Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Reabilitare cale rulare Podu Ros - CUG
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
gavril



Data înscrierii: 05/Ian/2011
Ultima vizita: 12/Apr/2022
Mesaje: 82
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Sep 2015 19:05:48    Titlul subiectului: 181546

Nu-mi dau seama, trebuiau tăiați când s-a reabilitat podul, sau ce s-a întâmplat? Acum am văzut, scuze Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Sep 2015 19:11:42    Titlul subiectului: 181547

Inainte erau pe trotuare, spatiu care a fost la randul sau reabilitat, iar lucrarea nu se putea realiza mentinand stalpii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
kikisor11



Data înscrierii: 22/Aug/2013
Ultima vizita: 23/Iun/2021
Mesaje: 3
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 20 Sep 2015 13:39:52    Titlul subiectului: 181585

Aveti idee de ce nu se avanseaza cu peronul din Podu Ros care nu e facut deloc? Acum ca linia este terminata, parca nu vor sa bage tramvaiele atat de utile pe acest tronson... Mai au de facut un peron in Posu Ros (puteau sa-l faca de mult) si de pus reteaua de contact pe pod (la fel putea fi pusa de mult). Acum ca linia este gata trebuia dat drumu la tramvaie, mai ales ca intr-o saptamana incepe si facultatea. Senzatia mea este ca nu vor sa termine ce mai au de facut si nu inteleg de ce. Era sa uit ca suntem in Iasi, Romania... asta le explica pe toate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 08/Mar/2024
Mesaje: 391
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 20 Sep 2015 14:00:06    Titlul subiectului: 181586

Raspunsul la nedumerirea dumitale se afla pe paginile anterioare! Traim in Iasi, dar asta nu inseamna ca trebuie sa fim doar pesimisti Smile
_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
florin5555



Data înscrierii: 31/Aug/2015
Ultima vizita: 18/Mai/2020
Mesaje: 93
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 20 Sep 2015 14:30:21    Titlul subiectului: 181587

La Iasi se mai foloseste patina de comanda a macazului la macazuri automate, pana si la Botosani acest sistem e istorie de anul acesta. Macazul e schimbat telecomandat. Twisted Evil
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1074
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 20 Sep 2015 16:31:48    Titlul subiectului: 181589

Daca imi aduc eu aminte, cele din trecut erau si ele "telecomandate".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 20 Sep 2015 21:29:09    Titlul subiectului: 181592

http://www.theregister.co.uk/2008/01/11/tram_hack/

Asta e probabil unul din motivele pt. care nu se mai folosesc macazuri telecomandate. La tehnologia de acum cred ca poti sa le faci la acele sisteme hacking si cu un smartphone.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 20 Sep 2015 21:59:47    Titlul subiectului: 181594

Sistemul de comanda instalat in dulapurile montate pe proiectele de reabilitare (de la BERD incoace) este configurat pentru a se putea utiliza si transpondere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
KTLYN



Data înscrierii: 25/Ian/2013
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 208
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 21 Sep 2015 08:04:03    Titlul subiectului: 181599

Avand in vedere faptul ca in aceasta toamna vom avea din nou tramvai catre CUG si ca se doreste folosirea unor tramvaie de mare capacitate pe noul traseu cred ca ar trebui relocata statia de tramvai de la Moldova in sensul spre Podu Ros de pe amplasamentul actual in zona statiei de autobuz inspre Casa Dosoftei.

Actualul amplasament nu permite gazduirea unui tramvai de tipul GT8 sau Be 8/8 si imbarcarea si debarcarea calatorilor in conditii de siguranta si este riscul sa fie blocata si trecerea de pietoni din zona.

Cred ca ar fi oportuna si construirea unei copertine pe noul amplasament.



propunere statie.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  745.62 kb
 Vizualizat:  de 14022 ori

propunere statie.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 02 Oct 2015 20:46:42    Titlul subiectului: 181772

just me a scris:
Nu e nevoie de conectarea retelei la sursele de alimentare?


Radu Czech/Cristina Albu a scris:
Reteaua de contact de pe tronsonul Pasaj Nicolina - CUG va fi alimentata din substatia de redresare SSR 5 (care este alimentata la 20 kV din statia de transformare E.ON din Galata - statiile de transformare ale E.ON sunt alimentate de la liniile de inalta tensiune - LIT - de 110 si 220 kV ale Sistemului Energetic National), aflata pe aleea Tudor Neculai. Aceasta a alimentat initial reteaua de tramvai din CUG si reteaua de troleibuz din Frumoasa, iar din 2002 reteaua troleibuzului 41 de pe sos. Nicolina. Dupa desfiintarea troleibuzelor a fost trecuta in conservare, iar acum va fi reactivata (s-au facut deja lucrarile necesare). La un moment dat vor aparea pe traversee si cablurile de alimentare a retelei de contact (cabluri de injectie), venind din niste cutii metalice (firide) montate langa stalpi (acestea exista, iar in ele intra cabluri trase din reteaua de alimentare subterana - LES - linii electrice subterane - ce vine din statiile de redresare - zic la plural, pentru ca mai exista si niste interconexiuni). Cablurile de injectie se prind pe retea (puncte de injectie). Tot pe traversee, din loc in loc, va fi montat un cablu intre firele de pe cele doua sensuri (punte de egalizare) pentru reducerea caderilor de tensiune. Reteaua de contact (LEA - linii electrice aeriene) asigura plusul, iar sina insasi reprezinta minusul. In timpul lucrarilor la cale s-au facut si conexiunile electrice necesare.

Iata ca intre timp au aparut si cabluri de injectie, si firide noi, si punti de egalizare in diverse puncte ale tronsonului. Cate un exemplu (fotografii de astazi):



IMG_8708.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.99 kb
 Vizualizat:  de 13673 ori

IMG_8708.JPG



IMG_8710.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78 kb
 Vizualizat:  de 13673 ori

IMG_8710.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 02 Oct 2015 20:49:25    Titlul subiectului: 181773

Patina de comanda a macazului de la intrarea in rondul de la Tehnopolis (cam prost amplasata, zic eu):


IMG_8711.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.51 kb
 Vizualizat:  de 13669 ori

IMG_8711.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 02 Oct 2015 20:58:00    Titlul subiectului: 181775

Am lipsit doua saptamani din Iasi, dar evolutii spectaculoase n-am gasit astazi, cand am revenit. Peronul din Podu Ros (sens spre Tehnopolis) este aproape finalizat si sunt in toi lucrarile la cel de pe sensul spre Centru. Pe pasaj nimic nou in legatura cu sustinerea retelei de contact.


IMG_8695.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.37 kb
 Vizualizat:  de 13663 ori

IMG_8695.JPG



IMG_8694.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.07 kb
 Vizualizat:  de 13663 ori

IMG_8694.JPG



IMG_8693.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.2 kb
 Vizualizat:  de 13663 ori

IMG_8693.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 14 Oct 2015 20:53:31    Titlul subiectului: 182034

Cu foarte mare greutate (de ce, oare, pentru ca, fie si daca ar fi durat mult confectionarea stalpilor - ?! - tot s-ar fi putut face de saptamani intregi operatiunile premergatoare amplasarii lor efective) au inceput lucrarile pentru montarea stalpilor pe pasajul Nicolina, ce fac parte, printre altele, din proiectul "Lucrari de construire (inclusiv diverse si neprevazute) pentru proiectul Dezvoltare artera functionala SUD - Municipiul Iasi - revizuire proiect tehnic si detalii de executie". Deocamdata se dau gauri in grinzile de sustinere in vederea montarii a cate 4 tije filetate pe fiecare grinda, peste care se va aplica o placa metalica ce va sustine stalpul. Nu voi comenta prea mult, insa atasez cateva fotografii de astazi si decupaje de pe plansa din proiect cu detaliile de prindere (proiectul este disponibil public pe SEAP, il puteti cauta si descarca) si va intreb daca vi se pare si voua ca exista "niste" diferente.


IMG_9115.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.93 kb
 Vizualizat:  de 13326 ori

IMG_9115.JPG



IMG_9117.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  165.32 kb
 Vizualizat:  de 13326 ori

IMG_9117.JPG



IMG_9120.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.79 kb
 Vizualizat:  de 13326 ori

IMG_9120.JPG



untitled6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.93 kb
 Vizualizat:  de 13326 ori

untitled6.jpg



untitled8.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.46 kb
 Vizualizat:  de 13326 ori

untitled8.jpg



untitled7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.07 kb
 Vizualizat:  de 13326 ori

untitled7.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 14 Oct 2015 21:45:49    Titlul subiectului: 182035

Fotografii cu alte lucrari cuprinse in acelasi proiect, fara legatura cu tematica forumului nostru, dar interesante, am publicat la adresa: http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=127833464&postcount=3295.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
gavril



Data înscrierii: 05/Ian/2011
Ultima vizita: 12/Apr/2022
Mesaje: 82
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 14 Oct 2015 23:51:02    Titlul subiectului: 182036

E cea mai mare porcărie făcută - să tai stâlpii și să nu te gândești că o să mai ai nevoie de ei.
Dar ce spun, au asfaltat trotuarul iar la îmbinări, unde firesc era nevoie de mai mult asfalt, nu au pus.
Amuzant (NOT) e că au tras și cu vopsea pe deasupra, arăta ca-n desenele animate.
Acu' că s-a prins careva de prostiile făcute, au revenit și-au pus niște plăci metalice ca să acopere denivelarea.

Mulți proști mai sunt la firmele de construcții...

Cât despre cablurile alea care acum atârnă artistic pe exteriorul podului, numai de bine!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rodeo



Data înscrierii: 15/Aug/2006
Ultima vizita: 24/Iun/2020
Mesaje: 24
Locație: Ramnicu Sarat

MesajTrimis: Vin 16 Oct 2015 00:24:24    Titlul subiectului: 182056

In mod evident Doreii au inteles ca prinderea se face doar de grinda, nu de ansamblul bloc-grinda. Ori s-a modificat solutia. Caci daca confectia metalica se face exact dupa schitele atasate aici atunci la montaj vor ramane cu tijele in mana stanga, cheia de 24 in mana dreapta, stalpul agatat in macara si o privire tampa pe chip.

Iar rosturile de dilatatie si anti-seismice mi se par ceva mult prea complicat pentru constructorii de poduri romani. Intotdeauna mi se par montate fara chef, aproape fortati de cineva. Asfalt asternut la strat de uzura spart in dusmanie, pe aproape 1m de la axul rostului, planeitati inexistente, peticeala cu asfalt rece care e prea mult sau prea putin, decalaje mari intre elementele abia montate.... totul vorbeste de o etapa executata de mantuiala, plini de sictir.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 16 Oct 2015 17:07:57    Titlul subiectului: 182087

Intre timp am aflat ca proiectul s-a modificat, asa cum era de presupus studiind imaginile de mai sus. N-am vazut inca vreo plansa cu noua solutie, dar putem banui cam ce se intentioneaza. Am inteles ca acum pentru fiecare stalp exista un proiect (probabil tot din motivele ce sar in ochi din fotografii).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 20 Oct 2015 22:38:48    Titlul subiectului: 182178

Continua gaurirea riglelor, iar gaurile deja facute se largesc, conform procedurii descrise in plansa de mai sus.

Pentru cei interesati si de pasarelele pietonale ce se construiesc pe langa pasaj pe partea dinspre Podu Ros, am postat cateva fotografii pe SSC, care pot fi vazute la adresa: http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=127979635&postcount=3301.



IMG_9287.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.25 kb
 Vizualizat:  de 12934 ori

IMG_9287.JPG



IMG_9291.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.24 kb
 Vizualizat:  de 12934 ori

IMG_9291.JPG



IMG_9292.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.05 kb
 Vizualizat:  de 12934 ori

IMG_9292.JPG



IMG_9294.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.77 kb
 Vizualizat:  de 12934 ori

IMG_9294.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
gavril



Data înscrierii: 05/Ian/2011
Ultima vizita: 12/Apr/2022
Mesaje: 82
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 21 Oct 2015 01:02:37    Titlul subiectului: 182182

E amuzant că se toarnă beton, se fac armături etc. În loc să se fi folsit stâlpii deja existenți.(distruși, tăiați?!)
Dar probabil e o inginerie nouă, dacă e mai bine așa, asta e.


Pista de biciclete (offtpic, știu) e împresurată de „poduri” de metal. C-așa-i când nimeni nu zice „bă, ești prost, cum să predai lucrarea în halul ăsta?!”
Nu știu nici măcar dacă o plângere la OPC ar rezolva ceva. Știind faptul că domnii de acolo sunt extrem de comozi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
d4n



Data înscrierii: 25/Mai/2009
Ultima vizita: 25/Dec/2015
Mesaje: 53
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 29 Oct 2015 16:51:16    Titlul subiectului: 182289

Azi a fost adus primul (?) stalp pentru pasaj la capatul dinspre Nicolina 1.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cipricherr



Data înscrierii: 25/Iul/2012
Ultima vizita: 09/Oct/2023
Mesaje: 118
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 01 Noi 2015 17:30:26    Titlul subiectului: 182309

Stalpii si reperele de montaj sunt pregatite.
Sunt modificari mari fata de plansele de proiectare.



12189054_1071589482859647_2547806799841795599_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.73 kb
 Vizualizat:  de 12506 ori

12189054_1071589482859647_2547806799841795599_n.jpg



11921606_1071589546192974_6617700262950769589_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.23 kb
 Vizualizat:  de 12506 ori

11921606_1071589546192974_6617700262950769589_n.jpg



12189873_1071588996193029_2536242394038844320_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.85 kb
 Vizualizat:  de 12506 ori

12189873_1071588996193029_2536242394038844320_n.jpg



12190857_1071589109526351_3870647261264120589_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.68 kb
 Vizualizat:  de 12506 ori

12190857_1071589109526351_3870647261264120589_n.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 03 Noi 2015 20:57:10    Titlul subiectului: 182325

INCREDIBIL! Mizeriile din fotografiile atasate se vor a fi ghidaj pentru nevazatori?! DUMNEZEULE MARE!


IMG_9366.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.24 kb
 Vizualizat:  de 12329 ori

IMG_9366.JPG



IMG_9367.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.22 kb
 Vizualizat:  de 12329 ori

IMG_9367.JPG



IMG_9366-2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.01 kb
 Vizualizat:  de 12321 ori

IMG_9366-2.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 03 Noi 2015 21:00:09    Titlul subiectului: 182326

Cei ce nu sunteti familiarizati cu astfel de sisteme de ghidaj, cautati pe Google Images "tactile paving" si pe Wikipedia cititi explicatiile! Vedeti ce inseamna lucru facut cu intentii bune, nu de fatada, si comparati cu bataia de joc de mai sus!

https://en.wikipedia.org/wiki/Tactile_paving

https://www.google.ro/search?q=tactile+paving&biw=1280&bih=935&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMIgO2fmff0yAIVAbQUCh3EFAYD
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 03 Noi 2015 22:28:06    Titlul subiectului: 182328

Lucrarile de montare a tijelor filetate si a placilor metalice peste care vor fi amplasati stalpii au inceput doar pe rampa dinspre Nicolina a pasajului. Acolo existau anterior (probabil de la inceputuri) fixati in blocurile de beton (blocuri antiseismice?) niste cilindri metalici, banuiesc ca pusi tot pentru amplasarea de stalpi (e interesant, insa, de ce, din moment ce de la inceput stalpii au fost pusi pe toata lungimea pasajului pe trotuare).

Atasez fotografii cu situatia de dinaintea acestor lucrari si cu ceea ce se intampla acum (din mai multe puncte, pentru ca nu cred ca sunt pe tot pasajul doua unde lucrurile sa arate la fel).



IMG_7400.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.57 kb
 Vizualizat:  de 12301 ori

IMG_7400.JPG



IMG_9365.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.65 kb
 Vizualizat:  de 12301 ori

IMG_9365.JPG



IMG_9363.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.23 kb
 Vizualizat:  de 12301 ori

IMG_9363.JPG



IMG_9358.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.14 kb
 Vizualizat:  de 12301 ori

IMG_9358.JPG



IMG_9360.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.84 kb
 Vizualizat:  de 12301 ori

IMG_9360.JPG



IMG_9361.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.32 kb
 Vizualizat:  de 12301 ori

IMG_9361.JPG



IMG_9369.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.26 kb
 Vizualizat:  de 12301 ori

IMG_9369.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 03 Noi 2015 22:31:36    Titlul subiectului: 182329

Intre timp se "recolteaza" si ultimii stalpi ramasi pe bretele (probabil ca si cei de pe rampa dinspre Podu Ros).


IMG_9374.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.11 kb
 Vizualizat:  de 12299 ori

IMG_9374.JPG



IMG_9376.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.63 kb
 Vizualizat:  de 12299 ori

IMG_9376.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22  Următoare
Pagina 19 din 22

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community