Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Prezentarea oficiala a tramvaiului GT4M
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 13/Oct/2018
Mesaje: 366
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 24 Iul 2013 08:39:02    Titlul subiectului: 165911

Buna dimineata,

Stie cineva daca astazi iese GT4-M la strada, eventual daca ne poate spune si intre ce ore. As dori sa il prezint unui coleg de facultate, care pleaca acasa zilele astea si care si-a manifestat interesul sa se plimbe cu el.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 24 Iul 2013 10:01:03    Titlul subiectului: 165917

Astazi nu iese si in principiu nici maine.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 24 Iul 2013 10:28:59    Titlul subiectului: 165920

Trix a scris:
Inteleg de aici ca GT4M are de fapt un sistem de "frana de urgenta" (Notbremse) si nu "semnal de alarma".

Standardele prevad denumirea generica de "alarma pasager" pentru echipamentele obligatorii care permit pasagerilor sa declanseze fie o aplicare a franei de urgenta (denumita "urgenta 2"), fie o alarma.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 24 Iul 2013 10:45:03    Titlul subiectului: 165921

Catalin Ghita a scris:
Nu-mi mai reamintesc prea bine de la scoala, dar stiu ca la franarea de serviciu deceleratia maxima adminsibila avea o anumita valoare, la care efectele asupra calatorilor ar fi fost minime, in timp ce la franarea de urgenta deceleratia admisibila avea o valoare mult mai mare, la care efectul potential asupra calatorilor ar fi, evident, mai mare.


radub a scris:
V. SR EN 13452-1:2004 (eu nu-l am la indemana, tu s-ar putea sa-l gasesti mai usor la serviciu).


M-am uitat si eu peste el astazi si, evident, si pentru tramvaie sunt stabilite performante de confort, nu doar operationale, pentru franare. Suplimentar fata de ceea ce ai spus tu, pentru "urgenta 2" (pasageri) si "urgenta 3" (conductor) valorile difera semnificativ, iar la "urgenta 1" (vigilenta) valorile se apropie sau coincid cu cele de la "urgenta 2".

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 25 Iul 2013 11:53:28    Titlul subiectului: 165956

Astazi a iesit si va sta pana la ora 15.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 18/Oct/2018
Mesaje: 242
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 25 Iul 2013 16:07:26    Titlul subiectului: 165970

L-am prins din Tg. Cucu pana la statia de sub Pasajul Alexandru. Cu o tanti vatman Very Happy .Intr-adevar tiuitul ala e putin enervant si cateodata apar niste vibratii la franare. Nu cred ca sunt probleme insurmontabile.
Astea ca minusuri. In rest totul e OK. Interiorul e destul de ergonomic, scaunele sunt comode , ce sa zic ,laude merita toti care au lucrat la masinaria asta.
Edit: Pare putin mai ingust decat GT4 clasic. Pe interior, cred ca datorita faptului ca nu are scaune pe doua randuri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 25 Iul 2013 19:28:32    Titlul subiectului: 165973

EEG a scris:
Cu o tanti vatman

Primul vatman instruit si-a facut orele asistat. Acum o asista el pe vatmanita, care si-a inceput orele de aspirantie saptamana trecuta.

EEG a scris:
tziuitul ala e putin enervant si cateodata apar niste vibratii la franare. Nu cred ca sunt probleme insurmontabile.

Invertoarele dau catre motoare o tensiune cu frecventa mai mare decat cea obisnuita de 50 Hz, iar bobinele motoarelor si de la invertoare vibreaza. Frecventele sunt din banda audio. Sunetele sunt normale pentru vehiculele actionate in curent alternativ si, cum a spus TsE, reprezinta pretul mic platit pentru avantajele mari date de utilizarea motoarelor de curent alternativ.

Un alt exemplu: http://www.youtube.com/watch?v=OVpkve6oRW8

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 17/Oct/2018
Mesaje: 156
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 27 Aug 2013 20:28:42    Titlul subiectului: 166728

A trecut mai bine de o luna de cand a fost pus in circulatie si il vad din ce in ce mai des, pe intervale mari de timp la strada. Care este parerea in cadrul RATC/Remar in legatura cu el dupa aceasta perioada?
_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 27 Aug 2013 20:44:09    Titlul subiectului: 166729

Au fost instruiti 3 vatmani si acum circula in regim normal, fara alte persoane de supervizare la bord. A trecut deja fara probleme si de prima revizie (RT1) - si-a facut numarul de kilometri care impune trecerea prin aceasta procedura.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 25 Sep 2013 12:02:32    Titlul subiectului: 167415

Pentru ca noul 302 nu apucase pana acum sa circule pe Copou (cu fiecare ocazie cand s-au facut probe linia era intrerupta la Fundatie), profitand de prezenta la Iasi a unei echipe de la SAERP pentru verificarea unor parametri tehnici (monitorizarea acestui prototip in exploatare este ceva firesc), ieri tramvaiul modernizat a parcurs si acest traseu (mai mult decat atat, la coborare a mers mai departe spre Tatarasi si Podu Ros, revenind in Centru pe la Palat).

Cateva fotografii de ieri (din pacate, lumina cadea destul de prost la ora respectiva, astfel ca nu sunt imagini spectaculoase):



IMG_6295.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.97 kb
 Vizualizat:  de 13408 ori

IMG_6295.JPG



IMG_6300.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.71 kb
 Vizualizat:  de 13408 ori

IMG_6300.JPG



IMG_6301.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.41 kb
 Vizualizat:  de 13408 ori

IMG_6301.JPG



IMG_6302.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.23 kb
 Vizualizat:  de 13408 ori

IMG_6302.JPG



IMG_6304.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.36 kb
 Vizualizat:  de 13408 ori

IMG_6304.JPG



IMG_6305.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.67 kb
 Vizualizat:  de 13408 ori

IMG_6305.JPG



IMG_6311.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.6 kb
 Vizualizat:  de 13408 ori

IMG_6311.JPG



IMG_6314.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.53 kb
 Vizualizat:  de 13408 ori

IMG_6314.JPG



IMG_6319.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.7 kb
 Vizualizat:  de 13408 ori

IMG_6319.JPG



IMG_6321.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.89 kb
 Vizualizat:  de 13408 ori

IMG_6321.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 13/Oct/2018
Mesaje: 366
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 25 Sep 2013 18:37:13    Titlul subiectului: 167418

El nu apare intr-o poza pe coperta, in Copou? Asta acum un an.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 25 Sep 2013 18:41:27    Titlul subiectului: 167419

Apare, dar asta nu schimba cu nimic faptul ca ieri a fost prima lui zi de circulatie prin Copou... Cool Wink
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 30 Oct 2013 23:24:11    Titlul subiectului: 168492

La solicitarea reprezentantilor Stuttgarter Straßenbahnen AG (SSB - compania de transport public din Stuttgart), Arbeitsgemeinschaft Blickpunkt Straßenbahn e.V. si Asociatiei Filatelistilor Feroviari din Romania, am redactat impreuna cu Cristina Albu, pentru publicatiile Über Berg und Tal ("Peste dealuri si vai" - revista angajatilor si pensionarilor SSB), numarul 4 pe 2013, Blickpunkt Straßenbahn. Berichte aus dem Nahverkehr ("Blickpunkt Straßenbahn. Relatari despre transportul public local" - publicatie bilunara editata de Asociatia Blickpunkt Straßenbahn, binecunoscuta organizatie a pasionatilor de transport public din intreaga lume), numarul 4 pe 2013, si Filatelistul feroviar (buletinul informativ trimestrial al Asociatiei Filatelistilor Feroviari din Romania), numarul 72 (3/august 2013), materiale privitoare la produsul realizat la Pascani.

Este de remarcat interesul starnit de tramvaiul GT 4 modernizat!

In acelasi numar al publicatiei Asociatiei Blickpunkt Straßenbahn apare inca un vehicul ce reprezinta Iasul acolo unde se afla din 2011 - Lindner Wagen nr. 9, restaurat la RATP pentru orasul german Potsdam. Pentru comenzi si abonamente: http://blickpunktstrab.wordpress.com



articole.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.81 kb
 Vizualizat:  de 13053 ori

articole.jpg



publicatii.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.32 kb
 Vizualizat:  de 13053 ori

publicatii.jpg



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 14 Noi 2013 16:50:34    Titlul subiectului: 168844

De maine 302 intra si pe traseele sectiei 3, in prima faza pe 7 (pentru celelalte trasee e necesara modificarea datelor pentru afisaje, ceea ce va mai dura putin). Deci, un timp il veti vedea pe 6 si 7 (nu e musai ca maine sa ajunga si pe 7).
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
MIXIX



Data înscrierii: 03/Mar/2010
Ultima vizita: 13/Mai/2018
Mesaje: 82
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 15 Noi 2013 12:22:19    Titlul subiectului: 168871

Asta inseamna ca va circula si pe portiunea Bucsinescu - Baza 3! Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 19/Oct/2018
Mesaje: 894
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 15 Noi 2013 16:55:28    Titlul subiectului: 302 168879

Astăzi, 15 noiembrie 2013, vagonul modernizat GT4M a deservit traseul 7 (Rond Canta-Gară-Piața Unirii-Bucșinescu-Baza3).

Deși segmentul Bucșinescu-Baza3 este încă nereabilitat, tramvaiul se comportă excepțional; tronsonul-carusel Hotel Europa-Bucșinescu punând în valoare capacitățile noului tramvai, atât în urcarea pantei, cât și la coborârea acesteia. Very Happy

Foto: #302 în această dimineață, Rond Canta.



SDC11672m.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.33 kb
 Vizualizat:  de 12623 ori

SDC11672m.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 17/Oct/2018
Mesaje: 156
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 16 Noi 2013 10:43:36    Titlul subiectului: 168905

E bine ca l-au pus si pe alte trasee in afara de linia 6. Banuiesc ca si constructorii sunt interesati sa il vada in functiune pe o linie mai precara.
Totusi, se va comporta exceptional pana cand se vor face praf si bandajele si articulatiile structurii de rulare ale tramvaiului. Tot ceea ce spun se aude deja in toate tramvaiele de pe linia 7.

_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 14/Oct/2018
Mesaje: 132
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 17 Noi 2013 19:46:09    Titlul subiectului: 168937

Nu inteleg un lucru, cum sa se faca bandajele praf.Articulatile sant noi,nu uzate cum au venit Gt4 second hand, exploatate practic dupa zecii de mii de km efectuati in Germania cat si in Iasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 17/Oct/2018
Mesaje: 156
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 17 Noi 2013 20:10:52    Titlul subiectului: 168938

Mă refeream la sectorul Bucșinescu - Baza 3. Între Bucșinescu și Tudor Vladimirescu, linia e rezonabilă. După însă e dezastru.
_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 14/Oct/2018
Mesaje: 132
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 17 Noi 2013 20:21:55    Titlul subiectului: 168940

Nu au nimic bandajele pe sectorul respectiv, articulatile nu cred ca au de suferit.
Durata de viata a bandajelor depinde in mare parte atat de exploatare a vag. in pante, rampe si de anotimp (patinaj).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dey1986



Data înscrierii: 06/Iun/2011
Ultima vizita: 09/Sep/2014
Mesaje: 27
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 09 Sep 2014 14:33:13    Titlul subiectului: 174684

Tipic romanesc ! Am mai dat si 2 Lei pe bilet !


10660923_895534690476547_79737208_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.11 kb
 Vizualizat:  de 11160 ori

10660923_895534690476547_79737208_n.jpg



10578628_895534697143213_162815293_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.95 kb
 Vizualizat:  de 11160 ori

10578628_895534697143213_162815293_n.jpg



10578306_895534707143212_1609516684_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.58 kb
 Vizualizat:  de 11160 ori

10578306_895534707143212_1609516684_n.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2018
Mesaje: 6888
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Oct 2014 08:34:54    Titlul subiectului: 175345

Sambata trecuta, tramvaiul era la datorie pe linia 6. Pozele le-am facut in zona garii.


Simpozion USAMV Iasi, 23-25 octombrie 172.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.85 kb
 Vizualizat:  de 10804 ori

Simpozion USAMV Iasi, 23-25 octombrie 172.jpg



Simpozion USAMV Iasi, 23-25 octombrie 174.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.91 kb
 Vizualizat:  de 10804 ori

Simpozion USAMV Iasi, 23-25 octombrie 174.jpg



Simpozion USAMV Iasi, 23-25 octombrie 175.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.5 kb
 Vizualizat:  de 10804 ori

Simpozion USAMV Iasi, 23-25 octombrie 175.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 12 Sep 2015 11:13:25    Titlul subiectului: 181443

Saptamana trecuta au aparut in "media" locala si centrala niste materiale pline de aberatii cu privire la acest tramvai. Am comentat acolo ce era de comentat, iar aici nu am dorit sa poluez eu insumi spatiul forumului cu asa ceva (cine vrea, insa, e liber sa puna link-uri si sa spuna orice doreste pe aceasta tema).

Daca tot sunt la ordinea zilei discutiile despre acest tramvai, cautand ceva printre fotografii, am dat peste marturiile foto si video ale probelor dinamice si ale testelor de omologare din 2012, asa ca va invit sa vedem impreuna cateva imagini in premiera. Primele doua fotografii sunt din timpul probelor dinamice din noaptea de 15/16 august 2012, si surprind teste de franare/accelerare in panta/rampa (oprire totala si pornire de pe loc cu unul si doua motoare). Fotografiile 3 si 4 sunt facute in noaptea de 21/22 noiembrie 2012, in timpul probelor pentru omologarea tramvaiului GT4M, si surprind testele privind incadrarea in curbe cu raza minima, de 18 metri.

Am facut si o compilatie cu cel mai spectaculos dintre testele dinamice, realizat in noaptea de 15/16 august 2012, in Dacia: testarea eficientei noilor sisteme de franare care echipeaza acest tramvai, cu linia unsa cu ulei. Saniuta, adica. S-a comportat exceptional. Il gasiti la adresa https://www.facebook.com/cristina.albu.radu.czech/videos/907246052661780.



IMG_2200.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.08 kb
 Vizualizat:  de 9170 ori

IMG_2200.JPG



IMG_2229.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.95 kb
 Vizualizat:  de 9170 ori

IMG_2229.JPG



IMG_5252.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.52 kb
 Vizualizat:  de 9170 ori

IMG_5252.JPG



IMG_5257.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.99 kb
 Vizualizat:  de 9170 ori

IMG_5257.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 12 Sep 2015 12:16:06    Titlul subiectului: 181444

Daca tot suntem la "imagini in premiera", hai sa mai vedem cateva!

Asa a plecat 302 spre Pascani in dupa-amiaza zilei de 19 noiembrie 2010...



IMG_1567.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.66 kb
 Vizualizat:  de 9149 ori

IMG_1567.JPG



IMG_1607.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.12 kb
 Vizualizat:  de 9149 ori

IMG_1607.JPG



IMG_1631.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.88 kb
 Vizualizat:  de 9149 ori

IMG_1631.JPG



IMG_4381.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.08 kb
 Vizualizat:  de 9149 ori

IMG_4381.JPG



IMG_4385.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.72 kb
 Vizualizat:  de 9149 ori

IMG_4385.JPG



IMG_4388.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.09 kb
 Vizualizat:  de 9149 ori

IMG_4388.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 12 Sep 2015 12:41:16    Titlul subiectului: 181445

...si asa a revenit la Iasi, in dupa-amiaza zilei de 5 iulie 2012...


IMG_0529.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.37 kb
 Vizualizat:  de 9144 ori

IMG_0529.JPG



IMG_0532.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.52 kb
 Vizualizat:  de 9144 ori

IMG_0532.JPG



IMG_0534.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.99 kb
 Vizualizat:  de 9144 ori

IMG_0534.JPG



IMG_0548.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.71 kb
 Vizualizat:  de 9144 ori

IMG_0548.JPG



IMG_0563.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.38 kb
 Vizualizat:  de 9144 ori

IMG_0563.JPG



IMG_0580.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.98 kb
 Vizualizat:  de 9144 ori

IMG_0580.JPG



IMG_0586.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.14 kb
 Vizualizat:  de 9144 ori

IMG_0586.JPG



IMG_0617.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.18 kb
 Vizualizat:  de 9144 ori

IMG_0617.JPG



IMG_0667.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.38 kb
 Vizualizat:  de 9144 ori

IMG_0667.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 5 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community