Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 31 Aug 2015 08:13:01 Titlul subiectului: |
181208 |
|
Referitor la stalpul din ultima poza care sta inclinat, nu e un pericol?
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 31 Aug 2015 08:23:08 Titlul subiectului: |
181209 |
|
Amandoi sunt inclinati. Pe langa senzatia de nesiguranta, insa, dau si un aspect urat (chiar si numai prin faptul ca sunt unul langa altul).
|
|
Sus |
|
|
dnrwow
Data înscrierii: 18/Aug/2012 Ultima vizita: 05/Apr/2018 Mesaje: 1 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 03 Sep 2015 12:48:06 Titlul subiectului: |
181297 |
|
Aparatoarele alea de ploaie mergeau mai lungi dupa pararea mea..Si dadeau si un dizain mai frumos..
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 09 Sep 2015 20:20:43 Titlul subiectului: |
181395 |
|
Prins cu prezentarea primei zile de circulatie intre Baza 3 si Tatarasi, n-am apucat sa mai spun ca tot in acea perioada au fost montate si cateva dintre echipamentele instalatiilor de comanda a macazurilor din Tatarasi Sud (patine de comanda, semafoare). Sa le vedem...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.78 kb |
Vizualizat: |
de 14566 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.62 kb |
Vizualizat: |
de 14566 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.63 kb |
Vizualizat: |
de 14566 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.69 kb |
Vizualizat: |
de 14566 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.73 kb |
Vizualizat: |
de 14566 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 09 Sep 2015 20:25:48 Titlul subiectului: |
181396 |
|
In ultimele zile s-a lucrat cu o echipa din Germania (de la Hanning & Kahl) pentru punerea in functiune a echipamentelor de comanda a macazurilor de la Tesatura (aproape finalizat), Baza 3 (finalizat) si Tepro (finalizat). Pana la sfarsitul saptamanii vor fi functionale si celelalte (CET si Tatarasi Sud).
Bucuria vatmanilor la Baza 3 (se observa ca si semaforul este functional):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.62 kb |
Vizualizat: |
de 14562 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.14 kb |
Vizualizat: |
de 14562 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 09 Sep 2015 20:28:12 Titlul subiectului: |
181397 |
|
Tepro (complet functional, dar deocamdata degeaba):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.94 kb |
Vizualizat: |
de 14558 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 09 Sep 2015 20:32:19 Titlul subiectului: |
181399 |
|
Evident, in imagini e doar ce se vede cu ochiul liber, dar intregul sistem nu se rezuma la o patina si un semafor, ci e complex, cu microprocesoare, senzori, sistem de ungere, incalzitoare si multe alte nastrusnicii de ultima generatie. Mai sus am prezentat doar efectul...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 04 Oct 2015 07:43:15 Titlul subiectului: |
181792 |
|
Voi intelegeti de ce arata peronul de la Baza 3, de dinaintea macazului, asa cum se vede in primele doua fotografii? Atasez si doua imagini din timpul lucrarilor, ce par a sugera ceva, care "ceva" nu s-a mai realizat, probabil. Totusi, ramane intrebarea ce e cu dileala aia de peron... Dincolo de anormalitatea faptului in sine, desigur ca usa 3 de GT 4 nimereste cam pe acea portiune...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.3 kb |
Vizualizat: |
de 14377 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.96 kb |
Vizualizat: |
de 14377 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.5 kb |
Vizualizat: |
de 14377 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.28 kb |
Vizualizat: |
de 14377 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 16 Ian 2016 15:23:25 Titlul subiectului: |
183328 |
|
Prins cu diverse, n-am apucat sa pun pe forum si forma finala a statiilor de pe acest tronson, cu indicator de statie luminos, la fel ca in Nicolina-CUG, si banda de dirijare pentru nevazatori, de asemenea, la fel ca in Nicolina-CUG (o porcarie facuta in bataie de joc):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.09 kb |
Vizualizat: |
de 13898 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mihail75
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Apr/2023 Mesaje: 43 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 16 Ian 2016 17:01:15 Titlul subiectului: |
183330 |
|
Arata ok. Nu prea inteleg din fotografie care e banda de dirijare pentru nevazatori? Din strainatate eram obisnuit cu altceva, aici nici macar nu imi dau seama unde este!
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Mrnokia
Data înscrierii: 16/Mai/2017 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 171 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 10 Mar 2022 15:38:40 Titlul subiectului: |
212660 |
|
Nu știu dacă are legătură cu proiectul care se discută aici, însă am observat că linia de tren industrială care traversează bulevardul metalurgiei a fost acoperită în zona trotuarelor cu asfalt. Înțeleg că nu a mai fost folosită de mulți ani, dar dacă tot au acoperit acolo, de ce nu au pus pavaj ca în rest?
Dacă nu mă înșel, linia asta a fost folosită la descărcarea tramvaielor Be 8/8, dar nu sunt sigur.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 10 Mar 2022 17:14:21 Titlul subiectului: |
212661 |
|
Nu au fost facute nici legaturile intre sinele de tren si cele de tramvai la reabilitarea de pe bd. Metalurgiei. De cand s-a scos linia veche de tramvai nu a mai trecut nici un tren pe acolo. Acea linie deservea Terom, CET si Moldoplast.
|
|
Sus |
|
|
Car IS
Data înscrierii: 03/Oct/2020 Ultima vizita: 05/Apr/2023 Mesaje: 401 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 11 Mar 2022 07:20:35 Titlul subiectului: |
212663 |
|
Tot acea cale ferata deservea si depozitul Lukoil.Cred ca au mai ramas cisterne
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 11 Mar 2022 14:04:54 Titlul subiectului: |
212665 |
|
Bun, Radu... Si atunci, de ce s-a mai pus incruciarea aia, care nu face altceva decat sa incurce tramvaiele?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 11 Mar 2022 23:20:15 Titlul subiectului: |
212670 |
|
Ea cu siguranta in proiect nu era prevazuta a ramane nefinalizata. De ce a ramas asa, nu stiu (sau, ma rog, se poate presupune in principiu, dar ma gandesc ca poate finalizarea in privinta interventiilor la sinele de cale ferata depindea de vreo terta parte care nu si-o fi facut treaba - e doar o ipoteza, posibil falsa)...
sursa foto: Google Maps
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
165.91 kb |
Vizualizat: |
de 3005 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
251.67 kb |
Vizualizat: |
de 3005 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 12 Mar 2022 12:56:32 Titlul subiectului: |
212671 |
|
Bănuiesc că acum va fi dezafectată, nu?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 12 Mar 2022 15:30:43 Titlul subiectului: |
212673 |
|
Nu vad de ce ar face cineva asta acum. Teoretic ar fi o linie strategica... Nu stiu, CET-ul poate functiona exclusiv pe gaz? Daca mai poate functiona si pe carbune si vreodata se va pune problema, in doi timpi si trei miscari - patru ar face utilizabila linia aia...
|
|
Sus |
|
|
Mrnokia
Data înscrierii: 16/Mai/2017 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 171 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 30 Mar 2022 14:06:42 Titlul subiectului: |
212809 |
|
Aici văd clar că a fost folosită la descărcarea de tramvaie...
https://youtu.be/z3yadGfIFSg
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 30 Mar 2022 14:20:50 Titlul subiectului: |
212811 |
|
Intre 2007 si 2012 s-au descarcat tramvaie acolo, anterior se descarcau in Dacia. Filmarea e din 2010. Tronsonul a fost reabilitat intre 2014 si 2015, deci cel putin din 2014 nu a mai trecut nici un tren pe acolo (probabil de mult mai mult timp).
|
|
Sus |
|
|
thevlad15
Data înscrierii: 01/Iul/2010 Ultima vizita: 06/Mai/2024 Mesaje: 47 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 30 Mar 2022 16:19:01 Titlul subiectului: |
212813 |
|
Radu Bialus a scris: | Nu vad de ce ar face cineva asta acum. Teoretic ar fi o linie strategica... Nu stiu, CET-ul poate functiona exclusiv pe gaz? Daca mai poate functiona si pe carbune si vreodata se va pune problema, in doi timpi si trei miscari - patru ar face utilizabila linia aia... |
CET 1 funcționează doar pe gaz sau păcură, doar CET 2 funcționeaza cu huilă (după modernizarea de la finalul anilor 90, inițial funcționa cu lignit)
|
|
Sus |
|
|
|