Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Refacerea liniilor de tramvai
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Vin 05 Feb 2016 08:32:34    Titlul subiectului: 183660

Domnule Florin de la Husi trebuie sa intelegi ca nici cu fonduri europene anumite proiecte nu ar fi rentabile. Cablul Romanesc nu deserveste abosolut nimic trece pe acolo doar traseul 1D cu MAN-uri sau Ikarus scurte cam la 12 minute cel mai bun interval poti sa consulti programul traseului 1 de pe site-ul www.ratp.ro pentru ce sa introduca tramvaiul din nou pentru o singura statie care nici la Kaufland nu ajunge ar mai fi de mers vreo 300 metri pana acolo.

Platforma Industriala Teleajen este moarta nu ai de ce sa bagi tramvai acolo nici macar troleibuz, sunt cateva curse la orele la care intra/ies muncitori de la Lukoil si Uztel si atat in restul zilei circula 104 cu doar 3 curse pe ora iar in week-end circula numai autobuze scurte ba chiar Bmc-urile de 70 locuri cu 2 curse pe ora, crezi ca se renteaza un astfel de proiect ? Sa dam foc la bani aiurea ca sa ne aducem aminte de vremurile bune, care nu vor mai veni niciodata ?

5 ani de zile am lucrat pana in noiembrie la Lukoil si stiu foarte bine care e traficul pe acest traseu tramvaiul e mort din start iar un viitor troleibuz ar fi in genul celor de la Brasovn azi e maine nu mai e.

M-am uitat si eu pe planurile de dezvoltare ale orasului Ploiesti si ce pot sa spun :

Scenariul 1 :

Troleibuz traseul 206 Pod.Inalt-Tache.Ionescu-Bariera.Bucov-Strand.Bucov.

Scenariul 2 :

Troleibuz traseul 206 Gara.De.Vest-Tache.Ionescu-Bariera.Bucov-Strand Bucov.
Troleibuzul 44 prelungit pana la Hipodrom.

Scenariul 3 :
Tramvaiul 101 prelungit pana la Hipodrom ( 44 ramane doar pana la Gara de Sud )
Troleibuzul 202 prelungit pana la P.I.P.
Troleibuzul 206 Gara De Vest-Tache.Ionescu-Armoniei-Cartier Mihai Bravu.
Troleibuz 204 Gara De Vest - Rudului - Depoului - Gara De Sud - Centru - Bariera Bucov - Strand Bucov.

Sunt multe de zis dar ma limitez strict la realist.

Scenariul 1 : Troleibuz pe traseul 206 Pod Inalt - Strand Bucov, ce sa facem la Strand Bucov ca nu e nici mall, nici strand nu mai e si nici cartier de blocuri nu este in zona. In plus se suprapune cu alte trasee deci aplicam stilul de la Brasov cu 2 curse pe ora, deci nu stiu cine a propus astea numai rentabile si benefice nu sunt.

Scenariul 2 : 206 = Aceeasi treaba de la scenariul 1 doar ca in loc de Podul Inalt sa plece de la Gara de Vest deci tot cu 2 trolee pe ora.
Troleul 44 prelungit la Hipodrom da aici este o solutie buna.

Scnariul 3 : Tramvaiul 101 prelungit la Hipodrom. Fratilor sa duci tramvaiul peste podul de la Gara de Sud nu e ca atunci cand mergi la piata si vi cu 2 sacose de cartofi in maini, aici trebuie treaba serioasa am tupeu sa fac pariu ca niciodata nu se va intampla asta in Ploiesti.
Troleul 202 prelugit pana la P.I.P e mai mult decat o vrajeala pentru copii mici. Pentru 10 curse pe zi sa instalezi retea pe 2 km si ceva chiar nu-i vad rostul.
Troleul 206 Gara de Vest - Cartier MIhai Bravu. La ce trafic e acum pe traseele din zona doar daca ar aduce trolee de lungimea unui microbuz ar fi ceva altfel nu se renteaza o astfel de investitie. Doar daca pe fostul FERO se construieste un mall cu de toate asa poate mai merge sa speram.
Traeul 204 Gara de Vest - Bariera Rudului - Gara De Sud - Centru - Strand Bucov. Aici e cel mai mult de lucru trrebuie construit drum nou montat retea pe aproape tot traseul plus ca ar circula tot rar.

In fine aceste proiecte cu cele 3 scenari au fost facute ca sa nu zica nimeni ca nu s-au facut dar eu intreb de ce nu introduce TCE trasee de autobuz pe traseul Gara de Vest - Strand Bucov, Spitalul Judetean - Hipodrom, Malu Rosu - Hipodrom cu troleul 44 pana la Sud apoi pe Diesel pana la Hipodrom ca tot mergem pe 202 pe Diesel din 16 septembrie 2014, la fel troelul 202 prelungit la PIP tot pe Diesel, traseu de autobuz pe ruta Gara de Vest - Cartier Mihai Bravu iar despre 204 NO COMMENT e cam fantezist traseul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community