Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuze noi la Cluj ?
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 12 Iul 2015 13:28:10    Titlul subiectului: 180203

Eu nu am susținut nici că sunt expert în limba românâ și nici în troleibuze. Mi-am exprimat un punct de vedere: prefer troleibuze de calitate, decât românești cumpărate de dragul de a sprijini economia românească, care oricum nu o sprijini cu 10-20 de troleibuze cumpărate de la o firmă în insolvență...vă pot dovedi acest lucru cu cifre dacă vreți.

Sărind peste marea dramă cu abțibilduri, că eu știam că aici e un forum de transport nu de gramatică, dar o să fiu mai atent pe viitor...dacă vă uitați mai atenți la Citelisurile de 18 m o să vedeți în partea din spate rugină pe tot sistemul acela de susținere și prindere a captatorilor. Este un lucru normal la un troleibuz vechi de 3 ani și cu o valoarea aproximativă de 400.000 euro? Sau nu contează fiindcă sunt românești și contribuim așa la mega economia țării care e susținută de industria constructoare de troleibuze din românia cu miliarde de euro Smile)

Păi venzi @lenta1 de ce să iei ceva mai prost când poți să iei ceva net superior? Doar că este românesc? Să fim serioși...nu trebuie să cădem în naționalism exagerat. Oricum te asigur că singurul portofel pe care îl îngroși este al proprietarului Astra Bus, nu al economiei românești că ei nu fac investiții în retehnologizare. Acum s-au apucat să își vândă portofoliul de clădiri...în loc să facă autobuze. Voi asta numiți firmă de autobuze și troleibuze...fără un model nou scos de ani? Sunt o glumă proastă...nu contructori

PS: învățați să scrieți cu diacritice, dacă tot susțineți scrierea corectă Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Ed



Data înscrierii: 01/Dec/2014
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 257
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 12 Iul 2015 16:37:04    Titlul subiectului: 180215

Si eu sunt de acord cu afirmatiile lui Robert, ma refer la faptul ca troleibuzele Skoda ar fi de preferat. In ce priveste troleibuzele Astra, am inteles ca multe dintre ele au avut probleme la scurt timp dupa ce au intrat in circulatie. Nu o sa detaliez aici ce fel de probleme, dar exista o arhiva pe tramclub in care se poate vedea cam despre ce a fost vorba. As fi de acord sa luam Astra ca sa sustinem economia romaneasca daca ar fi cel putin la fel de bune ca si Skoda, dar nu e cazul. Nu cred ca asa se demonstreaza patriotismul, achizitionand bunuri de o calitate indoielnica pentru simplul fapt ca sunt fabricate la noi. Mai degraba ar trebui ca marii nostri industriasi sa invete sa investeasca in calitate. Sa investeasca in cercetare, ceea ce le poate aduce numeroase solutii. Ar fi o investitie profitabila in timp, chiar daca pe termen scurt nu le-ar umple conturile. Din pacate, se pare ca si Astra va avea soarta celor de la Roman. In urma cu doar cativa ani s-a vorbit si s-a scris despre noile autobuze produse de Roman, insa apoi s-a dovedit a fi un esec. Nu au reusit sa vanda nimic si din pacate au dat faliment. Nu le doresc celor de la Astra sa ajunga in aceeasi situatie, dar nu-mi doresc nici sa facem compromisuri si sa sustinem un constructor din bani publici, fie ca e vorba de Cluj sau de Bucuresti. Patronul celor de la Astra nu are decat sa-si gaseasca un manager capabil care sa indentifice problemele care i-au dus in aceasta situatie, sa le rezolve, iar apoi sa dezvolte compania pe baze sanatoase punand accentul neaparat si pe cresterea calitatii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Dum 12 Iul 2015 17:29:09    Titlul subiectului: 180216

Deci din punct de vedere al costurilor de intretinere ar fi de preferat sa se achizitioneze troleibuze Astra, atat datorita faptului ca am avea un parc de troleibuze omogen cat si datorita faptului ca piesele de schimb s-ar gasi mai usor si ar fi mai ieftine tinand cont ca motorul si majoritatea angrenajelor sunt fabricate in Romania. De asemenea din punct de vedere al dotarilor tehnice, troleibuzele Astra nu sunt cu nimic mai prejos decat troleibuzele Solaris-Skoda. E adevarat ca din punct de vedere al finisajelor troleibuzele fabricate la Arad lasa de dorit si astfel e de preferat sa se achizitioneze troleibuze Solaris-Skoda chiar daca au un pret mai mare.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Iul 2015 21:01:34    Titlul subiectului: 180220

Nu am spus sa cumpere neaparat troleibuze Astra, am spus ca Skoda sunt mai bune.Dar e preferabil sa se cumpere Astra pentru ca ar fi un parc mai usor de intretinut si nu ar trebui sa stea soferii sa se obisnuiasca cu ele.
Calitatea troleibuzelor Citelis nu este cea mai buna, dar este mai buna decat calitatea intalnita pe MAZ si au acelasi pret, aproximativ.Stiu ca MAZ nu are nicio legatura, dar este o comparatie.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sytrus



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 04/Iul/2021
Mesaje: 46
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 13 Iul 2015 14:27:18    Titlul subiectului: 180222

Troleibuzele Belkommunmash VITOVT de ce nu isi au si ele loc prin tara noastra? Dupa mine au cel mai futurist design din lume. Bine ca Tiraspol isi permite.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Ed



Data înscrierii: 01/Dec/2014
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 257
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 13 Iul 2015 14:50:51    Titlul subiectului: 180224

Nici macar nu am auzit sa fi participat la vreo licitatie in Cluj, in Romania nu stiu, dar nu cred ca au incercat. Sunt curios ce preturi au si de ce nu au incercat macar sa intre si pe piata din Romania. Arata ok, sunt curios ce calitate au. Faptul ca sunt produse in Belarus ca ”celebrele” MAZ ma face totusi sa imi pun semne de intrebare, dar cine stie?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 13 Iul 2015 16:03:17    Titlul subiectului: 180226

Chișinăul parcă a cumpărat așa ceva. Din câte știu eu nu respectă normele Europene aflate în vigoare. Oare poate cineva să ne lămurească sau unde putem afla dacă respectă normele impuse de UE?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Iul 2015 17:36:46    Titlul subiectului: 180227

Un BKM 321 costa 140000 de euro aproximativ, iar un Vivovt costa in jur de 175000 de euro.
Belkimmunmash a fost cumparat de Stadler si au spus ca o sa aduca tramvaiele si troleibuzele BKM la standerde europene.Totusi, la calitate sunt la fel ca Citelis de la AB, poate chiar peste.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Lun 13 Iul 2015 18:19:37    Titlul subiectului: 180229

Ca sunt peste Citelis de la AB ma indoiesc, oricat de superficiale ar fi finisajele. Totusi Citelisurile de la AB au caroseria si multe componente fabricate de Iveco (Irisbus). Nu poti compara Iveco cu MAZ sau BKM, Iveco-urile fiind net superioare.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Carligu



Data înscrierii: 20/Ian/2015
Ultima vizita: 17/Ian/2024
Mesaje: 162
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 13 Iul 2015 18:22:57    Titlul subiectului: 180230

Licitatia pt. troleibuze a fost anulata ?

http://www.stiridecluj.ro/politic/ctp-cluj-va-cumpara-iarasi-autobuze-second-hand-s-a-terminat-minunea-autobuzelor-noi-nepoluante

Citez din articol ...
Directorul CTP Cluj, Liviu Neag, a declarat că până la cumpărarea acestor autobuze articulate second-hand vor veni alte 10 autobuze noi. ”Avem o extindere a capacităților și trebuie înlocuite autobuzele foarte vechi. Am lansat și această licitație pentru autobuze la mâna a doua pentru a face față rutelor”, a explicat Liviu Neag.

Dacă facem o comparație, un autobuz nou Solaris a costat 280.000 de euro, iar alte 10 autobuze second vor costa tot atât.

De asemenea, CTP Cluj a anulat licitația pentru cumpărarea troleibuzelor noi ”din cauza unor probleme”. Această licitație ar urma totuși să fie reluată, dar nu se știe când. Probabil în 2016, pe noul buget.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ed



Data înscrierii: 01/Dec/2014
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 257
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 13 Iul 2015 19:11:59    Titlul subiectului: 180232

Carligu a scris:
Licitatia pt. troleibuze a fost anulata ?



Da, licitatia pentru cele 20 de troleibuze a fost anulata. adymocan a avut primul informatia, apoi s-a scris si in presa. S-au postat o serie de informatii pe tema asta, le gasesti mai sus. Daca vrei, gasesti mai multe aici


http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/luna-licitatiilor-pentru-transportul-public--139383.html

Luna licitațiilor pentru transportul public

Două licitații vor avea loc luna aceasta, pentru cumpărarea de autobuze și troleibuze.

Compania de Transport Public încearcă în continuare să își înnoiască parcul auto, iar luna aceasta sunt stabilite, de principiu, două licitații. Una privește achiziționarea a 20 de troleibuze noi, cealaltă, a 10 autobuze second-hand.

Licitația pentru troleibuze ar urma să aibă loc după 20 iulie și se reia practic. Luna trecută, cei doi ofertanți nu au venit cu documentația completă. Este vorba despre o asociere între polonezii de la Solaris și cehii de la Skoda, respectiv de societatea Astra Bus Arad. Dacă Solaris are deja o istorie a colaborării cu administrația clujeană, polonezii trimițând la Cluj cele 40 de autobuze cu consum de 65 de litri la suta de kilometri, pentru Astra Bus semnarea contractului ar însemna un colac de salvare. Compania este în insolvență, iar o comandă de minim 10 troleibuze ar readuce-o pe linia de plutire.

„Momentan, recarosăm autobuze și microbuze și așteptăm ca primăriile mari din țară, cum ar fi Cluj și București, să demareze licitații pentru achiziționarea de mijloace de transport în comun", a declarat la începutul anului, pentru ECONOMICA.NET, Dana Anghel, responsabil de Astra din partea Expert SPRL.

La finalul lunii, CTP intenționează să cumpere și zece autobuze articulate second-hand. Spre deosebire de vehiculele Solaris, care circulă numai în municipiul Cluj-Napoca, autobuzele second-hand vor fi trimise și în zona metropolitană. "Vreau să nu mai aud că pasagerii nu stau lejer. Am primit niște plângeri din Florești că este aglomerație și am trimis reprezentanți ai companiei să verifice. Ocuparea nu a depășit 80%, dar în cea mai mare parte a timpului a fost între 40 și 60%. Oricum, cu aceste autobuze va fi mai aerisit", a afirmat Neag.

Anul trecut, la Cluj au sosit 40 de autobuze noi poloneze, marca Solaris, articulate, care au început să circule prin municipiu la începutul anului. De asemenea, în aceste zile vin la Cluj și 10 autobuze noi Iveco, nearticulate, care urmează să fie testate. Parcul auto al CTP numără în prezent peste 300 de mijloace de transport, dar multe dintre acestea au durata de viață depășită.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ed



Data înscrierii: 01/Dec/2014
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 257
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 13 Iul 2015 19:14:54    Titlul subiectului: 180233

lenta1 a scris:
Un BKM 321 costa 140000 de euro aproximativ, iar un Vivovt costa in jur de 175000 de euro.
Belkimmunmash a fost cumparat de Stadler si au spus ca o sa aduca tramvaiele si troleibuzele BKM la standerde europene.


Preturile de care spui tu sunt valabile pentru troleibuze articulate sau pentru cele simple? Daca e vorba de pretul pentru cele nearticulate, cam ce pret ar avea articulatele? CTP Cluj ofera aproximativ 500.000 de euro pe fiecare troleibuz si vor ”pune la bataie” 12 milioane de euro pentru cele 20 de troleibuze
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Iul 2015 22:23:25    Titlul subiectului: 180242

Sunt nearticulate.Pretul pentru articulate nu il cunosc, dar nu cred ca trec de 300000 de euro, asta e sigur.
Si pot spune ca BKM sunt mai bune decat Citelis de la AB, am circulat cu ambele, Citelis in Bucuresti, BKM im Chisinau si Moscova si ca finisaje sunt mai bune.Viteza de deplasare e aceeasi iar confortul oferit este mai bun, sunt adaptate pentru drumuri ca in Chisinau, plus ca vin automat cu scaune tapitate, din toate ofertele vazute acest lucru nu este optional.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adymocan



Data înscrierii: 24/Sep/2012
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 16
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 05 Aug 2015 20:58:18    Titlul subiectului: 180791

Ieri s-a republicat anuntul pentru achizitia celor 20 de troleibuze noi.
Pentru cei interesati de specificatiile cerute am atasat acestui post caietul de sarcini.
Ofertele se vor deschide in 23.09.2015 la ora 10:00.

Cod:
Autoritate contractanta: COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC CLUJ-NAPOCA S.A.
Numar anunt: 161728 / 04.08.2015
Denumire contract: Acord cadru pentru achizitia a max. 20 troleibuze noi articulate pentru transportul public de calatori
Stare procedura: In desfasurare

----------------------

Cantitatea totala sau domeniul
Acord cadru pentru achizitia a max. 20 troleibuze noi articulate pentru transportul public de calatori - conform caiet de sarcini.
Cantitatile minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru, conform Anexa 1 la caietul de sarcini: minim 1 buc troleibuz, maxim 20 buc troleibuze.
Cantitatea minima si maxima ce poate face obiectul unui contract subsecvent, conform Anexa 2 la caietul de sarcini: minim 1 buc troleibuz, maxima 10 buc troleibuze, iar valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de:22500000 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 45,000,000 RON



cs 20 troleibuze articulate noi 2015.pdf
 Descriere:
Caiet de sarcini

Descărcare
 Nume fișier:  cs 20 troleibuze articulate noi 2015.pdf
 Mărime fișier:  1.11 MB
 Descărcat:  de 1646 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ed



Data înscrierii: 01/Dec/2014
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 257
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 22 Oct 2015 13:31:48    Titlul subiectului: 182208

Astra a castigat licitatia pentru cele 20 de troleibuze noi care vor ajunge in Cluj incepand de anul viitor. Primele 10 vor fi livrate in 2016, iar restul in 2017.

http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/sa-vina-troleibuzele-cine-va-livra-clujului-20-de-vehicule-electrice-noi--142095.html

Să vină troleibuzele! Cine va livra Clujului 20 de vehicule electrice noi

Compania de Transport Public va semna un contract-cadru pentru cumpărarea a 20 de troleibuze noi.

CTP a organizat în 23 septembrie licitația pentru înnoirea parcului de troleibuze, iar în această săptămână a expirat perioada de contestații. Cum licitația nu a fost contestată, compania poate trece la semnarea contractului cu societatea câștigătoare.

Astra Vagoane Călători este societatea care va trimite troleibuze noi la Cluj. Acesta este, de altfel, singurul producător de troleibuze din țară.

3

firme s-a înscris la licitația de la Cluj: Astra Vagoane Călători, de la Arad, SOR și Skoda, ambele din Cehia.

Criteriile de atribuire au fost: 70 % prețul ofertei, 8% capacitatea de transport, 8% consumul specific de energie, 4 % valoarea raportului masă utilă/masă maximă admisă, iar perioada de garanție acordată de 10%. A doua licitație a fost cu noroc; în luna iunie a mai existat o tentativă și a fost un eșec.

Oferta arădenilor a fost mai mică decât cea estimată pentru cumpărarea troleibuzelor: 42 de milioane de lei, față de 55,8 milioane. Inițial, CTP anunțase că va cumpăra vehiculele electrice din resurse proprii, dar până la urmă a bătut palma cu primăria. „Am vorbit cu domnul primar și va avea și municipalitatea o contribuție. Nu știu exact cuantumul, depinde de bugetul pe anii viitori", a afirmat Liviu Neag, directorul CTP.

Neag a mai spus că va avea o întâlnire zilele viitoare cu conducerea Astra, pentru a semna contractul-cadru și pentru a stabili datele de livrare. „Probabil vom aduce zece troleibuze anul viitor și încă zece în 2017", a mai spus șeful Companiei de Transport Public.

Cele 20 de troleibuze vor fi articulate. Potrivit caietului se sarcini, troleibuzele urmează să aibă toate caracteristicile mijloacelor de transport moderne: capacitate mare de încărcare, consum redus de energie, sistem de numărare a călătorilor, podea joasă, cameră de luat vederi, cameră exterioară, computer de bord, facilități pentru persoane cu dizabilități, motoare cu fiabilitate ridicată în exploatare - aproape un milion de kilometri.

Astra Vagoane Călători a mai avut un alt contract cu Primăria în ultimii ani, prin intermediul căruia au trimis zece troleibuze la Cluj.

Compania a ieșit la cumpărături serios în ultimii doi ani: a achiziționat 40 de autobuze noi articulate Solaris, 10 autobuze noi scurte Iveco și așteaptă din Franța 10 autobuze second-hand articulate, care ar urma să circule pe traseele din afara municipiului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
StormChaser92



Data înscrierii: 15/Oct/2010
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 96

MesajTrimis: Joi 22 Oct 2015 13:43:47    Titlul subiectului: 182209

Să-nțeleg, deci, că vom mai primi încă 20 de Irisbus Citelis 18? Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ed



Data înscrierii: 01/Dec/2014
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 257
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 22 Oct 2015 14:33:05    Titlul subiectului: 182210

Se pare ca da, din cate stiu cei de la Astra fabrica in acest moment doar Irisbus Citelis. Tinand cont de faptul ca e vorba de o comanda pentru articulate, sunt aproape sigur ca e vorba despre Irisbus Citelis 18.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 22 Oct 2015 15:41:46    Titlul subiectului: 182211

Probabil vor fi modele mai performante...cu faruri în altă culoare Smile)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 22 Oct 2015 19:10:16    Titlul subiectului: 182212

Am consultat site-ul oficial al "Astra Vagoane Călători" iar troleibuzele nu figurează printre produsele acelei întreprinderi. Situația se prezintă ca și cum ar fi vorba de o "comandă punctuală".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
StormChaser92



Data înscrierii: 15/Oct/2010
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 96

MesajTrimis: Joi 22 Oct 2015 19:10:50    Titlul subiectului: 182213

Știu că nu se va putea, dar ... Aș fi preferat ca viitoarele troleibuze să aibă geamurile precum Solarisurile, sau chiar Agorele ... Nu de alta, dar la anumite troleibuze, chederele de închidere au fost rupte efectiv de prostia omenească (că deh, unii nu știu să citească ce scrie pe geam - partea cu se blochează când e aerul pornit sau că, pt a deschide geamul, trebuie făcut asta asta și asta) și ca atare, la unele troleibuze vara AC-ul e degeaba (aici vorbesc de 191 și 195 - la ele am văzut cele mai multe situații de genul).

Ultima modificare efectuată de către StormChaser92 la Joi 22 Oct 2015 19:12:55, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 22 Oct 2015 19:12:44    Titlul subiectului: 182214

Nu se datorează faptului că divizia (firma vândută de Astra mai exact) de la Astra care construia troleibuze este în insolvență. Astfel singura șansă era să participe cu Astra Vagoane, care nu are probleme juridice.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Joi 22 Oct 2015 19:23:44    Titlul subiectului: 182215

In legatura cu modelul nu vor fi Citelis 18, pentru ca acest model nu se mai fabrica. Probabil vor fi Urbanway 18.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 23 Oct 2015 06:45:22    Titlul subiectului: 182225

Crezi că vor lua licența să facă Urbanway 18? Citelis nu se mai fabrică, dar ei au cumpărat drepturile de a le produce nu?....chiar dacă modelul nu mai este produs de Iveco ei pot să îl producă mult și bine
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 23 Oct 2015 09:45:14    Titlul subiectului: 182226

Sau, poate: http://tramclub.org/viewtopic.php?p=175426#175426

Deci, sa asteptam date oficiale sau pe surse credibile...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Vin 23 Oct 2015 17:57:08    Titlul subiectului: 182231

Intradevar Radu ai dreptate. Exista si varianta Solaris.
Robert problema e ca Citelis nici macar ca si simpla caroserie nu se mai fabrica din cate stiu.

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 3 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community