 174081

Astia tot nu renunta la culoarea violet Smile
Dintre astea doua, prima varianta arata cel mai bine.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 26 Aug 2014 12:54:47    Titlul subiectului: 174445

Primarul municipiului Timisoara a publicat astazi pe pagina sa de Facebook cateva imagini cu simulari ale aspectului exterior al tramvaielor care vor fi modernizate de Electroputere VFU Pascani impreuna cu Astra Vagoane Calatori Arad.

sursa: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=797329883644881&id=172674319443777



10549277_797329790311557_980316293202333030_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.01 kb
 Vizualizat:  de 28755 ori

10549277_797329790311557_980316293202333030_o.jpg



10547053_797329840311552_8420716221475988960_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.37 kb
 Vizualizat:  de 28755 ori

10547053_797329840311552_8420716221475988960_o.jpg



10446148_797329866978216_7957662508217000286_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  23.19 kb
 Vizualizat:  de 28755 ori

10446148_797329866978216_7957662508217000286_o.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Mar 26 Aug 2014 13:06:42    Titlul subiectului: 174446

Bine ca s-a renuntat la schema cu valurile mov, cred ca aratau oribil...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1949
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 08 Apr 2015 10:51:53    Titlul subiectului: 178459

Ce se mai aude de modernizarea acestor tramvaie? In ce stadiu sunt lucrarile la cele doua? Confused
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 08 Apr 2015 11:24:08    Titlul subiectului: 178460

S-a realizat scheletul metalic al caroseriei, se monteaza tabla si se pregatesc lucrarile de interior.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1949
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 08 Apr 2015 21:52:16    Titlul subiectului: 178466

Multumesc. Cool
Pe cand se preconizeaza a fi terminat cel de la Pascani? Dar cel de la Arad? Poze din timpul modernizarii acestora in afara de cele de mai sus mai aveti? Smile Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 08 Apr 2015 22:14:53    Titlul subiectului: 178469

Imagini din timpul modernizarii vor aparea doar daca si cand producatorii vor considera necesar. De asemenea, informatiile privind finalizarea celor doua tramvaie sunt cele comunicate public de catre partile implicate in proiect.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1949
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 01 Iun 2015 23:00:20    Titlul subiectului: 179377

Se pare ca primul tramvai modernizat va veni undeva la jumatatea luniii iunie.
Opinia Timisoarei a scris:
Stim cand vine PRIMUL tramvai reabilitat la Timisoara! Mai este foarte putin!
TIMISOARA. Operatiunea de modernizarea a primului tramvai al Timisoarei este pe ultima suta de metri. Constructorii mai au fosrte putin de lucru, apoi prima garnitura, din cele doua plecate la ‘reabilitare’, va fi livrata orasului. Imediat dupa acest moment, tramvaiul va fi pus pe sine si va fi bagat in circulatie, spune primarul Nicolae Robu.

Edilul sef a anuntat ca primul tramvai reabilitat va sosi la Timisoara la mijlocul lunii iunie, undeva intre 15 si 20 iunie.

”In iunie vine primul tramvai reabilitat, undeva la jumatatea lunii. Va veni omologat gata si vom merge cu el in prima tura. Il punem imediat in functiune”, a declarat Nicolae Robu.

Primarul a mai spus ca va incerca sa atraga si fonduri europene, pe viitor, din exercitiul bugetar 2014-2020, pentru achizitionarea de tramvaie noi pentru Timisoara.

Tramvaiele second-hand ale Timisoarei sunt reabilitate de firmele Electroputere VFU Pascani si Astra Vagoane Calatori Arad. Primele doua garnituri au fost preluate de cele doua firme care au castigat licitatia primariei in 11 iunie 2014.

480.000 de euro costa reconditionarea unui singur tramvai, Primaria Timisoara urmand sa aloce 3,3 milioane de euro pentru reabilitarea a inca 7 dintre garniturile batrane aflate acum in circulatie. Licitatia a fost castigata insa de oferta depusa de cele doua firme in valoare de 65 de milioane de lei, adica peste 14,6 milioane de euro. Durata contractului este patru ani, acordul-cadru presupunand incheierea a patru contracte subsecvente, pentru un numar total de 30 de tramvaie GT4.

In parcul Regiei Autonome de Transport in Comun se afla 93 de tramvaie, din care doar 60 sunt scoase zilnic pe traseu.

http://www.opiniatimisoarei.ro/stim-cand-vine-primul-tramvai-reabilitat-la-timisoara-mai-este-foarte-putin/01/06/2015
Tot nu exista fotografii cu modernizarea lor? Cam greu s-au miscat avand in vedere ca , cel putin 3504 , a fost "curatat" in mare parte de RATT.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 02 Iun 2015 10:15:19    Titlul subiectului: 179380

Asa este, cel putin vagonul refacut la Pascani va pleca spre Timisoara la jumatatea acestei luni. Poze inca nu...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
berty_a



Data înscrierii: 10/Iun/2012
Ultima vizita: 15/Feb/2020
Mesaje: 15
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Iun 2015 08:05:27    Titlul subiectului: 179827

Tramvaiul modernizat la Astra trebuie sa ajunga pana Luni 29.06.2015. Este posibil sa fie pus si in circulatie de proba.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 28 Iun 2015 08:31:16    Titlul subiectului: 179837

Nu e tocmai asa...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul TIMIȘ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 1 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community