Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Reabilitare cale rulare Pasaj Nicolina - Tatarasi Sud
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 30 Iul 2015 23:51:48    Titlul subiectului: 180635

EEG a scris:
Radu Czech/Cristina Albu a scris:
In principiu, 1 si 13 vor fi inel prin Tudor (insa, daca vor ramane asa si dupa finalizarea lucrarilor in Podu Ros, nu stie nimeni in prezent).

Asta inseamna ca dupa reluarea circulatiei in P. Ros va exista un traseu separat Copou-Baza 3 ? Ar trebui sa ramana tot 1 pentru ca e "de traditie". Lumea stie ca 1 merge in P. Ros.

Nu stie inca nimeni ce va circula pe linia dintre Podu Ros si Tesatura dupa deschiderea liniei de tramvai Copou-CUG. Pe tema asta vor fi discutii in perioada urmatoare in cadrul Biroului Exploatare al RATP. Logica spune ca dublarea acestui traseu cu un altul pana in Podu Ros nu-si mai are rostul, intrucat capacitatea de transport va fi suficienta cat sa poata prelua si Podu Ros in conditii bune (ceea ce autobuzele standard nu aveau cum sa faca). Parerea mea e ca 8 ar trebui desfiintat, 1 si 13 ar trebui sa faca inel prin Tudor, iar 7 ar trebui scos din Tudor si dus prin Podu Ros spre Tutora (si pus sa parcurga str. Garii in ambele sensuri, pentru acces in statiile de la Gara din ambele directii). De asemenea, 41 ar trebui pus pe Blocuri Ciurea-Podu Ros-Podu de Piatra-Gara-Billa, iar 19 dus in Dacia, dar prin Cantemir (pe langa refacerea conexiunii directe, fara ocolire, intre Dacia/Alexandru si Podu Ros, avantajati ar fi elevii care merg la Liceul Cantemir si la Liceul Miron Costin dinspre Poitiers si Bularga, care umplu pana la refuz 19-le si au de mers multisor din statii pana la scoala).

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cipricherr



Data înscrierii: 25/Iul/2012
Ultima vizita: 28/Sep/2017
Mesaje: 108
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 31 Iul 2015 07:39:29    Titlul subiectului: 180637

Sunt total de acord cu aceste trasee bine gandite.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 06/Noi/2018
Mesaje: 368
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 31 Iul 2015 08:01:07    Titlul subiectului: 180638

Si eu sunt TOTAL de acord cu traseele propuse de Radu. Am cateva intrebari: 1. Nu e vreo problema daca 7 merge pe strada Garii? Ma refer la macazul in panta, schimbarea acestuia bla, bla, bla?
2. Daca 7 se prelungeste pana in Tutora, se mai adauga o unitate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 31 Iul 2015 08:25:40    Titlul subiectului: 180639

1. Cata vreme se respecta legea si regulamentele, pericolul nu are de ce sa fie mai mare decat, sa zicem, la curba de la baza pasajului Alexandru. Faptul ca limbile macazului sunt orientate catre sos. Arcu nu inseamna ca vatmanii sunt liberi sa treaca precum zmeii pe acel macaz. Sunt obligati sa ia fix aceleasi masuri de prevedere si sa respecte fix aceleasi reguli.

2. Nu am facut calcule, dar, bazandu-ma pe intuitie, estimez ca mai mult de o tura si eventual o ranforsare in plus fata de situatia actuala nu e nevoie.

Ar mai fi de spus ca ducerea lui 7 pe la Gara si pe sensul spre Canta nu ar deranja mai pe nimeni, dimpotriva, ar veni in sprijinul celor care au treaba in zona garii sau la "autogara" Codreanu. Cine urca acum de la Billa in tramvaiul 7 ar folosi autobuzul 30 dupa o astfel de modificare.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cipricherr



Data înscrierii: 25/Iul/2012
Ultima vizita: 28/Sep/2017
Mesaje: 108
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 31 Iul 2015 23:53:04    Titlul subiectului: 180643

De cate unitati va fi deservit traseul 11 complet ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 01 Aug 2015 00:04:18    Titlul subiectului: 180644

L-V: 8 ture, 2 ranforsari
S,D: 6 ture

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 01 Aug 2015 20:27:21    Titlul subiectului: 180654

Astazi, putin dupa ora 18, s-au facut probe (cale de rulare+retea de contact) intre Baza 3 si Tatarasi Sud, cu vagonul ST 10 cu numarul de parc 280. S-a intrat pe tronson dinspre CET, s-a mers pana in statia Tatarasi Sud, apoi vagonul a mers pana in Tatarasi Nord, a revenit in Tatarasi Sud si a intrat din nou pe tronson, pe care l-a parcurs in intregime. A mers mai departe si a intors in Podu de Piatra, a parcurs din nou tronsonul pana in Tatarasi Sud, unde a rulat pe toate laturile triunghiului, in toate sensurile: dinspre Metalurgie a intrat pe str. Aurel Vlaicu, apoi a dat cu spatele catre statii, cu fata catre Metalurgie, cu spatele catre str. Aurel Vlaicu, cu fata catre statii. Tramvaiul a continuat sa ruleze pe tronsonul aflat in probe.

Veti regasi manevrele descrise mai sus in fotografii (din pacate, lumina a cazut prost, de aceea unele fotografii sunt mai intunecate).



IMG_6364.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.3 kb
 Vizualizat:  de 8851 ori

IMG_6364.JPG



IMG_6369.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.16 kb
 Vizualizat:  de 8851 ori

IMG_6369.JPG



IMG_6370.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.72 kb
 Vizualizat:  de 8851 ori

IMG_6370.JPG



IMG_6371.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.82 kb
 Vizualizat:  de 8851 ori

IMG_6371.JPG



IMG_6374.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.69 kb
 Vizualizat:  de 8851 ori

IMG_6374.JPG



IMG_6376.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.55 kb
 Vizualizat:  de 8851 ori

IMG_6376.JPG



IMG_6379.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.9 kb
 Vizualizat:  de 8851 ori

IMG_6379.JPG



IMG_6384.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.09 kb
 Vizualizat:  de 8851 ori

IMG_6384.JPG



IMG_6385.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.82 kb
 Vizualizat:  de 8851 ori

IMG_6385.JPG



IMG_6388.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.2 kb
 Vizualizat:  de 8851 ori

IMG_6388.JPG



IMG_6389.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.96 kb
 Vizualizat:  de 8848 ori

IMG_6389.JPG



IMG_6390.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.19 kb
 Vizualizat:  de 8848 ori

IMG_6390.JPG



IMG_6395.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.12 kb
 Vizualizat:  de 8848 ori

IMG_6395.JPG



IMG_6397.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.94 kb
 Vizualizat:  de 8848 ori

IMG_6397.JPG



IMG_6401.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.94 kb
 Vizualizat:  de 8848 ori

IMG_6401.JPG



IMG_6405.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.52 kb
 Vizualizat:  de 8848 ori

IMG_6405.JPG



IMG_6407.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.2 kb
 Vizualizat:  de 8848 ori

IMG_6407.JPG



IMG_6408.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.99 kb
 Vizualizat:  de 8848 ori

IMG_6408.JPG



IMG_6410.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.7 kb
 Vizualizat:  de 8848 ori

IMG_6410.JPG



IMG_6412.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.7 kb
 Vizualizat:  de 8848 ori

IMG_6412.JPG



IMG_6416.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.88 kb
 Vizualizat:  de 8848 ori

IMG_6416.JPG



IMG_6418.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.94 kb
 Vizualizat:  de 8848 ori

IMG_6418.JPG



IMG_6423.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.82 kb
 Vizualizat:  de 8848 ori

IMG_6423.JPG



IMG_6424.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.42 kb
 Vizualizat:  de 8848 ori

IMG_6424.JPG



IMG_6426.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.88 kb
 Vizualizat:  de 8848 ori

IMG_6426.JPG



IMG_6431.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.69 kb
 Vizualizat:  de 8848 ori

IMG_6431.JPG



IMG_6434.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.15 kb
 Vizualizat:  de 8848 ori

IMG_6434.JPG



IMG_6436.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.46 kb
 Vizualizat:  de 8848 ori

IMG_6436.JPG



IMG_6437.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.79 kb
 Vizualizat:  de 8848 ori

IMG_6437.JPG



IMG_6438.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.52 kb
 Vizualizat:  de 8848 ori

IMG_6438.JPG



IMG_6441.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.54 kb
 Vizualizat:  de 8848 ori

IMG_6441.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cipricherr



Data înscrierii: 25/Iul/2012
Ultima vizita: 28/Sep/2017
Mesaje: 108
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 01 Aug 2015 21:24:47    Titlul subiectului: 180655

Este multa smoala pe linii intre Tatarasi Sud si Tatarasi Nord, trebuie facut rulaj pe ele inainte de a da drumul la circulatie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 06/Noi/2018
Mesaje: 368
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 02 Aug 2015 08:43:45    Titlul subiectului: 180658

Nu era OK sa duceti si un GT8 in Tatarasi Nord sa vedeti cum se pozitioneaza, ca sa nu interfereze cu un tramvai de pe 13?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 133
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 02 Aug 2015 09:07:46    Titlul subiectului: 180659

Este smoala? Patinajul inseamna ca este in floare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 02 Aug 2015 09:16:43    Titlul subiectului: 180660

Da, pe caldurile astea s-a luat masticul (turnat "cu simtul raspunderii" dupa "reabilitare" intre Tatarasi Nord si Tatarasi Sud) pe rotile autobuzelor, care l-au intins ca la carte pe sine. La prima trecere pocnea 280 de parca era Anu' Nou, dar de la a doua trecere deja era mult mai bine. Astazi vor mai fi rulate tramvaie si cateva zile se va circula cu mai multa prudenta pe acolo. Asa e-n Romania, Misule...
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
monorail_2050



Data înscrierii: 29/Iul/2015
Ultima vizita: 10/Dec/2015
Mesaje: 8
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 02 Aug 2015 15:04:25    Titlul subiectului: 180673

Cine se va ocupa de aducerea carosabilului la nivel cu linia de tramvai, in special pe strada Vasile Lupu de la pod Metalugie pana la triunghiul dinspre Aurel Vlaicu unde sunt diferente considerabile?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 02 Aug 2015 15:11:55    Titlul subiectului: 180675

Bd. Metalurgiei si str. Vasile Lupu (pana in Tatarasi Sud) vor fi prinse pentru finantare pe proiectul de reabilitare a strazii Aurel Vlaicu (pana la Pod Sf. Ioan). Deci, va mai dura...
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 24/Oct/2018
Mesaje: 1234
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Dum 02 Aug 2015 16:00:56    Titlul subiectului: 180676

De exemplu la Cluj, linia de tramvai dintre Gara si Cartierul Manastur a fost reabilitata, fiind redeschisa inca din 2012 (ramanand diferente de nivel intre linie si carosabil) iar strazile de pe traseul liniei se modernizeaza doar acum.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 06/Noi/2018
Mesaje: 368
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 02 Aug 2015 16:53:46    Titlul subiectului: 180677

Si dupa Podul Sf. Ioan cine face linia?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 02 Aug 2015 17:09:19    Titlul subiectului: 180678

Tronsonul Pod Sf. Ioan - Rond Dancu a fost reabilitat prin forte proprii in 1996 (celebra linie ridicata la cucurigu). De ce n-a fost inclus si acesta pentru o reabilitare demna de anii nostri, nu cunosc.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 06/Noi/2018
Mesaje: 368
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 02 Aug 2015 17:13:38    Titlul subiectului: 180679

Cum adica, ridicata la cucurigu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 02 Aug 2015 17:33:54    Titlul subiectului: 180681

Mult mai sus decat strada. Imaginea atasata (din 1996, din timpul lucrarilor) e sugestiva.


untitled11.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.79 kb
 Vizualizat:  de 8466 ori

untitled11.jpg



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cipricherr



Data înscrierii: 25/Iul/2012
Ultima vizita: 28/Sep/2017
Mesaje: 108
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 02 Aug 2015 21:44:42    Titlul subiectului: 180684

Incepand cu ora 19,a fost dat drumu la traseul de tramvai 11 Dacia-Baza3-Tatarasi Nord.
Intre Tatarasi Sud si Tatarasi Nord se merge foarte incet, cu maxim 10km/h
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 06/Noi/2018
Mesaje: 368
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 02 Aug 2015 22:34:10    Titlul subiectului: 180685

Da, e din cauza masticului de pe linii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 03 Aug 2015 19:30:30    Titlul subiectului: 180718

Prima zi (oficiala) de circulatie pe tronsonul Baza 3 - Tepro - Tatarasi Sud, vazuta prin ochii nostri si prin obiectivul camerei foto:


IMG_6447.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.18 kb
 Vizualizat:  de 8306 ori

IMG_6447.JPG



IMG_6449.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.79 kb
 Vizualizat:  de 8306 ori

IMG_6449.JPG



IMG_6450.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.98 kb
 Vizualizat:  de 8306 ori

IMG_6450.JPG



IMG_6451.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.03 kb
 Vizualizat:  de 8306 ori

IMG_6451.JPG



IMG_6452.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  152.86 kb
 Vizualizat:  de 8306 ori

IMG_6452.JPG



IMG_6453.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.72 kb
 Vizualizat:  de 8306 ori

IMG_6453.JPG



IMG_6456.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.79 kb
 Vizualizat:  de 8306 ori

IMG_6456.JPG



IMG_6458.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.16 kb
 Vizualizat:  de 8306 ori

IMG_6458.JPG



IMG_6459.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.19 kb
 Vizualizat:  de 8306 ori

IMG_6459.JPG



IMG_6461.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  126 kb
 Vizualizat:  de 8306 ori

IMG_6461.JPG



IMG_6464.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.1 kb
 Vizualizat:  de 8302 ori

IMG_6464.JPG



IMG_6467.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.2 kb
 Vizualizat:  de 8302 ori

IMG_6467.JPG



IMG_6468.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.12 kb
 Vizualizat:  de 8302 ori

IMG_6468.JPG



IMG_6470.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.22 kb
 Vizualizat:  de 8302 ori

IMG_6470.JPG



IMG_6473.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.6 kb
 Vizualizat:  de 8302 ori

IMG_6473.JPG



IMG_6479.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.97 kb
 Vizualizat:  de 8302 ori

IMG_6479.JPG



IMG_6480.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.8 kb
 Vizualizat:  de 8302 ori

IMG_6480.JPG



IMG_6483.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.75 kb
 Vizualizat:  de 8302 ori

IMG_6483.JPG



IMG_6484.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.43 kb
 Vizualizat:  de 8302 ori

IMG_6484.JPG



IMG_6485.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.72 kb
 Vizualizat:  de 8302 ori

IMG_6485.JPG



IMG_6488.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  123 kb
 Vizualizat:  de 8302 ori

IMG_6488.JPG



IMG_6489.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.97 kb
 Vizualizat:  de 8302 ori

IMG_6489.JPG



IMG_6490.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.11 kb
 Vizualizat:  de 8302 ori

IMG_6490.JPG



IMG_6491.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.72 kb
 Vizualizat:  de 8302 ori

IMG_6491.JPG



IMG_6492.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.01 kb
 Vizualizat:  de 8302 ori

IMG_6492.JPG



IMG_6493.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.22 kb
 Vizualizat:  de 8302 ori

IMG_6493.JPG



IMG_6494.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.49 kb
 Vizualizat:  de 8302 ori

IMG_6494.JPG



IMG_6495.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.12 kb
 Vizualizat:  de 8302 ori

IMG_6495.JPG



IMG_6500.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.27 kb
 Vizualizat:  de 8302 ori

IMG_6500.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 06/Noi/2018
Mesaje: 368
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 15 Aug 2015 14:25:33    Titlul subiectului: 180970

Au inceput asfaltarile intre Metalurgie si Doi Baieti. Se asfalteaza strada Vasile Lupu, si se aduce la nivel cu linia de tramvai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cipiotul



Data înscrierii: 29/Dec/2013
Ultima vizita: 14/Mai/2018
Mesaje: 24
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 15 Aug 2015 22:53:07    Titlul subiectului: 180981

Au adus la nivel doar in portiunile unde era diferenta foarte mare... de la Piata Virgil Sahleanu pana la pod Metalurgie (daca nu ma insel) n-au asfaltat... probabil si din cauza ca diferenta e mult mai mica decat era intre pod Metalurgie si Tatarasi Sud.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 16 Aug 2015 19:15:44    Titlul subiectului: 180987

Actualizare, 15 august

S-a finalizat construirea peroanelor de la Tesatura si Moldoplast, s-au montat placile de plexiglas pe copertine si s-au tras cabluri prin stalpii pe care se vor monta indicatoarele de statii (vor fi de tipul celor montate in ultimii ani, dar luminoase).



IMG_6641.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.23 kb
 Vizualizat:  de 7831 ori

IMG_6641.JPG



IMG_6643.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.17 kb
 Vizualizat:  de 7831 ori

IMG_6643.JPG



IMG_6644.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.05 kb
 Vizualizat:  de 7831 ori

IMG_6644.JPG



IMG_6646.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.63 kb
 Vizualizat:  de 7831 ori

IMG_6646.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 30 Aug 2015 20:21:29    Titlul subiectului: 181205

Actualizare, 30 august (fotografii din 29 august):

- au fost montate cosuri de gunoi pe peroanele finalizate;
- a fost construita si a doua jumatate a peronului de la Baza 3 de pe sensul spre Tepro (borduri, nisip, beton, suporti pentru prinderea scheletului metalic al copertinei);
- a fost construit peronul de la Baza 3 de pe sensul spre CET (borduri, nisip, beton, suporti pentru prinderea scheletului metalic al copertinei).

Daca priviti cu atentie fotografiile din relatarea anterioara, veti observa ca pe un capat al copertinelor a fost montat, perpendicular pe acestea, cate un cadru metalic. Intre timp a fost montata si sticla in acel cadru (v. foto 7156). Nu stiu sa va spun deocamdata la ce foloseste acest accesoriu. Asa ceva a fost montat si la copertina de pe peronul de la Gara de pe sensul spre Canta, in timp sticla a fost sparta, iar in final rama metalica a fost inlaturata. Cele doua copertine montate pe peroanele de la Gara sunt identice cu cele montate pe peroanele construite in cadrul acestui proiect.



IMG_7155.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.2 kb
 Vizualizat:  de 7570 ori

IMG_7155.JPG



IMG_7156.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.06 kb
 Vizualizat:  de 7570 ori

IMG_7156.JPG



IMG_7158.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.28 kb
 Vizualizat:  de 7570 ori

IMG_7158.JPG



IMG_7157.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.24 kb
 Vizualizat:  de 7570 ori

IMG_7157.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Următoare
Pagina 17 din 18

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community