Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 30 Sep 2014 20:40:13 Titlul subiectului: |
174932 |
|
30 septembrie, zona CET:
- a inceput montarea sinelor pe curbe si in aliniament pana la limita de proiect de pe bd. T. Vladimirescu
- s-au finalizat sapaturile in dreptul CET
- se pregateste montarea macazurilor din dreptul CET
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.77 kb |
Vizualizat: |
de 13650 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.08 kb |
Vizualizat: |
de 13650 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.34 kb |
Vizualizat: |
de 13650 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.97 kb |
Vizualizat: |
de 13650 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.38 kb |
Vizualizat: |
de 13650 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 05 Oct 2014 05:50:59 Titlul subiectului: |
174986 |
|
4 octombrie
Lucrarile se desfasoara ingrozitor de greu pe tronsonul Tesatura-CET:
- pe curba de la Tesatura a inceput turnarea primului strat de beton;
- continua (si pare a nu se mai sfarsi) turnarea betonului dinspre Tesatura spre Moldoplast;
- intre statiile din dreptul fostei Moldoplast si macazuri inca nu s-au facut legaturile intre sine;
- la intrarea pe bd. Tudor Vladimirescu s-a montat sina intre macazuri si linia care continua spre Tudor (dar nu s-a facut inca legatura cu aceasta);
- s-au sudat primele cupoane de sina montate dupa macazuri pe curba dinspre Tudor spre Tesatura;
- s-a turnat balast pe portiunea sapata recent in dreptul CET.
Au fost aduse macazurile pentru varful dinspre Metalurgie al triunghiului din Tatarasi Sud.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.73 kb |
Vizualizat: |
de 13466 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.14 kb |
Vizualizat: |
de 13466 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.12 kb |
Vizualizat: |
de 13466 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.56 kb |
Vizualizat: |
de 13466 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.51 kb |
Vizualizat: |
de 13466 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.39 kb |
Vizualizat: |
de 13466 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
cipricherr
Data înscrierii: 25/Iul/2012 Ultima vizita: 09/Oct/2023 Mesaje: 118 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 05 Oct 2014 10:59:10 Titlul subiectului: |
174990 |
|
Din spusele celor de la primarie, prioritar este tronsonului PoduRos-TudorV.-Copou.Pana la sfarsitul lunii octombrie se vrea in functiune traseele 1 si 13 intr-un inel mai mic de cat cel stiut.
Dar cum se poate realiza acest inel daca pe tronsonul Tesatura -PoduRos nu s-a modernizat macar 1 metru de linie,si ar trebui aproximativ 30 de metri de linie noua....
In schimb linia e gata catre Cotnari.
Ce se vrea totusi?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 05 Oct 2014 11:10:28 Titlul subiectului: |
174991 |
|
Dupa ce termina curba dau drumul circulatiei masinilor pe acolo si ataca portiunea in aliniament pana la limita de proiect catre Podu Ros. N-au atacat-o pe aceea intai pentru ca ar fi complicat rau de tot traficul in intersectie.
Dar de ce te cramponezi tu de "termenul" (?!) ala?! Nu ca lucrand romaneste si chiar propunandu-si data respectiva ca "termen" n-ar reusi... "Termene" a tot avansat Primaria: inceputul scolii, inceputul anului universitar... Esti roman, traiesti in Romania, ai uitat?!...
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 14/Apr/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 05 Oct 2014 16:16:54 Titlul subiectului: |
174995 |
|
cipricherr a scris: | Din spusele celor de la primarie, prioritar este tronsonului PoduRos-TudorV.-Copou.Pana la sfarsitul lunii octombrie se vrea in functiune traseele 1 si 13 intr-un inel mai mic de cat cel stiut.
|
Mai corect ar fi 1 si 8 in prima faza(pana dau drumul la portiunea Mase Plastice-Baza 3. 13 probabil ca asa va ramane pana la definitivarea lucrarii. Sau ca sa nu fie confuzii sa se "reactiveze" de exemplu fostul 4 pe sensul invers al inelului ,adica Tg. Cucu-Bucsinescu-Tudor-Mase Plastice-Tesatura P. Ros-Tg. Cucu.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 05 Oct 2014 17:31:53 Titlul subiectului: |
174996 |
|
CET - Baza 3 se redeschide odata cu CET - Tesatura. Au totul pregatit, depozitat dincolo de groapa, pe iarba, si cat lucreaza in aliniament la Tesatura au timp sa rezolve si portiunea aia din dreptul CET. Cred ca traseele de tramvai care vor exista in zona CET in etapa respectiva vor fi: 1 (Copou - Pd. Ros - Baza 3), 7 (Canta - Tudor - Baza 3) si 8 (Copou - Tudor - Baza 3). 5 e deocamdata sub semnul intrebarii daca se va face din doua bucati (tramvai pana in Baza 3 plus duba sau autobuz mai departe) sau ramane complet cu autobuze. 11 ramane sigur cu autobuze.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 16/Apr/2024 Mesaje: 1088 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 05 Oct 2014 17:34:47 Titlul subiectului: |
174997 |
|
Se redeschide, dar presupun ca fara modernizarea liniei. Adica CET-BAZA3 la primavara, nu?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 05 Oct 2014 17:35:54 Titlul subiectului: |
174998 |
|
Exact.
|
|
Sus |
|
|
cipricherr
Data înscrierii: 25/Iul/2012 Ultima vizita: 09/Oct/2023 Mesaje: 118 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 05 Oct 2014 18:39:03 Titlul subiectului: |
175000 |
|
Radu Czech/Cristina Albu a scris Citat: | 5 e deocamdata sub semnul intrebarii daca se va face din doua bucati (tramvai pana in Baza 3 plus duba sau autobuz mai departe) sau ramane complet cu autobuze. 11 ramane sigur cu autobuze. | .
Insemna ca tot romaneste s-a facut si tronsonul Gara Internationala-Teasatura,din cate inteleg,pana nu se termina tot tronsonul pana la piata Doi Baieti,traseul 11 va circula cu autobuze.....gandim romaneste
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 05 Oct 2014 18:56:36 Titlul subiectului: |
175001 |
|
Ce nu se face romaneste in tara asta?! De la chestiuni marunte pana la cele de amploare, nu se poate sa nu gasesti macar ceva facut romaneste...
11-le ar fi anapoda de segmentat, e cel mai intelept sa fie lasat asa cum e pana la finalizarea lucrarilor.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 16/Apr/2024 Mesaje: 9873 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 05 Oct 2014 21:54:02 Titlul subiectului: |
175002 |
|
cipricherr a scris: | Insemna ca tot romaneste s-a facut si tronsonul Gara Internationala-Teasatura,din cate inteleg,pana nu se termina tot tronsonul pana la piata Doi Baieti,traseul 11 va circula cu autobuze.....gandim romaneste |
cipricherr vino in Bucuresti si apoi o sa vezi lucrurile din alta perspectiva. La noi de exemplu se chinuie de aproape un an sa reabiliteze linia de tramvai care trece pe langa pasajul Muncii. Asa ca, dupa parerea mea, chiar daca sunt unele lucruri "romanesti" totusi, jos palaria pentru Iasi, pentru faptul ca infrastructura se reabiliteaza intr-un timp rezonabil.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
cipricherr
Data înscrierii: 25/Iul/2012 Ultima vizita: 09/Oct/2023 Mesaje: 118 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 06 Oct 2014 07:42:38 Titlul subiectului: |
175004 |
|
Problema mea nu este timpul cat dureaza o portiune de santier modernizata.
Problema este ca pe tronsonul Gara internationala-piata Doi Baieti,s-a inceput mai multe puncte de lucru,fara insa sa faca o legatura cu un alt traseu de tramvai.
Acum in Iasi se merge doar cu 4 trasee de tramvai,si cu o sumedenie de trasee de autobuze,iar noi suntem saraci in autobuze,nu prea facem fata .
Daca se incepeau lucrarile doar pe tronsonul Gara Internationala-Baza3,erau mai multe alternative de transport la ora actuala.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 06 Oct 2014 12:38:59 Titlul subiectului: |
175009 |
|
Scuze daca gresesc, dar executantul ambelor santiere (acesta si CUG) este acelasi. A verificat cineva daca executantul are capacitatea de a lucra concomitent pe doua santiere? I se pot imputa executantului intarzierile? Daca nu, i se poate imputa cuiva imbecilitatea de a incepe o lucrare pe o lungime atat de mare, cu un parc insuficient de vehicule inlocuitoare de tramvaie?
Cu riscul de a repeta a n'spea oara, nu ar fi fost mai bine sa atace lucrarea in 3 etape?
1-a. Gara Nicolina-Tesatura, cu refacerea legaturii spre Podul Ros
b. Tepro-Piata Doi Baieti
2. Tesatura-Baza 3
3. Baza 3-Tepro
Daca nu s'au complicat cu refacerea legaturii spre Podul Ros, puteau face asa:
1. Gara Nicolina-Masse Plastice
2-a. Masse Plastice-Baza 3
b. Baza 3-Tepro
c. Tepro-Doi Baieti
Oricare dintre aceste variante sau oricare alta mai inteligenta decat cele propuse ar fi mentinut un in functiune trasee de tramvai, care ar fi fost mult mai eficiente decat autobuzele.
Nu reusesc sa inteleg: exista interese sa se intarzie lucrarile sau pur si simplu e organizare mioritica?
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 14/Apr/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 06 Oct 2014 14:52:09 Titlul subiectului: |
175012 |
|
Nu cred ca exista anumite interese ,ba din contra ar fi "dat bine" in perioada asta din octombrie/noiembrie sa fi dat drumul macar la traseele alea de pe aszisul "inel mic" ,adica Tudor-P.Ros- Hotel Europa.
Informatia noua pe care ne-o da in schimb Radu cateva posturi mai sus e ca s-ar putea sa se circule abia la anul pe acolo.
Deci ramana varianta cu treaba autentic mioritica. ADN-ul locului isi spune din nou cuvantul.
Ca si treaba cu mutatul depoului in CUG. La actuala configuratie ,ca sa se duca un tramvai de acolo pe traseu in Zona Industriala ,Alexandru sau Gara trebuie sa o ia prin Tg. Cucu. Foarte tare!
|
|
Sus |
|
|
KTLYN
Data înscrierii: 25/Ian/2013 Ultima vizita: 16/Apr/2024 Mesaje: 209 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 06 Oct 2014 17:04:45 Titlul subiectului: |
175014 |
|
Pentru mine este un mister de ce nu s-au refacut si liniile de tramvai de pe bretelele pasajului Nicolina. Se va ajunge ca pe linia refacuta din Podul de Piatra pana la Tesatura sa circule un singur traseu de tramvai (11).
Ar fi fost interesante interesante traseele de tramvai CUG - Tesatura-Tatarasi si CUG - Podul de Piatra - Gara(cu intoarcere la Billa)
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 06 Oct 2014 17:29:18 Titlul subiectului: |
175015 |
|
EEG a scris: | ...ar fi "dat bine" in perioada asta din octombrie/noiembrie sa fi dat drumul macar la traseele alea de pe aszisul "inel mic" | Din pacate, bizonului mioritic ii lipseste constrangerea. Inainte nu te jucai cu termenele date de partid.
EEG a scris: | Ca si treaba cu mutatul depoului in CUG. La actuala configuratie, ca sa se duca un tramvai de acolo pe traseu in Zona Industriala ,Alexandru sau Gara trebuie sa o ia prin Tg. Cucu. | Pozitionarea ipoteticului depou la capatul liniei de la CUG ar crea mari probleme la acces si retragere, fortand practic toate tramvaiele sa parcurga integral un tronson, iar in caz de blocare, accesul si/sau retragerea ar fi blocate complet. Am revazut acum "actuala configuratie", constatand cu regret ca decizia nefericita (ca sa nu-i spun altfel) de a elimina legaturile Podul Ros-Podul de Piatra, A.Panu-Tudor si Podul Ros-Tesatura-Nicolina afecteaza atat lucrarile in curs, prin limitarea optiunilor de trasee, cat si viitoarele trasee sau variante de acces sau de deviere. Pacat!
KTLYN a scris: | Pentru mine este un mister de ce nu s-au refacut si liniile de tramvai de pe bretelele pasajului Nicolina. | Se pare, din informatii postate aici, ca nu este permisa (de cine?) amplasarea de "aparate de cale" in panta. Aceasta (i)logica va duce probabil si la desffintarea rondului de la Gradina Copou.
KTLYN a scris: | Ar fi fost interesante interesante traseele de tramvai CUG - Tesatura-Tatarasi si CUG - Podul de Piatra - Gara(cu intoarcere la Billa) | Adica 15 si 14 scurtat la Gara. Mai interesant era un 14 intre Canta si CUG prin Podul Ros si 9 intre Copou si CUG. Plus ca bonus un 15 intre CUG, Podul Ros, Tudor si Baza 3 sau mai departe. Dar lipsesc cele doua legaturi care sa faca posibile aceste trasee.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 06 Oct 2014 19:14:52 Titlul subiectului: |
175018 |
|
EEG a scris: | Informatia noua pe care ne-o da in schimb Radu cateva posturi mai sus e ca s-ar putea sa se circule abia la anul pe acolo. |
E o neintelegere la mijloc. Eu am spus ca tramvaiele revin anul acesta pe intregul tronson Podu Ros - Baza 3, nu doar pe Podu Ros - CET, cum se spunea initial. Intre CET si Baza 3 ramane peste iarna linia veche si se va intrerupe din nou circulatia in primavara, ca sa inceapa si acolo lucrarile, din acel moment tramvaiele urmand sa circule pe inelul Hotel Europa<->Podu Ros<->CET<->Tudor<->Hotel Europa, dinspre/spre Copou.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 15 Oct 2014 21:34:29 Titlul subiectului: |
175211 |
|
14 octombrie
- s-au montat bordurile de granit si au fost turnate ambele straturi de beton pe curba de la intrarea pe bd. Primaverii
- a inceput turnarea celui de-al doilea strat de beton dinspre Tesatura spre CET
- s-a finalizat turnarea primului strat de beton pana la trecerea de pietoni din dreptul fostei Moldoplast
- s-au montat complet sinele de la trecerea de pietoni din dreptul fostei Moldoplast pana la macazuri si a inceput turnarea primului strat de beton pe aceasta portiune
- s-a realizat legatura intre sinele noi si cele vechi de pe bd. Tudor Vladimirescu
- s-au amplasat macazurile Baza 3 <-> Tudor / Tesatura si se realizeaza sudurile
- a inceput montarea sinei intre macazuri si linia veche catre Baza 3
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.94 kb |
Vizualizat: |
de 12566 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.79 kb |
Vizualizat: |
de 12566 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.74 kb |
Vizualizat: |
de 12566 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.58 kb |
Vizualizat: |
de 12566 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.74 kb |
Vizualizat: |
de 12566 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.61 kb |
Vizualizat: |
de 12566 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.26 kb |
Vizualizat: |
de 12566 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.44 kb |
Vizualizat: |
de 12566 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
150.08 kb |
Vizualizat: |
de 12566 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.82 kb |
Vizualizat: |
de 12566 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.43 kb |
Vizualizat: |
de 12565 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.71 kb |
Vizualizat: |
de 12565 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 19 Oct 2014 16:17:44 Titlul subiectului: |
175230 |
|
19 octombrie
- s-a asfaltat curba de la intrarea pe bd. Primaverii
- s-a turnat primul strat de beton la macazurile si incrucisarile din varfurile Moldoplast si Tudor Vladimirescu ale triunghiului de la CET si pe portiunile laturii Tesatura <-> Tudor unde a fost montata linia
- s-a finalizat asamblarea macazurilor si incrucisarilor din varful CET al triunghiului si s-au mai amplasat cateva cupoane de sina catre linia veche spre Baza 3
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.61 kb |
Vizualizat: |
de 12436 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.06 kb |
Vizualizat: |
de 12436 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.59 kb |
Vizualizat: |
de 12436 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.23 kb |
Vizualizat: |
de 12436 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.56 kb |
Vizualizat: |
de 12436 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 15/Apr/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Lun 20 Oct 2014 00:06:31 Titlul subiectului: |
175233 |
|
Din pacate ce am observat la aceste doua tronsoane de tramvai reabilitate este ca nu s-a reabilitat si reteaua de contact- stalpi, console, sisteme de prindere a firului de contact si chiar firul de contact in sine.
Cred ca ar fi fost necesare si aceste lucrari (stalpi noi, sisteme de prindere a firului de tip elastic), pentru a permite o viteza sporita a tramvaielor, mai ales acolo unde calea de rulare a tramvaiului este sau poate fi separata de partea carosabila.
De asemenea, nu stiu care este starea substatiilor de tractiune si in general a sistemului de electroalimentare.
In rest, lucrarile la calea de rularea din ce vad sunt realizate de calitate.
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 14/Apr/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 20 Oct 2014 08:23:36 Titlul subiectului: |
175238 |
|
Pe tronsonul P. Ros- CUG va fi montata o retea noua (cea veche a fost de mult scoasa).
Pe celalalt tronson nu a fost prevazuta in proiect inlocuirea retelei fir-contact.
|
|
Sus |
|
|
Rhadoo
Data înscrierii: 16/Ian/2008 Ultima vizita: 29/Noi/2023 Mesaje: 124 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 21 Oct 2014 13:05:13 Titlul subiectului: |
175260 |
|
Incerc din rasputeri sa-mi dau seama de ce in momentul in care se face o asemenea investitie se practica si anumite cârpeli românești, deși proiectele ar putea prevedea de la bun început reabilitarea COMPLETA (șine, rețea fir contact, stâlpi de susținere, etc șamd). În absolut toate proiectele de reabilitare a infrastructurii derulate până acum de Primăria Iași există astfel de părticele "reciclate": la șos. Păcurari s-au păstrat gurile de canal vechi care nu se închid bine sau prin design nu sunt la nivel cu asfaltul. La șos. Nicolina nu se înlocuiesc stâlpii de iluminat (ci sunt doar demontați și revopsiți - nu știu cu câtă grijă și dacă se curăță și de rugină în prealabil) și nici gurile de canal, exact ca în Păcurari. Pe Independenței, aceeași rețetă. Probabil aceste mici scăpări se traduc în portițe de sifonare a banilor alocați proiectului, altfel nu îmi explic de ce apar.
Nu mai vorbim de faptul că se găsesc tot felul de pretexte ca să nu se refacă și calea de rulare a tramvaielor de pe bretelele pasarelei Nicolina sau reconfigurarea intersecției de la CET într-un sens giratoriu, ori reconfigurarea modului în care traversează tramvaiele intersecția din Podu Roș.
Citat din Mircea Badea (pe care nu îl stimez, dar caruia nu pot sa nu ii dau dreptate în legătura cu zicala sa): Trăim în România și asta ne ocupă tot timpul.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 21 Oct 2014 14:02:52 Titlul subiectului: |
175261 |
|
Valabil si pentru reteaua de contact.
Totul se reduce la fondurile europene disponibile (ma rog, si cofinantarile ridica niste probleme, dar nu extindem aici acest subiect), pentru ca ele au fost baza pentru tot ce s-a facut in orasul asta in ultimii ani. In privinta proiectelor care includeau si reabilitarea infrastructurii pentru tramvai, ideea a fost de a inlatura pericolul imediat in privinta sigurantei circulatiei. Mai multi kilometri reabilitati insemnau, in fond, tronsoane ale retelei de transport cu tramvaiul salvate de la disparitie. Din pacate, lipsa investitiilor in anii '90 a dus la situatia in care ne gaseam inainte de 2008, cand toate mecanismele orasului necesitau simultan interventie. S-a inceput cu mecanismele vitale. Cel putin pentru cele necesare tramvaielor exista dorinta (ma refer la institutia unde lucrez, pentru ca nu pot vorbi in numele altora) de a continua si cu celelalte elemente dupa ce liniile vor fi fost reabilitate. Vorbim aici de retea de contact, retea subterana de alimentare a retelei de contact, statii de redresare, depouri, s.a.m.d. Plus cireasa de pe tort - refacerea parcului de tramvaie. Asta e partea obiectiva a lucrurilor, de care trebuie tinut cont in orice discutie.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 22 Oct 2014 17:14:28 Titlul subiectului: |
175283 |
|
In unele ziare locale a aparut ieri si astazi informatia conform careia la Tesatura s-ar fi incheiat lucrarile, intersectia fiind redata in intregime circulatiei auto. Este complet fals. Deocamdata s-a finalizat jumatatea intersectiei unde se afla curba, urmand sa inceapa lucrarile in jumatatea cealalta, catre Podu Ros, pana la limita de proiect (ceva mai incolo de trecerea de pietoni). De altfel, nu era atat de greu de observat ca nu sunt facute legaturile intre linia noua si cea veche catre Podu Ros. Este o lucrare simpla, care se poate finaliza simultan cu lucrarile de la CET. Oricum, mai sunt de facut si peroanele statiilor de la Tesatura si Moldoplast (sper ca vor fi realizate tot acum si nu se vor chinui calatorii cu cine stie ce improvizatii pana anul viitor).
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 23 Oct 2014 16:49:48 Titlul subiectului: |
175288 |
|
23 octombrie
La Tesatura au inceput lucrarile in jumatatea de intersectie catre Podu Ros, pana la limita de proiect de pe bd. Tutora.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.67 kb |
Vizualizat: |
de 12088 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.87 kb |
Vizualizat: |
de 12088 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
147.88 kb |
Vizualizat: |
de 12088 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.95 kb |
Vizualizat: |
de 12088 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|