Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Sisteme afisare/informare in sistemul de metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Sveik



Data înscrierii: 10/Feb/2010
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 88
Locație: Bucuresti 1 - Giulesti

MesajTrimis: Dum 15 Aug 2010 14:10:23    Titlul subiectului: 131944

Nu cred ca stau astia sa modifice softul pentru o linie deviata. De exemplu la Unirii nu este trecut si 76, desi el ajunge in Unirii ( teoretic ) + ca iesirea de la Horoscop este foarte aproape de statia lui 76. Anomalii d-astea vom mai gasi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Aug 2010 14:32:45    Titlul subiectului: 131945

Astazi, in jurul orei 10:00, eram intr-un Bombardier pe M3. M-am urcat la statia Lujerului, iar la plecarea de la Mihai Bravu catre Dristor 1 mi-a atras atentia anuntul vocal: "Trenul circula in directia Republica. Pentru directia Anghel Saligny coborati la statia Nicolae Grigorescu". Cand am coborat din metrou (la Dristor 1), intr-adevar afisajul exterior al trenului indica "Pantelimon"... Rolling Eyes
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Joi 19 Aug 2010 09:09:33    Titlul subiectului: 132096

Ar fi util daca in ramele de metrou s-ar afisa si ar exista mesajele sonore cu ora, eventual statia urmatoare si statia curenta, asa cum se afiseaza in autobuzele Citaro.

Nu este greu sa faca un astfel de lucru, si ar fi compliant si cu cerintele de informare al persoanelor cu diferite disabilitati si ar sti si calatorii in ce statie au ajuns. Deasemenea este un inconvenient foarte mare ca pe lateralul ramei nu exista un afisaj pe care sa scrie directia in care merge, afara de capete.

Daca nu ai vazut ce tren este, sau nu vezi capatul si ai si nenorocul sa nu functioneze afisajul de pe peron, sau sa nu vezi pana acolo, nu stii ce metrou este (in special pe traseul comun M1 + M3).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 12/Apr/2016
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 20 Aug 2010 09:40:41    Titlul subiectului: 132151

Pai cum sa nu stii ce tren este? Din cate mi-am dat seama pe portiunea comuna sunt 2 tunele supraetajate, o line circula la nivelul de jos si cealalta la nivelul superior. Cel putin asa mi s-a parut mie, in statie la Piata Victoriei
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Feb/2017
Mesaje: 253
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Vin 20 Aug 2010 10:18:56    Titlul subiectului: 132153

Ramele 11xx/21xx au afisaj la capetele fiecarui vagon, nu doar la capetele trenului, iar in caz ca nu ati observat de fiecare data cand trenul se afla in statie pe acel afisaj se afiseaza directia in care circula trenul respectiv.

Deci daca nu ai fost pe faza cand a sosit garnitura in statie si nici afisajul de pe peron nu functioneaza, arunci un ochi in tren si decizi daca te urci sau nu Very Happy

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Vin 20 Aug 2010 10:45:21    Titlul subiectului: 132154

Cu observatia, ca daca ai o inaltime de 1,80 m, cum am eu, trbuie sa ma aplec destul de bine ca sa vad ce tren este...

Oricum asta nu scuza faptul ca nu se afiseaza ceea ce trebuie, si repet, sistemul de la RATB este foarte bun, si ar trebui aplicat si la vagoanele de metrou (cele care au afisaj) si sa se monteze afisaje electronice si la ramele BM care nu au, ca tot vagoanele sunt asamblate la noi. Nu cred ca este asa greu sa le modernizeze putin, mai ales ca unele rame au 10 ani pe M2.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Noi/2018
Mesaje: 6195
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 08 Iun 2011 09:32:11    Titlul subiectului: 144461

Conform unei stiri difuzate de ProTV, regia Metrorex a fost obligata, in urma unui proces indelungat, sa-i plateasca actritei Isabela Neamtu despagubiri pentru utilizarea ilegala a vocii sale in cadrul anunturilor vocale din trenurile si statiile de metrou.

Initial actrita ar fi cerut 170.000 euro despagubiri, insa Tribunalul Bucuresti a decis sa fie platiti ... 1.000 lei ( Shocked Laughing ) , contravaloarea acelor inregistrari, plus 3.000 de lei daune/despagubiri si 8.500 de lei cheltuieli cu avocatii.

Totusi se pare ca sentinta nu este definitiva, atat Metrorex cat si actrita avand posibilitatea de a face contestatie.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Vin 10 Iun 2011 07:54:08    Titlul subiectului: 144493

Am sesizat o incapacitate a sistemelor de afisaj din statii.
De exemplu, la orele tarzii, unele garnituri tranziteaza sistemul de statii pana la anumite puncte, unde se retrag din circulatie.
Ieri, orele 21, pe garnitura scria "Gara de Nord"; in schimb pe dispay-urile din statia Izvor (si e cazul tuturor statiilor) era mentionat directia Dristor 2.
In mod corect ar fi trebuit sa scrie Gara de Nord, daca pana la acea statie functioneaza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Noi/2018
Mesaje: 6960
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 21 Iun 2011 19:08:11    Titlul subiectului: 144786

O alta intamplare. Am fost cu o rama noua de la Eroilor la Pacii. Patru persoane s-au inselat, crezand ca metroul merge la Gara de Nord. Explicatia ? Au vazut metroul nou si ei erau obisnuiti cu metrouri vechi care merg inspre Preciziei (fosta Industriilor).
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 14/Noi/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mar 21 Iun 2011 19:22:33    Titlul subiectului: 144789

Persoanele respective s-au urcat la Eroilor sau erau deja in tren cand te-ai urcat tu? Daca s-au urcat la Eroilor, singura scuza ar fi ca n-au cascat ochii la afisajul trenului si au alergat sa se urce in el direct - am vazut destui care isi rup picioarele pe scari alergand dupa tren, fara sa se uite unde merge - ori erau deja pe peron si iarasi au "omis" sa se uite unde merge... Daca erau in tren, nu prea au scuza, directia o vad si scrisa si o si aud de doua ori, si inainte de Izvor si inainte de Eroilor...
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mie 22 Iun 2011 07:57:31    Titlul subiectului: 144823

De obicei se anunta cand este trenul in statie la Eroilor, cam de doua ori cand circula in directia Militari. Se anunta si in vagoane de catre mecanici, si se mai anunta si de la operatorii din statie. Plus afisajele, plus denumirile postate pe capetele trenului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 1816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Iun 2011 11:12:23    Titlul subiectului: 144843

Se anunta sigur si in statia Izvor, paremi-se si cand pleca de la Unirii. Daca esti in tren sa fi cascat in ultimul hal sa incurci directiile. Le recomand acestora cu caldura folosirea in continuare a carutii de la tara pana se obisnuiesc cu circulatia ramelor de metrou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Iun 2011 12:24:45    Titlul subiectului: 144848

Se anunta in mod sigur si la plecarea de la Unirii (nu inteleg de ce, pe unii ii deruta inainte si coborau la Izvor) si se mai anunta inca o data la plecarea din Izvor. Deci de doua ori, daca vorbim de sistemul automat de anuntare din rame.
In plus mai anunta si conducatorul de cel putin o data in statia Eroilor. Insa acum exista si monitoare la peron care indica directia in care circula metroul.
Mai exista si afisajul electronic din BM, care chiar daca nu "vorbeste", indica directia trenului.
Mai exista si anuntul vocal din statia Eroilor. "La linia 2 soseste tren pentru directia ....."
Deci absolut nicio scuza pentru cei care au gresit metroul, chiar si daca se grabeau si chiar daca metroul este BM. Vai de cei care n-au ochi si urechi.. Very Happy Tot asa se suie si in trenurile CFR ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mie 22 Iun 2011 12:49:21    Titlul subiectului: 144849

Coboratul la Izvor isi are originile in vremuri mai vechi, inca din timpul vechii scheme de circulatie (actualul M3 pana la Republica), si este cam greu de schimbat.
Un al doilea motiv ar fi aglomeratia mai mare de la Eroilor, si cum trenurile le poti schimba in ambele statii, aleg pe cea mai putin aglomerata. Asta ar fi o explicatie.

Semnalizarea este foarte buna, dar tineti cont ca multi oameni au ramas inca in vechile vremuri in care existau alte directii, semnale, indicatoare, etc. Mai ales cei care nu circula frecvent cu metroul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 1816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Iun 2011 14:47:41    Titlul subiectului: 144855

bogdaneftimie a scris:
Un al doilea motiv ar fi aglomeratia mai mare de la Eroilor, si cum trenurile le poti schimba in ambele statii, aleg pe cea mai putin aglomerata. Asta ar fi o explicatie.
Question Trenurile le poti schimba si la Dristor 1, Mihai Bravu, Timpuri Noi, Unirii 1.
Sa fi masochist sa-l schimbi taman la Eroilor.
Iar daca "accezi" underground in orisicare statiile de mai sus astepti si tu metroul care-ti place, nu-l iei pe primul care-ti vine ca sa ai motiv sa-l schimbi la Eroilor - ca e mai "cool" acolo (e gara mai mare, are mai multe linii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mie 22 Iun 2011 15:10:41    Titlul subiectului: 144861

Exista o exceptie: ultimul tren in directia Preciziei pleaca intotdeauna din statia Eroilor. In acest caz, nu prea mai ai unde schimba decat acolo.
Dar in cazul de fata nu se aplica aceasta exceptie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 23 Iun 2011 12:04:11    Titlul subiectului: 144898

Nici vorba, explicatia ar fi anuntatul aiurea cu 2 statii inainte (valabil numai pentru M1+M3 si la ambele capete ale tronsonului comun), caz in care calatorul are impresia ca urmatoarea statie este punctul in care magistralele se despart si ca urmare coboara la Izvor.
La aceasta se mai adauga si afisajul vechi cu casete luminoase a denumirii statiilor, caz in care calatorul vedea mare si luminos scris "Eroilor" pe peronul de la Izvor. Cine nu stia, avea impresia ca acolo este Eroilor si cobora. Apoi se prindea ca statia curenta era scrisa cu rosu si cele urmatoare cu negru. Prea tarziu, insa....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Oct 2011 17:44:13    Titlul subiectului: 149877

Am circulat si eu cu metroul lately, si m-am interesat de anunturile in limba engleza afisate pe ecranul din vagoane. S-a tradus mot-a-mot si a iesit ceva care suna si este straniu. Le iau pe rand.

Anuntul directiei trenului se face scriind efectiv directia, urmat de numele statiei, care creeaza confuzie. Ce as propune eu? Programarea afisajului sa scrie Tren in directia BERCENI pe romaneste si Train (is) for BERCENI pe engleza.

Apoi la indicarea peronului de iesire, pe romaneste e clar ce se spune si e si corect. Dar pe engleza anuntul creeaza confuzie totala. De exemplu se spune "Next stop PIATA UNIRII. LEFT side" Question Corect si de inteles pentru orice persoana cu minime cunostinte de engleza este Next stop/station is PIATA UNIRII. Exit to the LEFT.

Si in final, despre anuntul legaturilor cu alte linii/magistrale as spune ca exprimarea "Link with Mx" este deficitara! "Link" nu se foloseste pe post de legaturi de transport de genul asta. "Link" vine de la o legatura intr-un lant si de aici se poate intelege mai clar ce inseamna. Ideea care este? Ideea este ca poti schimba trenurile. Astfel traducerea naturala si simpla este Change for Mx.

Cum ar arata un anunt complet in engleza, pentru mine ca turist? Sa zicem ca sunt pe M2 merg spre Tineretului si ajung la Piata Unirii intr-un tren in directia Berceni:

This train is for BERCENI.
The next station is PIATA UNIRII 2.
Change for M1 and M3.
Alight for Unirea Shopping Centre, The Old City District and the Houses of Parliament.
Exit to the LEFT.


Se poate si o varianta un pic mai scurta.

Train for BERCENI.
Next stop is PIATA UNIRII 2.
Change for M1 and M3.
Alight for Unirea Shopping Centre, The Old City District and the Houses of Parliament.
Exit to the LEFT.


Unde as putea sugera treburile astea Metrorexului?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Oct 2011 19:26:27    Titlul subiectului: 149882

Ionescu, aici trebuie sa te contrazic putin
Citat:
Anuntul directiei trenului se face scriind efectiv directia, urmat de numele statiei, care creeaza confuzie. Ce as propune io? Programarea afisajului sa scrie Tren in directia BERCENI pe romaneste si Train (is) for BERCENI pe engleza.

"Train goes towards BERCENI" este corect, pentru ca trenul nu este destinat sa fie daruit statiei Berceni:)
Citat:
Si in final, despre anuntul legaturilor cu alte linii/magistrale as spune ca exprimarea Link with Mx este deficitara! Link nu se foloseste pe post de legaturi de transport de genul asta. Link vine de la o legatura intr-un lant si de aici se poate intelege mai clar ce inseamna. Ideea care este? Ideea este ca poti schimba trenurile. Astfel traducerea naturala si simpla este Change for Mx.

Link with Mx este corect, pentru ca nu se schimba trenul pe alta directie asa cum ar implica "chance for Mx". Este doar o legatura, LINK=legatura, si nu inseamna neaparat legatura intr-un lant:)

De asemenea, trebuie sa iei in considerare ca mesajele pe acele display-uri au un numar limitat de biti in memorie, adica nu poti scrie romane acolo. Metrorex a precedat bine, totul este scurt si la obiect. Strainii nu sunt foarte multi in metrou si isi dau seama si cu cuvinte lipsa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Oct 2011 20:29:03    Titlul subiectului: 149883

Ar fi interesant sa vii sa contrazici pe London Underground, care are cam aceleasi texte.
Dar acum hai cu nitica gramatica si limba engleza.
to be bound for = inseamna a te indrepta spre, deci to be for se poate considera o abreviere.
Pe linga asta conjunctia for, are printre sutele de mii de sensuri, si sensul de directie, verifica Oxford for Advanced Learners. Citez chiar din dictionar
Citat:
14 used to show where somebody/something is going

Is this the bus for Chicago?
She knew she was destined for a great future.

Deci este perfect corect, colega! This train is for Berceni inseamna, Trenul merge spre!! Pe scurt, to go towards = to be for, pentru vehicule.

Link with Mx suna ciobaneishian inglishi, cam cum vorbesc 90% dintre romani. Pentru turist, trebuie niste engleza decenta. Repet, in principiu ai dreptate, dar asta nu e engleza, e tractorism

http://oald8.oxfordlearnersdictionaries.com/dictionary/link_1
Citat:
Definition of link noun from the Oxford Advanced Learner's Dictionary

1 link (between A and B) a connection between two or more people or things
Police suspect there may be a link between the two murders.
evidence for a strong causal link between exposure to sun and skin cancer
see also missing link
2 a relationship between two or more people, countries or organizations
link (with something) to establish trade links with Asia
The department is interested in developing closer links with industry.
link (between A and B) Social customs provide a vital link between generations.
3 a means of travelling or communicating between two places
a high-speed rail link
a link road
a video link
The speech was broadcast via a satellite link.
4 (computing) a place in an electronic document that is connected to another electronic document or to another part of the same document
To visit similar websites to this one, click on the links at the bottom of the page.
5 each ring of a chain
IDIOMS
a link in the chain
one of the stages in a process or a line of argument
Food production, processing and marketing are different links in the chain from farmer to consumer.
Death is the last link in the chain.
more at the weak link (in the chain) at weak

Totusi, change for este mai mult decat corect. Sa vedem ce zice din nou Oxford for Advanced Learners.
Citat:
of bus/train/plane
7 [countable] an occasion when you go from one bus, train or plane to another during a journey
The journey involved three changes.]

Corect din nou!
Sa nu mai zicem ca limba engleza are mii de exprimari echivalente, dar nu incorecte, poate doar cu anumite grade de impact.
Da, ma intreb care o fi limita bitilor prin alte metrouri. Nu fac o critica, ci o sugestie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Oct 2011 20:47:22    Titlul subiectului: 149884

Am inteles ca memoria acelor afisaje este limitata. OK, atunci in loc de "left side" care este absolut confuz se poate arata locul de iesire printr-o sageata, vezi metroul Romei. Astfel se elimina cateva cuvinte si se elibereaza memoria.
Atunci anuntul ar putea arata cam asa.

Te uiti spre coada trenului.

Train is for BERCENI

Next stop is PIATA UNIRII 2 >>

Change for M1 and M3 >>

Alight for Unirea Shopping Centre, The Old City Centre and the House of People >>


Te uiti pe directia trenului.

Train is for BERCENI

<< Next stop is PIATA UNIRII 2

<< Change for M1 and M3

<< Alight for Unirea Shopping Centre, The Old City Centre and the House of People
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Oct 2011 22:20:51    Titlul subiectului: 149894

E foarte bine făcut cum e, deși personal aș fi optat pentru săgeată, ca în Roma sau Viena. "Link with" este cât se poate de corect, însemnând legătură de orice fel (mai puțin de pătrunjel). În contextul ăsta „change for” mi se pare mult mai forțat. „Left side” iar e cât se poate de ok, nu e nimic ambiguu pentru că nu se indică nimic altceva (reclame, pereți ce ar putea fi pe partea stângă, dacă nu ieșirea?)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Joi 27 Oct 2011 08:16:51    Titlul subiectului: 149896

Ar fi fost ideal sa existe un tip de afisaj care sa contina lista statiilor si cu leduri sa indice ce statie este. Astfel se poate observa rapid si directia, ce statii urmeaza etc.
Si sa fie pozitionate deasupra usilor vagoanelor (cum sunt la IVE). Faptul ca se pune harta patratoasa pe peretii vagonului, este prea putin important.
Mai toate metrourile din lume au hartile intocmai ca la IVE pozitionate. Si inca un detaliu, la IVE se mentioneaza si pe ce parte este peronul, pe harta, legatura. Aceste harti sunt cu mult mai bune decat cele din BM-uri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 27 Oct 2011 12:23:50    Titlul subiectului: 149903

Părerea mea e că vă legați de detalii foarte puțin importante. Cât timp peronul este anunțat atât sonor cât și vizual pe display, nu văd ce utilitate ar mai avea și pe hartă. Sigur, n-ar fi deranjat, dar nu e un capăt de țară. Până la actualul sistem informațional totul era vraiște, dar acum lucrurile sunt mult mai bine puse la punct. O singură pretenție aș avea în plus: o hartă a întregului sistem în fiecare stație, nu doar pentru magistrala curentă. În rest vă asigur că în toate metrourile europene cu care am circulat eu, lucrurile erau mult mai prost semnalizate decât la noi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Slasher1985



Data înscrierii: 21/Mar/2011
Ultima vizita: 30/Sep/2013
Mesaje: 38
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 27 Oct 2011 14:02:44    Titlul subiectului: 149907

De acord cu Flo aici. Atat in Viena, cat si in Paris am vazut harti detaliate cu sistemul si chiar cu zona imediata a statiei de metrou la fiecare peron. Sunt excelente. In rest, avand in vedere schimbarile din statii din ultima vreme (noul sistem de afisare), suntem peste aceste sisteme de metrou ca informare a calatorului. Ochi iti trebuie.

In ultima vreme, in unele statii (cum ar fi Izvor spre exemplu) au aparut niste panouri de afisare noi, plasate la peron, compuse din trei bucati. Deocamdata nimic afisat pe ele, dar nu pot sa nu ma intreb daca nu vor fi tocmai acele harti mult dorite afisate pe ele, sau vor fi tot reclame...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community