Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Refacerea liniilor de tramvai
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 22/Mar/2016
Mesaje: 229
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 15 Mar 2013 20:37:40    Titlul subiectului: Refacerea liniilor de tramvai 163392

Incep lucrarile de refacere a liniilor de tramvai. SGU trebuie sa elibereze trandafirii si arbustii din zona

In urma aprobarii proiectului de refacere a structurii cailor de rulare a tramvaiului, SC SGU Ploiesti SRL aduce la cunostinta cetatenilor ca materialul dendrologic din zona verde (scuar), de pe tronsonul Catedrala Eroii Neamului-Billa, va fi scos pentru a preveni distrugerea acestuia.

Totodata, o parte a materialului dendrologic va fi replantat pe celelalte spatii verzi din zona de vest a orasului, urmand ca restul materialului sa fie ingrijit in pepinierele SGU si plantat, ulterior, in sezonul caracteristic acestui tip de lucrari.

De asemenea, mentionam ca toate lucrarile vor fi executate de personalul de specialitate al Compartimentului Spatii Verzi din cadrul SGU Ploiesti.


Sursa:ph-online.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 22/Mar/2016
Mesaje: 229
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 22 Apr 2013 18:56:01    Titlul subiectului: 164166

Termene decalate pentru licitațiile de reabilitare a liniilor de tramvai

Termenul de licitație pentru reabilitarea liniilor de tramvai din Ploiești a fost decarat. Dacă în mod normal, ofertele ar fi trebuit să fie deschise pe 18 aprilie, mai multe firme au solicitat clarificări la caietul de sarcini, fapt pentru care procedura a fost amânată pe 13, respectiv pe 20 mai.

Licitațiile privind creșterea mobilității transportului public din Ploiești prin reabilitarea traseului tramvaiului 101 și 102 au fost reprogramate, pe motiv că foarte multe firme au solicitat clarificări referitoare la caietul de sarcini. Ca urmare a acestor solicitări, termenele limită de depunere a ofertelor au fost decalate, pe 13, respectiv pe 20 mai. Inițial, termenul de deschidere a ofertelor a fost 18 aprilie, însă 16 firme au solicitat clarificări. Culmea este că același lucru s-a întâmplat și în cazul proiectului Parcul Municipal Ploiești Vest, unde ofertele urmau să fie deschise pe data de 24 aprilie, însă 27 de firme au solicitat clarificări cu privire la caietul de sarcini.


Sursa : observatorulph
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 11 Mai 2013 22:25:48    Titlul subiectului: 164462

Pentru a intelege cum se va lucra pe cele doua tronsoane aveti la dispozitie pe forum subiectele dedicate reabilitarilor de la Iasi si Cluj. Proiectele prevad aceeasi solutie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Andrei01



Data înscrierii: 05/Ian/2013
Ultima vizita: 15/Noi/2013
Mesaje: 15

MesajTrimis: Sâm 22 Iun 2013 16:54:03    Titlul subiectului: 165301

Amanari peste amanari...Este departe inca de a incepe reabiliatarea desi se laudau ca pana in inunie incep treaba...



Inca o amanare pentru reabilitarea cailor de rulare a tramvaielor

Publicat în Luni, 27 Mai 2013 16:56 Scris de Catalina Stroe
Nu cu foarte mult timp in urma si ori de cate ori avea ocazia, Iulian Badescu sfatuia ploiestenii sa nu mai circule cu autoturismele personale ca sa nu ingreuneze lucrarile la calea de rulare a tramvaielor. Mai mult decat atat nu scapa niciun moment sa sublinieze faptul ca in urmatoarea perioada se va transforma in cel mai injurat primar, ca prefera sa cumpere autobuze noi si nu second-hand, ca va investi mult in infrastructura tramvaielor...iar lista ar putea continua. La fel si amanarile. Inca de la inceputul acestui an se tot vorbeste despre proiecte, investitii, licitatii ce vizeaza reabilitarea caii de rulare a tramvaielor. Cu toate ca pana acum aceste licitatii au suferit deja doua amanari, iar ultimul anunt pentru organizarea licitatiilor fusese anuntat pentru data de 18 aprilie, iata ca si de aceasta data termenul a fost amanat si stabilit un nou termen, 22 mai. Numai ca, doar cu trei zile inainte de deschiderea ofertelor pentru tramvaiul 102, o firma din Braila a depus la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC) doua contestatii care au suspendat procedura de achizitie aflata in desfasurare pentru reabilitarea in prima etapa a liniilor de tramvai din Ploiesti. Astfel ca, blocarea procedurii va intarzia incheierea contractelor si implicit demersul propriu-zis cu cel o luna de zile. Pana atunci craterele din jurul liniilor de tramvai sunt peticite prin interventiile RATP-ului pe principiul mesterului Manole. Daca in urma cu doua saptamani, in zona Spitalului Judetean de Urgenta Ploiesti, o masina de interventii din cadrul RATP si cativa angajati ai aceleiasi institutii se ocupau de plombarea gropilor, care reprezinta un adevarat pericol pentru conducatorii auto, astazi starea lor era aceiasi. Aceeasi situatie este si in zona Halelor Centrale unde este un adevarat risc sa circului cu autoturismul. Desi contractele de finantare au fost semnate, modernizarea cailor de rulare a tramvaielor din Ploiesti ar putea incepe cu mult mai tarziu decat s-a preconizat, cel mai devreme pana in toamna acestui an. In ciuda faptului ca, proiectele referitoare la liniile tramvaielor ploiestene au fost depuse si au obtinut finantare europeana pe Polul de Crestere Ploiesti-Prahova, prin Programul Operational Regional 2007-2013, conform ultimelor termene stabilite pentru implementarea proiectelor pe POR, finalizarea tuturor lucrarilor ar trebui sa aiba loc pana in vara anului 2015. Ceea ce este greu de crezut. Pana atunci, soferii sunt nevoiti sa dea adevarate probe de poligon printre craterele din asfalt.

http://www.incomodph.ro/media-incomod/administratie/2755-inca-o-amanare-pentru-reabilitarea-cailor-de-rulare-a-tramvaielor


Cine ii pune bete in roate lui Badescu? Alba-neagra contestatiilor sau intentii ascunse?

Publicat în Sâmbătă, 08 Iunie 2013 20:22 Scris de Catalina Stroe
Inca de la inceputul acestui an, Iulian Badescu promitea ca cel tarziu in luna aprilie se vor demara lucrarile in vederea reabilitarii infrastructurii la calea de rulare a tramvaielor 101 si 102. Cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, acest demers a tot suferit modificari, unul dintre cele mai elocvente cauze fiind determinate chiar de catre firmele care intentioneaza sa participe la licitatii. Mai exact, in urma cu aproximativ o luna si jumatate, chiar cu cateva zile inainte de deschiderea ofertelor pentru tramvaiul 102 o firma din Braila a depus la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC) doua contestatii care au suspendat procedura de achizitie aflata in desfasurare pentru reabilitarea in prima etapa a liniilor de tramvai din Ploiesti.
Blocarea procedurii a intarziat, astfel, incheierea contractelor si implicit demararea lucrarilor propriu-zise. Exact aceeasi societate a mai depus acum o alta contestatie pentru etapa a doua de reabilitare a caii de rulare aferenta tramvaiului 101, prin care solicita suspendarea procedurii de atribuire. Sa fie vorba doar despre o concurenta la nivelul firmelor participante sau sa existe vreun interes ascuns in spatele atator amanari?

http://www.incomodph.ro/media-incomod/administratie/2789-cine-ii-pune-bete-in-roate-lui-badescu-alba-neagra-contestatiilor-sau-intentii-ascunse
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 22/Mar/2016
Mesaje: 229
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 25 Iul 2013 10:41:38    Titlul subiectului: 165952

FOTO Cratere pe liniile de tramvai din Ploiești. Plasa metalică și pământul au biruit asfaltul, iar birocrația blochează reparațiile


Situație paradoxală la Ploiești unde autoritățile locale nu pot face nici o reparație din bani publici la calea de rulare a celor două tramvaie din oraș pentru că există, în același scop, un proiect pe fonduri europene, aflat deja în întârziere. Un tramvai a deraiat zilele trecute, iar pe mai mulți kilometri, asfaltul s-a măcinat până a scos la iveală plasa metalică și pământul de dedesubt

Pe oricare dintre cele două trasee ale tramvaiului din Ploiești (aproximativ 20 de kilometri), mergi zilele acestea este absolut imposibil să găsești cinci metri consecutivi de cale de rulare fără gropi, fisuri și, mai nou, cratere care au început să scoată la iveală plasa metalică dintre șine sau pământul pe care a fost consolidat asfaltul inițial. Pe alocuri, șinele rămase fără susținere s-au desprins și s-au ridicat de la nivelul solului „pândind“ orice roată a unui șofer nefericit care are proasta inspirație să conducă în preajma liniilor de tramvai. De altfel, ploieștenii care circulă pe trotuarele de pe Șoseaua Nordului sau a Vestului recunosc auditiv bufnitura inconfundabilă de roată ruptă într-o șină de tramvai neobservată la timp. De la Nord la Vest, pe traseul 102, sau de la Nord la Sud, pe traseul 101, călătoria cu tramvaiul a devenit o opțiune similară unui parc de aventuri, plin de urcurșuri, afundări, păcănituri și legănat de barcă în furtună. Iar de faptul că mersul cu tramvaiul a devenit sport extrem s-au convins săptămâna trecută și câțiva ploieșteni care s-au trezit pe lângă linie, după ce tramvaiul a încercat fără succes să meargă pe asfalt, în zona Democrației. Nu s-a întâmplat nimic cu cei câțiva zeci de călători deraiați cu tot cu tramvai și, în general, doar îndemânarea vatmanilor mai face posibilă terminarea călătoriei în condiții de siguranță. Pământul de la 1987 a ieșit la suprafață Episodul de săptămâna trecută a fost pus în principal pe seama căldurii, care a dilatat șinele, deși afară au fost, în medie, 30 de grade, și, în secundar, pe starea dezastruoasă a căii de rulare, dar și a tramvaielor. Care este adevăratul motiv nici nu este greu de sesizat. În zona Catedralei Eroilor Tineri, pe Șoseaua Vestului, este un miracol cum tramvaiul nimerește întotdeauna șinele, iar plasele metalice scoase la iveală și pământul dintre linii datează cu siguranță de la 1987, atunci când a fost construită calea de rulare a tramvaielor din Ploiești, din banii cetățenilor orașului. Se întâmplă la fel și pe Șoseaua Nordului unde bonusul îl reprezintă câteva șine desprinse și „valurile“ de pe șosea, provocate de afundarea liniei de tramvai. Dezastrul de pe linia de tramvai nu a fost niciodată atât de mare, iar micile reparații, care aveau un ritm săptămânal, de cârpire a liniei, au fost stopate cu desăvârșire. Cu atât mai de neînțeles este situația cu cât administrația din Ploiești este beneficiara unui proiect de aproximativ 257 de milioane de lei, din fonduri europene, de reabilitare a celor două linii, demarat încă de pe vremea fostei conduceri de la Primărie. Proiectul de modernizare blochează reparațiile În primăvară, autoritățile promiteau că lucrările vor demara în vară și vor transforma orașul într-un șantier care va dura luni bune. Cu toate acestea, nici liniile nu mai sunt reparate și nici proiectul nu a fost pornit, iar administrația dă vina pe birocrație.

Nu-mi spuneți de tramvai, că știu care este situația, șofez zilnic și merg prin gropi. Suntem prinși între ciocan și nicovală. Nu mai putem face reparații din bani publici pentru că proiectul beneficiază de finanțare europeană. De asemenea, suntem întârziați din cauza ofertanților. Reabilitatea nu poate demara decât cel mai devreme în octombrie“, ne-a spus viceprimarul Ploieștiului, Iulian Teodorescu. Proiectul a fost întârziat în primăvară și de contestațiile depuse la organizarea licitațiilor pentru contractele de lucrări și care au suspendat câteva săptămâni procedura de achiziție. Proiectul de reabilitare a liniilor de tramvai din Ploiești are o durată de 28 de luni de la demararea lucrărilor, va fi realizat în mai multe etape și, în ansamblu, prevede refacerea infrastructurii și a suprastructurii căii de rulare a tramvaiului, refacerea peroanelor, adaptându-le pentru persoanele cu dizabilități, a cablurilor de alimentare în curent continuu și a liniei aeriene de contact. De asemenea, vor fi refăcuți stâlpii de susținere a rețelei de contact și structura rutieră adiacentă căii de rulare a tramvaiului. Valoarea asistenței nerambursabile care va fi primită este de 98% din valoarea totală a costurilor eligibile, beneficiarul – Municipiul Ploiești – urmând să suporte și costurile neeligibile, pe lângă contribuția proprie de 2% din valoarea totală a costurilor eligibile. O istorie scurtă și zbuciumată Tramvaiul din Ploiești a fost înființat în 1987 și în destul de scurta existență a născut pasiuni în Ploiești. Inițial avea șase linii, patru desființate în timpul mandatelor primarilor Horia Toma (în 1998 a dispărut linia 105, între Mac Donald’s și Cablul Românesc) și Emil Calotă (în 2003 au fost desființate traseele 104, 106 ,107 și 28, transformate în autobuze). În mandatul lui Andrei Volosevici, acesta a propus desființarea liniei 101, și suplinirea cu trolee sau autobuze, dar ploieștenii s-au opus.


http://adevarul.ro/locale/ploiesti/foto-cratere-liniile-tramvai-ploiesti-plasa-metalica-pamantul-biruit-asfaltul-birocratia-blocheaza-reparatiile-1_51eff9d0c7b855ff566ce693/index.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 22/Mar/2016
Mesaje: 229
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 01 Aug 2013 09:55:44    Titlul subiectului: 166123

Primarul Iulian Badescu spera ca, pana la sfarsitul lunii august, sa fie adjudecate lucrarile pentru reabilitarea liniilor de tramvai

După o serie de piedici puse de către firmele care s-au jucat de-a contestațiile, se pare că municipalitatea ploieșteană este lăsată să pună în aplicare cel mai amplu proiect de modernizare a liniilor de tramvai care a fost aprobat și se va realiza cu fonduri de la Uniunea Europeană. Confirmarea a venit, ieri, chiar de la primarul Ploieștiului, Iulian Bădescu.

“Primăria Ploiești se află acum în procesul de evaluare a ofertelor depuse de către societățile de construcții care au participat la licitațiile pentru reabilitarea liniilor de tramvai. Sperăm ca, până la sfârșitul lunii august, să fie adjudecate lucrările pentru realizarea acestor investiții atât de așteptate de ploieșteni”, ne-a declarat, ieri, primarul Iulian Bădescu, adăugând că ofertele pentru realizarea unui alt proiect important – Parcul municipal Vest – se vor deschide la jumătatea lunii august. Așa cum v-am mai informat în alte ediții ale ziarului nostru, deschiderea ofertelor firmelor care au participat la licitațiile pentru realizarea lucrărilor de reabilitare a liniilor de tramvai 101 și 102 din Ploiești a fost amânată din cauza faptului că o serie de societăți au depus contestații la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor. Abandonat de fostul primar, Andrei Volosevici, proiectul ce vizează creșterea mobilității transportului public din municipiu, prin reabilitarea traseelor tramvaielor 101 și 102, a fost susținut de actuala conducere a Primăriei Ploiești, fiind inclus pe lista de investiții din cadrul Polului național de Creștere Ploiești-Prahova, beneficiind și de finanțare europeană pentru punerea lui în practică. Vă reamintim că reabilitarea liniilor de tramvai în municipiul Ploiești se va realiza în două etape pentru fiecare dintre cele două trasee 101 și 102.
Lucrările pentru reabilitarea traseului tramvaiului 102 vor fi realizate în prima etapă pe “tronsonul Bucla Nord – intersecția cu Bulevardul Republicii (4,55 kilometri, cu o valoare a proiectului de peste 62 de milioane de lei) și Bulevardul Republicii – Vest (6,93 de kilometri, cu o valoare a investiției de peste 83 de milioane lei) în a doua etapă. În mod similar, lucrările pentru reabilitarea traseului tramvaiului 101 vor fi desfășurate în două etape: prima cuprinde reabilitări pe 3,32 km de cale simplă de rulare și lucrări aferente, în valoare de peste 35 de milioane de lei, iar a doua etapă presupune refacerea a încă 5,58 de kilometri de cale de rulare, cu peste 75 de milioane de lei. Proiectul ce vizează înlocuirea căii de rulare, refacerea tramei stradale, amenajarea de stații cu peroane adaptate persoanelor cu dizabilități, elemente de semnalizare și automatizare este finanțat din fonduri europene, prin Programul Operațional Regional 2007-2013.


http://www.ziarulprahova.ro/stiri/administratia-locala/145997/primarul-iulian-badescu-spera-ca-pana-la-sfarsitul-lunii-august-sa-fie-adjudecate-lucrarile-pentru-reabilitarea-liniilor-de-tramvai



poza.jpg.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  955.84 kb
 Vizualizat:  de 10889 ori

poza.jpg.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 01 Aug 2013 11:45:17    Titlul subiectului: 166131

Care sunt firmele/asocierile de firme care au depus oferte? Cine face contestatii si care sunt motivele? In mod normal m-as documenta singur pentru a-mi raspunde la aceste intrebari, insa acum nici n-am timp si, in plus, m-ar incanta sa vad tot mai multi membri ai forumului facand asta, nu doar limitandu-se la articole de presa mai mult sau mai putin obscure.
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 01 Aug 2013 19:05:33    Titlul subiectului: 166148

Din pacate Radu. o lista cu firmele interesate nu este disponibila publicului ploiestean.Acest lucru este stiut doar de conducerea primariei.Referitor la contestatie, aceasta a fost facuta de o firma din Braila...care din pacate nu a facut decat sa intarzie semnarea contractului de reabilitare.
_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 22/Mar/2016
Mesaje: 229
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 02 Aug 2013 10:11:05    Titlul subiectului: 166160

RATP ANALIZEAZĂ SCOATEREA DIN CURSĂ A TRAMVAIELOR ÎNAINTE DE ÎNCEPEREA REABILITĂRII ȘINELOR



Conducerea Regiei Autonome de Transport Public Ploiești ia în calcul posibilitatea de scoatere din circulație a tramvaielor, înainte de începerea reabilitării șinelor, în cazul în care se constată că este afectată siguranța călătorilor. De la începutul anului, RATP a înregistrat trei evenimente în care tramvaiele au deraiat de pe șine, în timp ce transportau călători
„Se constată o accentuare a degradării căii de rulare, iar în cazul în care se constată că va fi afectată siguranța călătorilor vom opri tramvaiul înainte de începerea reabilitării căii de rulare. Parcul auto este pregătit pentru a prelua călătorii”, ne-a declarat Cristian Iancovici, directorul RATP Ploiești. În cazul în care se ajunge la concluzia că circulația tramvaielor pune în pericol siguranța călătorilor, acestea vor fi înlocuite cu autobuze.


http://www.observatorulph.ro/administra ... ii-sinelor



Tramvai_deraiat.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.53 kb
 Vizualizat:  de 10833 ori

Tramvai_deraiat.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 22/Mar/2016
Mesaje: 229
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 12 Aug 2013 10:20:35    Titlul subiectului: 166369

EXCLUSIV: MODERNIZAREA UNUI KM DE LINIE DE TRAMVAI ÎN PLOIEȘTI, MAI SCUMPĂ DECÂT CONSTRUCȚIA UNEI AUTOSTRĂZI!


Mult trâmbițata modernizare a liniilor de tramvai 101 și 102 din Ploiești întârzie să înceapă, însă costurile lucrării rivalizează cu construcția unei autostrăzi! În ultima lună, două tramvaie au deraiat în Ploiești din cauza infrastructurii, iar gropile formate de-a lungul celor două linii pun în pericol siguranța traficului rutier. În așteprarea începerii lucrărilor, care vor dura cel puțin doi ani, observatorulph.ro vă propune o comparație a costului pe kilometru între modernizarea liniilor de tramvai din Ploiești și o autostradă construitî în Bulgaria. Astfel, potrivit informațiilor oficiale postate de Primărie pe ploiesti.ro, pentru reabilitarea liniei 102, în lungime de 6,9 km, a fost alocată suma de 83,6 milioane de lei, din care 63,1 milioane reprezintă finanțare nerambursabilă. Rezultă un cost de 11,8 milioane de lei/km, echivalentul a 2,7 milioane de euro/km. În acești bani intră refacerea infrastructurii și suprastructurii căii de rulare a tramvaiului, refacerea liniei aeriene de contact, refacerea stțâlpilor de susținere a rețelei de contact, amenajări ale stațiilor și sistemului de colectare a apei pluviale. În cazul refacerii liniei 101 de tramvai, costurile per kilometru cresc cu aproape 200.000 de euro. Astfel, pentru aceleași lucrări ca în cazul liniei 102, la care se adaugă cele de mutare a unor conducte de apă, reabilitarea liniei 101, în lungime de 5,8 km, va costa 73,6 milioane de lei, adică 12,6 milioane de lei/km, respectiv 2,9 milioane de euro/km. Un km de autostradă în Bulgaria: 2,2milioane de euro În schimb, luna trecută a fost inaugurată Autostrada Tracia, care leagă capitala Sofia de litoralul Mării Negre. Având o lungime de 360 de km, autostrada Tracia a costat numai 2,2 milioane de euro / km, fiind cea mai ieftină din Europa. În România, prețul unui km de autostradă a variat între 4 și 12 milioane de euro.

http://www.observatorulph.ro/exclusiv/28157-exclusiv-modernizarea-unui-km-de-linie-de-tramvai-in-ploiesti-mai-scumpa-decat-constructia-unei-autostrazi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 12 Aug 2013 11:57:01    Titlul subiectului: 166374

În-gî, în-gî... A mai tras o basina un "giornalist"...
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 15 Aug 2013 22:22:46    Titlul subiectului: 166463

Mult promisul program de reabilitare a liniilor de tramvai din municipiu va veni la pachet și cu restricții ale acestor mijloace de transport pe toată perioada de derulare a lucrărilor. Conducerea RATP Ploiești a anunțat că vor fi achiziționate, în acest sens, 15 autobuze. Achiziția de autobuze ar urma să aibă loc până la 1 octombrie, când se preconizează scoaterea din circulație a tramvaielor, pe durata realizării lucrărilor de reabilitare a căii de rulare. „Vor fi 15 autobuze noi, Euro 5”, a declarat Cristian Iancovici, directorul RATP Ploiești, care însă nu a precizat care vor fi fondurile alocate pentru achiziționarea autobuzelor.

Sursa: http://www.observatorulph.ro/administratie/28318-achizitie-surpriza-la-ratp-ploiesti

_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 04 Oct 2013 19:14:49    Titlul subiectului: 167714

Are mare legatura cu reabilitarea liniilor de tramvai.
In spatele depoului exista o linie CF.Pe ea a venit si ultimul lot de tramvaie. De ceva timp a ramas in paragina.Insa de 2 zile au fost inlaturate buruienile si vegetatia crescuta. Mesterii de la CFR faceau o lista cu ce mai trebuia: buloane, suruburi etc. Probabil pe aceasta linie va veni linia de tramvai.

_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 22/Mar/2016
Mesaje: 229
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 08 Oct 2013 10:13:39    Titlul subiectului: 167795

Licitație pentru dirigenția de șantier a lucrărilor de reabilitare a căii de rulare a tramvaiului 101

Luna aceasta, în zilele de 22 și 23 octombrie, Primăria Ploiești va organiza două licitații pentru încheierea contractelor de servicii pentru asigurarea dirigenției de șantier aferente celor două etape ale proiectului „Creșterea mobilității transportului public prin reabilitarea traseului tramvaiului 101”.

Prima licitație, din 22 octombrie, vizează dirigenția de șantier (supravegherea lucrărilor) pentru etapa a doua a lucrărilor de reabilitare a căii de rulare a tramvaiului 101, contractul ce va fi semnat de către reprezentanții municipalității fiind estimat la o valoare de 550.000 de lei. Firmele care se vor înscrie la licitație vor fi obligate să depună o garanție de participare de 10.700 de lei, respectiv 5350 de lei pentru ofertanții IMM.
Cea de-a doua selecție de oferte, din 23 octombrie, presupune încheierea unui contract de servicii de dirigenție de șantier pentru etapa întâi a lucrărilor de reabilitare a liniilor tramvaiului 101, în acest caz valoarea contractului fiind estimată la aproximativ 314.500 de lei. Tocmai pentru că valoarea este mai scăzută decât în cazul supravegherii lucrărilor pentru etapa a doua, și garanția de participare este mai mică – 6.137 de lei, respectiv 3.068 de lei pentru IMM.
Etapa întâi a proiectului „Creșterea mobilității transportului public prin reabilitarea traseului tramvaiului 101 cu lucrări vizând calea de rulare, stații cu peroane adaptate persoanelor cu dizabilități, material rulant, elemente de semnalizare și automatizare” presupune realizarea lucrărilor de modernizare pe o lungime de 3,32 km, într-o perioadă de 14 luni, valoarea totală a proiectului, inclusiv TVA, ridicându-se la 35,6 milioane de lei. Etapa a doua de reabilitare a traseului tramvaiului 101 se va defășura pe o lungime de 5,85 km cale de rulare, valoarea acestui proiect fiind de circa 75,7 milioane de lei inclusiv TVA, durata lucrărilor fiind estimată la 24 de luni.
În cadrul ambelor etape – pentru care procedura de achiziție pentru încheierea contractului de lucrări se apropie de final– vor fi refăcute atât infrastructura, cât și suprastructura căii de rulare a tramvaiului, liniile aeriene de contact și ale stâlpilor de susținere, precum și stațiile de tramvai. După realizarea propriu-zisă a lucrărilor la calea de rulare, va fi refăcut și sistemul rutier adiacent liniilor de tramvai, fiind efectuate și lucrări de mutări și protejări pentru rețelele de alimentare cu apă. Investițiile vor fi realizate cu fonduri europene, prin Programul Operațional Regional.


http://www.ziarulprahova.ro/stiri/administratia-locala/153171/in-organizarea-primariei-ploiesti



l_60357.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  33.95 kb
 Vizualizat:  de 10280 ori

l_60357.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 08 Oct 2013 11:37:18    Titlul subiectului: 167796

Bun, vor diriginti pentru santiere, e corect, dar, totusi, s-au atribuit contractele pentru executia lucrarilor?!
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 08 Oct 2013 19:08:35    Titlul subiectului: 167819

Nimic nou la aceasta intrebare, Radu. Cred ca da, din moment ce cauta diriginti de santier.
_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Oct 2013 08:52:23    Titlul subiectului: 167838

O lungesc rau de tot astia, sa vedeti voi daca termina lucrarile la sfarsitul lui 2016, de Craciun e o mare realizare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 09 Oct 2013 21:36:55    Titlul subiectului: 167846

Pai si ce ai vrea sa faca..sa decoperteze si sa ramana asa toata iarna?Beton nu se poate turna pe frig, stii doar.Sa speram doar ca iarna asta nu va aduce deraieri.Asa scutim multi ``specialisti,, de idei proaste cum ar fi scoaterea tramvaiului.

Din pacate acea linie a fost scoasa pentru a fi casata.Sad
bogdan a scris:
Are mare legatura cu reabilitarea liniilor de tramvai.
In spatele depoului exista o linie CF.Pe ea a venit si ultimul lot de tramvaie. De ceva timp a ramas in paragina.Insa de 2 zile au fost inlaturate buruienile si vegetatia crescuta. Mesterii de la CFR faceau o lista cu ce mai trebuia: buloane, suruburi etc. Probabil pe aceasta linie va veni linia de tramvai.

_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 22/Mar/2016
Mesaje: 229
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 13 Oct 2013 20:51:04    Titlul subiectului: 167929

"CUM ERA DE ASTEPTAT,
LUCRĂRILE DE REABILITARE A LINIILOR DE TRAMVAI, AMÂNATE ÎN 2014


[Deși pe toată durata verii acestui an, a existat „amenințarea” primarului municipiului Ploiești, Iulian Bădescu, că din toamnă orașul se va transforma într-un adevărat șantier, ei bine, procedura de licitație pentru începerea lucrărilor de reabilitare a liniilor de tramvai s-a dovedit mult mai complicată. Așa că edilul a anunțat că de abia de la anul vor începe lucrările. Licitațiile nu sunt gata, iar venirea iernii nu va permite derularea proiectului.

Primul termen anunțat de municipalitate pentru deschiderea ofertelor a fost 18 aprilie, însă 16 firme, care s-au înscris la licitație, au solicitat clarificări la caietul de sarcini. Procedura a fost amânată pe 13, respectiv 20 mai. Anunțul nu s-a concretizat însă. Săptămâna aceasta a fost adjudecată însă numai licitația pentru tronsonul 102 cu 1, respectiv Spitalul Județean – sensul giratoriu de la Nord. „Liniile de tramvai sunt în evaluare toate. Pentru un tronson a fost declanșat raportul de adjudecare. Bineînțeles va urma o perioadă de contestare, pentru că cei care vor să conteste vor contesta”, a declarat edilul municipiului Ploiești. Așa că, nu este de mirare că, inclusiv Bădescu a susținut că lucrările nu vor începe din acest an: „Nu o să mai permită timpul intervenția pentru aceste lucrări”. Proiectul, finanțat de Uniunea Europeană, prevede înlocuirea căii de rulare, refacerea tramei stradale, amenajarea de stații cu peroane adaptate persoanelor cu dizabilități, elemente de semnalizare și automatizare.
"

http://www.observatorulph.ro/administratie/31171-ploiesti-lucrarile-de-reabilitare-a-liniilor-de-tramvai-amanate-in-2014



reabilitare-linii-tramvai-Ploiesti.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.57 kb
 Vizualizat:  de 10099 ori

reabilitare-linii-tramvai-Ploiesti.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 22/Mar/2016
Mesaje: 229
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 17 Oct 2013 18:33:18    Titlul subiectului: 168122

O asociere de patru firme a câștigat licitația pentru reabilitarea liniei de tramvai 102 din Ploiești

Contractul pentru prima etapă de lucrări din proiectul de reabilitare a liniei de tramvai 102 din Ploiești a fost câștigat de o asociere de patru firme, pe principiul „prețului cel mai mic“. 15 luni este termenul de încheiere a lucrărilor

Având în vedere valoarea estimată în proiectul tehnic pentru contractul de execuție a lucrărilor (reabilitarea traseului tramvaiului 102 cu lucrări vizând calea de rulare, stații cu peroane adaptate persoanelor cu dizabilități, material rulant, elemente de semnalizare și automatizare - etapa I: Bucla Nord – Intersecție Republicii), de 44.180.042,44 lei, fără T.V.A., procedura adoptată pentru atribuirea acestui contract a fost licitația deschisă, criteriul de atribuire fiind „Prețul cel mai scăzut”. Procedura de atribuire a demarat pe 5 iunie 2013, prin deschiderea ofertelor, iar la licitație au participat 11 ofertanți, însumând un număr de 47 societăți în asociere, subcontractanți și terți susținători. Pentru a proba capacitatea tehnică și profesională, fiecare ofertant a trebuit să dovedească executarea, în ultimii 5 ani (calculați anterior datei limită de depunere a ofertelor), de lucrări similare, după cum urmează: execuție cale simplă de tramvai în lungime de cel puțin 4,5 km; execuție lucrări de așternere mixturi asfaltice și execuție lucrări de montare/demontare linie de contact. Deasemenea, fiecare ofertant a trebuit să prezinte dovada că are în dotarea sa echipamentele (instalații, laboratoare, utilaje și alte echipamente necesare pentru îndeplinirea contractului) prezentate în oferta sa tehnică, prin prezentarea de documente justificative cum ar fi: contracte de vânzare-cumpărare, facturi de achiziție, contracte de leasing, contracte de închiriere, etc. Toate aceste echipamente vor fi disponibile pe toată perioada în care este necesară implicarea lor în derularea contractului. Evaluarea ofertelor, constând din verificarea conformității documentelor de calificare, a ofertei tehnice și a ofertei financiare, urmată de transmiterea clarificărilor și primirea răspunsurilor la aceastea, s-a încheiat prin încheierea raportului de atribuire din data de 14 octombrie 2013.
Câștigătorul licitației de atribuire a contractului de lucrări este Asocierea: SC Mari Vila Com SRL + SC Leonhard Weiss + SC Aquila Construct SRL + SC ELCO Bucuresti SRL, având un preț ofertat de 30.673.401,46 lei, durata de execuție fiind de 15 luni de la data semnării contractului. De menționat că la toate ședințele de lucru care s-au desfășurat pe durata procedurii de evaluare, activitatea echipei de specialiști din cadrul Primăriei Municipiului Ploiești a fost supravegheată conform legii, de observatori din partea Direcției Generale a Finanțelor Publice Prahova, Compartimentul de Verificare a Achizițiilor Publice. Obiectul contractului de lucrări presupune realizarea lucrărilor de modernizare a infrastructurii de transport public aferentă liniei de tramvai 102 etapa I pe o lungime de 4,55 km cale simplă de rulare și implică realizarea următoarelor măsuri: - refacerea infrastructurii și suprastructurii căii de rulare a tramvaiului; - refacerea liniei aeriene de contact; - refacerea stâlpilor de susținere a rețelei de contact; - amenajări ale amprizei de tramvai, inclusiv a stațiilor de tramvai; - amenajări legate de colectarea și evacuarea apelor din precipitații și a apelor de infiltrație; - reabilitarea infrastructurii rutiere. Sursa de finanțare este formată în proporție de 98% (valoarea eligibilă) de fonduri europene nerambursabile și bugetul bugetul local al Ploieștiului. Recent, primarul Iulian Bădescu a declarat că lucrările de reabilitare a liniilor de tramvai din oraș vor începe cel mai sigur la primăvară.

http://adevarul.ro/locale/ploiesti/o-asociere-patru-firme-castigat-licitatia-reabilitarea-liniei-tramvai-102-ploiesti-1_525fe66dc7b855ff564afef9/index.html



646x404.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.24 kb
 Vizualizat:  de 10003 ori

646x404.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 22/Mar/2016
Mesaje: 229
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 23 Oct 2013 09:57:05    Titlul subiectului: 168273

FIRMELE CARE SE BAT PENTRU REABILITAREA LINIILOR DE TRAMVAI

După ce contractul pentru prima etapă de lucrări din proiectul de reabilitare a liniei de tramvai 102 din Ploiești a fost câștigat de o asociere formată din patru firme, în cursă rămâne procedura de licitație deschisă pentru etapa a doua, respectiv pentru tronsonul intersecție Republicii – bucla Vest.
La această licitație au depus oferte Asocierea SC Teloxim Con SRL – SC Tiab SA, Asocierea Martin Rose România SRL – Martin Rose GMBH&Co.KG – Elektroline a.s. – SC Delta ACM 93 SRL, Asocierea Asfalt CCP SpA – Societatea de Construcții în Transporturi București SA, Asocierea SC Tancrad SRL –Dorsalve SL – SC RBX Tudan Electric SRL și Asocierea SC PORR Construct SRL – TEERAG – ASDAG Aktiengesellschaft. Valoarea estimativă pentru etapa a doua este de 60.211.357, 92 lei fără TVA.


http://www.observatorulph.ro/administratie/31605-firmele-care-se-bat-pentru-reabilitarea-liniilor-de-tramvai
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 22/Mar/2016
Mesaje: 229
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 17 Mar 2014 11:14:14    Titlul subiectului: 171763

TREI MUNCITORI ȘI DOUĂ UTILAJE, LA REABILITAREA LINIILOR DE TRAMVAI

Trei muncitori și două utilaje. Așa arăta, sâmbătă la prânz, șantierul deschis pentru reabilitarea liniilor de tramvai pe tronsonul spitalul județean-complex Castor.

Cititorul Daniel Mihalache ne-a trimis imagini surprinse din traficul care se desfășura cu dificultate, cu mesajul: "Dacă se va lucra în acest ritm și cu aceste resurse, nu văd cum s-ar respecta termenul de finalizare al lucrărilor anunțat de Primăria Ploiești". Potrivit autorităților locale, calea de rulare a tramvaielor 101 și 102 ar trebui reabilitată complet până la sfârșitul anului 2015.

VIDEO : http://www.youtube.com/watch?v=pikLAQ9lN1I

http://www.observatorulph.ro/eveniment/37757-trei-muncitori-si-doua-utilaje-la-reabilitarea-liniilor-de-tramvai
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Mar 2014 13:44:14    Titlul subiectului: 171766

Care este stadiul lucrarilor ? S-au scos longrinele ? Poate unul din userii din Ploiesti sa tina un jurnal al lucrarilor ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 17 Mar 2014 20:10:17    Titlul subiectului: 171777

Va voi informa eu cum merg lucrarile.
Lucrarile merg destul de bine dupa parerea mea.Se actioneaza pe zona Sp Judetean- Intrare Depou. Pe unele zone linia este intacta..pe altele s-a scos sina din longrine..pe altul s-au scos si longrinele.Azi am vazut ca si apatiul verde isi traieste ultimele zile, fiind scoase si bordurile care delimitau acest spatiu verde.

_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Mar 2014 13:14:08    Titlul subiectului: 171793

Cu cat o lungesc mai mult, cu atat ploiesteni vor circula si mai mult gratis, iar Primaria si TCE prostesc calatori vai ce eforturi am facut noi pentru voi de v-am dat gratis. Bani europeni nu sunt bani lui USL si nici ai lui CL sau TCE. Ce metoda au gasit astia de la USL sa mai prinda un mandat la primarie. Bravos !

Asteptam sa inceapa calvarul in oras, bara la bara, injuraturi, bataii, tone si miliarde de tone de praf inghitit etc...

Sa te fereasca Sfantul sa vrei sa iesi din oras pe la Podul Inalt lunea dimineata sau sa intri in oras tot pe acolo de L-V intre 16-19 ca mai bine lasi masina acasa si iti iei o bicicleta.

Era ieri dimineata coloana pe 2 benzi de la Gara de Sud pe tot podul pana la UPG, nu stiu daca metoda asta cu gratuitatea va reduce cu 1% numarul maisinilor din oras. De la Gara de Sud pana la Posta mare m-am gasit ieri in 8 min cu 7 30-uri, 2 masini pe 1D si 2 pe 32/32B toate pline ochi, mai putin 32B.

Pentru pozat lucrarile de la tramvaie va recomand intervalul orar 8-12 din fiecare zi de duminica, ca daca pozati in cursul saptamani nu cred ca prindeti mare lucru, mai se uita si munctori urat, o sa zica ca-i pozati pe ei pentru a da catre presa modul in care decurc lucarile la tramvaie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 1 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community