Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 15/Feb/2021 Mesaje: 245 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 31 Aug 2015 08:13:01 Titlul subiectului: |
181208 |
|
Referitor la stalpul din ultima poza care sta inclinat, nu e un pericol?
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Feb/2021 Mesaje: 8094 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 31 Aug 2015 08:23:08 Titlul subiectului: |
181209 |
|
Amandoi sunt inclinati. Pe langa senzatia de nesiguranta, insa, dau si un aspect urat (chiar si numai prin faptul ca sunt unul langa altul).
_________________ Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi |
|
Sus |
|
 |
dnrwow
Data înscrierii: 18/Aug/2012 Ultima vizita: 05/Apr/2018 Mesaje: 1 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 03 Sep 2015 12:48:06 Titlul subiectului: |
181297 |
|
Aparatoarele alea de ploaie mergeau mai lungi dupa pararea mea..Si dadeau si un dizain mai frumos..
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Feb/2021 Mesaje: 8094 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 09 Sep 2015 20:20:43 Titlul subiectului: |
181395 |
|
Prins cu prezentarea primei zile de circulatie intre Baza 3 si Tatarasi, n-am apucat sa mai spun ca tot in acea perioada au fost montate si cateva dintre echipamentele instalatiilor de comanda a macazurilor din Tatarasi Sud (patine de comanda, semafoare). Sa le vedem...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.78 kb |
Vizualizat: |
de 9067 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.62 kb |
Vizualizat: |
de 9067 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.63 kb |
Vizualizat: |
de 9067 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.69 kb |
Vizualizat: |
de 9067 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.73 kb |
Vizualizat: |
de 9067 ori |

|
_________________ Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi |
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Feb/2021 Mesaje: 8094 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 09 Sep 2015 20:25:48 Titlul subiectului: |
181396 |
|
In ultimele zile s-a lucrat cu o echipa din Germania (de la Hanning & Kahl) pentru punerea in functiune a echipamentelor de comanda a macazurilor de la Tesatura (aproape finalizat), Baza 3 (finalizat) si Tepro (finalizat). Pana la sfarsitul saptamanii vor fi functionale si celelalte (CET si Tatarasi Sud).
Bucuria vatmanilor la Baza 3 (se observa ca si semaforul este functional):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.62 kb |
Vizualizat: |
de 9063 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.14 kb |
Vizualizat: |
de 9063 ori |

|
_________________ Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi |
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Feb/2021 Mesaje: 8094 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 09 Sep 2015 20:28:12 Titlul subiectului: |
181397 |
|
Tepro (complet functional, dar deocamdata degeaba):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.94 kb |
Vizualizat: |
de 9059 ori |

|
_________________ Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi |
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Feb/2021 Mesaje: 8094 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 09 Sep 2015 20:32:19 Titlul subiectului: |
181399 |
|
Evident, in imagini e doar ce se vede cu ochiul liber, dar intregul sistem nu se rezuma la o patina si un semafor, ci e complex, cu microprocesoare, senzori, sistem de ungere, incalzitoare si multe alte nastrusnicii de ultima generatie. Mai sus am prezentat doar efectul...
_________________ Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi |
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Feb/2021 Mesaje: 8094 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 04 Oct 2015 07:43:15 Titlul subiectului: |
181792 |
|
Voi intelegeti de ce arata peronul de la Baza 3, de dinaintea macazului, asa cum se vede in primele doua fotografii? Atasez si doua imagini din timpul lucrarilor, ce par a sugera ceva, care "ceva" nu s-a mai realizat, probabil. Totusi, ramane intrebarea ce e cu dileala aia de peron... Dincolo de anormalitatea faptului in sine, desigur ca usa 3 de GT 4 nimereste cam pe acea portiune...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.3 kb |
Vizualizat: |
de 8878 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.96 kb |
Vizualizat: |
de 8878 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.5 kb |
Vizualizat: |
de 8878 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.28 kb |
Vizualizat: |
de 8878 ori |

|
_________________ Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi |
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Feb/2021 Mesaje: 8094 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 16 Ian 2016 15:23:25 Titlul subiectului: |
183328 |
|
Prins cu diverse, n-am apucat sa pun pe forum si forma finala a statiilor de pe acest tronson, cu indicator de statie luminos, la fel ca in Nicolina-CUG, si banda de dirijare pentru nevazatori, de asemenea, la fel ca in Nicolina-CUG (o porcarie facuta in bataie de joc):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.09 kb |
Vizualizat: |
de 8399 ori |

|
_________________ Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi |
|
Sus |
|
 |
mihail75
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 06/Ian/2021 Mesaje: 43 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 16 Ian 2016 17:01:15 Titlul subiectului: |
183330 |
|
Arata ok. Nu prea inteleg din fotografie care e banda de dirijare pentru nevazatori? Din strainatate eram obisnuit cu altceva, aici nici macar nu imi dau seama unde este!
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Feb/2021 Mesaje: 8094 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
 |
|