|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Dum 28 Iun 2015 10:35:06 Titlul subiectului: |
179839 |
|
Radu Czech/Cristina Albu a scris: | Asa este, cel putin vagonul refacut la Pascani va pleca spre Timisoara la jumatatea acestei luni. |
Tramvaiul de la Pascani nu a plecat inca spre Timisoara?Era vorba ca va fi transportat pe la jumatea lunii , dar deja este sfarsitul lunii.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 28 Iun 2015 13:42:27 Titlul subiectului: |
179846 |
|
Eu faceam referire la faptul ca "informatiile" din mesajul la care am raspuns nu sunt... tocmai reale...
Cat priveste tramvaiul de la Pascani, acesta va sosi la Timisoara conform celor stabilite cu beneficiarul. Despre momentul sosirii celuilalt tramvai nu am date, dar, repet, sigur ce s-a spus mai sus nu e... tocmai corect...
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Dum 28 Iun 2015 21:51:54 Titlul subiectului: |
179847 |
|
Iar eu faceam referire la mesajul in care ati scris ca tramvaiul modernizat la Pascani va pleca spre Timisoara la jumatatea lunii iunie.
Daca termenul metionat mai sus nu este valabil , care este data aproximativa la care va fi livrat tramvaiul din Pascani.
|
|
Sus |
|
|
berty_a
Data înscrierii: 10/Iun/2012 Ultima vizita: 15/Feb/2020 Mesaje: 15 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 29 Iun 2015 13:03:11 Titlul subiectului: |
179872 |
|
Corect, probele mai au de asteptat.
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 29 Iun 2015 13:57:01 Titlul subiectului: |
179873 |
|
Tramvaiul modernizat la Arad a ajuns la Timisoara.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 29 Iun 2015 14:14:45 Titlul subiectului: |
179875 |
|
Au ajuns ambele si au fost descarcate.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Lun 29 Iun 2015 22:44:21 Titlul subiectului: |
179882 |
|
Daca userii de pe aici nu se indura sa posteze vreo fotografie cu ele , am gasit eu un link cu partea din spate a tramvaiului de la Arad , incarcata pe platforma.
Opinia Timisoarei a scris: | FOTO EXCLUSIV cu primul tramvai reabilitat! A ajuns la Timisoara. Cand intra in teste?
TIMISOARA. Primul tramvai al Timisoarei, care a fost reabilitat la Arad, a ajuns deja in capitala Banatului, in acest sfarsit de saptamana, conform contractului, asa cum anuntase primarul Nicolae Robu. Cea de-a doua garnitura e si ea pe drum.
Vechile tramvaie, modernizate aproape 100%, sunt aduse la Timisoara pe platforme de tiruri. Potrivit edilului-sef, cel mai probabil luni noaptea vor intra in teste pe strazile din oras, dupa ce vor fi montate.
„E pe drum si cel de-al doilea. A sosit doar cel din Arad. Ele se transporta dupa un orar aprobat, va ajunge si cel de la Pascani. Probabil ca luni spre marti noaptea le vom testa, asa e programat. Arata foarte bine, nu e nimic care sa nu fie nou, in afara de sasiu si roti. Pana si osiile au fost schimbate, chiar daca initial nu era acesta planul”, a declarat, pentru opiniatimisoarei.ro, primarul Nicolae Robu.
tramvaie-noi-wm (3)
Noile tramvaie au camere video, scaune cu incalzire si aer conditionat. Calatorii vor putea sta pe Internet pe timpul calatoriei, in garnituri fiind montat WiFi gratuit, insa doar pentru cei care au carduri RATT.
________
UPDATE: A ajuns la Timisoara si cel de-al doilea tramvai modernizat, cel din Pascani. Potrivit primarului Nicolae Robu, garniturile vor intra luni noaptea in probe, pe strazile orasului, urmand sa fie introduse in circulatie daca nu apar probleme la testari.
***
Tramvaiele second-hand ale Timisoarei au fost reabilitate de firmele Electroputere VFU Pascani si Astra Vagoane Calatori Arad. Primele doua garnituri au fost preluate de cele doua firme care au castigat licitatia primariei in 11 iunie 2014.
480.000 de euro costa reconditionarea unui singur tramvai, Primaria Timisoara urmand sa aloce 3,3 milioane de euro pentru reabilitarea a 7 dintre garniturile batrane aflate acum in circulatie. Licitatia a fost castigata insa de oferta depusa de cele doua firme in valoare de 65 de milioane de lei, adica peste 14,6 milioane de euro. Durata contractului este patru ani, acordul-cadru presupunand incheierea a patru contracte subsecvente, pentru un numar total de 30 de tramvaie GT4.
In parcul Regiei Autonome de Transport in Comun se afla 93 de tramvaie, din care doar 60 sunt scoase zilnic pe traseu. Primarul Nicolae Robu a anuntat ca va trimite si alte garnituri la modernizare.
|
In afara de culoare , eu zic ca este chiar frumos tramvaiul.
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 29 Iun 2015 23:21:40 Titlul subiectului: |
179883 |
|
In legatura cu tramvaiul, imi place cum arata, dupa mine este chiar reusit,Acum trebuie sa vedem cum va fi in probe.Partea electronica(motor) a fost schimbata?
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 30 Iun 2015 08:15:45 Titlul subiectului: |
179892 |
|
Nu au avut nimic electronic in ele anterior.
Din vechile tramvaie au ramas doar partial sasiurile si partial boghiurile. Tehnologia utilizata pentru tractiune este de ultima generatie, similara tramvaielor noi, moderne. Vagoanele au fost dotate cu cate doua motoare noi, fabricate la UMEB, cu functionare in curent alternativ, asincrone, de 200 kW fiecare, actionate cu invertoare cu IGBT. Echipamentele de comanda si tractiune provin de la ICPE-SAERP Bucuresti. Echipamentele de franare au fost furnizate de Hanning & Kahl. Pantografele sunt noi, actionate electromecanic, si au fost achizitionate de la firma Schunk. Aparatele de tractiune sunt de la Schaltbau. Pentru climatizare au fost instalate cate doua agregate de la Thermo King pentru salon si cate unul pentru cabina vatmanului.
Voi face cat de curand o prezentare detaliata.
Fotografiile aparute duminica in Opinia Timisoarei sunt cu segmentul B al tramvaiului de la Pascani, nu cu tramvaiul de la Arad.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 08 Iul 2015 16:59:10 Titlul subiectului: |
180144 |
|
Pe 8 iulie 1869 a fost pus in circulatie la Timisoara tramvaiul tras de cai. De cinci ani, Regia Autonoma de Transport Timisoara (RATT) aduce in atentia timisorenilor si vizitatorilor orasului acest eveniment, manifestarile fiind reunite sub denumirea de Ziua Transportului Public Local. Anul acesta, cu acest prilej, a fost organizata o parada a tramvaielor, in cadrul careia au fost prezentate primele doua tramvaie modernizate la Electroputere VFU Pascani si Astra Vagoane Calatori Arad.
Atasez deocamdata doar cateva fotografii, urmand sa fac o prezentare detaliata la revenirea in Iasi (acum nu am conditiile necesare).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.84 kb |
Vizualizat: |
de 22968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.89 kb |
Vizualizat: |
de 22968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.43 kb |
Vizualizat: |
de 22968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.22 kb |
Vizualizat: |
de 22968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.68 kb |
Vizualizat: |
de 22968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.18 kb |
Vizualizat: |
de 22968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.23 kb |
Vizualizat: |
de 22968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.46 kb |
Vizualizat: |
de 22968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.82 kb |
Vizualizat: |
de 22968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.04 kb |
Vizualizat: |
de 22968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.44 kb |
Vizualizat: |
de 22965 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.62 kb |
Vizualizat: |
de 22965 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.17 kb |
Vizualizat: |
de 22965 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.21 kb |
Vizualizat: |
de 22965 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Mie 08 Iul 2015 18:40:41 Titlul subiectului: |
180146 |
|
Vad ca nu s-a renuntat la valurile mov. Ce sa zic, macar va fi o schema unica...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 19 Iul 2015 12:54:25 Titlul subiectului: |
180333 |
|
Public inca un set de fotografii din ziua prezentarii oficiale (cu precizarea ca va urma o prezentare detaliata a tramvaielor). Pentru a nu spune la nesfarsit "cel de la Arad" si "cel de la Pascani", reamintesc faptul ca 3504 e vagonul modernizat la Pascani, iar 3517 cel de la Arad.
- foto 1: 3504, Piata Maria (inainte de Podul Traian)
- foto 2,3: 3517, Piata Maria (inainte de Podul Traian)
- foto 4,5: 3517, Podul Decebal
- foto 6,7: 3517, str. 1 Decembrie 1918
- foto 8,9: 3504, str. 1 Decembrie 1918
- foto 10: 3517, Piata Mocioni
- foto 11,12: 3504, Piata Mocioni
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.39 kb |
Vizualizat: |
de 22527 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.31 kb |
Vizualizat: |
de 22527 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.58 kb |
Vizualizat: |
de 22527 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.06 kb |
Vizualizat: |
de 22527 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.05 kb |
Vizualizat: |
de 22527 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.61 kb |
Vizualizat: |
de 22527 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.77 kb |
Vizualizat: |
de 22527 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.34 kb |
Vizualizat: |
de 22527 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.32 kb |
Vizualizat: |
de 22527 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.25 kb |
Vizualizat: |
de 22527 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.85 kb |
Vizualizat: |
de 22526 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.63 kb |
Vizualizat: |
de 22526 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Sâm 21 Noi 2015 11:43:58 Titlul subiectului: |
182591 |
|
Circula cele doua tramvaie , pe ce linii? Saptamana viitoare voi fi la Timisoara 5 zile si as vrea sa le fotografiez si sa ma plimb cu ele.
Si daca tot sunt poze cu tramvaiele istorice in acest topic , se poate vizita muzeul timisorean de tramvaie?Pe ce strada se afla , nu cunosc foarte bine orasul?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 29 Aug 2016 19:55:03 Titlul subiectului: |
186283 |
|
Conform presedintelui asociatiei MetrouUsor, care a publicat pe forumul organizatiei cateva fotografii facute in urma cu cateva zile la Astra Vagoane Calatori, un tramvai GT4MT "Armonia" este aproape finalizat in fabrica aradeana, iar altele doua sunt in lucru, in diverse stadii.
Preluam fotografiile atasate de pe forumul MetrouUsor. Nu se precizeaza numerele de parc ale vagoanelor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.63 kb |
Vizualizat: |
de 19180 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.26 kb |
Vizualizat: |
de 19180 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 02 Sep 2016 08:02:28 Titlul subiectului: |
186304 |
|
La Pascani sunt in lucru toate tramvaiele trimise acolo, in diverse stadii.
|
|
Sus |
|
|
dan.s
Data înscrierii: 02/Sep/2016 Ultima vizita: 22/Iun/2021 Mesaje: 7 Locație: Timisoara
|
Trimis: Sâm 03 Sep 2016 21:32:20 Titlul subiectului: |
186325 |
|
Bine v-am gasit!
De la Pascani nu aveti si poze?
_________________ Vizitati si STPT Forum: http://www.stpt.ro/forum |
|
Sus |
|
|
dan.s
Data înscrierii: 02/Sep/2016 Ultima vizita: 22/Iun/2021 Mesaje: 7 Locație: Timisoara
|
Trimis: Mie 07 Sep 2016 21:02:05 Titlul subiectului: |
186397 |
|
Azi a venit un Pascani, iar vineri asteptam un Arad.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
338.04 kb |
Vizualizat: |
de 18819 ori |
|
_________________ Vizitati si STPT Forum: http://www.stpt.ro/forum |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 08 Sep 2016 15:31:51 Titlul subiectului: |
186403 |
|
Da, e 3513, si de la Pascani va urma in scurt timp si 3512. Pentru ca am vazut ca ai o problema cu mastile de la corpurile pentru semnalizare, ca fapt divers, e spre binele RATT modificarea facuta, caci accesul va fi mult mai usor la ele comparativ cu situatia de la celelalte doua vagoane livrate (si probabil si de la al doilea de la Arad).
Sunt multe pe care le pierdeti cu imbecilitatea de care dau dovada multi dintre scribacii de pe forumul ala al RATT, dar, asta e...
Cateva fotografii cu 3513 proaspat sosit la Timisoara (sursa foto: forum RATT):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.08 kb |
Vizualizat: |
de 18761 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.95 kb |
Vizualizat: |
de 18761 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.26 kb |
Vizualizat: |
de 18761 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.74 kb |
Vizualizat: |
de 18761 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 22 Oct 2016 16:48:30 Titlul subiectului: |
186875 |
|
In prezent se afla la Timisoara 4 tramvaie de la Pascani (in ordinea aducerii: 3504, 3513, 3512, 3531 - ultimul a sosit ieri) si 3 (?) de la Arad (3517, ?, ? - din pacate, flecarii de pe forumul RATT nu sunt in stare sa afle nici numerele de parc, dar trasnai zic cu nemiluita). De la Pascani urmeaza inca 3, aflate in lucru in diverse stadii (in ordinea numerelor de parc, care nu e neaparat si cea a livrarii: 3518, 3539 si 3534). De la Arad nu cunosc ce mai urmeaza, dar, conform imaginilor publicate pe forumul asociatiei MetrouUsor, ar mai fi cel putin unul de livrat in perioada urmatoare.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mie 16 Noi 2016 00:06:17 Titlul subiectului: |
187156 |
|
Una dintre Armonii a cazut la datorie si a fost tractata la depou de catre un camion.
https://www.youtube.com/watch?v=vgvh98MrdSc
Chiar daca este marita viteza filmarii, este normal sa se onduleze asa in urma franarii bruste (minutul 5:15)? Stiu ca , tramvaiele articulate , cu doar 2 boghie se onduleaza mai usor, dar parca sunt construite cu un sistem care sa tina articulatia si tramvaiul cat mai rigide pentru a nu merge in S-uri pe linie dreapta sau la franari (nu imi amintesc cum se numeste mecanismul respectiv).
Ps: Daca nu a putut fi tractata/impinsa de un alt tramvai , nu era mai bine sa foloseasca macar o stanga rigida pentru a nu soca tramvaiul la accelerari/franari?
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 16 Noi 2016 19:37:46 Titlul subiectului: |
187164 |
|
Pai, in timpul mersului motoarele lucreaza sincronizat, franarea se realizeaza si ea sincronizat. In plus, boghiurile sunt partial pivotante, suspensiile Hourglass permitand doar o rotire usoara, sub un unghi foarte mic. In timpul tractarii tramvaiul era defranat, camionul a franat probabil brusc, era si putina panta la pod, tramvaiul a mai rulat cat i-a permis jocul acela al cuplei si al barei prinse de cupla, partea frontala s-a oprit si spatele tramvaiului a continuat sa ruleze in virtutea inertiei, generand rotirea in plan orizontal, atat cat a permis suspensia.
Pentru a mai domoli bajetii vajnici de pe forumul RATT, sa spunem ca defectiunea aparuta este rara, a aparut la o componenta a unui producator german care livreaza catre mai toti producatorii de vehicule feroviare si se poate manifesta la orice astfel de vehicul. Pana la tramvaie noi, haideti sa invatam sa folosim corect tramvaiele astea si dupa un an de exploatare sa fim capabili macar sa le ducem in depourile patriei tractate, fara sa facem circ in oras ore intregi cu nestiinta noastra!...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 22 Noi 2016 13:09:47 Titlul subiectului: |
187195 |
|
http://www.ratt.ro/forum/index.php?showtopic=1626&pid=135066&st=1560&#entry135066
Florin Be Reatete, administrator al forumului RATT a scris: | Iata ce scria aceasta forma de viata (vorba lui Badea) pe forumul unde activeaza:
Radu Czech... a scris: | Pana la tramvaie noi, haideti sa invatam sa folosim corect tramvaiele astea si dupa un an de exploatare sa fim capabili macar sa le ducem in depourile patriei tractate, fara sa facem circ in oras ore intregi cu nestiinta noastra!...
|
Eram sigur va vina va fi aruncata tot in carca RATT, chiar daca acealasi personaj scria :
Radu Czech... a scris: | defectiunea aparuta este rara, a aparut la o componenta a unui producator german
|
Probabil in mintea lui nu conteaza cine a montat componenta, cum este utilizata in ansamblul in care au montat-o, etc. Dupa el, probabil vatmanul e de vina. |
Pe langa Florinel, mai e un prost care bate campii acolo, nu-l mai citez si pe ala...
Spre deosebire de plavanii de pe forumul RATT, eu am capacitatea de a-mi recunoaste eroarea si a-mi cere scuze. Asadar, imi torn cenusa in cap, am interpretat gresit ieri anumite aspecte vizibile in fotografia preluata de pe forumul respectiv, am coroborat "observatiile" cu datele pe care le aveam si am tras o concluzie gresita, pentru care imi cer scuze. In realitate, de la Pascani a ajuns ieri la Timisoara doar un singur tramvai si pare-se ca a mai venit si unul de la Arad. Scuze si "formei de viata" Florin Baca pentru ca m-am legat ieri de domnia sa (degeaba, de data asta, dar prin prisma antecedentelor).
Referitor la incidentul cu 3517, draga Florin Be Reatete, in mintea mea stiu cum sunt montate si testate componentele respective, caci am vazut cu ochii mei. Tu, insa, nu ai vazut decat mizeria si habarnismul din depourile RATT si ai impresia ca la toti in curte si in hale e asa. Eu nu am spus ca incidentul cu 3517 a fost cauzat de habarnismul vostru legat de intretinere, ca de data asta, intamplator, nu de la intretinere a plecat totul, ci de la faptul ca nu stiti cum sa tratati un incident aparut la un tramvai mai complicat decat ITB-ul, pentru ca nu va insusiti si va doare la basca de manualele de exploatare si intretinere (pentru ca la intretinere faceti totul la fel de prost ca si la exploatare). Nu aveati de facut decat ce e scris in manuale si duceati tramvaiul ala la depou repede, fara circ. Dar, deh, voi asteptati ca si peste 20 ani sa aveti in tramvaiele astea si in depouri echipe de la Pascani si Arad care sa se ocupe de ele si voi doar sa le conduceti pe strazi (daca convingeti vatmani sa le conduca si nu-i vreti si pentru asta tot pe cei de la Pascani si Arad, ca deh, sunteti la nivel de ITB, dar visati Bombardiere noi-noute)...
Atasez si imaginea de ieri (sursa: forum RATT) si precizez ca am sters mesajul aseara in mod logic, dupa ce am realizat greseala facuta, fara a insemna ca nu urma sa revin cu datele corecte (nu am facut-o aseara, dupa ce am sters, pentru ca era tarziu si nu ma mai simteam in stare de compus mesaje). Au fost cateva zeci de vizualizari, deci aveam o datorie fie si fata de mine sa imi repar greseala. Priceput, Gygyman6?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
197.9 kb |
Vizualizat: |
de 17085 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 10 Dec 2016 16:39:46 Titlul subiectului: |
187387 |
|
Cu riscul de a transforma acest subiect intr-un drept la replica cauzat de tampeniile fara numar spuse pe forumul oficial al RATT cu privire la tramvaiele GT4MT ("Armonia"), intrucat acolo realitatea este doar cea din mintile bolnave ale administratorului si majoritatii utilizatorilor activi, contul fiindu-mi blocat si rostogolindu-se public numai idiotenii (preluate apoi de presa ca adevaruri spuse de cunoscatori - ca doar e forumul oficial al institutiei - fara a fi verificate), astazi trebuie sa mai anulez niste cretinisme, pentru ca macar cei care vreti sa cunoasteti realitatea sa aveti acces la ea.
Asadar... Daca e sa ne luam dupa natafletii de pe forumul RATT, se pare ca in ultima vreme (probabil dupa incidentul prezentat mai sus) tramvaiele astea sunt puse doar pe linii reabilitate (asa o fi, nu am date din surse sigure). De aici, discutii tembele, culminand cu:
http://www.ratt.ro/forum/index.php?showtopic=1626&st=1620&p=135733&#entry135733
Citat: | Ma poate lamuri si pe mine cineva, de ce nu ar putea circula "Armoniile" pe linii nemodernizate? Daca ar fi niste ULF-uri as intelege, dar asa... niste sasie vechi cu boghiuri "reabilitate", care e problema?
Cred ca avem noi romanii sindromul ala cu... le avem "de bune". La sat la bunica-mea, aproape toti vecinii in varsta, nu foloseau deloc camerele "bune" cu ferestre la strada. Dormeau ori prin bucataria casei, ori prin ceva anexa... camerele "de bune" erau mobilate, cu asternuturi curate, dar pastrate neatinse. |
si raspunsul RATT-istului vietii:
http://www.ratt.ro/forum/index.php?showtopic=1626&st=1620&p=135735&#entry135735
Citat: | Sasiul nu e vechi, doar boghiul, sau mai bine spus mare parte din rama acestuia. (motorul, franele, patinele de frana pe sina, reductoarele, suspensiile, sunt noi) Sigur ca asta nu e un motiv sa nu circule pe orice linie, poate cu exceptia celor ce au traseu de la Banatim la AEM si de la Balta Verde spre Ronat. Am facut inregistrari video pe toate liniile si toate traseele si pot sa spun ca atunci am observat ca astea sunt cele mai rele portiuni de linie cale. (mai e portiunea Gara de Est-UMT, dar parca nu chiar atat de rea ca cele mentionate mai sus) |
Sasiul este fix cel vechi, cu interventii pentru intarire. Caroseria, da, e complet noua.
Functionarea tramvaielor de generatie noua (asa cum este si acest model) se bazeaza pe o multime de senzori si echipamente sensibile, a caror dereglare sau defectare duce la functionarea necorespunzatoare a vehiculului, de la alarme false pana la defectiuni grave, a caror remediere este costisitoare. Comparatia cu utilizarea casei in mediul rural este, asadar, doar un cretinism.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 19 Dec 2016 21:34:27 Titlul subiectului: |
187489 |
|
Astazi un tramvai GT4MT fabricat la Pascani (cred ca 3513) a fost protagonistul unui incident, rezultatul putand fi vazut in articolul de la adresa http://www.tion.ro/un-tramvai-armonia-s-a-blocat-pe-sine-la-timisoara-s-a-facut-acordeon/1752839.
Desigur, pe forumul RATT (invocat in articol) e festival de cretinism pe tema asta, asa incat sa punem lucrurile in ordine pentru cei inzestrati de la natura cu minte si cu logica!
Pentru orice om intreg la minte este evident ca tramvaiul a ajuns in pozitia respectiva cel mai probabil ca urmare a blocarii boghiului 1 si a continuarii deplasarii in tractiune a boghiului 2. Franarile bruste nu pot provoca un astfel de comportament (de altfel, s-au facut zeci de teste de franare in conditii extreme, ce depasesc cu mult conditiile exploatarii normale si, desigur, nici vorba de astfel de manifestari ca urmare a unei proceduri de franare). De asemenea, este evident ca povestea cu surubul este un efect si nu cauza, surubul cu pricina cedand din cauza fortelor generate de evolutia tramvaiului din momentul aparitiei defectiunii (sau ce-o fi fost acolo). Scenarii sunt mai multe privind cauza incidentului, asa incat deocamdata se analizeaza parametrii de functionare inregistrati si preluati de la tramvai.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 19 Dec 2016 22:02:02 Titlul subiectului: |
187490 |
|
Celor care au senzatia ca tramvaiele astea sunt facute in garajul din spatele casei tin sa le amintesc faptul ca zilnic circula pe reteaua de cale ferata din Romania sute de vagoane produse la cele doua fabrici, fara a fi implicate in incidente. De asemenea, reamintesc ca atat vehiculele feroviare in sine, cat si echipamentele, piesele si tot ce se foloseste pentru fabricarea vehiculelor feroviare sunt supuse procedurilor de omologare si totul se supune drastic unor zeci de prevederi normative. Si asta nu e joaca de copii, caci vorbim de siguranta a sute si mii de oameni in timpul deplasarii vehiculelor feroviare. Deci, cine bate moneda pe idei precum cea ca tramvaiele GT4MT sunt fabricate in dorul lelii in cine stie ce curte dubioasa, nu face altceva decat sa arate cat este de lipsit de minima inteligenta.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|