Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Silviu T-S
Data înscrierii: 03/Noi/2007 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 1336 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 02 Mar 2024 23:47:48 Titlul subiectului: |
218528 |
|
Tramvaiul GT 4 M, cu număr de parc 302, modernizat la fabrica Electroputere VFU Pașcani, se află garat în Depoul Gară. Acesta nu a fost casat și nici nu se intenționează acest lucru. În cazul în care acesta nu va reveni în circulație pe viitor cu o funcție aparte (vehicul turistic, restaurant, etc.) va fi conservat pentru Muzeul Transportului Public Iași. _________________ ASOCIAȚIA PASIONAȚILOR DE TRANSPORT PUBLIC TRAMCLUB IAȘI |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 03 Mar 2024 12:00:41 Titlul subiectului: |
218555 |
|
Muzeu care are sediul la Pieta... |
|
Sus |
|
|
Mrnokia
Data înscrierii: 16/Mai/2017 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 171 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 03 Mar 2024 18:27:08 Titlul subiectului: |
218566 |
|
Deci in serviciu standard nu o sa mai intre vreo data? |
|
Sus |
|
|
Silviu T-S
Data înscrierii: 03/Noi/2007 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 1336 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 03 Mar 2024 23:21:14 Titlul subiectului: |
218570 |
|
Nu, nu va mai reveni în serviciu normal de circulație. _________________ ASOCIAȚIA PASIONAȚILOR DE TRANSPORT PUBLIC TRAMCLUB IAȘI |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 04 Mar 2024 01:21:06 Titlul subiectului: |
218574 |
|
Avand in vedere siguranta cu care a fost formulat raspunsul de mai sus, ma grabesc sa-l prind si eu pe Doamne-Doamne de picior si intreb:
- de ce esueaza sistematic operatorul public de transport din Iasi in orice tentativa de a exploata tramvaie cu electronica de tractiune?
- cat timp ar rezista in circulatie tramvaiele noi daca acelasi operator nu ar beneficia de asistenta producatorilor gratie garantiei prevazute in contracte?
- ce are de gand sa faca operatorul pentru a deveni capabil sa asigure sustenabilitatea exploatarii tramvaielor cu electronica de tractiune? |
|
Sus |
|
|
TheTigerBeast
Data înscrierii: 18/Mai/2017 Ultima vizita: 27/Mar/2024 Mesaje: 689 Locație: Bucuresti Sector 6
|
Trimis: Vin 08 Mar 2024 15:00:17 Titlul subiectului: |
218661 |
|
Din ce stiu eu, GT4M nu va mai reveni niciodata la traseu deoarece nu a fost platit in integralitate de catre falimentara RATP, iar VFU nu a permis RATP-ului sa il mai scoata la strada. _________________ Asculta Radio TheTigerBeast @192kbps!
http://r.thetigerbeast.ovh |
|
Sus |
|
|
nenea33
Data înscrierii: 20/Aug/2020 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 46 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 08 Mar 2024 21:02:19 Titlul subiectului: |
218664 |
|
si daca se va plati costurile(ceea ce e imposibil la momentul actual) se va scoate la traseu? |
|
Sus |
|
|
MYSU
Data înscrierii: 09/Ian/2008 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 192 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 09 Mar 2024 11:00:14 Titlul subiectului: |
218667 |
|
Nu deoarece are un convertor defect care costa prea mult asa stiu asta a fost si motivul retragerii pe dreapta |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 09 Mar 2024 11:32:39 Titlul subiectului: |
218668 |
|
Asa este, acum un invertor (convertor cc -> ca) este nefunctional, dar nu mai stiu daca nu cumva s-a defectat cand a fost organizata o zi a portilor deschise sau ceva de genul asta si s-a dorit miscarea demonstrativa a vagonului prin depou, el fiind retras de multa vreme cand s-a intamplat pocinogul. Nu mai retin, nu cumva ii expirase omologarea provizorie si nu a vrut nimeni sa plateasca omologarea definitiva? Poate cineva cu mintea odihnita si cu anticamera la etajul 2 are mai limpezi evenimentele in memorie, sa ne zica daca e asa... |
|
Sus |
|
|
TheTigerBeast
Data înscrierii: 18/Mai/2017 Ultima vizita: 27/Mar/2024 Mesaje: 689 Locație: Bucuresti Sector 6
|
Trimis: Dum 10 Mar 2024 13:24:41 Titlul subiectului: |
218688 |
|
Radu Bialus a scris: | Nu mai retin, nu cumva ii expirase omologarea provizorie si nu a vrut nimeni sa plateasca omologarea definitiva? Poate cineva cu mintea odihnita si cu anticamera la etajul 2 are mai limpezi evenimentele in memorie, sa ne zica daca e asa... |
Asa tin si eu minte. Ca e blocat in birocratie. Nu poate fi miscat ca e defect. Il repari da nu e omologat. Il omologhezi dar nu e platit integral. Nu e platit din 2018 deci nu poate fi miscat.
Hai sa zicem ca pintr-un exercitiu de imaginatie se gasesc bani sa il plateasca (desi nu cred ca mai are rost). Trebuie reinstruiti vatmanii sa lucreze cu el. _________________ Asculta Radio TheTigerBeast @192kbps!
http://r.thetigerbeast.ovh |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 10 Mar 2024 13:54:32 Titlul subiectului: |
218689 |
|
Bun, asta tin minte ca e ordinea intamplarilor, dar sa nu bagatelizam nici defectiunea, caci e foarte posibil ca reparatia sa fie costisitoare! |
|
Sus |
|
|
TheTigerBeast
Data înscrierii: 18/Mai/2017 Ultima vizita: 27/Mar/2024 Mesaje: 689 Locație: Bucuresti Sector 6
|
Trimis: Dum 10 Mar 2024 15:35:09 Titlul subiectului: |
218690 |
|
Absolut. Dar sa ne punem intrebarea: mai merita reparat si scos in traseu? Cand avem deja tramvaie lungi si urmeaza sa mai vina si altele?
GT4M arata ca un microbuz carosat la Moinesti la Dypety, luat un Iveco Daily si facuta caroserie custom. _________________ Asculta Radio TheTigerBeast @192kbps!
http://r.thetigerbeast.ovh |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 10 Mar 2024 18:10:47 Titlul subiectului: |
218696 |
|
Rolul sau, cel putin din perspectiva mea, a unuia dintre cei care au sustinut dupa puterile lor acest proiect atunci cand a fost realizat, s-a incheiat din clipa in care CTP a inceput sa exploateze tramvaie noi. 302 ar fi trebuit sa pregateasca acest moment, astfel incat, la venirea tramvaielor noi, personalul sa fie deja familiarizat, exceptand aspectele mecanice, cu generatia actuala de tramvaie. De asemenea, era un punct de plecare pentru a intelege ce implica o eventuala modernizare a unei parti a parcului vechi. Din pacate, insa, foarte putini au inteles sansa oferita de prezenta acestui tramvai la Iasi, asa incat proiectul a fost un esec. Singurul efect pozitiv al realizarii sale a fost ca acum Timisoara exploateaza un parc format in cea mai mare parte din tramvaie moderne dpdv tehnic si care ofera conditii decente de calatorie. Daca nu ar fi fost modernizarea, desi derulata altfel fata de planul initial, parcul de acolo ar fi fost in aceeasi situatie ca al Iasului in prezent. Asta e singura "mostenire" a lui 302, povestea pe care ar spune-o daca ar fi pastrat intr-o forma sau alta...
Altfel, ramane doar un vis si o amintire frumoase pentru cei care ne-am pus sufletul, fiecare in felul sau, la realizarea lui... |
|
Sus |
|
|
MYSU
Data înscrierii: 09/Ian/2008 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 192 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 13 Mar 2024 17:55:24 Titlul subiectului: |
218768 |
|
Se pregateste reactivarea lui 302 dar pentru alceva stiu pentru ce dar mai asteptam sa vedem.Astazi a fost scos din parc si dus in hala se vor face unele schimbari |
|
Sus |
|
|
catalind18
Data înscrierii: 29/Iul/2019 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 196 Locație: Botosani, Iasi
|
Trimis: Joi 14 Mar 2024 15:21:43 Titlul subiectului: |
218773 |
|
Il fac plug de zapada? |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 14 Mar 2024 15:44:14 Titlul subiectului: |
218778 |
|
Elicopter sau motocicleta (chopper, he he)?! |
|
Sus |
|
|
nenea33
Data înscrierii: 20/Aug/2020 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 46 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 14 Mar 2024 16:06:11 Titlul subiectului: |
218779 |
|
MYSU a scris: | Se pregateste reactivarea lui 302 dar pentru alceva stiu pentru ce dar mai asteptam sa vedem.Astazi a fost scos din parc si dus in hala se vor face unele schimbari |
De unde stii?Nu e prea usor sa cred ca 302 va fi/e reparat |
|
Sus |
|
|
Mrnokia
Data înscrierii: 16/Mai/2017 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 171 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 14 Mar 2024 21:32:49 Titlul subiectului: |
218781 |
|
Avem tramvaiul de colectat deseuri electronice. Poate il fac pe asta tramvai de colectat sticle de plastic SGR. Ia CTP garantia de 50 de bani. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 15 Mar 2024 15:51:27 Titlul subiectului: |
218789 |
|
Hm, Misu, are cumva legatura cu deblocarea achizitiei de tramvaie de la Pascani pentru Bucuresti?!... |
|
Sus |
|
|
MYSU
Data înscrierii: 09/Ian/2008 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 192 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 15 Mar 2024 17:23:57 Titlul subiectului: |
218791 |
|
Nu |
|
Sus |
|
|
MYSU
Data înscrierii: 09/Ian/2008 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 192 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 15 Mar 2024 17:27:11 Titlul subiectului: |
218792 |
|
Am inteles ca,vagon restaurant turistic dar mai vedem ce se concretizeaza |
|
Sus |
|
|
Mrnokia
Data înscrierii: 16/Mai/2017 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 171 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 15 Mar 2024 23:53:07 Titlul subiectului: |
218795 |
|
Asta ar fi chiar frumos. Stiu ca multe regii de transport in comun din lume au asa ceva. Exista chiar si un KTM-5 transformat in cafenea pe sine. Se poate vedea la minutul 2:07 aici: https://www.youtube.com/watch?v=7Rd7W5612b4 |
|
Sus |
|
|
nenea33
Data înscrierii: 20/Aug/2020 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 46 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 19 Apr 2024 13:53:40 Titlul subiectului: |
219092 |
|
302 a fost mutat afara din hala acum ceva timp si de acum cateva zile tramvaiul sta la gard in fata depoului(parcat pe sina 2 de la gard)
Cred ca sunt planuri mari daca a ajuns acolo sa stea 302
Totusi parca pe sus cand l-am vazut era oleaca ruginit |
|
Sus |
|
|
|