Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaie GT4MT "Armonia" (Wegmann GT4 modernizate)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul TIMIȘ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 14/Aug/2018
Mesaje: 730
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 28 Iun 2015 10:35:06    Titlul subiectului: 179839

Radu Czech/Cristina Albu a scris:
Asa este, cel putin vagonul refacut la Pascani va pleca spre Timisoara la jumatatea acestei luni.

Tramvaiul de la Pascani nu a plecat inca spre Timisoara?Era vorba ca va fi transportat pe la jumatea lunii , dar deja este sfarsitul lunii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 28 Iun 2015 13:42:27    Titlul subiectului: 179846

Eu faceam referire la faptul ca "informatiile" din mesajul la care am raspuns nu sunt... tocmai reale...

Cat priveste tramvaiul de la Pascani, acesta va sosi la Timisoara conform celor stabilite cu beneficiarul. Despre momentul sosirii celuilalt tramvai nu am date, dar, repet, sigur ce s-a spus mai sus nu e... tocmai corect...

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 14/Aug/2018
Mesaje: 730
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 28 Iun 2015 21:51:54    Titlul subiectului: 179847

Iar eu faceam referire la mesajul in care ati scris ca tramvaiul modernizat la Pascani va pleca spre Timisoara la jumatatea lunii iunie. Smile
Daca termenul metionat mai sus nu este valabil , care este data aproximativa la care va fi livrat tramvaiul din Pascani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
berty_a



Data înscrierii: 10/Iun/2012
Ultima vizita: 16/Dec/2017
Mesaje: 8
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Iun 2015 13:03:11    Titlul subiectului: 179872

Corect, probele mai au de asteptat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 14/Aug/2018
Mesaje: 463
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Iun 2015 13:57:01    Titlul subiectului: 179873

Tramvaiul modernizat la Arad a ajuns la Timisoara.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 29 Iun 2015 14:14:45    Titlul subiectului: 179875

Au ajuns ambele si au fost descarcate.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 14/Aug/2018
Mesaje: 730
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 29 Iun 2015 22:44:21    Titlul subiectului: 179882

Daca userii de pe aici nu se indura sa posteze vreo fotografie cu ele , am gasit eu un link cu partea din spate a tramvaiului de la Arad , incarcata pe platforma.
Opinia Timisoarei a scris:
FOTO EXCLUSIV cu primul tramvai reabilitat! A ajuns la Timisoara. Cand intra in teste?
TIMISOARA. Primul tramvai al Timisoarei, care a fost reabilitat la Arad, a ajuns deja in capitala Banatului, in acest sfarsit de saptamana, conform contractului, asa cum anuntase primarul Nicolae Robu. Cea de-a doua garnitura e si ea pe drum.

Vechile tramvaie, modernizate aproape 100%, sunt aduse la Timisoara pe platforme de tiruri. Potrivit edilului-sef, cel mai probabil luni noaptea vor intra in teste pe strazile din oras, dupa ce vor fi montate.

„E pe drum si cel de-al doilea. A sosit doar cel din Arad. Ele se transporta dupa un orar aprobat, va ajunge si cel de la Pascani. Probabil ca luni spre marti noaptea le vom testa, asa e programat. Arata foarte bine, nu e nimic care sa nu fie nou, in afara de sasiu si roti. Pana si osiile au fost schimbate, chiar daca initial nu era acesta planul”, a declarat, pentru opiniatimisoarei.ro, primarul Nicolae Robu.

tramvaie-noi-wm (3)

Noile tramvaie au camere video, scaune cu incalzire si aer conditionat. Calatorii vor putea sta pe Internet pe timpul calatoriei, in garnituri fiind montat WiFi gratuit, insa doar pentru cei care au carduri RATT.

________

UPDATE: A ajuns la Timisoara si cel de-al doilea tramvai modernizat, cel din Pascani. Potrivit primarului Nicolae Robu, garniturile vor intra luni noaptea in probe, pe strazile orasului, urmand sa fie introduse in circulatie daca nu apar probleme la testari.

***

Tramvaiele second-hand ale Timisoarei au fost reabilitate de firmele Electroputere VFU Pascani si Astra Vagoane Calatori Arad. Primele doua garnituri au fost preluate de cele doua firme care au castigat licitatia primariei in 11 iunie 2014.

480.000 de euro costa reconditionarea unui singur tramvai, Primaria Timisoara urmand sa aloce 3,3 milioane de euro pentru reabilitarea a 7 dintre garniturile batrane aflate acum in circulatie. Licitatia a fost castigata insa de oferta depusa de cele doua firme in valoare de 65 de milioane de lei, adica peste 14,6 milioane de euro. Durata contractului este patru ani, acordul-cadru presupunand incheierea a patru contracte subsecvente, pentru un numar total de 30 de tramvaie GT4.

In parcul Regiei Autonome de Transport in Comun se afla 93 de tramvaie, din care doar 60 sunt scoase zilnic pe traseu. Primarul Nicolae Robu a anuntat ca va trimite si alte garnituri la modernizare.

In afara de culoare , eu zic ca este chiar frumos tramvaiul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 14/Aug/2018
Mesaje: 463
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Iun 2015 23:21:40    Titlul subiectului: 179883

In legatura cu tramvaiul, imi place cum arata, dupa mine este chiar reusit,Acum trebuie sa vedem cum va fi in probe.Partea electronica(motor) a fost schimbata?
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 30 Iun 2015 08:15:45    Titlul subiectului: 179892

Nu au avut nimic electronic in ele anterior.

Din vechile tramvaie au ramas doar partial sasiurile si partial boghiurile. Tehnologia utilizata pentru tractiune este de ultima generatie, similara tramvaielor noi, moderne. Vagoanele au fost dotate cu cate doua motoare noi, fabricate la UMEB, cu functionare in curent alternativ, asincrone, de 200 kW fiecare, actionate cu invertoare cu IGBT. Echipamentele de comanda si tractiune provin de la ICPE-SAERP Bucuresti. Echipamentele de franare au fost furnizate de Hanning & Kahl. Pantografele sunt noi, actionate electromecanic, si au fost achizitionate de la firma Schunk. Aparatele de tractiune sunt de la Schaltbau. Pentru climatizare au fost instalate cate doua agregate de la Thermo King pentru salon si cate unul pentru cabina vatmanului.

Voi face cat de curand o prezentare detaliata.

Fotografiile aparute duminica in Opinia Timisoarei sunt cu segmentul B al tramvaiului de la Pascani, nu cu tramvaiul de la Arad.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 08 Iul 2015 16:59:10    Titlul subiectului: 180144

Pe 8 iulie 1869 a fost pus in circulatie la Timisoara tramvaiul tras de cai. De cinci ani, Regia Autonoma de Transport Timisoara (RATT) aduce in atentia timisorenilor si vizitatorilor orasului acest eveniment, manifestarile fiind reunite sub denumirea de Ziua Transportului Public Local. Anul acesta, cu acest prilej, a fost organizata o parada a tramvaielor, in cadrul careia au fost prezentate primele doua tramvaie modernizate la Electroputere VFU Pascani si Astra Vagoane Calatori Arad.

Atasez deocamdata doar cateva fotografii, urmand sa fac o prezentare detaliata la revenirea in Iasi (acum nu am conditiile necesare).



IMG_5201.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.84 kb
 Vizualizat:  de 11338 ori

IMG_5201.JPG



IMG_5196.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.89 kb
 Vizualizat:  de 11338 ori

IMG_5196.JPG



IMG_5226.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.43 kb
 Vizualizat:  de 11338 ori

IMG_5226.JPG



IMG_5232.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.22 kb
 Vizualizat:  de 11338 ori

IMG_5232.JPG



IMG_5234.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.68 kb
 Vizualizat:  de 11338 ori

IMG_5234.JPG



IMG_5236.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.18 kb
 Vizualizat:  de 11338 ori

IMG_5236.JPG



IMG_5238.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.23 kb
 Vizualizat:  de 11338 ori

IMG_5238.JPG



IMG_5242.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.46 kb
 Vizualizat:  de 11338 ori

IMG_5242.JPG



IMG_5243.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.82 kb
 Vizualizat:  de 11338 ori

IMG_5243.JPG



IMG_5244.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.04 kb
 Vizualizat:  de 11338 ori

IMG_5244.JPG



IMG_5245.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.44 kb
 Vizualizat:  de 11335 ori

IMG_5245.JPG



IMG_5246.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.62 kb
 Vizualizat:  de 11335 ori

IMG_5246.JPG



IMG_5248.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.17 kb
 Vizualizat:  de 11335 ori

IMG_5248.JPG



IMG_5253.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.21 kb
 Vizualizat:  de 11335 ori

IMG_5253.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Aug/2018
Mesaje: 683
Locație: Tirgu Mures

MesajTrimis: Mie 08 Iul 2015 18:40:41    Titlul subiectului: 180146

Vad ca nu s-a renuntat la valurile mov. Rolling Eyes Ce sa zic, macar va fi o schema unica...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 19 Iul 2015 12:54:25    Titlul subiectului: 180333

Public inca un set de fotografii din ziua prezentarii oficiale (cu precizarea ca va urma o prezentare detaliata a tramvaielor). Pentru a nu spune la nesfarsit "cel de la Arad" si "cel de la Pascani", reamintesc faptul ca 3504 e vagonul modernizat la Pascani, iar 3517 cel de la Arad.

- foto 1: 3504, Piata Maria (inainte de Podul Traian)
- foto 2,3: 3517, Piata Maria (inainte de Podul Traian)
- foto 4,5: 3517, Podul Decebal
- foto 6,7: 3517, str. 1 Decembrie 1918
- foto 8,9: 3504, str. 1 Decembrie 1918
- foto 10: 3517, Piata Mocioni
- foto 11,12: 3504, Piata Mocioni



IMG_5199.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.39 kb
 Vizualizat:  de 10898 ori

IMG_5199.JPG



IMG_5202.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.31 kb
 Vizualizat:  de 10898 ori

IMG_5202.JPG



IMG_5216.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.58 kb
 Vizualizat:  de 10898 ori

IMG_5216.JPG



IMG_5270.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.06 kb
 Vizualizat:  de 10898 ori

IMG_5270.JPG



IMG_5272.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.05 kb
 Vizualizat:  de 10898 ori

IMG_5272.JPG



IMG_5273.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.61 kb
 Vizualizat:  de 10898 ori

IMG_5273.JPG



IMG_5274.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.77 kb
 Vizualizat:  de 10898 ori

IMG_5274.JPG



IMG_5275.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.34 kb
 Vizualizat:  de 10898 ori

IMG_5275.JPG



IMG_5276.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.32 kb
 Vizualizat:  de 10898 ori

IMG_5276.JPG



IMG_5277.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.25 kb
 Vizualizat:  de 10898 ori

IMG_5277.JPG



IMG_5278.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.85 kb
 Vizualizat:  de 10897 ori

IMG_5278.JPG



IMG_5279.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.63 kb
 Vizualizat:  de 10897 ori

IMG_5279.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 14/Aug/2018
Mesaje: 730
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 21 Noi 2015 11:43:58    Titlul subiectului: 182591

Circula cele doua tramvaie , pe ce linii? Saptamana viitoare voi fi la Timisoara 5 zile si as vrea sa le fotografiez si sa ma plimb cu ele.
Si daca tot sunt poze cu tramvaiele istorice in acest topic , se poate vizita muzeul timisorean de tramvaie?Pe ce strada se afla , nu cunosc foarte bine orasul?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 29 Aug 2016 19:55:03    Titlul subiectului: 186283

Conform presedintelui asociatiei MetrouUsor, care a publicat pe forumul organizatiei cateva fotografii facute in urma cu cateva zile la Astra Vagoane Calatori, un tramvai GT4MT "Armonia" este aproape finalizat in fabrica aradeana, iar altele doua sunt in lucru, in diverse stadii.

Preluam fotografiile atasate de pe forumul MetrouUsor. Nu se precizeaza numerele de parc ale vagoanelor.



Armonia 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.63 kb
 Vizualizat:  de 7551 ori

Armonia 1.jpg



Armonia 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.26 kb
 Vizualizat:  de 7551 ori

Armonia 2.jpg



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 02 Sep 2016 08:02:28    Titlul subiectului: 186304

La Pascani sunt in lucru toate tramvaiele trimise acolo, in diverse stadii.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dan.s



Data înscrierii: 02/Sep/2016
Ultima vizita: 18/Iul/2018
Mesaje: 5
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Sâm 03 Sep 2016 21:32:20    Titlul subiectului: 186325

Bine v-am gasit! Very Happy

De la Pascani nu aveti si poze?

_________________
Vizitati si RATT Forum: http://www.ratt.ro/forum/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
dan.s



Data înscrierii: 02/Sep/2016
Ultima vizita: 18/Iul/2018
Mesaje: 5
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mie 07 Sep 2016 21:02:05    Titlul subiectului: 186397

Azi a venit un Pascani, iar vineri asteptam un Arad.


20160907_110642.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  338.04 kb
 Vizualizat:  de 7190 ori

20160907_110642.jpg



_________________
Vizitati si RATT Forum: http://www.ratt.ro/forum/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 08 Sep 2016 15:31:51    Titlul subiectului: 186403

Da, e 3513, si de la Pascani va urma in scurt timp si 3512. Pentru ca am vazut ca ai o problema cu mastile de la corpurile pentru semnalizare, ca fapt divers, e spre binele RATT modificarea facuta, caci accesul va fi mult mai usor la ele comparativ cu situatia de la celelalte doua vagoane livrate (si probabil si de la al doilea de la Arad).

Sunt multe pe care le pierdeti cu imbecilitatea de care dau dovada multi dintre scribacii de pe forumul ala al RATT, dar, asta e...

Cateva fotografii cu 3513 proaspat sosit la Timisoara (sursa foto: forum RATT):



tm diverse-08.sept.2016-026.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.08 kb
 Vizualizat:  de 7132 ori

tm diverse-08.sept.2016-026.jpg



tm diverse-08.sept.2016-030.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.95 kb
 Vizualizat:  de 7132 ori

tm diverse-08.sept.2016-030.jpg



tm diverse-08.sept.2016-031.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.26 kb
 Vizualizat:  de 7132 ori

tm diverse-08.sept.2016-031.jpg



tm diverse-08.sept.2016-027.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.74 kb
 Vizualizat:  de 7132 ori

tm diverse-08.sept.2016-027.jpg



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 22 Oct 2016 16:48:30    Titlul subiectului: 186875

In prezent se afla la Timisoara 4 tramvaie de la Pascani (in ordinea aducerii: 3504, 3513, 3512, 3531 - ultimul a sosit ieri) si 3 (?) de la Arad (3517, ?, ? - din pacate, flecarii de pe forumul RATT nu sunt in stare sa afle nici numerele de parc, dar trasnai zic cu nemiluita). De la Pascani urmeaza inca 3, aflate in lucru in diverse stadii (in ordinea numerelor de parc, care nu e neaparat si cea a livrarii: 3518, 3539 si 3534). De la Arad nu cunosc ce mai urmeaza, dar, conform imaginilor publicate pe forumul asociatiei MetrouUsor, ar mai fi cel putin unul de livrat in perioada urmatoare.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 14/Aug/2018
Mesaje: 730
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 16 Noi 2016 00:06:17    Titlul subiectului: 187156

Una dintre Armonii a cazut la datorie si a fost tractata la depou de catre un camion.
https://www.youtube.com/watch?v=vgvh98MrdSc
Chiar daca este marita viteza filmarii, este normal sa se onduleze asa in urma franarii bruste (minutul 5:15)? Stiu ca , tramvaiele articulate , cu doar 2 boghie se onduleaza mai usor, dar parca sunt construite cu un sistem care sa tina articulatia si tramvaiul cat mai rigide pentru a nu merge in S-uri pe linie dreapta sau la franari (nu imi amintesc cum se numeste mecanismul respectiv).
Ps: Daca nu a putut fi tractata/impinsa de un alt tramvai , nu era mai bine sa foloseasca macar o stanga rigida pentru a nu soca tramvaiul la accelerari/franari?

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Noi 2016 19:37:46    Titlul subiectului: 187164

Pai, in timpul mersului motoarele lucreaza sincronizat, franarea se realizeaza si ea sincronizat. In plus, boghiurile sunt partial pivotante, suspensiile Hourglass permitand doar o rotire usoara, sub un unghi foarte mic. In timpul tractarii tramvaiul era defranat, camionul a franat probabil brusc, era si putina panta la pod, tramvaiul a mai rulat cat i-a permis jocul acela al cuplei si al barei prinse de cupla, partea frontala s-a oprit si spatele tramvaiului a continuat sa ruleze in virtutea inertiei, generand rotirea in plan orizontal, atat cat a permis suspensia.

Pentru a mai domoli bajetii vajnici de pe forumul RATT, sa spunem ca defectiunea aparuta este rara, a aparut la o componenta a unui producator german care livreaza catre mai toti producatorii de vehicule feroviare si se poate manifesta la orice astfel de vehicul. Pana la tramvaie noi, haideti sa invatam sa folosim corect tramvaiele astea si dupa un an de exploatare sa fim capabili macar sa le ducem in depourile patriei tractate, fara sa facem circ in oras ore intregi cu nestiinta noastra!...

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Noi 2016 13:09:47    Titlul subiectului: 187195

http://www.ratt.ro/forum/index.php?showtopic=1626&pid=135066&st=1560&#entry135066

Florin Be Reatete, administrator al forumului RATT a scris:
Iata ce scria aceasta forma de viata (vorba lui Badea) pe forumul unde activeaza:

Radu Czech... a scris:
Pana la tramvaie noi, haideti sa invatam sa folosim corect tramvaiele astea si dupa un an de exploatare sa fim capabili macar sa le ducem in depourile patriei tractate, fara sa facem circ in oras ore intregi cu nestiinta noastra!...


Eram sigur va vina va fi aruncata tot in carca RATT, chiar daca acealasi personaj scria :

Radu Czech... a scris:
defectiunea aparuta este rara, a aparut la o componenta a unui producator german


Probabil in mintea lui nu conteaza cine a montat componenta, cum este utilizata in ansamblul in care au montat-o, etc. Dupa el, probabil vatmanul e de vina.


Pe langa Florinel, mai e un prost care bate campii acolo, nu-l mai citez si pe ala...

Spre deosebire de plavanii de pe forumul RATT, eu am capacitatea de a-mi recunoaste eroarea si a-mi cere scuze. Asadar, imi torn cenusa in cap, am interpretat gresit ieri anumite aspecte vizibile in fotografia preluata de pe forumul respectiv, am coroborat "observatiile" cu datele pe care le aveam si am tras o concluzie gresita, pentru care imi cer scuze. In realitate, de la Pascani a ajuns ieri la Timisoara doar un singur tramvai si pare-se ca a mai venit si unul de la Arad. Scuze si "formei de viata" Florin Baca pentru ca m-am legat ieri de domnia sa (degeaba, de data asta, dar prin prisma antecedentelor).

Referitor la incidentul cu 3517, draga Florin Be Reatete, in mintea mea stiu cum sunt montate si testate componentele respective, caci am vazut cu ochii mei. Tu, insa, nu ai vazut decat mizeria si habarnismul din depourile RATT si ai impresia ca la toti in curte si in hale e asa. Eu nu am spus ca incidentul cu 3517 a fost cauzat de habarnismul vostru legat de intretinere, ca de data asta, intamplator, nu de la intretinere a plecat totul, ci de la faptul ca nu stiti cum sa tratati un incident aparut la un tramvai mai complicat decat ITB-ul, pentru ca nu va insusiti si va doare la basca de manualele de exploatare si intretinere (pentru ca la intretinere faceti totul la fel de prost ca si la exploatare). Nu aveati de facut decat ce e scris in manuale si duceati tramvaiul ala la depou repede, fara circ. Dar, deh, voi asteptati ca si peste 20 ani sa aveti in tramvaiele astea si in depouri echipe de la Pascani si Arad care sa se ocupe de ele si voi doar sa le conduceti pe strazi (daca convingeti vatmani sa le conduca si nu-i vreti si pentru asta tot pe cei de la Pascani si Arad, ca deh, sunteti la nivel de ITB, dar visati Bombardiere noi-noute)...

Atasez si imaginea de ieri (sursa: forum RATT) si precizez ca am sters mesajul aseara in mod logic, dupa ce am realizat greseala facuta, fara a insemna ca nu urma sa revin cu datele corecte (nu am facut-o aseara, dupa ce am sters, pentru ca era tarziu si nu ma mai simteam in stare de compus mesaje). Au fost cateva zeci de vizualizari, deci aveam o datorie fie si fata de mine sa imi repar greseala. Priceput, Gygyman6?



armonia nou.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  197.9 kb
 Vizualizat:  de 5456 ori

armonia nou.jpg



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 10 Dec 2016 16:39:46    Titlul subiectului: 187387

Cu riscul de a transforma acest subiect intr-un drept la replica cauzat de tampeniile fara numar spuse pe forumul oficial al RATT cu privire la tramvaiele GT4MT ("Armonia"), intrucat acolo realitatea este doar cea din mintile bolnave ale administratorului si majoritatii utilizatorilor activi, contul fiindu-mi blocat si rostogolindu-se public numai idiotenii (preluate apoi de presa ca adevaruri spuse de cunoscatori - ca doar e forumul oficial al institutiei - fara a fi verificate), astazi trebuie sa mai anulez niste cretinisme, pentru ca macar cei care vreti sa cunoasteti realitatea sa aveti acces la ea.

Asadar... Daca e sa ne luam dupa natafletii de pe forumul RATT, se pare ca in ultima vreme (probabil dupa incidentul prezentat mai sus) tramvaiele astea sunt puse doar pe linii reabilitate (asa o fi, nu am date din surse sigure). De aici, discutii tembele, culminand cu:

http://www.ratt.ro/forum/index.php?showtopic=1626&st=1620&p=135733&#entry135733

Citat:
Ma poate lamuri si pe mine cineva, de ce nu ar putea circula "Armoniile" pe linii nemodernizate? Daca ar fi niste ULF-uri as intelege, dar asa... niste sasie vechi cu boghiuri "reabilitate", care e problema?

Cred ca avem noi romanii sindromul ala cu... le avem "de bune". La sat la bunica-mea, aproape toti vecinii in varsta, nu foloseau deloc camerele "bune" cu ferestre la strada. Dormeau ori prin bucataria casei, ori prin ceva anexa... camerele "de bune" erau mobilate, cu asternuturi curate, dar pastrate neatinse.


si raspunsul RATT-istului vietii:

http://www.ratt.ro/forum/index.php?showtopic=1626&st=1620&p=135735&#entry135735

Citat:
Sasiul nu e vechi, doar boghiul, sau mai bine spus mare parte din rama acestuia. (motorul, franele, patinele de frana pe sina, reductoarele, suspensiile, sunt noi) Sigur ca asta nu e un motiv sa nu circule pe orice linie, poate cu exceptia celor ce au traseu de la Banatim la AEM si de la Balta Verde spre Ronat. Am facut inregistrari video pe toate liniile si toate traseele si pot sa spun ca atunci am observat ca astea sunt cele mai rele portiuni de linie cale. (mai e portiunea Gara de Est-UMT, dar parca nu chiar atat de rea ca cele mentionate mai sus)


Sasiul este fix cel vechi, cu interventii pentru intarire. Caroseria, da, e complet noua.

Functionarea tramvaielor de generatie noua (asa cum este si acest model) se bazeaza pe o multime de senzori si echipamente sensibile, a caror dereglare sau defectare duce la functionarea necorespunzatoare a vehiculului, de la alarme false pana la defectiuni grave, a caror remediere este costisitoare. Comparatia cu utilizarea casei in mediul rural este, asadar, doar un cretinism.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 19 Dec 2016 21:34:27    Titlul subiectului: 187489

Astazi un tramvai GT4MT fabricat la Pascani (cred ca 3513) a fost protagonistul unui incident, rezultatul putand fi vazut in articolul de la adresa http://www.tion.ro/un-tramvai-armonia-s-a-blocat-pe-sine-la-timisoara-s-a-facut-acordeon/1752839.

Desigur, pe forumul RATT (invocat in articol) e festival de cretinism pe tema asta, asa incat sa punem lucrurile in ordine pentru cei inzestrati de la natura cu minte si cu logica!

Pentru orice om intreg la minte este evident ca tramvaiul a ajuns in pozitia respectiva cel mai probabil ca urmare a blocarii boghiului 1 si a continuarii deplasarii in tractiune a boghiului 2. Franarile bruste nu pot provoca un astfel de comportament (de altfel, s-au facut zeci de teste de franare in conditii extreme, ce depasesc cu mult conditiile exploatarii normale si, desigur, nici vorba de astfel de manifestari ca urmare a unei proceduri de franare). De asemenea, este evident ca povestea cu surubul este un efect si nu cauza, surubul cu pricina cedand din cauza fortelor generate de evolutia tramvaiului din momentul aparitiei defectiunii (sau ce-o fi fost acolo). Scenarii sunt mai multe privind cauza incidentului, asa incat deocamdata se analizeaza parametrii de functionare inregistrati si preluati de la tramvai.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 19 Dec 2016 22:02:02    Titlul subiectului: 187490

Celor care au senzatia ca tramvaiele astea sunt facute in garajul din spatele casei tin sa le amintesc faptul ca zilnic circula pe reteaua de cale ferata din Romania sute de vagoane produse la cele doua fabrici, fara a fi implicate in incidente. De asemenea, reamintesc ca atat vehiculele feroviare in sine, cat si echipamentele, piesele si tot ce se foloseste pentru fabricarea vehiculelor feroviare sunt supuse procedurilor de omologare si totul se supune drastic unor zeci de prevederi normative. Si asta nu e joaca de copii, caci vorbim de siguranta a sute si mii de oameni in timpul deplasarii vehiculelor feroviare. Deci, cine bate moneda pe idei precum cea ca tramvaiele GT4MT sunt fabricate in dorul lelii in cine stie ce curte dubioasa, nu face altceva decat sa arate cat este de lipsit de minima inteligenta.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul TIMIȘ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community