Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Reabilitare cale rulare Pasaj Nicolina - Tatarasi Sud
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 16, 17, 18  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 18 Dec 2014 23:40:27    Titlul subiectului: 176094

In aceasta seara s-au facut probe pe tronsonul Vama - Cotnari - Tesatura - CET.

Foto 1: intrarea pe tronsonul reabilitat, in statia de la Vama
Foto 2: N. Iorga, in zona hotelului (C)Onest
Foto 3: Piata Nicolina (in statie)
Foto 4: bd. Primaverii (Tesatura)
Foto 5: statia Tesatura
Foto 6: Moldoplast
Foto 7, 8: curba dinspre Moldoplast spre Tudor Vladimirescu
Foto 9, 10: intrarea pe bd. Tudor Vladimirescu
Foto 11, 12: curba dinspre Tudor Vladimirescu spre Baza 3
Foto 13: latura dreapta a triunghiului de la CET, dinspre Baza 3 spre Tesatura
Foto 14: la macazul de la Tesatura



IMG_8192.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.09 kb
 Vizualizat:  de 9400 ori

IMG_8192.JPG



IMG_8193.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.38 kb
 Vizualizat:  de 9400 ori

IMG_8193.JPG



IMG_8194.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.99 kb
 Vizualizat:  de 9400 ori

IMG_8194.JPG



IMG_8195.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.71 kb
 Vizualizat:  de 9400 ori

IMG_8195.JPG



IMG_8197.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.99 kb
 Vizualizat:  de 9400 ori

IMG_8197.JPG



IMG_8198.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.4 kb
 Vizualizat:  de 9400 ori

IMG_8198.JPG



IMG_8200.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.54 kb
 Vizualizat:  de 9400 ori

IMG_8200.JPG



IMG_8203.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.9 kb
 Vizualizat:  de 9400 ori

IMG_8203.JPG



IMG_8202.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.64 kb
 Vizualizat:  de 9400 ori

IMG_8202.JPG



IMG_8204.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.41 kb
 Vizualizat:  de 9400 ori

IMG_8204.JPG



IMG_8206.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.73 kb
 Vizualizat:  de 9398 ori

IMG_8206.JPG



IMG_8207.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.4 kb
 Vizualizat:  de 9398 ori

IMG_8207.JPG



IMG_8210.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.9 kb
 Vizualizat:  de 9398 ori

IMG_8210.JPG



IMG_8212.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.14 kb
 Vizualizat:  de 9398 ori

IMG_8212.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 19 Dec 2014 12:00:15    Titlul subiectului: 176100

Primaria a decis in final reluarea circulatiei pe 29 decembrie, in regim de probe cu calatori. Traseele de tramvai prevazute pentru Zona Industriala pana in primavara sunt:

- 1 - Copou - Pd. Ros - Baza 3;
- 5 - Dacia - Pd. Ros - Baza 3;
- 7 - Canta - T. Vladimirescu - Baza 3;
- 8 - Copou - T. Vladimirescu - Baza 3.

Intre Baza 3 si Rond Tutora vor circula 2 autobuze.
Traseul 11 va ramane acoperit in totalitate cu autobuze.
Traseul 13 de tramvai va ramane neschimbat, cu parcursul Copou - Tatarasi Nord.

Abonamentele pentru traseul comun 1/13 vor fi valabile pe parcursurile normale ale traseelor 1 si 13 (Copou <-> Pd. Ros <-> Tatarasi <-> Copou). Abonamentele pentru traseul 5 vor fi valabile pe intregul parcurs Dacia - Tutora. Biletele compostate in tramvaiele de pe traseul 5 vor putea fi folosite pentru continuarea calatoriei cu autobuzele care vor circula intre Baza 3 si Rond Tutora si viceversa. Plata calatoriei prin SMS pentru traseul 5 va asigura transbordarea la Baza 3 fara costuri suplimentare.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 05/Iun/2020
Mesaje: 204
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 19 Dec 2014 16:01:02    Titlul subiectului: 176101

Refugiile din statii urmeaza sa fie facute la primavara, banuiesc? In orice caz, abia astept sa incerc linia din zona industriala Very Happy
_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 03/Apr/2020
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Sâm 20 Dec 2014 10:50:59    Titlul subiectului: 176109

Care este motivul pentru care nu s'a infiintat linia 11 de tramvai pana la Baza 3 si un autobuz 11b de la Gara Nicolina sau Podul Ros pana in Tatarasi? Ar mai fi dat de lucru la niste vatmani si ar mai fi disponibilizat niste autobuze pentru alte trasee.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 01/Feb/2020
Mesaje: 253
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 20 Dec 2014 14:21:40    Titlul subiectului: 176111

Deci la Baza 3 vor intoarce 1,5,7 si 8. Cam multa inghesuiala in rondul al vechi cu o singura linie de intoarcere. Plus ca asa cum se zice mai sus ,tronsonul ala nou de pe N. Iorga ramana in continuare nefolosit.
Mai bine se facea 1 si 8(in sens invers) pe inelul Tudor-P. Ros. Tg Cucu. 5-Alex. Cel Bun-P. de Piatra- Gara Internationala -Tesatura-Baza 3(sau 11 in loc de 5) si eventual 2-Baza 3-Tesatura -P.Ros.-P de Piatra-Gara-Canta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 20 Dec 2014 15:49:11    Titlul subiectului: 176113

Sectionarea unui traseu inseamna doua lucruri: stres pentru calatori (si vorbim despre traseul 11, cu incarcare ridicata pe intregul parcurs) si cheltuieli suplimentare pentru regie (cred ca stiti foarte bine statutul actual al institutiei, ce impune o si mai riguroasa dramuire a deciziilor).

Punerea traseelor 1 si 8 in inel ridica, de asemenea, o serie de probleme: pe de o parte, traseele 7 si 8 se completeaza reciproc pe distanta Piata Unirii - Tg. Cucu - T. Vladimirescu - Baza 3 (de altfel, cat timp a fost scurtat traseul 7 si nu s-a putut suplimenta traseul 8 de autobuz, din lipsa de unitati, lumea a fost cam nemultumita), pe de alta parte se diminueaza incasarile. Valabilitatea abonamentelor pe traseele in inel genereaza in sistemul de taxare actual o serie de facilitati greu de sustinut financiar (de altfel, daca maine s-ar gasi o solutie de intoarcere pentru 13 in Tatarasi - fie o noua bucla in Tatarasi Sud, fie un rond de intoarcere la fostul Abator, variante propuse in nenumarate randuri de catre Biroul Exploatare al regiei, care are nevoie ca de aer de solutii de deviere in acea zona - va garantez ca de a doua zi 1 si 13 n-ar mai circula in inel). In plus, in acest moment, chiar daca sunt rupte unul de celalalt, traseele 1 si 13 se mentin in formatul normal dpdv al abonatilor (deci se permite utilizarea abonamentelor ca si cum s-ar circula normal). Daca s-ar pune 1 si 8 in inel, fie va fi rupt 1 de 13 (ca valabilitate a abonamentelor) pentru o perioada (si asta ar genera nemultumiri si bulversarea calatorilor - probabil e greu de imaginat pentru unii dintre voi ca poate fi asa, dar uite ca asa este si o spun din experienta), fie s-ar adauga si zona Tudor Vladimirescu ca valabilitate, ceea ce ar fi un dezastru financiar pentru regie. Pentru ultima problema, insa, trebuie gasita o solutie, pentru ca la primavara, cand se va inchide tronsonul CET-Baza 3, nu va prea exista alta varianta decat punerea in inel a traseelor 1 si 8.

Atentie, ceea ce am spus mai sus reprezinta realitatea obiectiva (in conditiile actuale, indiferent la ce ne referim prin asta) dpdv al regiei; mai sus nu am facut decat sa o prezint, deci va rog sa nu sariti la gatul meu! Personal am propriile solutii, insa, din motive pe care sigur le intelegeti (nu e vorba ca mi s-ar pune pumnul in gura, ci ca e normal sa fiu corect fata de institutia in care lucrez, chiar daca exista aspecte pentru care am o cu totul alta viziune), ma vad nevoit sa-mi pun zavor la degete.

Legat de faptul ca in varianta propusa pentru aceasta iarna se vor aduna 4 trasee la Baza 3, asta nu reprezinta o problema, din doua motive:
- pe de o parte, prin grafic, ar trebui ca situatiile in care vehicule de pe toate cele 4 trasee s-ar intalni in Baza 3 sa fie rare (ma rog, stiu ce veti zice ca se intampla in realitate si va dau dreptate pentru unele cazuri, dar macar pentru o serie de aspecte exista si explicatii obiective) - atentie, insa, la faptul ca nu e deloc nefiresc sa se intalneasca intr-un punct trasee cu adresabilitate diferita (trebuie doar facute reglaje daca au portiuni comune, in functie de caracteristicile acestora): de exemplu, daca ajung un 1 si un 5 simultan in Baza 3 - practic, intre Pd. Ros si Baza 3 ar merge aproape unul de celalalt - nu e foarte grav, cu conditia ca din Baza 3 sa plece decalat, pentru ca pe acest sens lucrurile stau putintel altfel; un alt exemplu ar fi situatia in care un 5 si un 8 ajung impreuna la CET si merg unul dupa celalalt pana la Baza 3, ceea ce nu e catusi de putin grav; problematic devine cand un 7 si un 8 merg impreuna intre Piata Unirii si Baza 3 (viceversa e si mai grav) si cu totul anapoda daca un 1 si un 8 pleaca din Copou aproape unul de celalalt (invers sa zicem ca e ceva mai putin problematic, chiar daca ar ajunge sa mearga aproape unul de altul intre Tg. Cucu si Copou, mai ales daca "statiile sunt negre" - adica e puhoi de lume - intre Tg. Cucu si Piata Unirii/uneori chiar Piata Eminescu, dar asta sa zicem ca e mai degraba "gri" decat "neagra", insa ridica probleme cand ajung tramvaie deja aglomerate)!
- pe de alta parte, in cazurile cand se vor intalni la Baza 3 vehicule de pe toate cele 4 trasee, dat fiind ca mai departe nu se circula, unul sau doua vagoane pot ramane in statia de la macaz pana se elibereaza rondul (4 vagoane GT 4 incap in rond, dar daca apare un vagon dublu articulat, acesta ocupa spatiul a doua vagoane GT 4 pe fiecare dintre cele doua portiuni ale buclei pe care se poate stationa).

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 20 Dec 2014 16:07:50    Titlul subiectului: 176114

Evident, in exemplele date mai sus, implicit aspectele semnalate sunt prinse in grafic, nu intra in discutie ca transportul public la Iasi s-ar face pe baza de improvizatii ale dispecerilor. Aceasta este regula, dar realitatea romaneasca dura (trafic nereglementat sau reglementat fara favorizarea transportului public, lipsurile care genereaza defectarea vehiculelor in traseu si imobilizari in depouri dincolo de cele planificate) ii obliga pe dispeceri sa jongleze cu graficele.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 20 Dec 2014 17:26:22    Titlul subiectului: 176116

Legat de sectionarea traseelor, ar mai fi de spus ca pentru traseul 5 s-a putut merge pe aceasta varianta pentru ca portiunea de traseu neacoperita cu tramvaie este scurta si cu incarcare scazuta in cea mai mare parte a zilei. Numarul de autobuze introduse in completarea tramvaielor este mic si cheltuielile suplimentare generate de sectionare sunt mici, per total costurile de exploatare pentru intregul traseu iesind poate chiar mai mici decat daca s-ar fi mers pe varianta acoperirii in intregime a traseului cu autobuze. In plus, se regleaza problemele cu personalul celor 3 baze si cele legate de coeficientul de utilizare a parcului (CUP), mai ales la autobuze, unde in ultimele luni au fost necazuri mari cu asigurarea necesarului de vehicule.

Spre deosebire de traseul 5, la traseul 11 problemele ar fi fost cu totul altele daca se mergea pe sectionare. Unui numar mare de tramvaie i s-ar fi adaugat un numar mare de autobuze, cu tot ce deriva (negativ) din asta. Totul e chestiune de echilibru intre aspectele pozitive si cele negative (ca numar, dar mai cu seama ca pondere) ale unei decizii.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 20 Dec 2014 17:38:38    Titlul subiectului: 176117

De altfel, legat de traseul 5, unul dintre motivele personale de nemultumire cu privire la neincluderea in proiectul de reabilitare a racordarii rondului la toate directiile de mers tine si de imposibilitatea de punere in practica a propunerii mele ca traseul 5 sa fie scurtat pana la Baza 3 in afara orelor de varf, cu acoperirea distantei Baza 3 - Tutora cu un singur vagon, cu program bine stiut, ce poate fi respectat fara probleme, neexistand motive de nerespectare a graficului pe aceasta portiune.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 07/Iun/2020
Mesaje: 904
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 29 Dec 2014 16:21:34    Titlul subiectului: 29 decembrie 176184

29 decembrie 2014 a adus la lași zăpada. Pe lângă zăpadă, așteptată de unii, noutatea o constitutie și redeschiderea circulației cu tramvaiele în Zona Industrială (fosta!), după lucrările de reabilitare, pe tronsonul Țesătura - CET.

Din 1996, călător fiind, am utilizat constant acest tronson și pot să spun că este pentru prima dată când tramvaiele circulă fără balans și cu viteză sporită, vagoanele GT4 arătându-și potențialul (având în vedere și căderile de zăpadă) aceste rezultate datorându-se și căii de rulare separată din start de restul traficului, prioritizarea transportului public fiind un obiectiv pe care îl consider extrem de important pentru a pune în valoare investițiile făcute în transportul electric din Iași.

Se observă diferențele majore între calea de rulare nereabilitată încă spre/dinspre Baza3 și cea refăcută în această etapă însă aștept să văd funcționale/puse în practică și celelalte elemente destinate călătorilor, refugiile respectiv copertinele de protecție.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 01 Ian 2015 15:58:19    Titlul subiectului: 176241

Cateva imagini din 30 decembrie:


IMG_8280.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.43 kb
 Vizualizat:  de 10613 ori

IMG_8280.JPG



IMG_8286.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.77 kb
 Vizualizat:  de 10613 ori

IMG_8286.JPG



IMG_8289.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.6 kb
 Vizualizat:  de 10613 ori

IMG_8289.JPG



IMG_8287.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.1 kb
 Vizualizat:  de 10613 ori

IMG_8287.JPG



IMG_8302.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.09 kb
 Vizualizat:  de 10613 ori

IMG_8302.JPG



IMG_8343.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.75 kb
 Vizualizat:  de 10613 ori

IMG_8343.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 02 Feb 2015 23:30:41    Titlul subiectului: 177004

Dupa cum bine stiti, de astazi tramvaiele circula pe latura Tesatura <-> Tudor Vladimirescu a triunghiului de la CET, intrucat au inceput lucrarile pe tronsonul CET - Baza 3. Atasez cateva imagini (pe pagina noastra de Facebook gasiti un album cu fotografii facute in Podu Ros si la CET in prima zi de circulatie pe traseele valabile incepand de astazi):


IMG_8528.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.06 kb
 Vizualizat:  de 10273 ori

IMG_8528.JPG



IMG_8524.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.09 kb
 Vizualizat:  de 10273 ori

IMG_8524.JPG



IMG_8526.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.27 kb
 Vizualizat:  de 10273 ori

IMG_8526.JPG



IMG_8537.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.57 kb
 Vizualizat:  de 10273 ori

IMG_8537.JPG



IMG_8544.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.24 kb
 Vizualizat:  de 10273 ori

IMG_8544.JPG



IMG_8546.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.47 kb
 Vizualizat:  de 10273 ori

IMG_8546.JPG



IMG_8551.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.98 kb
 Vizualizat:  de 10273 ori

IMG_8551.JPG



IMG_8553.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.33 kb
 Vizualizat:  de 10273 ori

IMG_8553.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 03 Feb 2015 00:00:26    Titlul subiectului: 177005

Astazi au inceput lucrarile pe tronsonul CET - Baza 3 si in rondul din Baza 3 si s-a lucrat chiar cu spor. Pe intregul tronson s-au taiat sinele si a inceput extragerea lor, iar in rond acestea au fost scoase aproape complet (a ramas neatinsa doar traversarea str. Bucium). Si pe celelalte tronsoane s-a lucrat, dinspre Baza 3 spre Tepro pregatindu-se amplasarea sinelor, la Tepro completandu-se curba si incepand sudarea sinelor, iar in Tatarasi Sud facandu-se pregatiri pentru continuarea lucrarilor.

Imagini de pe tronsonul CET - Baza 3:



IMG_8561.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.63 kb
 Vizualizat:  de 10307 ori

IMG_8561.JPG



IMG_8563.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.4 kb
 Vizualizat:  de 10307 ori

IMG_8563.JPG



IMG_8566.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.16 kb
 Vizualizat:  de 10307 ori

IMG_8566.JPG



IMG_8599.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.75 kb
 Vizualizat:  de 10307 ori

IMG_8599.JPG



IMG_8598.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.13 kb
 Vizualizat:  de 10307 ori

IMG_8598.JPG



IMG_8594.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.88 kb
 Vizualizat:  de 10307 ori

IMG_8594.JPG



IMG_8593.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.38 kb
 Vizualizat:  de 10307 ori

IMG_8593.JPG



IMG_8592.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.76 kb
 Vizualizat:  de 10307 ori

IMG_8592.JPG



IMG_8588.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.23 kb
 Vizualizat:  de 10307 ori

IMG_8588.JPG



IMG_8603.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.8 kb
 Vizualizat:  de 10307 ori

IMG_8603.JPG



IMG_8586.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.93 kb
 Vizualizat:  de 10306 ori

IMG_8586.JPG



IMG_8584.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.71 kb
 Vizualizat:  de 10306 ori

IMG_8584.JPG



IMG_8583.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.16 kb
 Vizualizat:  de 10306 ori

IMG_8583.JPG



IMG_8568.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.12 kb
 Vizualizat:  de 10306 ori

IMG_8568.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 03 Feb 2015 00:03:19    Titlul subiectului: 177006

Rond Baza 3:


IMG_8574.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.56 kb
 Vizualizat:  de 10304 ori

IMG_8574.JPG



IMG_8576.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.99 kb
 Vizualizat:  de 10304 ori

IMG_8576.JPG



IMG_8578.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.1 kb
 Vizualizat:  de 10304 ori

IMG_8578.JPG



IMG_8579.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.07 kb
 Vizualizat:  de 10304 ori

IMG_8579.JPG



IMG_8582.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.91 kb
 Vizualizat:  de 10304 ori

IMG_8582.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Feb 2015 23:21:00    Titlul subiectului: 177302

Fotografii din 7 februarie 2015:

- a fost inchisa curba de la Tepro si s-a facut legatura in aliniament cu sinele vechi spre Tutora;
- a continuat extragerea sinelor intre Baza 3 si CET.



IMG_8637.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.24 kb
 Vizualizat:  de 10058 ori

IMG_8637.JPG



IMG_8638.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.75 kb
 Vizualizat:  de 10058 ori

IMG_8638.JPG



IMG_8643.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  159.38 kb
 Vizualizat:  de 10058 ori

IMG_8643.JPG



IMG_8645.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.52 kb
 Vizualizat:  de 10058 ori

IMG_8645.JPG



IMG_8646.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  150.85 kb
 Vizualizat:  de 10058 ori

IMG_8646.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Feb 2015 23:57:25    Titlul subiectului: 177304

Fotografii de astazi, 14 februarie:

- a inceput betonarea in Tatarasi Sud si pe curba de la Tepro;
- intre Baza 3 si Tepro se monteaza sinele;
- intre Baza 3 si CET si in rondul din Baza 3 se fac sapaturile si pe o portiune de cateva zeci de metri se poate trece deja la turnarea peretilor de sprijin si a straturilor de balast.



IMG_8663.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.24 kb
 Vizualizat:  de 10048 ori

IMG_8663.JPG



IMG_8664.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.42 kb
 Vizualizat:  de 10048 ori

IMG_8664.JPG



IMG_8666.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.91 kb
 Vizualizat:  de 10048 ori

IMG_8666.JPG



IMG_8668.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.43 kb
 Vizualizat:  de 10048 ori

IMG_8668.JPG



IMG_8670.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.18 kb
 Vizualizat:  de 10048 ori

IMG_8670.JPG



IMG_8674.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.28 kb
 Vizualizat:  de 10048 ori

IMG_8674.JPG



IMG_8675.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.48 kb
 Vizualizat:  de 10048 ori

IMG_8675.JPG



IMG_8677.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.49 kb
 Vizualizat:  de 10048 ori

IMG_8677.JPG



IMG_8683.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.46 kb
 Vizualizat:  de 10046 ori

IMG_8683.JPG



IMG_8685.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.89 kb
 Vizualizat:  de 10046 ori

IMG_8685.JPG



IMG_8687.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.45 kb
 Vizualizat:  de 10046 ori

IMG_8687.JPG



IMG_8688.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.98 kb
 Vizualizat:  de 10046 ori

IMG_8688.JPG



IMG_8678.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.92 kb
 Vizualizat:  de 10046 ori

IMG_8678.JPG



IMG_8680.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.26 kb
 Vizualizat:  de 10046 ori

IMG_8680.JPG



IMG_8681.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.66 kb
 Vizualizat:  de 10046 ori

IMG_8681.JPG



IMG_8682.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.61 kb
 Vizualizat:  de 10046 ori

IMG_8682.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 22 Feb 2015 00:47:32    Titlul subiectului: 177462

Actualizare, 21 februarie:

- s-au finalizat sapaturile pe tronsonul CET - Baza 3 si se niveleaza platforma de pamant;
- s-au facut sapaturi in intersectia din Baza 3 (dinspre macazul de intrare in rond si la intrarea in rond, ramanand deschisa traficului dinspre CET spre Tepro doar o banda, intre zona "verde" si accesul spre str. Bucium si in zona din dreptul iesirii din rond);
- dinspre Baza 3 spre Tepro s-au amplasat sine cam pana la jumatatea distantei dintre Baza 3 si statiile din dreptul fostului CFS, iar plase de armare si traverse pana in statiile respective;
- s-au montat borduri de granit pe portiunea aproape finalizata din statia de la Tepro si pe curba;
- s-a turnat primul strat de beton pe portiunea in aliniament aflata dincolo de intersectie, pana la limita de proiect;
- au fost aduse sine, plase de armare si traverse pe intregul tronson cuprins intre Pod Metalurgie si Tatarasi Sud si a inceput amplasarea acestora pornind dinspre Tatarasi Sud;
- incepe montarea bordurilor de granit pe portiunile betonate din Tatarasi Sud.

Sa vedem fotografiile de astazi, pornind dinspre CET spre Baza 3:



IMG_8835.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.67 kb
 Vizualizat:  de 9490 ori

IMG_8835.JPG



IMG_8834.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.59 kb
 Vizualizat:  de 9490 ori

IMG_8834.JPG



IMG_8833.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.04 kb
 Vizualizat:  de 9490 ori

IMG_8833.JPG



IMG_8831.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.61 kb
 Vizualizat:  de 9490 ori

IMG_8831.JPG



IMG_8830.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.18 kb
 Vizualizat:  de 9490 ori

IMG_8830.JPG



IMG_8826.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.28 kb
 Vizualizat:  de 9490 ori

IMG_8826.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 22 Feb 2015 00:51:53    Titlul subiectului: 177463

Intersectia de la Baza 3:


IMG_8825.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.98 kb
 Vizualizat:  de 9488 ori

IMG_8825.JPG



IMG_8797.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104 kb
 Vizualizat:  de 9488 ori

IMG_8797.JPG



IMG_8807.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.9 kb
 Vizualizat:  de 9488 ori

IMG_8807.JPG



IMG_8808.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.16 kb
 Vizualizat:  de 9488 ori

IMG_8808.JPG



IMG_8810.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.12 kb
 Vizualizat:  de 9488 ori

IMG_8810.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 22 Feb 2015 00:56:49    Titlul subiectului: 177464

Rondul de la Baza 3:


IMG_8878.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.71 kb
 Vizualizat:  de 9487 ori

IMG_8878.JPG



IMG_8829.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.44 kb
 Vizualizat:  de 9487 ori

IMG_8829.JPG



IMG_8824.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.05 kb
 Vizualizat:  de 9487 ori

IMG_8824.JPG



IMG_8823.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.65 kb
 Vizualizat:  de 9487 ori

IMG_8823.JPG



IMG_8828.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.27 kb
 Vizualizat:  de 9487 ori

IMG_8828.JPG



IMG_8821.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.07 kb
 Vizualizat:  de 9487 ori

IMG_8821.JPG



IMG_8820.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.96 kb
 Vizualizat:  de 9487 ori

IMG_8820.JPG



IMG_8818.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.12 kb
 Vizualizat:  de 9487 ori

IMG_8818.JPG



IMG_8816.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.47 kb
 Vizualizat:  de 9487 ori

IMG_8816.JPG



IMG_8815.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.4 kb
 Vizualizat:  de 9487 ori

IMG_8815.JPG



IMG_8814.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  147.32 kb
 Vizualizat:  de 9486 ori

IMG_8814.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 22 Feb 2015 01:00:56    Titlul subiectului: 177465

Baza 3 - Tepro:


IMG_8800.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.53 kb
 Vizualizat:  de 9483 ori

IMG_8800.JPG



IMG_8806.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  115 kb
 Vizualizat:  de 9483 ori

IMG_8806.JPG



IMG_8804.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.3 kb
 Vizualizat:  de 9483 ori

IMG_8804.JPG



IMG_8802.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.06 kb
 Vizualizat:  de 9483 ori

IMG_8802.JPG



IMG_8837.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.39 kb
 Vizualizat:  de 9483 ori

IMG_8837.JPG



IMG_8836.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.33 kb
 Vizualizat:  de 9483 ori

IMG_8836.JPG



IMG_8838.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.38 kb
 Vizualizat:  de 9483 ori

IMG_8838.JPG



IMG_8841.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.38 kb
 Vizualizat:  de 9483 ori

IMG_8841.JPG



IMG_8842.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.15 kb
 Vizualizat:  de 9483 ori

IMG_8842.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 22 Feb 2015 01:03:48    Titlul subiectului: 177466

Str. Vasile Lupu:


IMG_8850.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.97 kb
 Vizualizat:  de 9481 ori

IMG_8850.JPG



IMG_8849.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.92 kb
 Vizualizat:  de 9481 ori

IMG_8849.JPG



IMG_8848.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.5 kb
 Vizualizat:  de 9481 ori

IMG_8848.JPG



IMG_8846.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.86 kb
 Vizualizat:  de 9481 ori

IMG_8846.JPG



IMG_8847.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.97 kb
 Vizualizat:  de 9481 ori

IMG_8847.JPG



IMG_8843.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.53 kb
 Vizualizat:  de 9481 ori

IMG_8843.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 28 Feb 2015 18:39:51    Titlul subiectului: 177640

Actualizare, 28 februarie:

- s-a finalizat nivelarea platformei de pamant pe intregul tronson CET - Baza 3, s-a trecut la turnarea straturilor de balast si pregatirea turnarii zidurilor de sprijin;
- au fost aduse si depozitate elementele componente ale macazurilor si incrucisarilor din zona rondului de la Baza 3;
- pe tronsonul Baza 3 - Tepro au fost amplasate sine pana in statiile din dreptul fostului CFS si se executa suduri, iar dinspre Baza 3 se pregateste betonarea;
- la Tepro s-a finalizat montarea bordurilor de granit pe curba si in aliniament, iar RATP urmeaza sa execute lucrarile de unire a noilor sine cu cele vechi catre Tutora;
- s-au montat bordurile de granit pe portiunea finalizata din Tatarasi Sud si a continuat amplasarea sinelor pe un fir al curbei mari dinspre Tatarasi spre Metalurgie.



IMG_8882.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.67 kb
 Vizualizat:  de 9216 ori

IMG_8882.JPG



IMG_8895.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.33 kb
 Vizualizat:  de 9216 ori

IMG_8895.JPG



IMG_8893.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.66 kb
 Vizualizat:  de 9216 ori

IMG_8893.JPG



IMG_8891.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.04 kb
 Vizualizat:  de 9216 ori

IMG_8891.JPG



IMG_8889.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.58 kb
 Vizualizat:  de 9216 ori

IMG_8889.JPG



IMG_8888.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.45 kb
 Vizualizat:  de 9216 ori

IMG_8888.JPG



IMG_8886.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.19 kb
 Vizualizat:  de 9216 ori

IMG_8886.JPG



IMG_8896.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.21 kb
 Vizualizat:  de 9216 ori

IMG_8896.JPG



IMG_8885.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.96 kb
 Vizualizat:  de 9216 ori

IMG_8885.JPG



IMG_8884.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.43 kb
 Vizualizat:  de 9216 ori

IMG_8884.JPG



IMG_8901.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.86 kb
 Vizualizat:  de 9214 ori

IMG_8901.JPG



IMG_8900.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.05 kb
 Vizualizat:  de 9214 ori

IMG_8900.JPG



IMG_8897.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.63 kb
 Vizualizat:  de 9214 ori

IMG_8897.JPG



IMG_8902.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.52 kb
 Vizualizat:  de 9214 ori

IMG_8902.JPG



IMG_8903.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.79 kb
 Vizualizat:  de 9214 ori

IMG_8903.JPG



IMG_8905.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.49 kb
 Vizualizat:  de 9214 ori

IMG_8905.JPG



IMG_8904.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.06 kb
 Vizualizat:  de 9214 ori

IMG_8904.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 07 Mar 2015 22:32:02    Titlul subiectului: 177807

Actualizare, 7 martie:

- continua turnarea si compactarea straturilor de balast dinspre Baza 3 spre CET;
- a inceput turnarea primului strat de beton dinspre Baza 3 spre Tepro;
- pe acelasi tronson, in paralel, au continuat amplasarea sinelor (operatiune aproape finalizata) si realizarea sudurilor;
- la Tepro, pe curba si in aliniament, s-a turnat al doilea strat de beton, iar la limita de proiect RATP a realizat legatura intre sinele noi si cele vechi pe sensul dinspre Tutora;
- pe str. Vasile Lupu s-au sudat sinele amplasate in curba pe firul spre Tatarasi si s-a turnat al doilea strat de beton in intersectie si putin dupa aceasta, catre Pod Metalurgie.

CET - Baza 3:



IMG_8966.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.72 kb
 Vizualizat:  de 9028 ori

IMG_8966.JPG



IMG_8971.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.61 kb
 Vizualizat:  de 9028 ori

IMG_8971.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 07 Mar 2015 22:35:00    Titlul subiectului: 177808

Baza 3 - Tepro:


IMG_8973.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.73 kb
 Vizualizat:  de 9026 ori

IMG_8973.JPG



IMG_8974.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.46 kb
 Vizualizat:  de 9026 ori

IMG_8974.JPG



IMG_8975.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.72 kb
 Vizualizat:  de 9026 ori

IMG_8975.JPG



IMG_8977.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.21 kb
 Vizualizat:  de 9026 ori

IMG_8977.JPG



IMG_8979.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.35 kb
 Vizualizat:  de 9026 ori

IMG_8979.JPG



IMG_8982.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.38 kb
 Vizualizat:  de 9026 ori

IMG_8982.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 07 Mar 2015 22:37:45    Titlul subiectului: 177809

Tepro:


IMG_8985.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.48 kb
 Vizualizat:  de 9022 ori

IMG_8985.JPG



IMG_8988.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.8 kb
 Vizualizat:  de 9022 ori

IMG_8988.JPG



IMG_8984.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.89 kb
 Vizualizat:  de 9022 ori

IMG_8984.JPG



IMG_8987.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.75 kb
 Vizualizat:  de 9022 ori

IMG_8987.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 16, 17, 18  Următoare
Pagina 12 din 18

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community