Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Trenuri de tramvaie in Galati

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 28 Oct 2005 14:24:04    Titlul subiectului: Trenuri de tramvaie in Galati 604

Da...Trenuri de tramvaie! Ele circula la Galati atunci cand e aglomeratie si tramvaiele simple sau tandemurile de TATRA nu fac fata fluxului de calatori care circula atat in orele de varf cat si intre...
Iata cateva imagini. De fapt trenurile de tramvaie sunt alcatuite numai din KT-4D -uri, ele fiind niste vagoane destul de lungi si foarte incapatoare.
Poza2: Iata unul mergând spre Combinatul Siderurgic...
Poza 3: Acesta vine dinspre Combinat...
Poza 4: Acelasi cuplu din poza 3, vazut mai de aproape...



HPIM0351.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  175.5 kb
 Vizualizat:  de 14612 ori

HPIM0351.JPG



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  179.81 kb
 Vizualizat:  de 13632 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  167.5 kb
 Vizualizat:  de 13632 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.72 kb
 Vizualizat:  de 13632 ori

4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 28 Oct 2005 14:30:41    Titlul subiectului: 608

Poza 1: Unul care se retrage la Depou...
Poza 2: Iata cuplul de Tatre T4-D care de regula face traseul Combinatului... acum este pe traseul 39/, dupa cum se poate vedea in imagine...
Deci cuplurile de Tatre din Galati...nu au traseu fix.
Si nici trenurile de tramvaie!
Ca o notificare: vagonul 1 are pantograful schimbat acum. In poza apare cu pantograf asimetric. Ei, acum, dupa revizie, i s-a inlocuit vechiul pantograf cu unul simetric, cum au de obicei Tatrele.



HPIM0688.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.8 kb
 Vizualizat:  de 14608 ori

HPIM0688.JPG



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.84 kb
 Vizualizat:  de 13624 ori

2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
George_GL



Data înscrierii: 09/Iul/2006
Ultima vizita: 06/Feb/2017
Mesaje: 81
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 14 Iul 2006 10:50:26    Titlul subiectului: 27405

Tandemul de KT4D 52 + 75 nu mai este... acum ele merg separat si asta de ceva luni... nu mai deservesc exclusiv traseele Sidex-ului, merg pe toate traseele...
Intre timp vagonul 1 al tandemului de Tatre T4D rosii are iar pantograf asimetric... cel de pe vagonul KT4D #52 din poza de mai sus, iar acesta are simetric, de T4D...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 09 Ian 2008 18:51:58    Titlul subiectului: 86824

Vizitand Depoul-1 din Galati, am aflat de la dl inginer Dan Herepean, si de la vatmanii vechi (care au 30 ani vechime), ca intre anii 1978-1980, in anii dezvoltarii orasului Galati, au existat trenuri/cupluri de 4 Tatre T3R, apoi s-au redus la 3 vagoane cuplate. Erau anii cand orasul era in plin avant economic, si sistematizarea orasului impunea un transport public dezvoltat si diversificat!

Un alt tren!!



DSC00315.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  399.7 kb
 Vizualizat:  de 13296 ori

DSC00315.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 11/Oct/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 10 Ian 2008 01:03:48    Titlul subiectului: 86837

Unde se găsește cablul care leagă vagonul master de vagonul slave? La cuplul de T4D-uri îl văd, dar la KT4D nu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 10 Ian 2008 10:42:20    Titlul subiectului: 86840

Este inclus in cupla. Cupla care dupa cum am mai spus realizeaza atat cuplajul mecanic cat si cel electric de alimentare si tensiune de comanda.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 11/Oct/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 13 Ian 2008 02:25:02    Titlul subiectului: 86953

În locul unui tren de KT4D nu s-ar putea încerca un Grosszug? Adică:
- T4D master
- T4D slave
- B4D (provenit, eventual, din modificarea unui T4D) / T4D pasiv

Lungimea unui Grosszug ar fi cam aceeași cu cea a tandemului de KT4D, adică undeva între 42m și 43m, și are avantajul unei stabilități mai mari decât două KT4D unite având în vedere că modelul KT4D nu stă foarte bine la capitolul stabilitate[/i]
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 13 Ian 2008 11:54:01    Titlul subiectului: 86960

Nu stiu la ce te referi cand spui...ca nu sta bine la capitolul stabilitate. Dar probabil ca faci referire la miscarile de serpuire in mers ,,frangandu-se" de la mijloc. Ei bine, aceste miscari sunt franate de catre insusi vatmanul. Cand merge pe o linie cu instabilitate si tramvaiul incepe sa se ,,indoaie, calca frana sau accelereaza in asa fel incat sa ,,taie" din elanul cu care incepe balansul si astfel vagonul isi mentine atat o viteza acceptabila cat si o stabilitate mare in mers!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Dum 30 Noi 2008 22:56:39    Titlul subiectului: 101932

Ei bine uite ca am trait sa o vad si pe asta trenuri de tramvaie KT4D la Galati , cat despre Braila cam rar vezi aseamea trenuri de KT4D si cand le vezi atunci este defect unul dintre ele. Is foarte incantat sa vad o asemea raritate dar is si reusite modelele .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 611
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Lun 17 Oct 2016 14:41:25    Titlul subiectului: 186818

Erau considerate trenuri de Timisuri in trei vagoane, alde EP/V3A de la ITB?

Numerele de parc sunt ale ultimului vagon.



Galati 1993 Tren Timis 01.png
 Descriere:
321
 Mărime fișier:  1.27 MB
 Vizualizat:  de 1804 ori

Galati 1993 Tren Timis 01.png



Galati 1993 Tren Timis 02.png
 Descriere:
369
 Mărime fișier:  1.27 MB
 Vizualizat:  de 1804 ori

Galati 1993 Tren Timis 02.png



_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community