Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Prezentarea oficiala a tramvaiului GT4M
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
gavril



Data înscrierii: 05/Ian/2011
Ultima vizita: 01/Feb/2018
Mesaje: 82
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 12 Sep 2015 15:38:56    Titlul subiectului: 181447

Nu știu despre ce aberații e vorba, am găsit doar un material de la Digi24 despre vagon. Probabil a deranjat gluma cu bateria care e descărcată și că nu se mai pot deschide ușile Very Happy

Mie nu-mi pare rău că nu mai circulă. E un vagon foarte zgomotos, atât la interior cât mai ales la exterior.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 12 Sep 2015 16:31:54    Titlul subiectului: 181448

Banuiesc ca te referi la tiuit. Am mai discutat despre acel zgomot, ce provine de la invertoare si motoare si care este normal pentru tractiunea in curent alternativ. Toate vehiculele de generatie noua au aceasta "problema", care este "pretul" platit pentru avantajele tractiunii in curent alternativ. Unii producatori estompeaza acest zgomot intr-o masura mai mare sau mai mica, dar costurile pentru asta sunt mari. Oricum, zgomotul masurat in momentul omologarii s-a incadrat in limitele admise.

Tramvaiele modernizate de la Timisoara si troleibuzele noi de la Cluj si Bucuresti au exact aceeasi "problema". La troleibuzele noi de la Timisoara, in schimb, acest zgomot este aproape in intregime eliminat, insa si pretul lor a fost pe masura.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
gavril



Data înscrierii: 05/Ian/2011
Ultima vizita: 01/Feb/2018
Mesaje: 82
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 12 Sep 2015 16:37:50    Titlul subiectului: 181449

Așa este, mă gândesc că poate s-ar putea izola cumva sunetul ăla.
Și-ar merita investiția, pentru confortul pasagerilor și locatarilor care locuiesc în clădiri aproape de linia de tramvai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 489
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 12 Sep 2015 20:43:02    Titlul subiectului: 181456

Nu sunt un cunoscator, dar pot sa dai exemplu si Bucur LF, cand incetineste si accelereaza se aude tiuitul.Nu vad asta tocmai un lucru evervant, mie imi da senzatia ca sunt intr-un tramvai modern si nu unul vechi.Ce e adevarat, ar mai merge cateva tramvaie modernizate in Iasi, dar s-ar putea achizitiona cateva noi, chit ca sunt Pragoimex sau rusesti(prin Rusia mai gasesti tramvaie din 2 sectiuni care au podea LF).
Nu am mers cu GT4M, dar am reusit sa il vad odata in trecere prin Iasi.Nu mai tin minte in ce zona eram, data sau locul, dar am crezut ca e nou cand l-am vazut.
Si acum cu zgomotul exterior nu e de luat in calcul numai tiuitul.Zgomot poate sa vine si de la infrastructura.In Bucuresti pe Calarasilor nu auzi motorul tramvaiului, auzi cum fac boghiurile pe sine(daca de la boghiuri vine zgomotul).
E o parere personala, si sper sa fie apreciata.
In sine e pacat ca acest tramvai nu e tinut in circulatie.Nu stiu daca se pot accesa fonduri pentru acest subiect, dar daca se poate ar trebui sa faca rost incat sa poata moderniza cateva tramvaie.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 12 Sep 2015 21:08:16    Titlul subiectului: 181458

Bucur LF din seria a doua, cu actionare in c.a., sunt echipate de aceeasi firma si cu aceleasi echipamente pe partea de control al tractiunii, deci e normal sa se manifeste in acelasi mod.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 07/Dec/2018
Mesaje: 161
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 13 Sep 2015 13:31:47    Titlul subiectului: 181468

Nu cred ca e vorba numai de tiuit, e vorba si de zgomotul motorului propriu-zis. Prima data cand am mers cu acest tramvai, am ramas surprins de faptul ca nu e macar mai silentios decat fostul motor de pe GT4. Ba chiar astea modernizate (ultima serie din GT4 aduse, cred ca de la Nordhausen) sunt mai silentioase. Nu mai vorbim de ST-uri sau GT8-uri de la care nu se aude absolut nimic.
De tiuit, intradevar nu se poate scapa. Cel mai cunoscut exemplu probabil sunt metro-urile Bombardier din Bucuresti care cand pornesc de pe loc fac un zgomot infernal. Asta e feedback-ul meu Smile

_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 13 Sep 2015 14:14:59    Titlul subiectului: 181469

Probabil ca apar vibratii ce sunt amplificate din cauza caracteristicilor constructive ale acestor tramvaie: pozitionarea motoarelor, transmisia. Tramvaiul GT 4 este un cosmar dpdv mecanic, cu efecte dintre cele mai diverse. Vibratii ce amplifica zgomotul normal al motoarelor apar si la celelalte tramvaie GT 4, indiferent ca sunt sau nu modernizate (chiar si cele modernizate, dupa interventii pot sa apara diverse zgomote ce nu existau anterior).
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Mrnokia



Data înscrierii: 16/Mai/2017
Ultima vizita: 24/Mai/2018
Mesaje: 28
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 04 Mai 2018 23:32:25    Titlul subiectului: 194670

Mai exista sanse sa revina in circulatie? Am observat ca a inceput sa cam prinda rugina...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 07/Dec/2018
Mesaje: 161
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 05 Mai 2018 14:45:32    Titlul subiectului: 194675

N-am sa inteleg niciodata care este logica in a tine pe loc un tramvai, doar din ambitia de a nu-l da in exploatare pe gratis - oricum CTP nu are bani sa-l cumpere.
_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BoboTramFan



Data înscrierii: 06/Mai/2018
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 22
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 08 Mai 2018 14:01:48    Titlul subiectului: 194724

Foarte trist faptul ca acest tramvai sta in depou, mai ales ca a costat si 500.000 de euro...
_________________
Pasionat Al Tramvaielor
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BoboTramFan



Data înscrierii: 06/Mai/2018
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 22
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 21 Aug 2018 15:50:03    Titlul subiectului: 196188

Niste poze cu GT4M din interior de pe 28 Iunie 2018.

Postul de comanda nu arata prea bine.

Sursa: transphoto.ru



1135101.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  213.34 kb
 Vizualizat:  de 1531 ori

1135101.jpg



1135254.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  268.71 kb
 Vizualizat:  de 1531 ori

1135254.jpg



1135255.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  203.72 kb
 Vizualizat:  de 1531 ori

1135255.jpg



_________________
Pasionat Al Tramvaielor
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 489
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Aug 2018 19:36:21    Titlul subiectului: 196203

Exista vreo sansa sa fie reactivat vreodata? E pacat ca un vehicul in care au fost investiti bani si care e cat de cat modern sa stea sa rugineasca in depou in timp ce pe strazi inca circula tramvaie din anii 60'.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BoboTramFan



Data înscrierii: 06/Mai/2018
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 22
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 23 Aug 2018 07:25:38    Titlul subiectului: 196207

Potrivit Companiei De Transport Public Iasi:

''Tramvaiul modernizat de către o companie privată poate fi scos la stradă doar dacă este omologat. Actul care permitea circulația acestuia pe drumurile publice a expirat după primul an de la punerea acestuia în funcțiune. Omologarea poate fi obținută doar de către firma în cauză, iar când aceasta va decide să o solicite de la autoritatea competentă, vom fi bucuroși să repunem în circulație vagonul modernizat.''

_________________
Pasionat Al Tramvaielor
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 07/Dec/2018
Mesaje: 161
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 23 Aug 2018 17:50:13    Titlul subiectului: 196214

Si cum nu au comenzi, nu-l vor omologa, deci va ramane la ruginit in depou Very Happy
Tramvaiele din strainatate au acte de omologare pe care le verifica vreo institutie de la noi sau cum merge treaba?

Apropo de tiuit, nou venitele M6D sunt in curent alternativ, iar motoarele nici nu se aud. Si vorba aceea, au tehnologie de la inceputul anilor 90.

Putin off-topic: Se supara producatorii locali ca nu vrea nimeni sa le cumpere marfa, dar pur si simplu este facuta in graba. Sa comparam autobuzele Isuzu cu cele de la Ciorogarla, Eurobus "Diamond", care se simt dupa un an ca si cum ar fi circulat vreo 4-5. Zgomotoase, cu un design facut de un "semi" designer, interior de proasta calitate, samd. Pe hartie suna promitator, cu motor de provenienta Mercedes Benz, cu componente de la producatori consacrati, intr-un pachet care sincer lasa de dorit.

_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alex B.



Data înscrierii: 26/Oct/2018
Ultima vizita: 08/Dec/2018
Mesaje: 31

MesajTrimis: Mar 13 Noi 2018 14:16:14    Titlul subiectului: 197152

Tramvaiul ultramodern mai revine la stradă sau nu mai revine?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 7024
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Noi 2018 14:21:07    Titlul subiectului: 197153

yeeeeman a scris:
Sa comparam autobuzele Isuzu cu cele de la Ciorogarla, Eurobus "Diamond", care se simt dupa un an ca si cum ar fi circulat vreo 4-5. .

Nu va grabiti sa laudati asa mult autobuzele de tip Isuzu. Eu fac naveta, aproape zi de zi cu un Isuzu la munca si pot sa spun ca este o petada pe patru roti, in ultimul timp mai mult sta pe la service.
Acum, poate modelul urban o fi mai fiabil, dar haideti sa asteptam sa vedem cum se cumpoarta aceste autobuze dupa cativa ani de exploatare si apoi mai stam de vorba, tot in cadrul acestui topic.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community